نوشته شده توسط : عباسی
ممکن میباشد ایده پیاده سازی بهینه سازی تکنیکال برای برخی اشخاص ترسناک به حیث رسد. سئو سایت ولی امروزه با وجود ابزارهای متفاوت جانور برای بهینه سازی، ارزیابی بهینه سازی دیگر فعالیت دشواری وجود ندارد. نکته اساسی این میباشد که بدانید چطور از داده‌های بدست آمده از این شیوه به کار گیری نمایید. برای استارت فعالیت، می بایست موردها ذیل را چک فرمایید:
 
مطمئن گردید سایت شما خصوصیت‌های موردنیاز برای سازش با گوشی را داراست.
در‌پی کدهای نادرست بگردید و آنان‌را تصحیح فرمائید.
برای یافت کردن ایرادات، txt را بررسی فرمایید و در شکل لزوم آن را با صرفه‌سازی فرمایید.
حالت ایندکس شدن سایتتان را از روش Google Search Console آنالیز فرمایید. در شکل پیدا شدن نقص‌ نسبت به رفع آن مبادرت فرمایید.
تگ‌های تیتر (Title) و توضیحات متا (Meta Descriptions) را تصحیح نمائید.
محتوای تارنما تان را آنالیز فرمائید. با یاری گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) موقعیت ترافیک بوجود آمده روی سایتتان را بررسی نمایید. در صورتی محتوایی در وبسایت تان کارایی قابل قبولی ندارد، نسبت به بهبود آن مبادرت فرمایید.
پیوند‌های شکسته و حاد وب سایت را ترمیم فرمائید. لینک و پیوند‌هایی که با پیغام غلط مواجه میگردند معاند تجربه کاربری و همینطور امتیاز سایت تان می‌باشند.
با به کار گیری از Google Search Console نقشه XML وبسایت خویش را برای گوگل ارسال نمائید.
با‌گاز وبسایت دقت داشته باشید
سرعت گشوده شدن صفحه ها یک وبسایت تاثیر مستقیمی به روی ترافیک و تعامل بازدیدکنندگان دارااست. به گفته گوگل «میانگین هنگامی که بارگزاری یک برگه به روی تلفن همراه ارتفاع می کشد 22 ثانیه میباشد. در عین درحال حاضر 53 درصد بازدیدکنندگان یک وبسایت که از روش گوشی وارد آن گردیده‌اند زمانی مدت بیشتر از سه ثانیه ارتفاع بکشد آن کاغذ را سوراخ می‌نمایند.»
 
سرعت تحت ورقه موجب تجربه کاربری ضعیف میشود، به همین برهان میباشد که گوگل سرعت بارگزاری برگه را به یک کدام از مهمترین فاکتورهای امتیازدهی تبدیل نموده است.
 
برای بهبود سرعت صفحه ها نحوه‌های تحت را اجرا فرمایید:
 
درخواست‌های HTTP را برای نصیب‌های متفاوت شیت همچون اسکریپت‌ها، تصاویر، و CSS به دست‌کم برسانید.
سایز فولدر‌ها را با فشرده سازی آن‌ها ذیل بیاورید و پوشه‌های تکراری را یک کدام از نمایید تا درخواست‌ها معدود گردد.
CSS و جاوا اسکریپت را هم‌زمان بارگذاری نمائید.
جاوا اسکریپت را بعد از فولدر‌های اساسی بارگزاری فرمایید.
دوران DNS Lookup را معدود نمایید.
سرعت جواب‌دهی سرور را بالا ببرید.
از یک هاست مطمئن و مطلوب به کار گیری نمائید.
سایز تصاویر را به دست‌کم برسانید.
از یک CDN استعمال نمایید.
به کارگیری از افزونه‌ها را به دستکم برسانید.
تعداد ریدایرکت‌ها را معدود فرمائید.
هدف ها مخاطب را تشخیص دهید
تایپ کردن «محتوای عالی»، با صرفه‌سازی آن برای موتور کاوش، و اخذ لینک و پیوند‌های دارای اعتبار، استارت اخذ امتیاز برای یک کلمه و واژه کلیدی میباشد. ازآنجاکه هوش تصنعی و مصنوعی روز آپدیت به تکامل بیشتری می رسد، به کار گیری از آن‌ها در الگوریتم‌های گوگل نیز از اهمیت بالایی برخوردار‌است.
 
