نوشته شده توسط : عباسی


در شرایطی که با الگوریتم های گوگل شناخت داشته باشید، مسلما اسم الگوریتم کبوتر  سئو سایت  را نیز شنیده اید. در صورتیکه بخواهیم به صورت خلاصه این الگوریتم را معرفی کنیم، می بایست بگوییم که‌این الگوریتم جهت بهبود نتیجه ها جستجوی seo محلی به وجود آمده میباشد. در شرایطی‌که می‌خواهید بدانید الگوریتم کبوتر گوگل (GOOGLE PIGEON) چه می باشد و دقیقا چه تاثیری در بهینه سازی محلی دارااست، این نوشته‌ی‌علمی را دنبال فرمایید.

الگوریتم کبوتر چه می‌باشد؟
الگوریتم کبوتر یا این که “pigeon google”، او‌لین توشه در تاریخ 20 آگوست 2013 در آمریکا نشر یافت، ولی متعاقباً در 22 دسامبر 2014 در انگلستان، کانادا و استرالیا نیز نشر یافت.

نشر الگوریتم Pigeon، سبب به یکی اصلی ترین تحولات در نتیجه ها جستجوی ارگانیک گوگل و حاصل محلی گردیده‌است. به روزرسانی این الگوریتم، بوسیله Search Engine Land منتشر گردیده، نشریه ای که داده ها مستقیمی از Google در رابطه مقصود الگوریتم کبوتر اخذ می نماید.

الگوریتم کبوتر به خواسته اتصال الگوریتم جستجوی محلی Google به بقیه الگوریتم ها و بهبود پارامترهای مرتبه بندی مبنی بر مسافت و حالت مکانی پباده سازی گردیده‌است. انجمن بهینه سازی محلی، در هفته های پس از تکثیر الگوریتم کبوتر، به صورت روزمره تغییرات نتایج گردیده را در مرتبه بندی های محلی و ارگانیک گزارش کرد.


خصوصیات و هدف ها الگوریتم کبوتر
بگذارید به تغییرات اصلی که آپ دیت الگوریتم کبوتر تشکیل داد، اشاره کنیم:

یکی هدف ها اساسی گوگل از به وجود آوردن الگوریتم کبوتر این بود که لینک و پیوند عمیق تری در میان الگوریتم جستجوی محلی و بقیه الگوریتم های خویش تولید نماید. چراکه بتواند از صدها سیگنال مرتبه بندی که از دیگر الگوریتم ها نتیجه ها میشود، به کارگیری نماید. این گره ساخت گردیده در میان الگوریتم های اینترنت، سبب ساز شد که تجارت ها، برای تصاحب کردن سکو های بهتر در حاصل ارگانیک محلی، رقابت سنگین تری داشته باشند.
به عبارتی مجال با برقراری این لینک و پیوند، الگوریتم کبوتر بضاعت و توان خویش را برای احتساب مسافت و جای کسب و شغل های محلی ارتقاء بخشید. در اکثری از موردها می‌بینید که شعاع کاوش محصور خیس گردیده و نتایجی اکران داده می‌شوند که به جای فیزیکی مخاطب مجاورت خیس میباشد. مثلا، در شرایطی‌که شما عبارت “پیتزا فروشی در طهران” را در گوگل کاوش فرمائید، نتایجی که مشاهده میکنید که در همسایگی شماست.
تاثیرات الگوریتم کبوتر بر روی کاوش های محلی، بحران بر انگیز میباشد. چراکه پس از آپ دیت رسانی این الگوریتم، نوسانات متعددی وجود داشت و بعضی از متخصصان seo محلی می‌گویند که ممکن میباشد گوگل در درحال حاضر اجرا A/B آزمایش بر روی تیم حاصل متفاوت باشد.
یک کدام از نتیجه ها شایان توجه الگوریتم کبوتر، این بود که پیش از این در نتیجه ها جستجوی محلی، گوگل 7 تا از تجارت ها را لیست می‌کرد (یک جعبه 7 تایی) و آن را به شما آرم می اعطا کرد. با سپری شد فرصت، گوگل تعداد کسب و کارهایی که درین پکیج 7 تایی اکران می بخشید را کاهش بخشید و امروز صرفا 3 گزینه از آن‌ها‌را اکران میدهد. این کاهش در تعداد اکران، اکثری از کسب و شغل های محلی را بیرون از لیست قرار اعطا کرد و سبب شد که آن‌ها برای چشم شدن و قرار به چنگ آوردن در پکیج 3 تایی، با یکدیگر بیشتر رقابت نمایند.

همچون بخش اعظمی از آپ دیت های گوگل، آپ دیت الگوریتم کبوتر سبب ساز شد تا بعضی تجارت های اسپم نیز بتوانند راهی پیدا نمایند تا در آن لیست ها اکران داده شوند. یکی‌از جنبه های نا آرزو کننده الگوریتم pigeon، عدم توان در آشنایی کسب و کارهایی که به رسمیت شناخته گردیده اند و کسب و کارهایی که تنها به خواسته نشانه داده شدن در لیست ها از لغت ها کلیدی استعمال می نمایند، میباشد. پکیج های محلی سعی بر شناسایی این کسب و امور دارا هستند تا بتوانند آن‌ها از لیست بیرون نمایند.
URL Slug چه می‌باشد و به چه شکل آن را با صرفه کنیم؟
الگوریتم کبوتر حضور شما‌را ثابت می نماید
الگوریتم کبوتر، یک معضل برای صاحبان کسب و شغل های محلی ساخت که خیر فقط استعمال از طریق های اسپم را جریمه می نماید بلکه حاصل را مبتنی بر دارای ربط بودن تعریف و تمجید می نماید. هم اینگونه این الگوریتم فاکتورهایی را به بین آورد که یا این که تجارت ها در اختیار گرفتن بسیار پاره ای روی آن داشته باشند یا این که نسبتاً هیچ کنترلی بر روی این فاکتور ها نداشته باشند.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


محاسبه لیست seo برای هر تجارت آنلاینی ضروری میباشد چون هر سایتی  سئو سایت  برای شناخته شدن و درآمدزایی، می بایست در مرحله اولیه در موتورهای کاوش چشم گردد. تارنما اینترنت وان جامع ترین محاسبه لیست seo را ارائه میکند

 


جامع ترین نظارت لیست بهینه سازی 2021
سال 2020 با وجود ویروس کرونا بیشتر عموم عالم را به سمت مشاغل آنلاین سوق اعطا کرد. دیدنی میباشد بدانید که 68% تجربیات آنلاین از شیوه موتور کاوش استارت گردیده است، براین اساس سئو تارنما برای موتور کاوش یا این که به عبارتی بهینه سازی بیش تر از قبلی اهمیت مییابد. در صورتیکه شما نیز به اندیشه راه‌اندازی بیزنس آنلاین و گام گذاشتن به دنیای دیجیتال مارکتینگ می باشید، بایستی نخست جدیدترین ارزیابی لیست بهینه سازی را در لحاظ بگیرید و مطابق با آن جنبش نمائید.

 

محاسبه لیست seo در سال 2021
متا تگ ها را دور از شوخی بگیرید
درصورتی که می خواهید در مسیر بهینه سازی به صحت جنبش فرمائید، می بایست seo داخلی را بدون شوخی بگیرید و برای بهبود seo داخلی می بایست متا تگ های وبسایت خویش را نظارت و با صرفه نمائید. متا تگ ها مدام نصیب مهمی از نظارت لیست seo بوده اند. توجه فرمایید که در تایتل و دیسکریپشن به طبع کلمه و واژه یا این که عبارت کلیدی وجود داشته باشد و تایتل به اندازه کافی جالب باشد که استفاده کننده را ترغیب به کلیک روی لینک و پیوند وبسایت بکند.

دقت داشته باشید که به غیر از صفحه ها که دربردارنده محتوای تکراری می‌باشند، هیچ برگه تازه ایندکس نباشد چون این گزینه میتواند seo تارنما شمارا تخریب نماید.

ساختار URL مطلوب
URL یکی مهم‌ترین دست اندرکاران تاثیر گذار در بهینه سازی است. برای اینکه URL بیشترین تاثیرگذاری را در وبسایت شما داشته باشد، می بایست به دامنه اساسی، ساب دامین و ساب دایرکتوری میهن خویش اعتنا فرمائید. مثلا در جمهوری اسلامی ایران، دامنه قانونی .IR میباشد. اما مورد عمل وبسایت شما نیز بسیار دارای اهمیت میباشد، به عنوان مثال تارنما های فروشگاهی اکثر زمان ها از دامنه .COM و تارنما های آموزشی از دامنه .edu به کارگیری میکنند. در شرایطی‌که هنوز دامنه وبسایت را تعیین نکرده اید، برای پیش رفتن مطابق بررسی لیست بهینه سازی، دامنه ای با اعتبار بالا تعیین نمائید. نکته دیگر اینکه URL بایستی کوتاه و مشمول مارک مخصوص شما باشد.

 

لغات کلیدی را متناسب با جستجوهای محلی و عموم مرز و بوم غرض خویش تعیین فرمائید.
با اینکه الگوریتم های گوگل سراسری میباشند ولی نتایجی که برای هر مملکت و ناحیه نشان داده می شود با مرز و بوم دیگر مختلف میباشد، برای مثال در شرایطی‌که شما کالای خاصی را در سوئد کاوش فرمائید، حاصل اکران داده گردیده با نتیجه ها آمریکا ایالات متحده بسیار گوناگون میباشد.

با استعمال از ابزار google trends میتوانید واحد سنجش جستجوی هر واژه و کلمه یا این که عبارت را در کشورهای گوناگون عالم مشاهده کنید و با اعتنا به وسعت جستجوها کلمه ها کلیدی مقصود خویش را تعیین فرمائید.

پیوند های داخلی خویش را آنالیز فرمائید
لینک و پیوند سازی داخلی اهمیت متعددی در seo داخلی و همینطور درجه بندی دارا هستند، پس به طور کامل طبیعی میباشد که در محاسبه لیست seo باشد. صفحه ها اساسی وب سایت که دربردارنده کلمه و واژه کلیدی های غرض می‌باشند می بایست لینک و پیوند داخلی بسیار متعددی داشته باشند. افزون بر آن انکر تکست ها منجر می گردد که ربات های موتور کاوش فهم نیکی از مسئله برگه داشته باشند.

آنالیز کردن پیوند های داخلی همینطور سبب ساز می‌شود که پیوند های شکسته یا این که URL هایی که به صفحه ها 404 می‌خورند را شناخته و یا این که ریدایرکت کنیم.

وبسایت را در گوگل سرچ کنسول تصویب فرمائید
چنانچه تا الان این عمل را نکرده اید، همین الان به نصب گوگل سرچ کنسول برای سایت خویش مبادرت فرمایید. تنها کافیست که وارد کنسول گوگل گردیده و در حساب جیمیل خویش لاگین گردید، روند را طی کرده تا وب سایت خویش را پذیرش فرمائید.

گوگل سرچ کنسول ابزار بسیار مهمی میباشد که در ایندکس کردن، یافتن مشکلات، یافتن لغات کلیدی، تشکیل داد نقشه وبسایت و چک همت وب سایت امداد متعددی میکند. فارغ از گوگل سرچ کنسول نظارت لیست بهینه سازی شما ناقص میباشد.


Core Vital Web
Core Vital Web and page experience از ماه می 2021 در الگوریتم گوگل ترکیب شود، پس هیچ شکی نیست که بایستی در تحلیل لیست بهینه سازی حضور داشته باشد. page experience سه ترازو اصلی داراست:

مطرح ترین رنگ محتوایی

اولی تاخیر ورودی

تغییر تحول دکورا سیون تجمعی

تجربه ورقه به غیر از سه گزینه بالا مشمول فاکتورهای اساسی seo که اکنون به گوگل امداد میکنند تا تجربه کاربری را بسنجند نیز است مانند سازش وبسایت با گوشی، HTTPS بودن وبسایت، جستجوی امن و غیره میباشد .

برای اینکه تارنما خویش را با این فاکتورهای نو seo هماهنگ نمائید، سفارش می‌کنیم از ابزارهای آزمایشی گوگل مانند page speed insight، google lighthouse و پلاگین vital core web به کارگیری فرمائید.

 

از داده های ساختار یافته به کار گیری فرمایید
داده های ساختار یافته به صورت بدون واسطه بر روی سکو بندی موتورهای کاوش تاثیر ندارند ولی در فهم بهتر موتور کاوش از محتوای صفحه ها شما امداد بسیار متعددی می نماید، بدین ترتیب لیاقت حضور در محاسبه لیست seo را دارا هستند. در شرایطی‌که از داده های ساختار یافته استعمال فرمایید، داده ها مفیدی مانند اسم مولف، مرتبه بندی، خصوصیات مال، لوکیشن کمپانی و غیره را میتوانید در نتیجه ها گوگل به اکران بگذارید.

با اینکه به کارگیری از داده های ساختار یافته مجال و سعی متعددی می طلبد، البته خوشبختانه ابزارهای متعددی می‌باشند که‌این عمل را برای یوزرها آسوده میکنند. درصورتی که که استفاده کننده وردپرس می‌باشید، افزونه های آن را نصب نمایید و در غیر این شکل از schema generator که به طور آنلاین و بدون پول در دسترس میباشد به کار گیری نمائید.

AMP
پباده سازی AMP به صورت خود کار تعداد صفحه های وب سایت شما‌را کاهش می دهد و تنها تیتر، محتوا و تصاویر باقی می ماند و به همین استدلال سرعت تارنما به طریق یقین نکردنی بالا می رود.

