نوشته شده توسط : عباسی

دانش بازاریابی اثبات نموده است در عرصه پزشکی مارک ها بسیار اهمیت دارا‌هستند و اکثر وقت ها عموم سئو سایت به مارک های دارای اعتبار و شناخته گردیده وفادارند. این مارک میتواند، مارک یک راس سرویس ها درمانی، محصول ها یا این که حتی مارک فردی پزشکان باشند. امروزه رقابت در عرصه پزشکی بسیار بغرنج میباشد و اکثر وقت ها عموم با کاوش میان پزشکان، مرکزها درمانی، ارائه دهندگان اشکال سرویس ها و ... آیتم ما یحتاج خویش را آگاهانه تعیین می نمایند. بهینه سازی وب سایت پزشکی قادر است نقش بسیار بزرگی در‌این رقابت داشته باشد.

مقاله پیشنهادی: بهینه سازی وب سایت شرکتی

در‌صورتی‌که که تصمیم گرفته اید خدماتی را در عرصه سالم و پزشکی از روش وب سایت ها و در فضای مجازی معرفی کنید، seo وب سایت می‌تواند در افزایش رده مارک شما بسیار تاثیرگذار باشد. امروزه کلیه فعالان عرصه پزشکی به مارک دارای اعتبار و پزشکان به مارک فردی توانمند برای توفیق در عرصه شغل خویش نیاز دارا‌هستند و بهینه سازی وب سایت قادر است گامی بلند در تکوین این مارک باشد. مشخصا مارک سازی در محبوبیت و جلب اتکا مخاطبان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

بهینه سازی وبسایت پزشکی می‌تواند موردنیاز دسته بزرگی از فعالان عرصه تندرست و پزشکی باشد. پزشکان، دندانپزشکان، مرکزها درمانی و ارائه دهندگان سرویس ها و تولید ها تخصصی تمامی اشخاصی میباشند که به بهینه سازی وب سایت پزشکی نیاز دارا هستند. وب سایت هایی با seo عالی میتوانند در جلب مخاطبان، بازاریابی و جذب تبلیغات چیره خیس شغل کنند. اگر که از این طریق برای بازاریابی خویش به کار گیری نمایید میتوانید در مقطع مجال کوتاهی تاثیر آن را بر بسط بازار خویش مشاهده کنید، به دلیل آنکه اکثر زمان ها یوزرها جذب گردیده به وب سایت شما در غایت به مشتریان شما در دنیای حقیقی وواقعی تبدیل خواهند شد.

مقاله پیشنهادی: استراتژی seo در دیجیتال مارکتینگ

ساخت وب سایت پزشکی
پباده سازی حرفه‌ای وب سایت نیاز اول بهینه سازی

در شرایطی‌که دوست دارید تا وب سایت شما در عرصه پزشکی، بهینه سازی با صرفه ای داشته باشد، خوب میباشد قدم اولیه را صحیح بردارید و وب سایت خویش را اصولی و حرفه‌ای پباده سازی نمایید. ساخت وب سایت حرفه‌ای و اصولی نقش متعددی در seo وب سایت پزشکی داراست. وب سایت های پزشکی بایستی پباده سازی قابل قبولی داشته باشند تا یوزرها بتوانند به راحتی از وب سایت به کار گیری کنند. به کار گیری اصولی از رنگ ها، در دسترس بودن مطالب و .... کلیه از نکات تاثیرگذار می‌باشند. استفاده کننده می بایست تجربه خیر و خوبی در تارنما داشته باشد تا مجدد به وب سایت برگردد. تجربه کاربری بهتر متاثر از عامل ها زیادی مثلا سرعت لود وبسایت، نشانی به یاد ماندنی در ذهن و ... میباشد که همه مد لحاظ یک طراح تخصص دارد.

همینطور بسیار از نکات فنی در طراحی وب سایت می‌توانند در بهبود seo وب سایت پزشکی موءثر باشند. گزینش هاست، سرعت وب سایت، امنیت وبسایت، کد نویسی اصولی و درست و ... برای داشتن بهینه سازی مطلوب ضروری میباشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

با HTTPS بسیار کارامد خیس هست، برای مثال برخلاف HTTP، در HTTPS داده ها امنیتی وب سایت شما ذخیره می‌گردد. این سئو سایت گزینه به‌این مضمون‌ میباشد که داده ها اکران داده گردیده فقط ترافیک بدون واسطه را اکران نمیدهند. این آیتم خویش یک مزیت برای بهبود سئو است.
امنیت و حریم محرمانه

همانند هر سیستم امن دیگری، HTTPS هم برای مدیران وب سایت ها و هم برای مشتریان احساس امنیت را القا میکند. امنیت سایت سبب ساز می‌شود که شما از خسارات مالی و سرقت داده ها در امان باشید و همینطور اعتبار و سوابق شما به خطر نیفتد.
فرآیند تغییر‌و تحول HTTP به HTTPS

جابجایی وب سایت از HTTP به HTTPS یک مراحل بی آلایش و سرراست میباشد:

 


خرید ssl certificate
سند SSL خویش را در میزبانی سایتتان نصب نمائید.
مجددا کلیه پیوند های خویش را تحلیل فرمائید. هر آدرسی که از HTTP به HTTPS تغییر و تحول نکرده باشد، بعد از جابجایی از شغل می افتد.
با تولید ۳۰۱ redirect ، گوگل و بقیه موتورهای کاوش را از تغییر و تحول HTTP به HTTPS با خبر نمائید. با این شیوه هرکسی که سایت شما‌را bookmark کرده‌با‌شد، بعداز تغییرات شما به طور خود کار،به نشانی تازه HTTPS شما ریدایرکت شود. با اعتنا به اینکه Search Console، HTTP و HTTPS را دو وب سایت غیروابسته درنظر می گیرد، در صورتی‌که که بعضا از صفحه های شما هم ازHTTP استعمال میکنند و هم از HTTPS، مورد نیاز میباشد که شما برای هرکدام از آن ها یک search consoleجداگانه ساخت‌و‌ساز کنید.