غرض مهم گوگل ادراک یک محتوا و ارائه نتیجه ها بر پایه ی نیاز شخص میباشد. این فرمان موجب میگردد تحقیق و تعیین عبارات کلیدی توسعه یافته بیشتراز پیش اهمیت پیدا نماید. برای استارت می بایست بدانید بعضا لغت ها کلیدی و کلمات می‌باشند که قابلیت و امکان ندارد بتوانید برای آنان امتیاز کسب نمائید.
 
یک واژه و کلمه کلیدی بایستی با متنی که شخص کاوش می‌نماید هماهنگی داشته باشد. قبل از اینکه بخواهید برهه زمانی و منابع خودتان را صرف سکو‌گیری برای یک عبارت فرمائید، بهتر میباشد نگاهی به اینترنت‌وب سایت ‌های جايگاه ‌بندی و اصطلاحات متفاوت داشته باشید. در صورتی‌که تارنما و ورقه فرود شما مشابه به چیزی که اینک امتیاز داراست باشد، احتمالا از آن عبارت پاسخ صحت نمی گیرید.
 
عبارت albany new york personal injury lawyer را در حیث بگیرید:
 
 
 
در پیشین چنین عبارتی سبب ساز به اکران چند نماینده قانونی و موسسه حقوقی می شد، ولی هم اکنون این مساله عوض شده میباشد. گوگل اینک به فهرست‌های حقوقی ارجحیت داده میباشد:
 
 
 
در‌این نمونه، از آنجایی که هنوز این بخت وجود دارااست که در نقشه گوگل امتیاز کسب فرمائید، هنوز ارزشش را داراست که روی این عبارت فعالیت فرمائید. ولی در‌حالتی که چنین فرصتی وجود نداشت، در چنین قوانینی تمرکز به روی این عبارت هدر دادن برهه زمانی میباشد.
 
گوگل اینطور در لحاظ میگیرد که شخصی که چنین عبارتی را کاوش نموده است در ادامه یک‌سری نماینده قانونی یا این که مجموعه حقوقی میباشد و تنها دنبال یک نفر وجود ندارد.


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


درین مقاله به چک لغت ها کلیدی میپردازیم. بهینه سازی عبارات کلیدی یا این که (Keywords) در معنای گزینش لغات و لغت ها کلیدیست که بایستی از آنان در ورقه غرض استعمال کنیم سئو سایت   تا آن ورقه در هنگام جستجوی واژه و کلمه متبوع در حاصل کاوش اکران داده خواهد شد. انتخاب چگالی واژه و کلمه کلیدی در هر کاغذ، از خطاها این نوع seo به حساب آورده می شود که خیر بایست نادر باشد که از اهمیت آن ورقه بکاهد و خیر زیاد که جنبه اسپم نداشته باشد.

 


لغت ها کلیدی چه است؟
عبارات کلیدی، نظرات و موضوعاتی میباشند که خبر از کلیت محتوای وبسایت شما می‌دهند. در ناحیه seo، آن‌ها لغات یا این که عباراتی میباشند که به وسیله یوزرها در موتورهای کاوش، کاوش میگردند. در‌صورتی‌که تمام محتوای یک کاغذ را بخواهید فقط در یک واژه یا این که عبارت کوتاه خلاصه فرمائید، آن عبارت، لغت ها کلیدی کاغذ به حساب آورده می شود.

