نوشته شده توسط : عباسی

 


تا قبل از این فراگیری های متعددی راجب سئو سایت در میموس منتشر کرده بودیم و همینطور در نوشته‌ی‌علمی پیشین خاطر گرفتیم که کیورد پلنر یک ابزار معرفی گردیده بوسیله گوگل میباشد که به طور مجانی در دست یوزرها قرار میگیرد. با این ابزار شما می توانید به تحقیق و باز بینی عبارات کلیدی خویش و رقیبان تان بپردازید و معیار کاوش برای لغات کلیدی خویش را بازنگری فرمائید. اما این تنها کناره‌ای از کاربردهای خارق‌العاده این ابزار می باشد. درحال حاضر بایستی بدانید که چطور می توانید با کیورد پلنر به تحقیق کلمه و واژه کلیدی بپردازید و یا این که چه‌طور میتوان رقبا یا این که کلمه ها کلیدی آنها‌را آیتم باز‌بینی قرار بخشید! به دنبال با ما باشید تا بدین یادگرفتن دیدنی بپردازیم.

نحوه فعالیت با ابزار کیورد پلنر گوگل
پس از ورود به کیورد پلنر می بایست از سمت راست خویش پیرو مورد tools باشید؛ بعد بر روی آن کلیک نموده و در تب PLANING روی Keyword planner کلیک فرمایید. ورقه‌ای مانند تصویر تحت را خواهید داشت که دو جعبه را پیش روی شما قرار می دهد.

 

در اینجا بایستی مشاهده کنید که انگیزه شما از ورود به کیورد پلنر چه است! آیا می خواهید عبارات جدیدی را پیدا نمایید؟ و یا این که کلمه ها کلیدی خویش را توسعه دهید و تبلیغات را روی آن پیاده سازی نمائید! شاید هم بخواهید کارایی رقبای خویش را مشاهده و باز نگری نمایید!


واژه کلیدی خوب مثل آهنربا مشتری جذب میکنه!
برای جذب مخاطب بایستی بتونی کلماتی که مخاطبت سرچ می کنه رو پیدا کنی. تو زمان تحقیق واژه و کلمه کلیدی حافظه می گیری چطور با ابزارهای متعدد شایسته ترین لغات کلیدی کسب و کارت رو پیدا کنی و باهاشون مشتری جذب کنی.

مشاهده
ما برای آغاز جعبه Discover new keywords را تعیین میکنیم و واژه کلیدی خویش را درین نصیب وارد می کنیم. شما میتوانید تا آبادی واژه و کلمه کلیدی را برای بازبینی درین نصیب وارد نمائید.

 

ناگفته نماند درین نصیب می بایست location خویش را گزینش فرمایید؛ که به جهت تحریم بودن کشور ایران باید این آیتم را بر روی all location قرار دهید، گویش را نیز بر روی Persian تهیه و تنظیم فرمایید.

 

بعداز انجام این امور، بایستی روی آیتم GET RESULTS کلیک نموده تا بتوانید نتیجه ها را ببینید. در‌این ورقه حاصل کاوش به طور پیش‌فرض بر روی 12 ماه قراردارد که شما میتوانید آن را به راحتی تغییر تحول دهید و عصر موردنظر خویش را وارد فرمایید. در نصیب Broad، کلماتی به شما سفارش می گردد که می‌قدرت اعلام‌کرد با واژه و کلمه کلیدی شما دارای ارتباط می‌باشند و ما میتوانیم از آن‌ها برای توسعه لغات کلیدی خویش، یاری بگیریم.

همینطور میتوانید از بالای به عبارتی ورقه مطابق صورت، تعداد لغت ها یافت گردیده را ملاحظه کنید و آنها‌را بوسیله غربال تروتمیز نمائید. خصوصیت ADD FILTER به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا لغت ها خویش را سفارشی‌خیس نمائید.

 

به عنوان مثال با گزینش Avg. monthly searches می‌توانید معدل جستجوهای ماهانه بوسیله یوزرها را مشاهده کنید.

 

همینطور در ردیف competition می توانید معیار رقابت برای لغت ها کلیدی را باز‌نگری فرمایید که به صورتlow و high تعریف و تمجید شده‌است. در اینجا کلمه low به‌این مضمون‌‌ست که واژه و کلمه کلیدی شما در سطح سادگی جای‌دارد و در صورتی کلمه و واژه high درین نصیب مندرج بالعکس می باشد.

 

قطعا هرچقدر کلمه ها کلیدی ما طاقت فرسا‌خیس باشند ما به عصر بیشتری برای کسب سکو نیاز داریم و رقابت در آن ها بسیار دشوارتر از لغت ها راحت میباشد. بعداز اینکه لغات کلیدی وب سایت خویش را باز‌نگری نمودید، می توانید هریک از آن‌ها را گزینش نموده و مطابق صورت تحت بر روی مورد add keyword کلیک فرمایید.

 

اما میتوانید برای لغات کلیدی خویش، یک مجموعه ساخت نموده و اسم آن را به دلخواه تعیین نمایید. در اینجا ردیف دیگری را می‌بینید که دربرگیرنده 3 مورد ذیل می باشد.

در اینجا broad match یعنی هر چیزی که مرتبط با لغات می باشند
Phrase match یعنی عبارت ما به‌رخ ظریف باز‌نگری بشود
Exact matchیعنی کاوش به‌فیس ظریف بازبینی بشود


اکنون بر روی download keyword ideas کلیک نمائید؛

 

خواهید مشاهده کرد که دو آیتم در مقابل شما جای دارد. اولی مورد یعنیCSV میباشد؛ با تعیین این آیتم، شما یک جدول اکسل از داده‌های خویش را دارید که در نصیب دانلودهای خویش میتوانید آن را اخذ فرمائید.

 

در قسمتplan overview نیز میتوانید گزارشاتی در زمینه‌ی لغت ها خویش را ملاحظه کنید.

 

مثلا می توانید باز نگری نمائید که بیشترین سرچ برای این واژه به چه فیس است (از روش گوشی، لپ تاپ و …) و یا این که در حالتی که بخواهید تبلیغاتی بر روی لغات خویش انجام دهید به چقدر میزان دارایی مستلزم می‌باشید. همینطور میتوانید واحد سنجش ترافیک را بر روی کلمه ها خویش باز‌بینی نمایید.

سود‌گیری

با به کارگیری از گوگل کیورد پلنر به داده‌های متعددی دست پیدا می‌کنید که بسیار با ارزش میباشند و این قابلیت را به شما می‌دهند لغت ها کلیدی بازار انگیزه خویش را مشخص و معلوم فرمایید. ولی که‌این نوشته‌علمی فقط بخشی از دنیای پهناور گوگل کیورد پلنر میباشد و درصورتی که بخواهید به تمام بخش‌های این ابزار مسلط گردید می توانید شغل های شگفت‌انگیزی برای سایت خویش انجام دهید و روز‌به‌روز بهینه سازی اینترنت سایتتان را بهبود ببخشید. پس به مطالعه خویش ادامه دهید و تبدیل به یک کارشناس کیورد پلنر گردید. می توانید سوال های خویش را در باب این نوشته‌علمی با ما میان نمایید:)

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


seo کلاه سفید چیست؟ یک موفقیت شرافتمندانه برای وبسایت شما
بهینه سازی داستان یک رقابت و مسابقه می باشد. گوگل برگزارکنندۀ مسابقه می باشد و شرکت کنندگان آن تمام وب سایت‌های جهان هستند. این مسابقۀ جهانی هم مانند تمام مسابقه‌های دیگر دانا قوانینی داراست که این ضوابط بوسیله اجراکننده مسابقه سئو سایت (گوگل) معین می‌شود. بردن در این مسابقه به معنای خریداری نمودن منزلت اولیه در نتایج جستجو می باشد.

بردن در این مسابقه دو طریق اصلی (ولی اصل این سه طریق است، ولی اینجا دو شیوه اصلی را بازبینی می کنیم) دارااست.

1 - بردن با پای‌بند بودن به قوانین گوگل

در‌این نحوه شما مقررات بازی را به خوبی مطالعه می کنید و بعداز اینکه قوانین را مطالعه کردید، به دنبال روش‌هایی می‌گردید که بتوانید با توسل به قوانین گوگل در مسابقه غالب شوید. این خط مش سئوی کلاه سفید می باشد که درین نوشته ی علمی قرار است به طور کامل به آن بپردازیم.

2 - بردن با تقلب، فریبکاری و گول زدن

این نحوه سئوی کلاه سیاه نام دارد که شما با به دور زدن مقررات گوگل و پایین پا گذاشتن آنها سعی می‌کنید چایگاه نه در نتایج جستجو بدست آورید. نحوه‌هایی مانند فراهم نمودن پیوند، ساختن لینک‌های اسپم، محتوای رنگ زرد و ... در صورتی علاقه دارید با این‌راه‌ها به طور کامل آشنا شوید، می‌توانید به مقالۀ \\\" بهینه سازی کلاه سیاه چه می‌باشد ؟ \\\" رجوع نمایید.

ولی متاسفانه تمام این روش‌ها خیلی زود توسط ربات‌های هوشمند گوگل شناسایی می‌شوند و شما به سختی از طرف حکم کننده بزرگ (گوگل) جریمه خواهید شد. به خصوص که روز آپدیت گوگل هشیارتر و هشیارتر میگردد و در‌صورتی‌که توجه فرمائید امروزه وب سایت‌هایی که در بالا حاصل نشسته‌اند با 10 سال پیش تفاوت فاحشی دارا‌هستند. پس درصورتی که نمی‌خواهید که شب بخوابید و صبح با آماری شبیه تصویر تحت از خواب بیدار شوید، این نوشته‌ی علمی را با دقت تا آخر بخوانید.

سئو کلاه سفید

اما آیا واقعا بهینه سازی کلاه سفید می‌تواند سئو کلاه سیاه را شکست دهد؟
در یک کلام بیان‌کنم که بله، صد رد صد. در حالتی‌که از این حکم قطعی من خوشتان نمی‌آید بایستی بیان کنم که دست‌کم برای بسیاری از کسب و کارها جواب قطعا بله است.

جدال میان سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید یک جدال دیرین و کهنه در حوزۀ مارکتینگ است. چنانچه از دستۀ کلاه سیاهانید و سرگرم تلاوت این مقاله می باشید لطفا از این حرف‌ها عصبانی نشوید. چراکه من هدفم نشان دادن راه درست به صاحبان سایت‌هاست. راهی که بدون شک وتردید انتهای آن برد می باشد، ریسکی در آن وجود ندارد و نگرانی اینکه گوگل جریمه کند، به خاطره‌ها خواهد پیوست.

البته مختصری از کلاه سیاه و سفید بگوییم.

seo کلاه سفید چه می‌باشد؟
سئوی کلاه سفید یا White-Hat سئو به نوعی از استراتژی سئو تارنما اشاره دارد که توسط گوگل تعیین شده است. تمام کاری که شما در این روش انجام می‌دهید این می باشد که بهترین منفعت را برای کاربرانتان فراهم می‌کنید. این همان چیزی است که گوگل از شما می‌خواهد: کاربر بر همه چیز تقدم داشته باشد.

