نوشته شده توسط : عباسی


بک پیوند حریف ها
برای اینکه بتوانید جايگاه اینترنت سایتهای شبیه خویش را در واژه و کلمه کلیدی بدست بیاورید، سئو سایت عالی میباشد که از روش ابزارهای گوگل جايگاه آن‌ها را در واژه کلیدی یا این که عبارت خاص خویش کاوش نمایید و ترازو بک لینکی که آن‌ها میگیرند را می‌توانید تا حدی متوجه گردید.

تعداد لینک و پیوند های روی یک کاغذ
با دقت به فرمول بندی سکو ورقه، قیمت یک لینک و پیوند در کنار سایر لینکها انتخاب می‌شود برای همین سفارش می شودکه در صورتیکه پیوند های داخلی دارنده قیمت یکسانی میباشند، واحد سنجش بک لینکها هر چه کمتر از اینترنت سایتهای متفرقه باشد عالی میباشد.

ترافیک ارجاع بالقوه
لینک و پیوند بیلدینگ تنها منحصر به فرد موتورهای کاوش وجود ندارد. درصورتی که نرخ ترافیک ورودی یک وبسایت بالا باشد، اینها خیر فقط برای موتورهای کاوش موثر میباشد بلکه می تواند سبب ورودی یوزرها تازه بیشتری شود.

چندین مثال از استراتژی پیوند بیلدینگ
مشتریان خویش را تشویق فرمائید که به تارنما شما پیوند دهند
هر برندی چندین مشتریان دارای تعهد دارااست. شما می‌توانید با استراتژی و طرح ریزی خاصی از آنان بخواهید که تولیدات شمارا به دیگر دوستان خویش معرفی نمایند و شیت اینترنتی مرتبط با آن را در کانال اجتماعی به اشتراک بگذارند.

ایجاد محتوا گرانبها فرمایید
یکی‌از شایسته ترین و ارزانترین روش ها برای ارتقا درجه الکسا وبسایت، ساخت‌و‌ساز محتوای ناب و گران بها میباشد. همان گونه که می‌دانید گوگل در الگوریتم تازه خویش به ساخت و ساز محتوا تک و غیرتکراری خیلی اهمیت می دهدو هرچه شما بتوانید درین تکنیک توانا باشید، به راحتی می‌توانید یوزرها بیشتری را به سمت وبسایت خویش جذب نمائید. درباره ی استراتژی ایجاد محتوا حرف های متعددی گردیده است تنها در همینجا به صورت خلاصه و در یک گزاره ذکر کنیم که در صورتی‌که محتوای شما بتواند نیاز استفاده کننده را جواب دهد، یک امتیاز مثبت توانسته اید دراین مورد بگیرید.

آپ تو دیت باشید
یک کدام از مهم‌ترین نکات در هر اینترنت سایتی آپدیت بودن در مطالب و محصول ها میباشد. شما هر چه آپ دیت باشید به‌تدریج می‌توانید کلیه یوزرها حوزه کاری متناسب خویش را به سمت خویش جذب فرمایید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در سال ۲۰۱۵ برند شافر (Mark Schaefer) در کتابی که با تیتر Content Code منتشر کرد، به روندهای سئو سایت جان دار در ایجاد محتوا (Content Production) و مصرف محتوا (Content Consumption) پرداخت.

ولی مضمون‌ شوک محتوا که در‌این کتاب نقل شده، قبلا در سال ۲۰۱۴ در یک نوشته‌ی‌علمی در بلاگ وی منتشر گردیده بود و در واقع این کتاب، گروه‌ای از راهکارهای پیشنهادی شافر برای توفیق و برد در مدت شوک محتواست (پوشه PDF نوشته‌علمی‌ی شافر).

شافر با اعتنا به ارتقاء تصاعدی ایجاد محتوا در مقابل محدودیت گنجایش آدم‌ها در مصرف محتوا، تأکید کرد که ما کم کم با یک شوک محتوا (Content Shock) روبرو می‌شویم. به‌این مضمون‌ که وسعت عرضه بسیار بیشتر از تقاضا میباشد و بازاریابی محتوایی به شکلی که تا کنون رایج بوده، جواب‌گوی نیاز کسب و امور نخواهد بود.

تمجید شوک محتوا

شوک محتوا بدین معناست که با مجاورت‌شدن انقلاب موبایلی و انقلاب کانال‌های اجتماعی و انقلاب محتوا به زمان بلوغ‌شان، ترازو ایجاد محتوا از گنجایش مصرف محتوا پیشی میگیرد (میتوانیم بگوییم در منطقهی محتوا، اضافی عرضه یا این که Content Over-supply به وجود می آید).

براین اساس نصیب قابل‌توجهی از محتواهایی که ساخت میگردند، اصولاً مجال و فضایی برای مصرف‌‌شدن پیدا نمیکنند.

شافر در تعریف‌و‌تمجید شوک محتوا می گوید که عرضه بیش تر از تقاضا میباشد و این رخنه‌ ارتقا می یابد. وی اعتقاد دارد که اصول ایجاد محتوای الکترونیکی در اینگونه حالتی بایستی تغییر‌و تحول نماید

هنگامی ایده‌ای مانند شوک محتوا (ارتقا رخنه‌ بین عرضه و تقاضا) را مطرح می کنیم، موردنیاز میباشد سه زمینه متعلق به آن را ارزیابی کنیم تا واحد سنجش قابل‌اعتماد بودن آن ایده مشخص و معلوم خواهد شد:

شوک محتوا در چه روندهایی ریشه دارااست؟
شوک محتوا چه تبعات و پیامدهایی دارااست؟
برای رهایی از پیامدهای منفی شوک محتوا چه می بایست کرد؟

پیرو به جواب هر مورد از این سه سوال میپردازیم.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

از پژوهش ها برای پباده سازی پیام خویش به کارگیری فرمایید.

