نوشته شده توسط : عباسی


3. نگارش مقاله‌ها طولانی نگارش مقاله‌ها طولانی را بر حسب نیاز و ضرورت تیتر انجام دهید و همت فرمائید مطالب آن‌قدر دیدنی باشد تا خواننده را برای ادامه مطالعه، مشتاق سازد. سئو سايت بر طبق پژوهش ها انجام یافته در شیت‌ی سرچ گوگل، میان محتوا‌هایی با معناهای برابر، سایتی درجه‌ی بالا‌تری میگیرد که طولانی‌خیس و کامل تر باشد (2000 الی 2500 واژه). ولی اعتنا داشته باشید که‌این محتوا می بایست آن‌قدری جالب باشد که خواننده را به قرائت مجموع نوشته‌ی علمی تشویق نماید. 4. ابزار بصری به کارگیری از عکس و ابزار بصری مربوط به محتوا تاثیرگذاری بسیار متعددی دارااست و کاربرد آن به طور تقریب در کل وب سایت‌های رنک بالا چشم شده‌است. وجود محتوای تصویری علاوه بر ارتقا جذب محتوا، نشان دهنده‌ی ارزشی میباشد که شما برای آن محتوا قائل گردیده‌اید. 5. جمله‌بندی مطالب یک نوشته ی علمی را گزاره‌بندی کرده و در پیروز لیست‌هایی با عنوان‌های جداازهم به مخاطب ارائه دهید. کارایی فرمائید تا هر کدام از عنا وین دربردارنده داده ها بسیار بی نیاز باشد. بنابراین علاوه بر بالا بردن خوانایی محتوایی که می‌نویسید، برای آن یک سرمشق یا این که نقشه‌ی راه و روش صحیح کرده‌اید. 6. قاب کاوش در او‌لین ورقه‌ی سایتتان از \"قاب کاوش\" به کارگیری فرمایید. این قاب به بالا بردن همت تارنما شما یاری شایانی خواهد کرد. 7. دسته‌بندی موضوعات موضوعات تارنما را دسته‌بندی فرمائید تا خواننده گان برای کشف کردن محتوای گزینه نظرشان به صفحه های دیگر نیز محرمانه بزنند. بنابراین گوگل هم ریلکس خیس قادر است قضیه وب سایت شمارا تشخیص دهد و وب سایت شمارا در آن مسئله در صفحه ها اولیه شرچ خویش قرار دهد. 8. امر‌العمل آموزشی هنگامی که نوشته ی علمی‌ای را تنظیم نموده‌اید، برای کامل شدن مطالبتان فایلی را تحت عنوان راهنما و یا این که فرمان‌العمل آموزشی جهت دانلود قرار دهید. وجود این فولدر نشان دهنده‌ی قیمت گذاری شما به مخاطبانتان میباشد. علاوه بر اینکه مخاطبان را برهه زمانی بیشتری با تارنما شما سرگرم می‌نماید. 9. به کار گیری از داده ها تجسمی از داده‌ها و یا این که داده ها تجسمی مانند نمودار، جدول و... استعمال نمایید. این کار موجب میگردد که خواننده چهت نیل به فیض دلخواه خویش، با آن نمودار‌ها سرگرم گردیده و به سادگی پاسخ پرسش خویش را بیابد. براین اساس او‌را از رفتن به وب سایت‌های دیگر بی‌نیاز می کنید. 10. از کلیپ به کارگیری فرمایید تنظیم‌ی کلیپ یا این که ترجمه‌ی ویدیو های مربوط به قضیه وبسایت و محتوای شما، در صدر رفتن نرخ ماندگاری مخاطبان وب سایت یاری متعددی می‌نماید. ولی آیتم یاز‌دهمی نیز وجود داراست که استعمال از پاورپوینت، پی‌دی‌اف (PDF) و فرمت‌هایی از این دست در وب سایت‌ها میباشد، البته چرا این آیتم را در مورد‌ها پیشنهاد نکرده‌ایم؟ به این دلیل‌که به کار گیری از این فرمت‌ها در تلفن همراه سخت میباشد، برای گشوده شدن نیاز به صرف بازه زمانی طولانی داراست و گزینه عشق و علاقه‌ی یوزرها وجود ندارد، ولی چنانچه مشاهده کردید که سایتی با به کارگیری از این مورد به جايگاه نیکی رسیده میباشد مطمئن باشید که برهان معمولی‌اش استعمال‌ی به طور همزمان با قریه نکته‌ی نقل شده در ابتدا میباشد. نهایتا سفارش میکنیم به شدت به کاربرد این روستا نکته برای seo وب سایت خویش اعتنا نمایید و تحت عنوان ابزاری بسیار مثمر ثمر برای سئوکاری و تجاری‌سازی کسب‌و‌کارتان استعمال فرمایید تا قوی باشید در بازار لبریز رقابت آنلاین ریلکس‌خیس طی مسیر نمائید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


آینده بهینه سازی
با دقت به مطالبی که بیان شد، در آینده اکثری از تکنیک های بهینه سازی منسوخ خواهند شد، همانطور که تاکنون نیز بخش اعظمی از این تکنیک ها به آلزامیر سپرده گردیده اند. سئو سایت  آینده بهینه سازی را می قدرت در سه نصیب پیش گویی کرد که عبارت از قسمت های زیر میباشد :

قسمت اولیه : استانداردهای فنی حذف خواهند شد؛ استانداردهای فنی seo یعنی به عبارتی استانداردهایی که به صورت بدون واسطه به اصل محتوای مو جود در وبسایت ارتباطی ندارند، مثل استانداردهای تگ‌های منحصر به فرد در HTML ، انگیزه تولید و به کارگیری از این استاندارد ها در قبلی این بود که طراحان الگوریتم های موتورهای کاوش گر بر این حیث بودند که وب سایت هایی که در ساخت محتواهای خویش اصول فنی را رعایت می نماید، بوسیله گروه ماهر تری حفظ می­شوند و در فیض محتوای ماهر تری نیز ساخت و ساز می نمایند. انگیزه حذف تدریجی این استانداردهای فنی هم این میباشد که امروزه میدانیم ممکن میباشد یک تارنما بوسیله تیمی که به خیر با اصول فنی بهینه سازی آشنا می باشند اما توانا به تولید محتواهای بی نیاز نیستند، محافظت گردد که با محتواهای ضعیفی که در آن‌ها اصول فنی بهینه سازی به صحت به عمل رفته میباشد، موتور کاوش را فریب دهند. در فیض ممکن میباشد موتور کاوش یوزرها را از بعضی از محتواهای بی نیاز که صرفا اصول فنی seo در آنها رعایت نشده، محروم نماید، یااینکه این سیرتکامل محتواها را دیرتر نام گذاری کند. فعلا حذف تدریجی این استاندارد های فنی از الگوریتم های موتورهای کاوش گر مانند گوگل در درحال حاضر انجام میباشد و در آینده سنجش کیفیت محتواها کاملا از روش آنالیز بی واسطه خویش محتوا انجام شود.

نصیب دوم : مقایسه و ارزیابی محتواها به طور خود کار به مکان تکنیک های seo؛ الگوریتم های موتورهای جستجو گر مانند گوگل، به صورت دایم در اکنون تغییر تحول و بهبود میباشند و مجموع این تغییرات به مراد مفیدتر شدن کارکرد و نتیجه ها آنها برای کاربرانشان شکل می‌گیرد. همانطور که گفتیم از یادگیری ماشین و هوش تصنعی برای این تغییرات سود گرفته میگردد. کشف شیوه خاصی که‌این الگوریتم های نو از آنان فیض گیری میکنند به صورت قاطع قابل تشخیص و انتخاب وجود ندارد. البته متخصصان این حوزه میتوانند با رصد کردن خوی گوگل در حالت های متعدد در رابطه الگوریتم های تازه آن اظهار لحاظ نمایند. برهمین اصل گفته میگردد الگوریتمی که از سال 2018 تا به امروز، گوگل از آن استعمال می نماید، الگوریتم Rank Brain میباشد. کارکرد این الگوریتم بر مبنای UX یا این که به عبارتی تجربه یوزرها (User Experience) هست. به‌این مفهوم که گوگل با گردآوری داده ها مرتبط با خلق یوزرها، هنگام استعمال از حاصل جستجوی نتایج از موتور کاوش، به آنالیز و محاسبه این داده ها میپردازد. در غایت از این نتیجه ها نتیجه ها گردیده برای بهبود کارکرد موتور کاوش (معرفی نتیجه ها مفیدتر و کاربردی خیس)، استعمال می نماید. برای ادراک بهتر به کار گیری از UX در الگوریتم Rank Brain، به‌این نمونه دقت نمایید :