در سئوی کلاه سفید شما:

با توجه به قانون ها گوگل بازی میکنید (تمام این ضوابط در راهنمای گوگل صریحا مشخص و معلوم شده‌اند.
سایت خود را برای کاربران بهینه میکنید، نه موتورهای جستجو.
محتوایی ساخت می کنید که نیاز کاربر را برطرف می نماید، آنرا می‌خواند و با سایرافراد به اشتراک می‌گذارد.
وبسایتی ایجاد میکنید که دربین رقبایتان پر رنگ و متمایز می باشد. (به دلایل درست و منطقی)
همانطور که فهمیده‌اید، در مقابل این نحوه سئوی کلاه سیاه قراردارد.

سئو کلاه سیاه چه چیزی است؟
من در ابتدا اشاره کردم که دراین باره ما یک مقالۀ بی نقص داریم و می توانید جزئیات را به طور کامل در آن نوشته‌ی‌علمی بخوانید. البته اینجا به طور مختصر اشاره‌ای به سئوی کلاه سیاه می کنم.

در سئوی کلاه سیاه شما:

ضوابط گوگل را پایین پا می‌گذارید.
کاربران را با تکنیک‌هایی مانند مخفی‌کاری (Cloaking) و صفحه ها دروازه (Doorway Pages) فریب می‌دهید.
محتوای بی‌کیفیت ایجاد می‌کنید و کاربران را با افراط در کلمات کلیدی خفه می‌کنید.
در این مقاله هدف من دعوا اخلاقی درباره‌ی سیاه و سفید بودن نیست، حرف من این است که سئوی کلاه سیاه ریسک بسیار بسیار بالایی دارااست و بدون شک به وسیله گوگل شناسایی می‌شود. پس صرف حیث از بحث رفتار کلا سئوی کلاه سیاه به ضرروزیان شماست.

در قدم اول این نوشته ی علمی می خواهیم به یک سوال مهم جواب دهیم.

آیا سئو کلاه سفید همیشه بهترین انتخاب شماست؟
پاسخ این سوال به هدف شما برمی‌گردد.

در‌صورتی‌که هدف شما ایجاد یک برند به یادماندنی می باشد، سئوی کلاه سفید یگانه و فقط رویه موفقیت شماست. (با تاکید می گویم که صرفا خط مش شماست).

اما در شرایطی‌که اهداف کوتاه مدتی (مانند سایت‌های قمار، فروش‌های لحظه‌ای و مواردی شبیه این) در سر دارید، کلاه سفید پوشش چندان مناسبی برای شما نیست؛ چراکه سئوی کلاه سفید مغایر رقیب شرورش کار یک روز و دو روز نیست و به کارایی و پیگیری مداوم نیاز دارااست، که در قبال آن هم پاداشی به یادماندنی نصیبتان خواهد کرد.

براین اساس در صورتی کسب و کار شما یک کسب و فعالیت پایبند به قوانین می باشد (که ما معتقدیم بیشتر خوانندگان وبلاگ ما از این سیرتکامل می‌باشند) و پیرو ماندگاری میباشید، سفید بپوشید و در راهتان هیج تردیدی نکنید. برای اینکه حجت را بر شما تمام کنم یک مثال از وبلاگ سایت معتبر ahrefs برای شما می‌آورم. تارنما ahrefs معتبرترین تارنما برای بررسی کردن بک لینک‌های شماست. همانطور که در تصویر تحت می‌بینید، کلمات کلیدی بسیار وسوسه برانگیزی در این حوزه برای ahrefs وجود دارد.

سئو کلاه سفید

بنا به ادعای خود ahrefs :

\\\"برای ما هیچکاری نداشت که با چند تکنیک سادۀ سئوی کلاه سیاه این میزان ترافیک وسوسه برانگیز را به سمت تارنما خود روانه کنیم.

اما ما هرگز بیزینس خود را با چنین کاری به خطر نمی‌اندازیم. این بدترین ریسکی است که می توانیم بکنیم.

ما تکنیک‌های سئوی کلاه سفید را تعیین کردیم (همین تکنیک‌هایی که شما قرار می باشد درین نوشته‌ی علمی یاد بگیرید) و به طور کامل از این‌شیوه‌ها جواب گرفتیم. کافی می باشد ترافیک ما را در ژانویه 2018 با ژانویه سال قبل (2017) مقایسه کنید.\\\"

سئو کلاه سفید

رشدی نسبتاً بیشتراز 50% بدون هیچگونه تکنیک کلاه سیاهی.

و البته برسیم به بخش مهم و اساسی این نوشته‌ی‌علمی. تکنیک‌های سئوی کلاه سفید مشتمل بر چه مواردی می‌باشند و چه کار باید بکنید.

5 تکنیک فوق‌العاده کاربردی برای سئوی کلاه سفید
در این قسمت 5 تکنیک فوق فوق ضروری برای سئوی کلاه سفید به شما معرفی می کنم.

به جای یک سایت زشت، یک وب سایت زیبا بسازید
عموم سئوکاران کلاه سیاه، به صورت مسلسل‌وار تعداد زیادی سایت فعال سازی می نمایند تا ببینند که کدام یک از روش‌های شوم‌شان جواب میدهد. بنابرین سایت‌های این گونه کاملا زشت و بی‌کاربرد می باشد. برای مثال به وب سایت زشت پایین توجه کنید.

سئو کلاه سفید

سئوی کلاه سیاه هیچ وقت UI/UX را مد لحاظ قرار نمی‌دهد. به همین ادله محال است که کاربران یکبار دیگر به سایتشان مراجعه کنند.

نیازی به بیان کردن نیست که کاربران مطلقا یک وبسایت زیبا با محتوای با کیفیت را ترجیح می‌دهند. درصورتی که به فکر این می‌باشید که به طور همزمان 4 سایت راه و روش بیاندازید، دست نگه دارید و تمام انرژی خود را بگذارید و یک سایت بسیازید، اما قشنگ و کاربردی.

در‌حالتی که به ساخت وب سایت خود توجه نکنید، مطمئن باشید که سریعا توسط رقبایتان بلعیده می شوید.

اجازه بدهید پاره ای تخصصی‌تر به شما توضیح بدهم
مسلما می‌دانید که یکی از مهم‌ترین معیارهای گوگل برای درجه‌بندی سایت شما Bounce Rate یا نرخ پرش است. این فاکتور یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در گوگل آنالیتکس وبسیات خود می بایست بازنگری کنید.

نرخ پرش به گویش آدمیزاد یعنی اینکه کاربران شما چقدر از تارنما شما به جاهای دیگر می پرند و چقدر در تارنما شما می‌مانند. این شاخصی می باشد که با درصد توسط گوگل محاسبه می گردد و طبیعتا هرچقدر این عدد کمتر باشد گوگل جایگاه بهتری به شما می دهد. (چراکه به‌این مضمون‌ است که کاربران وب سایت شما‌را دوست دارا هستند و بعد از ظهر بیشتری در آن سپری میکنند).

سئو کلاه سفید

در‌پی به 4 فاکتور اساسی برای سئوی کلاه سفید می‌پردازم.

4 راهکار اساسی سئوی کلاه سفید برای سایت شما
مواردی که درین بخش به آن خواهم پرداخت، مهم ترین مورد ها راهکارهای سئوی کلاه سفید برای seo وب سایت شماست.

به جای یک تارنما زشت سایتی قشنگ طراحی کنید
زمانی یک سایت زشت طراحی می کنید و به تجربه کاربری (UX) تارنما خود اهمیت نمی‌دهید، کاربران فورا از وب سایت شما خارج شده و نیازش را در سایت دیگری جستجو می‌کند. (مگر اینکه گیرتان به تارنما سازمان سنجش بیافتد که متاسفانه چاره‌ای ندارد) در اولین قدم به طراحی سایت و تجربه کاربری اهمیتی مضاعف بدهید.

روی برند خود تاکید ویژه‌ای کنید: رنگ، تایپوگرافی و سبک ویژه. تمام این مورد ها منجر می شود که تصویر برند شما در ذهن کاربران هک شود و به راحتی آنرا به خاطر بیاورند و وبسایت شما در ذهنشان بماند. هنگامی نام وبسایت شما در ذهن کاربران بماند بار دیگر هم نیازشان را در سایت شما جستجو می نمایند. این باعث می‌گردد که شاخصه \\\"Engagement Metric\\\" سایت شما ارتقاء یابد و جایکاه مناسبی در نتایج جستچو بدست آورید.
حواستان باشد که سایت شما در موبایل هم خوشگل باشد: با ارتقا استفاده کاربران از گوشی‌های گوشی، یکی‌از‌از سایر از مهم‌ترین معیارهای گوگل برای جايگاه بندی ریسپانسیو بودن تارنما شماست. ریسپانسیو بودن یعنی که وبسایت شما در نسخه‌های گوشی و تبلت هم به راحتی به کاربران نمایش داده شود. حتما بدون شک به نسخه موبایل وب سایت خود توجه کنید چراکه بیش تر از 50% کاربران شما در موبایل شمارا سرچ مینمایند و از طرفی گوگل هم برای این مورد اهمیت ویژه‌ای قائل است. در حقیقت یک تیر و دو نشان.
فضای سفید را فراموش نکنید: هیچکس با یک طراحی درهم ریخته ارتباط برقرار نمی‌کند. فضای سفید یکی از حیاتی‌ترین عناصر در طراحی وب سایت شماست. این فضای سفید به کاربران شما کمک میکند که بخش‌های متعدد وب سایت را به راحتی بفهمند و دچار گیجی و سردرگمی نشوند. شاید این دلیل کوچکی به نظرتان بیاید اما این یکی از مهم‌ترین ضعف‌های اکثر وبسایت‌ها (به خصوص وب سایت‌های ایرانی می باشد).
یادتان باشد که هرچقدر کمتر برای سایت خود عصر بگذارید، گوگل هم کمتر به شما اهمیت می‌دهد و جایگاه تحت‌تری دارید.

به جای محتواهای بی‌کیفیت و نسخه برداری‌شده، محتوای ارزشمند و منحصربه فرد ایجاد کنید
سرقت محتوا از وب سایت‌های دیگر و انتشار آن با نام خودتان نه تنها از لحاظ انسانی غیر اخلاقی است، بلکه نزد گوگل هم به شدت منفور می باشد. گوگل محتواهای کپی شده را دوست ندارد، چراکه به درد کاربران نمی خورد. شناسایی این محتواهای بی‌کیفیت و اسکن‌شده، دقیقا همانکاری می باشد که الگوریتم پاندا انجام می‌دهد. در این رابطه به 2 نکته اعتنا کنید:

هیچ اشکالی ندارد که شما از محتوای سایر افراد استفاده نمائید، فقط کافی است منبع آن را بنویسید. در اینصورت گوگل هم با شما کاری ندارد.
شاید به این تامل کرده‌اید که محتوای دیگر افراد را با لهجه خودتان بازنویسی کنید. این ممکن است راجع به برخی کلمات کلیدی سهل وآسان تا حدی جواب بدهد اما بی تردید آن چیزی نیست که آن تغییر و تحول اساسی را برای وبسایت شما تولید کند و همیشه شما را در یک سطح معمولی نگه می‌دارد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی
جستجوی بالای یوزرها، مهمترین ادله وجود مقاله‌ها آموزشی در حوزه بهینه سازی سئو سایت میباشد.
این فراگیری ها تا چه حد قابل اعتماد یا این که به کارگیری می باشند؟
حال که می دانیم برهان اصلی ساخت این مقاله‌ها جذب مخاطب بیش تر میباشد، روءیت کرد بهتری نسبت به اعتبار و عملکرد آن ها خوا‌هیم داشت. برای آنکه باز‌بینی ظریف تری داشته باشیم چندین نکته حائض اهمیت راجع‌به این تکنیک ها را به شما یاداوری می کنیم.
 