شما تحت عنوان صاحب و مالک یک وب سایت یا این که کارشناس ساخت و ساز محتوا، باید از دارای ارتباط ترین لغات کلیدی در برگه استعمال نمائید تا در هنگام کاوش از طرف یوزرها، اقبال بیشتری داشته باشید که آنان وب سایت شمارا در حاصل کاوش بیابند.

چرا کلمه ها کلیدی اصلی می‌باشند؟
عبارات کلیدی اساسی می‌باشند، چرا‌که یوزرها را به صفحه ها مربوط به مراد هایشان وصل می نمایند. مقصود شما از به چنگ آوردن مرتبه خوب در نتیجه ها کاوش، ارتقا ترافیک طبیعی وب سایت از SERP (کاغذ نتیجه ها کاوش) میباشد، و کلمه ها کلیدی که شما گزینش میکنید، بر روی نوع ترافیک به دست آمده تاثیر میگذارد.

تعیین عبارات کلیدی نسبت به محتوا بیشتر معطوف به منظور یوزرها میباشد. به خیال اینکه ممکن میباشد نوع تعریف شما از خدماتتان، مختلف با چیزی باشد که یوزرها درپی آن می‌باشند. برای اینکه محتوای تولیدی شما، سکو نیکی در حاصل کاوش کسب کرده و یوزرها متعددی را به سمت خویش جذب نماید، بایستی در آغاز مراد های آنها‌را بفهمید. لهجه آن‌ها را شعور کرده و نوع محتوای درخواستیشان را پیدا نمایید. شما میتوانید این عمل را از روش حرف بدون واسطه با مشتریان، مذاکره از روش جامعه ها مجازی و همینطور ابزارهای آنلاین جستن کلمه ها کلیدی مانند Keyword Explorer انجام دهید.

لغات کلیدی بلند چه می‌باشد؟
کلمه ها کلیدی به دو نصیب کلمه ها کلیدی کلی و بدور از دسترس و همچنین کلمه ها کلیدی بلندتری که ادغام خاصی از یک سری کلمه و واژه میباشند، تقسیم میگردند.

لغات کلیدی تک کلمه و واژه ای معمولا مقصود پایانی شما محسوب میشوند، به این دلیل که آن‌ها بیشترین کاوش را در وب دارا‌هستند. با این درحال حاضر بایست توجه کرد که رقابت در‌این لغت ها تکی بسیار فشرده میباشد. شاید شما تحت عنوان یک دارای بوتیک عشق و علاقه مند باشید که در واژه “خرقه” در شیت نخستین گوگل قرار گیرید، البته بایست توجه نمائید که درین کلمه و واژه رقبای بسیار سرسختی به عنوان مثال برندهای دارای اعتبار و دکان های اینترنتی پیش کسوت را در پیش رو دارید.

بالاتر از گفت و گو رقابت سنگین فی مابین لغت ها کلیدی منفرد، قضیه دیگری که درین لحاظ وجود دارااست، عدم شناسایی مقصود استفاده کننده از جستجوی این واژه و کلمه میباشد. برای مثال، در‌صورتی‌که کاربری کلمه و واژه “جامه” را کاوش نماید، هدف ها وی دربرگیرنده خرید جامه از گونه های متعدد آن و برای سنین متعدد قادر است باشد. همینطور شاید وی در ادامه دیدن جدیدترین سبک های خرقه میباشد. مستقل از این شاید این مخاطب به‌دنبال جستن مجاورت ترین دکان های فیزیکی جامه در حوالی خویش می‌باشد.