فیض گیری

مذکور بایستی برای جابجایی شما به HTTPS و ایمن کردن تارنما شما کافی باشد. با این حالا با دقت به ابهام SSL و یک‌سری استدلال دیگر همانند افزونه های گوناگون، عالی میباشد در آغاز نگاهی عمیق خیس بدین مساله بکنید و آن گاه مبادرت به تغییر تحول نمایید. شما می توانید جواب های اکثری از سوالاتتان را درین پیوند که مرتبط با شیت قانونی Google برای جابجایی از HTTP به HTTPS است، پیدا نمائید.

یک چیز که مسلم میباشد این میباشد که عالی میباشد مدام برای اعمال تغییرات ممکن، پیش فعال باشید امید داریم با قرائت این نوشته‌ی علمی با تاثیر ssl بر بهینه سازی آشنا گردیده باشید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

مسلماً میدانید که سرعت بار گذاری صفحه های وب سایت اهمیت بسیار متعددی داراست. یوزرها وقت کمتری روی تارنما‌های کُند می گذارند و با بستن زودهنگام ورقه سئو سایت به گوگل می‌فهمانند که‌این وبسایت عالی وجود ندارد. هم اکنون یکی دست اندرکاران تاثیر گذار روی سرعت وب سایت چه چیزی است؟ وسعت عکس‌ها! با با صرفه کردن وسعت عکس‌ها می توانیم به بهبود سرعت بار گذاری صفحه های وب سایت امداد میکنیم. سفارش میکنم برای اینکه بتوانید وسعت تصاویر سایتتان را سوای افت کیفیت کاهش دهید، از اینترنت‌تارنما Optimizilla یاری بگیرید.

نکتۀ دیگری که در زمینه ی seo تصاویر وب سایت وجود دارااست، گزینش اسم مطلوب برای آنها و به کار گیری از تگ Alt میباشد. تگ Alt به موتورهای کاوش امداد می‌نماید متوجه قضیه عکس و رابطه آن با متن شوند. برای داده ها بیشتر در ارتباط تگ alt میتوانید به مقالۀ تگ آلت چه است در بلاگ ما رجوع‌کنید.

شاید برایتان دیدنی باشد که بدانید، پست‌هایی که دستکم یک عکس در آنها به‌فعالیت رفته نسبت به پست‌هایی که سوای عکس میباشند مقام خیلی بالاتری دارا‌هستند.

ریسپانسیو بودن وبسایت یا این که هماهنگ شدن با موبایل‌های گوشی

در سال 2015 گوگل به طور رسمیً گفت، تارنما‌هایی که ریسپانسیو یا این که به عبارتی برخورد‌گرا نباشند به رده‌های ذیل‌خیس نتیجه ها گوگل نزول خواهند کرد. ریسپانسیو بودن وب سایت به‌این مفهوم میباشد که هنگامی کاغذ را کوچک و تبارک می کنید، یا این که در دستگاه‌های دیگری مثل تلفن همراه و تبلت آن را گشوده میکنید، ساختار ظاهری آن بهم نریزد.

و... بالاخره وعدۀ گوگل عملی شد. معدود‌نادر تارنما‌هایی که ریسپانسیو نبودند موقعیتشان را از دست دادند و به جايگاه‌های ذیل‌تری رسیدند. پس در طول طراحی وب این نکته را مسلماً حیث نمائید و سایتی پباده سازی نمایید که ریسپانسیو باشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

رابطه موضوعی

بک‌لینک و پیوند‌ها را از کاغذ‌ای اخذ فرمائید که به زمینه اینترنت‌وبسایت شما رابطه داشته باشد. به عنوان مثال سئو سایت ادمین وبسایت یک اینترنت‌وب سایت آموزشی میباشد که به فعال‌سازی اینترنت‌وبسایت و توسعه و گسترش‌ی آن میپردازد. در شرایطی‌که از یک نوشته ی علمی‌ی ورزشی بک پیوند بگیریم، این لینک و پیوند اسپم شناخته میگردد.

معمولاً اینترنت‌تارنما‌های خبری که به موضوعات گوناگون می پردازند دارنده پتانسیل بهتری برای ارائه بک‌پیوند در هر موضوع میباشند.
تعداد پیوند‌های خروجی

خوب میباشد از ورقه‌ای پیوند بگیرید که تعداد لینک و پیوند‌های خروجی متعددی نداشته باشد. هرچه تعداد لینک و پیوند‌های خروجی یک برگه کمتر باشد برای شما اعتبار بیشتری به ارمغان می آورد!
ترافیک مطلوب

در‌حالتی که اینترنت‌تارنما پیوند دهنده ترافیک قابل قبولی نداشته باشد احتمال کلیک لینک و پیوند بوسیله استفاده کننده کاهش مییابد. عالی میباشد از صفحه های پربیننده بک پیوند بگیرید تا به وسیله یوزرها گوناگون چشم و کلیک خواهد شد. چنین آمار بازدید اینترنت‌وبسایت شما ارتقاء می یابد.
انکر تکست

Anchore text به عبارتی عبارتی میباشد که باطن تگ پیوند قرار می گیرد. در واقع به عبارتی عبارتی میباشد که پیوند میگردد. در اخذ بک‌پیوند بایستی به تنوع این کلمه ها اعتنا فرمائید. اخذ بک ‌پیوند به خیل عظیم با یک کلمه و واژه‌ی کلیدی معین موجب اسپم شناخته شدن آن لینک و پیوند می گردد.
نوع پیوند

پیوند‌ها به دو گروه‌ی فالو(follow) و نوفالو(nofollow) تقسیم میگردند. لینک و پیوند‌های فالو لینک و پیوند‌هایی می باشند که به وسیله موتورهای کاوش دنبال میشوند. ربات‌های گوگل به امداد لینک و پیوند فالو اینترنت‌تارنما شما‌را پیدا می‌نمایند. همینطور جابجایی اعتبار با پیوند‌های فالو شکل می گیرد.

