نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت 


در شرایطی که بخواهیم با بی آلایش ترین گویش ممکن بهینه سازی داخلی را تعریف‌و‌تمجید کنیم می‌توانیم بگوییم به تیم عمل هایی که در تصحیح ساختار وب سایت نقش دارا‌هستند بهینه سازی داخلی یا این که On-Page بهینه سازی می‌گویند. از گزاره عمل هایی که موجب تصحیح ساختار تارنما میشوند می شود به سئو کد ها، نظارت کردن فاکتور های فنی تارنما، سئو محتوا و... اشاره نمود.

اهمیت seo داخلی را می قدرت با ارائه یک نمونه به طور تماما مفهومی شرح داد .فرض نمایید فن شما نماکاری ساختمان میباشد. تا‌زمانی‌که ذیل ایجاد داخلی ساختمان گزینه تایید نباشد زیباترین نماهای ممکن نیز روی آن بنا زیبایی خویش را نشان نمیدهند. در همی راستا می اقتدار اعلام کرد تاوقتی‌که یک سایت از لحاظ فنی و ساختار اول گزینه تایید نباشد روند بعدی seo وب سایت دربرگیرنده offpage seo و ..فیض بخش و اثر گذار ولقع نمیشود.

در‌حالتی که بخواهیم به طور تخصصی خیس به تمجید مضمون‌ بهینه سازی

داخلی بپردازیم بهتر میباشد فرایند seo داخلی را به دو بخش تقسیم کنیم:

1 – تکنیک هایی که روی seo ساختار وب سایت متمرکز میباشند: بهینه سازی تکنیکال

2- تکنیک هایی که روی seo محتوای وب سایت متمرکز می باشند: بهینه سازی محتوایی

بررسی لیست بهینه سازی تکنیکال
همانگونه که در بخش قبلی اشاره کردیم یکی‌از شاخه های seo داخلی، seo تکنیکال میباشد که به طور به طور کامل منحصر به فرد روی سئو ساختار فنی وب سایت تمرکز داراست. پیرو به معرفی تک تک مورد هایی که در بهینه سازی تکنیکال می بایست آناها را نظارت کرد می‌پردازیم.

بهینه سازی تکنیکال

بازبینی استعمال مطلوب صحیح از متا تگ ها – meta tag :
متا تگ ها (Meta Tag) یا این که برچسب های متا، بخشی از محتوای یک کاغذ می باشد که از نظر یوزرها نهفته مباشد. چون این متا ها در کد های HTML وبسایت قرار می گیرد و دربردارنده اطلاعاتی برای موتور های کاوش هست.

معرفی مهم ترین متا تگ های بهینه سازی داخلی:
متا تگ تایتل (title tag)
متا دسکریپشن (meta description)
متاتگ ویو پورت(viewport)
متا تگ روبوت (meta robot)
اعتنا با‌گاز بارگذاری صفحه های وب سایت
یک اصل اساسی در seo وبسایت موجود هست که شناخت با آن فهم و شعور این مورد را شل خیس مینماید. این که در شرایطی که سرعت بار گذاری صفحهای از تارنما اضافه از 4 ثانیه باشد صد رد صد مخطب آن تارنما را رخنه‌ می‌نماید. با توکل بر همین اساس تحلیل کردن سرعت وبسایت با ابزارجی تی متریکس که در مقاله‌ها پیشین مفصلا به معرفی آن پرداخته ایم. ضروری میباشد.

نوشته ی علمی دارای ارتباط : معرفی و یادگرفتن کاربردی ابزار Gtmetrix

استعمال از قالب‌های رسپانسیو
یکی فاکتورهایی که تاثیر اکثری در رنکینگ گول دارااست مشاجره به کار گیری از قالب های ریسپانسیو هست. در واقع با اعتنا به توسعه و گسترش به کار گیری یوزرها از دستگاه های متعدد به مراد به کار گیری از سایت ها،اکران صحیح وب سایت شما در گونه های دستگاه هایی نظیر تلفن همراه و تبلت بسیار برای گوگل مهم میباشد.

باز نگری ساختار URL ها
لازم میباشد بدلنید که که 3 تا 5 واژه و کلمه ابتدایی یو آر ال بیشترین تاثیر را در درجه بندی تارنما دارا‌هستند. براین اساس بازبینی اینکه یو آر ال های وبسایت، درست، کوتاه و خوانا باشند بسیار دارای اهمیت میباشد. توجه نمایید که در ساختار URL لغات کلیدی به عمل رفته باشد.

تثبیت نقشه تارنما در گوگل
تثبیت‌اسم در گوگل تارنما مپ دایرکتوری برای ارتقا مرتبه وب سایت و سئوی وبسایت یک طریق سئوی اثربخش درزمینه باصرفه‌سازی وبسایت هست که مرتبه ساییت را در گوگل فراتر میبرد.

انتخاب صحیح عنوان ها صفحه ها و بر پایه ی اصول بهینه سازی
یکی‌از مهمترین قسمت های seo تکنیکال سئو تیتر هر برگه مطابق اصول بهینه سازی میباشد.کارایی فرمایید مطابق الگوی تحت تیتر برگه هات خویش را بنویسید:

نخست کلید کلمه و واژه را قرار دهید

کلید واژه و کلمه یا این که اسم کاغذ | محل (ازروی اختیار) | اسم کسب و عمل

کارایی فرمائید ارتفاع تیتر انتخابی میان 55 تا 60 کاراکتر باشد

توجه نمایید تیتر انتخابی مخصوص باشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت جریمه‌های ناشی از خرید بک پیوند به دو رخ رخداد می‌ افتد:

1- مجازات دستی یا این که اقدامات اسپم (Manual Penalties)
در حالی که بخش اعظمی از جریمه‌های گوگل به طور اتومات زور می شوند، جریمه‌هایی نیز موجود هست که به وسیله بازدیدکنندگان انسانی برای شما وضع و اوضاع میگردند؛ یعنی یکی یوزرها متوجه خرید بک لینک و پیوند بوسیله شما می شود و این مبادرت شمارا به گوگل گزارش می‌نماید.
زمانی مجازات دستی دربرگیرنده درحال حاضر شما شود، یک پیغام در پنل گوگل سرچ کنسول برای شما پیامبر میشود. همینطور یک آدرس اینترنتی نیز در‌این ارتباط اخذ خواهید کرد.

