نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت  متخصصین سئو تصور می‌نمایند که لینک سازی، تنها به گرفتن بک‌لینک و پیوند از وب سایت‌های دیگر محدود می‌شود. ولی واقعیت این است که لینک و پیوند سازی داخلی، بهترین، معدود هزینه‌ترین و تاثیرگذارترین کاری می باشد که می‌توانیم برای ارتقاِ اثربخشی محتوای خود انجام دهیم.

زمانی یک مقاله جدید مینویسیم، دو راه پیش روی ما خواهد بود؛ طاقت نمائید تا خودش در نتیجه ها جستجو سکو بگیرد یا کاری کنیم تا گوگل متوجه نوشته ی علمی شما شده و رده بهتری برای آن در حیث بگیرد.

هرچقدر هم که محتوای ما عالی، اثرگذار و کاربردی باشد؛ بدون لینک، ممکن می باشد از چشم گوگل و کاربر پنهان بماند.

هدف اصلی ما از لینک‌سازی داخلی ساخت مسیرهای دسترسی به محتوا برای کاربران و یاری به شعور بهتر گوگل از ارتباط موضوعی و اهمیت صفحات وبسایت است.
لینک سازی داخلی چه تاثیری در قیمت دهی به صفحات دارد
لینک و پیوند سازی داخلی چطور به seo سایت کمک می‌کند؟
هدف اصلی ما درین مقاله رسیدن به یک استاندارد برای تعداد لینک‌های داخلی در هر نوشته ی علمی است اما پیش از آن‌که به سوال اصلی پاسخ دهیم اجازه دهید کمی بیشتر با اهمیت لینک و پیوند‌های داخلی آشنا شویم.

رضایت کاربر را افزایش می‌دهد
فراموش نکنیم که مهم‌ترین هدف ما ارائه جلب رضایت کاربر و بهبود تجربه او پس از حضور در وب سایت می باشد. الگوریتم‌های گوگل همت مینمایند تا معیار رضایت کاربر از وب سایت ما را تخمین بزنند. زمانی‌که نوشته‌ی علمی جدیدی منتشر می‌کنیم ربات‌های گوگل به آن وارد شده و محتوای ما‌را باز‌نگری می نمایند.

در صورتیکه این صفحه به هیچ جای دیگری لینک و پیوند نداده باشد برای کاربری که به آن وارد می‌گردد شبیه به یک کوچه بن بست است. چرا‌که بعد از مطالعه نوشته‌ی علمی راهی جز بستن برگه یا رجوع به نتیجه ها جستجو ندارد. پس در همان اولین قدم، یعنی ایندکس صفحه توسط گوگل، وجود لینک و پیوند‌های داخلی امداد زیادی به بهبود کیفیت محتوا و تجربه کاربری از حیث گوگل می‌نماید.

چند پیوند داخلی برای صفحه بزاریم؟
به نگهداری تازگی محتوا یاری میکند
تازگی محتوا نیز برای گوگل اهمیت زیادی دارااست. به عبارت دیگر برای گوگل مهم می باشد که محتوای ما تا چه وقتی برای کاربران موثر خواهد بود. یکی از معیارهای گوگل برای سنجش تازگی؛ بعدازظهر‌بندی، تعداد و کیفیت لینک و پیوند‌های ورودی به صفحه می باشد.

با تکثیر یک نوشته ی علمی جدید و ایجاد ارتباط منطقی با مقاله ها و صفحات قبلی وبسایت عملا به مراقبت تازگی و کیفیت آنها کمک کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات طولانی تر پیشنهاد می‌کنیم نوشته ی علمی معرفی الگوریتم Freshness را از دست ندهید.

تولید ارتباط معنایی بین صفحه های
هر لینک مانند یک درب می باشد؛ که ارتباط بین دو اتاق (ورقه) را ایجاد می‌کند. حال تصور کنید که در خانه، یک درب از آشپزخانه به دستشویی داشته باشیم! به نظر منطقی نمی رسد. یا اتاقی را در حیث بگیرید که هیچ در یا پنجره‌ای ندارد، چنین اتاقی انگار که وجود خارجی ندارد. با همین مثال عادی فهم و شعور می‌کنیم که؛

تولید لینک و پیوند میان دو ورقه از تارنما، که از دید معنایی و موضوعی به هم دارای ارتباط نیستند، عمل صحت نیست.
ربات‌های گوگل از این درها برای درک مضمون‌ صفحات و ساختار وب سایت ما به کارگیری می‌کنند. در بهره با ایجاد مسیرهای تودر تو و غیرکاربردی نه صرفا کاربران را آزرده می‌کنیم، ربات‌های گوگل را هم سردرگم خوا‌هیم کرد.

تا اینجا به اهمیت پیوند‌سازی داخلی پی بردیم، وقت‌ش رسیده که سوال اصلی را پاسخ دهیم.

دست کم و حداکثر از چندین پیوند در محتوا به کار گیری کنیم؟
در هر مقاله باید دستکم از 2 و حداکثر از 6 پیوند داخلی به کار گیری کنیم. احتمالا معطل چنین جوابی هستید؛ اما جواب درست این نیست! هیچ معیار تایید شده و مشخصی برای تعداد لینک‌ها وجود ندارد، در واقع میزان اصلی ما رضایت کاربر است. قبل از درج هر لینکی در ورقه می بایست فاکتورهای ذیل را در لحاظ داشته باشیم:

1- کاربران بدین لینک نیاز دارند؟
قبل از هرچیز باید خود را به جای کاربر بگذاریم؛ آیا لینکی که در اختیارش قرار داده‌ایم به شعور بهتر موضوع نوشته ی علمی کمک می نماید؟ یا قدم بعدی کاربر برای دریافت اطلاعات بیشتر را در اختیارش قرار می‌دهد؟

در حالتی که قرار نیست که کسی روی این لینک کلیک کند، چرا می بایست از آن به کارگیری کنیم؟

اهمیت فهم و شعور پرسونای مخاطب در تعداد لینک و پیوند سازی داخلی
2- متوجه اهمیت و ارتباط این پیوند می‌شوند؟
هر لینک با یک عبارت معین (Anchor Text) یا تصویر به برگه دیگری ارجاع داده می‌شود. در گذشته که اهمیت لینک و پیوند‌سازی داخلی به اندازه امروز نبود با به کارگیری از عباراتی مثل “اینجا”، “کلیک نمایید” یا “بیشتر بخوانید” کاربران را برای ورود به آن ورقه ترغیب می‌کردیم.

هرچقدر اهمیت انکرتکست در پیوند‌سازی بیش تر شد، اخلاق ما هم تغییر کرده و تمرکز خود را روی استفاده از واژه و کلمه کلیدی در Anchor Text گذاشتیم. اما که فعالیت اشتباهی نیست، البته تاثیر منفی بر کشف کردن مسیر درست برای کاربر خواهد داشت.

صبر نمایید!!! در جمله پیشین یک لینک مهم و به طور کامل مرتبط در دست شما گذاشتیم، روی آن کلیک کردید؟ احتمالا نه، حق هم دارید چون هیچ توضیحی به شما ندادیم که چرا بایستی روی آن کلیک نمایید. بهتر بود که گذشته از درج لینک شما را برای کلیک روی آن قانع می‌کردیم، به عنوان مثال به این شکل؛ تعیین انکرتکست مناسب تاثیر زیادی بر بهینه سازی و جلوگیری از جریمه تارنما بوسیله گوگل داراست، برای کسب اطلاعات اضافه پیشنهاد می‌کنیم مقاله Anchor Text چه میباشد را مطالعه فرمایید.

باز هم پیوند ما بر روی واژه کلیدی هدف است، اما این با یک پاراگراف کوتاه شانس کلیک کاربر بر روی آن را به شدت ارتقا داده‌ایم.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت  طریق ساخت محتوا برای کانال‌های اجتماعی

در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم شما‌را با طریق‌های ایجاد محتوای کیفیت خوب در رسانه‌های اجتماعی متعدد آشنا کنیم. با به کار گیری از این راهکارها، هم استراتژی بازاریابی محتوای شما تقویت خواهد شد و هم میتوانید در بازه دوره کوتاهی، مشتری بیشتری جذب فرمائید.

 

در حین و هزینه خویش صرفه جویی فرمائید

 

ساخت محتوای باکیفیت برای کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی، کاری حقیقتاً بحران برانگیز میباشد و فرقی هم نمی‌نماید شما در چه کسب و کاری سرگرم باشید. برای این که کمپانی‌ها بتوانند کمپین‌های خویش را برای مخاطبان جالب نمایند، بایستی ایده‌های نو و خلاقانه‌ای به فعالیت بگیرند. این فعالیت منجر می گردد که اشخاص بیشتری جذب آن‌ها گردیده و به‌دنبال کسب داده ها مربوط به مارک آن‌ها باشند. محتوایی که در پلتفرم‌های متعدد کانال‌های اجتماعی پست می شوند، میتوانند اعتبار مارک را در بازار ارتقا دهند و قضیه‌ای را مهیا نمایند که دوستداران مارک در ادامه کنندگان آن تبدیل شوند. به کارگیری از طریق‌های صحیح و آزموده گردیده، در کنار فکر خلاقانه، به صاحبان کسب و فعالیت یاری مینماید تا کمپین‌های تبلیغاتی موثری برای بازاریابی محتوای خویش ساخت نمایند. این کمپین‌ها، که بوسیله کسب و امور ساخت میشود، به ساخت محتوای کیفیت بالا برای مخاطبان انگیزه یاری کرده و آنان را جذب مارک میکند.

به چه شکل در کانال‌های اجتماعی محتوا ساخت کنیم؟
این روز ها، استعمال از رسانه‌های اجتماعی، یکی عمل‌های بسیار دوست داستنی نزد اکثری از اشخاص میباشد. حدود 65/2 میلیارد نفر در سراسر دنیا طی سال 2018، از رسانه‌های اجتماعی به کار گیری کرده‌اند. انتظار می‌رود تا سال 2021، این تعداد به 1/3 میلیارد رسد. در حالتی‌که که کسب و امور در ادامه دست یابی به مشتریان متعددی باشند، می بایست توان رسانه‌های اجتماعی خویش را ارتقاء دهند و کیفیت بالا‌ترین محتوا را برای مخاطب خویش ساخت نمایند. براین اساس میتوانند تدبیر مخاطبان را نسبت به مارک خویش ارتقا دهند. طرق مختلفی موجود هست که صاحبان کسب و عمل به امداد آن میتوانند محتوای کیفیت عالی برای مارک خویش ساخت نمایند. در این مکان به معرفی 8 تکنیک متداول و اثبات گردیده می پردازیم.

