نوشته شده توسط : عباسی

seo یعنی نظم دهی کردن اینترنت‌وبسایت و محتوا به سیرتکامل‌ای که موتور کاوش بتواند آن را تحقیق کند، بخواند سئو سایت و فهرست نماید و مرتبه‌ی صحت به آن بدهد. غرض از این فعالیت رساندن اطلاعاتتان به دست کسی میباشد که در‌پی آن می گردد. به عنوان مثال در شرایطی‌که شما کسب و کار فروش کفش دارید، احتمالش خیلی معدود میباشد که اینترنت‌سایتان برای هر که به‌دنبال ضوابط حیطه بندی شهرشان می‌شود، اکران داده گردد.

seo یعنی شعور تفاوت‌های تجهیزات SERP گوگل یا این که به عبارتی ورقه‌ی نتیجه ها موتور کاوش هست. از در میان این تجهیزات می‌قدرت به گراف علم، اسنیپت‌های پر رنگ، نقشه و … اشاره نمود. علاوه بر فهم این تفاوت ها، پباده سازی کردن اینترنت‌سایتتان به گونه ای که مشتمل بر این تجهیزات شوند و در کاغذ‌ی حاصل برای موضوعات دارای ارتباط اکران داده شوند نیز از سایر تعاریف seo میباشد.

یک دارای تخصص بهینه سازی می تواند یک طراح اینترنت‌وب سایت باشد، یعنی همه شغل های یک اینترنت‌تارنما بر روی دوشش باشد، و یا این که می تواند یک شخصی باشد که فقط روی یک بخش تارنما تمرکز می‌نماید. مانند فردی که صرفا روی یک قسمت از شغل های مرتبط با باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت شغل می‌نماید. همانگونه که می دانید بهینه سازی شاخه‌های گوناگون و متعدی دارااست ولی این به معنای آن نمی باشد که یک کارشناس سئوی عالی مکلف میباشد در کلیه‌ی این شاخه‌ها مهارت داشته باشد. همانطور که یک بازاریاب پیروز مایحتاج وجود ندارد که یک تالیف کننده تبلیغاتی و یا این که یک مدیریت عالی باشد. فعالیت یک کارشناس seo این میباشد که به کسانی که در مورد‌های گوناگون بهینه سازی شغل دارا هستند یاری دهد که بتوانند، بدون واسطه یا این که غیر بدون واسطه، راندمان نتیجه ها ارگانیک را بالا ببرند. همچنین بخشی از شغل آنان تحلیل بر وضعیت و محدودیت‌هایی میباشد که آنان در آن سرگرم به کارند که قادر است بر اثر بخشی seo تاثیر بگذارد.

Sean Si، موسس و مدیریت برهان بهینه سازی Hacker:

Sean-Si

بهینه سازی عظیم‌خیس از آن میباشد که بخواهیم به کلیه جوانب آن بپردازیم. از جمله، در حالتی‌که کلمه و واژه‌ی “بهینه سازی” را در وب سرچ نمائید، با نتیجه ها بی‌شماری از منابع گوناگون مواجه میشوید. به لهجه معمولی، seo یعنی هدایت موتورهای کاوش به قرار دادن اینترنت‌سایتتان در ورقه نخستین نتیجه ها. همینطور در شرایطی‌که محتوای اینترنت‌سایتتان جامع و آپ تو دیت باشد و اعتبار دامنه نیز بالا باشد، بهینه سازی به شما امداد می‌نماید تا از دیگر اینترنت‌وب سایت‌ها که در مورد شبیه عمل می‌نمایند پیشی بگیرید.

David Naylor، مدیریت Bronco:

David Naylor

اینجانب seo را چنین تعریف و تمجید می‌کنم: اعتقاد و باور از اینکه یک اینترنت‌وب سایت در دیده موتور کاوش از نظر فنی صحیح و مطلوب به حیث بیاید. بدین ترتیب همگی مسائل فنی مانند Server Headers، سرعت (پیکربندی کش و AMP در صورتی موردنیاز بود)، هم‌پوشانی لغت ها کلیدی، پیوند های کانونیکال، کدهای HTML و معماری وب سایت نظارت می گردند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

Yandex، مطرح ترین موتور جستجوی روسیه دیگر با در لحاظ به چنگ آوردن پیوند ها تحت عنوان سئو سایت یک استدلال سکو بندی، به صفحه ها تارنما های خویش رنک نمی دهد. پیش از اینکه بگویید این مسئله فقط در روسیه رخداد می افتد، بایستی بدانید که گوگل نیز تا حدودی از این شیوه نامه تاسی می نماید.

با نظارت صفحه ها نتیجه ها جستجوی Yandex متوجه می شویم که بخش اعظمی از وبسایت هایی که جايگاه های برتر را کسب کرده اند، در واقع از تکنیک های seo کلاه سیاه در پروسه کار های خویش به کارگیری کرده اند. همان گونه که میدانید در موتور جستجوی گوگل هم وبسایت هایی وجود دارا هستند که از استراتژی های بهینه سازی کلاه سیاه به کار گیری کرده و سوای در لحاظ به چنگ آوردن لینک و پیوند، توانسته اند رنک های برتر مرتبط با لغت ها کلیدی گزینه نظرشان را از آن خویش نمایند.