این تصور که قاب ورک AMP به صورت بدون واسطه یکی‌از فاکتورهای مرتبه بندی میباشد، به طور کامل خطا میباشد. AMP تنها به ارتقاء سرعت وبسایت که یک کدام از فاکتورهای مرتبه بندی میباشد، امداد میکند و به همین جهت در نظارت لیست بهینه سازی قرار می گیرد.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


زمانی به دوستان و آشنایان در رابطه روش‌ اندازی وبسایت و یا این که کسب‌ و‌ فعالیت آنلاین خویش خبر می‌دهید،  سئو سایت   احتمالاً بعداز تعریف و آرزوی توفیق از شما می پرسند: برای بهینه سازی تارنما چیکار می‌خوای بکنی؟ سئوکار خوب می شناسی؟ خودت بلدی؟ مهمه ها! و احتمالاً شما هم بعداز دادن این پاسخ که: آری، کاری نداره! سئوعه دیگه! با‌گاز محل را رخنه‌ کرده، گوشی خویش را درآورده و در رابطه اینکه بهینه سازی چیه؟ از گوگل سؤال کردید و حال اینجا می‌باشید و این نوشته‌ی‌علمی را می خوانید! پیش از هر چیز موردنیاز میباشد بدانید هیچ ایرادی ندارد که اطلاعاتتان از بهینه سازی محصور باشد. هیچ‌کس با علم ذاتی در رابطه seo به جهان نیامده میباشد! اتفاقاً مکان صدق آمده‌اید.
بخش اعظمی از یوزرها اهل ایران دسترسی جامعی به داده ها درست در ارتباط seo ندارند. براین اساس ما تصمیم گرفتیم از تغییر تحول این معنی و آنچه که در جامعه آنلاین کشور ایران جا افتاده میباشد خودداری کنیم. کمکتان میکنیم تا به صحت معنا بهینه سازی را فهم فرمائید و بتوانید با این حوزه در دیجیتال مارکتینگ آشنا گردید. غرض صرفا این میباشد که اصول بهینه سازی را حافظه بگیرید، با مفاهیم مرتبط با آن آشنا گردید و حتی بتوانید اینترنت سایتتان را خودتان سئو نمایید.

 

خب آغاز کنیم!

درین نوشته ی علمی قرار میباشد به:

فراگیری با صرفه‌ سازی تارنما برای موتورهای کاوش و چک چگونگی کارایی موتورهای کاوش
استراتژی‌های مهم راجع به چگونگی تبدیل یک وبسایت بی آلایش به یک وبسایت استفاده کننده پسند
اینکه چطور خودتان بر روی بهینه سازی اینترنت سایتتان عمل نمائید
بپردازیم. پس سفت کمربندهای خویش را ببندید و برای روبرو شدن با حقایق نو فراهم گردید! ممکن میباشد درین مسیر با حقایقی روبرو گردید که تابه‌‌حالا سئوکارها در اینترنت پارسی چیزی درمورد آن‌ نگفته اند!


سئو تارنما برای موتورهای کاوش یعنی چه؟
seo یا این که بهینه سازی که مخفف عبارت Search Engine Optimization میباشد، یکی مباحث اصلی در دنیای دیجیتال مارکتینگ میباشد. غرض آن ارتقا بازدید ارگانیک (یعنی بازدید های غیر مبلغی) سایت‌ها از روش تصاحب کردن جايگاه در موتورهای کاوش میباشد. باصرفه‌ سازی وبسایت برای موتورهای کاوش جنبه‌های متعددی دارااست!
از کلماتی که در نوشته‌ها به کار گیری میکنید گرفته تا تارنما‌هایی که به وسیله لینک و پیوند‌ها رمز از سایت شما درمی‌آورند. بعضا‌زمان ها بهینه سازی فقط راهی میباشد که می‌توانید از روش آن مطمئن گردید ساختار اینترنت سایتتان به شکلی میباشد که موتورهای کاوش میتوانند به‌راحتی آن را شعور نمایند و جستجو‌های موردنیاز را جاری ساختن دهند.

 

اذن بدهید منظورمان را جور دیگری ذکر کنیم؛ هنگامی واژه‌ای را در گوگل سرچ میکنید، ربات‌های خزنده گوگل (یا این که اسپایدرها) در همگی وبسایت‌ها در ادامه آن واژه و کلمه می گردند و سپس سایت‌های چک گردیده را فهرست کرده و به هرکدام درجه می دهند تا بر پایه ی آن در کاغذ حاصل اکران داده شوند. درحال حاضر نقش بهینه سازی این میانه چه میباشد؟؟ seo رویه قرار دریافت کردن وبسایت و داده ها باطن آن به بالاترین جايگاه در حاصل جستجوی SERP را بشما علامت میدهد.

ولی فعالیت بهینه سازی صرفا به با صرفه کردن وبسایت برای موتورهای کاوش خلاصه نمیشود بلکه یاری تان می نماید وبسایت تان را برای یوزرها نیز بهتر نمائید. در واقع seo کاری می‌نماید تا هم موتورهای کاوش و هم یوزرها از وبسایت شما راضی باشند.

چرا بایستی به بهینه سازی وب سایت مان اهمیت بدهیم؟
با وجود توضیحاتی که دادیم گشوده این سؤال برای شما پیش‌آمده میباشد؟ مشکلی وجود ندارد

:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 60

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


چرا seo اساسی میباشد؟
در اینجا غرض این وجود ندارد که به قضیه seo چه چیزی است بپردازیم، در برگه ای دیگر تماما به معرفی  سئو سایت  تارنما اشاره گردیده است و می‌توانید با تلاوت آن مقاله با مضمون‌ seo بیشتر آشنا گردید ولی به صورت خلاصه بایستی بدانید که مقصود از seo seo وبسایت برای دریافت کردن درجه های فراتر در موتور کاوش گوگل میباشد.

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط: seo چه میباشد؟

درین ورقه غرض فراگیری بهینه سازی تارنما میباشد و قصد دارم تا بعداز اینکه شما این نوشته‌ی علمی را خواندید بتوانید وب سایت خویش را به تنهایی seo نمائید.

البته چرا seo وبسایت از اهمیت متعددی شامل است؟
در وبسایت تاپ شو نوشته‌ی علمی ای وجود داراست که به معیار استعمال یوزرها از گوگل و تعداد یوزرها گوگل در کشور‌ایران و دنیا اشاره گردیده‌است که در ذیل پیوند آن نیز برای شما گذارده می‌گردد تا در شکل گرایش آن را مطالعه نمایید و با این پدیده کلان بیشتر آشنا گردید، به جرئت میتوان اذعان کرد که شاید کمتر نوشته‌علمی ای را در اینترنت فارسی بیابید که تا این حد درین آمار ریز گردیده باشد و به طور بی نقص به‌این آمار و ارقام اشاره کرده‌باشد.

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط: آمار به کار گیری از گوگل

در پایین به بعضا از آمارهای گوگل در کشور‌ایران و عالم اشاره میشه:

طبق آمار در دنیا بیشتراز ۲ تریلیون کاوش در زمان یک‌سال در گوگل واقعه می افتد و این یک آمار عجیب میباشد، در طول یک ماه این عدد مساوی ۱۸۰ میلیارد کاوش میباشد و روزمره شش میلیارد کاوش در گوگل چهره می دهد، در بنا شده در هر ثانیه ۶۹۰۰۰ توشه سرچ واقعه می افتد، زمانی هم اندازه آن را در ساعت ارزیابی می‌کنیم به عدد ۲۴۸ میلیون سرچ در ساعت میرسیم.

البته این واحد سنجش جستجوها در جمهوری اسلامی ایران چه گونه میباشد؟
زمانی آمارهای گوگل در کشور‌ایران رو آنالیز کردیم متوجه شدیم که یوزرها اهل ایران در هر ثانیه ۱۶۰۰ توشه از گوگل به کار گیری میکنند، در حین یک ساعت این عدد به حدود ۶ میلیون کاوش می‌رسد و در زمان یک روز ۱۳۸ میلیون سرچ فیس می‌دهد، ترازو سرچ یوزرها اهل ایران در حین یک ماه از مرز ۴ میلیارد میگذرد و در حین سال با عدد عجیب ۵۰ میلیارد توشه مواجه میشویم.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

تکنیک های seo کلاه سیاه
تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه کدامند؟ لیست پایین علامت دهنده سئو سایت  تاکتیک های ممنوعه موتور جست و جو که جز کلاه سیاه به حساب آورده می شود:

بمباران عبارات کلیدی
اتوماسیون کردن محتوا
لینک و پیوند‌ ها و متن‌ها مخفی
کلمه ها کلیدی بی‌ ربط و محتوای بی‌ کیفیت
 گزارش یک حریف
ریدایرکت های فراوان
نسخه برداری کردن محتوا
مقاله‌ها چرخشی
کلیک بیت های تقلبی
خرید لینک و پیوند
ایده ها اسپم
سرقت دامنه
ریچ اسنیپت اسپم
مزرعه لینک و پیوند، پاپ های لینک
 ساخت و ساز صفحه های، تحت دامنه ها یا این که دامنه هایی با محتوای تکراری
 صفحاتی با رفتارهای مخرب، مانند فیشینگ، ویروس ها، تروجان ها و بقیه بدافزارها
شما با دانایی از تکنیک های seo کلاه سیاه می‌توانید از استعمال از آنها پرهیز فرمائید.


گزارش بهینه سازی کلاه سیاه
دو برهان وجود داراست که شما میتوانید بهینه سازی کلاه سیاه را گزارش دهید. یا این که سایت شما از روش هک مخرب، ویروس یا این که کمپین منفی جستجوگرها از روش پیوندهای ناخواسته آیتم حمله قرار گرفته میباشد. یا این که حاصل اینترنت اسپمی در یک واژه کلیدی رقابتی مشاهده میکنید، به سایت شما پیوند داده میباشد.
در وضعیت دوم، میتوانید از روش Google Webmaster Tools گزارش اسپم اینترنت را ارسال نمائید. ولی ما یحتاج میباشد چک های موردنیاز را تماما اعمال داده تا به خطا گزارش اسپم نکنید. گزارش خطا هرزنامه اینترنت قادر است سئو کلاه سیاه محسوب گردد.
در شکل حمله بدافزار یا این که ویروس یا این که هک مخرب به تارنما، بعد از حذف کردن کد مخرب، بایستی درخواست ارزیابی بدافزار را به گوگل اعلام فرمایید.

در شرایطی‌که که وبسایت شما غرض یک کمپین بهینه سازی منفی برای پیوندهای ناخواسته قرار گرفته باشد، در صدر مایحتاج میباشد تا با اینترنت مسترهای سایت های لینک و پیوند دهنده تماس حاصل نمایید و از آن‌ها درخواست کرده تا لینک و پیوند های هدایت شونده به سایت شما‌را حذف نمایند. آن گاه باید از ابزار Disavow Links در Google Webmaster Tools به کار گیری نمایید.

چرا نباید از بهینه سازی بلک هت استعمال کنیم؟
تاکتیک های بهینه سازی کلاه سیاه می‌تواند منجر حذف شما از صفحه های نتیجه ها گوگل گردد. اگرچه ممکن میباشد در بالا، با ارتقا بازدید، توفیق کوتاه دوران را برای شما به یار داشته باشد ،ولی مجازات های بغرنج گوگل قطعا یقه گیرتان شود که تاثیرات مخرب و جبران ناپذیری خواهد داشت.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

چه چیزهایی نوشته های سبز نیستند ؟
مقالاتی که مشتمل بر آمار و گزارش های عددی می باشند سئو سایت  که احتمالا تغییر تحول میکنند و با سپری شد فرصت نسبتا کهنه میگردند و مطلقا به گذر زمان فرصت زیاد گزینه به کار گیری  قرار نمیگیرند، جزو محتوای سبز نیستند. و برای اخذ دائمی و مداوم ترافیک تلاش ندارند.

 گزارش های مد جامه و فشن خیلی زود از مقام داده ها تیم نخستین بیرون می‌شوند و خیلی سریع از ذهن ها محو می شوند. پس می بایست بدانید دقیقا صنعت مد یکی صنایع هیجان انگیز البته بسیار زودگذر و مدام در اکنون تغییر تحول میباشد که می بایست با آن همگام بود.برای همین هزینه بهینه سازی تارنما های مد مقداری بیشتر از وبسایت های دیگر می‌باشد.

مقاله ها فصلی و مناسبتی را نمیتوان مدام سبز در حیث گرفت. با این حالا در حالتی‌که مقاله خیلی به صورت کلی نقل شده و سالانه میتوان به آن رجوع و برگشت کرد(مانند شب چله، جشن و پایکوبی عید باستانی، سیزده به در) و مناسبت های مذهبی مانند(ماه رمضان، عید فطر، عید قربان و محرم و اربعین) در بازه زمانی خاص خودشان قادر است گزینه رجوع و برگشت یوزرها باشد.

خبر ها و گزارش های خبری بر طبق طبیعتشان جزو محتوای مدام سبز نیستند ول از دید تاریخی و یاد ی تاریخی در آینده ممکن میباشد گزینه استعمال قرار بگیرند.