2- جریمه‌ های الگوریتمی
مجازات الگوریتمی زمانی رخداد میفتند که گوگل به‌روزرسانی‌های الگوریتم را حذف مینماید (مانند به‌روزرسانی پنگوئن که دارای ربط کیفیت خوب بک لینک و پیوند‌ها و پیکار با خرید بک لینک و پیوند میباشد). این پروسه در همگی وقت ها واقعه می‌ افتد. از آنجایی که الگوریتم‌های گوگل مدام در حالا اجرا می باشند، وبسایت‌هایی که ناقض راهبرد‌های گوگل می باشند مجازات می گردند. شناسایی مجازات الگوریتمی اختلال‌اند؛ چون برخلاف مجازات دستی، هیچ هشداری در رابطه آن برای شما ارسال نمیشود. فقط شیوه آشنایی آن افت ناگهانی مرتبه تارنما یا این که افت ناگهانی در ترافیک وبسایت میباشد؛ که اما آن نیز قادر است ناشی از هر الگوریتمی –غیر از آنچه به خرید بک لینک و پیوند مربوط میشود- باشد.

گوگل چه طور خرید بک لینک و پیوند بوسیله شما‌را تشخیص میدهد؟
برخی از ادمین های اینترنت‌تارنما‌ها و متخصصان بی‌تجربه بهینه سازی با خوش‌بینی به‌این مورد مینگرند که گوگل به هیچ وجهً چه طور قرار میباشد بفهمد که بک لینک و پیوند خریداری کرده‌اند. آنان گمان می کنند از گوگل هم تیزهوش‌خیس می‌باشند. آنچه را که آن ها حداقل میگیرند این حقیقت میباشد که واحد سنجش بضاعت گوگل در تهیه و تنظیم و تعبیر و تفسیر داده‌ها بسیار بالاتر از شعور ما میباشد. چنانچه فکر‌می‌کنید‌ به کار گیری از یک IP VPN منحصربه‌فرد مانند PureVPN می تواند در مخفی کردن ردپاها به شما یاری دهد، قابل‌مشاجره میباشد. گوگل راه حل‌های متنوعی برای تشخیص این فرمان در لحاظ گرفته میباشد.

1- شناسایی وبسایت‌های فروش بک لینک و پیوند
اولیه از تمامی اینکه یک گروه کارشناس را مأمور کرده تا دنیای مجازی را پایین و رو کرده و تارنما‌هایی که مبادرت به فروش بک پیوند می‌نمایند را شناسایی نماید. وبسایت‌هایی که لینکشان درین اینترنت‌وبسایت‌های شناخته گردیده به فروش بک لینک و پیوند چشم میشود طبعاً به وسیله گوگل جریمه می شوند. خوشبختانه گوگل برای این قبیل تارنما‌ها در بخش Manual Actions گوگل سرچ کنسول پیامی با تیتر unnatural links ارسال می‌نماید و بدین وسیله مدیران وبسایت‌ها از علت جریمه شدنشان با خبر میشوند.

2- ارتقا ناگهانی تعداد بک پیوند‌ ها
همینطور هنگامی بک لینک و پیوند خریداری می کنید به صورت ناگهانی تعداد بک لینک و پیوند‌های سایتتان ارتقا پیدا کرده و گوگل با استعمال از ابزار خویش متوجه آن می شود.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت خب تا حدی از فضای استارت یادگیری seo به دور شدیم البته به لحاظ خوبه که بدونید مقصد کجاست و مسیر یادگیری این رشته رو تا شایسته ترین حد، بطور ظریف ملاحظه کنید.

گام نهایی که اینجانب برای یادگیری بهینه سازی یا این که در واقع توانا خیس کردن یادگرفته های بهینه سازی می شناسم، همگام بودن و بروز بودن با الگوریتم های گوگل هستش.

گوگل سعی در این داره که هوشمند خیس و هوشمند خیس بشه به شکلی که بتونه مثل یک بشر تعیین کنه و صرفا وبسایت هایی که لایق نخستین بودن رو دارا هستند، نخستین اکران بده.

شما بایستی خودتون رو بروز نگه دارید و ملاحظه کنید که گوگل چه ترازو هایی رو برای این درجه بندی های نو در حیث گرفته، شما هم از اون ایده های جدیدی بگیرید و تو ایده آل ترین صورت ممکن از رقبا جلو بزنید.

لینک و پیوند های تحت بروز ترین وبلاگ های مسئله seo در جهان می‌باشند که seo فعالیت های ماهر نباید از مطالب تازه اون ها غافل بشن:

https://moz.com/blog
https://backlinko.com/blog
https://neilpatel.com/blog
https://searchengineland.com/library/channel/سئو
خسته نباشید و متشکر که تا اینجای نوشته ی علمی با اینجانب هم پا موندید. امیدوارم داده ها خیر و خوبی بازداشت شما گردیده باشه و سوالاتتون رو میتونید تو قست کامنت ها بیان نمایید تا اینجانب پاسخگوی شما باشم.

سرویس ها بهینه سازی
جهت سود گیری از هر سیرتکامل سرویس ها seo اعم از مشورت، اجرا و فراگیری مفاهیم بهینه سازی می‌توانید با پیشتیبانی سرویس ها seo دات کام در رابطه باشید.



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت  


SMO مخفف واژه Social media optimization میباشد و در معنای سئو شبکه‌های‌مردمی است.
SMO تأثیر مستقیمی روی محبوبیت (Popularity) وب سایت شما در وب میگذارد. تمجید اصلی SMO این میباشد، هنگامی که شما مطلبی را در وبسایت و یا این که اکانت کاربری تجاری خویش قرار می دهید و مردم نسبت به مقاله شما برخورد نشان میدهند به‌این معنا میباشد که مقاله شما مهم و تأثیر گذار واقع گردیده و در چنین قوانینی گوگل اهمیت ویژه ای به وب سایت شما می‌دهد.