به حیث میرسد که گوگل بیشتر از اینکه بخواهد وب سایت ها را بر طبق پیوند ها جايگاه بندی نماید، رغبت دارااست که صفحه ها وب سایت های گوناگون بر پایه ی بها و کیفیت رنک اخذ نمایند. برهمین اساس در‌حالتی که یک دامنه قابل متکی بودن داشته باشید، ممکن میباشد که بتوانید فارغ از اعتنا به لینک و پیوند سازی، رنک های قابل قبولی داشته باشید.

حال وقتشه! اینو بخون: ارتقا 100 درصدی ترافیک سایتپیشنهاد تالیف کننده این میباشد که اولیه نوشته‌ی‌علمی بالا را خوانده و آنگاه ادامه این نوشته ی علمی را بخوانید.
Rich Snippet ها تاثیری در رنک وبسایت شما ندارند

Rich Snippet ها در سال 2009 آغاز ظاهرا شدن در صفحه ها حاصل کاوش کردند. سوالی که وجود دارااست این میباشد که آیا این موردها تاثیری در درجه بندی صفحه های تارنما دارا هستند یا این که نه. دیدنی میباشد که بدانید جواب گوگل بدین سوال منفی میباشد و ریچ اسنیپت ها هیچ تاثیری در رنکینگ صفحه های شما ندارند. شما حتی می‌توانید عینا این سوال و جواب را در web master help forum وبسایت گوگل ببینید.

نکته قابل توجه این میباشد که مبتنی بر آنچه گوگل اعلام نموده است، rich snippet تاثیر مستقیمی بر مرتبه بندی وبسایت ندارد؛ ولی موضوع ای که می بایست به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که rich snippet ها برای seo تارنما اهمیت داشته و می‌توانند از دید بهینه سازی مزایایی داشته باشند. از جمله ورقه متبوع شما عالی و ریلکس خیس ایندکس گردیده و همینطور داده ها مفیدی برای خواننده‌گان از محتوای شما به اکران در میاید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

مهم‌ترین فاکتور های جايگاه بندی تارنما برای گوگل

همان گونه که یک سری دقیقه پیشین به شما گفتم برای برای اجرا بهینه سازی وب سایت کلیه این فاکتور ها اساسی سئو سایت نیستند. چهت نیل به یک سکو ی عالی در گوگل می بایست فاکتور های اصلی و موءثر در seo وردپرس را پیدا کنیم و آن را بر روی سایت خویش پیاده سازی کنیم. شش فاکتور مهم وجود داراست که می‌تواند بیشترین برخورد را در وب سایت شما به وجود بیاورد.هم اکنون بیاید تا آحاد این فاکتور ها را برسی کنیم .

مهم‌ترین فاکتور های سکو بندی برای گوگل
۱ – بک لینک و پیوند دارای اعتبار اخذ نمائید.

بک پیوند یکی سابق ترین و مهم‌ترین فاکتور های سکو بندی برای گوگل است. بک لینک و پیوند میتواند تا سکو تارنما شما‌را بهبود ببخشد. ولی بایستی بدانید که یک بک لینک و پیوند معمولی از طرف وبسایت های بدور افتاده و یا این که وب سایت های دارای اعتبار به تنهایی نمی تواند نقش پررنگی را اجرا نماید. شما برای اخذ بیشترین بازدهی از این فاکتور، بایستی چند نکات را رعایت نمائید.در صورتی‌که این نکات رعایت نشوند ممکن میباشد که‌این فاکتور فیض ی عکس بدهد و سکو ی شما کاهش پیدا نماید.

برای تنظیم یک بک لینک و پیوند ارزشمند توصیه میدم با یک پشتوانه وردپرس مشاوره نمایید .

بک لینک و پیوند دارای اعتبار اخذ فرمائید.
امتیاز پیوند

می بایست بدانید که گوگل برای دخالت دادن بک پیوند ها در سکو بندی وبسایت از شاخصی به اسم امتیاز لینک و پیوند به کارگیری می نماید. این شاخص از امتیاز کیفی هر مورد از لینک و پیوند های ورودی و تعداد لینک و پیوند های داده گردیده به تارنما، به دست می‌آید.

یک نکته قابل توجه که بایستی بدانید این میباشد که لینک و پیوند های اسپم یا این که بی قیمت هیچ کمکی به جايگاه وبسایت شما نخواهد کرد بلکه این لینک و پیوند ها بوسیله الگوریتم مرغ مگس خوار شناسایی گردیده و در بلند دوران موجب پنالتی شدن(کاهش بسیار زیاد سکو وبسایت) وبسایت شما گردد.
دارای ارتباط بودن انکرتکست

یک شاخص دیگر که برای شناسایی قیمت بک لینک و پیوند ها از آن استعمال می‌شود انکرتکست یا این که متن پیوند میباشد. انکرتکست ها داده ها متعددی را در چنگ گوگل قرار می‌دهند. در سمت و سوی همین مورد گوگل میتواند پی پیروزشود که زمینه ورقه پیوند گردیده چه است. پس بایستی انکرتکست را با زمینه شیت دارای ارتباط بسازید.