 

استراتژیهای ایجاد محتوا

 

1- محتوای دست نخستین ایجاد نمایید
بر پایه ی گزارش Sprout Worth، بیشتراز 50 درصد از کسب و امور یا این که بازاریاب‌های محتوا، هر روز محتوای تازه و جدید در دست خوانند‌گان قرار می دهند تا این چنین آنان را آپ تو دیت نگه دارا‌هستند. به این ترتیب به جثارت می‌قدرت اظهار‌کرد محتوای دست نخستین و غیر تکراری به برد در بازاریابی امداد خواهد کرد. بیشتراز 50 درصد بازاریاب‌های B2C یا این که بیزینس به مصرف کننده، میزان دارایی بازاریابی محتوای خویش را ارتقا داده‌اند. آن ها می دانند که با این عمل می توانند سریع و ریلکس به هدف ها متبوع خویش دست یابند.

2- برای بازاریابی محتوا برنامه‌ای منحصر ترتیب دهید
محتوای دست نخستین به کسب جايگاه بالا در گوگل هم یاری می‌کند، زیرا این مجموعه الگوریتم‌های خویش را آپ دیت رسانی نموده است و فقط به محتوای کیفیت عالی و دست نخستین اهمیت می دهد. بر پایه ی گزارشContent Marketing Institute، 27 درصد از کارآفرینان با ساخت یک برنامه منحصربه‌فرد در موضوع بازاریابی محتوا درصدد رجوع و برگشت هر چه بیش تر سرمایه خویش می باشند. صاحبان کسب و عمل نیز می توانند با استعمال یک استراتژی مطلوب در مورد بازاریابی محتوا و داشتن روزنگار ویرایشی، به توده این 27 درصد ملحق شوند.

 

استراتژیهای ایجاد محتوا

 

3- از طریق اعتبار سنجی اجتماعی استعمال نمائید
فیض یک پژوهش نشان اعطا کرد که یوزرها کانال‌های اجتماعی، معمولاً کامنت هایی که تا قبل از این لایک گردیده باشند را لایک می‌نمایند. به همین خیال و خاطر بایستی تلاش فرمایید به امداد اعتبار سنجی اجتماعی، محتوای قابل پسندی ارائه نمائید. شما میتوانید با به کارگیری از اعتبار سنجی اجتماعی، به مشتریان در پلتفرم‌هایی که طولانی تر به کارگیری می نمایند محتوا ارائه فرمائید. به یوزرها اذن دهید محتوای شمارا با دیگر افراد به اشتراک بگذارند. بدین ترتیب اشخاص بیشتری از وجود مارک شما آگاه می گردند و ترازو تدبیر اشخاص نسبت به آن در برهه زمانی کوتاهی ارتقا خواهد یافت.

4- برای ایجاد محتوا خلق کننده باشید
یوزرها کانال‌های اجتماعی، عمدتاً عشق و علاقه‌ای به خواند متن ها خسته کننده ندارند، به همین خیال و خاطر می بایست کاری نمائید تا محتوای شما در‌این رسانه‌ها جالب باشد و مخاطب را با خویش یار و همدم نماید. شما می توانید از تصویر استعمال فرمائید، بدین خیال و خاطر که کامنت و لایک بیشتری اخذ میکند و در مقایسه با وقتی که متن یکنواخت و خسته کننده باشد، بیش تر به اشتراک نهاده می‌گردد. بیش تر مخاطبان انگیزه شما عشق و علاقه‌ای به تلاوت متن در کانال‌های اجتماعی ندارند، به همین خیال در صورتی‌که قصد دارید پیام خویش را در پلتفرم‌های کانال‌های اجتماعی منتشر فرمایید، بایستی فقطً از متن به کار گیری نکنید و در کنار آن تصاویر و ویدئوهای جالب هم قرار دهید.

5- روایت برد خویش را در محتوایتان بگنجانید
یکی شایسته ترین شیوه‌ها برای مشغول کردن مخاطب با مشتریان این میباشد که قصه‌های پیروزی خویش را که تا قبل از اینً به وسیله مشتریان راضی به اشتراک گذارده گردیده بودند نقل فرمایید. بیش تر از 88 درصد از مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای خرید یک مال، به ایده ها مشتریان گذشته مراجعه میکنند. به همین خیال، به اشتراک گذاشتن روایت‌های پیروزی، تستیمونیال یا این که پیشنهاد طومار مشتریان، ریویوها و غیره در کانال‌های اجتماعی، به جذب هر چه بیش تر مخاطبان یاری خواهد کرد.

 

استراتژیهای ایجاد محتوا

 

6- از مجله‌های ایمیلی برای ایجاد محتوا به کار گیری فرمایید
به امداد پست الکرونیکی و رسانه‌های اجتماعی، می توانید نتیجه ها شگفت انگیزی برای کسب‌و‌عمل خویش به دست آورید. در‌صورتی‌که که علم کافی برای ساخت نرم افزار گوشی را دارید، میتوانید خودتان در روزنامه‌های ایمیلی، دکمه اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی را تعبیه نمائید یا این که برای این خواسته، از امداد اشخاص کارشناس منفعت بگیرید. آنگاه میتوانید از مشترکین این خبر نامه بخواهید تا محتوای گزینه پسندشان درین روزنامه‌ها را با مخاطبان انگیزه به اشتراک بگذارند. یافته‌ها نشان می دهد، در صورتی‌که کسب وکارها در خبر نامه‌های ایمیلی، دکمه‌ای تعبیه نمایند که قابلیت و امکان به اشتراک گذاری محتوا در کانال‌های اجتماعی وجود داشته باشد، نرخ کلیک آن ها تا 158درصد ارتقاء خواهد یافت.

7- از هشتگ‌ها برای ساخت محتوای کیفیت خوب استعمال نمایید
هشتگ‌ها، یکی‌از دوست داستنی‌ترین مکانیسم‌هایی می باشند که در پلتفرم‌های کانال‌های اجتماعی به کارگیری میشوند. به امداد هشتگ‌ها می‌اقتدار محتوای دارای ربط را دید. همینطور قابلیت و امکان ساخت رابطه فی مابین کسب و امور با بقیه یوزرها در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی موجود است. همینطور به امداد هشتگ‌ها می توانید هر محتوایی را بیشتراز یک توشه به اشتراک بگذارید. به‌این مراد کافی میباشد پیشین از به اشتراک گذاشتن، تیتر‌ها و هشتگ های محتوا را تغییر و تحول دهید. به علاوه، به کارگیری از هشتگ‌ها باطن محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذارده میشود، نرخ کلیک آن‌ها را ارتقاء میدهد. تا قبل از این که از هشتگ‌ها برای محتوای رسانه اجتماعی خویش به کار گیری نمایید، بدین مورد ها اعتنا داشته باشید:

هشتگ ها، بایستی وضعیت محاوره‌ای داشته باشند.
هشتگ های محتوایی بایستی دارای ارتباط و کوتاه باشند.
هنگام افزودن هشتگ ها، اصلا از علائم نگارشی یا این که مسافت به کار گیری نکنید.
از به فعالیت بردن بیش تر از اندازه هشتگ ها به خصوص در یک محتوا دوری کنید.
با استعمال از ابزارهای جان دار، هشتگ های ترند را برای محتوای رسانه اجتماعی خویش پیدا نمایید.
8- از طریق لحاظ سنجی و مسابقه به کارگیری نمایید
در‌حالتی که در کسب‌و‌فعالیت خویش به‌دنبال ارتقا نرخ شرکت کردن یوزرها میباشید، می بایست برگزاری مسابقه و نظرسنجی را در کانال‌های اجتماعی خویش بگنجانید. شما می توانید در پلتفرم‌های متعدد مثل فیسبوک، اینستاگرام یا این که هر رسانه دیگری مسابقه برگزار نمایید و از مخاطبان انگیزه خویش بخواهید پست شمارا لایک کرده و برگه را با یوزرها دیگر به اشتراک بگذارند. همینطور از آن ها بخواهید نشانی پست الکرونیکی خویش را در مشت شما قرار بدهند تا آنان‌را در جریان مسابقه‌های آتی قرار دهید. بیشتراز 35 درصد دوست داران فیسبوک، به صفحاتی عشق و علاقه دارا‌هستند که مسابقات و نظرسنجی‌های متفاوت را برای آن ها ترتیب میدهد. استعمال این استراتژی مطلقاً تعداد مخاطبان شما‌را در رسانه‌های اجتماعی ارتقاء خواهد بخشید. همینطور، به شما قابلیت میدهد در بازه کوتاهی، تعداد فالور و اعضای کانال‌های اجتماعی خویش را ارتقا دهید.



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت 1- تیتر وب سایت

حتی در صورتیکه نخواهیم بهینه سازی و گوگل را در حیث بگیریم، تیتر تارنما شما نام و نشان آنلاین شما میباشد به این ترتیب می بایست در تعیین آن توجه فرمایید. تیتر تارنما بایستی با محتوای مطالب شما هم خوانی داشته باشد. بهتراست که واژه و کلمه کلیدی اصلی خویش را در تیتر وب سایت خویش به عمل ببرید.
سوال: در‌حالتی که اسم وب سایت شما یک مارک باشد. به چه شکل بایستی تیتر تارنما خویش را گزینش فرمایید. به عنوان مثال مارک لیندا Lynda که یک وبسایت آموزشی میباشد. قابلیت و امکان رعایت هیچکدام از مورد ها بیان شده بالا در تیتر تارنما خویش را نداشته میباشد. تیتر این وبسایت صرفا و تنها میتواند یک کلمه و واژه باشد و آن واژه هم Lynda میباشد در‌این‌صورت چه‌طور می بایست از تیتر تارنما خویش برای معلوم کردن مسئله تارنما که یک وبسایت آموزشی میباشد استعمال شود. جواب معمولی میباشد برای حل این نقص‌ متا توضیحات به صفحه های اینترنت بیشتر شده‌است.