کاربری در گوگل چهت نیل به محتواهای مفیدی، درباره با یک مورد خاص، کاوش می نماید. گوگل در بالا آنالیز می نماید که‌این استفاده کننده از چه نوع عباراتی برای کاوش استعمال می نماید. به عنوان مثال ممکن میباشد عبارت به طور سوالی یا این که خبری یا این که امری باشد. آنگاه این مخاطب در حاصل جست و جو تحت عنوان یک سری وبسایت عکس العمل می نماید ولی روی این عنا وین کلیک نمی نماید. گوگل در‌این حالت برای این سیرتکامل ها تارنما ها به اصطلاح Impression تثبیت می نماید، یعنی یک نوع امتیاز منفی برای این وب سایت ها یا این که همان گوگل سود میگیرد که‌این تارنما ها مطلوب این کاوش نیستند. در مقابل وبسایت هایی که مشاهده می گردند و روی آن‌ها کلیک می‌شود قرار دارا‌هستند که دارنده CTR (نرخ تبدیل کلیک) بیشتری اخذ می نمایند. (در اینجا قابل ذکر میباشد که CTR صرفا به کلیک بستگی ندارد و به کارداران دیگری هم متعلق میباشد.) بعد ممکن میباشد استفاده کننده روی یک سری وبسایت کلیک نماید البته به جهت اثر گذار نبودن آن ها، بلافاصله از آنان بیرون گردد. زمان وقتی که استفاده کننده در‌این تارنما ها حضور داراست هم به عنوان Dwell Time بوسیله گوگل دنبال میگردد و در شکل کوتاه بودن، گوگل از این پس این وب سایت ها را تحت عنوان تارنما هایی که عنوانی دیدنی البته محتوایی ضعیف دارا هستند، در حیث میگیرد. در غایت گوگل از همین شیوه پیگیری تجربه مخاطب، سایتی را که مخاطب وارد آن گردیده و زمان متعددی در آن می‌ماند و تا انتهای شیت اسکرول می کند، تحت عنوان یک وب سایت اثر گذار با محتوایی مطلوب برای این کاوش تشخیص میدهد. تمام این داده هایی که از تجربه عمده یوزرها گردآوری می‌شود، برای بهبود الگوریتم های کاوش آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد و الگوریتم هایی که بدین شیوه پباده سازی میشوند، در آینده جایگزین تکنیک های بهینه سازی خواهند شد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


بهینه سازی کلاه سپید شایسته ترین و مطلوب ترین رویه برای   سئو سایت برای موتورهای کاوش میباشد. در seo کلاه سپید فقط از تکنیک هایی به کارگیری می‌گردد که با قانون ها و امرها موتورهای کاوش تضاد و مغایرت ندارند. اما درین طریق چهت نیل به فیض مناسب نیاز به مدت متعددی دارید اما می‌توانید اطمینان نتایج نمائید که دیگر به وسیله موتورهای کاوش اسپم نخواهید شد. در‌این نوشته‌علمی به معرفی seo کلاه سپید می‌پردازیم و مهم ترین تکنیک های این نوع بهینه سازی را ذکر میکنیم.

 

اشکال بهینه سازی
نحوه های seo در مجموع به سه دسته کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری تقسیم بندی می گردد. در بهینه سازی کلاه سپید از طریق های گزینه تایید موتورهای کاوش برای seo وب سایت به کار گیری می‌شود. در حالی که در seo کلاه سیاه فرد seo عمل عملکرد می نماید از روش های غیررسمی برای بدور زدن موتورهای کاوش استعمال نماید.

در seo کلاه خاکستری نیز seo عمل خیر کاملا از طریق های بهینه سازی سپید به کارگیری می نماید و خیر تماما از روش های غیر رسمی به کار گیری می نماید. در واقع بهینه سازی فعالیت کلاه خاکستری به طور محتاطانه از هر دو طریق به کار گیری می نماید و بین این دو جنبش می نماید.

 

seo کلاه سپید چه است
seo کلاه سپید به گروه اعمالی گفته میگردد که با غرض باصرفه کردن تارنما برای مخاطبان و نشان دادن این بهبودها به موتورهای کاوش انجام میگردد. در واقعیت وقتی که مخاطبان تارنما از کارایی وب سایت شما رضایت داشته باشند، موتورهای کاوش این مسئله را تشخیص می‌دهند و وبسایت شمارا تحت عنوان یک وبسایت مطلوب به بقیه یوزرها خویش معرفی می نمایند.

درین شیوه از بهینه سازی تمرکز بر روی ارتقاء رضایت مخاطبان و در سود بهبود درجه وب سایت میباشد. در حالی که در seo کلاه سیاه از طریق های دیگری برای بهبود مرتبه وبسایت به کار گیری می‌شود که چندان خوشایند موتورهای کاوش وجود ندارد. به همین برهان وقتی که که موتورهای کاوش بهینه سازی کلاه سیاه را تشخیص می‌دهند، وب سایت متبوع را اسپم می نمایند.

تکنیک های seo کلاه سپید
بهینه سازی شغل های کلاه سپید برای بهبود مرتبه وب سایت از طریق های مختلفی به کارگیری می نمایند. می قدرت اعلام کرد هر شیوه و فعالیتی که رضایت مخاطبان از تارنما شما‌را ارتقا دهد، یکی تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید میباشد. پیرو مهم‌ترین تکنیک های seo کلاه سپید را به شما معرفی می‌کنیم.

 

۱-تمرکز بر روی تجربه کاربری(UX)
تمرکز بر روی تجربه کاربری یک کدام از مواقعی میباشد که گوگل مدام به مدیران وبسایت ها پیشنهاد می نماید. برای بهبود تجربه کاربری یا این که user experience تارنما، مدیران تارنما در بالا می بایست هدف ها مخاطبان خویش را شناسایی نمایند و آن‌گاه یک ناوبری مطلوب برای وب سایت ساخت‌و‌ساز نمایند تا علاوه بر سهولت به کارگیری، احساس نیکی را به یوزرها منتقل نماید. طبق مطالعات منتشر گردیده در خبر نامه آکسفورد، مقصود از پباده سازی تجربه کاربری برای کسب و امور این میباشد که با بهبود رضایت مشتری، سطح وفاداری او‌را ارتقا دهند. به همین برهان میباشد که داشتن یک تجربه کاربری مطلوب میتواند به بهبود seo وب سایت شما یاری متعددی نماید.

۲- ایجاد محتوای باکیفیت
ترازو ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی در وب سایت شما ارتباط مستقیمی با سکو بهینه سازی تارنما شما دارااست. به نحوی که هر چه محتوای منتشر گردیده در وب سایت شما از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد، مرتبه وبسایت شما در نزد موتورهای کاوش نیز بهتر خواهد بود. در واقع محتوای تارنما مهم ترین فاکتوری میباشد که موتورهای کاوش به آن اعتنا می نمایند. ولی قرار دادن محتوای تکراری یکی کارهایی میباشد که مدیران وب سایت می بایست از آن بپرهیزند و ابدا پیشنهاد نمی‌شود. همانقدر که سخن های تکراری سبب ساز آزردگی خیال آدم ها می‌گردد، محتوای تکراری نیز به عبارتی قدر برای موتورهای کاوش آزار دهنده خواهد بود. محتوای تکراری خیر فقط منجر بهبود درجه سایت نمیشود بلکه اثرات منفی نیز بر روی مرتبه تارنما خواهد گذاشت.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


شیوه های بهینه سازی منفی
بک پیوند های انبوه
درین طریق رقبا کارایی میکنند در تارنما های غیر دارای ربط یا این که حتی وب سایت های غیراخلاقی، بک پیوند های متعددی به وب سایت شما بدهند. این بک لینک و پیوند ها که با اسم مزرعه پیوند هم شناسایی می گردد،  سئو سایت  ممکن میباشد با یک انکر تکست غیر دارای ارتباط یا این که مربوط به وبسایت شما باشد. وجود یک یا این که دو بک لینک و پیوند اسپم آسیبی به وبسایت شما نمیزند. خلل از جایی آغاز می شود که تعداد این بک لینک و پیوند ها بسیار زیاد میگردد. البته راهکار رویا رویی با آن چه چیزی است؟

متاسفانه شما نمیتوانید از این نوع سئوی منفی تهاجم ها پیشگیری فرمائید ولی می‌توانید با تشخیص به موقع بسرعت آن را خنثی فرمایید. برای اینکار همواره تعداد بک لینک و پیوند های دریافتی خویش را زیرنظر داشته باشید. در صورتی‌که بک پیوند های شما پرورش نامعقولی داشت آنالیز نمائید چه وب سایت هایی به شما بک پیوند داده اند. آنگاه در‌حالتی که آن پیوند ها را اسپم تشخیص دادید میتوانید با به کارگیری از ابزار Disavow که ذیل گروه گوگل کنسول میباشد آن‌ها‌را حذف نمائید.

هک کردن تارنما
روشن میباشد که نگهداری امنیت تارنما یک کدام از ضروری ترین کارهایی میباشد که هر وبمستر برای پرهیز از سئوی منفی بایستی انجام دهد. هکرها پس از هک کردن می‌توانند در وبسایت شما به تارنما های غیرمرتبط یا این که غیراخلاقی لینک و پیوند بدهند، ظواهر تارنما را به هم بریزند، صفحه ها را منزه نمایند و یا این که مطالب نامناسب در تارنما شما ساخت و ساز نمایند و بنابراین زحمات یک سری ساله شما‌را از روش seo منفی هدر بدهند. اما این مورد معمولا برای تارنما هایی پیش میاید که رقبای بسیار قادر و سرسختی دارا هستند. البته بهرحال مورد نیاز میباشد به آن اعتنا داشته باشید.