یک نکته قابل توجه که می بایست به آن اهمیت دهید این میباشد که انکرتکست ها یا این که متن لینک و پیوند ها بایستی متنوع و طبیعی باشد. چون به خیال و خاطر اینکه شما از یک کلمه و واژه یا این که عبارت برای اکثر بک لینک و پیوند ها به کار گیری میکنید،الگوریتم پنگوئن متوجه تخلف شما می‌شود و جریمه ای برای شما در لحاظ خواهد گرفت. به این ترتیب شما می بایست از انکرتکست های طبیعی و متنوع به منجر معدود نشدن جايگاه سایتتان استعمال نمایید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

موتورهای کاوش گر به مواقعی که در اولِ ورقه نماد داده میشوند بها بیشتری می‌دهند و این زمینه در زمینه‌ی تگ تیتر نیز درستی می نماید. سئو سایت به این ترتیب در شرایطی که نگارش تیتر برگه با مشکلی مواجه نمی‌شود، عالی میباشد که واژه و کلمه کلیدی را در اولِ آن استعمال نمائید. این یادگرفتن seo میتواند به بهبود درجه وبسایت در آن کلمه و واژه کلیدی سبب خواهد شد.


از مزایای لینک و پیوند دهی داخلی به کارگیری نمایید

استعمال از لینک و پیوند های داخلی بسیار بی آلایش میباشد.

مثلا: از صفحه های با آتوریتی بالا به صفحاتی که می‌خواهید مرتبه بگیرید پیوند می دهید.

این گزینه شاید معمولی به لحاظ آید … ولی کارآمد میباشد.


پیوند به وب سایت های فرنگی

آیا می دانستید که لینک و پیوند دادن به صفحه های دارای ربط در وبسایت های دیگر قادر است بر روی seo تارنما خویش شما تاثیر مثبت بگذارد؟

تحلیل ها این زمینه را تا حدود متعددی به ثابت رسانده میباشد، ولی متاسفانه در وبسایت های اهل ایران این آیتم نادیده گرفته می گردد.
برخی از عوارض پیوند ندادن به وب سایت های دیگر مشخص و معلوم میباشد؛ البته به لحاظ شما مهمترین آیتم چه میباشد؟


به کارگیری از Schema برای ارتقا نرخ کلیک

در شرایطی که که از ساختار Schema برای صفحه های وبسایت به کار گیری نمایید، در ورقه حاصل گوگل بیشتر به دیده خواهید آمد:

حاصل ستاره‌ای در گوگل

همان گونه که مشخص و معلوم میباشد وجود ستاره ها و یا این که عکس در کنار لینک و پیوند در برگه حاصل جستجوها می‌تواند در بهبود نرخ کلیک موءثر باشد. ولی مراقب باشید که در اعمال این فعالیت زیاده روی نکنید.
گوگل اشخاصی را که کوشش دارا‌هستند از این روش حاصل جستجوها را دست کاری نمایند را پنالتی می نماید {لینک}. پس در استفاده Schema اصول بهینه سازی و seo را در حیث داشته باشید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

۸. اعتبار دامنه و اعتبار شیت

اعتبار دامنه

اعتبار دامنه یا این که Domain Authority معیاری برای سنجش دامنه یک وب سایت میباشد سئو سایت که منبع امتیازدهی آن تارنما دارای اعتبار Moz هست و دوران امتیازدهی آن از ۰ تا ۱۰۰ است که هر قدر این عدد بیشتر باشد خوب میباشد. واحد سنجش اعتبار دامنه برای موتورهای کاوش برای جايگاه‌دهی مطالب و رنک وبسایت نیز تأثیر بسزایی داراست. امتیازی که برای اعتبار یک دامنه در حیث گرفته میگردد بر پایه ی لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی و تعداد کلی پیوند‌های ایندکس گردیده انتخاب میگردد.

اعتبار دامنه و seo داخلی وبسایت

اعتبار شیت

البته در کنار اعتبار دامنه گزینه دیگری نیز است که مقدار آن اهمیت متعددی داراست و آن اعتبار شیت یا این که Page Authority میباشد که از در میان ۰ تا ۱۰۰ انتخاب می گردد و معیار اقتدار و توفیق صفحه های وبسایت را آرم می دهد که‌این مقدار را هم وب سایت Moz آنالیز و اعلام می‌نماید. اعتبار این صفحه های مبنی بر تعداد لینک و پیوند‌های دریافتی صفحه های و تعداد مطالب ایندکس گردیده در موتورهای کاوش، با صرفه‌سازی تصاویر و … انتخاب میشود.