شیوه های کاربردی برای ساخت محتوا و مطالب مدام سبز و معدود کردن به بهینه سازی وبسایت
ایجاد faq ها. در واقع جواب به سئوالاتی میباشد که یوزرها به صورت مکرر از شما می‌پرسند و برای خودداری از اتلاف وقت خویش و مخاطبین خویش موردنیاز میباشد این سئوالات جواب داده خواهد شد که مرجعی خواهند بود برای مراجعه دائمی یوزرها به آن در طی مجال های متفاوت.
ساخت‌و‌ساز چه گونه ها و پند های شغلی
به چه شکل اسپاگتی صحیح کنیم!(مدام سبز خواهد بود)

چه طور سس آلفردو خوشمزه صحیح کنیم؟

توضیح معنی های همگانی برای مخاطبان تخصصی موضوع کاری خودتان
نظرها در باب تولیدات و خصوصیت های آنان(که اما مدام هم راستگو وجود ندارد زیرا با داخل شدن تولیدها تازه احتمالا تولید ها گذشته، تاریخ مصرفشان آحاد می گردد که ولی گشوده هم به نوع جنس یا این که سرویس ها بستگی داراست.)
ساخت محتوای مدام سبز با منش seo (که بایستی مدام در ذهن ما باشد) به شما یاری میکند تا محتوای متبوع خواننده ها را تنظیم و ساخت و ساز نمایید و هرچقدر این محتوا کاربردی خیس باشد برای دوران مجال زمانبر تری در نتیجه ها کاوش ها خواهد آمد و این در بهینه سازی یعنی بالا بردن نرخ ctr که مفصلا در آینده توضیح خواهم بخشید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


آیا از پرداختن به حیث اسپم در بلاگ وردپرس خویش خسته گردیده اید؟  سئو سایت  ایده ها اسپم یک ایراد تعالی در وبسایت میباشد، به خصوص چنانچه شما فراهم عکس العمل درست با آن‌ها نباشید. در نوشته‌ی علمی دوری از ایده ها اسپم، ما شایسته ترین پلاگین ها برای ایده ها اسپم وردپرس و نکات موثر برای نبرد با آنها‌را در WordPress به اشتراک خوا هیم گذاشت. این نکات سبب صرفه جویی در وقت شما می‌شود و به صورت قابل توجهی ایده ها اسپم را از تارنما شما حذف می نماید.

با این نکات و ابزارها دوری از ایده ها اسپم را اجرا نمایید.

چرا نیاز دارید که با ایده ها اسپم در وردپرس کنار بیایید؟
وب مملو‌از ربات های اسپم میباشد که به صورت اتومات برای وبسایت های نابکار لینک و پیوند ها را به طور لحاظ اسپم پخش می نماید. غرض از این نظرها اسپم به دست آوردن درجه در موتورهای کاوش و همینطور اخذ کلیک های تصادفی از بازدیدکنندگان بی خبر میباشد.

مقاله‌ها دارای ارتباط
فراگیری خودداری از اسکن مطالب وردپرس به روشی سهل و آسان
راهکارهای دوری از اسپم شدن آدرس اینترنتی های ارسالی وبسایت
ولی کلیه کامنت های اسپم بوسیله ربات ها ارسال نمیشوند. ایده ها اسپم ارسال گردیده به وسیله بشر نیز وجود دارااست. جلب این نظرها بیرون از مسئله و ضعیف، دشوارتر میباشد و اکثر زمان ها دربردارنده پیوندهایی به سایت های فرد ثالث میباشد.

چنانچه وبسایت خویش را در اختیار گرفتن نمی‌کنید و این ایده ها منتشر می‌گردد، آن وقت هر دو گزینه بالا این فعالیت را در وبسایتتان جاری ساختن خواهند بخشید یعنی هم ربات ها و هم آدم ها.

این دستور بر اعتبار تارنما شما تأثیر میگذارد. و سبب می‌شود یوزرها تارنما شما‌را یک تارنما بی کیفیت بدانند.

همینطور درصورتی که ایده ها اسپم به تارنما هایی که بدافزار و ویروس را توزیع می نمایند لینک و پیوند بدهند، موتورهای کاوش می‌توانند تارنما شما‌را تحت عنوان یک وبسایت نا امن آرم گذاری نمایند.

با این اوصاف، بیایید ببینیم چه‌طور میتوانید به صورت مفید با اسپم لحاظ رویا رویی نمائید، تا مجال کمتری را با نگرانی در ارتباط هرزنامه و مجال بیشتری را برای رویش بیزنس آنلاین خویش صرف فرمایید.

 

نظارت نظرها را در وردپرس را فعال نمائید.
نخست مطمئن گردید که هیچ نظری در رابطه تارنما شما سوای تأیید شما منتشر نشده میباشد. با این مرحله اعتقاد نتایج خواهید کرد که ایده ها هیچ فیلتری را به دور نمی زنند و همینطور به شما قابلیت میدهد تا در ارتباط نظرها در تارنما خویش در دست گرفتن جامعی داشته باشید.

مقاله‌ها دارای ربط
ارتقاء امنیت در وردپرس و دوری از هجوم ها احتمالی
شورت کد وردپرس چه می‌باشد؟ یادگرفتن اضافه کردن کد کوتاه (Short Code) به وردپرس
این‌راه حل برای وبسایت های تجاری مانند شرکت های حقوقی، حسابداری و غیره برای خودداری از ایده ها اسپم بسیار سفارش می شود.

به کاغذ پیکربندی و قسمت “بحث” در پنل وردپرس بروید. در مرحله سپس، به قسمت “تا قبل از این که دیدگاهی نمایان خواهد شد” بروید و فریم کنار آیتم “نظر ها بایستی به طور دستی تأیید شوند” را نشانه بزنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره پیکربندی خویش بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک نمایید.

کل نظرها وردپرس شما اینک پیش از اینکه در وبسایت شما ظواهر شوند، بایستی به طور دستی تاییدشوند.

درحال حاضر ممکن میباشد از خویش بپرسید که چه گونه می‌توانم آحاد ایده ها را مرور کنم؟ در یک‌سری نکته بعدی، ما به شما نماد خوا‌هیم بخشید که چه طور نظرها هرزنامه را حذف نمائید تا تنها ناچار گردید از نظرها حقیقی و واقعی استعمال فرمائید.

Akismet Anti-Spam Protection (حفظ کننده ضد اسپم) را فعال فرمائید.
Akismet یک پلاگین اسپم نظرها وردپرس میباشد که هم پا با وردپرس نصب گردیده‌است. و تمامی ایده ها وردپرس در وبسایت شمارا از روش مقر داده ضد اسپم غربال می نماید.

Akismet تحت عنوان یک پلاگین بدون پول در دسترس میباشد، البته بایستی برای کلید API آن‌ها نام نویسی نمایید. میتوانید آن را به طور مجانی برای یک بلاگ فردی یا این که یک تارنما کوچک اخذ فرمائید.

 

به کار گیری از Sucuri برای پرهیز از نظرها اسپم
در حالی که Akismet می تواند از نظرها اسپم متعددی دوری نماید ، ولی نمی تواند از دسترسی اسپمر به سایت شما دوری نماید. درخواست های متعددی از طرف اسپمر برای ارسال حیث میتواند تارنما شما‌را نماید کرده و تلاش را پایین تأثیر قرار دهد.

این جایی میباشد که Sucuri وارد آن میگردد. این شایسته ترین پلاگین فایروال وردپرس میباشد که به شما قابلیت می‌دهد درخواست های مشکوک را حتی پیش از وصال به تارنما خویش مسدود نمائید.

آن‌ها میتوانند از ارسال نظرها به وسیله ربات ها و اسکریپت های خود کار پرهیز نمایند. این سبب کاهش توشه سرورها و تعداد نظرها هرزنامه ای و پرهیز از نظرها اسپم می‌شود.

به کار گیری از Honeypot برای دوری از نطرات اسپم
فناوری Honeypot یک نحوه اثرگذار برای برای شناسایی فریب ربات های اسپم و پلاگین اسپم ایده ها وردپرس میباشد. بعداز شناسایی، می اقتدار نظرها آن ها را مسدود کرد.

نخست بایستی پلاگین اسپم نظرها وردپرس Antispam Bee را نصب و فعال فرمایید. بعد از فعال شدن، به آسانی به ورقه پیکربندی و آن‌گاه Antispam Bee بروید و مورد “آرم گذاری تحت عنوان هرزنامه” را برای همگی ایده ها گرفته گردیده به وسیله honeypot نشان بزنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره پیکربندی خویش، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک فرمایید.

اینک این افزونه از تکنیک honeypot برای دریافت کردن ربات های هرزنامه بد به کارگیری خواهد کرد. این غربال همینطور دارنده غربال ضد اسپم دیگری مانند تأیید نشانی IP از لیست سیاه نظرها وردپرس، نگاه کردن به bbcode، جستجوی مقر داده اسپم محلی و مورد ها دیگر میباشد.

 

تأیید ریکپچا گوگل را اضافه نمایید.
با استعمال از ریکپچا یا این که reCAPTCHA در پلاگین google captcha، می‌توانید قابلیت و امکان ریکپچا گوگل را در نصیب پیکربندی نظرها فعال فرمایید.

ReCAPTCHA صورت توسعه یافته ای از CAPTCHA میباشد که یک فناوری برای تمایز در میان ربات ها و یوزرها انسانی میباشد. CAPTCHA مخفف “Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart” میباشد.

Google تأیید نام و نشان خویش را برای یوزرها با کلیک کردن روی دکمه محاسبه جعبه ممکن می نماید.

برای ربات های اسپم، این فناوری خیلی دشوار میباشد چون هنگامی گوگل ربات اسپم را آیتم آنالیز قرار می‌دهد، معضل بسیار دشواری برای آن‌ها به وجود میاورد.

دقت: در حالی که بیشتر پلاگین های WordPress در captcha آزار دهنده می‌باشند ، این شایسته ترین فرم CAPTCHA میباشد که می‌توانید به کار گیری فرمایید.

حذف فیلد URL تارنما از فرم حیث
بخش URL در فرم حیث خیر فقط هرزنامه نویسان (چه اتومات و چه انسانی)، بلکه عده ای را که اصلا عشق و علاقه ای به گفت و گو ندارند را به خویش جلب می نماید.

این ایده ها معمولاً دربردارنده یک یا این که دو خط از مزخرفات بی ربط می باشند و اسم تالیف کننده لحاظ مشتمل بر یک واژه کلیدی یا این که ترکیبی از یک نام حقیقی با لغات کلیدی مانند Sally from Dunder Mifflin یا این که JohnSEOconsultants و… خواهد بود.

غیرفعال کردن نظرها در ضمیمه های مدیا
وردپرس به صورت اتوماتیک صفحه ها ضمیمه تصویر را ساخت می نماید که در آن یوزرها می‌توانند یک تصویر را ببینند و حتی درخصوص آن لحاظ بگذارند.

در صورتی در درحال حاضر وصل کردن تصاویر خویش به ورقه ضمیمه می‌باشید، بعد از مدتی صفحه ها ضمیمه متعددی با نظرها فعال روی آنان خواهید داشت.

در‌حالتی که تصاویر نصیب مهم محتوای شما می‌باشند، خوب میباشد. ولی در صورتی‌که نمیخواهید یوزرها در خصوص تصاویر لحاظ دهند ، می بایست “نظرها مرتبط با ضمیمه های رسانه” را بی صدا فرمایید.

بی آلایش ترین راه و روش برای پرهیز از ایده ها اسپم نصب افزونه Disable Comments میباشد. بعداز فعال شدن، به “پیکربندی » غیرفعال کردن نظرها” بروید و قاب کنار مورد “مدیا” را نماد بزنید.

برای ذخیره پیکربندی خویش، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک نمایید. اینک این پلاگین نظرها مرتبط با پرونده های رسانه ای و ضمیمه های وردپرس شما‌را غیرفعال می نماید.

HTML را در نظرها وردپرس غیرفعال فرمایید.
نکته موثر دیگر برای خودداری از لینک در ایده ها، غیرفعال کردن HTML در نظرها میباشد. از HTML می اقتدار برای نهفته کردن پیوند های هرزنامه در نظرها وردپرس به کار گرفت.

به آسانی کد پایین را به پوشه functions.php طرح مورد خویش یا این که یک افزونه منحصربه‌فرد وبسایت اضافه فرمائید.

این کد HTML code را به HTML entities تغییر و تحول میدهد و تحت عنوان کد اکران داده می‌شوند و بوسیله مرورگر تجزیه نمیشوند.

دستکم و حداکثر ارتفاع لحاظ
طریق دیگر برای پیکار با هرزنامه حیث به کارگیری از افزونه Yoast Comment Hacks برای انتخاب دستکم و حداکثر ارتفاع حیث میباشد.

جدیداً با یک اختلال هرزنامه حیث روبرو شدیم که هرزنامه نویس هر ساعت صدها لحاظ را با یک واژه و کلمه می‌گذارد مثل: درود.

Akismet و Sucuri حاذق به دوری از این نقص‌ نبودند چون لحاظ، طبیعی به حیث می رسید. Honeypot سرعت اسپمر را کاهش اعطا کرد، ولی همینطور حاذق به خودداری از حمله نبود.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

نکاتی برای تعیین دامنه سطح بالا
اگرچه آنچه برای nTLD خویش گزینش می‌کنید در طریق جايگاه بندی وبسایت شما  سئو سایت  به وسیله Google نقشی ندارد، ولی به کارگیری از شایسته ترین راه‌های TLD همچنان هوشمندانه میباشد. در اینجا یک سری ایده برای یاری به شما در تعیین یک TLD مطلوب آورده گردیده‌است.

1. TLD مرتبط با صنعت خویش را گزینش نمایید
اگرچه ممکن میباشد تعیین .pizza تحت عنوان TLD عالی باشد، البته تا‌زمانیکه پیتزا نمی فروشید، خیلی منطقی وجود ندارد. از‌آنجا‌که در تعیین TLD مورد های مختلفی دارید، یکی از را گزینش نمائید که مرتبط با صنعت شما باشد. مثلا، در حالتی که شما یک فریلنسر می‌باشید و وبسایت شما تماماً مرتبط با شماست .me TLD را در حیث بگیرید. به همین ترتیب، در شرایطی‌که شما یک کمپانی کودک می‌باشید، .tech را تحت عنوان TLD خویش در حیث بگیرید.

2. TLD را در دامنه اساسی دیگری گزینش نمائید
در صورتی‌که به عبارتی روز برای یک نشانی Gmail نام نویسی نموده اید، احتمالاً اسم و اسم خانوادگی خویش و پیرو آن @ gmail.com را ایمن نموده اید. در شرایطی‌که فعلا عملکرد فرمایید برای یک اکانت کاربری تازه نام نویسی فرمائید، احتمال این وجود داراست که می بایست خلاقیت به خرج دهید و در غایت ممکن میباشد از نشانی Gmail ضعیف خویش ناامید گردید.