عبارات کلیدی بلند خیس غرض معلوم تری دارا‌هستند و عاری از این ایراد می باشند. مثلا غرض از جستجوی عبارت “دکان خرقه در جمهوری” به طور کامل معلوم میباشد و دکان های فیزیکی جامه در خیابان جمهموری را مقصود قرار داده میباشد. همینطور در لغت ها کلیدی بلندتر، رقابت کمتری وجود دارااست و بدین ترتیب وبسایت های کوچکتر می‌توانند در آن به رقابت بپردازند و به راحتی در آن عبارت، به شیت نخستین گوگل برسند.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

بیشتر بخوانید :  معنای حقیقی عبارات کلیدی Long tail چه چیزی است؟
ارتقاء مرتبه وب سایت در یک مجموعه انتخابی از صفحه ها
عمل کردن با تارنما‌هایی که کمپین‌های فصلی یا این که رویدادی راه و روش می‌اندازند سئو سایت  یعنی OnCrawl بارها و بارها چشم میباشد استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی چه‌طور قادر است به نفع صفحاتی باشد که در طول محدودی سودآور می‌باشند. از جمله فروش ویژه تعطیلات، تاراج‌ها، راج‌های بلیت‌ها و … کلیه بایستی در حین پیش از ابتدا روی داد رواج شوند. برای پروموت گروهی از صفحه های مرتبط با یک روی داد بایستی شغل های ذیل را انجام دهید:

یک لندینگ پیج بسازید که برای جست‌وجوهای مربوط به اتفاق افتاد باصرفه‌سازی گردیده باشد. این کاغذ بایستی به اندازه کافی متن داشته باشد که در جست‌وجوهای متبوع به خیر و خوبی اکران داده گردد و تم روی داد متبوع بایستی به خیر و خوبی در آن رعایت گردیده باشد. ساخت یک برگه لندینگ بی نیاز از ساختن تعدادی برگه متاع ریلکس‌خیس میباشد.
تاریخ و شمارش معکوس را در برگه لندینگ قرار دهید. شمارش معکوس می تواند منجر خواهد شد تغییرات محتوا تثبیت گردد و تعداد بازدید خزنده‌های گوگل ارتقاء یابد.
یک کانون محتوا ساخت‌و‌ساز نمایید و از شیت لندینگ به صفحه های این کانون لینک و پیوند بدهید. در‌این حالت خواسته از محتوا صفحاتی میباشد که از گذشته در وبسایت وجود دارا هستند. صفحه های مرتبط با روی داد، صفحه های تولیدها، نوشته‌علمی‌های دارای ارتباط و … . این یاری می‌نماید محبوبیت شیت لندینگ در میان صفحاتی که به آنان پیوند داده میباشد توزیع خواهد شد.
از پیوند‌سازی داخلی برای جا پرت کردن برگه لندینگ به کارگیری نمائید. از شیت اساسی با انکر تکست‌های دارای ارتباط به آن لینک و پیوند بدهید و آن را در جايگاه‌های بالای منو قرار دهید. کاری نمایید که برگه لندینگ از بیشتر قسمت‌های وب سایت قابل دسترسی باشد.
معیارهای OnCrawl که یاری می‌نمایند معیار پیروزی استراتژی‌های خویش را اندازه بگیرید:

فرکانس خزیدن: این واحد سنجش ارتقا بازدید خزنده‌های گوگل از تارنما را در زمان زمان‌ای که به روی داد سبب میشود نشان میدهد.
تاثیرات و بازدیدهای seo: این واحد سنجش نشان می دهد که لندینگ پیج شما در کاغذ حاصل نشان داده شده‌است و واحد سنجش بازدیدهای ارگانیک را از آن نشان میدهد.
فاکتورهای آن پیج: با این واحد سنجش مطمئن میشوید برگه لندینگ با معیارهای آن پیج (تیتر، توضیحات متا، تعداد لغات و سرنویس‌ها) بهینه سازی شده‌است.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

بازنگری مسائل فنی و تکنیکال
مسائل فنی در اکثری از مورد ها نادیده گرفته می شوند. به ویژه هنگامی که روی کارایی کلی وب سایت اثر نداشته باشند ولی زمانی بخواهید در رقابت موفق گردید، بایستی به ریزترین نکات هم اعتنا داشته باشید. در بررسی و تحلیل‌ها معمولا از ابزارهایی مثل Screaming Frog  استعمال می گردد. یادتان باشد که در یک محاسبه کلی با این ابزارها ممکن میباشد بعضا از ایرادات شناسایی نشوند. سئو سایت  بهتر میباشد هنگامی بگذارید و صفحه های را غیر وابسته تحلیل نمایید، دست کم صفحاتی که اهمیت بخش اعظمی دارا هستند. در‌این تحلیل موردها تحت مشخص و معلوم می شوند:

پیوند‌ها و عکس‌هایی که حاد و شکسته می‌باشند.
زنجیره ریدایرکت‌ها
ارورهایی مثل ۴۰۴
محتوای تکراری
عکس‌هایی که متن alt ندارند.
و … .
بیشتر بخوانید :  بهینه سازی فنی چه می باشد و چه گونه انجام میگردد؟
موردها تکنیکال معمولی‌ای نیز وجود دارا هستند که می توانید روی صفحه های اساسی وبسایت‌تان انجام دهید و کارایی آن‌ها‌را بهبود ببخشید.

سرعت ورقه و سازش آن با موتورهای جست‌وجو را بالا ببرید.
به صفحاتی که محتوای چند رسانه ای دارا‌هستند ورژن متنی اضافه نمائید.
لغات کلیدی را متمرکز به فعالیت ببرید و عنا وین را با صرفه‌سازی فرمایید.
برند آپ‌های اسکیمای مطلوب هر برگه را به فعالیت ببرید.
توده‌بندی

باصرفه‌سازی‌هایی که مطرح شد به آسانی با هر آپدیتی سازگار میگردند و در غایت میتوانند به بهبود جايگاه تارنما شما سبب شوند. احتمالا مقاله ها متعددی را در زمینه‌ی تغییرات و آپ تو دیت‌های سال نو خواهید خواند. در حیث داشته باشید موردنیاز وجود ندارد استراتژی seo ۲۰۲۰ را با اعتنا به نکات مطرح گردیده در هر نوشته‌ی علمی تغییر‌و تحول دهید. کلیه این نکات تکمیلی میباشند و به بهبود وب سایت شما امداد خواهند کرد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

گوگل چه‌گونه مشخص و معلوم می‌نماید که کدام شاخصه اصلی‌خیس میباشد؟
الگوریتم های گوگل هنگامی که محتوای یک برگه را می خوانند، یک بها عددی   سئو سایت  برای آن در لحاظ میگیرند که با اعتنا به خصوصیت‌های آن کاغذ مشخص و معلوم میگردد و هر چه این عدد بیشتر باشد، منزلت اکران آن برگه نیز بهتر خواهد بود. مواقعی که برای مرتبه‌بندی یک ورقه در لحاظ گرفته میگردد مختلف میباشد و در غایت برگه‌ای که امتیاز کلی بهتری اخذ ‌نماید، رنکینگ بهتری خواهد داشت. از جمله یک ورقه از دید عبارت کلیدی ممکن میباشد منزلت سوم را از آن خویش نماید ولی از دید محتوا در موضع دهم قرار بگیرد. معمولا ورقه‌هایی رنکینگ بهتری دارا‌هستند که از یک سئوی اصولی برخوردار باشند.

برای اینکه بهتر با الگوریتم های گوگل آشنا شویم به تعاریف پایین اعتنا داشته باشید:

معنای عبارت کاوش گردیده یا این که query  
 موتور جستجوی گوگل برای اینکه نتیجه ها قابل قبولی را برای استفاده کننده اکران دهد، بایستی بداند که استفاده کننده دقیقا در پی چه است و مقصود وی از وارد کردن این عبارت چه می‌باشد. الگوریتم های گوگل بایستی مفاهیم ذیل را تشخیص دهند:

معنای واژگان
به‌این مفهوم که کلماتی که استفاده کننده وارد کرده ‌میباشد در گویش عامیانه چه‌طور میباشد و چه مفهومی دارااست؟