» توصیه ویژه اینجانب برای شما: دامین آتوریتی و پیج آتوریتی (DA & PA) چه می باشد؟


۹. به کارگیری از (واژه و کلمه کلیدی در) تگ‌های هدینگ (H1 تا H6)

یکی مهمترین بخش‌های مرتبط با بهینه سازی داخلی وب سایت ، تگ‌های هدینگ (Heading) می‌باشند. این تگ‌ها معمولاً به صورت H1 تا H6 قرار داده میگردند. به عنوان مثالً تیتر یک مقاله به صورت معمول تحت عنوان تگ H1 شناخته می‌گردد، یعنی به طور پیشفرض در اکثر پباده سازی‌ها، تیتر یک مقاله را تگ H1 میگذارند.

در مرحله آنگاه، موردها اساسی (عنا وین زیرمجموعه) را معمولاً تحت عنوان تگ H2 قرار می دهند. چنانچه با هم به عنوان مثالً خویش تگ H2 چندین تحت گروه یا این که subheading داشت، آنها‌را تحت عنوان تگ H3 قرار میدهند.

با دقت به توضحیات بالا، خیلی اصلی میباشد که از واژه کلیدی در‌این تگ‌ها استعمال شود. ولی وجود واژه و کلمه کلیدی در تگ H1 ضروری میباشد و بسیار اساسی میباشد که در تگ H2 نیز تکرار گردد، چون بها تگ H2 از H3 فراتر میباشد یا این که قیمت H3 از H4 نزد موتورهای کاوش بیشتر میباشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

بک پیوند ( backlink ) متساوی کلماتی زیرا لینک ورودی دارااست که بصورت پایین تعریف و تمجید می‌شود: سئو سایت بک لینک و پیوند در seo موتور کاوش یک لینک و پیوند یا این که لینکی میباشد که یک شیت اینترنت را به یک کاغذ اینترنت دیگر یا این که یک وبسایت دیگر دارای ارتباط می سازد.

بعضا از موتورهای کاوش مثل گوگل یک کدام از فاکتورهایی را که در موضع تارنما در برگه حاصل مفید می‌دانند تعداد بک پیوند ها میباشد. ولی این بدان شکل وجود ندارد که هر چقدر تعداد بک لینک و پیوند های یک تارنما بیشتر باشد، منزلت وبسایت در موتورهای کاوش فراتر خواهد بود.

شایسته ترین بک لینک و پیوند ها، آنهایی می باشند که بصورت طبیعی برای وبسایت پدید آمده اند و یا این که بعبارتی دیگر در فرآیند ایجاد آن‌ها از مکانیزم های خرید بک پیوند استعمال نشده میباشد.
فراگیری ایجاد کرد بک پیوند

جهت ایجاد کرد بک پیوند برای سایت متبوع خویش می‌توانید از فراگیری تحت به کار گیری فرمائید تا شاهد ارتقا درجه وبسایت خویش در موتورهای کاوش باشید. این نوشته‌ی‌علمی تمرکز اساسی خویش را روی یادگرفتن ایجاد کرد بک پیوند طبیعی قرار داده میباشد.

در آغاز بایستی یک لیست بی نقص از لغت ها کلیدی سایت به همدم صفحه های لندینگ پیج گردآوری گردد.
لیست گردآوری گردیده بایستی دارنده ردیف تاریخ و منزلت فعلی لغت ها کلیدی باشد تا بتوان در طی فرصت پیشرفت مقام را اندازه گیری کرد.
حالا مبتنی بر لیست وبسایت هایی که تا قبل از این گردآوری شد‌ه‌است و خواهیم توانست از آنان بک پیوند تهیه و تنظیم نماییم تعیین و روزمره قادر خواهیم بود تا 10 تا بک پیوند به سمت تارنما هدایت نماییم.
روش پیوند دادن به تارنما به این شکل میباشد که در تارنما هایی که می قدرت حیث تصویب کرد بجای اسم وبسایت، اسم واژه و کلمه کلیدی متبوع نوشته میگردد و بجای نشانی تارنما، لندینگ پیج متبوع نوشته می‌گردد.
بک پیوند هایی که از روش تصویب لحاظ گرفته می‌گردد، باید یک لحاظ در خصوص با پست متبوع نوشته گردد که اینترنت مستر آن وبسایت حیث ما‌را تا حد قابلیت و امکان پذیرش کند.
در انجمن ها و بلاگ ها زیرا شیوه برای قرار دادن لینک و پیوند گشوده خیس میباشد براحتی می اقتدار قسمتی یا این که تمام متن کاغذ لندینگ پیج اسکن خواهد شد و بعضی از عبارات کلیدی بصورت لینک و پیوند به برگه لندینگ پیج دارای ربط خواهد شد.
تا حد قابلیت از قراردادن پیوند در سایت هایی که بصورت پاپ آپ گشوده میشوند یا این که دارنده مزارع پیوند می باشند ( بالای 100 تا لینک و پیوند) جلوگیری گردد.
بعضا انجمن ها میباشند که می قدرت از آن ها لینک و پیوند اخذ کرد اما بایستی پستی که در انجمن قرار داده می‌گردد جنبه تبلیغات نداشته باشد، از این رو باید در گزینش اسم پست و متن یک مقدار مشابه تیم بندی پست های آن انجمن صورت بپذیرد تا بتوانیم بعد بصورت تحت پوستی تنی چند از لغات کلیدی پست را به سمت لندیگ پیج خویش هدایت کنیم.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