اگرچه ممکن میباشد بتوانید با یک نشانی آدرس اینترنتی خلاقانه کنار بیایید، البته در ارتباط اسم دامنه خویش نباید هیچ خطری جاری ساختن دهید.

چندین استدلال برای این وجود دارااست. اولیه، اسم دامنه اساسی شما در seo و شیوه کاوش اشخاص در وب نقش داراست.

چنانچه momtazserver.com پیش از اینً گرفته گردیده بود، خرید momtazserver.co یا این که momtazserver.org نسبت به ورژن .com چیز دیگری منطقی خیس بود.

همین گزینه برای یک کمپانی صحت می نماید. چنانچه میخواهید اشخاص کمپانی شمارا از روش کاوش پیدا نمایند، اسم کمپانی خویش را تحت عنوان دامنه مهم خویش گزینش فرمایید و از nTLDs دیگری به کارگیری فرمائید، جای این که تلاش فرمایید ورژن .com را با اسم دامنه مهم bonkers ایمن نمایید.

3. nTLDs های دیگر را با اسم دامنه خویش خریداری فرمائید
درصورتی که شغل جدیدی را استارت می‌کنید، مخصوصاً در صورتی قصد دارید آن شغل را با‌گاز مقیاس بندی فرمایید، خرید TLD های مربوط به دامنه اساسی خویش هوشمندانه میباشد.

از جمله، در شرایطی که اسم کمپانی شما “Dr. Pepper ، ”و تارنما شما drpepper.co میباشد، همینطور به خریدdrpepper.space ، drpepper.me ،drpepper.info و مفاد دیگر امداد می نماید.

هنگامی صاحب و مالک کل دامنه های سطح بالا دارای ارتباط میباشید، می‌توانید کلیه آنها را به دامنه مهم خویش در اکانت میزبانی تان هدایت فرمایید. براین اساس، دیگر نگران نخواهید بود که کمپانی هایی با اسم های شبیه شما میزان دارایی های ارزشمندتان در گوگل را تصاحب نمایند یا این که جستجوگران به صورت تصادفی در سایتی قرار بگیرند که وابسته به شما وجود ندارد.

4. یک سرزمین nTLDs را گزینش فرمائید
در‌صورتی‌که در مملکت دیگری بومی می باشید، تعیین یک سرزمین TLD هوشمندانه میباشد. برای مثال، جستجوگران در کانادا تا قبل از اینً عادت کرده اند که اسم کمپانی و آنگاه aca را تایپ نمایند.

در شرایطی که مطمئناً میتوانید ورژن .com اسم کمپانی خویش را در شکل عدم به کارگیری (و بایستی) بخرید، به دست آوردن TLD مرزو بوم مربوطه در مکانی که در آن قرار دارید نیز هوشمندانه میباشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

نکاتی برای تعیین دامنه سطح بالا
اگرچه آنچه برای nTLD خویش گزینش می‌کنید در طریق جايگاه بندی وبسایت شما  سئو سایت  به وسیله Google نقشی ندارد، ولی به کارگیری از شایسته ترین راه‌های TLD همچنان هوشمندانه میباشد. در اینجا یک سری ایده برای یاری به شما در تعیین یک TLD مطلوب آورده گردیده‌است.

1. TLD مرتبط با صنعت خویش را گزینش نمایید
اگرچه ممکن میباشد تعیین .pizza تحت عنوان TLD عالی باشد، البته تا‌زمانیکه پیتزا نمی فروشید، خیلی منطقی وجود ندارد. از‌آنجا‌که در تعیین TLD مورد های مختلفی دارید، یکی از را گزینش نمائید که مرتبط با صنعت شما باشد. مثلا، در حالتی که شما یک فریلنسر می‌باشید و وبسایت شما تماماً مرتبط با شماست .me TLD را در حیث بگیرید. به همین ترتیب، در شرایطی‌که شما یک کمپانی کودک می‌باشید، .tech را تحت عنوان TLD خویش در حیث بگیرید.

2. TLD را در دامنه اساسی دیگری گزینش نمائید
در صورتی‌که به عبارتی روز برای یک نشانی Gmail نام نویسی نموده اید، احتمالاً اسم و اسم خانوادگی خویش و پیرو آن @ gmail.com را ایمن نموده اید. در شرایطی‌که فعلا عملکرد فرمایید برای یک اکانت کاربری تازه نام نویسی فرمائید، احتمال این وجود داراست که می بایست خلاقیت به خرج دهید و در غایت ممکن میباشد از نشانی Gmail ضعیف خویش ناامید گردید.

اگرچه ممکن میباشد بتوانید با یک نشانی آدرس اینترنتی خلاقانه کنار بیایید، البته در ارتباط اسم دامنه خویش نباید هیچ خطری جاری ساختن دهید.

چندین استدلال برای این وجود دارااست. اولیه، اسم دامنه اساسی شما در seo و شیوه کاوش اشخاص در وب نقش داراست.

چنانچه momtazserver.com پیش از اینً گرفته گردیده بود، خرید momtazserver.co یا این که momtazserver.org نسبت به ورژن .com چیز دیگری منطقی خیس بود.

همین گزینه برای یک کمپانی صحت می نماید. چنانچه میخواهید اشخاص کمپانی شمارا از روش کاوش پیدا نمایند، اسم کمپانی خویش را تحت عنوان دامنه مهم خویش گزینش فرمایید و از nTLDs دیگری به کارگیری فرمائید، جای این که تلاش فرمایید ورژن .com را با اسم دامنه مهم bonkers ایمن نمایید.

3. nTLDs های دیگر را با اسم دامنه خویش خریداری فرمائید
درصورتی که شغل جدیدی را استارت می‌کنید، مخصوصاً در صورتی قصد دارید آن شغل را با‌گاز مقیاس بندی فرمایید، خرید TLD های مربوط به دامنه اساسی خویش هوشمندانه میباشد.

از جمله، در شرایطی که اسم کمپانی شما “Dr. Pepper ، ”و تارنما شما drpepper.co میباشد، همینطور به خریدdrpepper.space ، drpepper.me ،drpepper.info و مفاد دیگر امداد می نماید.

هنگامی صاحب و مالک کل دامنه های سطح بالا دارای ارتباط میباشید، می‌توانید کلیه آنها را به دامنه مهم خویش در اکانت میزبانی تان هدایت فرمایید. براین اساس، دیگر نگران نخواهید بود که کمپانی هایی با اسم های شبیه شما میزان دارایی های ارزشمندتان در گوگل را تصاحب نمایند یا این که جستجوگران به صورت تصادفی در سایتی قرار بگیرند که وابسته به شما وجود ندارد.

4. یک سرزمین nTLDs را گزینش فرمائید
در‌صورتی‌که در مملکت دیگری بومی می باشید، تعیین یک سرزمین TLD هوشمندانه میباشد. برای مثال، جستجوگران در کانادا تا قبل از اینً عادت کرده اند که اسم کمپانی و آنگاه aca را تایپ نمایند.

در شرایطی که مطمئناً میتوانید ورژن .com اسم کمپانی خویش را در شکل عدم به کارگیری (و بایستی) بخرید، به دست آوردن TLD مرزو بوم مربوطه در مکانی که در آن قرار دارید نیز هوشمندانه میباشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 

لینک و پیوند سازی فرنگی سبب ارتقاء اعتبار دامنه (domain authority) می‌گردد. سئو سایت هرچقدر اعتبار دامنه یک وب سایت بیشتر باشد، شانس قرار به دست آوردن آن در بالا حاصل گوگل بیشتر میباشد. برای بالا بردن اعتبار دامنه می‌اقتدار از طریق‌های پایین استفاده نمود:
 
·تا میتوانید محتوای باکیفیت‌خیس صحیح فرمایید. هرچقدر یک محتوا کیفیت خوب باشد، قابلیت و امکان به اشتراک‌گذاری آن نیز بیشتر می‌گردد.
 
·محتواهای خویش را طوری تهیه فرمائید که قابلیت و امکان به اشتراک‌گذاری در کانال‌های اجتماعی را داشته باشند.
 
·از تایپ کردن برای بقیه وبسایت‌ها و پیوند دادن آن به وبسایت خویش غافل نشوید.
 
 
 
اهمیت لینک و پیوند سازی داخلی در بهینه سازی
هرگاه ورقه‌ای از وب سایت خویش را به صحفه‌ای دیگر لینک و پیوند دهید، یک پیوند داخلی ساخت‌و‌ساز نموده اید؛ در واقعیت لیک سازی داخلی بدین مضمون‌ میباشد که برگه ای از یک دامین (ِDomain) را به کاغذ‌ای دیگر از به عبارتی دامین متصل کنیم. این سیرتکامل از لینک و پیوند سازی موجب هدایت مخاطب به بقیه صفحه های گردیده و به وی یاری می‌نماید تا صفحه های گزینه عشق خودش را پیدا نماید.
 
به صورت خلاصه از پیوند سازی داخلی برای هدایت استفاده کننده در تارنما به کار گیری میشود. در‌حالتی که یوزرها بازه هنگامی بیشتری در وب سایت حضور داشته باشند، بانس ریت (Bounce Rate) یا این که نرخ پریدن وب سایت کمتر میگردد. خواسته از نرخ پریدن، درصد کاربرانی میباشد که بعداز بازدید از یک برگه، وبسایت را شکاف می‌نمایند، میباشد. در‌حالتی که کاربری وارد وب سایت ما خواهد شد البته بعداز بازدید از یک ورقه و فارغ از داشتن هیچ تعاملی از وب سایت بیرون گردد، در واقع یک پریدن پیش آمده میباشد. برای حساب کردن نرخ پریدن می‌اقتدار از ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس بهره برد. در گوگل آنالیتیکس از ابزارهای سشن (Session) و هیت (Hit) برای به حساب آوردن نرخ پریدن به کار گیری می‌گردد.
 
لینک و پیوند سازی داخلی از با اهمیت‌ترین دست اندرکاران در سئوی داخلی میباشد. طبق گفته گوگل: لینک و پیوند سازی داخلی یکی‌از کلیدی‌ترین اقدامات برای ایندیکس شدن یک تارنما در موتورهای کاوش میباشد. این پیوند‌ها در کشف کردن صفحه های دارای ارتباط به موتورهای کاوش یاری کرده و سبب اعتبار بخشیدن به محتوای کاغذ و معرفی آن به موتورهای کاوش میشوند.
 
 
 
اشکال پیوند‌های داخلی
پیوند‌های داخلی به دو مجموعه ناوبری و مورد‌ای طبقه‌بندی میشوند:
 
پیوند ناوبری (Navigation links)
لینک و پیوند‌های که در نصیب‌های متفاوت یک تارنما مثل: سایدبارها، منو، هدر و فوترها قرار می گیرند.
 
غرض از پیوند ناوبری در پیوند سازی داخلی، بهبود تجربه استفاده کننده میباشد.
 
نوشته‌علمی پیشنهادی : کوتاه سازی لینک و پیوند چه چیزی است و چه تاثیری در seo تارنما داراست؟


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

پیوند دستی: این ها به عبارتی پیوند‌هایی می‌باشند  سئو سایت  که مستقیما به درخواست صاحب و مالک تارنما ساخته می شوند. به عنوان مثال ممکن میباشد که دارای یک تارنما از اینفلوئنسر مارکتینگ (یا این که به عبارتی Influencer Marketing) به کار گیری کرده و از چند اشخاص تاثیرگذار در موضوع‌های دارای ارتباط درخواست نماید که یوزرها را به وب سایت وی هدایت نمایند.
لینک و پیوند خودساخته: این شیوه لینک و پیوند سازی یکی طریق هایی میباشد که خیلی گزینه پسند گوگل وجود ندارد! حتی آنقدر برای گوگل قابل قبول وجود ندارد که نام آن را بهینه سازی کلاه سیاه (یا این که به عبارتی black hat بهینه سازی) نهاده میباشد.
خب هم اکنون چه‌طور می توانیم لینک و پیوند خویش ساخته صحیح کنیم؟  فرض فرمائید که شما وبسایتی دارید. از طرف دیگر در کانال‌های اجتماعی و پلتفرم‌های متعددی (مثل توئیتر یا این که گوگل review) عمل دارید. درحال حاضر برای اینکه خودتان را تبلیغ فرمایید، لینک و پیوند وبسایت یا این که برگه‌ای خاص از سایت خودتان را درین صفحه ها به اشتراک میگذارید!