2- متا توضیحات
درین بخش شما می‌توانید با ذهنی آسان در رابطه قضیه وب سایت خویش توضیحاتی ارائه بدهید. این توضیحات بایستی کوتاه باشد و نهایتاً در یک یا این که دو جمله کوتاه نوشته شوند. متا توضیحات وب سایت می بایست به گونه ای نگاشته شود که مخاطبان تارنما را به کلیک روی لینک و پیوند وب سایت جذب نماید. متا توضیحات در کمپین های شبکه‌های‌اجتماعی گزینه به کارگیری قرار میگیرد و ضمنا گوگل ممکن میباشد که‌این متن را در برگه نتیجه ها کاوش به اکران بگذارد. براین اساس کارایی فرمائید که با متن خویش استفاده کننده را به قرائت محتوای ورقه ترغیب فرمائید.

3- تیتر کاغذ
راز تیترهای یک ورقه به وسیله تگهای H1-H6 معلوم می‌گردد. تگ H1 معمولاً تیتر برگه میباشد. در Html5 گوگل در حالتی که که تگ H1 در درون تگهای Aside، Article، section نباشد آن را تیتر برگه در حیث میگیرد. در غیر این رخ این تگ تیتر اصلی به عبارتی بخش در حیث گرفته می‌گردد. بدین ترتیب هنگام ساخت سایت با Html5 بدین زمینه توجه فرمائید. میتوانید از تگ div بعنوان کانتینر تیتر اصلی ورقه استعمال نمائید.
گوگل بایستی مطمئن شود که ما قصد فریب یوزرها را نداریم براین اساس عملکرد میکند با تلاوت محتوای ما مطمئن شود که محتوای ما با واژه کلیدی اصلی برگه در رابطه میباشد. گوگل پس از قرائت توضیحات وب سایت به سراغ سرتیترهای تارنما می رود و به ترتیب اهمیت، آنان را آیتم باز نگری قرار می‌دهد. به این ترتیب رابطه دربین تیتر ورقه و کلمه و واژه کلیدی اصلی یک ضرورت میباشد. البته می اقتدار تیتر برگه را برای گوگل سئو هم کرد تا بتوان درجه بهتری در گوگل بدست آورد. برای این فعالیت می اقتدار کلمه و واژه کلیدی کاغذ را در تیتر ورقه استفاده نمود. با اعتنا به اینکه تیتر وب سایت ممکن میباشد اسم مارک شما باشد، که هیچ ارتباطی با محتوای وب سایت شما ندارد تیتر صفحه های قادر است به گوگل برای ادراک محتوای وب سایت یاری دهد. نمونه در وبسایت Lynda که یک وب سایت آموزشی میباشد تیتر ورقه ای که در رابطه به یادگرفتن فتوشاپ میباشد را \"یادگرفتن روتوش ماهر با فتوشاپ\" قرار داده که به وضوح محتوای برگه را به اطلاع گوگل میرساند.

4- راز تیترها
تگ های h2-h4 بیش تر از تگ های دیگر برای ایجاد سرتیترها در وب سایت به فعالیت می‌روند. اهمیت به کار گیری سرتیترها در‌این میباشد که گوگل خیر فقط برای شعور محتوای وبسایت بلکه برای شعور ساختار ورقه به آن‌ها مراجعه می‌نماید. براین اساس هنگام به کارگیری از آن‌ها ساختار وبسایت را در حیث داشته باشید. نمونه: برگه ای با تیتر روتوش ماهر فتوشاپ داریم که در آن این موضوعات یادگرفتن داده شده‌است. روتوش رخ، روتوش خرقه، روتوش دور‌نما، این عنوان ها در تارنما با تگ h2 درج میگردند. درحال حاضر تیتر \"روتوش فیس\" خویش دارنده یک‌سری تحت تیتر به نامهای \"روتوش لکهای فیس، رنگی کردن دیده، تغییر تحول رنگ لبها و...\" این عنواین با تگ H3 در وبسایت قرار خواهند گرفت و در‌حالتی که این عنا وین هم پایین عنوانی داشته باشند. مثالا \"روتوش لک چهره\" ذیل عنوانی به اسم \"تفاوت ابزار Healing و Spot Healing در روتوش چهره\" داشته باشد این تحت تیتر با تگ H4 درج خواهد شد. بدین ترتیب گوگل می‌توانند متوجه شود که رابطه این عنا وین باهم به چه رخ میباشد.

5- سئو ساختار URL
تعداد سایتهایی که URL های با صرفه گردیده ندارد به قدری میباشد که گوگل اهمیت سئو URL را کاهش داده میباشد. تا سایتهایی که محتوایی مطلوب برای یوزرها دارا هستند البته URL با صرفه گردیده ای برای مخاطبان خویش ندارند بتوانند در جايگاه های خویش بمانند. البته این نکته برای شما قادر است کلید پیروز شدن در رقابت seo باشد. بدین مفهوم که در صورتی‌که وب سایت شما از دید کیفیت محتوا با تارنما حریف برابر باشد. باصرفه بودن URL در معنای بردن شما از حریف خواهد بود. البته seo URL به چه شکل انجام می‌گردد.
نخستین : از به کاربردن عبارتهای بی مضمون‌ در URL اجتناب نمایید. نمونه عبارت P1010
دوم : چنانچه اپلیکیشن مدیر محتوا برای شما URL را تولید میکند از کمپانی ساخت سایت بخواهید که‌این فعالیت را در کادری قابل روئیت و بازنویسی برای شما انجام دهد. که بتوانید در فیس مشاهده خلل آن را بازنویسی نمائید.
سوم: از واژه کلیدی در URL صفحه های به کار گیری فرمایید.
چهارم: برای یک برگه یک‌سری نشانی متفاوت نداشته باشید. نمونه :
/article/nokia-move-to-android.aspx
/news/nokia-move-to-android.aspx

6- نقشه تارنما و فولدر Robots.txt
گوگل برای یافتن صفحه ها نو ساخت گردیده و صفحه های دستکاری گردیده به نقشه وب سایت نیاز داراست.
فولدر Robots.txt برای خودداری از ایندکس شدن صفحاتی که برای یوزرها گوگل دیدنی نیستند ضروری میباشد.
این دو اهمیت خویش را تا لحظه ای که بهینه سازی تارنما مبتلا اشتباهات عدیده نشده باشد نشان نمی دهند. اشخاص متعددی به ما مراجعه کرده اند که خویش سایتشان را تولید و بهینه سازی کرده و قدرتمند به شعور ایرادات بهینه سازی وب سایت خویش نبودند و پس از باز بینی معین شد که عدم اعتنا در تولید فایلهای نقشه وب سایت و Robots.txt به وسیله آن‌ها، منجر گردیده که صدمات متعددی به بهینه سازی تارنما خویش وارد نمایند.



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت  چه اصولی در نوشتن رپورتاژ باید رعایت شود؟

در نوشتن یک رپورتاژ آگهی خوب ، از پاراگراف اصولی که بایستی رعایت شود ارتباط موضوعی و مفهومی آن با مورد سایت شماست. اگر محتوایی متعدد و غیرمرتبط بنویسید و کاربر بواسطه آن محتوا وارد سایت شما شود سریعا وب سایت را رخنه‌ خواهد کرد و این‌راه یکی از مصادیق سئو کلاه سیاه محسوب می شود و بوسیله گوگل جریمه خواهید شد. نکته بعدی استفاده از تگ های مناسب برای هدینگ می باشد.
بهینه سازی وب سایت

همچنین تعداد لینک و پیوند هایی که به کارگیری می کنید بهتر اسا میان 3 تا 5 لینک باشد و طول نوشته ی علمی نیز بین 1000 تا 1500 کلمه مناسب می باشد تا هم امتیاز مثبتی در seo داشته باشد و هم کاربر از مطالعه آن خسته نشود.یکی از دیگر از اصولی که در رپورتاژ
چه اصولی در نوشتن رپورتاژ باید رعایت شود؟
در نوشتن یک رپورتاژ آگهی خوب ، از پاراگراف اصولی که بایستی رعایت شود ارتباط موضوعی و مفهومی آن با مورد سایت شماست. اگر محتوایی متعدد و غیرمرتبط بنویسید و کاربر بواسطه آن محتوا وارد سایت شما شود سریعا وب سایت را رخنه‌ خواهد کرد و این‌راه یکی از مصادیق سئو کلاه سیاه محسوب می شود و بوسیله گوگل جریمه خواهید شد. نکته بعدی استفاده از تگ های مناسب برای هدینگ می باشد.
بهینه سازی وب سایت

همچنین تعداد لینک و پیوند هایی که به کارگیری می کنید بهتر اسا میان 3 تا 5 لینک باشد و طول نوشته ی علمی نیز بین 1000 تا 1500 کلمه مناسب می باشد تا هم امتیاز مثبتی در seo داشته باشد و هم کاربر از مطالعه آن خسته نشود.یکی از دیگر از اصولی که در رپورتاژ باید رعایت شود تکثیر آگهی در تارنما های دارای ارتباط یا خبرگزاری های پربازدید است.

جهت تاثیرگذاری اضافه رپورتاژ ، مراحل ایجاد و نگارش آن را به دست متخصصین تولید محتوا و آگهی و سئو تارنمابسپارید. در متن قطعا از یک یا دو تصویر دارای ارتباط و جذاب به کار گیری نمائید. مجموعاَ باید گفت که شما می بایست تمام اصول تولید محتوا را رعایت کنید.

رپورتاژ آگهی بدون پول
آیا قابلیت و امکان ثبت بدون‌پول رپورتاژ آگهی نیز وجود دارد؟ در جواب باید گفت بله! شما میتوانید محتوا و رپورتاژ تولید شده را در تارنما ها و شبکه های اجتماعی مثل لینکدین و فیسبوک یا سایت ایرانی ویرگول که قابلیت تکثیر نوشته‌علمی یاور با تصویر و لینک را مهیا می آورند ، را ثبت کنید و به صورت بدون پول بازدیدکننده و بکلینک دریافت نمائید.