ساخت‌و‌ساز محتوا مطرح ترین استدلال برای رویش بهینه سازی وب سایت محسوب میشود و می بایست سئو سایت دقت متعددی به آن داشته باشیم. در واقع یکی مهم‌ترین پایین شاخه های seo، محتوا میباشد و موتورهای کاوش مدام بر ساخت محتوای جدید و به روز گردیده تاکید داشته اند، البته حقیقتا برورسانی محتوا چقدر در seo و درجه گیری تاثیر دارااست؟ در‌این نوشته‌ی‌علمی
قصد داریم تا دلایلی که خوب میباشد محتواهای خویش را بعداز مدتی بروزرسانی نمائید را توضیح میدهیم. در صورتیکه به
دنبال این عارضه ها میباشید تا نقطه پايان این نوشته ی علمی با طهران سرور یاروهمدم باشید.
مراد از بروزرسانی محتوا چه چیزی است؟

در آغاز عالی میباشد با معنا بروزرسانی محتوا آشنا شویم و اساسا بدانیم به چه کاری بروزرسانی محتوای مطالب
گفته میشود. اکثری از اشخاص دقیقا نمی دانند مراد از آپ تو دیت رسانی محتوا و کردار محتوای جدید چه می باشد.
در واقعیت شما ممکن میباشد مطالب گوناگونی را در تارنما خویش منتشر فرمایید که به گذر زمان مجال طراوت خویش را
از دست می‌دهند و مطالب جدیدی به آن اضافه گردیده‌است. از آن جایی که مقاله شما در گوگل ایندکس
گردیده و در نتیجه ها کاوش نیز به یوزرها نمایش داده میشود، خوب میباشد به مکان تکثیر پست تازه مقاله
قبل خویش را تصحیح و بروزرسانی نمایید. بر پایه ی الگوریتم کافئین گوگل بروزرسانی محتوا و به روز منظم منجر
می گردد که ربات های خزنده بیشتر به تارنما شما سربزنند.
گوگل چطور از بروزرسانی ما باخبر می گردد؟

شرکت گوگل روز آپ تو دیت درحال پیشرفت در مسئله های متعدد میباشد و حتی بعید وجود ندارد که یک سری سال دیگر
تبدیل به یک ابر کامپیوتر بشر نما خواهد شد! گوگل به کلیه چیز اهمیت می‌دهد و یکی آنان بروزرسانی
محتواها میباشد. اولی الگوریتمی که به بروزرسانی محتوا اهمیت می بخشید، کافئین بود. که در سال ۲۰۰۹
غوغایی به‌پا‌کرد. کافئین یاری می نماید که وبسایت هایی که بروزرسانی محتوا را به صورت تروتمیز و مداوم اجرا
می‌دهند، سریع خیس ایندکس شوند. همینطور الگوریتم freshness نیز در این‌راه یاری متعددی به آشنایی اینگونه
تارنما های می نماید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

1. دریافت کردن لینک و پیوند از وب سایت های خبری: وبسایت های خبری پر طرفدار می باشند سئو سایت و از دید اعتبار دامنه و اعتبار ورقه، کار کشته می باشند. با پیوند دریافت کردن از وب سایت های خبری میتوانید ترافیک وب سایت خویش را ارتقا دهید.
2. تصاحب کردن لینک و پیوند فرنگی از رقبا: داشتن یک استراتژی پیوند سازی فرنگی، شمارا قدرتمند می سازد با ساخت و ساز محتوای بسیار توانمند، رقبا را به پیوند دادن به خودتان ترغیب نمایید. لینک و پیوند هایی که رقبا به شما می‌دهند، گران بها میباشند و تاثیر نیکی در بیزنس شما دارا‌هستند.
3. دریافت کردن بک لینک و پیوند از فروم ها: در فروم های فعال در حوزه تخصصی کاری خویش کاوش فرمایید و لینک و پیوند وبسایت خودتان را در آنان قرار دهید.
4. به دست آوردن بک لینک و پیوند از پروفایل کانال اجتماعی: شبکه‌های‌اجتماعی از محبوبیت متعددی برخوردارند و تولید پروفایل در آنها، می تواند ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت شما هدایت نماید. صورت بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، جی پلاس و... را متناسب با تجارت خویش، فعال‌سازی نمائید و با محتوای مطلوب، آپ تو دیت رسانی نمائید. تعیین شبکه های عمومی بایستی طبق استراتژی پیوند سازی فرنگی صورت پذیرد و فارغ از اپ، جز سردرگمی برای شما فیض ای نخواهد داشت.
5. به دست آوردن پیوند فرنگی از وب سایت های مختص عیب گیری و آنالیز: وبسایت هایی که به طور تخصصی به عیب گیری و محاسبه تولیدها می‌پردازند، شایسته ترین جا برای به چنگ آوردن پیوند می‌باشند. از آنها بخواهید در عوض اخذ هزینه انتقاد و نظارت، به وبسایت شما بپردازند.
۶ ابزار موثر برای پیوند سازی فرنگی چه است؟