یک نکته ریز!
درحال حاضر ما این سه منش را برای ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند برای شما معرفی کردیم البته مورد نیاز میباشد که یک نکته ریز هم یادآور شویم. اینکه شما پیوند‌های خودتان را از چه منبعی گرفتید و از چه راهی ساختید، تا حد متعددی اصلی میباشد، اما هیچ تاثیری روی اثربخشی و موءثر بودن آن ندارد. یعنی چه؟ یعنی اینکه پیوند ها در صورتی یکسری خصوصیت خاص داشته باشند، خیلی شل میتوانند جايگاه شمارا در گوگل بالا ببرند (ورای اینکه از چه منبعی گرفته گردیده اند). یک‌سری گزینه از این خصوصیت‌ها را برای شما آورده ایم:

درصورتی که وبسایتی که در آن به تارنما شما پیوند داده گردیده است، محتوای مرتبطی به محتوای تارنما شما داشته باشد، تاثیر این لینک و پیوند از پیوند معمولی بیشتر خواهد بود. چه گونه؟ گوگل با استعمال از الگوریتم‌های خویش و نظارت لغات کلیدی، متوجه شود که هر دو سایت در یک مسئله کار می‌نمایند و بدین استدلال لینک و پیوند‌هایشان به یکدیگر قیمت بیشتری خواهد داشت.
هر چه بک لینک و پیوند شما در گوگل نو‌خیس (اخیر) باشد به به عبارتی اندازه تاثیر بیشتری روی offpage شما خواهد داشت.
در شرایطی‌که تعداد لینک و پیوند‌هایی که در آن ورقه داده شد‌ه‌است بیش تر از حد باشد، گوگل ممکن میباشد به محتوای این شیت و موثر بودن آن شک وتردید نماید. در حالتی‌که این حادثه بیفتد، خیر صرفا به عبارتی وب سایت مرجع از طرف گوگل جریمه می‌گردد بلکه اعتبار تارنما شما هم در گوگل تحت میاید و این هم تاثیر منفی‌ای روی جايگاه شما داراست.
به غیر از بک لینک و پیوند، چه موردها دیگری روی سئو آف پیج تاثیر دارااست؟
صراحت دارد که ما گفتیم وسیع ترین شیوه بهبود مرتبه از روش سئو خارجی، بک لینک و پیوند میباشد البته این فقط خط مش وجود ندارد! به صورت کلی هر کاری که بیرون از تارنما شما صورت پذیرد و بتواند سکو شما‌را در گوگل بهتر نماید سئو آف پیج به حساب میآید و شیوه‌ها و تکنیک‌های متعددی برای این فعالیت وجود داراست.

یکی اساسی‌ترینِ این نحوه‌ها استعمال از بازاریابی کانال‌های اجتماعی (social media marketing) میباشد. یعنی اینکه شما در کانال‌های اجتماعی گوناگون مثل اینستاگرام و تلگرام کار داشته باشید و در آن جا بتوانید مارک خودتان را به مشتریان و یوزرها معرف نمائید.

این فعالیت را هم میتوانید در پیج فردی خودتان و هم در پیج کسب و کارتان به طور بیزینس ایفا بدهید. افزون بر آن، می توانید از پیج ها و شبکه‌های پرمخاطب و نیز اشخاص تاثیرگذار هم به کار گیری نمایید. ولی در صورتی‌که تمایل به همیاری به یک یا این که یک سری اینفلوئنسر گرفتید، بهتر میباشد شخص یا این که عده ای را گزینش نمایید که کارشان مربوط به بیزنس شما باشد، زیرا در غیر شکل این ممکن میباشد تصویر نامناسبی از خودتان در دهان یوزرها ساخت‌و‌ساز نمائید!

سئوی آف پیج...چه شد؟
بالاخره به انتهای این نوشته‌ی‌علمی هم رسیدیم. یادتان میباشد که به هیچ عنوان از کجا استارت کردیم و به کجا رسیدیم؟ مهم ترین چیزی که می تواند در یادگیری اصول سئو خارجی به شما یاری دهد این میباشد که یادتان بماند که سئو آف پیج حدودا برعکس سئوی داخلی میباشد: یعنی بهینه سازی داخلی مستقیما با محتوای تارنما رمز و فعالیت دارااست اما سئو آف پیج با پیوند‌ها و منشن‌های



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در شرایط معمولی بعضا از قالب های وردپرسی برای یوزرها، یک اطراف به نام پنل کاربری می‌سازند که در اکثر وقت ها مواقع تجهیزات خاصی ندارد. ولی درصورتی که سایتی دارید که نیاز میباشد یوزرها یک پنل کاربری ماهر در آن داشته باشند، به حیث بایستی به سراغ پلاگین های ساخت و ساز پنل کاربری بروید. تحت عنوان مثالِ چیزی که‌این افزونه ها برای تان می‌سازند، می‌توانید وارد پنل کاربری خودتان در وبسایت فرین آکادمی گردیده و فضای آن را ملاحظه کنید. در‌این نصیب می‌توانید موجودی کیف پول تان را آنالیز فرمایید، به پیوند دانلود تولیدها خریداری گردیده دسترسی داشته باشید و… .

اکنون، یک کدام از شایسته ترین پلاگین های وردپرس برای تولید پنل کاربری، پلاگین up میباشد. علاوه بر این، افزونه UserPro هم گزینش خیر و خوبی دراین باره میباشد. ضمنا برای ایجاد کیف پول مخاطب هم می توانید از پلاگین treawallet که در وبسایت فرین نصب میباشد یاری بگیرید.

9_ پلاگین فرم ساز Contact form 7
مخصوصا در تارنما های فروشگاهی، یوزرها نیاز به برقراری رابطه با مجموعه وبسایت دارا‌هستند. خب یکی رویکرد های تولید این رابطه، زنگ زدن میباشد. علاوه بر این یوزرها می توانند برای برقراری رابطه به سراغ شبکه های مردمی و پیامرسان های شما بروند. البته هنوز که هنوز میباشد، برخی از مخاطبان عادت دارا‌هستند از روش فرم ها به شما پیام بدهند.

بار گذاری تنبل تصاویر یا این که Lazy Load چه چیزی است؟
ولی کاربرد فرم ها فقط به ساخت و ساز رابطه خاتمه نمیگیرد. فرم ها به شما در فرایند نشانی اینترنتی مارکتینگ، اخذ نظرها مخاطبان و… امداد متعددی میکنند. به این ترتیب بهتر میباشد یک پلاگین فرم ساز ماهر در وبسایت تان داشته باشید.

یکی کهن ترین و کاربردی ترین پلاگین های فرم ساز وردپرس، Contact form 7 میباشد. به امداد این افزونه می‌توانید به شل ترین صورت ممکن و سوای نیاز به علم فنی، فرم های موردنیاز با تعداد فیلد دلخواه را بسازید. علاوه بر این پلاگین، افزونه دیگری که آنهم خصوصیت های ماهر متعددی دارااست، پلاگین فرم ساز Gravity forms میباشد.

پلاگین های ضروری وردپرس
تا اینجا با پلاگین های کاربردی وردپرس آشنا شدیم. البته در‌پی نوشته‌ی‌علمی می‌خواهم پلاگین های ضروری وردپرس را به شما معرفی کنم. نصب این افزونه ها به شما در بهینه سازی بهتر وبسایت، مدیر شل خیس و… یاری متعددی میکند:

10_ افزونه really simple ssl
احتمالا می‌دانید که‌این ایام از حیث گوگل؛ وب سایت شما بایستی مسلما ssl داشته باشد. فعال کردن ssl فعالیت رنج وجود ندارد. می توانید در امر آن از حمایت کننده هاست تان پرسش نمایید یا این که به سراغ مقاله ها آموزشی سطح اینترنت بروید. البته در حالتی‌که بعداز راه اندازی آن نمیدانید چطور می بایست نشانی تارنما با http را به نشانی نو که با https نشان داده میشود منتقل نمائید، بهتر میباشد از این پلاگین معدود وسعت امداد بگیرید. فقط عمل این افزونه ریدایرکت کردن نشانی پیشین وبسایت به نشانی تازه و ssl دار آن میباشد.

11_ schema pro


اسکیماها چندین کد می باشند که در شکل اضافه شدن به وبسایت شما، به گوگل داده ها بیشتری راجع‌به محتوی صفحه های گوناگون تارنما می دهند. بدین ترتیب گوگل هم اعتبار بهینه سازی بیشتری برای تان در لحاظ می‌گیرد. اما علاوه بر اعتبار بیشتر، گوگل ترجیح می دهد تارنما هایی که اسکیماها را درونشان دارا‌هستند را با ظواهر بهتری در نتیجه ها نشان بدهد:


اکران ستاره در کنار وبسایت شما در حاصل، یکی دستاوردهای اسکیما میباشد
این ستاره هایی که در گوگل تحت برخی از  سئو سایت مشاهده می کنید، یک کدام از حاصل اسکیمادار کردن وب سایت میباشد. همان طور که در نوشته‌ی‌علمی یادگرفتن اسکیما هم گفتم، پلاگین اسکیما پرو یکی‌از شایسته ترین افزونه های وردپرس برای قرار دادن این کدها در وب سایت، سوای نیاز به علم نرم افزار نویسی میباشد.

12_ WP Mail SMTP


چه بخواهید در وبسایت تان سیستم آدرس اینترنتی مارکتینگ فعال‌سازی نمایید و چه بخواهید تنها به مخاطبانی که از تارنما خرید کرده اند پست الکرونیکی اتومات بفرستید، در هر موقعیت می بایست از یک پلاگین smtp امداد بگیرید. پلاگین ای که فراتر لینکش را قرار داده ام، یک کدام از پلاگین های برتر وردپرس برای فعال سازی سیستم پست الکرونیکی میباشد.

صحبت انتها؛ نکاتی راجع به نصب افزون ها
درین نوشته‌ی علمی به معرفی مهم‌ترین پلاگین های وردپرس پرداختم و بیشتر از 11 افزونه کاربردی و ضروری برای این سیستم رئیس محتوا را به شما معرفی کردم.

پیش از اینکه نوشته‌علمی را به اتمام برسانم، گفتم شاید بهتر میباشد چندین نکته حائض اهمیت در باب پلاگین ها را به شما فراگیری بدهم:

تا جایی که ممکن میباشد به مکان دانلود پلاگین های کرک گردیده بدون‌پول، به سراغ مارکت های فرنگی یا این که اهل ایران فروش پلاگین رفته و از آنان افزونه مایحتاج را بخرید تا با اشتباهات امنیتی روبرو نشوید.
پیش از نصب کردن هر پلاگین ای، ایده ها، تعداد نصب و بازه زمانی آخری بروزرسانی آن را چک فرمائید.
بهتر میباشد تا جایی که قابلیت داراست، از به هم ریخته کردن وب سایت وردپرسی تان با پلاگین های گوناگون دوری کنید. در غیر اینصورت ممکن میباشد با ایرادات امنیتی، ایراد سرعت و همچنین فساد تارنما روبرو گردید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

ممیزی های سفارشی GTmetrix ما
علاوه بر ممیزی های استاندارد Lighthouse ،  سئو سایت ما ممیزی های سفارشی خویش را نیز در حیث گرفته ایم که به لحاظ ما مرتبط با کارایی اینترنت میباشد. این ممیزی های سفارشی GTmetrix مشتمل بر مورد ها تحت میباشد:

Keep-Alive را فعال نمائید
این صرفا در صفحاتی با به کار گیری از HTTP / 1.1 فاقد راهبرد Keep-Alive ON فعال می‌گردد.
در صورتی تشخیص داده گردد که کاغذ شما از HTTP / 2 به کارگیری می نماید ، این حسابرسی تأثیری در شما نخواهد داشت.

تصاویر را با به کار گیری از Sprites CSS ادغام نمائید
چنانچه برگه شما چند تصویر کوچک و کوچک را ارائه می‌دهد ، این حسابرسی آغاز می شود.
اعتنا داشته باشید که‌این حسابرسی بسته به اینکه برگه شما از HTTP / 1.1 یا این که HTTP / 2 به کارگیری می نماید ، آستانه های مختلفی دارااست.

به کارگیری از کانال تحویل محتوا (CDN)
ما در نوشته ی علمی های قبل در رابطه مزایای CDN ها گفت و گو کرده ایم و هنوز هم شم می‌کنیم که آن‌ها نقش مهمی در ارائه یک وبسایت سریع و سریع در سراسر دنیا دارا هستند.
GTmetrix اگرچه مانند قبل در گزارشهای Legacy مجازات کننده نبوده ، ولی همچنان در پی درفش گذاری منابع استاتیک قابل استعمال در CDN برای تحویل بهتر جهانی میباشد.

از CSSimport پرهیز کنید
اجتناب از CSSimport در شکل قابلیت و امکان هنوز هم یک طرز سفارش شده‌است چون هرگونه راهبرد واردات با مرورگر (فارغ از deferattribute) فورا بارگیری ، تجزیه و اجرا می‌گردد.
این می‌تواند رندر سایر برگه شمارا مسدود نماید.

 

آیا نمرات ساختار اینجانب بر نمرات سعی اینجانب تأثیر میگذارد؟
امتیازات ساختار شما مستقیماً بر نمره کارایی شما تأثیر نمی گذارد.

با این هم اکنون ، بهبود نمره ساختار شما در مجموع می‌تواند تلاش شیت شمارا بهبود بخشد. این دستور سبب ساز به کسب نمرات تلاش بهتر و همینطور توسعه و گسترش ، نمره بهتر GTmetrix نیز می‌شود.

حسابرسی های ساختار را در گزارش تازه GTmetrix تحت عنوان کتابچه راهنمای کوشش بهتر اینترنت و معیارهای همت را تحت عنوان کرونومتر کارایی حقیقی و واقعی اینترنت خویش در حیث بگیرید.

 

دوران مسدود کردن تمام زیاد احتمالاً به جهت طولانی بودن شغل های اساسی و اجرای JavaScript میباشد.


پرداختن به ممیزی های ساختار می‌تواند تحت عنوان یک نقطه آغاز خوب برای بهبود لود ورقه در کل باشد. علاوه بر این ، بعضا از ممیزی ها با هم دارای ربط میباشند و بدین ترتیب ، ثبت یک ممیزی ممکن میباشد بر سایر تأثیر بگذارد.

 

اینترنت حیات
Google Web Vital را تحت عنوان معیارهای اساسی ساخت‌و‌ساز نموده است که برای ارائه یک تجربه سریع اینترنت می بایست بر روی آن ها تمرکز نمایید.

 


Web Vital معیارهای مهم میباشد که بیشترین تأثیر را بر همت شیت شما دارااست.


این معیارها عبارتند از:

وسیع ترین رنگ محتوای (LCP)
چه مقطع طولانی شد تا مطرح ترین عنصر محتوای شما اکران داده خواهد شد.

مدت مسدود کردن مجموع (TBT)
در فرایند بارگیری شیت شما چه بازه زمانی به وسیله اسکریپت ها مسدود شده‌است.