اکنون که شما می‌دانید چه‌گونه بازار جستجوی خویش را مقصود قرار دهید، فرصت آن رسیده میباشد سئو سایت که کاری برای سئو تارنما خویش اعمال دهید ، ما یحتاج میباشد که صفحاتی را پباده سازی فرمایید که بتواند به درخواست کاوش کننده جواب بدهد. بهینه سازی صفحه های چند کاربردی میباشد و از محتوا به طرف چیز های دیگر مانند سر مشق (schema) و برچسب های متا(meta tags) توسعه و گسترش پیدا می نماید، که ما در فصل بعدی بیشتر در خصوص یادگرفتن seo تارنما از نگاه فنی دعوا خوا‌هیم کرد. درحال حاضر انگشتان خویش را تیز نمائید زیرا می‌خواهیم محتوا بسازیم!
ساخت و ساز محتوا
پژوهش ها کلمه ها کلیدی

در نصیب پیشین ما طرز هایی چگونگی جستجوی مخاطبان را کشف کردبم. درحال حاضر بایستی این کشف را در دنیای حقیقی و واقعی آزمون کنیم. در تحت یک طرح کلی را برای پیاده سازی پژوهش ها لغات کلیدی خویش مشاهده می‌کنید.

کلمه ها کلیدی خویش را چک فرمائید و آن هایی را که دارنده مسئله و مقصود مشترک اند را در یک دسته قرار دهید. این مجموعه ها صفحه های شما‌را ساخت و ساز می نمایند، پس موردنیاز وجود ندارد برای هر کلمه و واژه کلیدی برگه ی منحصر ساخت نمایید.
در‌حالتی که تا به اکنون این عمل را جاری ساختن نداده اید، SERP های مرتبط با واژه کلیدی یا این که مجموعه کلمه ها کلیدی را چک فرمایید برای اینکه تصمیم بگیرید که محتوای شما بایستی در چه فرمتی باشند. به برخی از خصوصیت های جايگاه بندی صفحه های دقت نمائید:
آیا آن‌ها دربردارنده کلیپ یا این که عکس می‌باشند؟
آیا محتوا وقت گیر می باشند یا این که کوتاه و مختصر؟
آیا فرمت محتوا بصورت لیست، متن شماره دار و یا این که جمله می باشند؟
از خویش پرسش فرمائید«چه قیمت های منحصربه‌فرد به شخصی را می‌توانم به وب سایت خودم اضافه کنم که برگه ی خودم را خوب از صفحاتی کنم که فعلا برای لغت ها کلیدی اینجانب رنک اخذ کرده اند؟»

seo صفحه های کاوش به شما این قابلیت و امکان را میدهد که پژوهش ها خویش را به محتوایی تبدیل نمائید که مخاطبان شما عاشقش بشوند. صرفا مطمئن گردید از فراگیری seo وب سایت که ضعیف بوده و ممکن میباشد شمارا گرفتار محتوای ضعیف و معدود بها کند، اجتناب فرمائید!



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

کنسول جستجوی گوگل یا این که به عبارتی گوگل وبمستر تولز، یکی‌از مهم ترین ابزارها سئو سایت میباشد که هر وبمستر می بایست از آن به کار گیری نماید. اطلاعاتی از قبیل پیوند‌های داخلی و فرنگی تارنما، ارزیابی جستجوها، جریمه‌های گوگل، داده ها پوشه roobot.txt، معرفی و چک وبسایت مپ ها و… از قابلیت و امکان‌های این ابزار می باشد.
SpyFu

رصد کردن و ذیل حیث داشتن رقیبتان در رقابت‌های شدید می تواند به شما امداد متعددی بکند. با واردشده به شیت SpyFu، پیوند تارنما حریف را وارد کرده و همگی داده ها لازم را اخذ فرمائید. کلمه ها کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل اَدوردز، استراتژی لینک و پیوند سازی و… برخی از اطلاعاتی میباشد که‌این ابزار برای شما اکران میدهد.
ابزارهای آنالیز کردن رنک الکسا و اعتبار وب سایت

2 پلاگین موثر برای نظارت کردن رَنک الکسا و اعتبار وبسایت وجود داراست.
پلاگین MozBar

این پلاگین را روی مرورگر کروم یا این که فایرفاکس خویش نصب فرمایید. با این فعالیت پس از آمدن به هر سایتی، اطلاعاتی درباره‌ی اعتبار دامنه و اعتبار صفحه ها تارنما، لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی و… را اخذ می کنید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

seo داخلی برای ویدیوها همچنان جوابگو میباشد.

زمانی ویدیویی را در تارنما خویش منتشر میکنید تایپ کردن یک توضیح یا این که چکیده برای سئو سایت ویدئو و با صرفه‌سازی کلیدواژه‌های مربوط به کلیپ میتواند تاثیر بسزایی در‌این فعالیت داشته باشد. درصورتی که ویدئو خویش را در سیستم‌های استریم کلیپ نظیر یوتیوب، ویمئو و یا این که ورژن‌ی اهل ایران آن مانند آپارات یا این که نماشا به اشتراک میگذارید عالی میباشد توضیحات آن را نیز کاملا با کلیدواژه‌های موردنظر خویش و پیوند‌های دسترسی باصرفه‌ سازی نمائید. در حالتی‌که یک تیتر و یک متا دسکریپشن توانمند هم برای آن بنویسید نرخ کلیک آن نیز ارتقا می یابد.

سرعت اکران ویدئو بسیار اساسی میباشد پس می بایست نکات ضروری در کلیپ هاستینگ را به طبع در لحاظ داشته باشید. این سرعت یک سیگنال بسیار اصلی برای بهینه سازی ویدئو هست. در‌حالتی که برای کلیپ خویش یک عکس اکران نخستین در حیث می گیرید عالی میباشد به جز تاثیرگذار بودن آن برای ارتقا نرخ کلیک از عکس‌های جالب به کارگیری نمایید که دربردارنده داده ها اساسی برای بازدیدکنندگان باشد.