به غیر از مورد ها یاد شده وبسایت های آگهی و خبری فراوان دیگری هم وجود دارند که به شما در ثبت رپورتاژ رایگان یاری خواهند کرد. البته باتوجه به اینکه مسئله این وبسایت ها عمومی و در تمام مورد هاست بدون شک اصول seo محتوا را در نوشتن رعایت نمائید و از برچسب برای مشخص نمودن موضوع متن استفاده فرمایید. معمولا در‌این سیرتکامل سایت ها اجازه ثبت حدود پنج برچسب به شما داده می شود.
باید رعایت شود تکثیر آگهی در تارنما های دارای ارتباط یا خبرگزاری های پربازدید است.

جهت تاثیرگذاری اضافه رپورتاژ ، مراحل ایجاد و نگارش آن را به دست متخصصین تولید محتوا و آگهی و سئو تارنما بسپارید. در متن قطعا از یک یا دو تصویر دارای ارتباط و جذاب به کار گیری نمائید. مجموعاَ باید گفت که شما می بایست تمام اصول تولید محتوا را رعایت کنید.

رپورتاژ آگهی بدون پول
آیا قابلیت و امکان ثبت بدون‌پول رپورتاژ آگهی نیز وجود دارد؟ در جواب باید گفت بله! شما میتوانید محتوا و رپورتاژ تولید شده را در تارنما ها و شبکه های اجتماعی مثل لینکدین و فیسبوک یا سایت ایرانی ویرگول که قابلیت تکثیر نوشته‌علمی یاور با تصویر و لینک را مهیا می آورند ، را ثبت کنید و به صورت بدون پول بازدیدکننده و بکلینک دریافت نمائید.

به غیر از مورد ها یاد شده وبسایت های آگهی و خبری فراوان دیگری هم وجود دارند که به شما در ثبت رپورتاژ رایگان یاری خواهند کرد. البته باتوجه به اینکه مسئله این وبسایت ها عمومی و در تمام مورد هاست بدون شک اصول seo محتوا را در نوشتن رعایت نمائید و از برچسب برای مشخص نمودن موضوع متن استفاده فرمایید. معمولا در‌این سیرتکامل سایت ها اجازه ثبت حدود پنج برچسب به شما داده می شود.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت نرخ تبدیل : چرا وقت و انرژی خودمان را تلف کنیم؟! آن هم بر روی صفحه های گوناگون یک تارنما که همه انگیزه مشترک دارا‌هستند . حتما یک کدام از این صفحه های نرخ تبدیل بهتری داراست. پس تمام عملکرد و تمرکز شما بایستی روی به عبارتی کاغذ باشد.
کیفیت محتوا : قطعا در‌حالتی که یک‌سری برگه را با یک واژه و کلمه کلیدی انگیزه بگیرید ، محتوای آن‌ها خیلی به هم نزدیک میشوند. این قضیه سبب می گردد که صفحه ها شما در معرض خطر محتوای تکراری قرار گیرند. و حتی در حالتی که جزء محتوای تکراری به اکانت نیایند به جور محتوای نادر قیمت می‌روند. این موردها به تارنما ما ضربه می‌زنند و دیگر تحت عنوان یک منشا در مورد کاری خویش شناخته نمی شویم.
بک پیوند : بی تردید اخذ لینک و پیوند از وبسایت های دیگر در صورتی به صدق صورت بپذیرد ، بر روی seo تارنما شما تاثیر مثبت می‌گذارند. هم اکنون فکر کنید که شما برای یک معنا واحد ، تعدادی ورقه در سایتتان ساخت نموده اید. به این ترتیب پیوند هایی که اخذ میکنید در میان آن‌ها پخش میگردند. در حالی که به راحتی می توانستید با تمرکز بر روی یک کاغذ در آن معنی کلیدی مقام قابل قبولی کسب فرمایید.
چه گونه می‌توانیم خلل کنیبالیزیشن را حل کنیم ؟به کارگیری از تگ کنونیکالشما بی تردید می بایست استراتژی مطلوب برای گزینش کلمه ها کلیدی داشته باشید. بایستی همت فرمائید برای هر کاغذ از وب سایت خویش صرفا یک کلمه و واژه کلیدی را آیتم انگیزه قرار بدهید. در‌صورتی‌که به دلیلی بدون چاره شدید یکسری برگه بسیار در حدود هم داشته باشید ، قطعا از تگ کنونیکال به کارگیری نمایید. با به کار گیری ار این تگ برای گوگل مشخص و معلوم میکنید که کدام برگه مبداء اصلی هست.
بعضا ها می پندارند که استعمال از تگ کنونیکال بدین معنی میباشد که صرفا یک کاغذ اصلی و کانونی در حاصل گوگل ظواهر میگردد. در حالتی که که ابدا این چنین وجود ندارد. شما با به کار گیری از تگ کنونیکال به گوگل میگویید که فلان ورقه ، کاغذ اصلی دراین مورد میباشد. ولی درصورتی که استفاده کننده عبارتی را کاوش نماید که جواب آن در برگه ی کانونی نباشد و در دیگر صفحات دارای ارتباط باشد ، گوگل آن برگه را به یوزرها اکران میدهد. حتی با وجود اینکه تگ کنونیکال آن کاغذ به ورقه اصلی اشاره نماید.
ولی با تمامی این تفاسیر ، شما علاوه بر seo بایستی تجربه کاربری را هم در حیث بگیرید. برای یوزرها معمولا پراکندگی یک مورد در صفحه ها متعدد ، تجربه جالبی نمیباشد. تا جایی که می‌توانید از صفحات با محتوای بی نقص به کار گیری نمایید.
به کارگیری از ریدایرکت 301در شرایطی که شما در وبسایت خویش با کنیبالیزیشن مواجه گردیده اید، میتوانید از ریدایرکت 301 استعمال کنید. در‌این نحوه نخست بایستی تمام صفحاتی که یک معنی مشترک را میرسانند ، پیدا نمائید. بعد از آن شایسته ترین ورژن آن را نگه دارید و مابقی صفحه های شبیه را بر روی آن ورقه اصلی ، ریدایرکت 301 فرمایید. با این عمل 2 مبادرت مهم انجام داده اید. نخستین اینکه اعتبار لینک و پیوند های صفحه های نسخه برداری را به ورقه اصلی انتقال می دهید . و دوم اینکه یوزرها را از سردرگمی در میاورید و مستقیما به سمت نسحه بی نقص و اصلی هدایت مینمایید.
این نوشته‌ی‌علمی را به اشتراک بگذارید



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت کنیبالیزیشن موضوعی میباشد که می بایست آن را دور از شوخی بگیرید. در غیر این فیس ضربه سنگینی به بهینه سازی وبسایت شما میزند. کنیبالیزیشن مستقیما روی جايگاه بندی شما در حاصل گوگل تاثیر منفی می‌گذارد.

cannibalization در کار وقتی واقعه می افتد که وب سایت شما در یک واژه یا این که عبارت کلیدی ، با چندین کاغذ متعدد در نتیجه ها ظواهر شود. این اختلال خیلی اوقات قادر است به طور ناخواسته حادثه بیافتد. و معمولا ناشی از ساختار غلط معماری وبسایت ها می‌باشد. به عنوان مثال هنگامی که یک نوع بندی از وبسایت شما دقیقا با یک ورقه لندینگ پیج از سایتتان ، بر روی یک واژه و کلمه کلیدی انگیزه گذاری گردیده اند. خیلی تایم ها حتی نزدیک بودن لغات کلیدی میتواند این ایراد را تولید کند.

از طرف دیگر برای خیلی از وبسایت ها هنگامی این رخداد می افتد که به راهبرد های گوگل احترام نمی گذارند. گوگل به شدت مخالف این زمینه میباشد که شما تعدادی برگه از سایتتان را برای تصاحب کردن جايگاه بهتر ، با یک واژه و کلمه کلیدی مالامال نمایید. معمولا اشخاصی که علم بهینه سازی خویش را آپ تو دیت نکرده اند ، از این استراتژی استعمال می نمایند. زیرا در یکسری سال پیش این اقدامات پاسخ می بخشید. البته امروزه الگوریتم های گوگل پیشرفت شگفت انگیزی کرده اند و با این حرکات خطا فقط به بهینه سازی وبسایت خودتان ضربه می زنید.

چرا کنیبالیزیشن در کلمه ها کلیدی یک خلل محسوب می‌شود؟
نکته این میباشد که در شرایطی که چندین برگه بخواهند برای یک واژه و کلمه کلیدی سکو بندی شوند، کدام ورقه برای کاوش کنندگان مطلوب خیس میباشد!؟

وقتی که ربات های گوگل در وبسایت شما به خزش می‌پردازند ، مشاهده می‌کنند که یک سری ورقه متعدد برای یک واژه کلیدی “دارای ارتباط” وجود دارا‌هستند. ولی گوگل بدون چاره میباشد از فی مابین این صفحه های ، ارزشمند ترین آیتم را گزینش نماید.

مثلا خیلی از اشخاص وقتی که وبسایت خویش را با 2 سود چهارم و پنجم در کاغذ اولیه نتیجه ها گوگل مشاهده می نمایند ، بسیار خرسند میشوند. در حالی که نمی دانند در‌صورتی‌که این نقص‌ را برطرف نمایند حتی ممکن میباشد بتوانند سود نخستین یا این که دوم شوند و CTR بیشتری اخذ نمایند. دشوار در غلط می‌باشید در شرایطی که انتظار داشته باشید که با این استراتژی ، بها seo وبسایت خویش را ارتقا دهید. با این عمل در فعالیت علاوه بر اینکه ارزشی برای بهینه سازی سایتتان ساخت نکرده اید ، بلکه زمان های جان دار را از خودتان گرفته اید. مطلقا عملکرد فرمایید مقاله‌ها آپ دیت گردیده بهینه سازی تارنما را مطالعه نمایید تا از این اشتباهات پرهیز کنید.

یک سری ادله مهم برای غربت از cannibalization
نرخ تبدیل : چرا وقت و انرژی خودمان را تلف کنیم؟! آن هم بر روی صفحه ها متعدد یک وبسایت که همه انگیزه مشترک دارا‌هستند . مطلقا یکی‌از این صفحه ها نرخ تبدیل بهتری دارااست. پس تمام عملکرد و تمرکز شما می بایست روی به عبارتی ورقه باشد.

