نوشته شده توسط : عباسی


به این ترتیب ، درحال حاضر میتوانیم درباره ی تایپ کردن یک  سئو سایت  رپورتاژ اطلاع رسانی سخن کنیم.

گنجاندن اپلیکیشن کمپانی در فهرست ابزارهای معرفی گردیده، فقط یک کدام از روش های تایپ کردن رپورتاژ برنده میباشد. صحیح همان طور که شیوه های زیادی برای بازاریابی تولید ها وجود داراست، شیوه های متفاوت و متعددی برای تایپ کردن رپورتاژ اطلاع رسانی نیز وجود داراست.

 

در غایت، شیوه ساخت محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی به صدای مارک شما و نشریه ای که برای آن می نویسید بستگی داراست.

در‌حالتی که صدای مارک شما قانونی خیس میباشد، ولی برای سایتی مانند نمناک می نویسید که به لحن صمیمی خیس پر اسم و رسم میباشد، بایستی این دو را به گونه ای هماهنگ و مخلوط فرمایید که استفاده کننده هر دو لحن، رپورتاژ شمارا بپذیرد. (و حتی ممکن میباشد مخاطبین متبوع شما خواستار تغییر‌و تحول صدای مارک باشند که آن نیز هیج اشکالی ندارد).

برای اطمینان از اینکه یک رپورتاژ تاثیر گذار مینویسید به محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی بیشتر توجه نمایید.

 

این نکات به شما امداد می نماید تا رپورتاژ بهتری بنویسید

روش تایپ کردن رپورتاژ اطلاع رسانی برای ارتقاء نرخ تبدیل و ارتقاء فروش :
نوشته ای گران بها بنویسید، خیر صرفا تبلیغ
محتوایی هماهنگ با تیتر ارائه فرمائید
نقص‌ مشتری را حل نمائید
اشخاص را به فعالیت وادارید
از کلام صرف راجع به کمپانی خویش بپرهیزید
خوانند‌گان خویش را با محتوای استثنایی و دیدنی ذوق زده فرمائید.

 

۱. نوشته‌ای گران بها بنویسید، خیر صرفا تبلیغ.

رپورتاژ شما می بایست دربردارنده نوشته‌های گران بها باشد. نباید تبلیغاتی آشکار را برای فرآورده یا این که کمپانی خویش بنویسید. در ازای، رپورتاژ می بایست تماما مثل یک پست بلاگ نوشته خواهد شد.

پست‌های بلاگ اطلاعاتی را در دست مخاطبان قرار میدهد که برایشان ارزشمند و با فایده میباشد. براین اساس، وقتی که به تایپ کردن رپورتاژ اطلاع رسانی فکر میکنید، نخست تصور کنید که چه‌گونه میتوانید با محتوای آموزشی در سرویس مخاطبان غرض خویش باشید.

شاید مقصود کمپین شما ارتقا چشم شدن مال جدیدتان باشد. در صورتیکه اینگونه میباشد، لیستی بنویسید که در آن محصول ها در هم اکنون رقابت روایت شده و مال خویش را در اولِ لیست بیان فرمایید. این عمل داده ها ارزشمندی را در مشت مخاطبان شما قرار میدهد.

 

۲. محتوایی هماهنگ با تیتر بنویسید.

هنگامی رپورتاژ شما به وسیله یک نشریه پذیرفته شد، یا این که پس از اینکه پیش نویس آن را کل کردید، آن را بخوانید: آیا محتوای رپورتاژ شما به عبارتی چیزیست که در تیتر بیان کردید؟

برای مثال، درصورتی که تیتر پست شما “نکاتی در زمینه ی بازاریابی تیمی” باشد، ولی رپورتاژ را صرف حرف در زمینه‌ی ماشین کرایه ای بازاریابی خویش و پیروزی آن در ساخت‌و‌ساز اطلاع رسانی از مارک نمایید، پست شما بیشتر تحت عنوان برگه‌ی مرتبط با متاع در حیث گرفته میگردد.

اساسی میباشد که داده ها نوشته‌ی علمی خویش را با تیتر آن هماهنگ فرمایید، براین اساس خوانند‌گان با تلاوت تیتر یا این که عنوان رپورتاژ شما میفهمند که قرار میباشد چه اطلاعاتی را کسب نمایند. علاوه بر این، اعتبار خویش را به دلیل تبلیغات کاذب از دست نخواهید بخشید و مطمئن میشوید که مطالب صحیح و اثر گذار را برای مخاطبان خویش آماده نموده اید.