بعد از تنظیم استراتژی پیوند سازی فرنگی، برای جاری ساختن و ارزیابی ترازو پیشرفت خویش، ناچارید از ابزارهایی منفعت بگیرید که شایسته ترین آنان را در اینجا به شما معرفی می کنیم:
1. Google Webmaster : با به کار گیری از این ابزار می‌توانید منزلت وبسایت خویش را رضد نمایید و ملاحظه کنید در چه عبارت های جستجویی، در حاصل اکران داده گردیده اید‫. اخذ گزارش بک لینک و پیوند های گوگل اینترنت مستر به شما یاری می نماید تا استراتژی لینک و پیوند سازی فرنگی خویش را تغییر و تحول دهید یا این که در شکل نیاز، تصحیح نمائید‫.
2. Check my links : میتوانید با به کار گیری از این وبسایت، لینک و پیوند های شکسته، داخلی و فرنگی تارنما خویش را در دست گرفتن نمایید‫.
3. Moz : این تارنما شایسته ترین وبسایت برای بهینه سازی وبسایت و آنالیز لینک و پیوند های وبسایت میباشد که همه پیوند هایی را که به وب سایت شما داده شد‌ه‌است، نماد می‌دهد‫.
4. Open Site Explorer : این وب سایت ابزار بی نظیری برای تجزیه و بررسی بک لینک و پیوند و شناسایی معیار محبوبیت لینک و پیوند میباشد که به شما قابلیت و امکان می‌دهد تارنما خویش را چک فرمائید‫.
5. Ahrefs : این وبسایت نیز بی نقص ترین ابزارها را برای محاسبه تارنما، بک پیوند، اعتبار دامنه، اعتبار برگه و‫… در چنگ شما می ‌گذارد.
6. ‫:Ranksignals این تارنما شاید از کاربردی ترین تارنما هایی باشد که در دریافت کردن بک لینک و پیوند به شما یاری دهد چون لینک و پیوند های تشکیل‌شده به وسیله رقبا را به شما نشانه میدهد و شما میتوانید با ارزیابی ظریف رقبای خویش، استراتژی پیوند سازی خویش را توانمند خیس فرمائید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

برای با صرفه کردن یک وبسایت خبری شما با بحران هایی مواجه خواهید شد که ما بعضا از این معضل ها سئو سایت را برای شما توضیح خوا‌هیم بخشید ولی این تنها یک بخش از ماجراست.
شما برای seo وبسایت خبری بایستی آحاد مواقعی که در seo از اهمیت برخوردارند را نیز رعایت نمائید. زمانی شما دارید یک محتوا در وبسایت غیر خبری مینویسید در صورتی تیتر نیکی گزینش نکردید، می توانید به راحتی پس از تعدادی ماه تیتر این محتوا را تغییر تحول بدهید و هنوز هم با آن ورودی اخذ نمائید البته در تارنما خبری در شرایطی که شما فرصت طلایی را از دست بدهید و با یک تیتر غیر دیدنی مقاله را منتشر نمائید رقبای شما به راحتی ترافیک را از چنگ شما در می‌آورند.

ساخت‌و‌ساز محتوا در تارنما های خبری بایستی با سرعت بالا و روزمره شکل بگیرد. درسته که ساخت‌و‌ساز محتوای تازه برای کلیه وب سایت ها اساسی میباشد البته برای وبسایت خبری این مورد مهم‌ترین بخش فعالیت میباشد.
بهینه سازی برای کل بخش های یک وبسایت خبری مثل لغت ها کلیدی، تگ ها ، عکس ها و ... اهمیت داراست. در یک وب سایت خبری شخصی که از ریز و درشت seo بی خبر میباشد نمیتواند با امتحان غلط دست به بهینه سازی وبسایت خویش بزند به این دلیل که مجال آن را ندارد.
معضل های بهینه سازی وب سایت خبری

در تحت بعضا از بحران هایی که برای بهینه سازی یک وبسایت خبری با آن مواجه خواهید شد را برای شما آورده ایم.
- تاریخ انقضای خبرها ذیل میباشد

برای یک تارنما خبری شما مدام بایستی محتوای آپدیت بنویسید خیلی از موضوعاتی که درباره‌ی آن‌ها مقاله مینویسید می توانند به راحتی بعداز 24 ساعت قیمت خودشان را از دست بدهند. پس پس از یک زمان ترافیکی که‌این خبر ها وارد میکردند کمتر و کمتر شود. برای مثال فرض نمائید شما یک خبر راجع‌به غالب شدن آقای x در همه پرسی سر کردگی جمهوری ایالات متحده در سال 2020 نوشتید آیا این مقاله چندین سال آن‌گاه هم به اندازه سال ساخت‌و‌ساز بازدید کننده خواهد داشت؟ قطعا خیر.
به همین عامل شما می بایست محتوای مدام سبز برای تارنما خودتون بنویسید. محتوای مدام سبز به ارتقا ترافیک وبسایت شما امداد میکند. محتوای مدام سبز محتوایی میباشد که بعداز سپری شد مجال نیز اهمیت خویش را از دست نمیدهد. پس می توانید در یک قسمت از وبسایت خبری خویش محتواهایی ایجاد نمائید که همواره برای شما ترافیک وارد نمایند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

seo محتوا
در اینجا، محتوا صرفا به عنصرها قابل مشاهده روی کاغذ مانند متن‌ها و تصاویر اشاره نمی نماید. همینطور سئو سایت مشمول عناصری میباشد بوسیله استفاده کننده قابل مشاهده نیستند: مانند تگ alt یا این که توضیحات متا.