عالی میباشد صرفا به seo داخلی متعلق نباشید و در صورتیکه می خواهید کلیپ شما چشم خواهد شد از روش بقیه نحوه‌ها ویدئو خویش را پروموت نمایید. از یوتیوب و اینستاگرام هم غافل نشوید.
ویدیوها سرعت بالایی برای بهینه سازی و کسب جايگاه دارا‌هستند.

ویدیوها دوست داستنی‌ترند و اشخاص متعددی از کلیپ برای یادگرفتن و یا این که اخذ داده ها مهم به کارگیری می‌نمایند. پس بیشتر چشم می گردند و در‌صورتی‌که محتوای ویدیوها دیدنی دقت باشد گوگل نیز دقت ویژه‌ای به آن خواهد داشت. راحتی به کارگیری، دسترسی معمولی و توده‌آوری داده ها چندرسانه‌ای در باطن ویدئو منجر می‌گردد تا اشخاص شل‌خیس با آن مشغول شوند و یادگیری مطالب از روش کلیپ نیز به مراتب سریع‌خیس از متن میباشد. پس بهینه سازی آن نیز سریع‌خیس واقعه میفتد به دلیل آنکه معیار بازدید آن نسبت به محتوای متنی بیشتر میباشد و جذاب میباشد بدانید که مشاهده‌ی یک ویدئو در سایت شما نرخ فرصت حضور در وب سایت و معدل هنگامی جلسات بازدید را ارتقاء می‌دهید و نرخ پریدن وبسایت را هم کاهش می دهد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

لینک و پیوند سازی داخلی یک قسمت بسیار اصلی در توفیق seo تارنما میباشد. در واقع با لینک و سئو سایت پیوند سازی داخلی، رابطه میان صفحه ها تارنما برقرار میشود و مسیر جنبش استفاده کننده فی مابین صفحه های، با لینک و پیوند سازی داخلی جهت داده می‌گردد.
لینک و پیوند سازی داخلی یک قسمت بسیار اصلی در توفیق seo تارنما میباشد.

اکثری از اشخاص با شنیدن عبارت پیوند سازی بهینه سازی، پیوند سازی فرنگی یا این که به عبارتی بک لینک و پیوند از دیگر وبسایت ها را به خیال و خاطر میاورند. اگرچه پیوند سازی فرنگی مانند یک نیرو محرکه برای seo وبسایت شغل می نماید و ترافیک وب سایت را به طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد، ولی فراموش نکنیم پیوند سازی داخلی نیز به به عبارتی اندازه در بهبود بهینه سازی تارنما اهمیت دارااست و می بایست به صورت صحیحی صورت پذیرد.
ترافیک وبسایت به تعداد یوزرها مراجعه کننده به سایت اطلاق می‌شود و یک وبسایت با ترافیک بالا نیاز به پهنای باند بیشتر جهت پوشش یوزرها خواهد داشت.
در پیوند سازی داخلی، می قدرت بها یک کاغذ را در بین صفحه ها دلخواه تقسیم کرد

در بک لینک و پیوند، شما صرفا می‌توانید برای تعداد محدودی از صفحه ها وبسایت خویش لینک و پیوند بگیرید. ولی در لینک و پیوند سازی داخلی شما می‌توانید با اختیار بیشتری به صفحاتی که می‌خواهید اعتبار جابجایی دهید.

وقتی بک لینک و پیوند قیمت بالاتری داراست که از برگه ای با قضیه مربوط به تارنما شما لینک و پیوند داده گردد، البته در پیوند سازی داخلی شما می‌توانید به بقیه صفحه های متبوع خویش لینک و پیوند دهید.
تلاوت این نوشته‌ی علمی را از دست ندهید: وصال به درجه 1 گوگل

با لینک و پیوند سازی داخلی شما می‌توانید برای صفحاتی از وبسایت خویش که بها کمتری دارا هستند، اعتبار بیشتری ساخت فرمائید و در سود ترافیک بازدید این صفحه ها را ارتقا دهید.

پیوند سازی داخلی بایستی به صورت درست بر روی عبارت هایی صورت بپذیرد که مرتبط معنایی با قضیه اساسی محتوا شما میباشند. در فیض از اعمال پیوند سازی داخلی غیر مربوط به زمینه شیت ی متبوع، دوری کنید.

لینک و پیوند سازی داخلی یک طرز بسیار بهتر برای ارتقا اعتبار صفحه های نو در وب سایت شما میباشد. این مورد را به خیال و خاطر داشته باشید که لینک و پیوند سازی داخلی نسبت به بک لینک و پیوند دارنده الویت میباشد. بدین ترتیب برای آغاز بهینه سازی وبسایت خویش نخست بر روی ساختار پیوند سازی داخلی تمرکز فرمائید و آن‌گاه عمل پیوند سازی فرنگی را شروع نمائید.
با پیوند سازی داخلی صفحه ها اصلی شما برای ربات های گوگل مشخص و معلوم می‌گردد

ساختار سایت شما و نوع لینک و پیوند سازی داخلی وبسایت، نقش مهمی در ایندکس شدن صفحه های سایتتان به وسیله ربات های گوگل دارا‌هستند. ربات های گوگل با پیوند سازی داخلی، رابطه در میان صفحه های تارنما شمارا فهم می نمایند و از این نحوه متوجه می‌شوند کدام صفحه ها تارنما دارنده قیمت بیشتری میباشند.

هنگامی که تعدادی شیت با مورد شبیه در وبسایت شما وجود داشته باشد، موتور کاوش گوگل مبتنی بر واحد سنجش لینک و پیوند سازی داخلی بر روی آن صفحه ها اعتبار آنان‌را جايگاه بندی خواهد کرد.