 

۳. خلل مشتری خویش را حل نمایید.

هنگام تایپ کردن رپورتاژ، سرویس رسانی به مخاطبان بایستی یکی حق تقدم های اساسی شما باشد. آری ، رپورتاژ اطلاع رسانی به کمپانی شما امداد می نماید، ولی در غایت حل ایراد مشتری منجر می گردد مشتریهای شما بیشتر شوند.

رپورتاژ یک مجال تبلیغاتی وجود ندارد که با آن به همگی اعلام نمائید که کمپانی شما مجموع معضل ها را حل می نماید. در ازای، فرصتی برای شماست تا از روش ساخت و ساز محتوای کیفیت بالا به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا فرمایید.

 

۴. مخاطبین را به فعالیت وادارید.

به حافظه داشته باشید رپورتاژ اطلاع رسانی نیز نوعی از تبلیغات میباشد، حتی درصورتی که به اندازه بقیه آن‌ها معین و قابل مشاهده نباشد. و کل تبلیغات، می بایست در انتهای خویش فراخوان فعالیت داشته باشند.

به مکان قرار دادن یک دکمه گسترده و درخشان CTA که در صفحه های جنس عالی به لحاظ می رسد، در متن رپورتاژ خویش CTA را بگنجانید. برای مثال، در‌صورتی‌که میخواهید راجع‌به پایانی گزارش داده خویش رپورتاژ بنویسید، لینک و پیوند محتوای پیشنهادی را نیز اضافه فرمائید.

 

به همین ترتیب، میتوانید یک رپورتاژ تعاملی مثل مسابقه بسازید و علم خواننده‌گان خویش را در زمینه‌ی موضوعی خاص به بحران بکشید. آن‌گاه منبعی را مهیا فرمائید تا بتوانند با دسترسی به یکی‌از پیشنهادات شما در رابطه این مورد داده ها بیشتری کسب نمایند.

 

۵- از کلام صرف در زمینه ی کمپانی خویش پرهیز کنید.

این یک قاعده کلی و اساسی میباشد. در صورتی‌که نمی خواهید رپورتاژ شما مثل یک تبلیغ طولانی گردد، از سخن صرف در امر کمپانی خویش خودداری کنید.

شاید تصور کنید این مساله صرفا راجع به لیست هاست، البته درباره‌ی گونه های رپورتاژ ها نیز درستی می‌نماید. حتی در حالتی‌که محتوای رپورتاژ شما مشتمل بر یک مسابقه باشد، میتوانید یک سری پرسش در باب رقبا و کاربرد تولیدات آنان در معاش مشتریان مطرح نمایید.

به همین ترتیب، چنانچه در درحال حاضر تایپ کردن “روش عمل” فرآورده خاصی می باشید ، در صورتی‌که کمپانی خویش را تحت عنوان منبع قرار می دهید، قطعا یک کدام از دو مورد دیگر را نیز بیان نمایید. برای تولید تنوع در محتوای خویش، علم خویش از صنعت را نشان داده و به مارک‌های دیگر نیز اشاره فرمایید.

 

۶. خوا‌نندگان خویش را با محتوای استثنایی و جالب شادمان نمایید.

درصورتی که در حالا تایپ کردن رپورتاژ میباشید، عملکرد نمایید ازین زمان برای جذب مخاطبین نیز به کارگیری فرمائید و مطلبی جالب را به آن ها ارائه دهید. برای مثال، به مکان عکس از گیف و برنامه خردسالان به کارگیری نمایید یا این که به مکان متن طولانی از شکلک‌ها به کار گیری فرمائید. حتی میتوانید صدای مارک خویش را عوض فرمائید.

همینطور میتوانید بعضی تکنیک های نو سئو را نیز آزمون نمایید.

 

در حال حاضر که نکاتی درخصوص ساخت و ساز رپورتاژ میدانید ، بعضا از مثال ها را نیز برایتان مرور میکنیم. در صورتی‌که در تایپ کردن، قالب بندی یا این که آخری کردن پست خویش مشکلی داشتید مطلقا به آن ها مراجعه‌کنید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


حتی درصورتی که شایسته ترین محتوا را با در لحاظ به دست آوردن علایق و سلایق استفاده کننده و با شایسته ترین کیفیت ایجاد کرده باشید،  سئو سایت  تا هنگامی نتوانید آن را به دست جامعه غرض برسانید هیچ بهره‌ای ندارد. نوشته‌علمی‌ای که کسی آن را نخواند به چه در می خورد!؟

به نمونه گذشته برگردیم البته این توشه از نظر کاربر. اینجانب که در ادامه راهی برای نماید کردن پروسه پیری پوستم میگردم، سوالم را در گوگل سرچ می کنم. از فی مابین نتایجی که نشان داده می گردد، به یک‌سری گزینه از لینک و پیوند‌های ورقه نخستین مراجعه میکنم و با یک سری متاع و نحوه درمانی آشنا میشوم. هیچ کس برای پیشگیری از پیری پوست به کاغذ دوم حاصل گوگل نمی‌رود!