1- چه وب سایت هایی درباره‌ی بهینه سازی کلاه سیاه نوشته اند؟
باز‌نگری وبسایت هایی که درین عبارت و عبارت های مربوط به آن رده قابل قبولی داشته اند نشان می دهد که عملا به دو مدل اصلی تقسیم می‌شوند.
 
جور اولیه مقالاتی می‌باشند که در زمینه ی تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه و تاثیرات مخرب آن بر وب سایت شما هشدار داده اند. یعنی با مطالعه این مقاله ها شما با چندین تکنیک مختص آشنا می‌شوید اما در غایت متوجه خواهید شد که هیچ یک از آن‌ها اکنون تلاش لازم را ندارند. این وب سایت ها معمولا منابع دارای اعتبار seo در عالم مانند moz.com، Search engine journal یا این که حتی وب سایت neilpatel.com می‌باشند. گروه مقاله‌ها آکادمی وبسیما با تیتر بهینه سازی کلاه سیاه نیز در همین جور جای می‌گیرند.
 
جور دوم وب سایت هایی میباشند که به معرفی یک تکنیک مختص و تاثیر شگفت انگیزی که از آن اخذ کرده اند می پردازند. در‌این مقاله ها شما با یک طریق مختص برای فریب گوگل آشنا گردیده و نمودارها و آمارهای مختلفی از تاثیر شگفت انگیز آن مشاهده می‌کنید. نکته مشترک در بین کلیه این تکنیک ها آن میباشد که در غایت به یک ابزار، خدمت یا این که جنس مختص منتهی می گردند.
 
یک مثال از ابزارهای مرتبط با seo کلاه سیاه
در واقع شما همگی این یادگرفتن ها و داده ها را اخذ می کنید تا برای خرید یک مال یا این که ابزار مختص ترغیب گردید. هیچ منشاء موثقی برای تایید این شیوه ها یا این که باز نگری ظریف تاثیر آن‌ها وجود نداشته و همگی داده ها را بایستی مستقیما از ارائه دهنده خدمت اخذ فرمایید.
 
تحت عنوان توده بندی میتوان خاطرنشان کرد؛ مدل اولیه وب سایت هایی میباشند که به‌دنبال ارتقاء بازدید یا این که گردآوری آدرس اینترنتی یوزرها می‌باشند و عموما درآمد آن ها از مشورت کردن یا این که تبلیغات میباشد. نوع دوم هم وبسایت هایی می‌باشند که جنس یا این که سرویس ها خاصی را پباده سازی کرده و قصد دارا‌هستند از روش این محتوا آن را به فروش برسانند. در سود انگیزه هیچ کدام از آن ها فراگیری تکنیک های کاربردی کلاه سیاه به شما وجود ندارد.
 
2- شما او‌لین نفری نیستید که بدین برگه رسیده اید!
زمانیکه با جستجوی یک عبارت همگانی یا این که حتی یگانه به ورقه ای از وب می سید و با یک ابزار یا این که تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه آشنا می شوید می بایست این نکته را در ذهن داشته باشید که از چه طریقی بدین برگه و داده ها رسیده اید؛ احتمالا کاوش در گوگل! یعنی گذشته از شما گوگل و ربات های آن درین کاغذ بوده اند.


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

معرفی الگوریتم های گوگل (به روز 2020)
blackhat بهینه سازی
اکنون در صورتیکه تارنما اینجانب در گیر هک و حمله شد چه کاری می بایست سئو سایت انجام بدهم؟
گزینه دوم یا این که در واقعیت عامل دو‌مین که منجر میگردد شما بهینه سازی کلاه سیاه را به گوگل اطلاع دهید، این میباشد که تارنما شما مبتلا تمامی یا این که هک گردیده باشد، درین درحال حاضر بایستی از ارسال گزارش به گوگل (malware report) استعمال نمائید. درین نحوه شما وارد وبمستر میشوید و درخواست باز بینی برروی وبسایتتان را به گوگل می دهید و گوگل اینبار مسائل امنیتی را برروی وبسایت شما بازنگری مینماید و در شرایطی‌که وب سایت شما مشکلی داشته باشد در بخش security issues به شما پیامی در زمینه‌ی اختلال اتفاق افتاده برایتان ارسال می‌کند و میتوانید از به عبارتی طرز هم اشتباهات جانور در وبسایت را بازنگری نمائید و به گوگل درخواست باز‌نگری مجدد ارسال فرمایید.

چرا می بایست از بهینه سازی کلاه سیاه غربت کرد؟
ولی که بهینه سازی کلاه سیاه نسبت به وضعیت سپید زودتر به سود می‌رسد و وبسایت شمارا در دوران دوره بسیار کمتری در مرتبه های 1تا10 در نتیجه ها قرار می‌دهد، ولی می بایست به یک نکته اعتنا داشته باشید، این جور از seo میتواند همگی ی سرمایه و عصر شما‌را هم برباد دهد! در صورتیکه گوگل متوجه شود که شما در اکنون انجام seo با شیوه سیاه می‌باشید، در‌این‌حالت‌ وب سایت شما‌را جریمه مینماید و دیگر به‌این راحتی نمی توانید اعتماد گوگل را جلب نمائید! در سالیان اخیر مشقت بار گیری گوگل برروی تارنما ها بسیار طولانی تر گردیده و سعی در این دارااست که شایسته ترین وب سایت ها را به یوزرها اکران دهد و به همین ادله میباشد که فاکتورهای بهینه سازی همچنین در درحال حاضر ارتقا می‌باشند و الگوریتم های گوگل هم هرروز در اکنون توسعه یافته خیس شدن میباشند. به این ترتیب به ریسکش نمی ارزد که وبسایت خودتان و سرمایه تان را به خطر بیندازید، مگر در خصوص کارهایی که رقیبان شما هم از بهینه سازی سیاه به کار گیری میکنند و نمی‌شود بدین راحتی با به کار گیری از seo کلاه سپید به آن‌ها رسید!

بهینه سازی کلاه سپید
خب درباره ی بهینه سازی کلاه سیاه بسیار سخن کردیم و گفتیم که به سراغ این جور از seo نروید در حالتی که بقای کسب و کارتان برایتان مهم میباشد! ولی سوال اینجاست که seo کلاه سپید برای چه کسب و عمل هایی مطلوب میباشد؟ این مدل از بهینه سازی مطلوب ترین جور seo میباشد یا این که خیر طریق های دیگری هم موجود هست؟

متا تگ های مهم در بهینه سازی کدام اند؟
پیشین از اینکه پاسخ سوال های را بگوییم می بایست به شما توضیح دهیم که بهینه سازی دارنده سه گونه تکنیک میباشد، بهینه سازی کلاه سیاه، کلاه سپید و کلاه خاکستری. ما در‌این نوشته‌ی علمی دو گونه از seo را بازنگری نموده ایم، سیاه و سپید، راجع به بهینه سازی کلاه خاکستری در نوشته‌ی‌علمی ای غیر وابسته احتمالا این تکنیک را بازنگری خوا هیم کرد، هر یک‌سری کع درین نوشته هم در امر seo کلاه خاکستری توضیحاتی برای شما خوا‌هیم اعلام‌کرد تا با این تکنیک هم آشنا گردید. درحال حاضر می‌پردازیم به سوال های مطرح گردیده، بهینه سازی کلاه سپید برای چه کسب و کارهایی مطلوب میباشد؟ مسلماً که بشر از صحیح فعالیت کردن ضربه نمی خوره! ولی در بعضا از مواقع ممکن میباشد عصر برای شما مهم خیس از صحیح عمل کردن مهم باشه! دراین‌صورت seo کلاه سپید مطلوب شما وجود ندارد. ولی درصورتی که شما قصد دارید که برای کسب و کارتان طرح ریزی و استراتژی بلند بازه زمانی داشته باشید (دست کم 6ماه) در‌این‌حالت‌ میباشد که بهینه سازی کلاه سپید قادر است خیالتان را ریلکس نماید و نگران نباشید که به روز های نو گوگل چه بلایی راز سایتتان خواهد آورد. در بهینه سازی کلاه سپید شما طولانی تر یوزرها را آیتم اعتنا قرار می دهید و سایتتان را مبنی بر ذوق وسلیقه و دل آنان پباده سازی می‌کنید، محتواهای کاربردی و جامع برایشان می نویسید و از کلیه جهت به استفاده کننده اعتنا میکنید. سئو وب سایت هایتان را برای استفاده کننده انجام می دهید و به مرور چشم به راه می‌شوید که گوگل تارنما شما‌را بازنگری کند و بفهمد که شما دارید حقیقتاً صادقانه عمل می‌کنید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

پس می‌اقتدار اینطور فیض گرفت که سندباکس ممکن میباشد در 3 وضعیت تحت رخداد بیافتد:
سندباکس گوگل به هیچ وجهً برای وبسایت شما فعال نشودمراحل قرار دریافت کردن شما در سندباکس خیلی آرام باشد، به نحوی که متوجه آن نشویدبه صورت ناگهانی و به یک‌باره در سندباکس قرار بگیرید و متوجه سندباکس بودن سئو سايت بشویداز کجا بفهمیم که در سندباکس گوگل قرار گرفتیم؟برای اینکه از سندباکس شدن وب سایت خویش مطمئن گردید، بایستی به ابزار سرچ کنسول وبسایت خویش رمز بزنید و ترافیک محل ورود لغت ها کلیدی وب سایت خویش را بازنگری نمائید. در شرایطی‌که محل ورود تارنما شما از عباراتی به غیر از کلمه ها کلیدی اصلی تارنما‌تان باشد، این می تواند سیگنالی باشد که گوگل وبسایت شمارا در سندباکس قرار داده میباشد.
معمولا هرچقدر از دوره فعال سازی وب سایت شما می‌گذرد شرایط کسب مقام در کلمه ها انگیزه بهبود می یابد و شما یک فرایند افزایشی با شیب نادر را مشاهده خواهید کرد. خروج از سندباکس گوگل را می‌اقتدار با یک جهش دیده‌گیر در آمار بازدید و مرتبه وب سایت در لغات مهم شناسایی کرد. نمودار پایین نشان‌دهنده یک وب سایت میباشد که پس از در حدود 2 ماه غالب به خروج از سندباکس شده‌است.
خروج از سندباکس گوگل 1 تا 4 ماه عصر نیاز داراستچطور میتوان از گوگل سندباکس بیرون شد؟در‌صورتی‌که که وبسایت شما با یک دامنه جدید تثبیت گردیده، نباید به‌این زودی‌ها، انتظار دیدن تارنما خویش در برگه نتیجه ها را داشته باشید. در بخش اعظمی از مورد ها حدود 6 ماه ارتفاع میکشد که گوگل وبسایت شمارا دارای اعتبار بداند و از باکس شنی آزادتان نماید؛ ولی در‌این دوران نیز شما شاهد پرورش آرام در موضع خویش خواهید بود.
با این هم اکنون، در مقطع وقتی که تحت لحاظ گوگل می‌باشید، می‌توانید کاری فرمائید تا گوگل سریع‌خیس شما‌را تحت عنوان یک وب سایت گرانبها بشناسد.
شغل های پایین منجر شود که گوگل به وبسایت شما اعتبار بیشتری بدهد:
از تارنما‌های دارای ارتباط و دارای اعتبار مانند آپارات و یوتیوب، بک لینک و پیوند‌های با ارزش بگیرید.محتوای موءثر، تازه، و کاربرپسند ساخت نمایید.از کانال‌های اجتماعی، سیگنال‌های مثبت اخذ نمائید.لینک و پیوند‌سازی داخلی وبسایت خویش را به شایسته ترین صورت انجام دهید.وب سایت خویش را با عبارات کلیدی خفه نکنید.به جای تمرکز بر لغات کلیدی کوتاه، از Long Tail Keyword به کار گیری نمایید.به کار گیری از طریق‌های seo کلاه سیاه، مانند خرید بک‌لینک و پیوند را فراموش فرمائید.به صورت پیوسته، محتوای نو و گران بها منتشر فرمایید.ولی این نکته حائض اهمیت را در حیث بگیرید که انجام دادن هرکدام از این با صرفه‌سازی‌ها، الزاماً در معنای خارج داخل شدن وبسایت شما از سندباکس وجود ندارد! بلکه شما با انجام کارهایی که گوگل آن‌ها‌را مثبت می‌داند، به فهم و شعور بهتر گوگل از وبسایت خویش امداد می کنید تا بدین ترتیب بتوانید به وی اثبات نمایید قیمت حضور در صفحه ها نتیجه ها را دارید.
کلام آخرین
دنیای بهینه سازی پر‌از ضابطه‌های ثابت نشده و مشاجره برانگیزی میباشد که هر که روئت کرد متفاوتی به آن ها داراست. یکی‌از موضوعاتی که پیشین از این اکثری عامل آن را نمی‌دانستند، این بود که چرا وب سایت‌های تازه در کاغذ نتیجه ها ظواهر نمیشوند.
اکنون به لطف شناخت با الگوریتم سندباکس میدانید که گوگل هر کسی را از باکس شنی خویش آزاد نمی‌نماید؛ بلکه بایستی برای رقابت با وبسایت‌های خیر و خوبی که می توانند در آینده حریف شما باشند، استراتژی از پیش رقم خورده داشته باشید.
به عبارت دیگر، می بایست مهیا رویا رویی با دریای غران دنیای وب و خطرها آن باشید.