در صورتی‌که می‌خواهید ساختار وبسایت خویش را برای ربات های گوگل قابل فهم نمایید، پیوند سازی درست داخلی را فراموش نکنید. با این عمل شما به گوگل میگویید کدام صفحه های برای شما بها بیشتری داراست.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

به کارگیری از تگ منیجرفکر کنم با توضیحات بخش گذشته همین حال هم عالی میدانید که سئو سایت چرا به کار گیری از تگ منیجر واجب و ضروری میباشد. با این درحال حاضر هنوز به مزیت‌هایی که تگ منیجر با آن ها توان‌نمایی می‌نماید نرسیده‌ایم.

کارهایی که می توانید با تگ منیجر اجرا دهید خیلی زیاد میباشد ولی موقتیً یکسری خصوصیت و مزیت باحال آن را مشاهده کنید.
به کارگیری از اطلاعات برای seo نرخ تبدیلحتما بخوانید: به کار گیری از اطلاعات برای سئو نرخ تبدیل
سرعت شما باورنکردنی شود!

یکی مهم ترین خصوصیت‌های تگ منیجر ارتقا سرعت عمل شماست. چون دیگر قرار وجود ندارد که هربار برای افزودن یک تگ، وارد کدهای وب سایت یا این که نرم افزار خودتان بشوید و وقت متعددی برای پیاده‌سازی آن صرف نمایید.

با تگ منیجر برای راه اندازی اشکال تگ‌ها، صرفا و صرفا به چندین کلیک بی آلایش نیاز دارید و کلیه فرایند، از پیکربندی تا پیاده‌سازی در کمتر از چندین دقیقه جاری ساختن میشوند (اما به شرطی که در آغاز عمل با آن را به نیکی حافظه بگیرید).
معاش دیجیتالی شما شل‌خیس گردد

شاید یکی گرفتاری‌های مهم ما، عدم شناخت کافی با کدنویسی میباشد. همین مورد فعالیت مارا برای پیاده‌سازی تگ‌ها مشقت بار می‌نماید. کافی میباشد دو یا این که سه توشه در پیاده‌سازی تگ‌ها به خلل بربخوریم همین مورد تک تک روز مارا حاد نماید! ولی به لطف تگ منیجر، ما به هیچ سطحی از علم کدنویسی نیازی نداریم و همگی اقدامات ما با به کار گیری از یک اپلیکیشن معمولی و کاربرپسند ایفا می گردند.
تمامی چیز را یکجا داشته باشید

شاید مهمترین استدلال رفتار تگ منیجر، همین خصوصیت یکپارچگی باشد. شما در یک نگاه میتوانید همگی تگ‌ها، تریگرها و متغیرها‌یتان را یکجا ببینید. در سود، دسترسی و بازنویسی آن‌ها در آینده بسیار ریلکس‌خیس خواهد بود.
مطمئن باشید حال و روز تارنما شما رو به رویکرد میباشد

گهگاه وقت‌ها ممکن میباشد تگ موردنظرتان، وب سایت‌ شمارا در گیر مشکل نماید. خبر بهتر این میباشد که تگ منیجر از بروز هرگونه اختلالی در وب سایت یا این که نرم افزار شما دوری می‌نماید و به تگ‌های ناسالم، اذن نمی‌دهد برای وب سایت شما مشکلی ساخت‌و‌ساز نمایند.
تگ منیجر با تک تک خدمت‌های مورد نیاز هماهنگ و قابل اتصال میباشد

با تگ منیجر میتوانید تگ ابزارهای مختلفی مانند گوگل آنالیتیکس، گوگل ادز، گوگل آپتیمایز، هات جار، فایربیس و بی‌شمار ابزار دیگر را در دل یک تگ، به تارنما/نرم افزار خودتان اضافه فرمائید.

فعلا خیلی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ طوری پباده سازی میگردند که با تگ منیجر هماهنگ باشند. در‌صورتی‌که بلد نباشید چطور از تگ منیجر استعمال فرمائید یعنی از این ابزارها هم نمی‌توانید استعمال فرمائید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

برای رابطه سازی و تعامل بیشتر با مشتریانی که به‌دنبال شغل شما می باشند ولی به هر دلیلی نمی توانند شما‌را جایی بیرون از وب پیدا نمایند! مسلما بزرگتر شدن دایره مشتریان درآمد بیشتری برایتان پیرو خواهد داشت. از آن پیشین seo در سال های پیشین سئو سایت به نوعی به اعتبار تجارت ها یاری نموده است.چه‌طور؟!

توشه ها چشم ام که در جلسات کاری، بعد از اتمام درخواست کننده را دعوت به دیدن وب سایت کرده اند و اتفاقا تاثیر فوق العاده ای در روءیت کرد مشتری آماده آمده میباشد.

“بزن ببین وبسایت دارن!!!” این گزاره را توشه ها شنیده ام!

انگار زمانی پاسخ این پرسش آری میباشد، خیال و خاطر مشتری از بابت تجارت ریلکس شد‌ه‌است!

یک نمونه : بارها برای فرد عبد و بنده اتفاق افتاده میباشد که مشتریان با ما تماس میگیرند و می‌خواهند وبسایت خودشان را seo نمایند!

حدودا پای اثبات همگی مذاکره هایمان این میباشد که چنانچه شما میتوانید سرویس ها بهینه سازی را اعمال دهید، آیا وبسایت خودتان هم seo میباشد؟

زمانی پاسخ این پرسش را می دهیم، انگار خیالشان از بابت عمل فنی و تکنیکال seo شل می گردد.

بدین ترتیب چشم ام کسانی را که بیزنس خانگی خودشان را تبدیل به بنگاه های معاملات فرآورده یا این که سرویس ها کرده اند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

براساس صورت تحت عاملهای توفیق در بهینه سازی محلی عبارتند از:

توفیق در بهینه سازی محلی

عبارت های داخل کاغذ مانند NAP( اسم، نشانی و شماره تلفن)، متا تگ های با صرفه گردیده و مالکیت سئو سایت دامنه مهم‌ترین عاملهای توفیق در seo محلی یا این که به عبارتی جستجوی محلی میباشد.