این جا seo به امداد بازاریابی محتوا می آید. شما محتوای کیفیت بالا را ساخت و ساز کرده‌اید و در آن داده ها گزینه عشق و علاقه کاربر را گنجانده‌اید. درحال حاضر می بایست کاری فرمایید که‌این محتوا در معرض رویت کرد کاربر قرار بگیرد و این فعالیت را با تکنیک‌های seo انجام می‌دهید.

 

ولی بهینه سازی در مرحله پیش از ساخت محتوا هم به یاری بازاریابی محتوا می آید. هنگامی که شما تحقیق لغت ها کلیدی را ابتدا می کنید و محتوا را با به کارگیری از آن لغات باصرفه‌سازی می کنید. در واقع تحلیل می کنید که عموم منظور‌هایشان را با چه کلماتی جست‌وجو می‌نمایند و به عبارتی عبارات را در متن خویش می‌گنجانید.

همگی تکنیک‌های seo در سرویس بازاریابی محتوا میباشند. باصرفه‌سازی تیتر، با صرفه‌سازی url، باصرفه‌سازی تگ‌ها و مهمتر از کلیه ساختار پیوند‌سازی داخلی و فرنگی.

با انجام تکنیک‌های بهینه سازی و باصرفه‌سازی محتوا برای موتورهای جست‌وجو، محتوای وبسایت‌تان را در معرض روءیت کرد مخاطبان قرار می‌دهید. مخاطبان به وبسایت‌تان می آیند، حالا در‌صورتی‌که کیفیت محتوایی که ساخت کرده‌اید بالا باشد و داده ها مایحتاج را در چنگ مخاطبان قرار دهد، آنها به وب سایت اعتماد می‌نمایند، سرگرم آن می گردند، با آن تعامل می‌نمایند و در غایت تنی چند از آنان به مشتری تبدیل می گردند.

بیشتر بخوانید : چه‌گونه درجه تارنما را صرفا با به کار گیری از پیوند سازی داخلی بالا ببریم؟
هم اکنون منظورمان از رابطه بازاریابی محتوا با بهینه سازی معین شد. درصورتی که محتوای باکیفیتی ساخت‌و‌ساز نمایید البته آن را برای موتورهای جست‌وجو با صرفه‌سازی نکرده باشید، کسی آن را نمی‌بیند و زحمات‌تان هدر می‌رود. درضمن در‌حالتی که وبسایت و محتوا را باصرفه کرده باشید و با رعایت مجموع اصول بهینه سازی آن را به درجه‌های نخستین نتیجه ها جست‌وجو برسانید ولی محتوای باکیفیتی ارائه ندهید، عموم اعتمادشان را به وبسایت از دست می دهند، نرخ پریدن بالا می‌رود و نرخ کلیک زیر می آید.

در‌این نوشته ی علمی به آنالیز رابطه بازاریابی محتوا با بهینه سازی پرداختیم. دو معنا جداازهم در دنیای دیجیتال مارکتینگ که ارتباطی تنگاتنگ با هم دارا هستند و هرکدام تاثیر دیگری را کامل شدن می‌نمایند. فیض گفت و گو این می گردد که برای جذب استفاده کننده از روش محتوا، می بایست از تکنیک‌های بهینه سازی به کارگیری فرمائید و برای مراقبت رابطه با کاربر و تبدیل وی به مشتری می بایست اصول بازاریابی محتوا را رعایت نمائید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


الگوریتم فرد
راه اندازی شده در تاریخ 8 مارس 2017
غرض: فیلتر کردن نتایج جستجو کیفیت خوب  سئو سایت  ذیل که مقصود آن فقط ساخت تبلیغات و به درآمد وابسته می باشد.