پس عالی میباشد به نوع لینک و پیوند دقت نمایید. در اخذ بک لینک و پیوند تنوع را رعایت نمایید و از هر دو نوع، لینک و پیوند اخذ نمایید ولی پیوند‌های فالو به دلیل اثرگذار بودن می بایست درصد بیشتری از بک‌پیوند‌ها را تشکیل دهند.

شناسایی و محاسبه پیوند‌ها

در‌حالتی که تعداد لینک و پیوند‌های بی کیفیت اینترنت‌وبسایت شما ارتقا یابد، احتمال پنالتی شدن اینترنت‌تارنما شما هم ارتقا خواهد یافت. براین اساس بهتراست هر چندوقت بک‌پیوند‌های اینترنت‌وب سایت خویش را از دید تعداد و کیفیت ارزیابی نمائید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

الگوریتم RankBrain گوگل چه می باشد؟

در جواب بدین سؤال بایستی اینگونه اعلام کرد که، الگوریتم رنک‌برین جدیدترین راه‌حل گوگل برای پردازش سئو سایت عالی داده‌ها و اکران شایسته ترین حاصل و سکو‌بندی آنان میباشد. در اکتبر سال 2015 کمپانی گوگل به‌شکل قانونی رنک‌برین را معرفی کرد که در فعالیت یک الگوریتم کمکی برای مرغ مگس خوار به حساب میآید. رنک‌برین فناوری جدیدی بر شالوده هوش تصنعی و مصنوعی (AI) میباشد که با استعمال از الگوریتم‌های یادگیری ماشین یا این که Machine Learning پباده سازی گردیده.

یادگیری ماشین نیز به این معناست که یک کامپیوتر بجای یادگرفتن به وسیله بشر و یا این که استعمال از اپ‌هایی با جزئیات فنی ظریف، خودبه‌خویش طریق کارکرد چیزی را حافظه بگیرد.

الگوریتم RankBrain گوگل چه است؟
عملیات رنک هی با استعمال از AI

درپی پرسش الگوریتم RankBrain گوگل چه می باشد میپردازیم به AL.

به تازگی گوگل اعلام نموده است که عملیات رنکدهی با به کار گیری از تکنیک های AI دیگر شکل نمی گیرد

و به مکان آن از فراهوش تصنعی AIO به کار گیری میگردد.

الگوریتم RankBrain نیز یکی تکنیک های AIO است که گوگل بارها مبادرت به آپ تو دیت آن نموده است.

Gary Illyes، یکی‌از مدیران ارشد گوگل در تاریخ 27 ژوئن 2017 در توییتی تیتر کرد که بیشتر تارنما ها میتوانند به وسیله این الگوریتم seo شوند،

چون آن ها میدانند که چه‌طور از این الگوریتم به کارگیری نمایند (اما مثل مدام مبهم سخن کرد).

سئو به وسیله این الگوریتم فعالیت نو و بغرنج ای وجود ندارد.

درین نوشته ی علمی به تحلیل الگوریتم RankBrain پرداخته می‌شود تا ببینیم چه میباشد و چه کاری ایفا میدهد.
الگوریتم RankBrain گوگل چه می‌باشد؟
الگوریتم RankBrain گوگل چه میباشد؟
توضیح بیشتر RankBrain

درپی پرسش الگوریتم RankBrain گوگل چه چیزی است؟

الگوریتم رنک برین، یک الگوریتم غامض یادگیرنده به گویش ماشین میباشد که

بوسیله گوگل برای پردازش داده های کیفی (محتوای درج شده) به داده های مقداری (محتوای ریاضی ها)

و تبدیل آن ها به لهجه قابل درک برای کامپیوتر، آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد.

15 درصد فرایند های بازجست گوگل، تازه میباشند؛ لذا به طور کامل دیده می شود که

از این الگوریتم پیش از این در بازجست های گوگل به کار گیری نشده و تماما ایده ای دیده نشده است.

همینطور این الگوریتم بعداز اعلام قانونی کمپانی گوگل به صورت آزمایشی برای مدتی گزینه به کارگیری قرار گرفت.

از سوی دیگر، تعداد بازجست (Query) ها به نسبت سال 2007 میلادی 25 درصد کم شده میباشد.

ولی با ارتقاء استعمال از تلفن های هوشمند، معیار نفوذ وب در سراسر عالم ارتقاء و رویش چشمگیری داشته میباشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

اعتنا بیشتر گوگل به احساس استفاده کننده از کاوش سبب شد تا فاکتورهای تجربه کاربری (UX)، رسما وارد سازوکار بهینه سازی خواهد شد سئو سایت تا هم یوزرها تجربه نیکی از کاوش در وب داشته باشند و هم مدیران تارنما با اعتنا به ux، اعتبار بیشتری نزد گوگل به دست بیاورند.

John Mueller، یکی شناخته گردیده ترین مهندسان گوگل مدام در هنگ اوت های تخصصی خویش بارها بر ساخت شایسته ترین تجربه برای جستجوکننده تاکید داشته:

“در کنار اعتنا به گایدلاین های گوگل، به تجربه کاربری اهمیت بیشتری بدید. در قسمت Webmaster Quality Guidelines میتونید بخش اعظمی از سفارش های قانونی گوگل در رابطه ساخت محتوای کیفیت بالا را مشاهده کنید. ولی در عین اعتنا به موردها بیان شده درین کاغذ، تمرکز خویش را بر روی ساخت سایتی بگذارید که مقصود آن تجربه کاربری بهتر برای مخاطب میباشد.”

در صورتی این نوار را با سرعت پیش ببریم، می بینیم که همگی مدیران وبسایت، متخصصان بهینه سازی و ساخت و ساز کنندگان محتوا می دانند تجربه کاربری در آینده کلام نخستین را در بهینه سازی می‌زند؛ البته مورد اساسی خیس آن میباشد که‌این اشخاص نمیدانند چطور بایستی فاکتورهای UX را در وب سایت خویش نظارت، چک و بهبود دهند.