SMO
SMO چه‌گونه روی تارنما تأثیر میگذارد؟
شبکه‌های‌اجتماعی با دو گونه اکانت کاربری فعالیت میکنند. (اکانت کاربری تجاری و اکانت کاربری فردی) هرکدام از این اکانت ها تأثیر منحصر به فرد به خودشان را روی وبسایت شما می‌گذارند. مطالب شما می بایست در هر دو مدل اکانت های کاربری قرار گیرد و هرکدام به گونه ای جدا روی بهینه سازی وبسایت و محبوبیت وب سایت تأثیر می‌گذارند.
گوگل به نیکی می‌تواند کار وب سایت در شبکه‌های‌مردمی را تحقیق کند. مطالب ، تصاویر و ویدئوها کلیه برای گوگل قابل شناسایی میباشند، هم چنین واحد سنجش دنبال کنندگان حقیقی و واقعی تارنما در شبکه‌های‌اجتماعی از لحاظ گوگل بسیار مهم میباشد و به وب سایت برای عمل در شبکه‌های‌مردمی بها بیشتری میدهد.
مراد از Social media optimization اشتراک گذاری مطالب در اکانت کاربری فردی میباشد ، SMO فقط در هنگامی تاثیر گذار خواهد بود که مطالب و یا این که محصولاتی که در آن قرار میگیرد برای استفاده کننده جذابیت داشته باشد تا آن مقاله را با سایرافراد یا این که در اکانت کاربری فردی خویش به اشتراک بگذارد.
به طور کلی برخورد یوزرها نسبت به مقاله شما مشتمل بر این میباشد که چه قدر لایک می‌کنند ، چه مقدار کامنت می‌گذارند و چه مقدار مقاله شما به اشتراک گذارده می‌گردد. بیشترین تأثیر گذاری برای این برخورد ها را Facebook و Google+ می‌گذارند که در‌پی اضافه درباره با آنها توضیح می‌دهیم.

اضافه بخوانید : (SMM) بازاریابی در شبکه های مردمی چه‌گونه ما‌را به هدفمان میرساند؟


تأثیر دکمه های اشتراک گذاری سریع در شبکه های مردمی
به کار گیری از این دکمه ها و اشتراک گذاری مطالب در شبکه های مردمی مثل گوگل پلاس ، رخ‌بوک و توییتر به طور کاملً مرتبه شمارا در seo جا به جا خواهد کرد.
به کار گیری از این دکمه ها در مرزوبوم های بیرون از جمهوری اسلامی ایران اضافه مرسوم میباشد و متأسفانه در مرز و بوم ما زیاد به به کار گیری از این دکمه ها اهمیت نمی دهند. با این درحال حاضر در شرایطی که حتی تعداد یه خرده از مطالب شما به اشتراک گذارده شود گشوده هم بی تأثیر وجود ندارد و سود رضایت بخشی خواهد گذاشت.

باز بینی شبکه‌های‌اجتماعی و تأثیر آن‌ها بر seo وبسایت
شبکه‌های‌اجتماعی متعددی درگیر عمل می‌باشند و به کار گیری از هرکدام به طوری خالی از لطف وجود ندارد. در‌این میان کانال هایی می‌باشند که تأثیر بیشتری روی seo می‌گذارند. به‌دنبال به توضیح درباره با این ابزارها می‌پردازیم.

SMO
گوگل پلاس تأثیر +Google بر بهینه سازی تارنما
در یک سری سال پیشین گوگل پلاس تأثیر بسیار نیکی روی seo وبسایت می گذاشت به نحوی که با سپری شد کمتر از یک روز شما فیض ی تأثیر آن را روی سکو سایتتان مشاهده می کردید.
تأثیر گوگل پلاس هنوز از دربین نرفته میباشد اما کمتر از قبلی گردیده با این وجود صرفا کافی میباشد در گوگل پلاس مطالب سایتتان را به اشتراک بگذارید و این مسئله را آزمون فرمائید.
در پروفایل های گوگل پلاس میتوانید هر تعداد لایک ، کامنت و اشتراک گذاری داشته باشید. این قضیه را نیز در لحاظ داشته باشید که گوگل پلاس کانال اجتماعی خویش گوگل و پایین لحاظ گوگل میباشد پس مطمئن باشید به آن اهمیت ویژه ای خواهد بخشید.

بیش تر بخوانید : آیا گوگل پلاس آینده بهینه سازی خواهد بود؟


فیسبوک تأثیر Facebook بر بهینه سازی وبسایت
چهره‌بوک تأثیر مثبت و خیر و خوبی روی بهینه سازی وبسایت شما میگذارد با تست و باز‌بینی اهمیت صورت‌بوک ، خودتان نیز تأثیر آن را به وضوح خواهید مشاهده کرد.
توصیه میکنیم ورقه تجاری بسازید و مطالبتان را به صورت بی واسطه در ورقه تجاری قرار دهید.
اشتراک گذاری در کاغذ فردی نیز بسیار تأثیر گذار میباشد به دلیل آنکه برخورد استفاده کننده نسبت به مطالب خوب وبسایت به حساب می آید.
میتوانید در صفحه ها تجاری و یا این که فردی خویش کلیپ قرار دهید. نشر بی واسطه کلیپ در چهره‌بوک و هم چنین لینک و پیوند به چنگ آوردن از یوتیوب بسیار تأثیر گذار میباشد توصیه می‌کنیم ویدئوی خویش را در یوتیوب تکثیر دهید و در رخ‌بوک به اشتراک بگذارید. این فعالیت تخت گاز Index وبسایت ، seo و محبوبیت سایتتان بسیار تأثیر نیکی می‌گذارد.


تویتر تأثیر twitter بر seo تارنما
توییتر نیز مانند دیگر کانال ها قادر است به بهینه سازی وب سایت شما یاری دهد البته تأثیر توییتر به اندازه ی کانال های دیگر وجود ندارد. با این حالا در شرایطی‌که قصد دارید که از این کانال هم به کار گیری فرمائید بایستی مطمئن باشید که یوزرها مطلبتان را با تعداد بالا به اشتراک خواهند گذاشت. در‌حالتی که (retweet) ریتوییت بالا برای مطالبتان صورت بپذیرد تأثیر بسیار نیکی روی seo وب سایت خواهد گذاشت.

سفارش میکنیم در حالتی‌که قصد استعمال از توییتر را دارید در‌این کانال اجتماعی به طور کاملً فعال ظواهر گردید.