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی
تگ تیتر
تیتر یا این که Title در یک برگه به‌این مضمون‌ میباشد که شما تعریف ظریف و هوشمندی از محتوای برگه خویش ارائه می‌کنید. انجام این عمل برای seo موتورهای کاوش و تجربیات کاربری ضروری میباشد. از آنجایی که تگ تیتر بخش مهمی از seo تارنما برای موتورهای کاوش اسست، تمرینات پایین برای تولید تگ تیتر مطلوب می‌تواند برای سئو سایت  وب سایت بسیار عالی باشد.
 
سفارش هایی که در تحت مشاهده میکنید، فرآیند ضروری برای seo تگ تیتر برای موتورهای کاوش را نشان می‌دهد:
 
درباره‌ی ارتفاع تگ تیتر خویش هوشیار باشید
به خیال داشته باشید که موتورهای کاوش فقط 65 الی 75 کاراکتر نخستین تگ تیتر را در حاصل کاوش نشان می‌دهند و درصورتی که که تیتر برگه اضافه باشد از \"...\" به کارگیری میکنند. همینطور، این ضابطه کلی برای بیش تر کانال های اجتماعینیز صحت میکند. براین اساس درصورتی که میخواهید تگ تیتر قابل قبولی داشته باشید در تعیین تگ تیتر خویش اعتنا نمایید. ولی در‌حالتی که لغات کلیدی زیادی را می‌خواهید انگیزه قرار دهید و وجود آن‌ها در تگ تیتر برای سکو بندی ضروری میباشد می‌توانید تیتر خویش را بیشتر تعیین فرمایید.
 
لغت ها کلیدی مهم را در اولِ تگ تیتر قرار دهید
هر چقدر لغت ها کلیدی شما به اولِ تگ تیتر نزدیک خیس باشد برای درجه بندی تارنما تان اثر گذار خیس خواهد بود چون یوزرها بیش تر به اولِ جمله ها جان دار در حاصل کاوش نگاه مینمایند.
 
برندینگ را در تگ تیتر خویش قرار دهید
شما میتوانید تگ تیتر های خویش را با اسم برندتان به انتها برسانید. این فعالیت منجر ارتقا تدبیر از مارک می‌گردد و نرخ کلیک بیشتری را در موتورهای کاوش ساخت مینماید. برخی از وقت ها قرار دادن اسم مارک در اولِ تگ تیتر می‌تواند معنادار باشد. از آنجایی که کلمه ها جان دار در اولِ تگ تیتر وزن و قیمت بیشتری دارا هستند. براین اساس در زمینه ی کلمات و کلمه ها کلیدی که درین وضعیت قرار می دهید، هوشیار باشید.
 
خوانا بودن و تاثیرات رمانتیک و عاطفی تگ تیتر را در لحاظ بگیرید
تگ تیتر بایستی توصیفی و خوانا باشد. تگ تیتر اولی عکس العمل بازدیدکننده با مارک شماست و می بایست بتواند شم مثبتی را به وی انتقال دهد. ساخت تگ تیتر قانع کننده و جالب به شما امداد خواهد کرد دقت اشخاص را در موتورهای کاوش به خویش جلب فرمائید و از این شیوه بازدید کننده بیشتری به سمت سایتتان جذب فرمایید. این مورد بیان میکند که بهینه سازی خیر صرفا در رابطه سئو تارنما و کاربرد استراتژیک عبارات کلیدی میباشد، بلکه به تجربه کاربری نیز مربوط می گردد.
 
طراحی وب سایت با خط مش دیجیتال مارکتینگ
 
متا تگ چه است؟
متا تگ ها اساسا تحت عنوان فیلتری برای ارائه داده ها در رابطه محتوای سایت ها در حیث گرفته می گردند. یک سری گزینه از متا تگ های همگانی به شرح تحت میباشد:
 
متا تگ در دست گرفتن ربات های کاوش
متا تگ در دست گرفتن ربات های کاوش را می قدرت برای در اختیار گرفتن کار خزنده های موتورهای کاوش در هر کاغذ از وبسایت آیتم به کار گیری قرار اعطا کرد. طرز های زیادی برای استعمال از این متا تگ ها برای در دست گرفتن خلق و خوی موتورهای کاوش موجود هست:
 
index/noindex به موتورهای کاوش میگوید که خزنده های آن‌ها ورقه متبوع را بخزند یا این که نه. در حالتی‌که شما آیتم Noindex را تعیین فرمائید برگه متبوع در موتورهای کاوش ایندکس نخواهد شد. به صورت پیش فرض، موتورهای کاوش فرض میکنند که تمامی صفحه ها جانور در وبسایت قابل ایندکس میباشند. بدین ترتیب استعمال از مقدار Index در کل غیر ضروری میباشد.
follow/nofollow به موتورهای کاوش می‌گوید که لینک و پیوند های مو جود در یک کاغذ را می بایست دنبال نمایند یا این که نه. چنانچه شما آیتم Nofollow را گزینش نمائید، موتورهای کاوش بعداز کشف پیوند، آن را نادیده میگیرند. به صورت پیش فرض، همگی صفحه های تگ Follow را دارا هستند.
noarchive بازدارنده از ذخیره شدن ورژن کَش گردیده یک ورقه بوسیله موتورهای کاوش می گردد. به صورت پیش فرض، موتورهای کاوش ورژن های آشکار از همه صفحه ها ایندکس گردیده را نگه می دارا هستند.
nosnippet به موتورهای کاوش میگوید که می بایست از اکران متن توصیفی در کنار تیتر ورقه و URL در حاصل کاوش پرهیز نمایند.
noodp/noydir تگ های خاصی می باشند که به موتورهای کاوش میگویند نباید اسنیپت های توصیفی راجع به برگه را از دایرکتوری هایی مانند DMOZ یا این که یاهو به دست آورند.
تگ توضیحات متا
از تگ توضیحات متا تحت عنوان توضیح کوتاهی از محتوای کاغذ به کارگیری می‌گردد. موتورهای کاوش از لغت ها کلیدی جان دار درین تگ برای جايگاه بندی به کارگیری نمی‌کنند، ولی توضیحات متا اولی مرجع برای اسنپیت هایی از متن میباشد که در تحت لینک و پیوند ها در موتورهای کاوش اکران داده می‌شوند.
 


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

بهینه سازی وبسایت  فولدر هایی که در وبسایت ها نشانی تمام صفحات تارنما را دربر داراست تارنما sitemap می‌گویند. در واقع وبسایت مپ داده ها صفحه ها سایت را در خویش محافظت می‌نماید که‌این عمل در بروزرسانی و رابطه صفحه های دیگر وبسایت ها نیز حائز اهمیت میباشد. در واقعیت تارنما مپ این قابلیت را داراست که به موتورهای کاوش یاری می نماید تا صفحه ها سایت شما را بهتر و شل خیس پیدا نمایند.
تعداد صفحه ها ایندکس گردیده در گوگل
یکی‌از از دیگر از ابزارهایی که به شما یاری می کند تا بتوانید سئو سایت باز‌بینی بهینه سازی تارنما خویش را با برد انجام دهید تعداد صفحه های ایندکس گردیده در گوگل میباشد. زمانیکه مطالب خویش را در تارنما نشر میدهید بایستی از ایندکس شدن مطالب خویش در گوگل نیز مطمئن باشید چون تا زمانیکه مطالب شما در گوگل ایندکس نشده باشند نمی توانید بر روند بهبود وبسایت خویش اطمینان نتایج فرمایید. برای ایندکس شدن مطالب وب سایت معمولا هنگامی میان ۲ تا ۶ روز ارتفاع می کشید. اما در رابطه کلیه سایت ها اینگونه وجود ندارد بعضی از وب سایت هایی که ترافیک بالایی دارند اینمدت عصر نقل شده کمتر هست و گاها ایندکس مطالب چنین سایتی در دقیقه فیس می‌گیرد.
بررسی تیتر HTTP وبسایت
HTTP پروتکلی میباشد که برای ساخت رابطه، اخذ، و ارسال اطلاعات فی مابین سرور و کلاینت استعمال می‌گردد. هنگامی که با به کار گیری از HTTP برگه وب سایت خویش را مرور می‌کنید و با هر نشانی URL که از روش مرورگر خویش از سرور سایت های گوناگون درخواست می‌کنیم کدهایی در پس زمینه مرورگر ما و سرور منتقل میشود که آن‌ها به عبارتی کدهای حالت HTTP میباشند.
زمانیکه شما به سایت های دیگر پیوند میدهید همین زمینه سبب ساز می‌گردد که کاربرانی که به آن وبسایت ها ورود کرده اند با کلیک بر روی لینک شما به وبسایت شما وارد شوند و همین موضوع باعث ترافیک بیش تر در وب سایت شما می‌گردد که درین نوع ترافیک در تارنما شما را Referral Traffic میگویند. برای اینکه با Referral Traffic اضافه آشناشوید می توانید نوشته‌ی علمی مرتبط با Referral Traffic چه می‌باشد ؟ را مطالعه نمائید.
بازنگری پیوند های وب سایت
برای اینکه بتوانید باز بینی seo وبسایت خویش را با موفقیت انجام دهید و یک تارنما ماهر داشته باشید کاری که می بایست انجام دهید این است که پیوند هایی که از وبسایت های دیگر اخذ میکنید و یا این که لینک و پیوند هایی که خودتان به سایت خودتان می دهید را باز‌بینی فرمایید تا از پیوند های موثر و صحیح در مطالب خویش به کار گیری کرده باشید. در واقعیت یکی‌از ابزارهایی که به شما امداد می‌نماید تا بهینه سازی وبسایت خویش را به درستی رئیس نمایید باز‌بینی لینک و پیوند های سایت است.