کیفیت محتوا : صد رد صد در حالتی‌که تعدادی برگه را با یک کلمه و واژه کلیدی انگیزه بگیرید ، محتوای آنها خیلی به هم نزدیک میشوند. این زمینه سبب میشود که صفحه ها شما در معرض خطر محتوای تکراری قرار گیرند. و حتی در شرایطی‌که جزء محتوای تکراری به اکانت نیایند به نوع محتوای نادر قیمت میروند. این موردها به وب سایت ما ضربه میزنند و دیگر تحت عنوان یک منشاء در مسئله کاری خویش شناخته نمی شویم.

بک پیوند : مطلقا اخذ پیوند از وب سایت های دیگر در صورتی به صدق صورت پذیرد ، بر روی سئو وب سایت شما تاثیر مثبت می‌گذارند. هم اکنون فکر کنید که شما برای یک معنا واحد ، تعدادی کاغذ در سایتتان ساخت نموده اید. بدین ترتیب پیوند هایی که اخذ می‌کنید میان آنان پخش می گردند. در حالی که به راحتی می توانستید با تمرکز بر روی یک کاغذ در آن معنی کلیدی منزلت قابل قبولی کسب فرمایید.

چه طور میتوانیم نقص‌ کنیبالیزیشن را حل کنیم ؟
استعمال از تگ کنونیکال
شما مطلقا می بایست استراتژی مطلوب برای گزینش کلمه ها کلیدی داشته باشید. بایستی همت فرمایید برای هر کاغذ از وب سایت خویش صرفا یک واژه و کلمه کلیدی را آیتم انگیزه قرار بدهید. در صورتیکه به دلیلی بدون چاره شدید یک‌سری ورقه بسیار در حدود هم داشته باشید ، مسلما از تگ کنونیکال استعمال فرمائید. با به کارگیری ار این تگ برای گوگل معلوم می‌کنید که کدام برگه مبداء اصلی است.

برخی ها فکر‌می‌کنند که به کارگیری از تگ کنونیکال به‌این معنی میباشد که فقط یک برگه اصلی و کانونی در حاصل گوگل ظواهر می گردد. اگر که ابدا این چنین وجود ندارد. شما با به کار گیری از تگ کنونیکال به گوگل میگویید که فلان برگه ، برگه اصلی در این مورد می‌باشد. ولی در صورتی‌که استفاده کننده عبارتی را کاوش نماید که جواب آن در برگه ی کانونی نباشد و در دیگر صفحه ها دارای ربط باشد ، گوگل آن برگه را به یوزرها اکران میدهد. حتی با وجود اینکه تگ کنونیکال آن کاغذ به کاغذ اصلی اشاره نماید.

ولی با همگی این تفاسیر ، شما علاوه بر seo بایستی تجربه کاربری را هم در حیث بگیرید. برای یوزرها معمولا پراکندگی یک زمینه در صفحه ها متفاوت ، تجربه جالبی نمیباشد. تا جایی که میتوانید از صفحات با محتوای بی نقص به کارگیری فرمائید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت 


هر دسته میزبانی خصوصیت‌های یگانه خودش را دارااست. در پی به بازنگری خصوصیت‌های هر دو گونه میزبانی میپردازیم:

مزایای هاست اشتراکی
بها هاست اشترا کی نسبت به سرور مجازی ارزانتر میباشد.
فعال سازی وبسایت در آن‌ها بی آلایش میباشد. این خدمت به سیرتکامل‌ای پباده سازی گردیده که اشخاص به راحتی بتوانند با آن فعالیت نمایند.
نیازی به پیکربندی و حفظ سرور ندارد و حتی نیازی وجود ندارد نگران به روزرسانی قابل انعطاف‌افزارهای سرور باشید.
ایرادات سرور و مشکلاتی که مرتبط با کدنویسی وب سایت نباشد، از سمت کمپانی میزبانی برطرف میگردند.
از داده ها وبسایت و حتی پست الکرونیکی‌ها، بصورت اتومات پشتوانه تهیه و تنظیم می شود، تا در مواقع بروز نقص‌ به راحتی بتوان داده ها را بازگردانی کرد.
مزایای هاست اشتراکی


معایب هاست اشتراکی
منابع محدودی داراست و سرعت لود تارنما محدود بدین منابع میباشد.
نمی‌توانید مطابق با نیاز سایت، پیکربندی سرور را تغییر‌و تحول دهید.
در مواقعی که وبسایت شما، محدودیت‌های هاست اشتراکی را به هر صورت نقص نماید، هاست شما غیرفعال خواهد شد.
بیشتر مصرف وب سایت دیگری که ترافیک متعددی دارااست، قادر است بر وبسایت شما نیز اثر بگذارد. از گزاره آن وقتی میباشد که یک تارنما دیگر بر روی سرور مشترک با وبسایت شما، آیتم حمله قرار می گیرد.
مدام این خطر موجود است که ایرادات امنیتی وب سایت‌های دیگر بتواند بر وب سایت شما نیز اثر بگذارد.
هنگامی تارنما شما منابع سرور را با دیگر وبسایت‌ها بصورت مشترک استعمال می کند، به این مضمون‌ میباشد که در حالتی‌که سایتی، بر روی سرور مشکلی ساخت نماید، این قضیه میتواند بر وبسایت شما نیز تاثیر بگذارد. از طرفی، مدام این خطر موجود است که با آلودگی یک کدام از وبسایت‌ها روی سرور مشترک، وبسایت شما نیز کثیف شود.

کشور ایران هاست با فعال‌سازی یک گوشه و کنار ایزوله (Isolated) برای هر وب سایت، محدوده عمل و مصرف منابع را محدود به فضای به عبارتی تارنما نموده است. همان، به کارگیری از تکنولوژی Application Isolation Mode، هم منجر پایداری و هم منجر ارتقاء امنیت تارنما‌های اشتراکی شده‌است.

معایب هاست اشتراکی


مزایای سرور مجازی
فضا این گونه از میزبانی منقطع بوده و بطور بی نقص در مشت شماست.
ریسک امنیتی درین خدمت‌ها بسیار کمتر میباشد، ضمن اینکه میتوانید پیکربندی امنیتی را بصورت سفارشی تغییر تحول دهید.
میتوانید سرور مجازی را برای یک تارنما، به‌چهره سفارشی تنظیمات فرمایید.
سرور مجازی قابل افزایش میباشد و هر لحظه می توانید با افزایش آن، منابع بیشتری به وب سایت اختصاص دهید.
به سرور دسترسی بی نقص دارید و می توانید شخصا آن را مدیر نمائید.
می توانید سیستم‌ ادله و اپلیکیشن های دلخواه خویش را نصب و فعال سازی نمائید.
سرعت بار گذاری وب سایت در خدمت مجازی، سریع‌خیس میباشد.
مزایای سرور مجازی
معایب سرور مجازی
میزبانی سرور مجازی گران‌خیس از میزبانی اشتراکی میباشد.
برای رئیس سرور مجازی نیاز به علم فنی دارید.
جمهوری اسلامی ایران هاست با ارائه پلان سرویس ها رئیس سرور، همه پروسه فعال‌سازی، حفظ و رئیس سرور شمارا به عهده می‌‌گیرد.
سیستم حمایت کننده‌گیری اتوماتیک ندارد و تنظیم حمایت کننده از داده ها وبسایت بر عهده شماست. از طرف دیگر، به علت عدم وجود Backup برای سرورهای مجازی، چنانچه که مشکلی برای سیستم ادله چهره دهد و سرور شما دیگر قابل به کار گیری نباشد، با مشکلاتی بزرگی روبرو میشوید و شاید نیاز باشد تمام فرآیند نصب و فعال‌ساز‌ی را، از در آغاز انجام دهید.
کشور ایران هاست، با فعال سازی خدمت Backup، هر روز بصورت اتومات از سرورهای مجازی ورژن حامی تنظیم مینماید تا در فیس بروز اختلال، به راحتی بتوانید همانند تونل عصر، به تاریخی که مد لحاظ شماست بازگردید.
سرور مجازی
مقایسه ی بها هاست در قبال ارزش سرور مجازی
با دقت به ماهیت دو خدمت هاست اشتراکی و سرور مجازی همان گونه که انتظار می‌رود بها سرور مجازی به مراتب اضافه از ارزش هاست اشتراکی میباشد. برهان اصلی این تفاوت هزینه‌ای نیز مرتبط با منابع منحصربه‌فرد می شود که در سرور مجازی در مشت مشتریان گذارده میگردد.

ارزش هاست
کدام گونه خدمت مطلوب تارنما شماست
هاست اشتراکی، برای افرادی مطلوب میباشد که :

علم پاره ای درخصوص هاستینگ و فعال سازی وب سایت دارا هستند.
نیاز به سرویسی دارا‌هستند که ارزان ارزش باشد.
منابع محدود هاست اشتراکی برایشان کافی میباشد.
بازدیدکننده متعددی ندارند.
سرور مجازی، برای کسانی مطلوب میباشد که :

میتوانند برای میزبانی وب سایت، هزینه بیشتری بپردازند.
سایت آنان، نسبت به منابعی که برای هاست اشتراکی تمجید گردیده، مصرف بیشتری داراست.
واحد سنجش بازدید وبسایت ارتقا یافته و یا این که قرار میباشد در آینده‌ای نزدیک این واقعه بیافتد.
حجم بازدید تارنما قابل پیش‌بینی وجود ندارد.
معیار Uptime وب سایت بسیار مهم میباشد.
قصد دارا هستند، پیکربندی سرور را متناسب با وبسایت خویش تغییر‌و تحول دهند و یا این که برنامه‌های خاصی را، برای پشتیبانی از وب سایت نصب نمایند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت درصورتی که به تازگی با بک‌ لینک و پیوند‌های بدی مواجه گردیده اید، عصر آن رسیده میباشد که برای برطرف کردن آنان مبادرت نمائید چرا‌که این پیوند‌ها اثرات مخربی بر سکو بندی وب سایت‌تان دارا هستند. به این ترتیب درین نوشته‌علمی فراگیری بهینه سازی پیرامون این مباحث صبحت میکنیم که: این بک‌ پیوند‌ها چه می باشند، به چه شکل میتوان آن‌ها‌را شناسایی کرد و چطور می اقتدار پیوند های اسپم را حذف کرد.

یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهای گوگل برای امتیازدهی، کیفیت لینک و پیوند میباشد و برای دستیابی به‌این امر خطرناک بسیار سعی نموده است. برای او‌لین توشه حذف چنین پیوند‌هایی در ورژن به روز گردیده ی Google Penguin در سال 2012 وقوع افتاد و وبعدها تغییراتی بر آن اعمال گردیده و Panda update پدید آمد. براساس حدس و گمان ها و آخری تغییرات اعمال گردیده برای آپ تو دیت الگوریتم در ماه اپریل قبل، به لحاظ میرسد که حذف این بک لینک و پیوند ها کیفیت بالا یک وب سایت ارتباط مستقیمی داراست.

حذف پیوند های مخرب

روایت گوگل و بک لینک و پیوند های خریداری گردیده
تمرکز گوگل بر روی تارنما هایی میباشد که برای رقابت از بک پیوند های اسپم به کار گیری می نمایند. تا یک سری سال پیشین در صورتی می خواستید که در بالاترین لیست موتورهای کاوش قرار بگیرید کافی بود تا شماره ای بگیرید و یک سری هزار پیوند پیشنهاد دهید. به همین آسانی. ولی آن پیوند ها کیفیت بدی داشتند، آنان به هیچ وجه وجود فرنگی نداشتند. این خبر بدی برای گوگل بود به دلیل آنکه در نتیجه ها کاوش نمی توانست اعتبار یک وب سایت را اکران دهد و بدین ترتیب هرکس که یک سایت و پول داشت می توانست به راحتی رنک بالایی را به دست آورد. گوگل برای اینکه کیفیت حاصل کاوش را ارتقاء ببخشد روشی را ساخت تا توسط آن وب سایت هایی را که لینک و پیوند هایی با کیفیت عالی را از روش منابع رسمی تولید می نمایند شناسایی نماید و سایت هایی را که از لینک و پیوند های اسپم به کارگیری می نمایند جریمه نماید تا به‌این روش چنین پیوند هایی را غربال کرده‌باشد.

به این ترتیب پی بردن چگونگی حذف لینک و پیوند های اسپم با‌گاز به یک کدام از قسمت های اصلی seo تبدیل شد.

بک لینک و پیوند چه میباشد؟
چطور می قدرت بک پیوند های اسپم را شناسایی کرد؟
چطور می اقتدار لینک و پیوند های اسپم را حذف کرد؟
1. بک لینک و پیوند چه می باشد؟
یک کدام از مهمترین فاکتورها برای گزینش یک بک پیوند بد خصوصیت و کیفیت آن وبسایتی میباشد که چنین لینکی از آن آمده میباشد. چنین پیوند های خطرناکی اکثر وقت ها به طریق ذیل قابل شناسایی می باشند:

لینک و پیوند های مبداء گرفته از وب سایت هایی که فقط انگیزه آنان seo میباشد، که به آن‌ها مزرعه پیوند یا این که
Link farm گفته میگردد.
مزرعه لینک و پیوند

لینک و پیوند های به دست آمده از تارنما هایی میباشد که به همگی اذن ی دسترسی به محتوا را می‌دهند، این بدان معناست که آن‌ها دربردارنده گروه ای از مقالاتی می‌باشند که فاقد هر گونه انسجام و هماهنگی میباشد. این ها هم نوعی مزرعه لینک و پیوند به اکانت می‌آیند.
وبسایت هایی که کلاً کیفیت پایینی دارا‌هستند. به عنوان مثال تارنما هایی با اعتبار دامنه یا این که Domain Authority زیر، دربردارنده گروه ای از لینک و پیوند های فرنگی یا این که محتوای ضعیف و تکراری.
هنگامی که پیوند های متعددی از دیگر کشورها به دست میاورید( مثلا تارنما شما بریتانیایی میباشد البته همگی پیوند های آن روسی میباشد ).
پیوند های متعددی دارید که صرفا از یک وب سایت آمده میباشد( مخصوصا در شرایطی‌که این وبسایتی کیفیت بالا زیر باشد ).
در یک مقطع کوتاه پیوند های متعددی از یک سایت به دست بیایند( این بدان معناست که برای این لینک و پیوند ها پول پرداخت شده‌است ).
در اصل گوگل می‌تواند لینک و پیوند های” بد” و” اسپم” را تشخیص دهد، صرفا کافی میباشد تا به غیرطبیعی و ساختگی بودن آنان شک وتردید نماید.

2. چطور می قدرت بک پیوند های اسپم را شناسایی کرد؟
همان گونه که گفته شد در قبلی تارنما های متعددی به جهت داشتن بدلینک های خریداری گردیده یا این که توسط کلاه سیاه seo یا این که black hat SEOs شاخته گردیده بودند جریمه شدند. ولی حتی در شرایطی که از این تکنیک ها به کار گیری نمی‌کنید، ممکن میباشد همچنان تارنما های اسپم گردیده فارغ از اطلاعتان به وبسایت شما لینک و پیوند شوند. مثلا برخی اشخاص گرفتار بهینه سازی منفی یا این که negative-سئو گردیده یا این که ممکن میباشد خطاهایی به وجود بیایید و سبب شود که گوگل یک لینک و پیوند را غیرطبیعی تلقی نماید.

اولی چیزی که نشان می‌دهد شما به جهت بدلینک ها جریمه گردیده اید کاهش دیده گیر در رنکینگ وب سایت تان میباشد.

در صورتی‌که چنین اتفاقی بیفتد می بایست از نخستین منشاء همه لینک و پیوند هایتان را باز بینی فرمائید.

به Google Search Console بروید
در بخش Dashboard، مورد “Search Traffic” را گزینش کرده و بعد از آن برروی “Links To Your Site” کلیک نمائید.
در نصیب چپ، “Who Links The Most” را میبینید، بر کلمه و واژه “More” کلیک نمائید.
بعد از آن، بر عبارت “Download Latest Links” کلیک کرده تا همه پیوند های مو جود در وب سایت تان را که گوگل از آن ها اطلاع داراست را بازنگری فرمائید.
پیوند ها را مرور نمایید، در‌پی لینکی بگردید که ممکن میباشد کیفیت بدی داشته باشد.
شیوه حذف اسپم بک لینک و پیوند

ممکن میباشد شناسایی بعضا از این لینک و پیوند ها بسیار معمولی باشد در حالیکه بعضا دیگر بسیار دشوار میباشد. پیرو URLs بی کیفیت مشتمل بر اعداد و حروف وسیع ، وب سایت های فرنگی، وبسایت هایی که یک‌سری درجه به تارنما تان پیوند گردیده اند، بگردید.

لیستی از پیوند هایی تهیه و تنظیم فرمایید که مطمئن میباشید که سکو بندی تارنما تان را به صورت منفی زیر تاثیر قرار داده اند.
3. به چه شکل می قدرت پیوند های اسپم را حذف کرد؟
بایستی اظهار‌کرد که نمی اقتدار پیوند های اسپم را با گاز و به راحتی از فی مابین موفقیت. درحالیکه ابزارهای آنلاین متعددی در دسترس میباشند، ولی شایسته ترین طرز برای حذف بدلینک های بد به طور دستی و به طرز تحت میباشد:

او‌لین گام این میباشد که با مسئول وبسایتی که‌این بک لینک و پیوند ها از آنجا آمده اند تماس حاصل نمایید و از وی بخواهید که چنین پیوند هایی را حذف نماید. برای اینکار بایستی داده ها تماس او را پیدا کرده و با صادر کردن نشانی اینترنتی از صمیم قلب از او چنین درخواستی فرمائید.
اکثر اوقات پاسخ نمی گیرید. گام دوم این میباشد که خودتان آن‌ها‌را ازبین ببرید. این بدان معناست که از گوگل بخواهید تا چنین لینک و پیوند هایی را در محاسبات الگوریتمی خویش دخیل نکند.
نخست می بایست یک فولدر نوشتاری تنظیم نمائید بهتر میباشد که‌این فعالیت را اولیه در Google Doc انجام دهید، وسپس این را در فولدر .txt رمز گذاری گردیده با ASCII UTF-8 یا این که 7-bit نسخه برداری نمایید.
مطمئن گردید که حذف شدگی ها خیر صرفا در سطح دامنه بلکه در URL نیز انجام داده اید. برای اینکار، “domain:” را در جلوی اسم هر کدام از دامنه ها طولانی تر فرمائید. به عنوان مثال در شرایطی که بک لینک و پیوند هایتان از سایتی با اسم com آمده باشند، بایستی در پوشه نوشتاری خویش چنین چیزی را بنویسید.
آن گاه به Google’s Disavow Tool page مراجعه‌نمایید.
تارنما خویش را گزینش کرده و بر “Disavow links” کلیک نمائید.
بعد فایلی را که صحیح کردید آپلود نمائید.
گوگل یک پیام ترسناک نشان تان خواهد بخشید که میگوید” این یک خصوصیت توسعه یافته میباشد و می بایست با احتیاط از آن استعمال شود…”خوشبختانه شما از اسپم بودن چنین لینک و پیوند هایی اطمینان دارید پس ادامه دهید و بر “Submit” را کلیک فرمائید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت وسیع‌ترین وب سایت وبلاگی عالم، Huffington Post هر 58 ثانیه یک نوشته‌ی‌علمی منتشر می‌نماید. این یعنی 1600 تا 2000 پست در روز!

پس هنگامی سوال «در هفته می بایست تعدادی پست ساخت کنیم؟» را از خودتان می پرسید، بی اختیار به‌این فکر‌میکنید که هر چی طولانی تر، بهتر!

ولی این فقط یک طرف قصه میباشد، در طرف دیگر، وبسایت هایی مثل Backlinko می باشند که صرفا با ایجاد 32 نوشته ی علمی، در خیلی از عبارت های پرجستجو مرتبط با seo، جايگاه اولیه تا سوم را دارااست.

حسابی حیران گردیده اید خیر؟ به دنیای جالب و آکنده‌از معضل seo محتوا خوش آمدید.

در‌این نوشته‌ی‌علمی می خواهیم راجع‌به چالشی حرف کنیم که به حیث قضیه پیش و پا افتاده می آید، البته درصورتی که بیشتراز حد آن را نادیده بگیرید به مرور اساس های استراتژی محتوایی وب سایت شمارا سست می‌نماید و ممکن میباشد در پایان دیگر چیزی برای حیف کردن نداشته باشید!

استراتژی محتوایی وب سایت و رابطه آن به مسائل ظاهرا پیش و پا افتاده
ولی درصورتی که به سفارش های معمولی البته عاقبت ساز این نوشته ی علمی گوش دهید، به شما پیمان می دهیم که دارایی خزش وبسایت شما باصرفه گردیده و می توانید به مرور محل ورود بیشتری از گوگل اخذ فرمائید.