 

برای پرهیز از این نقص‌ و ساخت بهینه سازی منفی پیشنهاد می شود که راز عبور خویش را معمولی تعیین نکنید. سر عبور می بایست از حروف کوچک و وسیع و اعداد متعدد تشکیل‌شده باشد تا به ذهن کسی نرسد. از جیمیل خویش و سر ورود آن بشدت نگهداری نمایید. همینطور بطور روزمره از پوشه های خویش بک آپ تهیه و تنظیم نمایید. کاربرانی که از سیستم وردپرس استعمال میکنند نیز می توانند با به کار گیری از پلاگین Google Authenticator برای سیستم خویش راز عبور دومرحله ای ساخت نمایند.

نسخه برداری کردن محتوا
یکی‌از دیگر از طریق هایی که ممکن میباشد رقبا برای تخریب منزلت شما و بهینه سازی منفی به کار گیری نمایند، سرقت محتوای شما و قرار دادن در وب سایت های دیگر میباشد. رقبا می‌توانند بصورت خودکار محتوای نو شما‌را شناسایی کرده و بسرعت آن را در وب سایت های دیگر قرار دهند. گوگل معمولا محتوای اساسی را شناسایی میکند ولی ممکن میباشد محتوای سرقت گردیده را زودتر از محتوای شما ایندکس نماید! در اینصورت تصور میکند که شما مبادرت به اسکن کردن محتوای خویش نموده اید و صفحه های شما‌را اسپم میکند.

راهکار مطلوب برای رفع این خلل این میباشد که به محض قرار به دست آوردن مقاله در وب سایت، لینک و پیوند آن را به گوگل معرفی نمایید تا بسرعت آن را ایندکس نماید. برای این خواسته می‌توانید از ابزار Fetch as Google در گوگل کنسول به کارگیری نمایید که اما در ورژن تازه وبمستر تولز اسم آن را به URL inspection تغییر تحول داده اند. در صورتی‌که فراموش کردید محتوای خویش را به گوگل معرفی نمایید و متوجه سرقت محتوای خویش شدید، مایحتاج میباشد از روش ابزار \" copyright infringement report \" گوگل مکاتبه نمائید و زمینه را گزارش دهید و سئوی منفی را خنثی فرمایید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


6. محتوای دیرین را بروزرسانی فرمایید
محتوایی که از تاریخ نشر آن ها یک‌سری سالی می‌گذرد، سئو سایت در اکثر زمان ها مورد ها نیاز به بروزرسانی دارا‌هستند. شما می بایست مطالب مهمی که پیشتر منتشر کرده‌اید را به طور دائمی و طی مدت‌های وقتی متعدد (به عنوان مثال هر یکسال یک توشه) محاسبه کرده و آن ها را با آخری داده ها دارای ربط به‌روز نمائید. در بعضی موردها ممکن میباشد محتوای منتشر گردیده قیمت بازنویسی و بروزرسانی را نداشته باشد.

در‌این حالت آن مقاله می بایست به طور بدون نقص ویرایش خواهد شد و یا این که مطلبی تازه از آن قضیه درج گردد. در حالتی که چنین کاری نمایید و مقاله گذشته را حذف نکنید ممکن میباشد مرتکب یکی سوءاستفاده‌های سئوی کلاه سیاه با تیتر درج مطالب تکراری ‌گردید. به این ترتیب بایستی طبق اصولی خاص، مقاله پیشین را حذف کرده و آن را به محتوای تازه هدایت نمائید. این گزینه یه خرده حساس میباشد. به همین مراد و برای کسب داده ها بیشتر از نوشته‌ی‌علمی‌ای که در همین ارتباط در مدیروب منتشر کردیم دیدن نمایید.

بیشتر بخوانید: حذف مطالب دیرین و بی‌کیفیت و تاثیر آن بر ارتقا ترافیک تارنما

 

 

 

7. از تأثیر بسزای محتوای چندرسانه‌ای غافل نشوید
اگرچه محتوایی که بتواند تجارت شما‌را دگرگون نماید محتوای متنی خواهد بود؛ ولی این به این مضمون‌ وجود ندارد که نباید سراغ دیگر گونه های ساخت محتوا رفت. پوشه‌های چندرسانه‌ای مثل تصاویر و اینفوگرافی‌ها، پوشه‌های صوتی و کلیپ ویدئو‌ها می توانند تأثیر شگفت‌انگیزی در بهبود موقعیت سئوی تارنما شما داشته باشند.

ولی بهتر میباشد پیش از ایجاد این نوع محتوا داده ها تکمیلی قابل قبولی از آنان داشته باشید. مثلا می توانید در دعوا کلیپ مارکتینگ با تهیه و تنظیم کلیپ و تکثیر آن در اینترنت‌وب سایت و دیگر خدمت‌دهنده‌های ویدئویی خیر صرفا به ارتقاء مرتبه و بازدید وب سایت بپردازید، بلکه اسم تجاری خویش را نیز مستحکم خواهید کرد.

نوشته ی علمی دارای ربط: 5 نکته برای تولید محتوای ویدیویی کیفیت بالا برای نو امور

 

8. با ترفندهای مختلف سرعت بار گذاری وب سایت خویش را ارتقاء دهید
یکسری وقت پیش گوگل صراحتاً خاطرنشان کرد که سرعت لود یک وب سایت، اکنون یکی فاکتورهای اساسی سکو‌بندی به حساب می آید. به این ترتیب می‌اقتدار اخذ که‌این فاکتور، یک کدام از مهم ترین تکنیک‌های سئوی کلاه سپید میباشد. طرز‌های تخصصی و همگانی متعددی برای این فعالیت وجود دارا‌هستند. یک کدام از این راهکارها استعمال از سیستم CDN به خواسته باصرفه‌سازی و ارتقا سرعت وب سایت میباشد. ما نکات و یادگرفتن کل رویکرد‌های آزمایش گردیده و کاربردی این آیتم را پیش از اینً در یکی مقاله‌ها مدیروب منتشر کرده‌ایم که به شدت سفارش میکنیم این نوشته ی علمی را به طور ظریف مطالعه فرمایید؛ به این دلیل‌که با یادگرفتن این نکات میتوانید قدمی وسیع به سوی برد در مسئله بازاریابی اینترنتی بردارید.

 

9. تصاویر مو جود در صفحه های وب سایت را با صرفه‌سازی فرمایید
تصاویر او‌لین چیزهایی می باشند که نگاه یوزرها را به خویش جلب می‌نمایند. واضح‌ست که می بایست در گزینش این تصاویر توجه متعددی به خرج بخشید. ولی به کارگیری از آنها میتواند باعث به ارتقا وسعت کلی صفحه های وب سایت گردیده و در سود، وسعت تارنما زیاد گردیده و سرعت بار گذاری آن کاهش می یابد. خب دراین‌صورت چه کاری بایستی انجام اعطا کرد؟ جواب یک چیز میباشد. می بایست تصاویر با صرفه‌سازی شوند. اگرچه باصرفه‌سازی تصاویر به طور آفلاین و با قابل انعطاف‌افزارهای کامپیوتری قابل اجرا میباشد، ولی در‌حالتی که وسعت تصاویر شما بالا باشد و یا این که دسترسی مایحتاج به قابل انعطاف‌افزارهای کامپیوتری را نداشته باشید چی؟ خوشبختانه با پیشرفت صنعت اینترنت، ابزارهای آنلاین گوناگونی عرضه گردیده‌اند که دراین باره به شما یاری خواهند کرد.

نوشته‌ی‌علمی دارای ربط: 15 ابزار آنلاین فشرده سازی عکس که کیفیت را نادر نمی‌نماید

 

 

 

10. به سراغ پیوند‌سازی‌های داخلی و فرنگی بروید
از مهم ترین فاکتورهای سئوی کلاه سپید، پیوند‌سازی‌های داخلی و فرنگی میباشد. هر دو نوع از این لینکدهی‌ها مزایای خاص خویش را دارا‌هستند. ولی در حالتی که این پیوند‌ها را به طور هدفمند تولید نمایید، فیض مؤثر آن را در ارتقا جايگاه و بازدید وب سایت خویش خواهید روئت کرد. با یک تعریف‌و‌تمجید بی آلایش بایستی اظهار‌کرد که لینک و پیوند‌سازی داخلی یعنی درج لینک و پیوند دیگر مطالب و دیگر صفحه ها وبسایت خودتان در یک مقاله و لینک و پیوند‌سازی فرنگی یعنی در محتوای مطالب خویش و یا این که صفحه ها دیگر سایتتان، مبادرت به لینک و پیوند دادن به منابع دارای اعتبار و مربوط به مسئله محتوا نمائید. چنین پیوند‌هایی به ویژه در شرایطی‌که به منابع شناخته‌گردیده مربوط باشند، اعتبار صفحه ها شمارا ارتقاء می دهند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