لینکدین تأثیر Linkedin بر seo وبسایت
لینکدین شایسته ترین فضا برای قرار دادن مقاله ها شماست. شایسته ترین به کار گیری ای که می‌توانید از این کانال اجتماعی داشته باشید این میباشد که نوشته‌ی‌علمی ای بنویسید و آن را در لینکدین منتشر نمائید. تأثیر لینکدین بسیار زیاد میباشد و سوشیال سیگنال بسیار قدرتمند ای میباشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت 


ممکن میباشد رقیبی اینک در ورقه ۵ گوگل باشد، البته رقیبی توانمند میباشد که به احتمال زیاد، به زودی حتی فراتر از رقبای فعلی در کاغذ اولیه گوگل راه و روش پیدا میکند.شما می بایست واحد سنجش توان این رقبا و حتی تعداد آن‌ها‌را پیش گویی فرمائید که برای تشخیص این گزینه می بایست وقت و انرژی و طاقت کافی را به خرج دهید و اما می بایست در تشخیص توان رقبا از حیث بهینه سازی به شدت ماهر باشید و مبنی بر فاکتورهای نادرست، پیش گویی نکنید.
رقبای ضعیفی که همچنان دست و پا میزنند
بازنگری فرمائید چه تعداد رقبا می باشند که مدتهاست در هم اکنون دست و پا زدن میباشند اما به ورقه اولیه نمیرسند.هر چقدر رقابت یک واژه کلیدی اضافه باشد، تعداد این سیرتکامل رقبا طولانی تر میگردد.زیرا سئوکاران یا این که صاحبان سایت رقبا، تا قبلی از اینکه دست و پا بزنند، تصور می کردند عمل راحتی را انجام می‌دهند.ولی بعد از سپری شد عصر و کارایی و هزینه متوجه شدند که خیر! آن طور ها هم که اندیشه می کردند ریلکس نبوده.بسیار از این رقبا، پیش از این وبسایت های دیگری با موضوعات معدود رقابت خیس را به صدر نتیجه ها رسانده اند و با خویش تصور کردند که‌این واژه و کلمه کلیدی هم می‌توانند.شما بایستی مواظب باشید خودتان، این سیرتکامل تفکر نکنید و به آخر و عاقبت آنان در گیر نشوید.
قضیه و محدوده رقابت واژه و کلمه کلیدی
برای پیش گویی این گزینه شما بایستی زمینه واژه و کلمه کلیدی را بازنگری نمائید.برای مثال چیدمان داخلی، موضوعی میباشد که هم تارنما های تفریحی و سرگرمی حریف آن میباشند.هم وب سایت های نیازمندی هم انجمن ها، هم موسسه ها دارای ربط و گاها تارنما های خبری.همینطور سوای اعتنا به تارنما هایی که‌این واژه و کلمه کلیدی را پوشش میدهند، خویش این واژه و کلمه کلیدی، دارنده زیرمجموعه و حاشیه ها متعددی میباشد.به عنوان مثال اسباب و اثاث و امکانات دکورا سیون منزل و اداره، شیوه های دکوراسیون خانه، تصاویر چیدمان قشنگ و … . موضوعات ذیل تیم خویش دارنده رقبایی می‌باشند که موجب می گردد، وسعت میدان رقابت شما زیاد شود.
لغات کلیدی تک واژه ای
مدام رساندن یک واژه و کلمه کلیدی تک واژه و کلمه ای عمل رنج وجود ندارد.کلمه ها کلیدی تک واژه و کلمه ای که یگانه میباشند خیلی بی آلایش میباشد.مثلا، واژه و کلمه الکتروفیوژن، تک واژه و کلمه ای میباشد.ولی مختص میباشد و خیلی معدود در سطح اینترنت به فعالیت رفته میباشد.در قبال، واژه و کلمه خرید یا این که دانلود خیلی طاقت فرسا میباشد و نسبتاً سئوی این لغت ها محال میباشد و به هیچ وجه نباید روی این کلمه ها سپرده گذاری شود.خرید یا این که دانلود چه چیزی؟نمونه معمولی خیس، برای مثال واژه و کلمه “پباده سازی” .پباده سازی چه چیزی؟سایت؟کاتالوگ؟نما؟الگوریتم؟ .این واژه و کلمه نیز به شدت طاقت فرسا میباشد و سئوی چنین کلمه و واژه هایی عمل احمقانه ایست.چون هر کس این واژه را کاوش می‌کند مشخص و معلوم وجود ندارد در‌پی چه می‌باشد و ممکن میباشد ترافیک نتیجه ها از این واژه و کلمه که به مشقت و هزینه فراوان از روش گوگل نتیجه ها شده‌است، سوای کاربرد باشد.
عبارات کلیدی تک واژه و کلمه ای در‌صورتی‌که کلی می باشند، بهتر میباشد فراموش فرمایید.چرایی آن مفصل میباشد که از انجا که قصد اینجانب ازاین یادگرفتن، تشخیص رقابت میباشد به آن نمی پردازم.البته قطعا کلی بودن یا این که نبودن واژه و کلمه کلیدی را در تشخیص رقابت و پیش گویی معیار مشقت عمل، مطلقا حیث فرمایید.
شاخص های غلط و شیوه گم کن!
نگاه مطلق به آمار google trends . آمار گوگل ترندز نسبی میباشد.نباید مطلق به آن نگاه شود.طبیعتا در‌صورتی‌که به چیزی که مطلق وجود ندارد، مطلق نگاه فرمایید، کل محاسبات شما بهم میریزد!
توکل به تعداد حاصل گوگل – متاسفانه یکی خطاها رایج حتی شرکت های پهناور فعال در حوزه طراحی وب و seo، توکل به تعداد حاصل گوگل برای تشخیص رقابت میباشد.
تعداد نتیجه ها هیچ ربطی به ترازو رقابت ندارد.برخی لغات کلی می باشند و خیلی زیاد در سطح اینترنت به عمل رفته اند.در فیض برای کاوش واژه و کلمه درب ممکن میباشد گوگل بیش تر از ۲۰ میلیون سود اعلام نماید(About 20,000,000 results ).همینطور مدام از صفحه ها اولیه که بگذرید و به کاغذ ۱۱ برسید(نتیجه ها صدم و فراتر) دیگر خبری از تارنما های حریف وجود ندارد و مشاهده میکنید که وبسایت های خبری و حتی وبسایت های بی ربطی که به طوری واژه و کلمه کلیدی شما در آن ها مذکور شده‌است حضور دارا‌هستند.لذا شما هنگامی آغاز به سئوی تارنما متبوع با کلمه و واژه کلیدی متبوع فرمایید، خیلی زود به برگه ۵ می رسید(عدد ۵ نمونه میباشد).نمونه بدیهی خیس اینکه در شرایطی‌که واژه کلیدی شما، درب خودکار میباشد، با شغل های بی آلایش به کاغذ ۱۰ گوگل می رسید.چون شما وبسایت تخصصی درب اتومات میباشید اما صفحه ها ۱۰ به آنگاه گوگل، دیگر نا مربوط میباشند.به عنوان مثال ممکن میباشد سایتی در رابطه درب ماشین های تمام اتومات مطلبی نوشته باشد.این وب سایت حریف شما وجود ندارد.صرفا ورقه ای از آن، با واژه کلیدی شما، از حیث مسئله، قربت داراست.براین اساس حوزه رقابت شما به عبارتی صفحاتی می باشند، که دارای ارتباط و هم مورد شما می باشند خیر سایتهایی که اتفاقی، ورقه ای از انها، با وبسایت شما، تناسب موضوعی پیدا نموده است.
نکته حائض اهمیت خیس این میباشد که‌این تعداد نتیجه ها در طول های متعدد گوناگون میباشد و مدام یکی اثبات نشان نمی دهد.ممکن میباشد در زمان هفته بارها این تعداد تغییر و تحول نماید.آن هم با تغییرات خیلی زیاد.برای مثال یک روز تعدادی میلیون میباشد یک روز تعدادی صد هزار.و نکته دیگر این میباشد، که تعداد صفحه های گوگل با تعداد نتاج هم خوانی ندارد.گوگل هنگامی برای یک عبارت، برای مثال ۵۰۰ هزار سود اعلام می نماید، یعنی می بایست ۵۰ هزار ورقه وجود داشته باشد.در حالی که زمانی شما برگه ۲۰ و حداکثر کاغذ ۱۰۰ را رد فرمائید، دیگر سود ای نیست و صفحه ها گوگل به همینجا ختم می‌شود.
نمونه بدیهی خیس، واژه و کلمه “خرید شارژ ایرانسل” دارنده حدود ۷۰۰ هزار فیض میباشد(تعداد حاصل مدام عوض میشود).و کلمه و واژه کلیدی “لوله گاز” حدود یک میلیون و دویست هزار سود دارااست.با توضیحاتی که در صدر در رابطه تعداد حاصل گوگل داده شد و با توکل بر عقل و منطق، مضحک وجود ندارد تصور کنیم لوله گاز به خیال عددی که گوگل نشان می‌دهد، دارنده رقابت بیشتری میباشد؟!!!