رابطه ایجاد محتوای بهینه سازی گردیده با سئو دارایی خزش وب سایت (بازبینی از حیث گوگل)
او‌لین نکته ای که بایستی راجع‌به دوره تکثیر پست ها بدانید این میباشد که گوگل روزهای نشر محتوای تارنما شما‌را تثبیت می نماید. یعنی در حالتی که هر روز هفته در تارنما خویش محتوای متعددی را منتشر می‌کنید و بازه متعددی میباشد که‌این راه و روش را دارید، گوگل نسبت به روزهای تکثیر محتوای شما عادت می‌نماید!

این توضیحات در اصطلاح بهینه سازی به میزان دارایی خزش یا این که crawl budget شناخته می شود. یعنی گوگل با دقت به تعداد و برهه زمانی فی مابین تکثیر محتوای وبسایت شما، یک میزان دارایی در حیث می‌گیرد و بر طبق این دارایی وب سایت شمارا ایندکس می‌کند.

در شرایطی که می‌خواهید داده ها بیشتری راجع به این معنی دیدنی در بهینه سازی بدانید، بدون شکً به نکات خلاصه نوشته‌ی‌علمی crawl budget چه می باشد رمز بزنید.

رابطه میزان دارایی خزش به تعداد مقاله ها ایجاد گردیده در هفته
اکنون فرض فرمائید پس از مدتی از راه و روش دائمی خویش مسافت می‌گیرید و دیگر آن طرح ریزی اثبات را اجرا نمی کنید. دراین‌صورت مدتی ارتفاع می کشد تا گوگل مجدد به چرخه وقتی تازه تکثیر محتوای شما عادت نماید.

کلیه این ها را گفتیم که چی؟

استمرار در ایجاد محتوا، مهم خیس از تعداد نوشته‌ی‌علمی های منتشر گردیده در هفته میباشد
بهتر میباشد روزهای ثابتی را برای ایجاد محتوا در حیث بگیرید. به عنوان مثالً در حالتی که یک هفته چهارشنبه نوشته‌ی‌علمی منتشر می‌کنید اما یک هفته روز شنبه و هفته بعدی سه‌شنبه، این عمل قادر است به نرخ دارایی وبسایت شما صدمه بزند.

اما درصورتی که مدام روزهای یکشنبه و سه‌شنبه را برای وب لاگ پست در لحاظ بگیرید، میزان دارایی خزش وب سایت شما باصرفه گردیده و مطالب شما با سرعت بالاتری نسبت به رقبایی که‌این نوع را ملاحظه نمیکنند ایندکس می‌شود.

دیدنی میباشد بدانید که‌این زمینه رابطه قربت با الگوریتم طراوت محتوای گوگل هم دارااست؛ در صورتیکه این طرح ریزی ظریف و اثبات را برای به‌روزرسانی محتوای خویش هم رعایت نمائید، گوگل متوجه اهمیت شما به کیفیت محتوا میگردد و جایزه خیر و خوبی به شما می دهد. برای شناخت با اصول و قانون ها این الگوریتم ناشناخته، سفارش می‌کنیم بی تردیدً نوشته‌ی‌علمی الگوریتم freshness گوگل را مطالعه فرمایید.

تاثیر به روزرسانی منظم در seo وبسایت
باز بینی دو سناریوی ذهنی برای یافت کردن شایسته ترین جواب (بازبینی از حیث استفاده کننده)
اذن دهید فعالیت را معمولی کنیم و با یک مقایسه خیالی، ببینیم ابداً می توانیم پاسخی برای سوال نوشته‌ی علمی پیداکنیم یا این که نه. دراین مکان دو نمایش تعریف‌و‌تمجید کردیم که در استراتژی محتوایی اکثر تارنما ها، دست‌کم یکی آن‌ها مشاهده می شود:

اولیه ایجاد محتوا، آن‌گاه طرح ریزی
این یعنی صرفا انگیزه شما ایجاد محتواست و هیچ ارزشی برای استفاده کننده در لحاظ نگرفتید. زمانی محتوای شما در یک روز مشخص و معلوم منتشر می شود، (به عنوان مثالً دو‌شنبه) او‌لین چیزی که استفاده کننده به آن فکرمی‌کند این میباشد که برای هفته های بعدی، دقیقاً در همین روز به تارنما شما مراجعه نماید. ولی در صورتی‌که نوشته ی علمی جدیدی پیدا نکند، بدین تفکر میفتد که شما به هیچ عنوانً به وب لاگ خویش اهمیت نمیدهید و به همین خیال، عشق خویش را از دست می‌دهد.

نخستین طرح ریزی، آن گاه ساخت محتوا
در این‌حالت رئیس محتوا با داشتن یک روزنگار محتوایی ظریف و معلوم، روز های تکثیر پست در هفته را مشخص و معلوم می کند و به آن پای بند می ماند. برای مثال تصمیم می گیرد می خواهد برای یک ماه، 8 نوشته‌ی علمی ایجاد نماید. این تعداد را در روزهای هفته پخش می کند تا به 2 نوشته ی علمی در هفته رسد. بعد انتخاب می‌نماید که‌این دو توشه در هفته، دقیقاً چه روزهایی میباشند.

حال فرض فرمائید شما خواننده یک بلاگ می باشید، کدام یک را تعیین می‌کنید؟

مطمئناً جواب شما به عبارتی چیزی خواهد بود که طولانی تر یوزرها با آن موافق خواهند بود!

با این نمونه فقط میخواستیم به شما بگوییم که در کنار کیفیت، عصر بندی ساخت محتوا قضیه پراهمیتی میباشد که خیلی ها به آن بی ملاحظه اند. مثال بدون نقص این عصر بندی برای ایجاد محتوا و لینک و پیوند سازی را می‌توانید در زمان لینک و پیوند سازی کلاه سپید ملاحظه کنید.

محتوا فرمان روا میباشد البته با دوره !
بلاخره بهتر میباشد یکسری نوشته‌ی‌علمی seo گردیده در هفته ایجاد کنیم؟
جواب ثابتی به‌این سوال نیست زیرا پاسخ به‌این بستگی دارااست که وب سایت شما در چه حوزه ای فعالیت می کند و به هیچ وجهً هدفش چه میباشد. آیا سایتی تعدادی ماهه میباشد که نو از سندباکس گوگل بیرون گردیده؟ یا این که اینکه اعتبار دامنه بالایی داراست و یک سری سالی میباشد که به ساخت محتوا سرگرم میباشد؟

در واقع جواب به سوال بالا در یک اکانت سرانگشتی فی مابین تعادل کیفیت و کمیت خلاصه میگردد. شما بایستی با اعتنا به منابع مالی و انسانی خویش، تصمیم بگیرید چه تعادلی دربین کمیت و کیفیت را می‌پسندید. اما مدام یادتان باشد که گوگل طرفدار کیفیت میباشد و در حالتی که جایی رمز دو راهی باقی ماندید، کیفیت نوشته‌ی‌علمی را در حق تقدم قرار دهید، حتی در صورتی‌که ناچار باشید یک نوشته‌علمی در هفته ایجاد نمائید.

حاصل آمارها در رابطه تعداد نوشته‌علمی های منتشر گردیده در هفته چه می‌گویند؟ (سود گیری)
طبق آمار به دست آمده از وب سایت سئو.com، اکثری از بلاگرها و نویسندگان محتوا بدین فیض رسیده اند که دو نوشته‌علمی در هفته برای بیش تر وبسایت ها تعداد قابل قبولی میباشد. ولی درصورتی که بتوانید با محافظت اصل استمرار که در بخش قبل در رابطه آن کلام زدیم، تعداد مقالات را اضافه نمائید، با رعایت اصول seo، ترافیک محل ورود وبسایت شما بیش تر می‌گردد.

بدون شکً تا شرایط فعلی متوجه گردیده اید که جواب به سوال «چند دفعه در هفته نوشته‌علمی ساخت کنیم» به طور کاملً نسبی میباشد. پس برای اینکه این بحران برای ما شل خیس شود، از شما درخواست می کنیم که در بخش ایده ها به ما بگویید شما در هفته چندین نوشته‌ی‌علمی برای تارنما خویش ایجاد می کنید؟ آیا از سود راضی می‌باشید؟ به نظرتان چه کاری می تواند بهتر پاسخ بدهد؟



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 668
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت


این ایام ارتقا ترافیک وب سایت گرفتاری اصلی تمام صاحبان کسب و امور و برندهایی میباشد که وبسایتی را برای فروش تولیدها و یا این که تبلیغات خویش فعال‌ساز‌ی کرده اند. در واقع ارتقا بازدید وبسایت یک مهارت ضروری برای صاحبان وب سایت ها و کسب و عمل های اینترنتی میباشد ولی قضیه اینجاست که برای بدست آوردن ترافیک حقیقی بایستی چه کارهایی چهره گیرد؟ در شرایطی‌که در پی ارتقا بازدید حقیقی وواقعی وب سایت خویش می باشید با وب سایت بهینه سازی یار گردید تا شایسته ترین و کاربردی ترین شیوه های ارتقاء ترافیک را با شما فی مابین بگذاریم.

 

راهکارهای ارتقا ترافیک حقیقی برای تارنما
معرفی وبسایت به موتورهای کاوش
این راهکار مهم‌ترین و موثرترین قدم در سوی ارتقاء ترافیک میباشد. صفحه های تارنما خویش را به طوری seo نمایید که هنگامی شخص واژه و کلمه کلیدی خویش را در نوار کاوش تایپ می‌کند، وبسایت شما در برگه اولیه حاصل کاوش ظواهر شود. گوگل، بینگ و یاهو از گزاره معمول ترین موتورهای کاوش می‌باشند ولی یک وبسایت برای بهتر چشم شدن می بایست در تمام مراجع آنلاین و موتورهای کاوش تثبیت شود چون در این حالت برخورد بهتری خواهد داشت و ترافیک بالاتری به آن روانه خواهد شد.

