نوشته شده توسط : عباسی

سئو کلاه سفید چیست؟


در    سئو سایت  شرایطی‌که می‌خواهید سوای نگرانی در ارتباط جریمه های گوگل از سکو بندی نیکی برخوردار گردید، باید استراتژی های سئوی کلاه سپید را در برگه ی خویش پیاده سازی فرمائید. سئوی کلاه سپید در راستای سرویس ها موتور های جستجو گر است و منجر ارتقاء مرتبه ی مثبت سایت ها می‌شود. استفاده استراتژی های سئوی کلاه سپید منجر لینک و پیوند های طبیعی و ارگانیک از سایر وبسایت ها می‌گردد.

این مورد تنها با تکثیر محتوای کیفیت بالا و مخاطب پسند نتیجه ها میگردد.

سئوی کلاه سپید به معنای استفاده تکنیک های گزینه تأیید گوگل به مراد seo و ارتقای سکو ی وبسایت میباشد. در تکنیک های سئوی کلاه سپید مخاطب و درخواست های وی در حق تقدم میباشد.

طبق قانون ها گوگل، تارنما ها می بایست مطابق با راهبرد های گوگل باشند. یعنی سایت ها و تلاش آن‌ها می بایست در سمت و سوی جلب رضایت و پشت گرمی یوزرها باشد و خیر موتور های کاوشگر.

برای دستیابی به‌این مورد بایستی محتوای با کیفیتی ایجاد نمایید که آیتم تقاضای یوزرها باشد و آنها‌را به تلاوت و مرور مطالب تارنما شما و به اشتراک گذاری آن با سایر افراد متمایل نماید.

اینگونه تارنما هایی متمایز از سایر وبسایت ها خواهند بود و میتوانند متکی بودن موتور های جستجو گر را جلب نمایند و در درجه های بالاتری نسبت به سایر قرار بگیرند.

آیا بکارگیری تکنیک های سئوی کلاه سپید مدام یک گزینش مطلوب و خوب میباشد؟
این قضیه بستگی متعددی به هدف ها شما داراست.

چنانچه در ادامه فعال سازی یک اسم و مارک تجاری دارای اعتبار می‌باشید که قصد فعالیت برای برهه زمانی زمان بر را داراست، پس بایستی به استراتژی های سئوی کلاه سپید تصور کنید.

به کار گیری از تکنیک های سئوی کلاه سیاه پیشنهاد نمی‌شود. چون:
سئوی کلاه سیاه گران خیس از هر مجال دیگری گردیده است:
گوگل بسیار باذکاوت خیس از پیشین شد‌ه‌است. بکارگیری تاکتیک های آشکار هرزنامه ها مانند لبریز کردن محتوا از لغت ها کلیدی به طور غیر طبیعی، اگرچه ارزان می باشند، البته دیگر تلاش ندارند. چون گوگل خیلی سریع به‌این قضیه پی میبرد. فقط راهکاری که دارید صرف مخارج زیاد برای از جمله خرید بک پیوند و یا این که دامنه های منقضی میباشد. البته در آخر خواهید رویت کرد که بکارگیری تاکتیک های سئوی کلاه سیاه خیلی گرانتر از تاکتیک های سئوی کلاه سپید آحاد میشود.

پیاده سازی سئوی کلاه سیاه خطرناک میباشد:
هیچ کس نمیخواهد به خیال استعمال از تاکتیک های سئوی کلاه سیاه در وبسایت خویش، گزینه جریمه های گوگل قرار گیرد. ولی پیاده سازی آن‌ها قادر است جریمه ی گوگل را برای این گروه از سایت ها داشته باشد. به این ترتیب شایسته ترین آیتم غربت از سئوی کلاه سیاه میباشد.

به کارگیری از سئوی کلاه سیاه به علم فنی متعددی نیاز دارااست:
دیدنی میباشد بدانید برای اینکه بتوانید الگوریتم موتور های جستجو گر را فریب دهید، می بایست سطح علم فنی زیاد و همینطور شعور عمیقی از چگونگی کارکرد سایت خویش داشته باشید.