این نوشته ی علمی جایی میباشد که شما به ادراک صحت از اهمیت تجربه کاربری در بهینه سازی 2019 می‌رسید. از این قبل، قصد داریم با معرفی بدون نقص ابزار Lighthouse گوگل، معنا تجربه کاربری در بهینه سازی را به کلی عوض کنیم تا نشان سوال ها گران قدر شما دراین باره را به جواب های کاربردی و مفیدی تبدیل کنیم.
چطور با ux seo تارنما خویش را بهبود دهیم
الگوریتم رنک برین؛ اولی و تبارک ترین گام گوگل به عایدی مخاطب

با اینکه محوریت این نوشته ی علمی در باب تجربه کاربری میباشد، البته از آن جایی که الگوریتم رنک برین به گونه ای اساس و شالوده ux در بهینه سازی میباشد، می‌خواهیم یه خرده راجع‌به تغییراتی که‌این الگوریتم بر نتیجه ها کاوش اعطا کرد سخن کنیم. این الگوریتم هوشمند پس از محتوا و پیوند، تحت عنوان سومی میزان مهم گوگل برای درجه دهی به وبسایت ها به حساب می آید.

رنک‌برین فناوری جدیدی بر شالوده هوش تصنعی (AI) میباشد که با به کار گیری از الگوریتم‌های یادگیری ماشین یا این که Machine Learning پباده سازی گردیده. یادگیری ماشین نیز به این معناست که یک کامپیوتر بجای فراگیری بوسیله آدم و یا این که به کارگیری از نرم افزار‌هایی با جزئیات فنی ظریف، خودبه‌خویش روش کارکرد چیزی را خاطر بگیرد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در صورتی از سیستم های مدیر محتوا مانند وردپرس یا این که جوملا به کارگیری می‌کنید بسیار خوش شانس میباشید! قرار دادن تگ تیتر و متای توضیحات سئو سایت در‌این سیستم های مدیر محتوا بسیار سهل میباشد و از روش پلاگین سئو By Yoast در وردپرس و تجهیزات جانور در جوملا می‌توانید به راحتی برای هریک از صفحه ها خویش، تگ تیتر و متای توضیحات را تمجید فرمائید. برای داده ها بیشتر، مقاله seo وردپرس و همچنین بهینه سازی جوملا را مطالعه نمائید.
دیگر قسمت های بهینه سازی داخلی

با اینکه تگ تیتر و متای توضیحات وسیع ترین قسمت های seo داخلی میباشند، ولی بهینه سازی داخلی به همین جا ختم نمیشود. اعتقاد نتیجه ها نمائید که مورد ها تحت را نیز در تارنما عایت نموده اید. به این دلیل که تاثیر مثبتی در بهبود بهینه سازی تارنما دارا هستند.

پیوند های داخلی: لینک و پیوند سازی صرفا دربرگیرنده لینک و پیوند ها از سایر تارنما ها به تارنما شما نمی‌شود. بلکه شما میتوانید با پیوند دادن لغات کلیدی به صفحه ها هدفشان در باطن مطالب تارنما، به موتورهای کاوش یاری نمایید تا ادراک بهتری از تارنما شما داشته باشند.

تگ هدینگ: برای مثال در همین مقاله تیتر شیت و تیتر های هر پارگراف در باطن یک تگ H قرار دارا‌هستند تا به موتور کاوش اعلام خواهد شد که هر گزاره در رابطه چه می باشد. تگ H1 برای تیتر شیت و تگ های H2 و H3 برای عنوان ها داخلی کاغذ میتوانند آیتم به کارگیری قرار گیرند. از هرکدام هم میتوانید چنددفعه استعمال نمائید. استعمال از این تگ ها به موتورهای کاوش یوزرها یاری می نماید تا مطالب هر برگه را به قسمت های منقطع تقسیم کرده و خوانایی آن برای یوزرها ارتقاء یابد.

اسم تصاویر و تگ ALT: در حالتی که شما از تصاویر در تارنما استعمال می‌کنید قطعا از اسم صحیح و تگ ALT مطلوب برای آن‌ها به شغل ببرید. از جمله برای عکسی که در رابطه seo است میتوانید از یدین صورت آن را در کد کاغذ به فعالیت برید: سئو.Png” Alt=”بهینه سازی” />. مقصود از این فعالیت سئو تصاویر تارنما در جستجوی تصاویر گوگل است. با این فعالیت شانس اکران این تصویر در هنگام جستجوی کلمه و واژه seo ارتقاء مییابد.

متن درشت: دراین باره خیلی تمرکز نکنید. ولی برخی درشت کردن یک واژه و کلمه در درون متن می اقتدار موجب جلب اعتنا یوزرها خواهد شد و همچنین به موتورهای کاوش اذن می‌دهد که داده ها اصلی را از سایر مورد ها منزه دهند.
چرا به محتوا نیاز دارید؟

در صورتی به پایانی خبرهای مرتبط با بازیابی آنلاین نگاهی بیندازید، متوجه اهمیت بازاریابی محتوا و استعمال از آن در وبسایت خویش میشوید. محتوا هم برای یوزرها و هم برای موتورهای کاوش بسیار عالیست. هر چه محتوای بیشتری داشته باشید، احتمالا یوزرها بیشتری نیز می‌توانید به سمت وب سایت خویش جذب فرمایید و موتورهای کاوش نیز صفحه های ایندکس گردیده بیشتری از وبسایت شما خواهند داشت.