تجربه کاربری (UX) را بهبود ببخشید
مشاهده کنید همگی آنچه که مخاطب از یک وب سایت ایده آل توقع دارد، سئو سایت  در وب سایت شما رعایت گردیده یا این که خیر؟ خودتان را مکان مخاطب بگذارید و ملاحظه کنید آیا از عمل کردن با وب سایت شما چه حسی دارااست؟ آیا ریلکس به آنچه که میخواهد دست پیدا می نماید یا این که خیر؟ چه مواقعی آزار دهنده می باشند؟
ــ سرعت وبسایت را ارتقاء دهید، یوزرها دوست ندارند برای بازدید از صفحه ها اینترنت حتی یک لحظه هم در انتظار بمانند. با ارتقا سرعت وب سایت تجربه کاربری بهتری برای آنان رقم خواهید زد. برای ارتقاء سرعت وبسایت مورد ها اکثری وجود دارا هستند، که بایستی سئو شوند. عکس ها را معدود وسعت فرمائید، کلیپ ها را با صرفه فرمائید، کدهای وب سایت و آنچه را که در پشت صحنه میباشد را با صرفه نمائید، محتوای تکراری را حذف نمایید، از قالب باصرفه به کارگیری نمائید و در غایت یک هاست خوب و سریع گزینش نمائید.
ــ کوشش فرمائید تا مکان قابلیت و امکان pop-up های آزار دهنده را بردارید، همینطور به امداد نقشه های بصری مسیریابی را برای یوزرها راحت فرمائید.
ــ سیگنال های رضایت مخاطب اساسی میباشند، آنچه که برای گوگل اهمیت داراست، این میباشد که یوزرها در وبسایت شما چه رفتاری دارا‌هستند. آیا به اندازه کافی مطالب جذابی دارید تا در تارنما شما وقت صرف نمایند؟ آیا یوزرها به اندازه کافی کامنت می‌گذارند؟ آیا یوزرها برای دستیابی به محتوا هیچ مشکلی ندارند؟ موردها بسیار متعددی می باشند که سیگنال هایی از سوی یوزرها تلقی می‌شوند تا تجربه کاربری وب سایت شما بررسی خواهد شد.
ــ تلفن همراه فرندلی بودن یکی مهم ترین معیارهایی میباشد که به تجربه کاربری مربوط می گردد. وب سایت هایی که برای یوزرها گوشی سئو نشده اند، هیچ شانسی برای پیشرفت سریع ندارند. چرا‌که نصیب اعظم وبگردی ها با گوشی انجام می‌شود. گوگل دوست ندارد سایتی را به یوزرها گوشی سفارش دهد که با این گجت ها سازش ندارد. ریسپانسیو بودن وب سایت امداد می نماید تا محتوای اصلی به یوزرها گوشی نشان داده خواهد شد. معیارهای زیادی برای گوشی فرندلی بودن یک تارنما شناخته گردیده اند و ما درین نوشته نمی توانیم به همگی آن‌ها اشاره کنیم.
اهمیت ورژن تلفن همراه وبسایت بسیار زیاد میباشد، mobile first index دقیقا روی همین قضیه تمرکز داراست. یعنی الگوریتم های جايگاه بندی گوگل، گوشی را برای سازماندهی حاصل پایه قرار می‌دهند!
ــ فونت و اندازه نوشته های جان دار در تارنما بایستی به طوری باشد که در هر برگه نمایشی به راحتی خوانده گردد. حتی رنگ های به فعالیت رفته در تارنما روی تجربه کاربری تاثیر دارا هستند. بدین ترتیب از به فعالیت بردن رنگ هایی که دیده را آزار میدهند بپرهیزید.
ــ آنهایی که وب سایت فروشگاهی دارا‌هستند، تا مکان قابلیت و امکان مراحل خرید و پرداخت را تسهیل کنند. یک کدام از آزار دهنده ترین مناطق در وبسایت های فروشگاهی قسمت خرید و پرداخت میباشد. تا مکان قابلیت کوشش گردد از به چنگ آوردن داده ها غیر ضروری پرهیز خواهد شد.
ــ هم اکنون که میخواهید تجربه کاربری را بهبود ببخشید، می بایست با این حقیقت روبرو گردید که علم و دور اندیشی تمامی کاربرانی که به وب سایت شما آمده اند یکسان وجود ندارد. در هر تیم سنی و هر سطح سواد، قابلیت و امکان دارااست استفاده کننده داشته باشید. از این رو می بایست همگی قسمت های تارنما را طوری باصرفه نمایید که تمامی یوزرها در استعمال از وب سایت مشکلی نداشته باشند. فراموش نکنید با اینکه جهان دیجیتالی گردیده هنوز اکثری از اشخاص پست الکترونیک ندارند!
مواقعی که به آنان اشاره شد و آبادی ها زمینه دیگر در ساخت یک احساس خوب در یوزرها نقش دارا هستند. همت نمایید همگی خطاها تارنما خویش را پیدا و رفع فرمایید تا سایتی زبده کاربری عالی داشته باشید. بدون شک این عمل شما از دیده گوگل مخفی نخواهد ماند و به وقتش به اجرو پاداش خویش می رسید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


موتور جستجوی گوگل برای رعایت اصول بهینه سازی و با صرفه‌ سازی تارنما از تجهیزات بخش اعظمی سود می‌گیرد. سئو سایت  هرکدام از الگوریتم‌ های گوگل که به تیم حیوان ها تبدیل گردیده‌اند به خواسته‌های متعدد به وجود آمده‌اند. الگوریتم پاندا گوگل در سال 2011 با این اسم در گوگل شناخته شد و بر محتوای اینترنت‌تارنما‌ ها از نگاه کیفیت و تکراری نبودن محاسبه می‌نماید. موتور جستجوی گوگل برای اطمینان از اعتبار حاصل جستجوی خویش، از الگوریتم‌های مختلفی برای چک و امتیازدهی به وب سایت‌ها استعمال می‌نماید. پاندا، پنگوئن، مرغ مگس‌خوار، کبوتر و... از مهمترین الگوریتم‌های گوگل‌ اند که در سال‌های اخیر تغییرات چشمگیری را در حاصل جستجوی گوگل پدید آورده‌اند. گوگل پاندا که از سال ۲۰۱۱ در حاصل جستجوی گوگل نقش پررنگی ایفا می‌نماید، با غرض ذیل‌آوردن مرتبه وبسایت‌های کیفیت عالی تحت (Low quality sites) یا این که وبسایت‌های thin در قضیه مزرعه محتوایی عمل خویش را ابتدا کرد. درین نوشته ی علمی قصد داریم تا شمارا با طرز عمل الگوریتم پاندا، فاکتورهای تاثیرگذار و رفع پنالتی گوگل پاندا بیشتر آشنا کنیم بدین ترتیب تا انتهای این نوشته ی علمی با ما همپا باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی الگوریتم های گوگل | جدیدترین الگوریتم های گوگل را بشناسید

 

 

ولادت گوگل پاندا
آنچه سبب ساز میلاد الگوریتم پاندا شد، گلایه یوزرها از مزارع محتوا «content farms» بود که به‌سرعت در اکنون بسط بودند. مزرعه محتوا مانند مزرعه لینک و پیوند از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه (black hat) بود که موجب سردرگمی بیشتر یوزرها می شد و با ضوابط گوگل، تضادومغایرت داشت. گوگل پاندا صفحه های را مبتنی بر یک نوع سیستم کیفی طبقه‌بندی می‌نماید. تا قبل از فعال سازی این الگوریتم، گوگل تارنما‌ها را از لحاظ تعداد لغت ها نظارت می کرد و صفحاتی را که بیشترین تعداد واژه و کلمه را داشتند، دارنده محتوای بهتری تلقی می کرد و در برگه نخستین حاصل کاوش قرار می‌اعطا کرد؛ البته الگوریتم پاندا، گوگل را به یک کاوش گر فن‌ای تبدیل کرد. بدین ترتیب وب سایت‌های بی‌ کیفیت و بی‌ محتوا از ورقه اولیه حاصل کاوش به صفحه ها عقب‌خیس ترد شده یا این که به صورت کلی حذف و اسپم شدند.

تاریخچه گوگل پاندا
گوگل پاندا تغییری مهم در الگوریتم جايگاه‌ بندی میباشد که برای اولی توشه در فوریه سال ۲۰۱۱ منتشر شد. ناونیت پاندا (Navneet Panda) از مهندسان گوگل بود که حالت را برای گسترش و فعال سازی الگوریتم پاندا مهیا کرد.
در سال ۲۰۱۰، کم شدن کیفیت حاصل کاوش گوگل و ارتقا مداوم مزرعه‌های محتوا، گلایه‌های متعددی را برای وبسایت گوگل تشکیل داد. آمیت سینگال (Amit Singhal) چندی آن گاه در سخنرانی‌ اش در اتفاق افتاد TEDاعلام کرد که به‌روزرسانی الگوریتم کافئین (Caffeine) در آخرها سال ۲۰۰۹ که موجب ارتقا سرعت گوگل و بضاعت آن در تسریع ایندکس مطالب گردیده بود، بعضا محتواهای بی‌کیفیت را هم با برچسب ناخوشایند ایندکس کرده بود. مت کاتس (Matt Cutts) بیان کرد که محتوا، مورد جدیدی بود که درین برهه زمانی مطرح شد. وبسایت ReadWriteWeb دراین مورد می‌نویسد: تا انتها سال ۲۰۰۹، دو نوع مزرعه محتوا وجود داشت: Demand Media (eHow infamy) و Answers.com. این تارنما‌ها مبتنی بر یک فرمول معمولی عمل می‌کردند، ساخت محتوای هدفمند برای موتورهای کاوش، آنگاه وایرال کردن آن توسط کانال‌های اجتماعی و کسب درآمد زیاد از روش استعمال تبلیغاتی از آن! مزرعه‌ محتوا مانند Demand Media با هزاران فریلنسر قرارداد همیاری منعقد کرده بودند تا در رابطه موضوعات مالامال سرچ، محتواهای مختلفی ساخت و ساز نمایند. براین اساس، گوگل موضوعاتی را که در‌این نوع تارنما‌ ها منتشر می شد، در بالا نتیجه ها جستجوی گوگل قرار می‌ بخشید. اولی تاثیر گوگل پاندا، افت مرتبه وب سایت‌هایی بود که وسعت متعددی تبلیغات داشتند. گوگل پاندا، کیفیت وب سایت‌ ها را بر طبق نوع کردار یوزرها نظارت می‌نماید. از جمله، وقتی که یک وب سایت مقاله مفیدی را عرضه می‌نماید، سکو‌ی بالای بازدید وبسایت نشان می‌ دهد که کیفیت محتوا مناسب میباشد، براین اساس گوگل روءیت کرد بهتری به مطالب وب سایت شما پیدا می‌نماید و سکو وبسایت را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چه می‌باشد و به چه شکل کار می نماید؟