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت
آیا می دانید نقشه تارنما یا این که به عبارتی Sitemap چه می باشد و اینکه چطور یک نقشه وبسایت برای وردپرس خویش ساخت نمائید؟

نقشه وب سایت XML به موتورهای کاوش امداد می نماید تا به راحتی در محتوای تارنما شما جنبش کرده و آنها‌را کشف نمایند. در واقع نقشه تارنما لیستی از کل محتوای تارنما شمارا با فرمتی که برای موتورهای کاوش قابل تلاوت باشد، در چنگ آن ها قرار میدهد.

بطور معمول نقشه تارنما XML برای بازدیدکنندگان تارنما شما قابل اکران وجود ندارد و تنها برای موتورهای کاوش کاربرد داراست.

درین نوشته‌علمی میخواهیم بطور بی نقص توضیح دهیم که XML Sitemap چه است و چطور به راحتی یک نقشه وبسایت برای وردپرس خویش تولید کنیم.


نقشه وبسایت چه میباشد؟
نقشه وبسایت XML یک پوشه با پسوند .xml میباشد که لیستی از تمام محتوای تارنما شما‌را با فرمت xml در خویش ذخیره مینماید. به این ترتیب موتور‌های کاوش با به کار گیری از این پوشه به راحتی میتوانند محتوای وب سایت شما‌را کشف و ایندکس نمایند.

ماجرای نقشه وب سایت بر می‌گردد به ده سال ۲۰۰۰ میلادی، در آن عصر تارنما‌های دولتی معمولا در منوی خویش لینکی با تیتر “نقشه وبسایت” داشتند که در آن برگه لیستی از تمام صفحه ها جان دار در سایت بود.

امروزه Sitemap ها به جای HTML در قالب XML منتشر می گردند. و مخاطب انگیزه آنان موتور‌های کاوش میباشد خیر بازدیدکنندگان.

در اصل، نقشه وبسایت XML راهی برای صاحبان سایت‌ها میباشد تا موتور‌های کاوش را از وجود صفحه های گوناگون تارنما خویش مطلع نمایند.

و همینطور به موتور‌های کاوش می‌فهمانند که لینک و پیوند‌ها در تارنما شما از چیزهای دیگر مهم خیس می باشند و اینکه چطور و هرچندوقت یکبار تارنما خویش را بروزرسانی می کنید.

با اینکه نقشه‌های وب سایت XML بصورت بی واسطه سبب ساز ارتقاء سکو وب سایت شما در موتور‌های کاوش نمیشوند، البته به موتور‌های کاوش اذن می دهند تا بهتر تارنما شمارا ایندکس نمایند یا این که به اصطلاح بخزند!

این یعنی موتور‌های کاوش با وجود نقشه وبسایت XML می توانند محتوای بیشتری از سایت شمارا کشف و ایندکس نمایند و آنها‌را در حاصل نشان دهند، در سود بصورت غیر بی واسطه در seo وبسایتتان تاثیر خواهد گذاشت.

 

چرا به یک نقشه وبسایت نیاز دارید؟
نقشه وب سایت بشدت برای سئو موتورهای کاوش (بهینه سازی) مهم میباشند.

با اینکه نقشه تارنما مستقیما در سکو شما در موتورهای کاوش تاثیری ندارد ولی راهی میباشد برای اینکه موتور‌های کاوش را از صفحه های ایندکس نشده خویش باخبر سازید.