نهایی آپ دیت رسانی تایید شده گوگل، فرد نام دارد که نام خود را از Gary Illyes گوگل دریافت کرده است، که به طنز پیشنهاد کرد که کل به روز رسانی ها به نام “فرد” نام گذاری شود. گوگل تایید کرد و به روز رسانی انجام شد، البته حاضر به بحث در امر مختصات آن نیست، اما به سادگی می توان پی پیروزی وبسایت هایی اهداف فرد می‌باشند که دستورالعمل های وب سایت گوگل را نقض می کنند ، با این اکنون، مطالعات سایت های در معرض خطر نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق وب سایت های محتوا (اغلب وبلاگ ها) با مقاله ها کیفیت خوب ذیل در طیف بزرگ ای از موضوعات می باشد که به لحاظ میرسد بیشتر به منظور ساخت و ساز درآمد تبلیغ یا وابسته ایجاد شده اند.

خطرات

محتوای کم ارزش و تبلیغات محور دربین محتوا
محتوای ضعیف و شیت سنگین و نامرتب

چگونه می‌توانم سرگرم الگوریتم فرد نشوم
1. مرور و رعایت دستورالعمل های Google ، این کار ممکن است در در ظاهر بیهوده به لحاظ برسد، اما بازبینی دستورالعمل های گوگل وب مستر و راهنمای جستجوی کیفیت گوگل (به ویژه آخرین ها) او‌لین قدم برای محافظت امنیت وبسایت شما از الگوریتم فرد می باشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


الگوریتم فرد
راه اندازی شده در تاریخ 8 مارس 2017
غرض: فیلتر کردن نتایج جستجو کیفیت خوب  سئو سایت  ذیل که مقصود آن فقط ساخت تبلیغات و به درآمد وابسته می باشد.

نهایی آپ دیت رسانی تایید شده گوگل، فرد نام دارد که نام خود را از Gary Illyes گوگل دریافت کرده است، که به طنز پیشنهاد کرد که کل به روز رسانی ها به نام “فرد” نام گذاری شود. گوگل تایید کرد و به روز رسانی انجام شد، البته حاضر به بحث در امر مختصات آن نیست، اما به سادگی می توان پی پیروزی وبسایت هایی اهداف فرد می‌باشند که دستورالعمل های وب سایت گوگل را نقض می کنند ، با این اکنون، مطالعات سایت های در معرض خطر نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق وب سایت های محتوا (اغلب وبلاگ ها) با مقاله ها کیفیت خوب ذیل در طیف بزرگ ای از موضوعات می باشد که به لحاظ میرسد بیشتر به منظور ساخت و ساز درآمد تبلیغ یا وابسته ایجاد شده اند.

خطرات

محتوای کم ارزش و تبلیغات محور دربین محتوا
محتوای ضعیف و شیت سنگین و نامرتب

چگونه می‌توانم سرگرم الگوریتم فرد نشوم
1. مرور و رعایت دستورالعمل های Google ، این کار ممکن است در در ظاهر بیهوده به لحاظ برسد، اما بازبینی دستورالعمل های گوگل وب مستر و راهنمای جستجوی کیفیت گوگل (به ویژه آخرین ها) او‌لین قدم برای محافظت امنیت وبسایت شما از الگوریتم فرد می باشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


انجام بهینه سازی برای وبسایت مطلقاً به‌راحتی  سئو سایت  تایپ کردن یک محتوا وجود ندارد، ممکن میباشد شما با مقداری کاوش در موتورهای جستجوگری مانند گوگل نحوه ساخت و ساز و پیاده‌سازی یک وبسایت با قالب مهیا را فرا بگیرید و یک وبسایت برای خویش راه اندازی فرمائید البته محتوا گذاری در وبسایت فقطً در معنای جنبش به سمت جلو نخواهد بود.

انجام بهینه سازی برای تارنما مبحثی به طور کاملً گوناگون از هر آن چیزی میباشد که شما در دنیای وسیع دهکده جهانی چشم‌اید.

در هر دقیقه میلیون‌ها محتوا و مقاله در سراسر جهان منتشر شود ولی سؤال اینجاست که کدام‌ یک از این محتواها چشم گردد؟

کدامیک از آنها در صفحه های اولیه حاصل کاوش چشم خواهند شد؟ آیا فقط اسکن کردن یک مقاله و تکثیر آن سبب پیشرفت گردد؟

پاسخ همگی این سؤالات معمولی ولی مسیری طاقت فرسا داراست، انجام بهینه سازی برای وب سایت مانند سوخت برای خودرو میباشد، خودرویی که به‌ طراوت ساخت و ساز گردیده هیچ‌گاه نمی‌تواند تکان نماید زیرا سوختی برای تکان ندارد، پس در صورتی‌که شما نیز هم‌ فعلا کسب‌وکار الکترونیکی خویش را فعال‌ساز‌ی کردید انجام seo برای وب سایت خویش را به متخصصان آپسئو بسپارید.

