نوشته شده توسط : عباسی


فعلا اشخاص بخش اعظمی با عبارت بازاریابی محتوایی آشنا میباشند   سئو سایت البته چنین متوجه گردیده‌اند که به معنای ساخت و ساز محتوا و به اشتراک گذاشتن آن در رسانه‌های گوناگون میباشد. این فقط بخشی از تعریف‌و‌تمجید میباشد، اینکه چه محتوایی می بایست ایجاد خواهد شد و این محتوا در چه رسانه‌ای منتشر شود قسمت اساسی دیگر بازاریابی محتوایی را تشکیل می دهد.در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم به ذکر بازاریابی محتوایی و تفاوت آن با ساخت محتوا بپردازیم.


در حالتی که به محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده در کسب وکارهای متفاوت توجه کرده باشید، به طبع بدین سود رسیده‌اید که محتوای ایجاد گردیده بیشتر برای تبلیغ تولید ها یا این که سرویس ها میباشد و به سیرتکامل‌ای نیستند که نیازها و خطاها مخاطبان را برطرف نمایند. صاحبان کسب‌وکار می بایست این قضیه را در حیث بگیرند که در حالتی‌که محتوایی که ایجاد می‌نمایند براساس نیازهای مخاطبان باشد به صورت حتم می توانند مخاطبان بیشتری را جذب نمایند و به عبارتی مخاطبان را به مشتری و مشتری را به مشتری بامسئولیت تبدیل نمایند. از این رو تصمیم گرفتیم که در اینجا تعریفی از بازاریابی محتوایی را ارائه نماییم. در نوشته ی علمی‌های بعدی در باب بازاریابی محتوایی بیشتر توضیح خوا‌هیم بخشید.

توصیه اینترنت سر: استراتژی بازاریابی محتوا در ۱۱ قدم برای ارتقا بازدید وبسایت

تعریف‌و‌تمجید بازاریابی محتوایی


برای بازاریابی محتوایی تعاریف گوناگونی از بینش‌های متعدد وجود دارااست. پیش از اینکه راجع به تعریف و تمجید بازاریابی محتوایی توضیح دهیم این را بایستی خاطرنشان کرد که از بازاریابی محتوایی با عنواین مختلفی خاطر گردیده است: انتشار سفارشی، رسانه ی سفارشی، رسانه مشتری، انتشارات مشتری، رسانه اعضاء، رسانه محرمانه، استراتژی محتوا، محتوای برندشده، رسانه‌های کمپانی، ژورنالیسم مارک، تبلیغات ساکن، بازریابی درونی و … . با این‌وجود شایسته ترین تیتر به عبارتی عبارت “بازاریابی محتوایی” میباشد . البته بازاریابی محتوایی چه می‌باشد؟

تعریف‌و‌تمجید رایج بازاریابی محتوایی


بازاریابی محتوایی یک پروسه بازاریابی برای کسب‌وکارهاست که غرض آن ساخت و ساز محتوای گران بها و بسیار دیدنی به مراد جذب، بدست آوردن و رابطه برقرار کردن با مخاطبان هدفی میباشد که از پیشین انتخاب کرده‌اید. در حالتی‌که استراتژی بازاریابی محتوایی، کاربردی و مطابق با نیازهای مشتریان پیاده‌ سازی گردد می تواند مشتریان وفاداری را برای کسب‌ وکارتان تولید نماید.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

آیا میشود از تارنما های فرنگی بک لینک و پیوند گرفت
شاید برای شما هم پرسش باشد که می‌شود به هیچ عنوان از تارنما های فرنگی بک پیوند گرفت؟ اثرها ان مثبت میباشد سئو سایت یا این که منفی؟ خوب پاسخ این سوال های بی آلایش میباشد شما می‌توانید در وبسایت های فرنگی بک لینک و پیوند بگیرید و میتواند تاثیر مثبت خویش رت هم داشته باشد که گوگل قبول نماید که وبسایت شما یک وب سایت دارای اعتبار میباشد البته نکته قابل رعایت این میباشد که در مرحله نخستین مطالب شما می بایست مربوط به آن وبسایت باشد و در مرحله دوم گویش استعمال ی شما بایستی با آن وب سایت منطبق داشته باشد از جمله در شرایطی‌که لهجه تارنما لاتین میباشد بک لینک و پیوند شما هم می بایست لاتین باشد البته به طور کلی می‌تواند از حیث گوگل در شرایطی‌که تمامی ی آنها‌را رعایت نمائید میتواند بسیار خوب باشد.