 

 

الگوریتم پاندا چه میباشد؟
یک کدام از پرکاربردترین موتورهای کاوش دربین یوزرها، گوگل به حساب میآید که با دقت به خصوصیت‌ها و امکاناتی که در چنگ استفاده کننده قرار میدهد به یکی‌از دوستداشتنی‌ترین موتورهای کاوش تبدیل شده است. حالا الگوریتم گوگل پاندا یکی الگوریتم‌های کاربردی به شمار میاید که وظیفه در دست گرفتن کیفیت محتوای ارائه گردیده وب سایت را برعهده دارااست. در واقع الگوریتم پاندا در موتور کاوش گوگل به آنالیز و نظارت محتوای اسکن، محتوای کوتاه، صفحه های بی‌قیمت و تکراری میپردازد و در‌این در بین شایسته ترین تارنما از حیث بها محتوایی که از قانون ها گوگل تبعیت می‌نماید را گزینش خواهد کرد. الگوریتم پاندا با همت منحصربه‌فرد خویش منجر شده‌است تا بخش اعظمی از وب سایت‌های نامعتبر و بی‌بها حذف شوند و یوزرها با خیال و خاطر شل و سهل وآسان از اینترنت‌وب سایت‌ های دارای اعتبار استعمال نمایند.

پنالتی گوگل چه هنگامی رخداد میفتد؟

همان طور که گفته شد، الگوریتم پاندا به خواسته شناسایی و تشخیص وب سایت‌های بی‌ بها از دید محتوا به وجود آمده میباشد. وبسایت‌هایی که از تکنیک‌های بهینه سازی ‌‌کلاه‌‌ سیاه برای درج مطالب خویش به کارگیری می‌کردند به گذر زمان برهه زمانی بوسیله الگوریتم پاندا از حاصل کاوش گوگل حذف یا این که در اصطلاح مبتلا پنالتی گوگل شدند. هم اکنون سوالی که پیش می‌آید این میباشد که:

چه‌طور تشخیص دهیم که در گیر پنالتی گوگل گردیده‌ایم؟

در جواب بدین پرسش می بایست اعلام‌کرد که در شرایطی که اینترنت‌وب سایت پربازدیدی دارید و از محتوا اسکن و نادر بها به کار گیری میکنید، ممکن میباشد ناگهان بازدید ارگانیک وب سایت شما کاهش یابد و از نتیجه ها صفحه های جايگاه گوگل حذف یا این که به صفحه ها دوم منتقل گردید که در این حالت احتمالا وب سایت شما در گیر پنالتی گوگل شده‌است. پیرو به معیارها و فاکتورهای تاثیرگذار بر بهینه سازی‌ وبسایت که به وسیله الگوریتم پاندا آیتم نظارت قرار خواهد‌ گرفت، می پردازیم.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


seo نویسی و تولید یک وبسایت باکیفیت
اعتقادوباور ما مدام در رادزاد، ساخت و ساز یک وبسایت کیفیت عالی میباشد سئو سایت  در واقع غرض اساسی ما ایجاد اینترنت سایتی با غایت کیفیت محتواست. کسب سکو در گوگل در شکل ساخت و ساز یک تارنما باکیفیت به دست خواهد آمد.

گوگل در درحال حاضر سرویس رسانی به مشتریان خویش میباشد. ماموریت این غول کاوش، ایندکس کردن کل داده ها اینترنت و در دسترس قرار دادن آنهاست. علاوه بر این گوگل قصد به درامدزایی از موتور جستجوی خویش داراست. چهت نیل به چنین هدفی بایستی شایسته ترین محتواها را به یوزرها ارائه دهد، در غیر این شکل کاربرانشان دیگر از این موتور کاوش استعمال نخواهند کرد. بنابریان کلیه ما موافق خوا‌هیم بود که گوگل عشق مند به اکران شایسته ترین نتیجه ها به یوزرها میباشد.

بهینه سازی کیفیت بالا
مقصود از بهینه سازی، ساخت‌و‌ساز شایسته ترین سایت در یک حوزه کاریست. چهت نیل به چنین هدفی، ساخت سایت سایتتان باید عالی بوده، تجربه کاربری فوق العاده ای ارائه داده و مجموع جوانب امنیتی آن آیتم دقت قرار گرفته باشد. مهمتر از کلیه اینکه محتوای اینترنت سایتتان باید خوب درج شده بوده و مطابق با مراد های کاربرانتان باشد. چنین رویکردی نیاز به مهارت های توسعه یافته در تایپ کردن محتوا داراست.

تایپ کردن شایسته ترین محتوا
برای اطمینان از شایسته ترین بودن دربین رقبای خویش، متن های وبسایت شما می بایست کیفیت بالایی داشته و خوانایی خیر و خوبی داشته باشد. محتوای متنی صفحه های وبسایت می می بایست کیفیت بالایی داشته و برای موتورهای کاوش نیز باصرفه و تهیه گردیده باشد. پروسه seo نویسی بسیار مشابه تایپ کردن هر نوع متن دیگریست، بدین ترتیب نیاز به کارایی متعددی داشته و به طبع اشخاصی در‌این فعالیت خبره خیس از بقیه افراد می‌باشند. هیچکدام از ما نمی تواند مانند ارنست همینگوی، مولف قهاری باشد، ولی می‌توانیم با پاره ای عملکرد و تمرین، متن بهتری از نگاه بهینه سازی بنویسیم.

پیش از تایپ کردن: مدام با جستجوی عبارات کلیدی استارت به عمل فرمایید
اولی گام های بهینه سازی نویسی خیلی ارتباطی با تایپ کردن ندارد. در وافع در صدر می بایست تصمیم بگیرید که در رابطه چه چیزهایی قصد تایپ کردن دارید. در بالا باید تصمیم بگیرید در جستجوی چه عباراتی می‌خواهید چشم گردید. براین اساس می بایست مبادرت به جستجوی لغات کلیدی نمایید. مراد از جستجوی لغات کلیدی لیست کردن عبارتیست که قصد کسب درجه در آن‌ها را دارید.

جستجوی درست عبارات کلیدی دارنده سه مرحله ذیل میباشد:

مرحله اولیه: گزینش ماموریت سایت
پیش از استارت جستجوی کلمه ها کلیدی باید نسبت به تعیین ماموریت اساسی تارنما تصمیم بگیرید. این به عبارتی چیزیست که تارنما شما‌را از سایر متمایز خواهد کرد. در راستای وصال بدین غرض بایستی معلوم نمایید که شما چه کسی میباشید و به هیچ عنوان بلاگ وبسایت شما در رابطه چه می‌باشد. چه چیزی موجب تمایز شما با بقیه رقبا میگردد.

مرحله دوم: ساخت لیستی از کلمه ها کلیدی دارای ارتباط
بعداز انجام مرحله اولیه وقت آنست که مبادرت به تنظیم لیستی از عبارات کلیدی فرمایید که قصد چشم شدن در آن را دارید. هم اکنون که ماموریت وب سایت شما معین شده‌است، گزینش این لغت ها کلیدی عمل دشواری نخواهد بود.

برای تعیین درست لغت ها کلیدی نیاز میباشد که خویش را مکان یوزرها غرض قرار دهید. آن‌ها قرار میباشد که چه گونه شما‌را پیدا نمایند؟ آن ها در پی چه چیزهایی در گوگل می باشند؟ در انتهای فعالیت جستجوی عبارات کلیدی، شما به لیستی از عبارت مربوط به حوزه کاریتان دست خواهید یافت که یوزرها به جستجوی آن ها میپردازند.

ابزارها
در جستجوی کلمه ها کلیدی ابزارهای بدون‌پول و مبلغی متعددی می باشند که می‌توانند درین عمل به شما امداد نمایند. گوگل ترندز، نصیب پیشنهادات گوگل، تارنما Answer the public و Keywordtool.io صرفا یکسری مثال از این ابزارها به شمار می‌روند.

ساخت نمای کلی
ساخت یک نمای کلی می‌تواند امداد متعددی در فرآیند بهینه سازی نویسی به شما نماید. ایجاد جدولی از لغت ها کلیدی که چکیده همگی داده ها میباشد، در این‌شیوه بسیار امداد کننده می‌باشد. چنین جدولی می‌تواند در تعیین حق تقدم ها نیز امداد کننده باشد. در اکثر اوقات مورد ها تعیین لغات کلیدی با محبوبیت و رقابت کمتر مورد بهتری خواهد بود.