ولی چه کارهایی خوب میباشد جاری ساختن دهیم که سبب ارتقا بهینه سازی وبسایت محلی خواهد شد:

1. لیست تجارت اینجانب در گوگل را پذیرش نمایید

نقشه سئوکار

تجارت اینجانب در گوگل، سبب رابطه کسب وکار شما با مشتریان می شود. شما برای اینکار ما یحتاج میباشد که به کاغذ کسب وکار اینجانب در گوگل بروید و داده ها تارنما خویش را ارسال فرمایید. آن گاه معطل باشید تا گوگل برای شما یک تاییده ارسال کند. اما این تاییده ممکن میباشد حدود 1 تا 2 هفته ارتفاع بکشد.وقتی اکانت شما پذیرش شد، از صحیح بودن نشانی و اسم و تلفن مطمئن گردید و آنگاه به تیم مربوط به کاری خویش را گزینش فرمائید و سایر داده ها درخواستی را به صحت کامل شدن کنید.

2. داده ها تماس خویش در همگی قسمت های ورقه چک نمایید

داده ها تماس همگی شعبه های خویش را به اعتنا نظارت فرمائید و مطمئن گردید که‌این داده ها در همگی صفحاتی که ارائه می توان به صحت نمایش داده میشود.همینطور همگی قسمت های برگه را محاسبه نمائید که‌این داده ها بی نقص نمایش داده می شود.

3. نقشه گوگل را در سایت خویش قرار دهید.

پیشنهاد میشود که از نقشه گوگل در تارنما خویش به کار گیری فرمائید. شایسته ترین جای برای استعمال از نقشه گوگل، کاغذ رابطه با ما یا این که ذیل ورقه است.

4. از تگ های گوگل برای نماد دادن شرایط کسب وکار خویش استعمال فرمایید

در حالتی‌که شرایط کاری شما خیلی خاص میباشد، عالی میباشد که از تگ های گوگل برای آرم دادن آن به کار گیری فرمائید.ابزارهای متعددی برای وجود دارا هستند که‌این تگها را به طور آنلاین ایجاد نمائید. این تگها به گوگل در کشف کردن جای شما یاری می نماید و سبب ساز بهبود سئوسایت شما و یا این که بعبارتی بهبود بهینه سازی محلی میگردد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

فعلا با الگوریتم‌های گوگل آشنا شدید. این موسسه قانون ها و الگوها، لامپ راه و روش مدیران اینترنت‌تارنما‌ها سئو سایت و سئوکاران می‌باشند برای اینکه بتوانند وب سایت خویش را مطابق نیاز یوزرها و منظور‌های گوگل (که به عبارتی منظور‌های یوزرها میباشد) مهیا کرده و در سود جايگاه خیر کسب نمایند. در اینجا متخصصان seo سه تیم میشوند؛ توده‌ای از آنان دقیقاً از به عبارتی ضوابط گوگل تاسی می‌نمایند و از آنها تخطی نمی کنند. بدین گروه از سئوکاران، سئوکاران کلاه سپید می گویند.
هـ) اصطلاحات رایج در بهینه سازی کلاه خاکستری

تیم دیگری از سئوکاران میباشند که قانون ها گوگل را با ترفندهایی می‌آمیزند تا تارنما را با سرعت بیشتری به منزلت نخستین برسانند. معمولاً ترفندهایی که به وسیله این مجموعه از سئوکاران استعمال می‌گردد به سکو تارنما لطمه‌ای وارد نمی‌نماید بلکه برعکس سبب بهبود سکو آن گردد. رپورتاژ نویسی یکی‌از رایج‌ترین تکنیک‌های seo کلاه خاکستری به شمار می‌رود.
و) اصطلاحات رایج در بهینه سازی کلاه سیاه

در مقابل، جمع قلیلی از متخصصان seo جای این که از ضوابط تاسی نمایند و با شکیبایی و طاقت سایتشان را به مرتبه اولیه گوگل برسانند، از ترفندهایی به کارگیری می‌نمایند که به طور کاملً مخالف مقررات گوگل می باشند. این ترفندها میتوانند وب سایت را طی دوران فرصت بسیار کوتاهی به مقام اولیه گوگل برسانند. ولی به همین سرعت هم، مجدد اینترنت‌وبسایت مقام خودش را از دست خواهد اعطا کرد. براین اساس در صورتی قصد دارید وبسایت خویش را به یک دارای تخصص seo بسپارید بایستی بسیار مراقب باشید؛ وعده‌های بهینه سازی فوری و طی برهه زمانی مجال کوتاه ممکن میباشد فریبنده به لحاظ برسند البته پس از اینکه وعده محقق شد و وب سایت شما به درجه اولیه رسید، سئوکار مزد خویش را اخذ می‌نماید و می‌رود. آن‌گاه شما میمانید و جریمه‌های گوگل که به سراغتان خواهند آمد. این جرایم گهگاه بسیار سنگین بوده و حتی منجر حذف شدن تمام وبسایت از صفحه ها SERP میگردند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

وبسایت دارای اعتبار hubspot اعلام کرده که حدود 50 درصد یوزرها خواهان محتوای ویدئویی بیشتری میباشند سئو سایت و این علامت از پرورش هواداران بدین نوع دست از محتوا ها را آرم می‌دهد. استدلال ها علامت داده که 55 درصد از حاصل جستجوی گوگل دربرگیرنده یک ویدیو می‌گردد. همینطور نشر کلیپ در شبکه های عمومی متعدد سبب ساز جذب یوزرها بیشتر به سمت تارنما شما خواهد داشت. درنتیجه گنجاندن ساخت‌و‌ساز محتوای ویدئویی در اپ مارکتینگی کسب و انیمیشن می‌توانید به یکی‌از توفیق های seo 2021 شما یاری دهد.
محتوای مطلوب با الگوریتم رنک برین ساخت و ساز نمائید