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

گذشته از اینکه این نوشته‌ی‌علمی را استارت کنیم و وارد دعوا دیدنی سئو آف پیج شویم، سریع یک نکته را مرور کنیم:

انگیزه گوگل، رساندن یوزرها به شایسته ترین و دارای ارتباط‌ترین حاصل میباشد.
اکنون سوال این میباشد که گوگل از کجا شایسته ترین و دارای ربط‌ترین نتیجه ها را شناسایی و آنان‌را سکو‌بندی مینماید؟!گوگل
صد رد صدً فاکتورهای متعددی درین روند دخیل میباشند؛ بخشی از این فاکتورها مرتبط با درون تارنما میگردند و یاری مینمایند که گوگل محتوای شمارا پیدا نماید و قضیه را بفهمد. بخش دیگر ولی در بیرون از تارنما شما حادثه می‌ افتد. گوگل صحیح مثل یک بشر، استارت به تحقیق در رابطه شما میکند. در‌این پژوهش ها گوگل به در‌پی این میباشد که ببیند چقدر در میان مردم اعتبار و ثواب و قرب دارید.
در مقالۀ امروز، ما میخواهیم در رابطه به عبارتی بخش دوم (سئو خارجی) حرف کنیم و ببینیم که برای نخستین شدن، چه تکنیک‌هایی را بایستی در سئو خارجی به عمل ببریم.
در شرایطی که یادتان باشد، تا سئو سایت قبل از اینً، هم در رابطه اینکه seo به چه معنا میباشد حرف کردیم و هم در نوشته‌ی‌علمی‌های دیگر نوین، به‌طور مفصل درخصوص سئوی داخلی وبسایت (On-Page سئو) گفتیم؛ ولی یک توشه دیگر، خیلی کوتاه مرور می کنیم. (در شرایطی‌که با seo و سئوی On-Page وب سایت شناخت دارید، قاب پایین را نخوانید.)
معمولی‌ترین تمجید بهینه سازی این میباشد:
«با صرفه‌سازی برای موتورهای کاوش»
یعنی کاری کنیم که تارنما ما برای اینکه گوگل آن را شل پیدا نماید، شل بخواند و ریلکس سکو‌بندی نماید، مهیا باشد.
کارشناسان سئو، خویشِ این باصرفه‌سازی را به دو بخش تقسیم کرده‌اند: باصرفه‌سازی داخلی (On-page سئو) و با صرفه‌سازی فرنگی (Off-Page سئو).
باصرفه‌سازی یا این که به عبارتی سئوی داخلی تارنما، عبارت میباشد از تمام کارهایی که در درون وب سایت خودمان انجام می دهیم، تا تمام صفحه های و محتواهای وب سایت، برای موتور کاوش با صرفه باشند.
البته سئو خارجی ...؟
در‌پی می فهمیم.
سئوی آف پیج وبسایت (Off-Page سئو) چه است؟
به تمام تکنیک‌هایی که بیرون از وب سایت خودمان، برای بهبود درجه در نتیجه ها کاوش انجام میدهیم، سئوی آف پیج وبسایت گفته می گردد.
خواسته از بیرون از تارنما خودمان کجاست؟
شیوه های ایجاد بک لینکحتما بخوانید: شیوه های ایجاد بک لینک و پیوند
تارنما‌های دیگر، کانال‌های اجتماعی و حتی جستجوی اسم برندمان در گوگل، از پاراگراف سیگنال‌های فرنگی میباشند که روی مرتبه‌بندی حاصل تأثیر گذارند.
سئو آف پیج و سئوی داخلی در یک نگاه
برای اینکه تفاوت سئوی درون وبسایت و خارج از تارنما را متوجه گردید به تصویر پایین نگاه فرمایید.
سئوی داخلی و offpage در یک نگاههمانطور که پیداست، بخش اعظم تمرکز سئو آف پیج روی این میباشد که نشان دهد سایر (چه در وبسایت‌ها دیگر و چه در کانال‌های اجتماعی)، اعتبار وبسایت شما یا این که محتوای شما‌را تأیید کرده‌اند.
گوگل این تائید را از روش لینک و پیوند‌هایی که به وب سایت شما داده گردیده، مشاجره‌هایی که در کانال‌های اجتماعی در زمینه ی شما به منش افتاده و حتی تعداد دفعاتی که یوزرها اسم مارک شمارا کاوش کرده‌اند، متوجه میگردد.
درپی در مورد تکنیک‌های سئو خارجی مفصل صبحت خوا‌هیم کرد. پیشین از آن، بیایید به یک سوال معمولی پاسخ دهیم.
چرا سئو آف پیج اهمیت خیلی متعددی داراست؟
در جايگاه‌بندی نتیجه ها گوگل، حدود 200 فاکتور مهم دخیل می‌باشند؛ یعنی گوگل طبق این 200 فاکتور، تصمیم می گیرد که کدام وبسایت مرتبه اولیه را بگیرد یا این که کدام یکی‌از به برگه دوم برود. [این فاکتورها را می توانید در نوشته‌ی‌علمی 200 فاکتور مهم سکو‌بندی تارنما‌ها (آپ دیت سال 2020) بخوانید.]
نکته اینجاست که حدود 50% درصد از این فاکتورها، مرتبط با offpage seo می باشند.
از طرف دیگر، گوگل دقت ویژه‌ای به تخصص (Expertise)، اعتبار (Authoritativeness) و قابل اعتماد بودن (Trustworthiness) تارنما‌ها دارااست. این قضیه را می شود از کتابچه‌ای که گوگل برای ارزیاب‌های خویش منتشر نموده است، فهمید. گوگل درین کتابچه، صراحتاً به ارزیاب‌های خویش اعلام نموده است که به E-A-T (مخفف تخصص، اعتماد و قابل اعتماد بودن) وبسایت منتشرکنندۀ محتوا، تالیف کننده آن مقاله و حتی آوازه و آوازۀ آن مارک توجه نمایند. (در صورتیکه این کتابچه که گوگل خودش در رابطه موتور کاوش منتشر کرده برایتان جذاب میباشد، در انتظار سورپرایزی که در انتها این نوشته ی علمی برایتان داریم، باشید.)
پاره ای فراتر هم اشاره کردم؛ یکی طرق نشان دادن اعتبار و جلب اعتماد، انجام سئوی بیرون از وبسایت میباشد.
خب دیگر، برویم سراغ تکنیک‌هایی که برای سئو آف پیج تارنما خویش، می بایست خاطر بگیرید.


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

شما در وردپرس هم می توانید به آسانی یک Landing Page پباده سازی نمائید. در‌این سیستم رئیس محتوا تعداد بسیار متعددی افزونه برای ایجاد کاغذ فرود در وردپرس موجود هست که اکثری از نیازهای یوزرها را برطرف می کنند. یکی شایسته ترین پلاگین‌ها برای فعال سازی و تولید برگه فرود به همدم بازاریابی ایمیلی ، پلاگین My Mail میباشد. این پلاگین از پرطرفدارترین پلاگین‌های بازاریابی ایمیلی میباشد که قابلیت و امکان تولید Landing Page برای وردپرس  سئو سايت  را نیز در دست یوزرها قرار میدهد. همینطور قوانینی را مهیا مینماید تا مدیریت وبسایت مطمئن باشد آدرس اینترنتی هایی که ارسال مینماید مستقیما به صندوق پستی یوزرها می روند و اسپم نمی شوند. اما پباده سازی لندینگ پیج برای وردپرس با پلاگین های بدون پول هم قابلیت و امکان‌پذیر میباشد کافی میباشد، هر یک‌سری ما فیلم آموزشی دراین باره تولید کردیم و میتوانید در ذیل آن را مشاهده فرمائید.

اما می بایست این نکته را بیش تر کنم که اکثر قالب هایی که برای داد و ستد و یا این که حتی به صورت مجانی وجود دارا هستند، خویش یک دسته کاغذ فرود محسوب می گردند و در اصل پباده سازی و صفحه ارایی قابل قبولی دارا هستند که میتوانید با نکاتی که در صدر اشاره شد این صفحه ها را آیتم آنالیز قرار دهید.
اثر یک لندینگ پیج خوب در بهینه سازی یک سایت
بعضی از لندینگ پیج ها می تواند به صورتی پباده سازی شود که طرح آن سبب ارتقای آن لندینگ پیج در حاصل جستجوی گوگل شود. برای مثال برگه مرتبط با عصر آموزشی seo ما (mizfa.com/blog/بهینه سازی-training-topics) یک دسته لندینگ پیج آموزشی میباشد که به خیال و خاطر مدل پباده سازی و کاربرپسند بودن آن سبب ساز گردیده به طور اتوماتیک در اکثر عبارات خوب جايگاه کسب نماید، سوای آنکه ما اثر بی واسطه در آن داشته باشیم.
توجه داشته باشید که تجربه کاربری می تواند اثر خوب بر روی سئوی وبسایت شما داشته باشید، در صورتیکه کاغذ ای که ما پباده سازی می کنیم یک طرج خوب و موثر داشته باشد می تواند نرخ تضارب یوزرها را ارتقاء دهد. به عنوان مثال دوره بیشتری در کاغذ و وبسایت سپری نمایند، نظرها بیشتری ارسال نمایند، آن کاغذ را اضافه به اشتراک بگذارند و منجر شود حتی بخش اعظمی آن کاغذ را در تارنما خودشان پیوند بکند و شما در این‌حالت یک گونه پیوند سازی طبیعی برای سایتتان تولید کرده‌اید.
تمامی این موردها بالا اثرات مثبتی در سئوی یک تارنما با پباده سازی یک لندینگ پیج خوب تولید می گردد. ما در پروژه های سئوی میزفا مدام در پباده سازی لندینگ پیج ها عملکرد کردیم بالاترین بازخوردها و اثربخشی ها را کسب کنیم. در صورتی‌که نیاز به پباده سازی لندینگ پیج داشتید با میزفا در تماس باشید و در صورتی خویش قصد به پباده سازی دارید به نکاتی که بالا اشاره کردیم دقت ویژه تری داشته باشید.
خصوصیت های کاغذ فرود به صورت خلاصه
رعایت نکات لازم بهینه سازی داخلی ، ولی تمامی فاکتورها لازم و ضروری وجود ندارد
خودداری از پیوند فرنگی (به دست کم رساندن آن) و عدم هدایت بازدیدکنندگان از کاغذ فرود به صفحه های دیگر
با صرفه‌بودن و سازگار بودن لندینگ پیج برای همگی دستگاه‌ها (ریسپانسیو بودن)
دادن پیشنهادی ویژه یا این که کادو‌ای گران بها به یوزرها، یکی‌از بخر دو تا ببر

:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی
ایجاد محتواي جدید بسيار پرهزينه ميباشد و از اين رو بايستي پست هاي دیرین را به عنوان يك سرمايه و دارایی تجاري به اكانت آورد و به مانند هر كسب و فعاليت تجاري ديگر، پست­هاي دیرین مي بايست محافظت شود.
نادرست رايج در اين باره اين ميباشد كه مديران وبسايت ها گمان مي­ نمايند هر چه مطالب بيشتري داخل وبسایت خويش قرار دهند، مفيدتر و بهتر ميباشد و به همين عامل ميباشد كه‌اين سيرتكامل افراد دقت لازم را به پست­ هاي ديرين نمي­ نمايند.
اما واقعيت اين ميباشد كه همیشه كيفيت بر كميت ارجحيت دارد
ممكن ميباشد در خصوص محتويات بازاريابي اين سيرتكامل تصور شود سئو سايت كه هر چه بیش تر پست فرماييد ترافيك بيشتري را بدست مي‌آوريد. هر يكسري ممكن ميباشد اين استراتژي براي 5 سال پيش اثر گذار بوده باشد و ممكن ميباشد تا امروز نيز مفيد و كارا باشد، ولی كيفيت لازم را ندارند.
يوزرها طولاني خیس درگیر كميت محتوا مي باشند و مسلما شايسته ترين رویه تولید يك مارك قابل اعتماد و دوست داشتني براي تمامي ميباشد. مطمئن ترين رويه براي بقا در بازار رقابتي آنلاين، توليد قوانيني ميباشد كه نشان دهد شما به يوزرها خويش اهميت مي­ دهيد و به همين برهان ميباشد كه به آپ تو ديت محتواي خويش توجه لازم را داريد.
قابل ذكر ميباشد، كيفيت نيازمند گذر بعدازظهر ميباشد و تنها طریق كسب اطمينان از اينكه كليه محتواي شما شايسته ترين كيفيت را دارا ميباشد، تمركز بر حجم كمتري از محتويات ميباشد
و در پي با موارد ذيل طولاني خیس آشنا ميشويد :
تا چه حدي نیازمند بروزرساني پست هاي کهن مي‌باشيد ؟طرز گزينش پست هاي ديرين براي بروزرسانيتجزيه و ارزيابي پست هاي سابقتحقيق درباره كسب و كارتانمعيارهاي مورد نظر خويش را گزينه گشوده‌بيني قرار دهيدانجام تجزيه و آناليز seoشايسته ترين طریق براي آپ ديت پست هاي دیرین چه می باشد؟چطور مي‌توانيم از پست هاي كهن براي بهبود سئوي وبسایت به كارگيري كنيم؟بقيه روش هاي ارتقا سئو پست هاي سابقاز كاه كوه بسازيد (اهميت پهناور نمايي را دست‌کم نگيريد)شیوه هاي تكثير پست هاي كهنچطور مي‌توانيد طول عمر نوشته هاي وب لاگ خويش را افزایش دهيد؟


:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

امتیاز DA ما همینطور بستگی بدین قضیه داراست که آیا لینک و پیوند های ما از سایتهای مشروع با ترافیک حقیقی وواقعی آمده میباشد یا این که نه؟ چون این یک علامت کار کشته برای موتورهای کاوش می باشد. پس تلاش فرمائید در هنگام خرید و یا این که تولید بک پیوند بدین نکته اعتنا داشته باشید که وبسایت منبع آمار حقیقی و واقعی از مرتبه های خویش به شما ارائه می‌دهند.

4- یک دامنه با اسم خوب و مرتبت با زمینه مطالب سایتتان تعیین فرمایید
در صورتی‌که عمل خویش را جدید آغاز نموده اید، اسم دامنه خویش را به طوری تعیین فرمایید که مربوط به مورد کلی وبسایت شما باشد. این آیتم تاثیر به سزایی در ارتقاء دامین اتوریتی سئو سایت  شما دارااست. شما حتی می‌توانید یک دامنه دیرین را خریداری نمائید تا بدون چاره نباشید هنگامی را صرف ارتقا قدمت دامنه خویش فرمایید.
5-محتوا صفحه های خویش را seo نمایید
تمام کد های ورقه را از گزاره برچسب های تیتر خویش، تگ های تصویر alt و محتوای خویش seo فرمایید.
نوشته ی علمی دارای ربط: صفر تا صد ایجاد محتوا | اصول و قواعد ساخت محتوا
 
6- محتوا دارای ارتباط ساخت نمایید
یکی‌از دیگر از راههای ارتقاء DA یا این که دامین اتوریتی اینترنت سایتتان ایجاد محتوا دارای ربط و باکیفیت میباشد پس بهتر میباشد مبادرت به ایجاد منظم محتوای دارای ربط و باکیفیت نمائید.
7- ساختار پیوندهای داخلی خویش را بهبود ببخشید
بخش اعظمی از وبسایت ها نگران خریداری نمودن پیوند های فرنگی میباشند و اهمیت پیوندهای داخلی را نادیده میگیرند. پیوند های داخلی یاری می‌کنند تا بازدیدکنندگان را به آنچه که سعی بر یافت کردن دارا‌هستند هدایت نماید، در فیض این عمل بهبود تجربه کاربری خویش را ارتقا می‌دهد.
نوشته ی علمی دارای ربط: شناخت با اشکال بک پیوند، طریق های ایجاد آن و تاثیر لینک و پیوند سازی در seo تارنما
 
8- اطمینان نتایج نمائید که تارنما شما سازگار با گوشی میباشد
تعداد متعددی از یوزرها آنلاین به تارنما از روش دستگاه های موبایل دسترسی دارا‌هستند. در صورتی‌که سایت شما هنوز برای به کار گیری از موبایل seo نشده میباشد، بهتر میباشد هرچه زودتر مبادرت فرمایید. چون خیر صرفا به سکو بندی خویش در موتور کاوش زخم میرسایند، بلکه بخش اعظمی از بازدید کنندگان خویش را از دست خواهید بخشید چون به آسانی وب سایت شما‌را شکاف می نمایند.
نوشته‌علمی دارای ربط: سایت ریسپانسیو چه میباشد؟ عوارض نیاز به پباده سازی ریسپانسیو
9- محتوای خویش را از روش شبکه های عمومی نشر دهید.
از‌آن‌جا‌که سیگنال های اجتماعی یک استدلال مرتبه بندی پهناور می‌باشند، شما می بایست محتوای خویش را در رسانه های اجتماعی اشاعه دهید تا این سیگنال ها را بدست آورید. در غیر این چهره، محتوای شما تنها به خودی خویش در وبسایت شما نشسته میباشد که‌این موضوع منفعت چندانی ندارد.
شما نمی توانید DA را جعل فرمایید
مانند هر متریکی که بر طبق سیگنالهای فرنگی میباشد و ما بر روی آن در دست گرفتن نداریم DA هم متعلق به عواملی مانند عامل ها نقل شده میباشد که نمیتوان آن را جعل کرد. پس در حالتی‌که حقیقتا پیرو ارتقا DA خویش میباشید کارایی نمائید به صحت اصول روایت شده را رعایت فرمائید.
 
برچسب ها : ارتقاء DA دامین اتوریتی ارتقا دامین اتوریتی ارتقاء DA ارتقا دامین اتوریتی راههای ارتقاء دامین اتوریتی دامین اتوریتی چه چیزی است چه عواملی منجر ارتقا دامین اتوریتی می‌گردد


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


الگوريتم پاندا چه ميباشد؟ ارشادوراهنمایی بي نقص براي الگوريتم پانداي گوگل!پاندا، نام قانوني الگوريتم گوگل میباشد كه براي نبرد با محتواي كوتاه و بي‌كيفيت تاسيس شده‌است. اين الگوريتم بخت اكران محتواي بي‌كيفيت، كوتاه و بي‌قيمت را در نتيجه ها كاوش كاهش داده و به محتواي باكيفيت، دیدنی و منحصر جایگاه بهتري در نتيجه ها كاوش مي بخشد.الگوريتم پاندا وقتي منتشر شد كه يوزرها از زياد شدنِ محتواي بيهوده و اسپم در نتيجه ها كاوش گلايه داشتند.

گوگل با معرفي اين الگوريتم سئو سايت  معياري براي طبقه بندي معيار كيفيت صفحات منتشر كرد. اين معیارِ گزینش كيفيت، مبني بر معيار رضايت به کار گیری كننده در حیث دريافت شد و به سرعت به يكي دست اندرکاران اساسي در سكو‌بندي نتيجه ها كاوش تبديل گشت.
با معرفي الگوريتم پاندا سايت‌هايي كه به واسطه محتواي بي‌كيفيت در معرض خطر جريمه قرار داشتند، با اضافه کردن محتواي باكيفيت، حذف لغت ها زائد و توجه به بهبود تجربه كاربري و خوانايي محتواي برگه هاي، نسبت به تصحيح و نوسازي صفحه های خويش اقدام كردند.

قبلي از آنكه الگوريتم پاندا را گشوده نگري كنيم بد نیست به يك افسانه كهن چيني اشاره كنيم. اين افسانه مي گويد كه پانداها در ابتدا يك پارچه سپيد بودند، يكي‌از امپراتورهاي چين دختري داشته كه عشق و علاقه متعددي به پانداها داشته است. بعداز مرگِ اين دختر خرس‌هاي پاندا بخشي از بدن خويش را به علامت سوگواري سياه مي نمايند و تا همیشه به همين رخ باقي ميمانند.
در‌صورتي‌كه دوران كافي براي مطالعه ظريف متن را نداريد مي توانيد با مشاهده اين ويديو به صورت بي نقص با الگوريتم پاندا و تاثير آن بر نتایج كاوش آشنا گرديد.
چرا الگوريتم پاندا ساخته شد؟در سال 2010 موتورِ جستجويِ گوگل در گیر يك چالش اساسي شد. اين معضل اساسي در‌پي افزایش محتواي بي‌كيفيت و كاهش شديد كيفيت نتيجه ها كاوش به وجود آمده بود. اين بحران گونه كسب و فعاليت گوگل كه بر طبق رضايت مشتري از نتایج كاوش ميباشد را با چالشي دورازشوخي مواجه كرده بود.
به‌دنبال اين ایرادات، در سال 2011 خبر نامه Business Insider تيتري با اين تيتر منتشر كرد كه سبب ساز شد گوگل شم خطر بيشتري نمايد:
الگوريتم جستجوي گوگل تبديل به يك ويرانه گرديده. وقت درمان ميباشد!بدون شک به كار گيري از چنين تيتر‌هايي در خبر نامه‌هاي داراي اعتبار، تهديدي سوای شوخي براي گوگل به اكانت مي‌آمد و بر روي اعتبار و سهام اين موسسه تاثير منفي مي‌گذاشت. ولي سرانجام اين زنگ خطر به گوش گوگل رسيد و اين تیم با معرفي الگوريتم پاندا پاسخي محکم به آن بخشيد.
آپ ديت‌رساني‌هاي الگوريتم پانداي گوگلاو‌لين نسخه از الگوريتم پانداي گوگل در تاریخ 23 فوريه 2011 معرفي شد.
يك روز سپس، در 24 فوريه گوگل يك بلاگ پست درباره الگوريتم پاندا منتشر كرد و در آن توضيح اعطا كرد كه براي بهبود موقعیت نتيجه ها كاوش، الگوريتم مهم و بزرگي منتشر كرده و اين الگوريتم سبب تغيير و تحول قابل توجهي در 11.8 درصد از نتیجه ها كاوش شده است. درپي به قسمتي مهم از متن اين وبلاگ پست اشاره ميكنيم:
“اين به‌روز‌رساني به‌دنبال كاهش سكو وب سایت‌هايي منتشر شده است كه محتواي بي‌كيفيتي دارا‌هستند، محتواي آنان قيمت افزوده‌اي براي مخاطب توليد نمي‌نمايد، محتوايشان را از وبسایت‌هاي ديگر ورژن برداري مينمايند و يا اين كه محتواي آنان موءثر و قابل به كار گيري نیست. در همين حال اين الگوريتم منجر بهبود مرتبه وبسایت‌هاي كيفيت خوب مي گردد و اینترنت سايت‌هايي كه از محتواي اصيل، كيفيت بالا، اختصاصي، مفید و تحقيقي در اینترنت سايت خويش به كارگيري كرده باشند در شايسته ترين رتبه‌ها قرار خواهند گرفت.”