مرحله سوم: ساخت و ساز صفحه ها فرود
آخری مرحله در جستجوی لغات کلیدی، ساخت و ساز صفحه های فرود با کیفیتیست که قصد کسب سکو در آن‌ها‌را دارید. یک برگه فرود، شیت دارنده محتوای مرتبطیست که قرار میباشد در جستجوی یک واژه کلیدی به یوزرها اکران داده خواهد شد. چنین برگه ای می‌تواند یک برگه غیر وابسته بوده یا این که یک پست seo گردیده در وب لاگ وب سایت باشد. مطمئن گردید که یوزرها بعداز مشاهده کاغذ فرود، ترغیب به مشاهده بقیه قسمت های وبسایت گردند. همینطور اعتنا فرمائید که برای هر کلمه و واژه کلیدی، یک ورقه فرود دارای ارتباط وجود داشته باشد.

جستجوی عبارات کلیدی در واقع این ایده را به شما میدهد که حول چه موضوعاتی مبادرت به وب لاگ نویسی فرمائید. بعد از آن می‌توانید مبادرت به ساخت محتوا حول آن ها فرمائید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


کمپانی DeepCrawl که یک شرکت بهینه سازی و کرال سایت ها سئو سایت   میباشد اخیرا متوجه شده‌است که گوگل در حالا آزمایش کردن ربات جدیدی میباشد که میتواند اینترنت را مانند یک مرورگر امروزی کروم کرال نماید.

ما اینک می دانستیم که گوگل درپی ارتقاء بضاعت گوگل بات برای رندر کردن صفحه های اینترنت بوده میباشد و این عمل را با به کارگیری از جاوا اسکریپت های توسعه یافته خیس یا این که اینترنت اپلیکیشن های توسعه یافته انجام میدهد. مارتین کولر گازی (یکی بسط دهندگان گوگل) انجام این تست ها را تایید نموده است.

ربات گوگل می‌تواند محتوای بیشتری را کرال نماید. به دنبال می‌توانید اسکرین شات هایی از DeepCrawl را مشاهده کنید که نشان میدهند ربات گوگل آزمایشی نو چه چیزهایی را میتواند رندر نماید که از نسخه ۶۹ گوگل کروم بالا خیس میباشد:

 

امّا تصویر ذیل چیزهایی را نشان می‌دهد که ربات عادی گوگل قادر است رندر نماید که شبیه نسخه ۴۱ گوگل کروم میباشد:

 

گوگل این قضیه را تایید نموده است. مارتین کولر از گوگل در توئیتر تایید نموده است که‌این در واقع چیزی میباشد که گوگل در درحال حاضر آزمایش آن میباشد. وی دراین مورد گفته میباشد: «ما مدام در هم اکنون آزمایش کردن چیزهای گوناگون هستیم و بعضی اوقات این تست ها مشهود می‌باشند.»

 

چرا بایستی بدین تست نو گوگل اهمیت دهیم. در صورتیکه ربات گوگل توانمند باشد که صفحه ها اینترنت را مانند یک مرورگر امروزی رندر نماید، بهینه سازی امور و ساخت کنندگان محتوا دیگر نیازی نخواهند داشت که حین ساخت‌و‌ساز اینترنت اپ های امروزی نگرانی خاصی داشته باشند. این اینترنت نرم افزار ها دیگر نیازی به منش حلی (مانند داینامیک رندرینگ) برای کرال شدن، ایندکس شدن و رنک به چنگ آوردن در سرچ گوگل نخواهند داشت.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


پیوند سازی دشوار میباشد ، البته صرفا شیوه کسب ترافیک بیشتر در حاصل جستجوی گوگل وجود ندارد. درین مقاله ۱۲ روش برای ارتقا ترافیک از گوگل فارغ از لینک و پیوند سازی را به شما معرفی مینماییم.

امروزه seo یک سری اهرم برای کشیدن داراست تا بتواند ترافیک کاوش را ارتقاء دهد سئو سايت  سوای این که پیوندی تولید نماید.

seo فعالیت های زبده ، بخش اعظمی از این طریق ها را از پیشین ساخت کرده اند ، ولی حتی باصرفه ترین وب سایت ها میتوانند دست‌کم در یک یا این که بیشتر از این فاکتورها بهبود پیدا نمایند.

بیشتر بخوانید” استراتژی ساخت‌و‌ساز بک پیوند با به کار گیری از سبک SOSTAC

سرفصل محتوا [اکران]

۱٫ مقاله‌ها عمیق
طبق نمودار MozCast Feature، شش درصد ۶% از نتیجه ها جستجوی گوگل مشتمل بر مقاله‌ها عمیق میباشد.

اگرچه به لحاظ نمی‌رسد تعداد متعددی باشد ، مقالاتی که دارای شرایط می باشند میتوانند شاهد ارتقاء چشمگیر ترافیک باشند. به صورت غیر قانونی ، ما گزارش هایی از ارتقاء ۱۰٪ ترافیک پس از ورود را شنیده ایم.

 

با اضافه کردن چندین سیگنال به HTML ، محتوای با کیفیت عالی می‌تواند دارای شرایط ظواهر گردد. علامت گذاری پیشنهادی بوسیله گوگل مشتمل بر مورد ها ذیل میباشد:

۱- علامت گذاری Schema.org Article – آیتم NewsArticle نیز عمل می نماید

۲- نویسندگی گوگل پلاس

۳- ورقه بندی و کانونیزه کردن شایسته ترین محتواها

۴- نماد گذاری لوگو

۵- First click free – برای محتوای paywall

در حالی که به لحاظ می‌رسد گوگل از سایتهای خبری دارای اعتبار برای ساخت‌و‌ساز مقاله ها عمیق، طرفداری می نماید ، بیشتر سایتهایی که ممکن میباشد دارای شرایط باشند ، آرم گذاری معنایی قابل قبولی را اجرا نکرده اند.

بیشتر بخوانید: بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۹

 

۲٫ بهبود رضایت مخاطب
آیا می‌توانید با بهبود تجربه بازدیدکنندگان در درون تارنما خویش ، سکو گوگل خویش را بهبود ببخشید؟

از اکثری جهات ، پاسخ “آری” میباشد و تجربه چند بهینه سازی کارآزمایی نشان می‌دهد که ممکن میباشد این اثر بزرگتر از آنچه بدانیم باشد.

میدانیم که الگوریتم پاندا گوگل اینترنت سایتهای “معدود کیفیت” را مجازات می نماید. ما همینطور میدانیم که گوگل با کلیک بر روی نتیجه ها کاوش ، رضایت را اندازه میگیرد.

“… گوگل قادر است این چنین یوزرها راضی را ببیند. … شایسته ترین نماد رضایت آنان” کلیک طولانی “بود – این حادثه زمانی فیس می‌دهد که فردی به یک فیض کاوش برود و از دید ایده آل برتر، دیگر برنگردد.”

-استفن لوی از کتاب عالی وی در Plex

بدین ایده pogosticking یا این که برگشت به SERP می‌گویند و در صورتیکه بتوانید با نگه داشتن بازدید کنندگان راضی در وب سایت خویش ، آن را کاهش دهید (یااینکه دست‌کم به گوگل گشوده نگردید و در ادامه پاسخ در جایی دیگر باشید) اکثری از سئوکارها معتقدند گوگل موقعیتهای فراتر در حاصل کاوش را جایزه می‌دهد.

 

مجموعه گریس از Branded3 عباراتی را در ماشین کرایه ای seo خویش گزارش می‌دهد:

“در‌حالتی که پیوند کافی برای حضور در ۵ نفر برتر دارید ، لینک و پیوند های کافی برای حالت ۱ را نیز دارید.”

در حالی که ما هیچ سند مستقیمی بر اساس pogosticking در نتیجه ها جستجوی گوگل نداریم ، البته به اندازه کافی امتیاز، گفت‌و‌گو و تجزیه و بررسی را دیدیم که معتقدیم احتمالاً امروزه یکی‌از نادر استعمال ترین تکنیک ها در seo میباشد.

 

۳٫ ریچ اسنیپت از داده های ساختاری
گوگل دائما اشکال ریچ اسنیپت را در نتیجه ها کاوش نشان می‌دهد ، مثلا حادثه ها ، نوا ها ، فیلم ها و … را نشان می‌دهد.

شما می‌توانید برای کسب علم بیشتر در این باره مطالب RICH SNIPPET (ریچ اسنیپت) چه چیزی است؟ و اسنیپت ویژه: به چه شکل به منزلت صفر در مرتبه بندی برسیم؟ رامطالعه فرمائید.

 

۴٫ seo فیلم
پیکسل برای پیکسل ، کپچر اسنیپت های ویدئو (video snippets capture) بیشتر از هر نوع اسنیپت دیگر در کاوش چشم می‌شوند. مطالعات نشان میدهد که چشمان ما بی واسطه به سمت آن ها می رود!

 

 

برخلاف عکس های تالیف کننده ، اسنیپت های ویدیویی معمولاً اکران ریلکس تری دارا‌هستند و نیازی به اتصال به یک اکانت گوگل پلاس ندارند.