تغییر و تحول دکورا سیون تجمعی (CLS)
مخاطب شما در حین لود ورقه چقدر تغییر تحول وضعیت را تجربه نموده است.

همت خوب در‌این معیارها نشانگر نیکی میباشد که شما یک تجربه سریع و سریع (آنچه گوگل می نامد) را به بازدیدکنندگان خویش ارائه می دهید.

Web Vital یک طرز عالی برای محک زدن کاغذ شما میباشد چون آن‌ها بر روی تیم کوچکی از معیارهای مهم تمرکز دارا‌هستند که بیشترین تأثیر را در فهم و شعور تلاش دارا‌هستند. Web Vital ها را در جلو و راس خویش ، در کنار نمره GTmetrix و تلاش / ساختار در گزارش تازه GTmetrix مشاهده خواهید کرد.

 

ورقه های خلاصه ، همت و ساختار نو
این ورژن تازه گزارش GTmetrix تصحیح گردیده را با کاغذ های تازه ارائه میدهد. جزئیات هر مورد از زبانه های پایین را شرح می‌دهیم:


ورقه خلاصه
نو در گزارش های GTmetrix ، جدول خلاصه میباشد که یک عکس فوری از همت ، ساختار و اخلاق و رفتار لود کاغذ شما‌را نشان میدهد.

این ورقه را تحت عنوان راس مبادرت مهم خویش در لحاظ بگیرید ، چون اطلاعات دردسترس در اینجا به تنهایی می‌توانند جهت ساخت‌و‌ساز جهت شایان توجه در افزایش عملکرد ورقه شما باشند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

Coverage در فعالیت با گوگل سرچ کنسول
نصیب Coverage
Sitemaps: در‌این نصیب هم موقعیت نقشه‌ی وب سایت  سئو سایت  شما‌را معین می‌نماید. در صورتی هنوز نقشه‌ی وب سایت خویش را به گوگل سرچ کنسول معرفی نکرده‌اید حال حاضر وقت آن میباشد! نشانی تارنما مپ را در نوار قرار دهید.
در صورتیکه در خصوص نقشه‌ی تارنما اطلاع کافی ندارید به نوشته‌علمی‌ی طریق‌ ساخت نقشه‌ی تارنما مراجعه‌کنید.

قسمت Sitemaps
نصیب Sitemaps

نصیب Enhancement
این قسمت هم برای هر اینترنت‌وب سایت مختلف میباشد. ولی قسمت‌های mobile usability و speed اثبات می‌باشند.

mobile usability: در‌این بخش وضعیتی از رسپانسیو بودن صفحه های تارنما مشاهده می کنید. در‌حالتی که برگه‌ای در نمایشگر گوشی مطلوب اکران داده نشود در قسمت ERRORS غلط اخذ میکنید که ریزه کاری آن را میتوانید در قسمت جدول ذیل کاغذ مشاهده کنید. این نصیب صحیح مثل نصیب coverage‌ میباشد.

Speed: این نصیب که جدیدا به ابزار گوگل سرچ کنسول اضافه شده‌است موقعیت سرعت بار گذاری صفحه های اینترنت‌وب سایت شمارا اکران میدهد. همان گونه که می بینید سرعت وبسایت برای گوگل اهمیت متعددی دارااست.

ارزیابی Speed در سرچ کنسول گوگل
در‌صورتی‌که روی نصیب open report‌ کلیک فرمایید وارد برگه ای خواهید شد که گزارشی از سرعت وب سایت را اکران می دهد. به امداد این نصیب شناسایی صفحه ها نماید وب سایت قابل اجرا خواهد بود.
درصورتی که گوگل صفحه های وبسایت شمارا نماید محاسبه نموده است بهتر میباشد به تاءمل ارتقا سرعت اینترنت‌وبسایت خویش باشید. برای اینکار به نوشته‌ی علمی‌ی طرق ارتقاء سرعت وبسایت مراجعه نمایید.


نصیب Security and manual action
Manual action: درین بخش گزارشات تخلف از ضوابط گوگل را اکران می‌دهد. در صورتی اینترنت‌تارنما شما در گیر پنالتی گوگل گردیده باشد از این نصیب گزارش آن را مشاهده خواهید کرد. ولی کل پنالتی‌ها گزارش داده نمی شوند و معمولاً پنالتی‌هایی که به وسیله پرسنل گوگل انجام یافته میباشد را میتوانید ملاحظه کنید.

Security: این بخش مرتبط با گزارشات امنیتی وب سایت میباشد. در‌صورتی‌که اینترنت‌تارنما شما آلوده و کثیف به بدافزار، تروجان باشد یا این که هک گردیده باشد گزارشی از آن را اخذ میکنید.

نصیب Legancy tools and reports
در‌این نصیب یک‌سری پیوند قرارداده شده‌است که معرف بقیه ابزارهای گوگل سرچ کنسول میباشد که در پنل قرار ندارند. مثل ابزار removal برای حذف یک url.

نصیب Links
گزارش نصیب Links در گوگل سرچ کنسول
گزارش قسمت Links
درین کاغذ گزارشاتی از بک‌پیوند‌ها و پیوند‌های داخلی تارنما اخذ میکنید. در ردیف سمت چپ که مرتبط با بک‌لینک و پیوند‌های دریافتی از دیگر اینترنت‌تارنما‌ها میباشد چندین جدول وجود داراست:

Top linked pages: صفحاتی که بیشترین لینک و پیوند دریافتی را داشته‌اند.

Top linking site: اینترنت‌وبسایت‌هایی که بیشترین پیوند‌ها را به اینترنت‌تارنما شما داده اند.

Top linking text: بیشترین کلماتی که با آنان پیوند اخذ کرده‌اید.

و در ردیف سمت راست هم گزارشی از لینک و پیوند‌های داخلی داده شده‌است که در جدول Top linked pages صفحاتی که بیشترین لینک و پیوند داخلی را دارا هستند معین شده‌است.

نصیب Setting
قسمت پیکربندی گوگل سرچ کنسول میباشد که می‌توانید داده ها کاربری را ملاحظه کنید. با کلیک روی users and permission و آن‌گاه add user می توانید یک استفاده کننده تازه برای سرچ کنسول تعریف و تمجید فرمایید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


GTMetrix ابزاری است که امداد می نماید به یوزرها تا سئو سایت  هم سرعت هم هدف ها بهینه سازی خویش را seo نمایند.

یک تارنما نماید، بازدید کننده را ناامید و خسته می نماید. و سبب ساز می گردد که آنها به وب سایت دیگری مراجعه نمایند.

در حالی که یک تارنما سریع خیس، بازدید کننده را بر روی محتوای وبسایت بیشتر سرگرم و متمرکز می نماید.

بعلاوه سرعت پیج فاکتور مهمی برای الگوریتم سکو بندی گوگل میباشد.

بدین ترتیب سایتی که سریع خیس اجرا می‌شود احتمالا سکو بالاتری در حاصل کاوش گوگل میگیرد.

این نوشته‌علمی چندین قدم معمولی را پیشنهاد می نماید که با اجرای آن‌ها، شما ارتقاء نمره GTMetrix خویش را به صورت چشمگیری میبینید.

 

اینجانب تخت گاز یک پیج را با به کارگیری از wordpress بالا آوردم. این کاغذ دارنده تعدادی عکس و یک افزونه شبکه‌های‌عمومی و براساس تم Customizr پباده سازی شده‌است. امتیازات GTMetrix بالا وابسته به سایتی میباشد که سئو نشده میباشد.

اکنون اینجانب این چهار قدم را اجرا میکنم، تا شاهد بالارفتن امتیاز آن باشیم.

قدم اولیه: seo تصاویر
4 عکس در برگه مهم میباشد؛ این ها سبب ساز میگردند اندازه کلی پیج زیاد گردد و وب سایت با تاخیر بیشتری بار گذاری خواهد شد.

پلاگینی مثل WP-Smush یا این که ShortPixel Image Optimizer به وب سایت اذن می‌دهد تا خودش عکس ها را فشرده نماید، و بعد آن‌ها‌را به وب سایت بیفزاید.

پس به آسانی این افزونه را دانلود نمائید، نصبش فرمایید و باصرفه گردید.

بیشتر بدونید: سئو تصاویر image بهینه سازی در seo | قسمت اولیه

 


همانگونه که می‌بینید، ما اندازه پیج را به شدت کاهش دادیم(حدود 2 مگابایت)

این تا شرایط کنونی تاثیر نیکی بر روی بهبود سرعت بارگذاری شدن پیج گذارده میباشد.

قدم دوم: فعال کردن کش ها
افزونه کش های فعال متعددی برای wordpress وجود داراست.

اینجانب سفارش می‌کنم، کش WP Fastest را دانلود و آن را فعال فرمایید. درحال حاضر مدت آن میباشد که آپشن های پایین را فعال نمائید:

کش سیستم
خار کردن HTML
کوچک کردنCSS
ادغام کردنCSS
GZIP
کش مرورگر


افزونه کش به نیکی سرعت وبسایت و امتیاز YSLOW را ارتقاء اعطا کرد.

و همینطور حدود دوثانیه سرعت بار گذاری شدن پیج را ذیل آورد؛ و اندازه پیج را نیز کاهش اعطا کرد.

قدم سوم: ادغام CSS و JAVASCRIPT
اینجانب بخش اعظمی از افزونه ها را که داعیه می نمایند این عمل را به صورت موثری انجام می‌دهند به فعالیت برده ام.

البته اکثر صفحاتی که از برخورد قابل قبولی برخوردار نبودند، با درج کدهای CSS بهنیه گردیده اند.

به هرحال Autoptimize یک افزونه خوب میباشد و صرفا با چندین کلیک فعالیت می نماید.

درحال حاضر مثل پیشین، آن را دانلود نمایید و بعد آن را فعال نمایید و آیتم های ذیل را فعال فرمائید:

seo کدHTML
seo کدJavaScript
سئو کد CSS


یک قدم خوب دیگر! ما امتیاز سرعت پیج را بالا بردیم، امتیاز YSLOW را بالابردیم، اندازه پیج و تعداد درخواست را بهبود دادیم.

قدم چهارم: یه کانال تحویل محتوا یا این که cdn را فعال نمائید.
یک کانال تحویل محتوا(CDN) سیستمی از سرور ها میباشد که بر روی یک‌سری راس داده در سراسر دنیا پخش شده‌است.

هنگامی یک استفاده کننده وب سایت شما‌را بازدید می نماید، محتوا را از مجاورت ترین سرور اخذ می نماید.

دارای اسم و رسم ترینCDN ، Cloudflare میباشد. برای فعال کردن آن بایستی نام نویسی فرمایید، و یک نرم افزار مجانی را به تارنما خویش اضافه فرمایید.

یک توشه که‌این فعالیت را انجام دادید شما نیاز خواهید داشت تا نام سرور خویش را عوض نمایید، بدین ترتیب دامنه به Cloudflare اعتنا می نماید.

این میتواند برای DNS تا 24 ساعت ارتفاع بکشد، تا آپ دیت گردد البته معمولا سریع خیس انجام میشود.

بیشتر بدونید: چطوری یک نوشته ی علمی را به کاغذ اولیه گوگل بیاریم | قسمت اولیه

 


بعداز انجام پایانی قدم دیدیم که امتیاز YSLOW ارتقا یافت و سرعت بارگذاری پیج بازهم کاهش یافت.

فیض گیری:
انجام این چهارگام ممکن میباشد کمتر از نیم ساعت ارتفاع بکشد، ولی به صورت دیده گیری امتیاز GTMetrix ما‌را ارتقا میدهد.

این تغییرات با ارتقاء ماندگاری بازدید کننده در وب سایت تاثیرات مثبتی بر روی درجه بندی گوگل می‌گذارد.

امتیازات بر طبق استاندارد میزبانی کانال ما به دست آمده میباشد، درحالی که یک برگه با محتوا بیشتر، ویدجت ها و افزونه ها ممکن میباشد جايگاه بالایی به دست نیاورد. ولی فرایند بالا بایستی شمارا در مسیر صحیح قرار دهد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


یک بخش دیگر از seo، seo کلاه خاکستری میباشد سئو سایت که تکنیک های خاص خویش را داراست. در نوشته‌ی‌علمی های گذشته گفتیم، تکنیک هایی که از لحاظ گوگل رسمی می باشند در دسته seo کلاه سپید و آن هایی که غیر قانونی میباشند در دسته seo کلاه سیاه قرار میگیرند.

ولی seo کلاه خاکستری چه میباشد؟ در پی این نوشته‌علمی از برندایده در زمینه ی این طرز از بهینه سازی و seo تکنیک های آن سخن خوا هیم کرد.

seo کلاه خاکستری
seo کلاه خاکستری میان seo کلاه سیاه و کلاه سپید جای دارد و شاید هنوز خیلی تکلیف این طریق از بهینه سازی معین وجود ندارد. بهینه سازی کلاه خاکستری یعنی استعمال از طریق هایی که از لحاظ فنی برای بهبود جايگاه بندی رسمی می باشند ولی از نگاه اخلاقی مشکوک میباشند و احتمالا روزی به seo کلاه سیاه تبدیل شوند.

در واقع این نحوه ها لب مرز می‌باشند. ممکن میباشد امروز رسمی باشند و به شما امداد نمایند اما مدتی دیگر به خیال و خاطر استعمال از آنان و تغییر و تحول ضابطه، جریمه گردید!