کلید جلب رضایت یوزرها و موتورهای کاوش داشتن محتوای جالب در تارنما میباشد. محتوای کیفیت بالا میتواند مشتمل بر مورد ها تحت باشد البته فقط به همین مفاد محصور نمیشود:

پست های وب لاگ
مطالب دیدنی
یادگرفتن ها
اینفوگرافیک ها
ویدئوها
پادکست ها



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

کمپانی در شبکه‌های‌مردمی که از حضور عموم لبریز میباشد را یادتان نرود.درصورتی که تا به الان به کمپانی در شبکه‌های‌اجتماعی معتقد نبودید بایستی بدانید سئو سایت که بیشترین نادرست را در بهینه سازی جاری ساختن دادید. خواسته از کمپانی در فضای مجازی یعنی هر پستی که در وب سایت خویش میگذارید را در شبکه های عمومی خویش نیز به اشتراک بگذارید.کاردشواری وجود ندارد!با این فعالیت قیمت تارنما شما بالا خواهد رفت و گوگل روی وب سایت شما حسابی غیروابسته گشوده میکند.اشتراک گذاری نوشته‌ی علمی وبسایت در فیسبوک وبویژه گوگل پلاس تاثیر بالایی در صدر بردن سکو شمادر وب سایت در نتیجه ها کاوش داراست. اما این فرمان زمانبر میباشد.

یعنی در صورتیکه در شبکه های عمومی به صورت دائمی شغل نمائید اثراتش را خواهید روءیت کرد.

بهبود بهینه سازی
14) با کاربرانتان راجع به باشید

همت فرمائید که به هر ترفندی گردیده از کاربرانتان دعوت فرمائید تا به سایتتان برگردند.

هر هنگامی که نوشته‌علمی مفیدی در سایتتان تکثیر کردید مسلما از روش آدرس اینترنتی به کاربرانتن استحضار دهید .

همینطور میتوان از روشهای دیگر نیز بهره برد برای مثال آگهی از روش تلگرام.

برای اینکار نیز میتوانیداز نحوه برگذاری لحاظ سنجی, مسابقه و یا این که امتحان آنلاین کابرانتان

را به دیدن مجدد ساییتان دعوت نمایید.رویه های بخش اعظمی برای اینکه یوزرها مجدد از سایتتان دیدن نمایند

می باشد صرفا پاره ای می بایست ایده پرداز باشید.رجوع و برگشت یوزرها به سایتتان از اهمیت بالایی برخوردار‌است .

یک بخش اصلی در بهینه سازی این میباشد که کاربرانتان مدام به تارنما شما مراجعت نمایند یعنی رجوع و برگشت یوزرها تارنما.
15) استعمال از هاست کیفیت خوب

این که تارنما شما در مشت کاربرانتان باشد خیلی اساسی میباشد.

برای اینکه سایتتان در مشت یوزرها باشد نیاز به یک هاست کیفیت خوب میباشد که مدام آپ تایپ باشد.

حتی در حالتی که در وقتی معدود وبسایت شما در دسترس نباشد اما در صورتی این اشکالات زیاد شوند

در حیث گوگل غیر قابل اعتقاد و باور دارید و همین مورد در حین فرصت در جستو جویبار گوگل درجه وب سایت شمارا تحت می آورد.

دقیقا به‌این عامل یوزرها را در حق تقدم کاری خویش قرار داده میباشد و سایتهای این چنینی را دوست ندارد.

بهبود seo
16) سرعت تارنما را بهبود ببخشید

گوگل سایتهایی که سرعت بالا دارا‌هستند را دوست داراست .

سایتهایی که در طی نادر یوزرها خویش را درانتظار گزارش مطالب خویش میگذارند .

جزء اینکه وبسایت شما بایستی در شیت اولیه باشد صفحه های داخلی تارنما نیز می بایست با سرعت گشوده شوند.

در صورتی وبسایت شما وردپرسی میباشد نگران نباشید!با پلاگین های متعددی که وجود دارا هستند قابلیت ارتقا سرعت سایتتان میباشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

برای ارتقا سرعت ایندکس مطالب در گوگل طریق های مختلفی وجود دارااست. در‌این نوشته‌ی‌علمی کوشش می‌کنیم، 12 طریق سئو سایت برای ارتقاء سرعت ایندکس مطالب در گوگل و ارتقا crawl را برای شما ذکر کنیم. وقتی که شما تحت عنوان خالق محتوا عمل می‌کنید، بعداز تکثیر محتوا گرایش دارید تا زودتر مقاله درجه بندی خواهد شد و در مشت یوزرها قرار بگیرد. براین اساس سرعت ایندکس یک کدام از مزایای رقابتی در بهینه سازی وبسایت میباشد.

وقتی که شما یک محتوای تازه بر روی بلاگ یا این که وبسایت خویش منتشر می‌کنید برخی بایستی دو سه هفته و یا این که یکماه در انتظار باشید تا محتوای شما به وسیله گوگل ایندکس (تصویب) گردد. این فرصت می‌تواند برای شما بسیار خسته کننده باشد. برای اینکه بتوانید گوگل را از منتشر شدن محتوای نو خویش باخبر نمائید، یک‌سری نکته معمولی وجود دارااست، که با رعایت این نکات به راحتی میتوانید گوگل را از تکثیر مقاله نو با خبر فرمایید. با این شغل گوگل سریع خیس مقاله منتشر گردیده را ایندکس و جايگاه بندی می نماید.

