نوشته شده توسط : عباسی

مفاهیم اول seo

seo یعنی همین!

یعنی در  سئو سایت  موتورهای کاوش( گوگل) شما صحبت نخستین را بزنید. بهینه سازی در واقع تکمیل کننده ساخت وب سایت میباشد. طراحی وب مثل ویترین فروشگاه شماست. ویترینی که می بایست آن را به رویت کرد یوزرها وب برسانید.

این ایام شما در شرایطی که شایسته ترین تارنما را از دید فنی و زیبایی داشته باشید فارغ از بهینه سازی مفهوم ندارد، زیرا که درصورتی که تارنما شما seo نشود هیچ کس در دنیای وب خبر ندارد که شما همچین وبسایتی دارید.

برای اینکارشما نیاز به معرفی وبسایت خویش به گوگل دارید، البته این نقطه نهایی عمل وجود ندارد جدید نخستین روش میباشد. فی مابین هزاران تارنما شما بایستی شایسته ترین باشید، شما می بایست شماره یک باشید تا طیف بیشتر مشتریان را به سمت خویش بکشید.

اصول نخستین بهینه سازی
در صورتیکه این پرسش اصلی را میپرسید که اصول نخستین seo چه است ؟ موردنیاز میباشد بدانید هرکاری در راستای ارتقای وبسایت خویش ایفا می‌دهید بایستی برای مخاطب اثر گذار باشد. در غیر این شکل هر چقدر اصول نخستین بهینه سازی و مفاهیم آن را بلد باشید و به عمل ببرید ولی استفاده کننده خویش را در حیث نگیرید وبسایت شما سکو بهتری نخواهد گرفت.

به‌این معنا که خودتان را به مکان استفاده کننده قرار دهید و مشاهده کنید آیا این محتوا به درد شما می‌‌خورد؟ آیا جواب پرسش و نیاز شما‌را میدهد؟

 


تفاوت seo on-page و off-page
seo on-page چه چیزی است
به سئو داخلی تارنما که می تواند به معرفی برگه وبسایت و بهبود سکو موتور جستجوی گوگل یاری دهد بهینه سازی on-page گفته می‌گردد. از اصول نخستین seo و بسیار اساسی میباشد. از این اقدامات میتوان به مفاد تحت اشاره نمود:

تگ گذاری اصولی عنا وین
تگ توضیحات متا
تگ نوشته جایگزین تصاویر
ریسپانسیو بودن وب سایت
سئو متحوا
لینک و پیوند سازی داخلی
نشانی پیوند ها
مفاهیم نخستین seo on page
seo off-page چه است
به دسته اقدامات بیرون از وب سایت که به بهبود جايگاه تارنما در گوگل یاری میکند seo off-page گفته میگردد.

اقداماتی مثل:

وب لاگ سازی
تکثیر پست در وب لاگ ها
نشر پست در انجمن ها
لینک و پیوند سازی در شبکه های عمومی
رپورتاژ اطلاع رسانی
کامنت گذاری در انجمن ها و تارنما ها
تصویب در گوگل مپ
تصویب در دایرکتوری
مفاهیم اول بهینه سازی off-page
گونه های seo
ما ۳ نوع بهینه سازی ( کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری ) داریم :

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

6. تجربه استفاده کننده را بهبود ببخشید

این   سئو سایت   بالاتر از محتوای سایت میباشد ، البته تجربه بهتر استفاده کننده در درجه بندی توانمند بهینه سازی هر روز اهمیت بیشتری مییابد. طبق گفته رابرت بریس در بلاگ خویش سه اصل UX که به سایت شما امداد می نماید وظیفه خویش را به صحت جاری ساختن دهد . \"طی دو سال قبل ، گوگل پیشرفت نموده است تا تاکید بیشتری بر تارنما هایی داشته باشد که تجربیات استفاده کننده کیفیت عالی را در سیستم کارداران و دستگاه ها ارائه میدهند. اگرچه عامل ها جايگاه بندی سنتی هنوز هم پاد شاه می‌باشند ، البته seo موتور کاوش به صورت فزاینده ای به سمت seo مخاطب تبدیل می گردد. براین اساس ، با برنامه نویس ها اینترنت خودکار فرمایید تا اعتقاد و باور نتایج فرمائید که مرور وبسایت شما راحت میباشد و هر پیوندی عمل می نماید و بازدید کنندگان شمارا به بخش بعدی اطلاعاتی که بدنبال آن میباشند هدایت می نماید.

 

7. یک کارشناس استخدام نمایید

همان گونه که تا قبل از اینً گفتم ، seo مهم عمدتا عقل سلیم میباشد. با این حالا ، در حالتی‌که بضاعت و توان پرداخت آن را دارید ، عاقلانه میباشد که برای اعتقاد و باور از سئو وب سایت خویش ، یک کارشناس سئو استخدام نمائید. یک مشاور یا این که تاکسی seo میتواند وبسایت شما‌را تحقیق کند و به ارزیابی کوشش آن در قبال مهم ترین لغات کلیدی شما بپردازد. آنان لیست حق تقدم بندی گردیده از مفاد مبادرت را در چنگ شما قرار میدهند تا به شما امداد نمایند تارنما خویش را به سطح بالاتری برسانید.

 

این یک خبر عالی میباشد: شما مورد نیاز وجود ندارد که یک جادوگر بهینه سازی باشید تا مطمئن گردید تارنما شما از حیث ارگانیک برای موتورهای کاوش گر قراردارد. به آسانی از عقل سلیم و هفت نکته معمولی ای که در صدر بیان شد استعمال فرمایید.

 


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()