از سوی دیگر، به کار گیری از تاکتیک های سئوی کلاه سپید میتواند از هر حیث به عایدی باشد. به همین برهان در‌پی ی نوشته‌علمی میخواهیم به چک بعضا از استراتژی های سئوی کلاه سپید بپردازیم:

برخی استراتژی های سئوی کلاه سپید
ساخت و ساز و نشر محتوای با باکیفیت و نفیس برای مخاطب
نسخه برداری مقاله از وبسایت های دیگر علاوه بر اینکه یک فعالیت غیر اخلاقی به حساب آورده می شود، در آخر قادر است سبب به زخم به سایت شما گردد.

گوگل مطالب تکراری را دوست ندارد، چون برای یوزرها ارزشی رفتار نمی نماید. به کار گیری از تاکتیک های سئوی کلاه سیاه برای ساخت و ساز محتوا قادر است سبب ساز به از در بین رفتن پشت گرمی یوزرها و شکاف دائمی آن ها از سایت شما خواهد شد.

در قبال کارایی فرمائید برای محتوای تارنما خویش وقت بگذارید و محتوایی جالب و نفیس برای مخاطب ایجاد نمائید. اینگونه محتوایی میتواند یوزرها را به وبسایت شما بکشاند و سبب ارتقای درجه سایت شما خواهد شد.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

2- تمرکز خاصی بر روی بازدید کنندگان وب سایت دارااست.
سئو سایت  مشمول تغییراتی میباشد که برای بازدیدکنندگان تارنما سودمند میباشد.

همانطوری که میدانید یک کدام از حق تقدم های گوگل این میباشد که تارنما برای یوزرها موءثر باشد، پس این یکی ضروری ترین امور برای کار کشته کردن seo تارنما میباشد. خوشبختانه اکثری از راهبردهای مفید seo مشتمل بر اقداماتی میباشد که تجربه سایت را برای بازدیدکنندگان خویش بهبود می‌بخشد.

تاکتیک هایی مانند تکثیر محتوای با کیفیت خوب و بهبود فرصت لود کاغذ، قادر است تاثیر بسیار مثبتی در تجربه یوزرها (UX) داشته باشد.

3- این شیوه طولانی میباشد
استراتژی هایی که راهبرد گوگل را دنبال می نمایند و یک تجربه کاربری مثبت ساخت و ساز می نمایند (ضوابط را رعایت می نمایند)، اکثر وقت ها زمانبرتر از طریق های کلاه سیاه میباشد.

این یعنی شما برای اینکه حاصل شغل های خویش را مشاهده کنید بایستی شکیبایی پیشه نمایید.

ولی در سمت و سوی دیگر، seo کلاه سپید دارنده تاثیر زمانبر است. به همین استدلال میباشد که هنگام به کار گیری از استراتژی های پباده سازی گردیده برای بهبود تجربه وبسایت خویش، شما می‌توانید سکو متبوع خویش را برای لغت ها کلیدی به دست آورید.

این استراتژی ها شما‌را در معرض خطر جریمه گوگل قرار نمی دهد و یک اتفاق افتاد موثر بلند بازه است.

 

بهینه سازی کلاه سیاه چه چیزی است؟
seo کلاه سیاه

بهینه سازی کلاه سیاه دقیقا مخالف seo کلاه سپید است.

موردنیاز میباشد بیان‌کنم که seo کلاه سیاه چندین نحوه هایی میباشد که در بالا به شما یاری می نماید تا سایتتان به جايگاه خیر رسد و بازدید متعددی داشته باشد، ولی پس از مدتی گوگل تارنما شما‌را حذف می نماید چون طریق های seo کلاه سیاه تماما غیرقانونی میباشد و نقطه مقابل الگوریتم و قانون ها گوگل میباشد.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()