تا این بخش نوشته ی علمی کارایی کردیم در خصوص اهمیت سرعت ایندکس مطالب در گوگل بیشتر کلام کنیم، تا شما بتوانید بیشتر با اهمیت این مورد آشنا گردید. درپی به ارزیابی یکسری طرز و تکنیک برای ارتقاء سرعت ایندکس مطالب در گوگل میپردازیم.
ایندکس سریع در گوگل
ایندکس سریع در گوگل
12+1 امین چاره ایندکس صفحه های وب سایت در گوگل

در همین نخست یک کدام از شایسته ترین راهکارها را برای ایندکس صفحه های در گوگل ذکر میکنیم. یکی‌از راهکارهایی که معمولا جایی گفته نشده و برای ایندکس سریع استعمال میشود، به کار گیری از وبسایت هایی که گوگل آنان را سریع می بیند و ایندکس می نماید است. یعنی اینکه در وب سایت هایی مثل سایتهای خبرگزاری و یا این که یک وبسایت حاذق که گوگل سریع به آن رمز می‌زند و مطالب آن را ایندکس می نماید، شما به برگه آیتم نظرتان پیوند بدهید. ولی این عمل با رپورتاژ قابلیت و امکان پذیرست البته هزینه متعددی دارااست و مقداری غیر منطقی میباشد که بخاطر ایندکس صفحه ها رپورتاژ منتشر نماییم. البته شما می‌توانید از دهها وبسایت دیگر که گوگل در آنان حضور مداوم دارااست به کارگیری فرمائید مثل برخی از بلاگ های اهل ایران و فرنگی، سایتهای دارنده پست مهمان و…. خیلی از یوزرها از خدمت بلاگ دهی blog.ir و teblog و نیز وبسایت ویرگول به کارگیری می نمایند. در حالتی‌که از وب لاگ ها استعمال کردید مسلما آن‌ها‌را در سرچ کنسول گوگل معرفی کنید!



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


تمجید seo در ویکیپدیا :
با صرفه‌سازی موتور کاوش ؛ (به انگلیسی: Search Engine Optimization)، به‌اختصار بهینه سازی (به انگلیسی: سئو)، یک‌فرایند سئو سایت مطلوب برای عالی چشم شدن یک اینترنت‌تارنما یا این که یک ورقه اینترنت در حاصل کاوش طبیعی یک موتور کاوش میباشد. معمولاً اینترنت‌وبسایت‌هایی که بالاترین جای و بیشترین تکرار در برگه نتیجه ها کاوش را دارا‌هستند، بازدیدکننده بیشتری از روش موتورهای کاوش به دست می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می توانند به مشتری تبدیل شوند.بهینه سازی ممکن میباشد اشکال گوناگون کاوش را دربر گیرد، به عنوان مثال جستجوی تصویر، کاوش در کلیپ، جستجوی دانشگاهی، کاوش در خبر‌ها و کاوش در نقشه. «seo» یک تارنما مشمول فاکتورهای متعددی می‌گردد که به وسیله موتورهای کاوش نظارت و بازبینی میشود.از نظر بازاریابی اینترنتی، «seo» به چگونگی عمل کردن موتورهای کاوش و اینکه یوزرها چه چیزی کاوش می‌نمایند و همین‌طور کلمه ها کلیدی تایپ‌گردیده و اینکه کدام‌یک از موتورهای کاوش به وسیله مخاطبان موردتوجه قرار میگیرد را موردبررسی قرار می دهد.

البته بهینه سازی به گویش خیلی معمولی و محاوره ای یعنی، به موتور کاوشگر امداد کنیم تا شایسته ترین و باکیفیت‌ترین حاصل را علامت مخاطب دهد تا بتواند رضایت یوزرها خویش را جلب نمائید هر چقدر شما بتوانید رضایت یوزرها موتور کاوش را از نتایجی که به کاربرانش اکران داده میباشد جلب نمائید موتو کاوش هم اهمیت و پشت گرمی بیشتری به بیزنس شما کرده و آن را در نتیجه ها عالی و بالاتری اکران میدهد تا بتواند نیاز کاربرانشان را رفع کند. یک کدام از دوست داستنی‌ترین و پرکاربرد‌ترین موتور‌های کاوش در کشور‌ایران گوگل میباشد که بیشترین سهم به کارگیری را دربین یوزرها اهل ایران دارااست.

شناخت با ساخت سایت (Html,Css)
برای این که بتوانید ساختار قابل قبولی در وبسایت خویش ساخت‌و‌ساز فرمایید و یا این که تغییراتی جهت پیشرفت در عملکرد سایتتان جاری ساختن دهید عالی میباشد با ساخت سایت و مقدمات آن شناخت داشته باشید این مفاد به شما امداد میکند تا seo داخلی یا این که به عبارتی seo تکنیکال بیزنس خویش را اجرا دهید برای فراگیری این مفاد می‌توانید از فیلم یادگرفتن seo به کارگیری نمائید

seo تکنیال یا این که به عبارتی بهینه سازی داخلی به عبارتی ساختار محتوا شما به همپا کد هایی میباشد که تارنما شما با آن ها اپ نویسی شد‌ه‌است اکثر وبسایت‌ها از تگ‌های اچ تی ام ال و سی اس اس به کارگیری میکنند که دربرگیرنده پیوند‌ها , تیتر‌ها , متون و ... می باشند برای بهبود در شرایط اکران این المان‌ها و seo آنان برای موتور کاوش نیاز میباشد تا شما با این موردها آشنا باشید . درضمن همگی این موردها در فراگیری طراحی وب سایت حرفه‌ای به طور بدون نقص فراگیری داده شد‌ه‌است . و شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از پکیج یادگرفتن seo هم استعمال نمایید



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

غرض شما از تشکیل داد بک لینک و پیوند بایستی این باشد که بتوانید در عبارات کلیدی مدنظرتان سئو سایت به سکو های نخستین گوگل برسید. اما پیش از اینکه آغاز به تشکیل داد بک پیوند نمایید و به شما یادگرفتن بدهیم که چطور بک پیوند های کیفیت بالا برای سایتتان بسازید می بایست از پیشین چند نکات و اصول را رعایت کرده باشید.

اولیه اینکه مقصود مهم شما از تشکیل داد بک لینک و پیوند باکیفیت این میباشد که بتوانید در لغات کلیدی مدنظرتان به کاغذ نخستین گوگل یا این که حاصل نخستین گوگل برسید.