متن کاغذ
برای بازه زمان بر، seo متن مبتنی بر چگالی عبارات کلیدی جاری ساختن شد. این روش اینک جایگزین گردیده‌است که نخست با به کارگیری از ابزارهای وزن دهی مانند WDF*IDF و در سطح بعدی استعمال از ساختار پیلار کلاستر. مقصود از سئو متن بایستی مدام تولید متنی باشد که خیر صرفا مبنی بر یک واژه و کلمه کلیدی تشکیل شده باشد، بلکه ادغام اصطلاحات و تک تک عبارات کلیدی را به شایسته ترین صورت ممکن پوشش دهد. بدین ترتیب یقین نتیجه ها می‌گردد که یک محتوا موضوعی را به ظریف ترین و جامع ترین صورت ممکن تعریف می نماید.

عنصرها ساختاری متن:
این مشمول استعمال از گزاره ها یا این که لیست های گلوله ای، برچسب های h-heading و بولد یا این که ایتالیک شدن موادسازنده متن یا این که عبارات می‌گردد. این موادسازنده سبب ارتقا خوانایی محتوا میشوند.

تصاویر
کلیه تصاویر، موادسازنده محتوای مهمی می‌باشند که میتوانند با صرفه شوند. آن‌ها می‌توانند به ارتقاء رابطه محتوا امداد نمایند و تصاویر seo گردیده می‌توانند به تنهایی در جستجوی تصاویر گوگل مرتبه بندی شوند. در عین اکنون، آن ها می‌توانند واحد سنجش جذابیت یک تارنما را برای یوزرها ارتقاء دهند. آلبوم های دیدنی همینطور می‌توانند فرصت به کار گیری یوزرها از تارنما را ارتقاء دهند. اسم و alt تصاویر بخشی از سئو تصویر میباشد.

ویدیو
بیشتر مواقعی که در امر تصاویر درستی می نماید درخصوص ویدیو نیز صحت می نماید. متخصصان بهینه سازی می بایست اعتنا ویژه ای به‌این مورد داشته باشند که محتوای سمعی و بصری ارائه گردیده در صفحه های آن ها در واقع بوسیله یوزرها قابل مشاهده باشد.

متا تگ ها
تایتل و متا توضیحات دو عنصر اصلی بهینه سازی داخلی می‌باشند که بر CTR (نرخ کلیک) صفحه ها حاصل موتورهای کاوش تأثیر میگذارند. این دو عنصر به وسیله استفاده کننده در شیت قابل مشاهده نیستند، البته گشوده هم بخشی از محتوا محسوب می‌شوند و می بایست در کنار متن‌ها و تصاویر سئو شوند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

بهینه سازی داخلی از مهمترین مفاد اول گوگل میباشد.

گوگل تا پیش از سال 2016 به انبوه متن در صفحه های بسیار دقت می کرد و از هدف ها سئو سایت اساسی آن بود البته با سپری شد فرصت متوجه شد که متن زیاد در صفحه ها تارنما عالی میباشد ولی خیر الزاما کلیه نوع متنی. اخذ که آحاد متون می بایست اثرگذار باشند و نیاز استفاده کننده را برطرف نمایند. به همین برهان در سال 2016 از الگوریتم مرغ مگس خوار رونمایی کرد. این اگوریتم به محتویات تارنما و رضایت مخاطب بسیار اهمیت می دهد. در حالتی که که رضایت استفاده کننده را به همپا داشته باشد گوگل هم آن را قبول داراست. متوجه این قضیه باشید که مبتنی بر رضایت استفاده کننده ساخت و ساز محتوا فرمایید. در صورتیکه تنها به تاءمل بهینه سازی وبسایت می‌باشید شما باخت میخورید.

ما دراین نوشته ی علمی بدین سوال ها شما درباره با تکنیک های داخلی بهینه سازی جواب داده ایم:
1- seo داخلی دارنده چه روشهایی است؟
2- چرا ما می بایست از روشهای با صرفه seo داخلی به کار گیری کنیم؟
3- نکات مرتبط با بهینه سازی داخلی چه است؟
4- آیا طریق نشانی دهی مرتبط با بهینه سازی داخلی می‌شود؟
5- آیا متاتگ ها در seo داخلی مفید میباشند؟
6- چرا بهینه سازی داخلی اصلی میباشد؟

نقش لغات کلیدی در seo داخلی:

گزینش لغات کلیدی از مهم ترین حق تقدم های ما برای جذب استفاده کننده و بازدید از سایتمان میباشد. در واقع شما بایستی با ادبیات و جست و جویبار یوزرها آشنا باشید. به عنوان مثال در خصوص متنی سرچ فرمائید و مشاهده کنید سایر یوزرها آن را با چه نوع ادبیات دیگری جست و جو کرده اند. در واقع خودتان را تحت عنوان مخاطب در لحاظ بگیرید و نیازهای بک مخاطب را در طی ورود به سایتتان برآورد فرمایید. شما با این طریق به پیشرفت هرروزه خواهید رسید.