کاربرد و اهمیت بک لینک و پیوند

شایسته ترین فرصت برای بک لینک و پیوند به چنگ آوردن
ابدا ما چه هنگامی بایستی بک پیوند بگیریم؟ وقتی شما می بایست بک پیوند بگیرید که هنگامی شما وب سایت خویش را ساخته اید و تک تک عمل های سئوی داخلی خویش را جاری ساختن داده اید(سئوی داخلی) پس از حداکثر 2 ماه میتوانید که بک لینک و پیوند بگیرید اما در حالتی که شما سئوی خویش را اعمال نداده باشید و بک لینک و پیوند بروید و گوگل به وبسایت شما رمز بزند ممکن میباشد حتی وبسایت را گزینه جریمه قرار دهد زمانی کاری برای ان جاری ساختن ندادید.

فیض گیری
روی هم رفته بخواهیم بگوییم بک لینک و پیوند ها قادر است خیلی اثرگذار باشد در سئوی یک تارنما و قادر است از نظر های متفاوت از اهمیت بالایی بر خوردار باشد و بایستی بدانید که در کدام وبسایت بایستی بک پیوند بگیرید که به شما فراگیری دادیم پس به سادگی می‌توانید در بهینه سازی پیروز بشوید پس با ما یار و همدم باشید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


سئوداخلی چه چیزی است؟ چرا طراحان کمتر به seo داخلی وب سایت سئو سایت خویش اعتنا می نمایند؟ آیا حقیقتا بهینه سازی داخلی در ارتقاء مرتبه تارنما اثر داراست؟

بهینه سازی داخلی به هر عمل و اقداماتی که درون وب سایت اجرا میشود و مرتبط با کدنویسی داخلی میباشد که به خواسته ارتقاء سکو وبسایت در گوگل میباشد را بهینه سازی داخلی میگویند.

همانگونه که میدانید، seo دو قسمت دارااست: بهینه سازی داخلی و offpage. متاسفانه دیده می شود که خیلی از طراحان با اینکه تجربه کاری متعددی دارا‌هستند البته دقت ای به کدهای داخلی و نوع تایپ کردن آن نمیکنند.

درین نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم 8 تکنیک بهینه سازی داخلی که هر پباده سازی می بایست در او‌لین مرحله به آنها توجه داشته باشد را ذکر کنیم. همان طور که گفتیم seo داخلی بیشتر مرتبط با کدنویسی مطالب میباشد.

8 تکنیک اثر قسمت seo داخلی

1. تیتر برگه ( Page Title)
تیتر ورقه یکی مهم‌ترین فاکتورهای بهینه سازی در seo داخلی است. هر ورقه شما می بایست دارنده یک تیتر واحد باشد که عبارات کلیدی اصلی در آنان قرار گرفته گردد.

مثلا ما یک پست آموزشی seo راجع به معرفی تکنیک های seo داخلی نوشتیم. خواهیم توانست تیتر آن را بدین شکل بنویسیم: \" تکنیک های مهم در بهینه سازی داخلی\" . همان طور که مشاهده میکنید، کلمه و واژه کلیدی ما در تیتر این شیت قرار گرفته میباشد.

با کارهرکسی که واژه بهینه سازی داخلی را در گوگل کاوش نماید، شانس چشم شدن ورقه شما به وسیله مخاطب ارتقا پیدا می نماید.

2. تگ توضیحات ( Meta Description)
برخی از مالکان تارنما ها فراموش می نمایند که از این تگ به کار گیری می نمایند. در الگوریتم های تازه گوگل، دقت ویژه ای بدین تگ شد‌ه‌است و مهم ترین و شایسته ترین جای میباشد که شما در آن عبارات کلیدی مربوط به تجارت خویش را به کار گیری فرمائید.

در تگ توضیحات شما تنها در توا‌ن 150 واژه بایستی به گوگل بگویید که‌این کاغذ راجع‌به چه می باشد. درصورتی که گوگل تناسبی در بین این تگ و محتوای داخلی پیدا نکند، تارنما شما‌را اسپم شناخته و آن را جریمه خواهد کرد.