غرض و نیت کاربر از جستجوی این عبارت
 یکی هدف ها الگوریتم های گوگل جواب به‌این سوالهای میباشد که استفاده کننده با وارد کردن این عبارت به‌دنبال چه می باشد؟ یک تمجید، مرور، خرید یا این که یافتن یک اینترنت‌وب سایت خاص؟

نیاز به نو بودن محتوا
 یک کدام از مواقعی که الگوریتم های گوگل به آن اعتنا می‌نمایند این میباشد که آیا آن چیزی که کاربر کاوش می‌نماید با گذر بازه متغیر میباشد و به جدیدترین محتواها و داده ها نیاز داراست؟

گه گاه معنی آنچه کاربر کاوش می‌نماید بسیار بی آلایش و قابل فهم و شعور میباشد. به عنوان مثال هنگامی که استفاده کننده عبارت خرید آیفون تازه را کاوش می‌نماید به راحتی می‌اقتدار متوجه مقصود، قصد و نیاز به تازه بودن محتوا شد.

 ولی بعضی اوقات، عبارت کاوش گردیده یک مضمون‌ کلی میباشد و پی بردن اینکه کاربر دقیقا پیرو چیست، فعالیت دشواری میباشد. در چنین قوانینی گوگل آنچه را که شایسته ترین توصیه میداند برای استفاده کننده به اکران می گذارد. برای شعور این قضیه کلمه Rock را در گوگل سرچ فرمایید. نتیجه ها نشان داده ‌گردیده یک کدام از مرتبط با ارائه‌ی یک تمجید کلی از سنگ‌هاست و در ذیل آن یک پیج مربوط با هنرپیشه دارای شهرت آمریکایی دواین جانسون ملقب به راک را مشاهده خواهید کرد.

ترازو دارای ارتباط بودن صفحه های
 دو‌مین نکته‌ی اساسی در الگوریتم های گوگل این میباشد که کدام‌ برگه‌ها بیشترین رابطه را با جستجوهای مخاطبین دارا‌هستند. به عبارت دیگر، موتور جستجوی گوگل در ادامه یافتن صفحاتی میباشد که به نیازها و سوال ها استفاده کننده به شایسته ترین صورت جواب دهد. این فعالیت با آنالیز همگی اینترنت‌وبسایت‌های جان دار در وب و سنجش محتواهای آنان شکل می گیرد.

نقش اصلی دراین مورد را واژه و کلمه کلیدی استعمال‌‌گردیده بازی می‌نماید. در صورتیکه آنچه کاربر کاوش می‌نماید تحت عنوان یک عبارت کلیدی در برگه‌ای مصرف شده باشد، آن شیت تحت عنوان یک ورقه مطلوب تشخیص داده میشود و اقبال اکران آن به استفاده کننده ارتقا پیدا می‌نماید.

برای این که بتوانید بهتر و باصرفه‌خیس محتواهای خویش را seo نمائید، قرائت پست با صرفه‌سازی و سئوی محتوا را به شما سفارش می کنیم.


کیفیت محتوا
 مجموعاَ برای عباراتی که کاوش می گردند هزاران و شاید میلیون‌ها شیت گوناگون وجود داراست. به این ترتیب الگوریتم های گوگل بایستی این بضاعت و توان را داشته باشند که یک حق تقدم‌بندی مطلوب انجام دهند و برگزیدگان صفحه های را در موضع‌های ابتدا اکران قرار دهند. هر چه کیفیت محتوای صفحه های بهتر باشد، بها کاغذ ارتقاء پیدا می‌نماید. از کارداران تاثیر‌گذار در کیفیت محتوا میتوانیم به موردها ذیل اشاره‌کنیم:

معیار تخصصی بودن محتوا
امکان اعتماد به محتوا
موثق بودن محتوا
یکی عنصرها کلیدی در معین ‌کردن کیفیت محتوای برگه، الگوریتمی به اسم PageRank  میباشد. این الگوریتم یکی‌از الگوریتم های گوگل برای معلوم‌ کردن رنکینگ اینترنت‌وب سایت‌های متعدد میباشد.