تفاوت seo کلاه سیاه و seo کلاه خاکستری چه می‌باشد؟
در‌صورتی‌که شما از seo کلاه سیاه به کارگیری فرمائید خیلی سریع شناسایی می‌شوید. البته استعمال از seo کلاه خاکستری به‌این راحتی ها شناسایی نمی‌شود. به عنوان مثال گهگاه گوگل به مشقت متوجه میشود که آیا شما برای لینک و پیوند های خاص مبلغی پرداخت نموده اید یا این که نه.

seo کلاه خاکستری خلاقیت بیشتری نسبت به بهینه سازی کلاه سیاه داراست. انگیزه این که seo کلاه خاکستری کمتر شناخته شده‌است، بدین خیال میباشد که زمانی موتورهای کاوش متوجه استعمال اشخاص از این تکنیک ها میگردند، مبادرت های مطلوب را انجام میدهند تا از این تکنیک ها دوری نمایند و در سود این تکنیک ها به بهینه سازی کلاه سیاه تبدیل میشوند.

 

19 تکنیک بهینه سازی کلاه خاکستری
ما یک لیست از تکنیک های seo کلاه خاکستری را درین نصیب به شما معرفی می‌کنیم که از لحاظ رسمی صحیح می باشند البته نمی قدرت آنان را تحت عنوان seo کلاه سپید در لحاظ گرفت:

1. تصرف seo
در دنیای اینترنت بعضا از تارنما ها می باشند که دیگر گزینه به کار گیری قرار نمی گیرند و هیچ کاربردی برای صاحبانشان ندارند. این تارنما ها به جهت قدمت متعددی که دارا‌هستند می‌توانند اعتبار خیر و خوبی برای محتوا و تارنما شما ساخت و ساز نمایند. در‌این‌حالت‌ خواهیم توانست دامنه های منقضی گردیده که مربوط به لغت ها کلیدی ما میباشند را خریداری کرده و بعد صفحه های محتوا را با بک پیوند های مطلوب بدین وب سایت اضافه کنیم.

می بایست مطمئن شویم که محتوای تازه کیفیت نیکی داشته و خیلی نسبت به محتوای گذشته سایت، مختلف نباشد و از لغات کلیدی دارای ارتباط در محتوای تازه به کارگیری کرده و seo روی آن اجرا کنیم تا این وب سایت بتواند درجه بندی خواهد شد.

2. ایجاد شبکه های عمومی جعلی
ولی این عمل غیر اخلاقی میباشد! می‌توانید در کنار شبکه‌های‌عمومی فردی خویش یکسری اکانت جعلی در شبکه‌های‌عمومی ساخت و ساز میکنید و بعد از آن ذیل این تیتر و عمل در آنها، مبادرت به تصاحب کردن بک لینک و پیوند از روش شبکه های مردمی مانند رخ بوک، توییتر، لینکدین و غیره میکنید.

 

3. پباده سازی دوباره وبسایت
مدام بر پباده سازی دوباره تارنما تاکید میشود. متخصصان بهینه سازی ذکر می نمایند که مورد نیاز میباشد بعداز یک‌سری سال تارنما خویش را پباده سازی دوباره نمایید. با پباده سازی دوباره، زیرا کدها و اوامر عوض میشود، گوگل آن را تحت عنوان محتوای نو می شناسد و برای همین بها جدیدی برای آن قائل می گردد. ولی این فعالیت نکات خیلی ریزی دارااست که عمل هر کسی وجود ندارد البته خب به هرحال یک تکنیک بهینه سازی کلاه خاکستری میباشد.

4. ساخت و ساز کامنت
کامنت گذاشتن در وب سایت های دیگر و حتی تارنما خودمان و بک لینک و پیوند دادن به صفحه ها متعدد وب سایت تاثیر اکثری خواهد داشت. در صورتی به صحت مصرف شود، قادر است مفید واقع خواهد شد و می قدرت اعلام‌کرد یک تکنیک seo کلاه خاکستری فوق العاده میباشد، اما ممکن میباشد بعدا گوگل لینک و پیوند هایی را که شما در نصیب کامنت قرار می دهید را جریمه نماید، مخصوصا اینکه مالک آن کامنت ها را اسپم اعلام نماید.

5. به کارگیری از دکمه های اشتراک گذاری
شما می بایست دکمه های اشتراک گذاری موضوعات Google+ و Facebook و تارنما های شبیه با آن‌ها‌را به وب سایت خودتان اضافه نمایید. آن‌گاه خودتان چندبار بر روی آن کلیک فرمایید.

6. نشر اخبار و اتفاقات آپدیت
در‌حالتی که بتوانید خبرها آپ تو دیت منتشر فرمائید محتوای شما بیشتر کاوش گردیده و سایتتان از نگاه بهینه سازی بالا می‌آید حتی می‌توانید بک لینک و پیوند و یا این که تکثیر در شبکه های عمومی به دست بیاورید. از این نحوه ممکن میباشد ترافیک بسیار متعددی به دست بیاورید.

7. پیوند های خیریه
می‌توانید یک سری خیریه کوچک را گزینش کرده، مبلغ مقداری را به آنان پرداخت کرده و یک نوشته ی علمی درباره با عمل آنها بنویسید و یک لینک و پیوند هم به برگه پرداخت برای این خیریه ها بدهید و بعد از آن از خیریه ها هم بخوانید که بک لینک و پیوند به شما بدهند. این فعالیت صحیح مانند لینک و پیوند های مبلغی میباشد البته خب گوگل این طریق را جریمه نمی نماید.

8. ویرایش عبارات کلیدی
هنگامی شما دو واژه کلیدی غیر دارای ربط را با هم به طور یک تیم ارائه می دهید تا روبات ها تفکر نمایند که‌این دو کلمه و واژه کلیدی به هم دارای ارتباط می‌باشند و یا این که مترادف می‌باشند، این تکنیک اجرا میشود. این عمل یک تکنیک توسعه یافته میباشد و برای تحقق این تکنیک بر روی لغات کلیدی با رقابت بالا، فعالیت بسیار دشواری میباشد.

9. پرداخت پول برای لحاظ
اشخاص متعددی وجود دارا هستند که حاضرند به ازای پولی پول در وبسایت حیث بدهند. زمانی که به‌این اشخاص پول بدهید حاضرند در هر موضوع ای لحاظ بدهند و این فعالیت بیان کننده به طور کامل رسمی میباشد!

10. حراجی یا این که بدون پول!!!
هر کسی دوست دارااست که چیزی را بدون‌پول اخذ نماید، پس چرا از کدهای تخفیف درباره با تولید ها یا این که خدمت های تارنما به کار گیری نکنیم؟ می‌توانید از تارنما های کد تخفیف آنلاین (مانند کدهای تخفیف گوگل) به کارگیری نمائید و یک خصوصیت تخفیف روز را به وبسایت خودتان اضافه فرمایید. از حیث فنی این عمل محتوای تکراری یا این که سرقت ادبی در لحاظ گرفته نمی‌شود. چنانچه شما این خصوصیت را در توییتر و فیسبوک قرار دهید، مطلقا ترافیک متعددی جذب می‌کنید.

 

11. تغییر تحول رده محتوا
بیشتر اشخاص یک‌سری گزاره اولیه در برگه را مطالعه می نمایند و آنگاه ممکن میباشد که عشق و علاقه شان را از دست بدهند. از این رو، در‌صورتی‌که شما دکمه فراخوان کار (call to action) را بالای برگه قرار دهید مطلقا مفید خواهد بود. از طرف دیگر، محتوایی که بیشتر طرح لغات کلیدی را داشته باشد برای موتور های کاوش قابل قبول خیس میباشد ولی کمتر می‌تواند دقت اشخاص را جلب نماید.

در سود می بایست محتوای خودتان را به نصیب دیگری از شیت منتقل فرمائید تا محتوایی که بیشتر با بهینه سازی سازگار می باشند ولی نرخ تبدیل کمتری دارا‌هستند، بالای کد ها ولی در ذیل شیت قرار داشته باشند. این عمل با ابزار متفاوت مانند CSS شناور، انتخاب منزلت قطعی CSS ، jQuery append یا این که شیوه های گوناگون دیگر انجام می‌گردد. همینطور شما میتوانید برنامه کودک های jQuery تولید فرمائید تا مقام محتوا تغییر‌و تحول نماید یا این که بتوانید محتوای نو اضافه فرمائید. اما کل این فعالیت ها موقتی مجاز میباشد.

12. تغییر و تحول محتوا
در بنا شده در این عمل محتوا را از تارنما های دیگر اسکن می‌کنید البته بایستی عبارات و طرز فرمان زبانی آن را تغییر‌و تحول دهید تا موتور کاوش به طور اتوماتیک نتواند سرقت متنی را شناسایی نماید. یک نحوه دیگر هم اخذ محتوا از یک‌سری ورقه میباشد، زیرا از جمله قادر خواهیم بود این طور در حیث بگیریم که نسخه برداری کردن از یک شیت سرقت ادبی به حساب آورده می شود البته نسخه برداری کردن از یکسری کاغذ و
ادغام آنها نوعی نوشتن و تحقیق میباشد!

برای مثال شما میتوانید یک نوشته ی علمی بنویسید با اسم “x عدد تکنیک seo” آنگاه از تکنیک های seo متفاوت مطرح گردیده در وبسایت های متعدد استعمال نمائید و آن را به اسم خودتان نوشتن فرمائید. در صورتی‌که هم بتوانید یک‌سری ایده خاص بدین نوشته‌علمی اضافه نمائید که دیگر بی نقص نوشته‌علمی از آن شما خواهد بود.

در انتها
برای داشتن تعادل، بایستی بدین نکته اشاره کنیم که ایده بهینه سازی کلاه خاکستری، ایده ای میباشد که ستیز و بحران های متعددی درباره با آن وجود دارااست. برخی از اشخاص بر این اعتقاد می‌باشند که seo کلاه خاکستری، به عبارتی seo کلاه سیاه میباشد البته هنوز شناسایی نشده میباشد و برخی هم معتقد می‌باشند که به هیچ وجه بهینه سازی کلاه خاکستری نیست، بلکه عده ای که از این شیوه ها به کار گیری می نمایند به عبارتی تکنیک های کلاه سیاه را استعمال می نمایند ولی موقتی توانسته اند قسر در بروند!

لحاظ شما چه می‌باشد؟ به حیث شما طریق هایی که تحت عنوان تکنیک های بهینه سازی کلاه خاکستری معرفی گردیده اند غیررسمی می‌باشند؟ شما چه طرز هایی را میشناسید که می‌توانند seo کلاه خاکستری باشد؟

خرسند می شویم در‌حالتی که تجربیات و علم خویش را در مشت ما قرار دهید تا نوشته‌ی‌علمی بدون نقص تری داشته باشیم.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

معمولا چه سایتهایی یکسری زبانه می‌باشند؟  سئو سایت  به طبع سایتهای اصلی که از اعتبار خیر و خوبی برخوردارند و قصد انجام تجارت مجموعاَ عالم را دارا‌هستند.

همچنین که سایتهای یکسری زبانه از لحاظ مخاطبان معتبر بالایی می باشند، برای گوگل نیز همچنین میباشد. پس یک راهکار برای ارتقا ورودی از گوگل چندزبانه سازی وبسایت میباشد.

۹-استعمال از شبکه های مردمی
لیست کردن اینکه چه شبکه‌های‌اجتماعی از نگاه گوگل اصلی می باشند و در جايگاه بندی گوگل تاثیر می گذرانند عمل رنج میباشد. ولی اینجا ما به ۳ کانال اجتماعی اصلی یعنی فیسبوک، توییتر و گوگل پلاس اشاره میکنیم که متاسفانه کلیه در کشور ایران فیلترند و مجبورید برای به کار گیری از آنه از پروکسی استعمال نمائید.

هر مورد از شبکه های عمومی نوعی منش و طریق استعمال دارا‌هستند. برای مثال در گوگل پلاس و فیسبوک می قدرت پیج تجاری ساخت‌و‌ساز البته در توییتر نه. در گوگل پلاس انجمن ها و رینگ های گفتگوی موضوعی وجود دارااست، همینطور در فیسبوک قابلیت و امکان کشف کردن مجموعه های کاری می‌باشد البته در توییتر نه. اما توییتر منحصربه‌فرد خبرها لحظه ای و کوتاه و اظهار و لحاظ و خبرهای تقویمی و اتفاقی میباشد.

با آشنایی بدون نقص از هر مورد از این شبکه های مردمی می‌توانید علاوه بر کار روزمره در آنان (با اسم مارک یا این که تارنما خویش در‌این کانال ها عمل نمایید) مبادرت به تکثیر پیوند های وب سایت خویش فرمائید.

هر چه یوزرها این کانال ها به پیوند های شما بیشتر اهمیت بدهند(لایک نمایند، کامنت بگذارند، و یا این که برای دوستان خویش شیر(share) نمایند) یعنی مقاله شما از لحاظ آن‌ها حائز اهمیت و محبوبیت میباشد.

گوگل نیز با چک این اخلاق و رفتار یوزرها متوجه اهمیت مورد مطرح گردیده از طرف شما میگردد.زیرا گوگل مدام در ادامه اکران شایسته ترین نتیجه ها به مخاطبان میباشد مطالبی را در ابتدا نشان میدهد که یوزرها اینترنتی به آن‌ها عشق و علاقه بیشتری را نشان می‌دهند.

به‌این نحوه که شما بتوانید از روش نشر مطالب در شبکه‌های‌مردمی عشق و علاقه یوزرها را به مطالب خویش بیشتر نمائید، که‌این عشق سبب ساز به share مطالب شما دربین آنان خواهد شد، تولید سیگنال های شبکه‌های‌مردمی می‌گویند.

گوگل با نظارت این سیگنال ها اصلی استفاده کننده پسند بودن مطالب شمارا می سنجد. معمولا مطالب ویدئویی و اینفوگرافیک ها قابلیت تکثیر بیشتری نسبت به مطالب متنی با تک عکس دارا‌هستند.

۱۰- به کارگیری از Rich Snippets
Rich Snippets استعمال از ساختار اطلاعات بر طبق استانداردهای گوگل، به مراد معرفی هر چه بهتر شیت یا این که وبسایت به گوگل میباشد. یکی مهم‌ترین امکان های Rich Snippets در لحاظ سنجی با ستاره میباشد.