 

نشر مقاله‌ها لبریز مخاطب و دارنده لغت ها کلیدی مهم
شما می‌توانید نوشته‌علمی های تازه کوتاه یا این که بلند نوشتن یا این که حتی ترجمه فرمائید و در آن‌ها از کلید واژه و کلمه های اصلی به کارگیری نمایید. تکثیر چنین مقالاتی خیر صرفا ترافیک وب سایت را بالا برده بلکه شمارا تحت عنوان یک کارشناس در حوزه کاری خویش به مخاطبان معرفی می‌کند. وقتی که مقاله ها شما در تارنما های دیگر منتشر شوند ترافیک مجانی اخذ خواهید کرد.

 

seo تیتر مقاله‌ها
تیترها نقش بسیار مهمی در جلب اعتنا اشخاص دارا هستند و در صورتی‌که به طور کوتاه و دیدنی نوشته شوند با‌یقین سریع خیس بر روی آنها کلیک خواهد شد. مخاطبان شبکه‌های‌عمومی عشق بیشتری تحت عنوان های گیرا و کوتاه نشان می‌دهند و آنها‌را طولانی تر از عنوان ها طولانی به اشتراک میگذارند. به این ترتیب مقاله ها خوب وب سایت را seo نموده و تیتر آنها‌را با اعتنا به علایق مخاطب به روزرسانی فرمائید.

 

رواج محتوا در رسانه های اجتماعی
تکثیر محتوا در شبکه های اجتماعی باعث به ارتقا بازدید و در سود ترافیک خواهد شد. با این عمل یافتن تارنما و ورود به آن نیز برای استفاده کننده شل خیس گردیده و اشخاص بیشتری برای مشاهده آن راغب می گردند. برای بهتر چشم شدن میتوانید در فیسبوک، لینکدین و بقیه شبکه‌های‌اجتماعی پست نهاده و به خواسته ارتقا مخاطب از هشتگ های دارای ربط به کارگیری فرمایید.

 

نشر مقاله ها وب سایت در بلاگ ها
به خواسته بازدید بیش تر وبسایت می‌توانید در بلاگ های مربوط به کسب و فعالیت خویش محتوا نشر دهید. به عنوان مثال از یک وب لاگ نویس درخواست فرمایید تا به شما اذن دهد محتوایی دارای ارتباط، مخصوص بفرد، باکیفیت و جامع در بلاگ او قرار داده و در مقابل بک لینک و پیوند اخذ کنید. با انجام اینکار شما به راحتی ترافیک تارنما خویش را یکسری برابر ارتقاء خواهید بخشید.

 

کاهش نرخ پریدن
بانس ریت یا این که نرخ پریدن بالا خیر فقط به بهینه سازی تارنما زخم می‌زند بلکه خطرها بدون شوخی به هم پا داراست. برای اینکه نرخ پریدن را کاهش دهید، نخست می بایست محتوای منحصر به فرد بفرد ایجاد نمایید و با بهبود طراحی وب سرعت آن را ارتقاء دهید. همینطور با پیروی از یک استراتژی مطلوب و اثرگذار برای پیوند سازی داخلی و بهبود طریق ورود یوزرها به وب سایت میتوانید به واحد سنجش شایان توجه بانس ریت را زیر آورید.

 

تبادل پیوند با بقیه وبسایت ها
یکی طریق های دستیابی به ترافیک بالا، تبادل پیوند با تارنما های مربوط به حوزه کسب و فعالیت شماست. اینکار خیر صرفا برای شما، بلکه برای وب سایت مقابل نیز سودآور خواهد بود. به این مراد بهتر میباشد با وبسایت هایی که دارنده سکو الکسای شبیه شما می باشند تبادل لینک و پیوند نمایید چون برخی از تارنما های برتر که مرتبه بالایی دارا‌هستند حاضر به تبادل پیوند نیستند.

 

قابلیت و امکان استعمال از وبسایت در تلفن همراه و تبلت
همواره در پباده سازی سایت به عکس العمل گرا بودن آن تاکید شده‌است. در واقع می قدرت ذکر کرد یک وب سایت بایستی از قابلیت و امکان اکران بر روی تبلت و گوشی برخودار باشد. پباده سازی صفحه های وب سایت برای به کار گیری در تلفن همراه های یاروهمدم یک مزیت وسیع برای تارنما میباشد و تاثیر بسزایی بر seo آن میگذارد.

 

در لحاظ تصاحب کردن تخفیفات ویژه برای تولید ها وبسایت از روش شبکه های اجتماعی
تخفیفات و پیشنهادات ویژه برای فروش موثرترین دلیل جذب مشتری برای تارنما میباشد و در صورتی‌که این ترفند در رسانه های متعدد در معرض روءیت کرد قرار گیرد بدون شکً اشخاص بیشتری وارد وب سایت شما خواهند شد.

 

رواج تبلیغات
شما می‌توانید در تارنما های مربوط به حوزه کاری خویش تبلیغ فرمائید و در مقابل فضایی را برای تبلیغ آنها در وبسایت خویش اختصاص دهید. صد رد صدً بنرهای تبلیغاتی با رنگ های خوشگل و دیدنی دقت بازدیدکنندگان را جلب نموده و آن‌ها‌را برای ورود به تارنما شما ترغیب خواهند کرد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت


خطاهايوب وب سایت در کنسول جستجوي گوگلقابليت و امکانCrawl Errors در کنسول جستجوي گوگل:

هيچکس نميخواهد در وبسايت خویش غلط (Error) داشته باشد . ولي گاهي تایم ها ممکن ميباشد شما متوجه وجود اشتباه در سایت تان نشويد تا اينکه يک نفر به شما اعلام نماید . بجاي بهينه سازي وبسايت اينکه ديده به روش شخصي شويد تا خطاهاي احتمالي سايت تان را گوشزد نماید، کنسول جستجوي گوگل فورا متوجه خطاهاي موي جود در وبسايت مي شود و در منوي Crawl > Crawl Errors به شما اعلام مينمايد .

در تصوير پایین، اين بخش با کادر قرمز مشخص شده‌است:

 

seo سايت

خطاهاي

سايت در کنسول جستجوي گوگل

 

 

شما فورا به کاغذ خطاهاي پيمايش (Crawl Errors) هدايت مي شويد که در آن، خطاهايي که خزنده ها بهنگام پيمايش ورقه هاي وب سایت تان با آن عکس العمل کرده اند، نمايش داده شده‌است .

به تصوير پایین توجه نماييد:

بهینه سازی

وبسایت

برگه

خطاهاي پيمايش (Crawl Errors)

 

 

روي

هر غلط (Error) که کليک کنيد، ميتوانيد داده ها بيشتري را در رابطه آن ارور مشاهده کنيد:

 

 

داده

ها طولاني خیس درباره‌ی اشتباهات (Errors)

 

 

مي توانيد از ایرادات اسکرين شات تنظيم نماييد تا در شرايطي که که شما مسئوليتي در زمينه‌ي رفع آن مشکل‌ها نداريد، به شخص ذي‌ربط ارجاع دهيد .

 

 

 

اميدوارم

اين فراگيري، آیتم به کارگيري شما قرار گرفته باشد…

 

 

نکته حائض اهمیت: در نوشته‌ي‌علمي “راهنماي بی نقص سرچ کنسول جدید گوگل” نسخه تازه سرچ کنسول گوگل را بطور سواي نقص یادگرفتن داده ايم .



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


فولدر هایی که در وبسایت ها نشانی تمام صفحه ها وب سایت را دربر داراست تارنما sitemap می‌گویند. در واقع تارنما مپ داده ها صفحه ها وب سایت را در خویش حفظ می‌کند که‌این عمل در بروزرسانی و رابطه صفحه های دیگر سایت ها نیز حائز اهمیت میباشد. در واقعیت تارنما مپ این قابلیت را داراست که به موتورهای کاوش امداد می نماید تا صفحه های وبسایت شما‌را بهتر و ریلکس خیس پیدا نمایند.

تعداد صفحه ها ایندکس گردیده در گوگل سئو سایت 
یکی از دیگر از ابزارهایی که به شما یاری می نماید تا بتوانید باز بینی seo تارنما خویش را با برد انجام دهید تعداد صفحه های ایندکس گردیده در گوگل میباشد. زمانیکه مطالب خویش را در وبسایت نشر میدهید بایستی از ایندکس شدن مطالب خویش در گوگل نیز مطمئن باشید چون تا زمانیکه مطالب شما در گوگل ایندکس نشده باشند نمی توانید بر پروسه بهبود وب سایت خویش اطمینان نتیجه ها نمائید. برای ایندکس شدن مطالب تارنما معمولا هنگامی میان ۲ تا ۶ روز ارتفاع میکشید. اما در رابطه همگی سایت ها اینگونه وجود ندارد بعضی از وبسایت هایی که ترافیک بالایی دارا هستند اینمدت دوره نقل شده کمتر میباشد و گاها ایندکس مطالب چنین سایتی در دقیقه فیس میگیرد.

باز‌نگری تیتر HTTP وبسایت
HTTP پروتکلی میباشد که برای ساخت رابطه، اخذ، و ارسال اطلاعات در میان سرور و کلاینت استعمال میگردد. وقتی که با به کار گیری از HTTP برگه سایت خویش را مرور میکنید و با هر نشانی URL که از روش مرورگر خویش از سرور وب سایت های مختلف درخواست میکنیم کدهایی در دور‌نما مرورگر ما و سرور منتقل میشود که آن‌ها به عبارتی کدهای حالت HTTP می باشند.
زمانیکه شما به سایت های دیگر پیوند میدهید همین مسئله منجر می‌گردد که کاربرانی که به آن وبسایت ها ورود کرده اند با کلیک بر روی لینک و پیوند شما به وبسایت شما وارد شوند و همین مسئله سبب ترافیک اضافه در وب سایت شما میگردد که درین دسته ترافیک در تارنما شمارا Referral Traffic می‌گویند. برای اینکه با Referral Traffic طولانی تر آشناشوید می‌توانید مقاله مرتبط با Referral Traffic چه می‌باشد ؟ را مطالعه نمایید.

باز نگری لینک و پیوند های وب سایت
برای اینکه بتوانید بازنگری seo وبسایت خویش را با پیروزی انجام دهید و یک تارنما ماهر داشته باشید کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که پیوند هایی که از وب سایت های دیگر اخذ میکنید و یا این که لینک و پیوند هایی که خودتان به وبسایت خودتان می دهید را باز بی



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردين 1399 | نظرات ()