متخصصان آپسئو در مسئله seo وب سایت همه الگوریتم‌ها و دست اندرکاران مرتبه‌بندی صفحه ها گوگل را می شناسند و همواره سعی بر به‌ روز رسانی داده ها خویش در موضوع انجام seo برای وب سایت هستند ؛ پس در صورتی‌که می خواهید تجارت الکترونیکی شما به‌ مکان جنبش به سمت عقب و مواجه‌شدن با باخت، قله‌های موفقیت را فتح نماید و همواره شاهد این باشید که مطالب و وبسایت شما در شیت نخستین گوگل چشم گردد به‌راحتی با تثبیت پیشنهاد انجام بهینه سازی برای وب سایت خویش را به ما بسپارید.

تجارب ارزنده متخصصان آپسئو در انجام seo برای وبسایت
آپسئو مسلماً با دقت به سوابق بالای عمل و تجارت ارزنده متخصصان خویش به‌ کلیه مفاهیم seo احاطه داشته و قادر است موتور محرکی برای پیروزی شما باشد.

درصورتی که در پی یک‌ چاره مطلوب و ارزان برای حل اختلال seo وب سایت خویش می‌باشید، شایسته ترین گزینش برای شما آپسئو خواهد بود، چون بر کلیه مشتریان ما اثبات‌ شده‌است که آپسئو همچون اسم خویش در مورد انجام بهینه سازی برای وبسایت شگفتی می‌آفریند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


۴- انکر تکست (Anchor Text)

متن قابل کلیک در پیوند [⚓] به رنگ آبی رنگ (درصورتی که تغییری در CSS آن داده نشده باشد)؛ سئو سایت  این متن به خواننده این پیام را می‌رساند که لینک و پیوند درباره با چه موضوعی میباشد.

۵- هوش تصنعی Artificial Intelligence (AI)
علم اجرای وظایف کامپیوتری که نیاز به هوش بشر دارااست؛ به مکان پیروی از تیم مقررات طرح ریزی گردیده (مانند الگوریتم). هوش تصنعی در واقع یک مغز دیجیتال میباشد که خاطر می گیرد و تاثیر می‌گذارد. همینطور هوش تصنعی فارغ از دخالت آدم می‌تواند تصمیم گیری نماید.

۶- اتوریتی (Authority)
ترکیبی از سیگنال های که موتور کاوش برای دسترسی به صفحه های اینترنت و جايگاه بندی نتیجه ها از آن به کارگیری می نماید. (با دامین اتوریتی [

:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 69

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


seo چه می‌باشد ؟

چه طور تارنما را بهینه سازی کنیم ؟ چرا می بایست وب سایت را بهینه سازی سئو سايت ( سئو )کرد ؟باصرفه سازی تارنما برای موتورهای کاوش چه طور انجام می‌گردد ؟ و آبادی ها پرسش دیگر ، سوالاتی می‌باشد که صاحبان تارنما و کسب و شغل های اینترنتی مدام با آن مشغول می باشند . در اینجا به معرفی 5 استدلال اساسی برای سپرده گذاری برای بهینه سازی می‌پردازیم .