معمولا سایتهایی را چشم اید که‌این قابلیت را دارا هستند که به مقاله آن‌ها در انتهای کاغذ امتیاز از روش ستاره بدهید! این یکی قابلیتهایی میباشد که Rich Snippets دارااست.

این امکان بعداز درج امتیازات در هنگام جستجوی مقاله به یوزرها نمایش داده میشود و لینک و پیوند وبسایت را متمایز خیس از سایر به یوزرها نشان میدهد که‌این فرمان سبب به کلیک بیشتر آن لینک و پیوند گردد.

و کلیک بیشتر سبب ساز به ارتقا ترافیک از گوگل برای تارنما شما شود.

۱۱-بروزرسانی محتوا
گوگل مدام دوست دارااست شایسته ترین نتیجه ها را به مخاطبان نشان دهد، و صد اما کوشش می نماید نتایجی را به کاربرانش نشان دهد که کامل تر و بهتر باشند.

بروزرسانی محتوا یکی کارهایی میباشد که شما می‌توانید به مراد ارتقاء ترافیک از گوگل انجام دهید. چطور؟

مطمئنا در مقاله‌ها سابق خویش درصورتی که جستجویی انجام دهید خواهید روءیت کرد که آن ها نیاز به تغییراتی دارا هستند، همینطور در بعضا از آنان عناوینی نقل شده میباشد که بعد ها مقالاتی در آن خصوص در تارنما نوشته شده، می‌توانید با لینک و پیوند کردن عنوان ها به صفحه ها دارای ربط و همینطور تغییر‌و تحول برخی از محتواهای مطالب این بروزرسانی را کامل شدن نمایید.

کامل شدن داده ها یک زمینه از وب سایت می‌تواند به بهتر چشم شدن آن شیت در تارنما امداد شایانی نماید.

۱۲-بهینه سازی داخلی
مراد از seo داخلی کارهایی میباشد که میتوانیم بر روی وب سایت خویش انجام دهیم. در بهینه سازی داخلی چه اتفاقاتی را بایستی رقم بزنیم؟

لینک و پیوند سازی صحیح که سبب ساز به کلیک کردن یوزرها و بیشتر دیدن بقیه صفحه های سایتمان خواهد شد.
به کارگیری صحیح از تصاویر و اینفوگرافیکها و ویدئوها
بروزرسانی مطالب و درج محتوای با کیفیت در صفحه های
به کارگیری صحیح از کلمه ها کلیدی در صفحه ها



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

محاسبه کردن سریع این مورد ها، میتواند به شما یاری دهد تا محتوای حاذق و فن‌ای و در راستای سئو سایت هدف ها خویش تهیه و تنظیم نمائید، با فهمیدن این موردها خیلی سریع‌خیس به غرض خویش خواهید رسید.

انتخاب ساختار محتوای وبسایت
در‌حالتی که میخواهید محتوایی که ساخت و ساز کرده‌اید دست به دست چرخیده و در کانال‌های متعدد به اشتراک گذارده خواهد شد، بایستی یک ساختار معلوم برای آن در لحاظ بگیرید. یوزرها می توانند واکنشی سریع به یک رسوایی در جامعه داشته باشند البته تایپ کردن در زمینه ی این رسوایی بدترین رویه جلب استفاده کننده به تارنما خویش میباشد. در حالتی که میخواهید مخاطبان به سایت شما بامسئولیت بوده و برای محتوای باطن آن قیمت قائل شوند، بایستی یک ساختار کارکشته برای آن داشته باشید. همینطور، می بایست موردها تحت را نیز در حیث بگیرید:

- آیا عنوان ها محتوای شما به اندازه کافی جالب میباشند؟

- آیا فورا به زمینه مهم محتوا میپردازید؟

- آیا محتوای خویش را به سیرتکامل‌ای ساختار بندی کرده‌اید تا مقصود شما‌را کاملا پایین پوشش قرار دهد؟ آیا شواهدی که ارائه می‌دهید دارای اعتبار می‌باشند؟

- آیا داده ها کافی در امر موضوعی که از آن نوشته‌اید دارید؟

تصحیح محتوا
نیازی وجود ندارد یک مولف مجموع عیار و فوق فن‌ای باشید تا سایرافراد به شما اعتماد نمایند البته راحت‌انگاری هم به هیچ وجه قابل پذیرش وجود ندارد. نادرست‌های املایی و نگارشی و دیگر خطاهایی که به راحتی به دیده استفاده کننده میاید، می تواند شایسته ترین ایده‌ای که درخصوص آن نوشته‌اید را هم بی قیمت جلوه دهد. این ایام تالیف کننده شدن خیلی راحت میباشد البته تالیف کننده خوب شدن نیاز به ابزارها و مهارت‌هایی داراست که بایستی از آنها دوراندیشی داشته باشید:

- آیا صد درصد در امر املای لغاتی که به کارگیری کرده‌اید، علائم نگارشی به فعالیت رفته و موردها مصرف آنها در محتوای خویش داده ها دارید؟ در‌حالتی که این طور وجود ندارد از کسی امداد بگیرید یا این که راجع‌به آن مطالعه نمائید.

- آیا محتوای شما به راحتی قابل قرائت میباشد؟

- آنالیز فرمایید ظواهر محتوای شما در ورقه اینترنت چه گونه خواهد بود؟ آیا میتوانید فرمت آن را بهبود ببخشید تا بیشتر گزینه پسند خواننده قرار بگیرد؟

در حالتی که خطایی از شما راز زد، لزومی ندارد زیاد نگران گردید زیرا گهگاه مغز ما مبتلا غلط می شود و این برای هر کسی ممکن میباشد صورت دهد؛ ولی هنگامی غلط می کنید قطعا از آن درس بگیرید تا در آینده این اشتباهات در نوشته‌های شما تکرار نشوند. اما در‌صورتی‌که شما درآمد خویش را از روش نویسندگی کسب میکنید، نگارش و املای شما بایستی دست کم نقص را داشته باشد. مشتریان و سازمان‌ها به ما متعلق می‌باشند تا ظواهر فوق‌العاده‌ای در مقابل مخاطبان خویش داشته باشند. یک محتوای منزه و فن‌ای به کاربر این اطمینان را میدهد که شما می دانید در زمینه‌ی چه چیزی حرف می کنید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


ابزار ارزیابی محتوا Content Research
ابزار نظارت محتوای وب سایت Ahrefs به شما امداد می‌نماید سئو سایت   محتواهای با کیفیت را برای یک کدام از واژه و کلمه کلیدی معلوم پیدا فرمائید. این ابزار با به کار گیری از واحد سنجش اشتراک‌گذاری یک محتوا در کانال‌های اجتماعی، معیار پیوند‌های دریافتی و معیار اخذ کلیک از جستجوی ارگانیک، به منزلت‌بندی گونه های محتوا می پردازد.

 

در واقعیت این ابزار یک ابزار ویژه برای مدیران، تولیدکنندگان و بازاریابان محتواست. این ابزار به آنها یاری می‌نماید که بدانند چه محتواهایی در یک زمینه خاص، نزد یوزرها دوست داستنی‌خیس می باشند. این محبوبیت به عبارتی‌طور که گفته شد مبتنی بر واحد سنجش موردتوجه قرار تصاحب کردن محتوا در کانال‌های اجتماعی متعدد و واحد سنجش لینک و پیوند دریافتی از وب سایت‌های دیگر تحلیل می شود.

به‌هرحال یک تالیف کننده رشته‌ای به‌نیکی می داند که مشاهده و ارزیابی شایسته ترین مقاله ها در یک قضیه خاص، چقدر قادر است در تایپ کردن یک متن تازه در رابطه آن مسئله امداد‌کننده باشد.

ابزار تحلیل سکو تارنما‌ها Rank Tracking
این ابزار دیرین‌ترین ابزار Ahrefs میباشد که در حین بازه باصرفه‌سازی‌های بر روی آن انجام‌شده‌است. ازاین‌رو از قسمت‌های ریزودرشت بخش اعظمی برخوردار‌است. ولی به گویش معمولی وظیفه این ابزار بررسی بر سکو‌بندی‌های وبسایت شما در طی عصر‌های هنگامی متفاوت و مقایسه همت شما با رقبا میباشد.

 

این ابزار درجه‌بندی‌های شما را در گوگل به‌طور تر و تمیز محاسبه کرده و گزارش‌های تحلیلی و منظم را به پست الکرونیکی شما ارسال می‌نماید.

ارائه سکو شما در لغات کلیدی گوناگون مبنی بر تلفن همراه و دسکتاپ در بیش 170 مرزوبوم، خصوصیت خاصی میباشد که صرفا این خدمت در دست شما می گذارد.

به‌دنبال بخوانید: اعتبار ورقه چه است؟ و چه‌طور آن را ارتقاء دهیم؟
درواقع این ابزار ارائه‌دهنده تجسمی ظریف از فرایند پیشرفت بهینه سازی تارنما شما خواهد بود. به امداد رابط گرافیکی این ابزار میتوانید به‌خیر فرایند تغییرات در ترافیک، معدل حالت کلمه ها کلیدی در نتیجه ها جستجوی گوگل، جواب پررنگ تارنما و تعداد و حالت هر یک و… را به‌نیکی در حین دوران آنالیز فرمائید.

یکی‌از خصوصیت‌های دیدنی این ابزار تقسیم‌بندی و توزیع حالت صفحه های شما در حاصل جستجوی گوگل میباشد. این نظارت به شما می گوید یک‌سری درصد از صفحه ها شما در سکو‌های 1 تا 3، یکسری درصد در سکو‌های 4 تا 10، 11 تا 50 و 51 تا 100 میباشد.

درین ابزار Ahrefs می توانید به‌طور منحصر برای هر کلمه و واژه کلیدی خاص به چک ترازو ترافیک و جزئیات آن بپردازید.

هم‌چنین در‌حالتی که اینترنت‌وبسایت شما دارنده Featured SERP باشد، می توانید آمار ترافیک و جزئیات آن را برای 13 خصوصیت تحت نیز اخذ فرمائید (خواسته از Featured SERP اکران نتیجه ها به شکلی ویژه و گوناگون با صورت اکران نتیجه ها به‌شکل سنتی در گوگل میباشد.):

Featured snippet
Site links
Top stories
Image pack
Thumbnails
Adwords top
Adwords bottom
Shopping results
Knowledge card
Knowledge panel
Videos
Tweets box
People also ask

با به کارگیری از این خصوصیت و در شکل به کار گیری از این صورت کدها برای اکران ویژه نتیجه ها اینترنت‌وب سایت خویش در گوگل، می توانید محاسبه‌های مختلفی را از سعی هر یک از آن ها ازنظر ترازو ترافیک و… به دست آورید.

خصوصیت دیگر ابزار محاسبه مرتبه وبسایت‌ها در Ahrefs توان مقایسه 5 تارنما از رقبا میباشد. Ahrefs در سه حوزه کلیدی درجه‌بندی پیشرفت، معیار ترافیک کاوش و Featured SERP ها، گزارش‌های خیر از مقایسه شما با رقبا ساخت می‌نماید.

ابزار زنگ هشدار تارنما Alerts
این ابزار نهایی خدمت از تیم ابزارهای Ahrefs میباشد؛ و به عبارتی‌طور که از نامش گویاست ابزاری برای اعلام هشدار بر پایه ی تغییرات فیس‌داده روی پیوند‌های فرنگی تارنما شما میباشد.

هرزمانی که شما یا این که رقبای شما یک پیوند تازه اخذ کرده یا این که یک لینک و پیوند شما شکسته میگردد؛ نشانی اینترنتی هشدار اخذ میکنید. این طرز یک‌راه و روش عالی برای پیگیری بک پیوند‌های ساخته‌گردیده و دریافتی میباشد؛ که طی مرور دوران در گیر خلل نشوند.

درین بخش هم‌چنین می توانید برای موردها دیگری مثل منشن‌هایی که در تارنما شما و رقبا به یک واژه کلیدی زده می گردد؛ زنگ هشدار تعریف و تمجید فرمائید.

چرا بایستی ابزار Ahrefs به کار گیری کنیم؟
خرید کانت Ahrefs با دقت به ارزش برابری دلار و ریال هزینه‌های متعددی داراست. درنتیجه بخش اعظمی از مدیران وب سایت‌ها به جهت هزینه از آن به کار گیری نمی کنند. هرچند در شرایطی که یک‌توشه تجربه استعمال از آنان را داشته باشید؛ به ارزشمندی شگفت‌انگیز آن پی میبیرید.

شناخت با ابزار Ahrefs یاری می‌نماید مشاهده کرد بهتری به موضوعات پراهمیت بهینه سازی داشته باشید. seo اگرچه فرآیندی نسبتاً بی آلایش میباشد؛ ولی مستلزم نظمی نمونه‌زدنی و بضاعت و توان اندیشه تمامی‌جانبه میباشد. ازاین‌رو در پروژه‌های پهناور و حساس، در اختیار گرفتن همگی مورد ها از عهده نیروی انسانی بیرون میباشد. اینجاست که خدمت‌های بر پایه ی seo توان خویش را نشان می دهند.

ما در لیما اینترنت از خدمت‌های آنلاین زیادی برای بهبود فرایند seo وب سایت مشتریان خویش به کار گیری می کنیم؛ که درین نوشته‌علمی آن را به شما معرفی کردیم.

کل ما سعی داریم بقیه خدمت‌های فی مابین‌المللی و مطرح درزمینهٔ دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی را به‌مرور به شما معرفی کنیم. خرسند می شوم در‌صورتی‌که تجربه به کار گیری از Ahrefs و بقیه خدمت‌های بهینه سازی را داشته‌اید؛ تجربه خویش را با ما از روش نگرش‌ها دربین بگذارید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()