برای مثال ما تگ توضیحاتی که در یک کدام از صفحه های تارنما سئوکار به فعالیت برده ایم به طور تحت میباشد:

\" seo داخل کاغذ ( سئوداخلی) یکی‌از گونه های seo تارنما میباشد. عمل seo باطن کاغذ در سال 2016 از اهمیت ویژه ای برخوردار گردیده‌است.\"

همان طور که مشاهده می‌کنید ما کلمه و واژه کلیدی خویش را seo باطن برگه ( بهینه سازی داخلی) میباشد به تعداد دوبار به کار گیری کردیم. شما همین الان چنانچه seo داخل کاغذ را در گوگل تایپ فرمائید، در درجه نخستین گوگل قرار خواهد گرفت.

3. متا تگ ها واژه و کلمه کلیدی
اما این تکنیک دیگر امروزه در گوگل استعمال سعی ندارد، ولی به کار گیری از آن خالی از لطف وجود ندارد. پیشنهاد می شود که در هر برگه دست کم یک واژه کلیدی را تمجید نمایید و بعد از آن نسبت به آن کلمه و واژه کلیدی، ساخت‌و‌ساز محتوا نمایید.

4. ساختاربندی URL
ساختارهای برگه با صرفه گردیده برای کاغذ به شدت سفارش میشود چونکه به وسیله موتورهای کاوش آیتم پیمایش قرار می‌گیرد. هر نشانی شیت کمتر باشد، حاصل بهتری را میتواند نتیجه ها گوگل داشته باشد. هرچند که صرفا برهان اثرگذار در seo داخلی وجود ندارد.

عاملی که منجر باصرفه شدن نشانی برگه میگردد، به فعالیت بردن لغت ها کلیدی در آن میباشد. پیشنهاد میشود که دست کم یک توشه کلمه و واژه کلیدی دارای ربط را به کار گیری فرمایید.

5. تگ های بدنه
یکی نکات اصلی در ساخت و ساز محتوا، نصیب بندی کردن آن میباشد. زیرا علاوه براینکه خوانایی را برای مخاطب زیاد می نماید، میتواند بر seo وبسایت هم اثر مطلوبی داشته باشد. قسمت بندی مقاله عموما با تگ های تیتر جاری ساختن می گردد یعنی H1 تا H6

عموما از تگ H1 برای تیتر مهم استعمال میگردد. مهم‌ترین نکته این میباشد که از تگ H1 تنها یک توشه می اقتدار در هر برگه ای بهره مند شد. برای عنوان ها داخلی در متن هر ورقه که اهمیت ویژه ای دارا هستند از تگ H2 به کار گیری می نمایند و برای تحت عناوین از تگ H3 به کارگیری می‌کنیم. تعداد به کارگیری از این دو تگ خیلی اهمیت ندارد و هر یک سری می شود به فعالیت پیروزی. به کارگیری از تگهای تیتر یکی‌از برهان های سئو تارنما و seo داخلی میباشد.

6. چگالی عبارات کلیدی
در seo داخلی، استعمال از لغات کلیدی در متن خیلی اساسی میباشد. در شرایطی‌که عبارات کلیدی به صحت و در مکان مطلوب به فعالیت بروند، گوگل به راحتی میتواند متوجه مسئله مهم تارنما شما خواهد شد و آن را در حاصل موتورهای کاوش نماد دهد.

تا قبل از این برای اینکه سایتی در ورقه اولیه گوگل نشانه داده گردد، کافی بود لغت ها کلیدی را در متن زیاد به عمل بریم. ولی در الگوریتم های تازه گوگل در یک سری سال قبلی معرفی شدند، به کارگیری زیاد از لغات کلیدی وبسایت را جریمه می نماید و در موتورهای کاوش نماد نمی دهد.

براساس آماربدست آمده از گوگل، تعداد میانگین استعمال از لغات کلیدی در متن 2 تا 5 درصد آحاد متن است. همینطور بهتر میباشد که در اولیه جمله‌ها و گزاره ها استعمال شود و روی آن ها یک لینک و پیوند داخلی به دیگر صفحه ها برقرار شود.