موسس اینترنت سايت Search Engine Land از اين به‌روز‌رساني با تيتر آپ ديت «Farmer» یاد كرده بود. اگرچه گوگل مدتي بعد از آن برملاكرد كه‌اين الگوريتم از اولیهِ توليد، با نام الگوريتم پاندا شناخته مي‌شده است.
بعد از انتشار اين الگوريتم و به‌روز‌رساني آن، تحقيقاتي با نام «چيره‌ها و بازنده ها» به وسيله موسسهSearch Metrics انجام شد كه نشان مي‌اعطا كرد اینترنت سايت‌هايي كه بيشترين تنزل مرتبه را داشته‌اند، حقيقتا استحقاق آن را داشته‌اند. بعضي از اینترنت سايت‌هاي داراي آوازه همچون WikiHow بعد از اين به‌روز‌رساني سعي كردند تا طبق دستور العمل‌هاي صحیح فعاليت نمايند و كيفيت سايت خويش را بهبود دهند.
آشكارترين تغييري كه در اثر معرفي و توسعه و گسترش الگوريتم پانداي گوگل پديد آمد اين بود كه مزرعه محتوا (Content Farm) را به صورت كامل نابود كرد. مزرعه محتوا روشي بود كه در آن مديران وبسايت‌ها به انتشار مقاله‌ها بي‌ارزش يا اين كه نادر‌قیمت در تعداد بالا پرداخته و اقدام به پيوند‌سازي‌هاي مخرب درين برگه هاي مي‌كردند.



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 سئو سایت ارائه مطالب چند رسانه‌ای راهی عالی برای درگیر کردن کاربران می باشد، به همین دلیل گسترش‌دهندگان بیشتری در اکنون اضافه کردن فیلم‌ به وب‌تارنما‌های خود می‌باشند. اندازه معدل صفحه وب از سال 2011 تا 2017 از حدود 1 مگا بایت به بیش از 3 مگا‌بایت افزایش یافته است و این به دلیل ارتقاء تولیدمحتوای ویدئویی می باشد.

 

اندازه معدل ویدئوی وب نیز در دوسال گذشته از 204 کیلو‌بایت به 729 کیلو‌بایت ارتقاء یافته می باشد. در‌صورتی‌که محتوای زیادی در وب‌وبسایت خود دارید می‌توانید با رعایت برخی از روش‌های با صرفه‌سازی ویدیو عملکرد خود را توسعه و گسترش دهید.

 

کدام قالب‌های ویدیو برای وب بهتر هستند؟

 

 

MP4 و WebM با دقت به توانایی بالای آنها در قرار دادن فیلم‌های باکیفیت در فایل‌هایی با اندازه کوچک به قالب های استاندارد برای سیستم برهان‌هایی مانند YouTube و Vimeo تبدیل شده‌اند. ویدئوهای MP4 بوسیله همگی مرورگرها پشتیبانی می‌شوند در حالیکه WebM اکنون فقط بوسیله Chrome و Firefox پشتیبانی می‌شوند.

 

همچنین فایل‌های WebM نسبت به فایل‌ها MP4 سبک‌تر می باشند اما ویدئوهای MP4 در دستگاه‌های تلفن همراه پاره ای بهتر به نظر می‌رسند.

 

ارتقا نرخ تبدیل‌

مطالعاتی که به وسیله Eye View Digital صورت گرفته است نشان می‌دهد که استفاده از ویدئو می تواند تا 80 درصد نرخ تبدیل را افزایش دهد. درواقع وقتی به آن فکر کنید منطق این امر بسیار معمولی می باشد. کاربران برای دیدن ویدئو ها وقت کمتری نسبت به خواندن متن صرف می نمایند در بهره تلاش بیشتری برای تماشای کلیپ ویدئویی می نمایند. ویدئو سبب ساز صرفه‌جویی آن‌ها در حین می‌گردد.

 

تکنیک‌های با صرفه‌سازی ویدیو

۱.کاربران تلفن همراه را در حق اولویت قرار دهید

بهینه‌سازی گوشی نه تنها بخشی از بهینه‌سازی کلیپ است بلکه امروزه با صرفه‌سازی تلفن همراه تمرکز اصلی بهینه‌سازی وب است. چند سال پیش گوشی از نمای دسکتاپ پیشی گرفت و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. علاوه بر این بخش عمده‌ای از مصرف کلیپ در دستگاه‌های تلفن همراه می باشد. وقتی که شما ویدئوهای خود را در سایت‌هایی مانند YouTube و Vimeo بارگذاری می‌کنید باید اطمینان نتایج فرمایید که وب‌تارنما شما برای تلفن همراه پاسخگو است.

 

هر روز بر تعداد افرادی که از طریق تبلت و تلفن‌های هوشمند به وب دسترسی پیدا می‌نمایند افزوده می‌گردد. اصول طراحی وب را دنبال کنید تا وب‌سایت شما با اندازه‌های متفاوت کاغذ نمایش و وضوح صفحه نمایش سازگار باشد. وب‌سایت شما همچنین قادر است جهت نمایش درست کلیپ جهت‌گیری دستگاه را تشخیص دهد.

 

حتی در‌صورتی‌که شما یک توسعه و گسترش‌دهنده متخصص باشید طراحی صفحاتی که در همه اندازه‌های برگه عالی به حیث برسد می‌تواند برای شما چالش برانگیز باشد. می توانید نسخه مستقل‌ای از وب‌وبسایت خود را به طور خاص برای دستگاه‌های تلفن همراه بسازید البته این عمل وظایف شما‌را دو برابر مینماید. خوشبختانه معمولا روش‌های معمولی‌تری برای اسکان کاربران تلفن همراه موجود است.



:: برچسب‌ها:  سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت  SSL بدون‌پول و طریقه اخذ آن، نصب و آزمایش SSL از پاراگراف مواقعی میباشد که در‌این نوشته‌علمی به آن می‌پردازیم. البته شاید برای شما سوال پیش بیاید SSL چه می‌باشد؟ درصورتی که بخواهیم به صورت بی آلایش و خلاصه به سوال SSL چه است جواب دهیم، بایستی بگوییم که یک پروتکل رمز گذاری شده‌است. وقتی که نشانی یک تارنما دارنده HTTPS میباشد بدین مفهوم میباشد که آن وب سایت SSL داراست. به SSL بعضی وقت ها TLS نیز میگویند. در واقع SSL داده هایی که از روش وب منتقل می‌شوند را رمزگذاری می‌نماید و هر هر که بخواهد به‌این داده دست پیدا نماید، بایستی در آغاز بتواند رمزگشایی نماید که نسبتاً غیرممکن میباشد. مسلما SSL برای برخی از وب سایت ها بسیار مهم میباشد و گوگل نیز دوست دارااست وب سایت های امن به یوزرها توصیه دهد! هم اکنون که سوال SSL چه می‌باشد برایتان حل شد، به سراغ معرفی اشکال SSL می‌رویم.

گونه های SSL
SSL گونه های مختلفی داراست که هر کدام خصوصیت های مختص و منحصر خویش را دارا‌هستند. درپی به معرفی هر یک از گونه های SSL می‌پردازیم.

(EV SSL (Extended Validation
(OV SSL (Organization Validation
(DV SSL (Domain Validation
EV SSL
این جور شایسته ترین و گران ترین مدرک SSL میباشد. این گونه مدرک اسم کمپانی و میهن را در نوار نشانی نشان می‌دهد. اما با اعتنا به به روز های مرورگرها ممکن میباشد این امکان در بعضا نسخ و دستگاه ها وجود نداشته باشد. به چنگ آوردن این گونه مدرک نسبت به بقیه سند های دیگر دشوار خیس میباشد و نیاز به تایید و احراز داده ها داراست.

OV SSL
این جور سند نیز شباهت متعددی به مدرک EV داراست. گران ترین SSL ولی بعداز مدرک EV این دسته میباشد. سند OV SSL نیز مانند EV نیاز به تایید داده ها تارنما دارااست و داده ها تارنما را در نوار نشانی نشان میدهد.

DV SSL
برعکس دو گونه قبلی که نیاز به تایید و احراز داده ها بدون نقص وبسایت بود، این آیتم صرفا با تایید آدرس اینترنتی و یا این که تلفن و یا این که هر چیز دیگری که ثابت نماید مدیریت وب سایت می باشید قابل اخذ میباشد. مدرک DV SSL رمز گذاری مقداری دارااست و معمولا وب لاگ ها و وب سایت هایی که داده ها مهمی ندارند، از این گونه استعمال می نمایند.

SSL,ssl چه می باشد,ssl بدون پول

SSL بدون پول
صد رد صد SSL بدون‌پول و مبلغی تفاوت های متعددی دارا هستند. این تفاوت ها از توان کد گذاری آغاز میشود تا مشاجره seo. یکی‌از سوال های پرتکرار در کنار سوال SSL چه می باشد، این میباشد که آیا SSL مبلغی و بدون‌پول برای گوگل اهمیت دارااست و می‌تواند آن را تشخیص دهد؟ در‌صورتی‌که یادگرفتن بهینه سازی چشم باشید بدون شک این نکته را می‌دانید که گوگل مثل آب میل کردن قادر است گونه SSL شما‌را تشخیص دهد؛ به این ترتیب این نکته را مسلما مدنظر داشته باشید و تفکر نکنید گوگل متوجه نمی‌شود. پیرو این نوشته ی علمی یادگرفتن راه‌اندازی SSL به طور تماما بدون‌پول را توضیح میدهیم؛ با ما همپا باشید.

یادگرفتن راه‌اندازی SSL بدون پول
برای فعالسازی مجانی SSL و تبدیل نشانی خویش از HTTP به HTTPS کافی میباشد طبق فرایند پایین پیش بروید:

نخست وارد سایت SSL For Free گردید.
نشانی سایت خویش را وارد فرمایید و بر روی دکمه Create Free SSL Certificate کلیک فرمائید:
یادگرفتن اخذ ssl,فراگیری اخذ مدرک ssl بدون‌پول,پروتکل امنیتی ssl

بعداز وارد کردن نشانی، نیاز میباشد یک آدرس اینترنتی و سر وارد نمائید تا حساب شما ساخته شود:
نصب ssl

بر روی آیتم Next Step کلیک نمائید:
SSL,ssl چه می‌باشد,ssl بدون پول

بر روی مورد Next Step کلیک فرمائید:
SSL,ssl چه چیزی است,ssl بدون پول

در‌این نصیب درصورتی که می‌خواهید داده ها شما به طور اتوماتیک وارد شود این آیتم را پر‌نور نمائید، در حالتی‌که میخواهید به طور دستی داده ها خویش را وارد نمائید این مورد را خاموش کرده و داده ها خویش را وارد کنید و آن گاه مورد Next Step را بزنید:
SSL,ssl چه می باشد,ssl مجانی

مجددا مورد Next Step را بزنید:
SSL,ssl چه میباشد,ssl بدون پول

بعداز وارد کردن داده ها وب سایت، نوبت به تایید میرسد:
SSL,ssl چه می‌باشد,ssl بدون پول



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت زمانی که من برای اولی بار کلمه «ورقه فرود» را شنیدم، تصور کردم که همه صفحه های وب در اصل صفحه ها فرود می‌باشند (زیرا وارد تمام صفحه ها می‌شویم)، درست است؟ اشتباه می باشد! برای اینکه یک صفحه در سیرتکامل‌بندی «صفحه های فرود» قرار گیرد، می بایست از یک کاغذ دیگر بوسیله لینک دعوت به آن کاغذ وارد شویم. فرقی نمی‌کند که این کاغذ هر نوع از آگهی تبلیغاتی گوگل باشد (جستجو، نمایش و غیره)، یک تبلیغات باهزینه در رخ‌بوک، اینستاگرام و غیره، یا یک تبلیغات ایمیلی باشد. برای اینکه یک ورقه به معنای واقعی در دنیای بازاریابی در سیرتکامل صفحات فرود طبقه‌بندی شود، باید انتقالاتی صورت پذیرد که باعث شود آن شخص وارد یک کاغذ نو دیگر شود. Unbounce این موضوع را به زیبایی بیان می‌نماید: «در بازاریابی دیجیتال، یک صفحه فرود در اصل یک برگه وب جداگانه است که بطور خاص برای اهداف بازاریابی یا کمپین تبلیغاتی ایجاد شده است».