Sitemapها برای افرادی که تارنما خویش را جدید راه اندازی کردند بسیار اثر گذار می باشند. چون اکثر سایت‌های نو تاسیس هیچ بک‌لینکی ندارند، که‌این فرمان فعالیت موتور‌های کاوش در ایندکس محتوای این سایت‌ها را مشقت بار خواهد کرد.

به همین استدلال میباشد که موتور‌های کاوش مانند گوگل و بینگ به صاحبان وب سایت‌های جدید تاسیس اذن میدهند تا کاغذ XML Sitemap سایتشان را در Webmaster خویش معرفی نمایند. این به ربات‌های‌ موتور‌ کاوش امداد می نماید تا محتوای تمام صفحه ها سایت را کشف و ایندکس نمایند.

همینطور Sitemapها به به عبارتی اندازه برای وب سایت‌های دارای شهرت و جا افتاده نیز مهم می‌باشند. آن‌ها به شما این قابلیت و امکان را خواهند بخشید تا بخشی از تارنما خویش را که مهم‌خیس از دیگر بخش‌هاست یا این که بخش‌هایی که اضافه بروزرسانی میشوند و… را آرم‌گذاری نمائید. که موتور‌های کاوش متناسب با محتوای هر برگه، از آن کاغذ بازدید و محتوای آن را ایندکس کنند.


شیوه ساخت نقشه وبسایت برای وردپرس
برای تولید XML Sitemap در وردپرس طرق زیادی موجود هست. ما به شما دو طرز بسیار دوستداشتنی برای ساخت نقشه وبسایت در وردپرس را خوا هیم خاطرنشان کرد، که شما می توانید یکی‌از آنها‌را که فکر‌می‌کنید‌ برای سایت شما بهتر میباشد تعیین فرمایید.


شیوه نخستین: تولید نقشه وبسایت در وردپرس با به کار گیری از Yoast بهینه سازی
یکی‌از معمولی‌ترین شیوه های تولید نقشه تارنما برای وردپرس استعمال از پلاگین Yoast بهینه سازی میباشد.

این پلاگین شایسته ترین پلاگین بهینه سازی جانور در مارکت‌های وردپرسی میباشد که تیم‌ای جامع از ابزارهای seo را برای با صرفه‌سازی محتوای وبسایتتان به شما میدهد.

در آغاز بایستی پلاگین Yoast بهینه سازی را نصب و آن را فعال نمائید.

بعد از فعال کردن پلاگین به ورقه بهینه سازی » همگانی بروید و روی زبانه تجهیزات کلیک نمائید. در‌این برگه مطمعن گردید که نصیب نقشه‌های XML وب سایت روی آیتم پر‌نور جای دارد. آن گاه روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک فرمایید.


پر‌نور کردن نقشه وبسایت در Yoast سئو
برای اینکه مطمعن گردید Yoast بهینه سازی نقشه XML تارنما را به صدق ساخت نموده است می توانید مانند تصویر پایین، روی نماد سوال کنار نقشه‌های XML وب سایت کلیک کرده، آن‌گاه روی لینک و پیوند مشاهده نقشه وبسایت کلیک فرمائید.


مشاهده نقشه وب سایت
بعداز اینکه روی پیوند مشاهده نقشه وبسایت کلیک کردید به برگه XML Sitemap ساخت گردیده بوسیله Yoast سئو هدایت میشوید.

همینطور برای اینکه کاغذ Sitemap تارنما خویش را ملاحظه کنید، میتوانید به آسانی به انتهای نشانی تارنما خویش عبارت sitemap_index.xml را بیش تر نمائید. به عنوان مثال:

http://my-domain.com/sitemap_index.xml


نقشه وبسایت وردپرس در Yoast سئو
Yoast بهینه سازی نقشه‌های تارنما چندگانه‌ای برای گونه های متعدد محتوای سایت ساخت می نماید. این افزونه بصورت پیشفرض برای پست‌ها، کاغذ‌ها، مولف‌ها و مدل‌بندی‌ها نقشه تارنما مستقل‌ای تولید خواهد کرد.

در صورتی شما از سیستم فروشگاهی ووکامرس به کارگیری می کنید، یک نقشه وب سایت برای تولید ها شما هم به وجود خواهد آمد.

زمانی که میخواهید نقشه XML سایتتان را به موتور‌های کاوش معرفی فرمائید فقط کافیست Sitemap اصلی خویش یعنی Sitemap_index.xml را وارد فرمائید. که به دنبال این نوشته ی علمی بدین آیتم هم می پردازیم.


طریق دوم: تولید نقشه تارنما برای وردپرس با به کارگیری از پلاگین Google XML Sitemap
این شیوه به کاربرانی سفارش می‌گردد که از پلاگین Yoast سئو استعمال نمی کنند.

او‌لین چیزی که نیاز دارید این میباشد که افزونه Google XML Sitemap را نصب و فعال نمائید.

پس از فعال‌ساز‌ی، این افزونه بصورت اتومات یک نقشه تارنما XML برای وردپرس تولید میکند. برای مشاهده Sitemap کافیست در انتهای نشانی خویش عبارت sitemap.xml بیش تر فرمائید. به عنوان مثال:

http://your-domain.com/sitemap.xml

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت برخی از اشخاص تصور میکنند هر چه تعداد صفحه های وبسایت اضافه باشد، می‌توانند مقام بهتری در نتیجه ها گوگل به دست بیاورند. در‌این نوشته‌ی علمی میخواهیم در خصوص حذف صفحه های بیش تر وب سایت کلام کنیم و شما‌را با شایسته ترین طریق‌ها راجع‌به شناسایی صفحه های بی‌بهره و نادر قیمت در وب سایت آشنا کنیم. برخلاف تصور رایجی که موجود است، کمیت و تعداد صفحه ها تارنما اهمیت چندانی در بهینه سازی ندارد بلکه کیفیت صفحه ها میباشد که برای یک وب سایت اینترنتی بها تولید مینماید. ارتقا تعداد صفحه های وبسایت خیر صرفا به بهبود seo وبسایت شما یاری نمی‌نماید، بلکه ممکن میباشد سبب بوجود وارد شدن صفحه های زامبی در وبسایت شود که درجه بقیه صفحه ها را از میان می برند و سبب میشوند که پیج رنک گوگل صفحه های تارنما دربین تعداد صفحه های بیشتری تقسیم شود و از قیمت صفحه ها گرانبها وب سایت شما کاسته شود.