7. seo عکس ها
به کار گیری از عکس در متن می‌تواند بر جذابیت آن برای مخاطب بیفزاید. البته پیشنهاد می شود که عکس ها خویش را نیز از لحاظ seo با صرفه نمایید.

برای اینکه عکسی در بهینه سازی با صرفه خواهد شد و در جستجوهای عکس گوگل آرم داده گردد، بایستی از خصوصیت ALT و Title در عکس استعمال شود. خصوصیت Alt وقتی که عکس به هر دلیلی بار گذاری نشود، متن داخلی آن به مکان عکس نمایش داده میشود و در خصوصیت Title هنگامی که موس روی عکس قرار می‌گیرد، یک متن به مکان آن نمایش داده میشود.

نکته قابل توجه در seo داخلی عکس این میباشد که بایستی از لغات کلیدی درون این دو خصوصیت به عمل ببرید تا در جستجوی عکس گوگل نشانه داده گردد. جستجوی عکس گوگل براساس خصوصیت Alt اجرا می گردد.

8. پیوند دهی داخلی
اکثر وقت ها اشخاص میپندارند که لینک و پیوند هایی که از وبسایت های دیگر وارد می گردد، اصلی میباشد. هرچند که‌این پیوند ها در بهینه سازی اساسی میباشند ولی این ها نیستند. یک کدام از فاکتورهای اساسی در ارتقا seo داخلی، رابطه میان صفحه های از لینک و پیوند میباشد. این پیوند خیر صرفا سبب ساز میگردند که استفاده کننده به راحتی به همه صفحه های شما پیمایش نماید بلکه موتورهای کاوش هم می‌توانند از روش این رابطه کلیه صفحه ها را پیمایش نمایند.

یک مزیت رابطه دهی میان صفحه های، زنده نگه داشتن آنان میباشد. چنانچه به کاغذ ای هیچ لینکی داده نشود حکم ورقه بن بست و مرده را پیدا می نماید و پس از یک‌سری وقت از جایگاه گوگل بیرون می گردد. برای اینکه بتوانید seo تمام صفحه های وبسایت خویش را باصرفه فرمایید، مایحتاج میباشد میان کلیه صفحه ها شما یک رابطه داخلی برقرار شود.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


کال تو اکشن‌ها را به کار گیری فرمائید تا برای کسب و کارتان اعجاز نمایند! چطور؟  سئو سایت این خلاصه پیامی میباشد که در‌این متن به شما میدهیم. چه کاری می توانید اجرا بدهید که در کوتاه مقطع ترازو بازدید اینترنت‌تارنما، خرید، رابطه دریافت کردن مشتریان و … به طریق شگفت‌انگیزی یکسری برابر ارتقا پیدا نماید؟ صرفا کافیست هنگامی که مخاطب در هم اکنون به کار گیری از وبسایت شماست، سفارش فوق‌العاده و چشمگیر خودتان را به‌طور دیدنی جلوی دیده وی قرار دهید و سپس درانتظار فیض بمانید!

شاید فکر کنید اینگونه چیزی غیر ممکن میباشد البته آمارها آرم می دهند همین عمل بی آلایش، یعنی به کارگیری از کال تو اکشن‌ها (Call To Actions یا این که به اختصار CTA) بهتر از آن چیزی که می پندارید شما‌را به اهدافتان مجاورت می‌نماید. دیدنی میباشد نگاهی به آمارهای ذیل از یک سری وب سایت دارای اعتبار بیندازید:

Unbounce: بیشتر از 90 درصد بازدید کنندگان سرتیتر وب سایت شما به طبع محتوای پیام کال تو اکشن را نیز مطالعه می‌نمایند.
WordStream: وجود دکمه کال تو اکشن در آدرس اینترنتی‌های تبلیغاتی، مقدار کلیک‌ها را تا 371% و فروش را تا 1617% ارتقاء می دهند.
QuickSprout: در حالتی‌که استفاده کننده تارنما بدون چاره باشد یک ویدیو پیش از اکران CTA مشاهده نماید، مقدار نرخ تبدیل تارنما 144% بیشتر می‌گردد.
این آمار صرفا بخشی از نتیجه ها مثبت به کارگیری از کال تو اکشن‌ها در سال 2020 میباشد، البته علامت می دهد تا چه اندازه این نحوه بازاریابی دیجیتال می تواند برای تجارت شما ورق را برگرداند. با این هم اکنون شیوه به کار گیری درست از آنها هم به اندازه کافی برای کسب توفیق در فروش، مایحتاج و ضروری میباشد. درین متن قصد داریم 5 سفارش عملی بر پایه ی مثال‌های برنده به کار گیری از کال تو اکشن را با هم مرور کنیم.