 

دوم اینکه پیش از اینکه آغاز به تشکیل داد و تولید بک لینک و پیوند نمایید بایستی به صدق عبارات کلیدی تارنما تان را گزینش کرده باشید. داشتن استراتژی در تعیین عبارات کلیدی بسیار اصلی میباشد و برای اینکه در عبارات کلیدی اساسی سایتتان جايگاه بگیرید بایستی در صدر روی لغات کلیدی شل و میانگین به حاصل اولیه گوگل رسیده باشید. بعداز شما می خواهم در‌صورتی‌که در نخستین شیوه میباشد هیچ زمان به سراغ کلمه ها کلیدی دشوار و اساسی برای سایتتان نروید.

 

سوم این که شما می بایست یک محتوای بدون نقص و کیفیت خوب برای سایتتان ساخت کرده باشید. مهم ترین فاکتور در بهینه سازی و seo وبسایت این میباشد که شما محتوای با کیفیتی برای سایتتان ایجاد فرمائید. دقت نمایید چنانچه محتوای تان بی‌کیفیت باشد هیچ زمان نمی توانید با تشکیل داد بک پیوند به نتیجه ها نخستین گوگل برسید. پس مهم ترین فاکتور این میباشد که شما پیش از اینکه آغاز به پیوند سازی برای تارنما تان نمایید با اعتنا به نیاز مخاطبان و یوزرها تان محتوای کیفیت بالا و ماهر ساخت و ساز نمایید.

 

شاید تصور کنید که ساخت محتوا شغل بسیار طاقت فرسا و دشواری میباشد و در شرایطی‌که بخواهید محتوای با کیفیتی برای سایتتان ایجاد فرمائید مسلماً بایستی در داده ها متعددی داشته باشید. در صورتیکه که به هیچ وجه اینطور وجود ندارد و شما سوای اینکه مهارت و تخصص خاصی داشته باشید با عده‌آوری داده ها می‌توانید محتوای کیفیت عالی برای سایتتان ساخت‌و‌ساز فرمائید. منابع متعددی برای ایجاد محتوا وجود دارااست که می‌توانید از آن‌ها به کار گیری نمائید و کاملترین و جامعترین محتوا برای سایتتان بنویسید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


آشنایی اشکال seo وب سایت و طریق‌های متفاوت با صرفه‌سازی تارنما برای یک سئوکار ضروری میباشد. چهت نیل به غرض (مانند فروش جنس) نیاز به استراتژی بهینه سازی صحیح دارااست پس بایستی با تکنیک‌های seo آشنا باشید. سئو سایت درین نوشته‌ی‌علمی با اعتنا به الگوریتم‌ها، به شما خاطر میدهیم که اشکال بهینه سازی چه چیزی است. همینطور راجع‌به بهینه سازی کلاه خاکستری سخن می کنیم تا بدانید چطور شایسته ترین فیض را کسب فرمایید.

تفاوت مهم گونه های seo در سه چیز میباشد :
برهه زمانی وقتی که برای بهینه سازی کردن تارنما صرف می کنید. مطمئنا هر چه آرام و پیوسته‌خیس پیشرفت فرمایید، منزلت شما غیر قابل دسترس‌خیس میباشد.

واحد سنجش هزینه‌ای که می کنید نیز اساسی میباشد، یک پروژه برای اجرای کامل seo نیاز به نیروی دارای تخصص دارااست که ارزان وجود ندارد.

در گام بعدی برای به دست آوردن لینک و پیوند‌های توانا، شاید نیاز باشد که پول متعددی خرج کنیم پس میخواهیم درین نوشته‌ی علمی به معرفی گونه های seo بپردازیم.


در بهینه سازی تعدادی برهان به توفیق سبب ساز میگردند و تنها یک فاکتور وجود ندارد که اهمیت داراست.

همینطور ضابطه محکمی نیست که فقط با فعالیت کردن به آن شماره یک گوگل گردید. پس می بایست بضاعت ریسک کردن داشته باشید.

دست به امتحان و نادرست بزنید. تا راهی برای تهیه کردن نتیجه ها براق نتایج گردد.

ولی بدانید که یک خطای والا ممکن میباشد شمارا ماه‌ها عقب بیندازد و یا این که جبران غلط بسیار هزینه بر گردد.

تاریخچه تکوین اشکال گوناگون seo :
در اولِ به وجود داخل شدن موتورهای کاوش، تنها چندین الگوریتم ضعیف وجود داشتند.

در آن فرصت با به کار گیری از طریق‌هایی از گونه های بهینه سازی مثل تکرار بیش تر از حد واژه کلیدی و لینک و پیوند دهی‌های بسیار زیاد، وبسایت‌ها به راحتی مرتبه می‌گرفتند.

البته با سپری شد مجال و ارتقا تعداد الگوریتم‌ها دیگر شاهد تارنما‌هایی که با بدور زدن موتور کاوش به صفحه های نخستین گوگل بیایند وجود ندارد.

برای همین بعد از نشر ضوابط موتور کاوش، seo به دو نحوه کلاه سپید و کلاه سیاه رایج شد.

البته گشوده هم کافی نبود.

چرا‌که تکرار چندین طریق‌ها به وسیله کلیه فایده نداشت. در فیض نیاز به اختراع طریق‌هایی بین seo کلاه سیاه و کلاه سپید پدیدآمد.

روشی به اسم seo کلاه خاکستری که همچون طریق‌های کلاه سیاه سود بدهد و همانند طریق کلاه سپید بدور از جریمه ها باشد.

در شرایطی که اخیرا وارد دنیای سئو سایت برای موتورهای کاوش شدید، نخست می بایست بدانید چه کارهایی را نباید جاری ساختن بخشید:



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


در کنار تکنیک های کاربردی که در نصیب قبل معرفی شد سئو سایت طریق هایی برای ایجاد کرد بک لینک و پیوند وجود دارا‌هستند که از قبل بسیار رایج بوده میباشد اما امروز بها و رده خویش را از دست داده اند. در‌این نصیب لیستی از آن‌ها‌را برای شما تنظیم کرده ایم.