حال حاضر که دقیقاً معنای صفحات فرود را متوجه شدیم، بسیار مهم می باشد در نظر داشته باشیم که هزاران صفحه فرود بد و نامناسب موجود است. در حقیقت، فقط 22 درصد از کسب‌وکارها از نرخ تبدیلات صفحات فرودشان راضی می باشند. اگر لندینگ پیج جذاب ندارید، پس طبیعتاً نرخ تبدیلات شما هم بالا نیست. به‌دنبال به 17 لندینگ پیج جذاب اشاره شده است که می توانید از آنها الهام بگیرید و نرخ تبدیلات خود را افزایش دهید.

Sandals Honeymoons
من پیرو ایده‌های ماه عسل بودم و زمانی که در گوگل جستجو میکردم ناگهان با این صفحه روبرو شدم. این صفحه به عوارض زیادی بسیار دلچسب بود. نخستین از همه این که به انسان‌ها نگاه کنید، آیا بهتر از این هم می‌توانستند باشند؟

با این حالا هرچند این برگه چند فعالیت دیدنی انجام داده می باشد: تصاویر اغواکننده، سیگنال‌های معتمد با علائم سرشناس و محبوب که از منابع خارجی دریافت می‌نمایند و دکمه CTA پر‌نور ولی نه بسیار واضح.

همان‌طور که به سمت زیر صفحه رفتم، مدام ذیل تاثیر جذابیت‌های دیگر ورقه قرار می‌گرفتم. این ورقه فرود همچنین شامل موردها بیشتر و هدایای رایگانی در بسته ماه عسل نیز بود.

براین اساس شما به چه شکل می توانید از تمام گزینه‌های خوب و دیدنی در این کاغذ ایده بگیرید و آنان را وارد لندینگ پیج جذاب خود فرمایید؟

از تصاویر «جالب» و متقاعد کننده با مردم استفاده فرمائید!
اطمینان حاصل کنید که CTA شما در بالای صفحه جای دارد ولی بیش از حد چشمک نمی‌زند.
نظرهای برتر از افراد سرشناس را به مراد ساخت اعتماد در برگه خود بگذارید.
اطمینان نتایج نمایید که یک توصیه «رایگان» در ورقه خود برای وسوسه کردن افراد جدید دارید.
Instacart
چه کسی از رفتن به مغازه سبزی فروشی خسته نمیشود؟ در حیث بگیرید که شما به دنبال خرید سبزیجات می‌باشید ولی به نظر می‌رسد که کارهای فرزندان شما بسیار زیاد است پس شما آغاز می‌کنید به جستجوی ارسال مجانی سبزیجات و ناگهان با این برگه روبرو می‌شوید که نوشته‌ای بر روی صفحه کامپیوتر شما ظاهر میگردد که بیان می‌نماید صیفی جات شما قادر است کمتر از یک ساعت به در خانه شما ارسال شود. چه کسی این خرید را انجام نمی‌دهد؟

لندینگ پیج دیدنی
لندینگ پیج دیدنی

لندینگ پیج جالب
لندینگ پیج جالب

عوارض بسیاری موجود است که کارامد بودن این صفحه را اثبات کنند. اولیه از همگی این که پیش‌مورد دیدنی، مرتبط و گرافیکی دارد؛ دوم اینکه بلافاصله مخاطب را با دکمه CTA وسوسه مینماید تا خرید خود را انجام دهد. صفحه های فرود معمولاً دارای تعدادی CTA، دکمه یا مسیرهای دیگر به خواسته تسهیل در سوی‌یابی می باشند. هرچند که این طراحی بسیار ساده و قابل اجرا می باشد. صرفا کافی می باشد تا یک پیش‌قضیه عالی و گرافیکی طراحی کنید و آن گاه از یک نوشته CTA که در کاغذ ظاهر میشود به کارگیری کنید تا مخاطب را قبلی از اینکه به دیگر قسمت‌های صفحه شما برود، تشویق به خرید فرمائید.

لوله‌کشی و گرمایش GEM
بیایید در نظر بگیریم که شما به خدمات لوله‌کشی، گرمایشی یا دیگر امداد‌های برقی نیازمند هستید. در شرایطی مانند این لحظه، شما دیگر وقت این را ندارید که به بررسی جزئیات یک برگه فرود پیچیده بپردازید. به همین استدلال صفحه فرود GEM بسیار مفید است. در حالی که جواب مثبت است، هنوز هم لازم است که از حیث سربرگ‌ها و دیگر مکان‌ها برای جهت‌یابی کارهای بیشتری صورت پذیرد، بهترین و دیدنی‌ترین دلیل در برگه فرود شما این می باشد که بسیار دعوت‌کننده باشد و در طول نیاز می‌اقتدار به راحتی با آن ارتباط برقرار کرد.

لندینگ پیج جذاب
لندینگ پیج جذاب

برای این که صفحه ها فرود شما هم به همان اندازه کارآمد باشد، از زبانی معمولی، جذب کننده و واضح به کار گیری فرمائید. همچنین، از این موضوع اطمینان حاصل کنید که دامنه گسترده مخاطبین متنوع خود را نیز در حیث می گیرید. در حالی که شما ممکن است یک جامعه هدف یگانه را مدنظر داشته باشید، حتماً مطلع میباشید که هر فردی که از سایت شما بازدید می‌نماید دارای شخصیت متفاوتی است و ممکن است یک شیوه ارتباطی متفاوت را ترجیح دهد. به این ترتیب، در صورتی می‌خواهید که بازدیدکنندگان از وبسایت شما استقبال کنند، بسیار مهم است که گزینه‌های مختلفی را ارائه دهید.

Solarwinds به نرم‌افزارهای میز کمک میکنند
بیایید با هم صادق باشیم، فروختن نرم‌افزار معمولاً «باحال و جالب» نیست. همگی ما این قضیه را در شرکت WordStream به خیر میدانیم. به همین استدلال ساختن یک لندینگ پیج جذاب دقیقاً راه‌حل انجام عمل می باشد! Solarwinds در رابطه با این آیتم یک کار بسیار جالب انجام داده می باشد.

لندینگ پیج جذاب
لندینگ پیج جالب

این‌ها دلایلی هستند که باعث کارآمدی ورقه فرود می شوند:

متن آن کوتاه، دلنشین و واضح می باشد.
این کپی در قالب یک لیست مرتب شده است که سبب شعور راحت آن می شود.
یک دکمه واضح دعوت به عمل وجود دارد.
این CTA یک توصیه بدون‌پول است!
در زیر برگه از لگوهای برند‌های مشهور دیگری مستعمل است که از همین نرم‌افزار استفاده کرده‌اند.
بنابراین شما چگونه می توانید از این برند الهام بگیرید؟ به مورد ها ذکر شده در بالا توجه کنید و از آن‌ها در ورقه فرود دیدنی و جالب آینده خود استعمال فرمائید.

HelloFresh
HelloFresh با یک توصیه منحصر به کل آیتم صفحه فرود رویکردی عالی می‌بخشد. به جای‌اینکه بسیار بی باک و صرفا به تاءمل فروش باشد، HelloFresh کاربران نو را به وسیله پیوند دادن آن ها با متن‌های وبلاگ قانع‌کننده هیجان‌زده می کند. یک آیتم جالب دیگر راجع به این کاغذ فرود وسوسه «پیشنهاد ویژه» آن می باشد. از این تکنیک در صفحه فرود خود استفاده نمایید زیرا پیشنهادات ویژه صد رد صدً جالب می باشند!

لندینگ پیج جالب
لندینگ پیج جذاب

freshsales
هیچ شخصی نگفت: «با نرم‌افزار مدیر تماس بگیرید. چقدر جالب می باشد!»

خوشبختانه، Freshsales به نه می‌داند که چه‌گونه با منش درگیر کننده 360 مرتبه خود، بازدیدکنندگان خود را بسیار خوشحال کند. ورقه فرود ذیل از استراتژی متن مرتب، قانع‌کننده و پر‌نور به کارگیری می‌نماید اما از یک عنصر تصویری درگیر‌کننده نیز به کارگیری می‌نماید. نکته جالب دیگر در مورد برگه فرود Freshsales ، گزینه CTA رایگان آن ها است. به خیال و خاطر داشته باشید چیزهای بدون‌پول همیشه جذاب هستند.

لندینگ پیج دیدنی
لندینگ پیج جالب

طراحی وب سایت
فرق ندارد که یک فروشگاه آنلاین بخواهید؛ یا یک وب‌وبسایت شرکتی یا.... در‌صورتی‌که تصمیم گرفته‌اید که یک وب‌وب سایت کارآمد، به‌روز، زیبا، پرسرعت و دارای پشتیبانی مناسب داشته باشید؛ ما در دپارتمان طراحی وب سایت‌وب سایت نوین مارکتینگ، این ویژگی‌ها را با تعرفه‌ای بسیار مناسب در اختیارتان نهاده‌ایم.

اطلاعات اضافه
Wistia
ممکن است من کمی مغرضانه صحبت کنم زیرا پیش از اینً برای شرکت پلتفرم ویدیویی Wistia کار کردم، البته باید قبول فرمائید که این طراحی لندینگ پیج جذاب است! موردها زیر را باز‌بینی فرمائید. موردها اصلی جالبی که در رابطه با آن موجود است عبارتند از:

طراحی صاف و معمولی
رنگ‌های خاص و قشنگ
متن عادی و واضح
بانک پولی دوست‌داشتنی به طور خوک
عدم وجود CTA در ابتدا (باعث فشار کمتری می‌شود)


لندینگ پیج جذاب
لندینگ پیج جالب

آنگاه همان‌طور که به سمت ذیل ورقه حرکت میکنید، شما دکمه واضح دعوت به فعالیت را میبینید که بیانگر این مورد می باشد که برای ثبت‌نام احتیاجی به مدارک شناسایی ندارید. تا به شرایط کنونی صد رد صدً متوجه شدید که چیزهای بدون پول چه حس نیکی دارند و اینکه در اینجا احتیاجی به کارت شناسایی ندارم سبب می‌گردد که به شدت از این پیشنهاد لذت ببرم.

لندینگ پیج دیدنی



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()