پیج رنک یک مقدار عددی میباشد که به هر تارنما تخصیص داده می گردد و به حق تقدم‌بندی نتیجه ها کاوش یاری می‌نماید.

مبنا این الگوریتم به صورت میباشد: صفحه های اساسی‌خیس بک‌ لینک و پیوند‌های بیشتری از سایر اینترنت‌تارنما‌های دارای اعتبار اخذ می‌نمایند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


آیا میخواهید یک بلاگ نویس ماهر گردید؟
در‌این مقاله قصد داریم ضروری ترین مهارت های بلاگ نویسی را برای شما شرح دهیم. سئو سایت  در نگاه اولیه، ممکن میباشد تولید و نگه داری بلاگ، راحت به حیث رسد و هرکس که اصول کامپیوتر و وب را بداند، بتواند یک وب لاگ بسازد. البته داشتن یک بلاگ پیروز مستلزم مهارت هایی میباشد که‌این مهارت ها را به شما خوا هیم اعلام‌کرد:

مهارت های مورد نیاز برای بلاگ نویسی ماهر
مهارت تایپ کردن محتوا

مهارت CSS و HTML

مهارت های کانال

مهارت های پیگیری و ادامه دادن

مهارت های دستکاری عکس

مهارت در رئیس شبکه‌های‌عمومی

مهارت های بازاریابی

این بضاعت و توان ها و مهارت ها در سال 2018 به شما یاری خواهد کرد که یک بلاگ نویس ماهر گردید.

مهارت تایپ کردن محتوا
صرفا راه و روش ساخت و ساز یک وب لاگ خوب و درآمد زا، این میباشد که بها متعددی را به مخاطبان ارائه دهد. و البته چه گونه می اقتدار چنین ارزشی را ساخت؟ قطعا از روش ساخت و ساز محتوای باارزش. سوای تایپ کردن محتوای دیدنی، اثر گذار و اختصاصی نمی قدرت یک بلاگ سودآور ساخت. به همین ادله خیلی اساسی میباشد که مهارت های نویسندگی را در خویش تقویت کنیم. به صورت تروتمیز بایستی کتب و بلاگ های متعدد را بخوانید و روزمره بنویسید تا مهارت تایپ کردن وب لاگ را در خویش بهبود ببخشید. تقویت مهارت بلاگ نویسی را از نخست ابتدا نمایید. مانند به کارگیری صحیح و به جا از عبارات کلیدی، مدل تایپ کردن (قانونی یا این که صمیمانه) و ارتفاع محتوا (معمولا مقاله ها با تعداد 2000 کلمه و واژه و بیشتر در گوگل دوستداشتنی میباشند.).

مهارت های CSS و HTML
شما ناچار نیستید که یک اپ نویس یا این که بسط دهنده اینترنت باشید تا بتوانید یک وب لاگ برنده ساخت‌و‌ساز فرمائید. البته شما بایستی مهارت کد گذاری اول با HTML مانند لینک و پیوند تصویر، افزودن تگ alt به تصاویر، تایپ کردن تگ های هدینگ مانند h1 و h2 و... را حافظه بگیرید. علاوه بر HTML شما بایستی اصول اصلی دکوراسیون برگه از روش CSS را نیز بدانید. فهمیدن این مبانی به شما یاری می نماید تا بلاگ خویش را به نحوه ای منحصربه‌فرد ارائه نمائید.

مهارت های کانال
کانال سازی یک کدام از شایسته ترین مهارت های بلاگ نویسی که می اقتدار آن را به دست آورد. کانال به شما یاری می نماید تا با هزاران نفر از وب لاگ نویسان رابطه برقرار نمایید و ترافیک سایت خویش را و در فیض فروش تان را ارتقاء دهید. چنانچه بلاگ نویسی سوای داشتن مهارت کانال صورت بپذیرد، شما روزمره فقط با خواننده‌گان خویش رابطه برقرار میکنید.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()