بر پایه ی عبارات کلیدی میباشد که گوگل وب سایت شما‌را در ورقه نتیجه ها بالا میاورد. پس در گزینش لغت ها کلیدی بسیار دقت نمایید. در کنار این، ابزارهایی نیز وجود داراست که به شما کلمه ها کلیدی که زیاد از طرف استفاده کننده جست و جو گردیده است را نماد می دهد همچون: Keyword Planner




نقش تیتر و متا تگ توضیحات در بهینه سازی داخلی:

تیتر ومتا تگ توضیحات در بهینه سازی وب سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. این دو پارامتر برای مخاطب در صفحه ها اکران داده نمی‌شود البته براساس این دو گوگل تارنما شمارا در ورقه نتیجه ها بالا میاورد. تاثیر دو پارامتر بالا در بهینه سازی چندان زیاد وجود ندارد البته گوگل آن ها را اساسی تلقی نموده است. شما در صورتی تیتر و توضیحات قابل قبولی را برای سایتتان در حیث بگیرید گوگل براحتی آن را برای استفاده کننده بالا می‌آورد. پس کوشش فرمائید که تیتر و توضیحات دقیقا مرتبط با محتوای کاغذ باشد.

این دو پارامتر در هدر صفحه ها وب سایت شما قرار می‌گیرند. description و title

Description برای توضیحات شیت به عمل میرود که ولی محدودیت کاراکتر داراست.

Title نیز برای تیتر ورقه. که هرچه کوتاه خیس و بدیهی خیس باشد همت و بازدی بیشتر میباشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

جاری ساختن شغل های مربوط به سئو خارجی (Off site سئو) در حالتی که طبق سئو سایت اصول و در چهار چوب درست در بستر علم و تجربه صورت پذیرد سبب به حصول سود مطلبوب شود ولی جاری ساختن بالعکس آن سبب منجر کاهش سکو و در مواقعی بروز پنالتی گوگل و حذف از نتیجه ها کاوش گوگل شود.
محتوای تحت به وضوح بیان‌کننده معنی بک لینک و پیوند در seo میباشد:

زمانی که یک شیت در اینترنت به برگه ای دیگر پیوند می‌شود مضمون‌ Backlink به در میان میاید، معمولی بگوییم: لینک و پیوند ها مهمترین فاکتور از فی مابین بیش تر از ۲۰۰ فاکتور درجه بندی گوگل می‌باشند.
چرا پیوند ها در بهینه سازی از اهمیت ویژه ای برخوردارند؟

با یک نگاه کلی می اقتدار فهمید که‌این وجود پیوند ها بود که سبب پدیدار شدن موتور های شد. خزنده های اینترنت از روش تعقیب کردن پیوند ها صفحه ها را پیدا و ذخیره کرده و آن گاه بر طبق بیش تر از ۲۰۰ فاکتور درجه بندی می نمایند. وب یک تار عنکبوت میباشد که هر تار پیوند، عنکبوت خزنده و کانال تارها جمعا در کنار یکدیگر دنیای اینترنت را تشکیل میدهند.

همگی لینک و پیوند ها در seo در مجموعه بندی تحت قرار می گیرند:

پیوند طبیعی Natural link: بک لینک و پیوند هایی که شما در ایجاد کرد آن هیچ نقش مستقیمی ندارید. این تیم از لینک و پیوند ها معمولا به جهت وجود ساخت محتوا کیفیت عالی در وب سایت، منبع یا این که مارک بودن در حوزه ای خاص به وب سایت داده می‌شوند.

پیوند دستی Manual link: لینک و پیوند‎‌‎هایی که به طور دستی در وب برای ارتقاء درجه به نحوه‎‎‌های ذیل ساخته میگردند:

ارسال آدرس اینترنتی و درخواست لینک و پیوند.
لینک و پیوند امضا.
پیوند در نظرها دیگر تارنما ها.
لینک و پیوند از دایرکتوری.
بازنشر مطالب در تارنما های خبری.
کانال بلاگ محرمانه.
اشتراک گذاری کلیپ.
تصویب لینک و پیوند فرم های انلاین.

لینک و پیوند ها اساسی می باشند البته به شرطی که …

تا اینجا گفتیم که بک لینک و پیوند در واقع او‌لین فاکتور تاثیر گذار در رویش درجه تارنما میباشد ولی می بایست بدانید که هر لینکی به عایدی شما وجود ندارد و این وضعیت میباشد که روش اثر گذاری پیوند بر روی وبسایت را معلوم می نماید. تکنیک های سئوی آف پیج (پیوند بیلدینگ) در بهینه سازی عبارتند از:



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()