برای بهبود نتیجه ها کاوش، گوگل از الگوریتم رنک برین (RankBrain) به کار گیری می نماید. رنک برین اولی الگوریتم یادگیری ماشین گوگل میباشد که پس از تصویب یک درخواست کاوش، عملکرد می نماید این درخواست را صحیح مثل مغز یک آدم فهم کند.
الگوریتم رنک برین گوگل

هرچقدر بیشتر بتوانید رضایت یوزرها گوگل که یکی‌از راهکارهای seo میباشد را جلب فرمائید سکو بالاتری هم میگیرید. ولی عبارات کلیدی و بک لینک و پیوند ها و مفاد کهن دیگر هم، همچنان اصلی میباشند البته رنک برین تاثیر بسیار متعددی درین جايگاه بندی داراست و گوگل هم اعلام نموده است که‌این الگوریتم یکی‌از سه استدلال خیلی اساسی در گزینش جايگاه جستجوی وبسایت ها میباشد.

خصوصیت منحصربفرد این الگوریتم این می باشد که تنها روی جستجوی فعلی شما تمرکز نمی نماید، یعنی چیزی که نخستین کاوش کردید احتمالا در جستجوی دومتون هم تاثیر میکذارد.

برای اینکه بتوانید مرتبه جستجوی خویش را بالا ببرید، می بایست محتوای خویش را مبنی بر الگوریتم رنک برین seo فرمایید. به کار گیری از لغت ها کلیدی با سایز میانگین و وصال به کلیک های بیشتر با دقت بر رضایت یوزرها برای توفیق در الگوریتم رنک برین بسیار اساسی میباشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

برای اینکه بتوانید بک پیوند های کیفیت خوب بسازید بایستی تعدادی فاکتورها و اصول اساسی سئو سایت در تشکیل داد بک لینک و پیوند را رعایت فرمایید. در‌این بخش میخواهم شما‌را با مهم‌ترین نکات در هنگام تشکیل داد بک پیوند کیفیت عالی آشنا کنم. از شما میخواهم که در هنگام پیوند سازی برای سایتتان مجموع این نکاتی که در‌این نصیب را به شما یادگرفتن خواهم بخشید را بی نقص رعایت فرمایید.
۱. محتوای کیفیت عالی برای سایتتان ایجاد فرمایید، مبحث ایجاد محتوای کیفیت خوب یک مبحث بسیار اساسی در بهینه سازی و سئو تارنما میباشد برای همین یک‌سری توشه تاکید کردم که مسلماً محتوایی که ایجاد می‌کنید می بایست محتوای کیفیت خوب باشد. برای ساخت و ساز محتوا سفارش می کنم این نکاتی که به شما می گویم را بی نقص رعایت نمائید. کوشش فرمائید محتوای که ساخت‌و‌ساز می‌کنید جامع تر از رقبا باشد برای همین پیش از ساخت محتوا محتوای رقیبانتان را بی نقص ارزیابی نمائید و مشاهده کنید که درباره ی چه موضوعاتی سخن کردند. از تصاویر و ویدئو در محتوای تان به کارگیری فرمایید. مسلماً به منابع دارای اعتبار لینک و پیوند بدهید، مراد از لینک و پیوند دادن به منابع دارای اعتبار این میباشد که شما به تارنما هایی که اعتبار بالایی دارا هستند پیوند بدهید. تلاش فرمائید به مقاله‌ها و مطالب دیگر وب سایت تان اشاره فرمائید تا سایرافراد با قرائت نوشته ی علمی تان وارد سایر مطالب وبسایت تان شوند. مبحث لینک و پیوند سازی داخلی را بی نقص رعایت فرمایید و کارایی نکنید در محتوا های تان به مقاله ها متعددی پیوند بدهید.



۲. پیش از اینکه آغاز به ایجاد کرد بک لینک و پیوند فرمایید مطلقاً مجموع اصول seo داخلی یا این که on page سئو را بدون نقص رعایت نمایید. خواسته از seo داخلی به تیم کارهایی که می بایست باطن وبسایت تان رعایت فرمائید تا وب سایت تان برای گوگل seo گردد را بهینه سازی داخلی می‌گویند. مثل ساخت‌و‌ساز محتوای seo گردیده، seo تیم ها، سئو سرعت وب سایت، seo کدهای پوسته وبسایت، سئو برگه نخستین و منوها، به کارگیری از هاست کیفیت عالی، رعایت اصول لینک و پیوند سازی داخلی، لینک و پیوند دادن به منابع و پیوند فرنگی و…



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

متن جایگزین تصویر (Alternative text) همچنین شناخته گردیده سئو سایت با اسم های alt attributes, alt descriptions ویا تحت عنوان \"alt tag\" در کد HTML برای توضیح در زمینه ی یک عکس در ورقه به عمل می رود. یک کدام از خدماتی که در seo داخلی به شما ارائه می شود -یا این که خودتان می بایست جاری ساختن دهید- seo Alt textها در وب سایت میباشد.
راهنمای مطالعه متن

به کارگیری های alt text
با صرفه ترین فرمت alt text
چرا الت تکست alt text از اهمیت بالایی شامل است؟
چطور یکalt text بهتر بنویسیم؟
یک alt text عالی چه شکلی میباشد؟
چطور در وردپرس alt tag اضافه کنیم؟

استعمال های alt text

1. افزودن توضیح به عکس یکی‌از اولی گام های چشم شدن در اینترنت میباشد. این تکان به کاربرانی که اختلال بصیرت دارا هستند امداد میکند تا بتوانند با قرائت این توضیح مختصر معنی عکس را بفهمند.

2. در صورتی عکس شما بارگذاری نشود متنی که برای آن نوشته اید به مکان آن نشانه داده گردد.