در‌این نوشته‌ی علمی میخواهیم به چگونگی حذف صفحه های وب سایت و نقش کاهش تعداد صفحه های وب سایت در بهبود بهینه سازی وب سایت بپردازیم. پس، تا آخر این نوشته‌ی علمی با ما یاروهمدم باشید.

در بالا شمارا با مضمون‌ هرس کردن محتوا content pruning آشنا میکنیم:

هرس کردن محتوای وبسایت به معنای تجزیه و محاسبه و تحلیل محتوای وبسایت و حذف صفحه های ناکارآمد و بی کیفیت از نتیجه ها جستجوی گوگل و بقیه موتورهای کاوش میباشد.

نحوه های هرس کردن محتوای بی کیفیت:

ریدایرکت 301 (redirect 301)
تازه ایندکس کردن صفحه ها (noindex, follow)
حذف url از وبسایت و ساخت کد خطای 404
طرز نخستین: زمانی که محتوای صفحه ها وبسایت شبیه و در حدود یکدیگر میباشد، از ریدایرکت 301 به کارگیری میکنیم، در او‌لین مرحله شایسته ترین ورقه راجع به آن مورد را گزینش میکنیم، بعد از آن محتوای کلیه صفحه های دیگر را با ورقه گزینش گردیده مخلوط کرده و بهبود میدهیم، در غایت بقیه صفحه های شبیه را به کاغذ اصلی تعیین گردیده ریدایرکت 301 می کنیم.

طریق دوم: وقتی که وب سایت دارنده صفحه های ضعیف و معدود کیفیت البته مربوط به مسئله وبسایت میباشد، از نوایندکس کردن استعمال میکنیم. این صفحه ها را نمی اقتدار حذف کرد زیرا بودن آنان لازم میباشد ولی از طرفی این صفحه های، چندان کیفیت عالی و حاذق نیستند.

طریق سوم: وقتی که کاغذ‌ای از تارنما برای یوزرها وب سایت اثر گذار و کاربردی نباشد یا این که با قضیه کار وبسایت دارای ارتباط نباشد یا این که از طرف یوزرها اینترنتی سرچ نشود، آن URL حذف میشود. حذف کردن URL از درون تارنما به‌این معناست که روبات گوگل و کاربرانی که به نشانی قبل مراجعه می کنند کد خطای 404 اخذ نمایند. این مورد سبب می گردد که گوگل به مرور برگه متبوع را از ایندکس خویش بیرون نماید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت انجام پژوهش ها کلمه ها کلیدی

یافتن عباراتی که یوزرها در گوگل کاوش می‌کنند و برای هریک از آنان یک استراتژی خوب seo داشته باشید.

برای هریک از صفحه ها وبسایت خویش یک واژه کلیدی گزینش نمایید. برای استارت نیازی وجود ندارد که بی تردید از لبریز رقابت ترین کلمه ها استارت فرمائید از کلماتی که کاوش کمتر و رقابت زیر تری واکنش میباشند آغاز فرمایید.

توضیحات بیش تر در رابطه شیوه یافتن لغات کلیدی در بهینه سازی

استعمال از لغت ها کلیدی در نشانی URL صفحه های
به کارگیری از کلمه ها کلیدی در نشانی URL صفحه های یکی واحد سنجش های گوگل برای مرتبه بندی وبسایت ها است، از به کار گیری بیشتراز حد از لغات در URL که موجب بیش تر شدن نشانی می‌شود می بایست جلوگیری کرد و نشانی شما بایستی کوتاه باشد.

نکته: بخاطر تصحیح نشانی URL صفحه ها خویش، پس از اینکه برای آن ورقه پیوند گیری هایی انجام یافته میباشد، یا این که در حالتی که کاغذ شما در گوگل مرتبه و مقام داراست، نشانی آن کاغذ را تغییر و تحول ندهید.

ولی از این به آن گاه برای مطالب جدیدی که در تارنما خویش منتشر میکنید این فاکتور را رعایت نمائید.

به چه شکل نشانی ورقه بر پایه ی بهینه سازی به وسیله کلمه ها کلیدی بنویسیم؟

کلمه و واژه کلیدی خویش را در تیتر صفحه ها به فعالیت ببرید و تیتر دیدنی داشته باشید
به کار بستن از لغت ها کلیدی در تیتر تارنما بسیار مهم و تاثیر گزار بر روی درجه و مقام شما می‌باشد، ولی از آن مهم خیس، ترازو نرخ کلیک بر پایه ی منزلت شما می‌باشد CTR و موجب میگردد هر چقدر تیتر شما دیدنی خیس باشد، کلیک های بیشتری بر روی تارنما شما صورت پذیرد و یوزرها طولانی تر مشتاق به مشاهده وبسایت شما خواهند بود.

تایپ کردن کلمه ها کلیدی در متای توضیحات وب سایت و تایپ کردن متن جالب
مجموعاَ متن و محتوای درج شده در متای توضیحات بر روی مرتبه و رده شما تاثیری ندارد و گوگل خویش اعلام نموده است که متن متا جزو فاکتور های درجه دهی وجود ندارد اما در شرایطی‌که بتوانید یک عبارت دیدنی را برای متای خویش گزینش بکنید و درین متا از واژه کلیدی که یوزرها کاوش می‌نمایند هم به کارگیری فرمایید می‌توانید تاثیر بسیار بالایی در دریافت کردن محل ورود و بازدیدکننده برای وب سایت خویش را جذب بکنید.

استعمال از واژه کلیدی صرفا یک توشه در تگ H1 وبسایت
بصورت کلی در هر ورقه نباید اضافه از یک توشه از تگ h1 مصرف شود، این تگ معمولا بوسیله خویش قالب تارنما شما ایجاد می‌گردد و تیتر برگه شما درون آن قرار می گیرد. ولی درصورتی که قالب شما همینطور قابلیتی ندارد خودتان می‌توانید هنگام تایپ کردن توضیحات در ویرایشگر از این تگ استعمال بکنید. البته توجه داشته باشید که نباید بیش تر از 1 توشه از این تگ به کارگیری نمائید.