درپی می خوانید
1. از کال تو اکشن برای تشویق مخاطب به جستجو در محتوای وبسایت به کارگیری فرمایید
2. استعمال از Call To Action ‌ها برای جلب شرکت کردن مخاطب
3. به کار گیری از کال تو اکشن برای اسم‌نویسی در وب سایت و دانلود محتوا
4. به کارگیری از کال تو اکشن برای ارتقاء Share و Bookmark
5. استعمال از CTA برای توصیه خرید متاع
خلاصه و توده بندی
1. از کال تو اکشن برای تشویق مخاطب به جستجو در محتوای وب سایت به کارگیری فرمائید
خواسته از تشویق برای جستجو در محتوا، به‌طور معمولی یعنی این که استفاده کننده پس از مراجعه به او‌لین کاغذ مشتاق گردد تا تعداد صفحه ها بیشتری از وب سایت را ببیند. در فعالیت بایستی مقصود شما این باشد که استفاده کننده محتوایی که از لحاظ وی نفیس میباشد را در تعدادی ورقه‌ی مختلف ببیند. یکی‌از راهکارهای معمولی برای این فعالیت ساخت و ساز بخش محصول ها دارای ربط یا این که مطالب دارای ارتباط در محلی میباشد که استفاده کننده به انتهای بازدید از یک ورقه رسیده میباشد. ساخت‌و‌ساز پیام Call To Action در اینگونه موقعیتی موثر و مؤثر میباشد.

در‌حالتی که برای یک بلاگ محتوا تنظیم میکنید، مطلقا به حافظه داشته باشید که در متن هر پست به پست‌های دارای ارتباط اشاره فرمایید و عامل این که چرا آن پست برای کاربر گران بها میباشد را هم بنویسید.

2. به کارگیری از Call To Action ‌ها برای جلب شرکت کردن استفاده کننده
برای مشتری یک تارنما فروشگاهی هیچ چیزی مایوس‌کننده‌از این وجود ندارد که وارد ورقه‌ی یک مال گردد و ببیند تا حال کسی نظری در امر آن نداده میباشد. مشاهدات اثبات کرده در شرایطی که بازخوردی در زمینه ی یک متاع یا این که پست وجود نداشته باشد استفاده کننده تازه با احتمال کمتری او‌لین برخورد را ساخت و ساز می‌نماید.

یکی‌از طرق ساخت‌و‌ساز برخورد، افزودن کال تو اکشن‌هاست. درین نوع از CTA شما از خواننده‌ی پست به‌طور محترمانه خواهش میکنید که نظرش را در باب متن بیفزاید. نوع ذکر این مراد و مقدار خلاقیت شما در ترغیب کاربر بسیار کلیدی میباشد. در‌این نصیب یک سری ایده برای این که چطور این عمل را اجرا بدهید آورده‌ایم:


نهایی جمله متن را به درخواست حیث و یا این که ذکر تجربیات فردی از طرف کاربر تخصیص دهید. مثلا پاراگرافی با تیتر «درحال حاضر نوبت شماست!» یا این که «تجربه‌ی شما چه می باشد؟» که در پی با پیام Call To Action یار می شود گزینش نیکی میباشد.
از مخاطبانتان بخواهید پرسش بپرسند. پرسیدن پرسش مطلوب به شایسته ترین صورت مخاطب تارنما را ترغیب می‌نماید که با شما ملازمت و همراهی نماید. همین طور زمانی به یکسری پرسش از خوانندگانتان جواب داده باشید، این نکته در ذهن خواننده ساخت و ساز می شود که شما به حیث وی احترام می گذارید.
در شرایط‌های مطلوب از خوانند‌گان دعوت نمائید که محتوای شمارا با سایر‌ی کاران به اشتراک بگذارند. مطالب متعددی با نقطه لحاظ‌های مختلف نسبت به یک مورد در محتواهای اینترنتی وجود دارااست که تلاوت آنان برای استفاده کننده دیدنی خواهد بود.
از ترفند آزمونک یا این که کوئیز به کارگیری نمائید. به کارگیری از امتحان علاوه بر اینکه منجر میشود شما یک برخورد خوب از کاربر داشته باشید، به کاربر هم یاری می‌نماید نکاتی که از متن خوانده میباشد را بهتر به خاطر بسپارد. یک کال تو اکشن پرسشی، تفاوت یک ارائه‌ی مقاله بی آلایش و یک فراگیری کاربردی را رقم میزند.
از مخاطبان بخواهید چنانچه با شما مخالف می‌باشند، نظرشان را اعلام نمایند در پست‌هایی که بینش‌های متضادی نسبت به آن ها وجود دارااست، قابلیت و امکان شرکت کردن و گفت و گو فی مابین یوزرها بیشتر میباشد. برای اینکه جرقه‌ی طرح نگرش‌ها را بزنید میتوانید پیش از دعوت استفاده کننده به درج حیث، اشاره‌ای به‌این بینش‌های متعارض داشته باشید.
3. به کار گیری از کال تو اکشن برای اسم‌نویسی در تارنما و دانلود محتوا
یکی‌از کاربردهای کال تو اکشن که برای ارتقا بازدید وبسایت نباید فراموش گردد، به کار گیری از آن برای دعوت استفاده کننده به اسم‌نویسی در وبسایت میباشد. اما به خاطر داشته باشید استفاده کننده برای عضو شدن در تارنما شما دلیلی متقاعد‌کننده ما یحتاج دارااست که‌این برهان دقیقا می بایست به عبارتی چیزی باشد که در پیام کال تو اکشن می‌بیند. این قادر است دربرگیرنده یک تخفیف استثنایی یا این که یک سرویس بدون‌پول جالب باشد.

یک طرز دیگر برای هدایت استفاده کننده به شیت‌ی تصویب‌اسم ساخت‌و‌ساز پاراگرافی در انتهای پست میباشد. از جمله «آیا از خواند این نوشته ی علمی لذت بردید؟ برای دوراندیشی از مطالب شبیه همین درحال حاضر نام نویسی نمایید!» یا این که «آیا میخواهید بهره سهامتان را یک سری برابر نمایید؟ همین درحال حاضر کتاب راهنمای ارتقا سریع بهره در بازار سهام را بدون‌پول از این لینک و پیوند دانلود فرمائید!» که بعداز ورود، استفاده کننده با کاغذ‌ی تصویب‌اسم مواجه می شود. مثال پیام‌های مطلوب برای فعالیت:





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


درین مقاله به نظارت ساخت و ساز اصولی بک پیوند های دارای اعتبار در وب سایت های دیگر  سئو سایت و همینطور پیوند به بقیه تارنما ها در تارنما خویش میپردازیم.


چه دوست داشته باشید، چه خیر، بک پیوند ها از اجزای مهم و اساسی بهینه سازی محسوب می گردند. البته چه چیزی سبب می‌شود که یک بک لینک و پیوند اثر گذار باشد؟ همان طور که گوگل اعلام کرده که با به کار گیری افراطی از عبارات کلیدی عکس العمل می نماید، در بیانیه دیگر نیز اعلام کرده که با ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند به صورت افراطی نیز واکنش خواهد کرد.

صادقانه بیان کنم که قیمت بک پیوند ها با یکدیگر هم اندازه وجود ندارد و مهمتر از آن بعضا از آنان ممکن میباشد بر درجه تارنما تاثیر منفی بگذارد. درپی به تحلیل عامل ها مفید بر قیمت گذاری بک لینک و پیوند ها میپردازیم و در خصوص شیوه ایجاد کرد بک پیوند ها در تارنما خویش نیز توضیح می‌دهیم.