3. Alt text به خزنده های موتور کاوش امداد میکند یک تصویر را به صدق ایندکس نمایند.
تایپ کردن یک alt text صحیح برای چیپس
بخش هایلایت گردیده متن جایگزین تصویر را علامت می‌دهد.
مثال alt text :

\"Puppies


با صرفه ترین فرمت alt text

شایسته ترین نوع الت تکست دربرگیرنده توضیح درخصوص عکس فارغ از شیوه های اسپم (به کارگیری بیش تر از حد از کلمه و واژه کلیدی) میباشد. می بایست هنگامی شما چشمتون را میبندید و یک کدام از متن عکس را براتون می‌خواند بتوانید تصویر را مجسم نمایید در اینصورت میباشد کهشما الت تکست خیر و خوبی نوشته اید.
حال بیاید به عکس پنکیک بلوبری ذیل نگاه کنیم و برای آن یک متن جایگزین مطلوب بنویسیم:



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

یکی‌از مواقعی که برای گوگل به شدت اهمیت دارااست نو بودن یا این که به اصطلاح طراوت محتوای شماست سئو سایت که‌این مسئله روی مقام شما در صفحه های کاوش تاثیر بسیار متعددی داراست. آمار های گرفته گردیده در‌این خصوص آرم می‌دهد که نو بودن و طراوت محتوای شما تا 35 درصد بر روی درجه شما در شیت حاصل گوگل تاثیر گذار میباشد.
از طرفی هنگامی که شما محتوای خویش را آپ دیت رسانی می‌کنید، دقت خزنده های گوگل را به خویش جلب می‌کنید تا مجدد مقاله شما‌را تحقیق کند و رده مقاله شما‌را در گوگل آپدیت رسانی نماید. یکی مثال های کسب مرتبه مطلوب به وسیله محتوا نو، رده مطلوب وبسایت های خبری یا این که وب سایت هایی که با اتفاق ها روز محتوای خویش را تطبیق میدهند است.
هنگامی که سخن از بهینه سازی داخلی میباشد شاید از خویش بپرسید که گوگل چه‌گونه جدیدا محتوا نمره می‌دهند و آن را جایگاه بندی می نماید؟
جواب ظریف این پرسش پیش گوگل محفوظ میباشد و این مسئله را از یوزرها خویش مخفی نموده است، صرفا اطلاعاتی که درین خصوص در دسترس داریم گفته آمیت سینگال یک کدام از پرسنل گوگل میباشد که گفته: \"موضوعات گوناگون در کاوش نیاز به درصد طراوت متفاوتی دارا‌هستند\"
جدید بودن محتوا یک فاکتور کهن تاثیرگذار در بهینه سازی میباشد و حدودا از سال 2003 طراوت تحت عنوان یکی موردها کلیدی در seo بوده میباشد. به دلیل آنکه مخاطب مدام به‌دنبال جواب صحیح و تیم نخستین میباشد و در دنیایی که داده ها و دانایی با سرعت فروغ و روشنایی در اکنون پیشرفت میباشد، محتوایی که مرتبط با 3 سال گذشته بوده امروز برای شما تاریخ مصرف پیشین به حساب آورده می شود. از طرفی فرض نمائید که شما عبارت \"تکنیک های بهینه سازی 2018\" را کاوش می‌کنید که در اینگونه حالت خویش شما (یا این که در مجموع شخص کاوش کننده) اعلام نموده است که محتوای جدید و دست نخستین می‌خواهد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

الگوریتم پاندا (Panda ) گوگل

همانطور که پیشتر اشاره شد، ساخت و ساز محتوای موثر و سئو سایت نو یکی‌از مهم‌ترین ارکان اصول seo هست.
الگوریتمی که گوگل به خواسته فیلترینگ سایت هایی با محتوای معدود قیمت و یا این که اسکن عرضه کرد، الگوریتم پاندا می‌باشد.
اولی ورژن از الگوریتم پاندای گوگل در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۱ معرفی شد.
به واسطه این قسمت از ضوابط سئو پاندایی شانس اکران محتوای بیکیفیت، کوتاه و بیارزش را در حاصل کاوش کاهش داده،
و در مقابل به محتوای کیفیت خوب، دیدنی و اختصاصی رده بهتری در حاصل کاوش می‌بخشد.

در شرایطی‌که الگوریتم پاندا صفحه ها وبسایت شمارا جریمه نماید رفع آن بسیار ایراد خواهد بود.
البته مشاهده گردیده که همچنان میتوان با بهبود محتوای منتشر گردیده و حذف محتوای بی بها از جریمه ی گوگل رهایی یافت.
الگوریتم پنگوئن ( penguim ) گوگل

همانگونه که می دانید، در شرایطی‌که صفحه ها اینترنت شما بوسیله دیگر صفحه های یا این که شبکه های عمومی بلک لینک و پیوند اخذ نمایند،
سکو خیر و خوبی را در گوگل در مشت خواهید داشت.
متاسفانه بعضی بهینه سازی کاران با تکنیک های کلاه سیاه مبادرت به به دور زدن اصول seo واقعی میکنند.
یکی‌از این اقدامات می‌تواند بک لینک و پیوند های اسپم یا این که خریداری گردیده باشد تا مرتبه وبسایت را ارتقاء دهد.

در جواب بدین کار در سال ۲۰۱۲ گوگل الگوریتم جدیدی به اسم الگوریتم پاندا را معرفی کرد که وظیفه آن جنگ با لینک و پیوند سازی اسپم میباشد.
پنگوئن توانست وبسایتهایی که مبادرت به اخذ لینکهای طبیعی و دارای اعتبار کرده بودند را ارتقا دهد.
همینطور وبسایتهایی که لینکهای اسپم و ساختگی اخذ کرده بودند را از مرتبه های بالا به قعر نتیجه ها بکشاند.

در‌صورتی‌که تارنما شما جریمه ای از این روش اخذ کرده،یک کدام از شایسته ترین راههای بی اثر کردن لینکهای مخرب،
کسب لینکهای طبیعی و دارای اعتبار و معرفی لینکهای نامعتبر از روش ابزار Disavow در پنل گوگل سرچ کنسول میباشد.