تشکیل داد تعدادی وب لاگ در وب سایت های گوناگون و بازنشر محتوا در آن‌ها با مقصود ایجاد کرد بک لینک و پیوند.
کار در یکسری کانال اجتماعی و تکثیر خود کار مقاله ها در آن ها.
تصویب وبسایت در دایرکتوری ها و تارنما های تبادل پیوند.
تبادل پیوند با تارنما های نادر قیمت و به خیل عظیم.
به کارگیری از ابزارهای بدون‌پول یا این که غیر بدون پول برای تشکیل داد بک پیوند انبوه.
ساخت و ساز اکانت کاربری در وبسایت ها و فروم های متعدد سوای عمل و انتشار محتوا با مقصود درج لینک و پیوند در پروفایل فردی.
ارسال ایده ها به طور انبوه با استعمال از ربات یا این که به طور دستی.
چرا تشکیل داد بک لینک و پیوند بی قیمت خطرناک میباشد؟
گوگل برای نبرد با اسپم و خرید بک لینک و پیوند الگوریتم های مختلفی را معرفی نموده است. درین در میان الگوریتم پنگوئن با مقصود چک سالم لینک و پیوند سازی وبسایت ها معرفی شد. وظیفه پنگوئن شناسایی و جریمه تارنما هایی میباشد که با خرید بک پیوند یا این که استراتژی های فریبنده برای خویش پیوند سازی میکنند میباشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در مراحل بهینه سازی وبسایت علاوه بر علم کافی نسبت بدین مسئله، نیاز به ابزارهای seo نیز داریم که بتوانیم سئو سایت با به کارگیری از آنان مراحل چک و ارزیابی وب سایت را آسانتر گردانیم و از داده های چک گردیده مو جود در آن‌ها استعمال کنیم.

داشتن داده ها کافی در رابطه کلمه ها کلیدی مهمی که جستجوی آن ها رو به ارتقا میباشد، همینطور تحلیل لینک و پیوند های نامعتبر تارنما برای مثال فرایندهاییست که برای هر یک، ابزارهایی در وب وجود داراست.

همچنان که در مراحل ساختن یک منزل نیاز به ابزارهای متفاوتی میباشد، در ساختن یک وب سایت و بهینه سازی آن نیز نیاز به ابزارهای آنلاین مختلفی میباشد. ابزار های seo اکثر اوقات مشمول تارنما هایی می‌باشند که با وارد کردن نشانی وب سایت، سرویس ها بسیار نیکی به یوزرها ارائه می‌دهند. این سرویس ها دربرگیرنده ارائه گزارش هایی میشود که با به کارگیری از آن ها می‌تواند مراحل seo تارنما را بسیار بهبود داد و به سطح بالاتری رساند.

این ابزارها را بر طبق کارکردشان می قدرت در تیم های ذیل خلاصه کرد:

ابزارهای محاسبه کاوش یا این که اصطلاحا آنالیتیک
ابزارهای یافت کردن عبارات کلیدی
ابزارهای بهینه سازی داخلی
ابزارهای نظارت رقابت در میان جستجوی لغات
ابزارهای ارزیابی بک لینک و پیوند ها
ابزارهای مرتبه دهی یا این که رنکینگ تارنما ها
ابزارهای سئو محتوا
ابزارهای آزمایش سرعت وب سایت ها

درپی به معرفی مهم‌ترین ابزارهای بدون پول بهینه سازی در وب می‌پردازیم که سئوکار های ماهر از آن فایده میگیرند. قابل ذکر میباشد که به کارگیری بدون نقص از برخی از این ابزارها نیاز به خرید اشتراک در آنهاست، البته تمامی آن‌ها دارنده سرویس ها بدون‌پول می باشند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

گوگل برای جنگ با اسپم (spam) و خرید بک لینک و پیوند، الگوریتم‌های مختلفی را معرفی نموده است. در‌این سئو سایت دربین الگوریتم پنگوئن باهدف ارزیابی سالم پیوند سازی وب سایت‌ها معرفی گردیده‌است که وظیفه پنگوئن شناسایی و جریمه وب سایت‌هایی میباشد که با خرید بک پیوند یا این که استراتژی های فریبنده برای خویش لینک و پیوند سازی می‌نمایند میباشد.

 

الگوریتم پنگوئن 

بهینه سازی در گوگل صرفا با آشنایی گوگل ممکن میباشد!
گوگل یک غرض به طور کاملً پر‌نور دارااست مخاطب با جستجوی یک عبارت در گوگل به ترتیب تارنما‌هایی که بیشترین رابطه را با واژه و کلمه وی دارا‌هستند را بیابد. نکته‌ای که بایستی به آن اعتنا داشت این میباشد که گوگل جايگاه بالا را به سایتی می‌دهد که مطالب تارنما آن با مراد درصد بالاتری از یوزرها یک کدام از باشد؛ از جملهً هنگامی شما عبارت اپ‌نویسی اندروید را کاوش میکنید. بیشتر تارنما‌های به اکران درآمده آموزشی میباشند چون که بیشتر کاربرانی که عبارت اپلیکیشن‌نویسی اندروید را کاوش کرده‌اند در‌پی یادگرفتن اپ نویسی اندروید بوده‌اند. این دستور موجب میگردد که بهینه سازی کردن یک وب سایت که به اپلیکیشن نویسی اندروید می‌پردازد و می‌خواهد از روش مرتبه گوگل توصیه اپ نویسی بگیرد بحران‌برانگیز خواهد شد.
فراگیری و یادگیری بهینه سازی یک گروه، مستلزم استعمال از دسته تکنیک ها و داده ها میباشد و بکارگیری داده ها محصور برای تارنما شما بسیار خطرناک میباشد. پیش از ایفا هرگونه تغییر و تحول در ساختار یا این که محتوای وب سایت خویش پژوهش ها جامعی در این مورد ایفا داده و کلیه جوانب را به خیر محاسبه نمایید. وب24 با مهیا آوردن گروه بدون نقص از چاره ها و طرز‌های متنوع با صرفه‌سازی وبسایت، یاور شما درین مسیر خواهد بود.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()