بک لینک و پیوند های دارای اعتبار چیستند؟
پیش از جواب به‌این پرسش، در آغاز می ایست به پرسش ذیل پاسخ دهیم:

چنانچه کاربری بر روی یک بک پیوند کلیک نماید، آیا در پی و با آمدن به کاغذ تازه با داده ها دارای ربط روبرو می گردد؟ به عبارت دیگر آیا استفاده کننده با آمدن به نشانی نو وقت خویش را تلف خواهد کرد؟

در صورتی‌که جواب بدین پرسش آری میباشد که شما یک بک لینک و پیوند سلامت دارید. در صورتیکه خیر، صرفا در اکنون اتلاف وقت مخاطب می‌باشید. لپ سخن اینست که یک بک پیوند دارای اعتبار، لینکیست که داده ها به درد بخور و مربوط به انکر تکست به مخاطب می‌دهد. در پی به طور عمیقتری به‌این قضیه میپردازیم.

چرا یک بک لینک و پیوند باید دارنده داده ها با ارزش و دارای ربط باشد؟
در اینجا یک نمونه برای شما می‌آورم. فرض میکنیم که شما یک مقاله در رابطه طریق ماهیگیری نوشته اید. همینطور مقاله دیگری نیز از یک وب سایت چشم اید که در رابطه مهارت های آشپزی میباشد. این مقاله بسیار بی نیاز و دارنده داده ها خوبیست و شما تصور میکنید که احتمالا آیتم پسند کاربرانتان قرار میگیرد. حتی درصورتی که خواننده‌گان مقاله ماهیگیری شما، هم به مورد ماهیگیری عشق مند باشد و هم به آشپزی، بازهم لینک و پیوند داده به مقاله دوم فعالیت صدق وجود ندارد. ولی چرا؟

انگیزه اینست که مقاله آشپزی به مقاله ماهیگیری دارای ارتباط وجود ندارد. یوزرها مقاله وبسایت شما‌را برای کسب داده ها در رابطه ماهیگیری گشوده کرده اند. آن ها انتظار دارا هستند که بعداز کلیک بر روی لینکی در‌این کاغذ، مقاله دیگری در رابطه ماهیگیری ببینند و خیر آشپزی.

حتی درصورتی که مقاله دوم در رابطه داده ها نخستین و سطحی در رابطه ماهیگیری باشد هم پیوند دادن به آن صحیح وجود ندارد. به این دلیل که یوزرها بعداز ورود به برگه نو لینک و پیوند گردیده و قرائت آن بعد از زمان کوتاهی متوجه سطحی بودن مقاله می‌شوند و حس می نمایند که وقتشان در درحال حاضر تلف شدن میباشد. بنابر این پیوند های فرنگی به تارنما های دیگر علاوه بر دارای ارتباط بودن بایستی دارنده داده ها ارزشمندی نیز باشد.

با عدم ساخت بک لینک و پیوند های دارای اعتبار ریسک نکنیم
ریسک هایی که با عدم ایجاد بک لینک و پیوند های دارای اعتبار می‌کنیم عبارتند از:
مخاطب دیگر عشق ای به تارنما شما نخواهد داشت.
مخاطب از عضویت در روزنامه تارنما خارج می‌آید.
یوزرها از شما تحت عنوان یک منبع دارای اعتبار در وب حافظه نمیکنند.
مرتبه seo شما با کاهش مواجه میگردد.
از سوی دیگر با ایجاد بک لینک و پیوند های دارای اعتبار و دارای ربط به بقیه وبسایت ها کل مفاد بالا معکوس می شود. فیض آن، یوزرها بیشتر، دنبال کنندگان بیشتر، seo بهتر، اعتبار بیشتر و برندینگ حاذق تری خواهد بود. در سود یوزرها عشق و علاقه مند به لینک و پیوند دادن به وبسایت شما میشوند و بک پیوند های بیشتری کسب خواهید کرد.

چه‌طور بک لینک و پیوند های اثر گذار بسیازیم؟
همگی چیز به محتوای وب سایت بر میشود. محتوای باارزش و دارای ارتباط ساخت و ساز فرمایید. همچنان که در‌پی نیز توضیح می دهیم، محتوای وب سایت، مبنا و پایه هر کاریست. در شرایطی‌که که مطالب وبسایت شما دارنده بها محتوایی نباشد، کسی به لینک و پیوند های درون محتوا نیز توجهی نمی نماید.