بیشتر بخوانید : ابزار Disavow چه میباشد و چه کاربردی داراست ؟

الگوریتم کبوتر (Pigeon ) گوگل

کبوتر یک کدام از دیگر از حیوان ها گلشن وحش گوگل می باشد که در سال ۲۰۱۴ معرفی و به عمل دریافت شد.
در واقع دیگر متن، تصویر و صدا فقط محتوای آیتم آنالیز گوگل نبودند، و جای ( location ) نیز یکی پارامتر های آیتم نظارت قانون ها سئو می باشد.
بر طبق الگوریتم کبوتر ،گوگل سایت هایی را در پی جستجوی یوزرها حق تقدم می‌دهد که به نظر مکانی در حدود یکدیگر می‌باشند.
براین اساس الگوریتم کبوتر گوگل برای کسب‌وکارهای محلی یک مجال خوب ساخت و ساز نموده است
تا بتوانند جزو حاصل اولیۀ جستجوهای یوزرها در حدود خودشان باشند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در‌پی با نکات طلایی seo آشنا می شویم که از روش اجرای آن میتوانید فروش تارنما خویش را یک‌سری برابر فرمایید:

1. استراتژی عبارات کلیدی خویش را تدوین فرمائید.

هر چقدر هم مورد تجارت شما تخصصی (Niche) باشد، مدام با مرحله سئو سایت استخراج لغات کلیدی آغاز میشود. اینکه عموم برای کشف کردن تولیدات و سرویس ها شما چه لغات کلیدی را کاوش می نمایند، خیلی اصلی میباشد. پس شما بایستی وبسایت خویش را برای لغات کلیدی که سودآوری بیشتری دارا‌هستند، سئو فرمایید. برای این عمل می‌توانید از ابزار گوگل Kayword Planner یا این که هر ابزار لغت ها کلیدی دیگر به کار گیری نمائید. از دربین کلماتی که به شما توصیه میشود، کلماتی را بایستی استخراج کرده و غربال نمائید که وسعت جستجوی ماهانه بالایی داشته باشند.

2. بک لینک و پیوند (Back link) های رقبا را محاسبه نمائید.

بک لینک و پیوند ، دومی قدم از نکات طلایی seo را مشتمل بر می گردد. بعد از اتمام مرحله تحقیق عبارات کلیدی، می بایست موقعیت بک لینک و پیوند های (Back Links) رقبای خویش را تحلیل فرمائید. برای مرتبه دادن به هر واژه کلیدی، بک لینک و پیوند ها واحد سنجش خیلی مهمی می‌باشند. نظارت فرمایید که رقبای شما از چه وبسایت هایی بک لینک و پیوند گرفته اند. همینطور می بایست نظارت فرمایید که رقبای شما برای ارتقاء ترافیک بیشتر از چه تکنیک هایی به کارگیری می نمایند. محاسبه بک لینک و پیوند ها دقیقا مشخص و معلوم می نمایند که رقبای شما اینک چه فعالیت می باشند. خروجی این چک، کشف کردن لیستی از وب سایت ها میباشد که برای دریافت کردن بک لینک و پیوند میتوانید از آن به کار گیری فرمایید.

3. لینک و پیوند سازی داخلی (Internal Linking) را بدون شوخی بگیرید.

لینک و پیوند سازی داخلی بسیار با پر ارزش خیس از بک لینک و پیوند میباشد، بهمین خیال و خاطر یکی رده های پنجگانه نکات طلایی seo را به خویش تخصیص داده میباشد. ساخت و ساز ساختاری از لینک و پیوند سازی داخلی (Internal Link Building) منجر می‌گردد که وبسایت شما مقداری تقویت گردد. بعضی اوقات مدیران وبسایت ها از لینک و پیوند سازی داخلی غافل گردیده و صرفا روی لینک و پیوند سازی فرنگی یا این که اصلاحا External Link Building تمرکز می نمایند. بخاطر داشته باشید که شما نباید لینک و پیوند سازی داخلی را دست‌کم بگیرید به دلیل آنکه قادر است سکو وبسایت شمارا ارتقا دهد. برای اینکار کافی میباشد که کلمه ها کلیدی خویش را در صفحه های حاصل موتور های کاوش یا این که SERP (Search Engine Result Page) چک نمایید تا ملاحظه کنید کدام صفحه ها دارنده جايگاه میباشند، آن‌گاه شما میتوانید از آن لغات کلیدی در پیوند سازی داخلی خویش منفعت ببرید.

4. ساخت و ساز محتوای نصیب وبلاگ (Blog) را استارت کرده و سوای توقف ادامه دهید.

محتوا شاه میباشد را شاید شنیده باشید، شاید به همین خیال و خاطر بایستی نقش اساسی را در نکات طلایی بهینه سازی به ساخت محتوا بدهیم. در‌حالتی که شما کسب و کاری دارید که فروش خویش را از روش وب سایت ایفا می‌دهد، عالی میباشد که تارنما را از روش ساخت محتوای وبلاگ افزایش دهید. پس منتظر نکنید، قسمت وبلاگ تارنما خویش را فعال سازی کرده و اعتبار وب سایت (DA – Domain Authority) خویش را به امداد محتوا های شگفت انگیز و اثر گذار ارتقاء دهید تا اتکا مشتریان بالقوه خویش را جلب نمایید. توجه فرمائید که بالاترین صفحاتی که در حاصل کاوش (SERP) قرار دارا‌هستند (که به آن ایندکس شدن با Indexing گفته می گردد) تارنما هایی می‌باشند که کیفیت لینک و پیوند سازی داخلی آن‌ها نسبت با تجارت های ضعیف خیس، بیشتر میباشد. بطور مثال میتوانیم به وبسایت Orbitmedia اشاره کنیم که 175.94K وسعت پیوند سازی داخلی آنان بوده و بالاترین درجه را در SERP به خویش تخصیص داده اند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()