اسنیپت های ویدئویی در مجموع نیاز به ساخت و ساز نقشه تارنما XML ویدیویی و اضافه کردن schema.org video markup دارا هستند.

برای بی آلایش خیس کردن کارها ، اکثری از سرویس ها فرد ثالث از جزئیات فنی شما حفظ می نمایند. برای مثال می قدرت ار وب سایت از Wistia بهره برد که یک نقشه تارنما ساخت و ساز می نماید و نماد گذاری schema.org را به طور اتومات اضافه می نماید.

نکته : هر دو نقشه تارنما schema.org و XML به شما قابلیت و امکان می‌دهند تصویر بندانگشتی ویدیویی را که در حاصل کاوش ظواهر میگردد ، تعریف‌و‌تمجید فرمائید. تصاویر بندانگشتی تاثیر متعددی بر کلیک دارا هستند ، عاقلانه تعیین فرمایید.

 

۵- نویسندگی گوگل
امتیاز اکران عکس تالیف کننده در نتیجه ها جستجوی گوگل تضمین کلیک بیشتر وجود ندارد ، البته دریافت کردن عکس مطلوب میتواند در بخش اعظمی از نتیجه ها به معیار کلیک شما و در سود به ارتقاء ترافیک از گوگل یاری دهد.

چه چیزی سبب ساز میگردد یک عکس تالیف کننده خوب باشد؟ در حالی که هیچ رسمی نیست ، البته ار آرمایشات و مطالعات دست اندرکاران خاصی کشف گردیده اند که به خوب بودن عکس یاری می نماید:

از یک فیس حقیقی وواقعی به کار گیری فرمایید ، خیر از یک نشانه کمپانی ، برنامه کودک یا این که علامت

رنگ های کنتراست بالا. ازآنجاکه عکس کوچک میباشد ، شما میتوانید با آن تفاوت میان موضوع و پیش مورد را نشان دهید.

کاربر را مقصود قرار اعطا کرد. از جمله ، علاقه مندان برنا دیزنی احتمالاً کمترروی عکس یک پیرزن با کت و شلوار که به ظاهرً مشاور مالی میباشد ، کلیک می نمایند.

 

گوگل جدیداً عکس های تالیف کننده ها را تعیین گردیده خیس نشان میدهد ، البته در حالتی که نویسندگی را به صحت پیاده سازی فرمایید ، ممکن میباشد خویش را در ۲۰٪ (مطابق MozCast) کلیه نتیجه ها کاوش که دربرگیرنده عکس های مولف میباشد ، پیدا فرمایید.

 

۶٫ بهبود سرعت وب سایت
بهبود سرعت وب سایت خیر فقط رضایت بازدید کنندگان را بهبود میبخشد (نگاه نمایید به نکته شماره ۱) بلکه ممکن میباشد تأثیر مستقیمی در سکو بندی جستجوی شما داشته باشد. در واقع ، سرعت تارنما یکی‌از کم دست اندرکاران مرتبه بندی میباشد که گوگل آن را تأیید نموده است.

یکی‌از موردها جذاب این میباشد که سرعت حقیقی وواقعی بار گذاری کاغذ ممکن میباشد بسیار مهمتر از (Time to First Byte (TTFB باشد. TTFB مقدار هنگامی میباشد که یک سرور برای او‌لین توشه به یک درخواست جواب می‌دهد.

 

 

همانقدر که سرعت ورقه برای جستجوی دسکتاپ اساسی میباشد ، گوگل آن را حتی برای دستگاه های موبایل اساسی خیس دانسته. به نهایی باری که در انتظار یک کاغذ میباشید برای لود گوشی خویش با سیگنال ضعیف تصور کنید.

“seo مدت لود یک ورقه در تلفن های هوشمند از اهمیت ویژه ای برخوردار‌است با دقت به خصوصیت های کانال های داده گوشی که به تلفنهای هوشمند وصل گردیده اند.”

بیشتر بخوانید: یادگرفتن ارتقا سرعت تارنما

 

۷٫ بهینه سازی تلفن هوشمند
بهینه سازی تلفن همراه در ارتقاء ترافیک از گوگل تاثیر گذار میباشد.

قبل از سرعت ، در صورتیکه سایت شما به صدق برای تلفن های هوشمند تنظیمات نشده باشد ، احتمالاً سبب ساز به حاصل ذیل خیس جستجوی گوگل برای اکران داده های گوشی میشود. گوگل تأیید می نماید که خطاهای تلفن هوشمند ممکن میباشد سبب به جايگاه بندی زیر گوشی خواهد شد.

خطای تلفن همراه هوشمند چه است؟ این مشتمل بر مورد ها ذیل میباشد:

هدایت بازدید کنندگان به پست الکرونیکی خطا گوشی

جاسازی ویدیویی که در یک تلفن خاص پخش نمیشود (از جمله نشانه گر ویدئو در آیفون)

پاپ آپ هایی که به راحتی در گوشی بسته نمی‌شوند

دکمه ها یا این که فونت هایی که در دستگاه موبایل بسیار کوچک میباشند

گوگل پیشنهاد می نماید تارنما شما پاسخگو یا این که به عبارتی ریسپانسیو باشد ، البته اکثری از برند های برتر دنیا به عنوان مثال Apple.com سایتهای پاسخگو ندارند. صرف لحاظ از این ، یک تجربه خوب موبایلی ضروری میباشد!

بیشتر بخوانید: یادگرفتن seo گوشی

 

۸- مخاطبان فی مابین المللی خویش را توسعه و گسترش دهید
آیا تارنما شما در آن سوی مرز و گویش شما پتانسیل ترافیکی دارااست؟

در اغلب ، مجال حضور در نتیجه ها جستجوی فی مابین المللی از ماندن در مرزهای شما بیشتر میباشد ، و گه گاه رقابت کمتر میباشد.

ولی می بایست ملاحظه کنید که آیا کسب و فعالیت و یا این که تارنما شما پتانسیل آن را داراست یا این که نه؟

از محاسبه لیست بهینه سازی دربین الملل تحت امداد بگیرید:

 

 

 

۹٫ لبه نویسی های اجتماعی با گوگل پلاس
زمانی محتوا را در فیسبوک و توییتر به اشتراک می‌گذارید ، کانال شما اصولاً آن را وقتی مشاهده می نماید که صرفا به فیسبوک و توییتر نگاه می نمایند.

از طرف دیگر ، هنگامی محتوا را در گوگل پلاس به اشتراک میگذارید ، کانال شما قادر است هر توشه که گوگل را کاوش می نماید ، آن را ببیند.

پژوهش ها خویش گوگل نشان میدهد که یوزرها بر روی یادداشت های اجتماعی متمرکز می گردند ، حتی در‌صورتی‌که با فیلم ها و اشکال دیگر ریچ اسنیپت ها ارائه شوند.

آسانترین منش برای به کارگیری از این عمل بسط کانال گوگل پلاس و به اشتراک گذاری مطالب خوب به صورت تروتمیز میباشد.

علاوه بر این ، محتوای به اشتراک گذارده گردیده از روش گوگل پلاس اکثر اوقات در حاصل جستجوی منظم قرار می‌گیرد و صرف حیث از ارتباطات اجتماعی ، برای تمامی اشخاص در اینترنت قابل مشاهده میباشد.

 

۱۰٫ سئو اسنیپت ها
به دنبال ی معرفی مورد ها ارتقا ترافیک از گوگل به سئو اسنیپت ها می رسیم. این مورد به سئو متا تگ های اصلی و تیتر بر می شود ، البته خوب میباشد که‌این گزینه را به خیال داشته باشید.

در یک سری سال قبل ، گوگل حداکثر برچسب های تیتر را تغییر‌و تحول اعطا کرد تا دیگر متعلق به تعداد کاراکترها نباشد ، بلکه به تعداد پیکسل های آیتم به کار گیری که عموماً نزدیک به ۵۰۰ پیکسل ارتفاع دارااست، وابست میباشد. اما این آیتم همچنان که گوگل طرح های جدیدی را تست می نماید، تغییر‌و تحول می کند.

از‌آن‌جا‌که گزینش ۵۰۰ پیکسل هنگام تایپ کردن اکثر عنوان ها سخت میباشد ، شایسته ترین پیشنهاد هنوز هم برای نگه داشتن عنا وین شما میان ۶۰ تا ۸۰ کاراکتر میباشد ، یا این که به کارگیری از یک ابزار سئو اسنیپت آنلاین برای یافتن ارتفاع برچسب تیتر ایده آل شما.

 



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


نادرست پنجم: اجتناب از جدول های HTML برای جستجوهای از نوع Direct Answer
از‌آنجا که مقصود گوگل نظم دهی داده های اینترنت و در دسترس قرار دادن آن ها وقف عام میباشد، سئو سایت  از این رو این موتور کاوش به صورت طبیعی امتیازاتی را برای وبسایت هایی که جواب های مستقیمی به سوال یوزرها میدهند در حیث میگیرد.

در‌این نصیب جدول های HTML می‌توانند دست شما‌را نسبت به رقبا فراتر ببرند. به دو مورد تحت در هنگام جستجوی عبارت خصوصیات samsung galaxy s8 plus اعتنا نمائید:

 

 

سود دوم تعریف بسیار ظریف تری از جواب سوال یوزرها داشته و تفکیک آن بسیار معمولی خیس میباشد. درین نمایش شما می‌توانید سوای مشاهده محتوای شیت، داده ها متعددی از تلفن همراه موبایل آیتم نظرتان کسب نمایید.