چه‌طور محتوای نفیس بنویسیم؟
به مکان به کارگیری از جمله ها نا مفهوم، حقایق علمی و ثابت گردیده بنویسید. به عبارت دیگر در تایپ کردن بیانیه ها ظریف باشید. برای مثال به مکان استعمال برای مثال “اکثریت عموم اسم های متفاوتی بر روی گربه های خویش می‌گذارند” جملا‌ت ظریف تری ی بنویسید. از جمله این گزاره را میتوانید با این گزاره بده بستان فرمایید: “پنجاه و دو درصد از اسم گربه در سال 2016 از اسم بشر ها گرفته گردیده است. این درصد بسیار بیشتر از سال 2015 که بیست و دو درصد تصویب گردیده، بوده میباشد.”

یا این که در شرایطی که اهل استعمال از اعداد نیستید می‌توانید از این گزاره به کار گیری فرمایید: “بر پایه ی مطالعات انجام یافته، اسم الیور تحت عنوان بیشترین اسم تصویب گردیده برای گربه های نر و لورا برای گربه های ماده مصرف شده میباشد.”

با به کار گیری از این سیرتکامل جمله ها، داده ها دقیقتر و ارزشمندتری نسبت به پاراگراف نامفهوم نخستین، به خواننده‌گان می دهید. این داده ها بیشتر عبارتند از:

شما بیان کردید که چه درصدی از عموم، یک تیم اسم خاص را بر روی گربه ها نهاده اند.
شما ذکر کردید که بیشترین اسم گربه ها در سال 2016 چه اسم هایی بوده میباشد.
همینطور داده ها ضمنی نیز ارائه نموده اید که از اهمیت برخوردارند: استعمال از اسم بشر ها برای گربه ها در اکنون ارتقا میباشد و مقدار این ارتقا نیز زیاد بوده میباشد.
در صورتیکه که پاراگراف نامفهوم نخستین صرفا خبری که به یوزرها میدهد اینست که برخی از اشخاص اسم هایی را برای گربه هایشان گزینش می نمایند. این گزاره به حدی غیر قابل فهم میباشد که جز داده ها محسوب نمی‌شود. بنابر این با استفاد از تایپ کردن حقایق در رابطه یک مقاله، داده ها بیشتری را به یوزرها منتقل می‌کنید.

درحال حاضر شما یه مقاله گرانبها تنظیم نموده اید، در حال حاضر چه فعالیت بایست فرمایید؟
آن را در شبکه های عمومی مانند توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. به صورت مکرر در رابطه آن در فیسبوک مطالبی پست فرمائید. از شبکه های عمومی برای اکران نوشته های خویش استعمال فرمائید. به واسطه این فعالیت به دو اصلی دست مییابید:

ترافیک تارنما را ارتقا می دهید.
شانس دریافت کردن بک پیوند به مطالب خویش را در دیگر وب سایت ها ارتقاء می دهید.
ولی عمل به اینجا ختم نمیشود. به وب سایت های تخصصی خیس و انجمن های اینترنتی بروید و در گفتگوهای مربوط به مطالب وبسایت خودتان کمپانی نمائید. با گذراندن زمان و انرژی در‌این بیانات، سایر افراد متوجه می‌شوند که شما دارای تخصص و خبره منطقه عمل خویش میباشید و به تارنما شما مسلما سرکی می‌کشند. آن‌ها مطالب وبسایت شما‌را مطالعه می نمایند و به مطالب شما در صفحه ها خویش لینک و پیوند می‌دهند.

چه مواقعی را توصیه نمیکنیم؟
در اینجا مورادی که سفارش نمی‌شود را مطرح میکنیم:

لینک و پیوند وب سایت خویش را در انجمن های صنعتی و چت روم ها قرار ندهید. این فعالیت به مثابه اسپم کردن است و احتمالا از طرف گوگل و بقیه موتورهای کاوش با جریمه مواجه می‌شوید.
در وب سایت های تبادل لینک و پیوند نام نویسی نکنید.
سعی بر گمراه کردن گوگل با ایجاد لینک و پیوند به صورت افراطی و یکشبه نکنید.
با دقت به مطالب نقل شده، با تشکیل داد بک پیوند های نفیس و دارای اعتبار (High Authority Backlinks)، سئوی تارنما را بهبود ببخشید و اعتبار تارنما خویش را بالا ببرید. در فیض ترافیک وبسایت را بالا ببرید و نرخ تبدیل وب سایت را ارتقا دهید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()