چرا می بایست وبسایت را بهینه سازی کرد ؟

تجربه داشتن استفاده کننده با صرفه :
​در مجموع بهینه سازی جذب استفاده کننده با معمولی ترین ، سریع ترین و شایسته ترین تجربه ممکن میباشد. وظیفه یک موتور کاوش یافتن چیزیست که یوزرها درپی آن میباشند و این حاصل کاوش را از تارنما های ارائه دهنده آن می‌یابد. یک مخاطب راضی مجدد گشوده خواهد گشت و این برگشت یعنی تارنما ارائه دهنده از مقاله مطلوب درباره با زمینه کاوش گردیده برخوردار بوده بدین ترتیب در جستجوهای بعد از آن در مرتبه بهتری از نگاه موتور های کاوش قرار خواهد گرفت در‌این‌صورت‌ هم رئیس وبسایت و هم یوزرها راضی خواهند بود.
وصال به مناسب:
عموم ناخودآگاه به حاصل موتورهای کاوش اعتماد می نمایند.در حالتی‌که گوگل تارنما یک محصولی را دربالاترین سطح کاغذ کاوش قرار دهد مخاطب می‌پندارد که‌این کالا نیکی میباشد پس به کل دوستانش در چهره بوک و توئیتر و ... میگوید که چنین محصولی را خریده میباشد و ازآن ها نیز دعوت می نماید و لینک و پیوند وب سایت را برایشان میگذارد تا به راحتی با یک کلیک وارد آن وب سایت شوند. قانون ها نشر بسیار سریع فعالیت می نماید و پیش از آن که شما باخبر گردید یک سری مخاطب به تارنما شما پیوسته اند . چرا؟ زیرا موتور کاوش همگی چیز را به هم ربط میدهند و این اتصالات تمامی به کالا شما اشاره می نمایند.
پتانسیل مناسب برای تبدیل (استفاده کننده به مشتری) :
بازاریابی وب برای مثال seo ، عده ای را که از پیش در ادامه مال یا این که سرویس ها خویش میباشند را جذب می نماید ما یحتاج وجود ندارد شما تبلیغات خیره کننده وغریبی انجام دهید.مخاطبین میدانند که چه می‌خواهند به همین استدلال در وهله اولیه درپی کاوش رفته اند.شما تنها بایستی وب سایت خویش را در یکی‌از پنج مقام بالای موتور کاوش معرفی نمایید !! آن ها پیرو شما بودند وشما صحیح به موقع خویش را معرفی نموده اید و شما همچنان می بایست استفاده کننده را متقاعد فرمائید که کمپانی بهتری برای خرید میباشید .تا اینجا نیمی از خط مش را رفته اید.ارائه مطالبی که یوزرها میخواهند عمل خسته کننده ایست البته سپرده گذاری بزرگیست درصورتی که در‌این را ه گام بردارید در منش جذب مشتری تازه به نیکی گام برداشته اید. یعنی استفاده کننده را به مشتری تبدیل نموده اید.
ارائه باصرفه برای آشنایی اسم تجاری :
همان طور که در بند دو گفته شد یوزرها ناخودآگاه به حاصل کاوش اعتماد می نمایند. این دستور سبب ساز می گردد تا پیش از اینکه تصمیم پایانی خویش را بگیرند وب سایت های دیگری را هم که در لیست کاوش آمده میباشد را بازدید نمایند حتی در شرایطی که وب سایت شما‌را ذخیره ویا نماد گذاری کرده باشند. در‌صورتی‌که تارنما شما در بالاترین مرتبه کارمی نماید چطور این دستور را ممکن نمائید که استفاده کننده در طول کاوش با تارنما شما روبه رو گردد؟چه میگردد در حالتی‌که تارنما شما سه توشه از پنج جستجوی یوزرها برای کالا دلخواهشان ظواهر خواهد شد؟ مقاله مهمی که شما بایستی بدانید این میباشد که آنها از روش سایت شما جذب میگردند.
seo دیدگاه مشتری:
چک گر گوگل میتواند داده ها گرانبها بازدیدکنندگان شما‌را دنبال نماید.اطلاعاتی از قبیل مرورگر آیتم به کار گیری ،کلیدواژه تایپ گردیده ،تکنولوژی آیتم استعمال آنها، محل جغرافیایی یوزرها، روز و هنگامی که آن‌ها بیشتر فعال اند ،تعداد پرداخت صورت گرفته در یک ورقه و ... .
این داده ها به شما یاری می نماید تا بازار مقصود را کشف نمایید، تبلیغات خویش را مشخص و معلوم فرمائید ،استراتژی های خویش را براساس واقعیت انتخاب نمایید خیر حدسیات ، مشتریان خویش را بهتر بشناسید و ساخت و ساز یا این که سرویس خویش را بهتر آماده نمایید و ارائه دهید seo تنها یک تیکه از جورچین میباشد . در حالتی که وبسایت شما دارنده محتوای قابل اعتماد نباشد وقت و هزینه ای که صرف بهینه سازی نموده اید را هدر می دهید.
محتوا مدام سلطان خواهد بود .بهینه سازی وقتی بازدید ، ترافیک ، و اعتبار وبسایت شمارا با صرفه می نماید که با بقیه ابزارهای بازاریابی اصلی استعمال شود. در‌این‌صورت‌ به شما یاری می نماید تا نگرش ارزشمندی را از خلق مشتری کسب فرمائید و جنس شما مارک میشود.



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()