بدین جواب های گوگل direct answer بیان شده و از طرف یوزرها بسیار گزینه مقبولیت قرار می‌گیرد. مکان تعجب ندارد که گوگل آن را فراتر از اکثر اوقات نتیجه ها کاوش (حتی فراتر از وبسایت قانونی سامسونگ) قرار داده میباشد.

با دقت به‌این سخن ها می بایست سوال های یوزرها را شناسایی کرده و جواب های دقیقی از آن ها را در قابل HTML و به یاروهمدم استراکچر دیتا پیاده سازی نمائید. در غایت چیزی که عاید شما شود، لذت بردن از مشاهده سکو بالای گوگل بدین سیرتکامل صفحه ها شماست.

تنهای چیزی که نیاز دارید شناخت با مبانی جداول HTML و یه خرده بضاعت در پیاده سازی اسکیما برند آپ هاست.

نادرست ششم: تایپ کردن توضیحات کسل کننده
تایپ کردن توضیحات صبر راز بر و تکراری در اکثری از تارنما ها امری رایج تلقی میشود. در حالا که اکثر اوقات یوزرها به‌این سیرتکامل توضیحات توجهی نمی‌کنند. تایپ کردن توضیحات خلاقانه موجب ساخت و ساز تفاوتی فی مابین سایت شما و دیگر رقبا گردیده و در سود از ترافیک بیشتر و CTR بهتری برخوردار خواهید شد.

در پی به ذکر پنج راهبرد معمولی برای افزایش متا دیسکریپشن های اینترنت سایتتان پرداخته ایم.

راهبرد های معمولی برای تایپ کردن متا دیسکریپشن
1. متن متا دیسکریپشن را خوانا بنویسید
از به کار گیری بی خط مش از لغات کلیدی در متا دیسکریپشن اجتناب نمائید. متا دیسکریپشن جز فاکتورهای سکو بندی نبوده و شما نیز مطمئنا دوست ندارید که یوزرها موتورهای کاوش وبسایت شما‌را یک وبسایت اسپم تصور نمایند.

متا دیسکریپشن صفحه ها می بایست به طور کامل طبیعی مندرج و دارنده جمله‌ها منطقی باشد. اعتنا هم داشته باشید که متا دیسکریپشن ها ترجیحا نصیب اسکن گردیده ای از متن نباشند و بهتر میباشد که به طور مستقلی نوشته شوند.

2. توضیحات ظریف تری بنویسید
توضیحات غیر قابل فهم به درد یوزرها نخواهد خورد. مطمئن گردید که متا دیسکریپشن ورقه دارنده جزئییات مربوط به محتوای کاغذ نیز می‌باشد.

3. از شماره، علامت و کاراکترهای خاص استعمال فرمایید
تیترهای دارنده عدد طبق پژوهش ها انجام یافته معمولا 73 درصد بیشتر از سایر عنوان ها به اشتراک گذارده می گردند. به کارگیری از اعداد در متا دیسکریپشن نیز با اعتنا به همین زمینه منطقی به حیث میرسد. علاوه بر اعداد، به کار گیری از نشانه ها، کاراکترهای خاص و حتی اموجی ها نیز می‌تواند در همین راستا مفید باشد.

4. توضیحات مشتری محوری بنویسید
دو سوال اصلی که یوزرها بعد از مشاهده نتیجه ها کاوش در ناخوداگاه از خویش میپرسند اینست که‌این برگه در رابطه چه چیزیست و چرا اینجانب باید بر روی این شیت کلیک کنم.

متا دیسکریپشن ها به طور طبیعی باید بدین دو پرسش جواب دهند. این توضیحات در حیث یوزرها می بایست دیدنی بوده و پاسخگوی سوال ها اول آن ها باشد. توجه فرمایید که متا دیسکریپشن ها نباید توضیحات کم آب و خالی در رابطه شما یا این که کسب و کارتان باشد.

5. از CTA استعمال فرمایید
استعمال از این آیتم اختیاریست. زیرا در برخی موردها به کارگیری از CTA ها میتواند پاره ای شعارگونه یا این که تهاجمی به لحاظ رسد. با این وجود خریداری کردن CTA ای که راهنمای مشتریان باشد، مورد خوبیست.

عده بندی
تایپ کردن متا دیسکریپشن های کیفیت خوب میتواند موجب ساخت تفاوت در سایت خواهد شد. اگرچه متا دیسکریپشن جز قسمت های تاثیر گذار بر روی مرتبه بندی وجود ندارد، البته می‌تواند موجب بهتر چشم شدن شما فی مابین تارنما های رقبا خواهد شد.

بنابریان با استعمال از نکات بالا مبادرت به سئو متا دیسکریپشن های تارنما کرده و از مزایای آن برخوردار گردید. از خطاها مطرح گردیده در‌این مقاله غربت کرده تا به CTR فراتر، ترافیک هدفمند بیشتر و نرخ تبدیل بهتری دست یابید.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


به جهت به روزرسانی های الگوریتم های پنگوئن و پاندا ، چند یقین فرو ریختند .

متخصصان بهینه سازی معتقد بودند كه  سئو سایت   “بکلینک سازی در درحال حاضر مرگ میباشد …” و اين يك نگرانی عظيم بود – آن را به سادگی ذکر كنید. با این اکنون ، با سپری شد مقطع ٫ اینترنت مسترها و ماهر های بهینه سازی به صورت یکسان با این تغییر تحول سازگار شدند ، خوف در خصوص ساخت و ساز پیوند برای seo موتور کاوش گر نابود شد. در واقعیت ، عکس العمل نخستین پاره ای اغراق آمیز بود.

بک لینک و پیوند سازی همچنان ادامه داراست و می بایست ادامه یابد ، چون این یک جنبه مهم سئو موتور کاوش میباشد. همگی موتورهای کاوش به وسیله پیوندها هدایت می‌شوند.

با این گفته ، ما می بایست با کسب داده ها بیشتر راجع‌به ساخت و ساز لینک و پیوند ، که به لحاظ شما فوق العاده موءثر و آموزنده میباشد ، برویم.

تصورات خطا درخصوص تولید پیوند که می بایست فورا نادیده گرفته گردد

– پیوندهایی ساخت و ساز فرمائید و مطمئن گردید که محتوای شما شگفت انگیز میباشد. این دور از واقعیت وجود ندارد … در واقعیت ، حتی مت کاتس گوگل نیز اعلام‌کرد “پیوندها هنوز شایسته ترین راهی میباشند که ما پیدا کرده ایم تا دریابیم که فرد چقدر اساسی میباشد …”

این بیانیه از قیم مجموعه اسپم اینترنت گوگل گرفته شده‌است. مردی که به روزرسانی های پنگوئن و پاندا را منتشر کرد.

بدین ترتیب برای آغاز فعالیت ، شاید اینک تمامی ما صرفا بتوانیم استراحت کنیم و مجدد نفس بکشیم؟ شاید…

می‌بینید ، اگرچه بک پیوند تحت عنوان یک جنبه مهم بهینه سازی مانده میباشد و همینطور ، یکی‌از شایسته ترین شیوه هایی که موتورهای کاوش برای سکو بندی و فهرست بندی محتوا از آن استعمال می نمایند – طرز دیرین لینک و پیوند فعلا در پیشین میباشد. آن روز ها می گذرد!

Google اینک گونه های خاصی از طریق ها و استراتژی های تولید لینک را غرض قرار داده میباشد. این استراتژی های خاص مواقعی میباشد که می بایست از روش اینترنت مسترها و seo ماهر ها اجتناب گردد و یا این که الگوریتم و مجازات های دستی را به خطر بیندازید ، که گوگل در هر برهه زمانی معینی اقتدار آن را داراست.

مواقعی که هنگام رجوع به لینک و پیوند بایستی از آن پرهیز فرمائید

هدف ها و امیدهای گوگل با اجرای پنگوئن و پاندا ، خلاص شدن از شر پیوند پیوندهای ناخواسته و مشکوک بود. تمامی اینها بود. به صورت خلاصه ، از خویش به دور گردید و از ترفندهای بک پیوند سازی “تعمیر سریع” استعمال نکنید. برای مقطع بازه زمانی بسیار طولانی ، صاحبان تارنما و اینترنت مسترها برای تبادل لینک و پیوند با بقیه تارنما ها برای ارتقا صفحه های ورقه ، وقت و هزینه متعددی سپرده گذاری کردند.

با این هم اکنون ، این شیوه های ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند هیچ ارزشی برای یوزرها ارائه نمی کرد. وجود آن‌ها تنها تولید هر چه بیشتر پیوندها از دید انسانی و فریب الگوریتم های موتور کاوش برای پیشبرد مرتبه بندی کاغذ وبسایت بود. اینها اشکال شیوه های تولید پیوند می باشند که گوگل از آن دلسرد میگردد و اینک با اجرای پنگوئن در حالتی که این استراتژی های ساخت پیوند غیر اخلاقی بوسیله هر کسی مصرف شود ، به شما مجازات بسیار سنگینی برای چنین کارهایی داده می‌گردد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()