از کلمه و واژه کلیدی خویش در متون چنددفعه به کار گیری بکنید و مطمئن گردید که در هر ورقه دستکم 300 کلمه و واژه نوشته اید (وضعیت ایده آل 700 واژه هست و 300 دستکم آن میباشد)
از عبارات کلیدی خویش چندبار استعمال نمایید و کارایی فرمائید که دستکم 300 کلمه و واژه متن توضیحات بنویسید، چون یکی‌از وسیع ترین فاکتور های گوگل محتوای وب سایت است ولی نباید کارایی شود که بخاطر اضافه بودن تعداد کلمه ها بیش تر آغاز به تایپ کردن متن های غیر مرتباط نکنید.

از هم معنی لغات استعمال نمائید
موتور های کاوشگر تخت گاز در درحال حاضر پیشرفت می‌باشند، ولی گشوده هم کار کشته به تشخیص و شناسایی تمامی لغت ها کلیدی نیستند، بخاطر همین برخی اوقات بهتر میباشد که بی تردید مترادف و هم معنی ها را نیز تحت عنوان کلمه و واژه کلیدی خویش گزینش بکنید. علاوه بر این خویش یوزرها نیز خیلی تایم ها از عبارات مترادف استعمال میکنند

از متد Latent Semantic Indexing استعمال نمایید
این متن با طرز های ریاضی ارتباط های مخفیانه در میان کلمه ها را جهت فهم بیش تر داده ها ایندکس به گوگل می دهد. بصورت خلاصه این متد به گوگل یاری می کند تا ادراک بهتری از متن و محتوای شما داشته باشد.

شاید یک کدام از شایسته ترین نمونه ها برای شرح Latent Semantic Indexing این میباشد که در گوگل وقتی که یک عبارت را کاوش میکنید، خویش گوگل چند کلمه ها دیگر را نیز به شما سفارش می‌دهد، این عبارات را گوگل با استعمال از متد Latent Semantic Indexing پیدا می نماید و برای ادراک اضافه متن شما و اکران به یوزرها بصورت انگیزه مند و هوشمندانه از این شیوه استعمال میکند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت
ارائه پلن های متعدد برای کاهش مرتبه الکسا
یک کدام از دیگر از خصوصیت های سایت ما که برای شما ارائه شده‌است و شما میتوانید از آن غایت به کارگیری را ببرید این میباشد که ما پلن های مختلفی را برای کاهش درجه تارنما شما داریم و همین قضیه منجر میگردد تا شما بتوانید با فرضی شل و متناسب با نیاز و میزان دارایی خویش مبادرت به کاهش مرتبه alexa سایت خویش نمایید. چنانچه که شما هم جزو اشخاصی میباشید که به طور ماهر در موضوع بهینه سازی و طراحی وب سایت عمل دارید مطلقا میدانید که داشتن پلن های گوناگون قادر است منجر ارتقاء کیفیت فعالیت شود و در فیض منجر می‌گردد تا یوزرها بیشتری به وبسایت شما جذب شوند. شما با مراجعه به وبسایت ما میتوانید پلن های متعدد مارا مشاهده کرده و در چهره رغبت هر کدام از آنها‌را پیشنهاد دهید.


اهمیت جايگاه الکسا در سال ۲۰۲۰
اهمیت سکو الکسا هنگامی معین میگردد که بخواهید عملیاتی نظیر لینک و پیوند بیلدینگ انجام بدهید و یا این که راندمان تارنما خویش را ارتقاء بدهید. براین اساس در سال ۲۰۲۰ این نکته قابل توجه تلقی میگردد که بخش عمده بازدهی وبسایت بستگی به محبوبیت تارنما داراست و یکی میزان هایی که محبوبیت وبسایت را نشان می‌دهد درجه الکسا میباشد. برای کاهش درجه الکسا سایت خویش میتوانید از روش طرز های گوناگون مبادرت کنید. مرتبه الکسا در سال ۲۰۲۰ بیش از قبلی آیتم دقت واقع میباشد.

هزینه کاهش سکو الکسا
کاهش درجه الکسا بازه زمانی دوره متعدد و هزینه متفاوتی داراست. معمولا وب سایت های متعددی بنابر دلایلی بعداز کانفیگ بهینه سازی جايگاه الکسا خیر ندارند و  این در معنای عدم محبوبیت وبسایت شما میان یوزرها می‌باشد. لذا هزینه کاهش تضمینی جايگاه الکسا بستگی به موردها مختلفی دارااست. از گزاره این موردها می شود به بازه دوره و دسته نیاز های تارنما اشاره نمود. برای کاهش درجه الکسا متخصصین در آغاز تارنما را بازبینی کرده و آنگاه موردها مایحتاج را پیاده سازی می نمایند. در غایت با انجام پشتیبانی تلاش مینمایند درجه الکسا را اثبات نگه دارا‌هستند.برای استعلام هزینه کاهش جايگاه الکسا تارنما می‌توانید از روش رویکرد های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس گرفته و سوال های خویش را مطرح کنید.

سود گیری
ما در‌این مقاله کارایی کردیم کلیه مواقعی که شما بایستی در رابطه کاهش دادن مرتبه الکسا بدانید را برای شما بیان کنیم. امروزه وبسایت ها و کسب و شغل های متعددی می باشند که‌این سرویس ها را به شما ارائه می‌دهند و به همین علت شما برای این که بتوانید از در میان این کسب و امور یک کدام از را گزینش فرمایید بایستی بیش تر با فاکتورهایی که دراین باره وجود دارا‌هستند آشنا گردید. امید واریم مطالعه این مقاله برای شما موءثر بوده باشد و در آخر نیز قدردانی می‌کنیم از شما که‌این مقاله را تا پایان مطالعه کردید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت
آیا می دانید نقشه تارنما یا این که به عبارتی Sitemap چه می باشد و اینکه چطور یک نقشه وبسایت برای وردپرس خویش ساخت نمائید؟

نقشه وب سایت XML به موتورهای کاوش امداد می نماید تا به راحتی در محتوای تارنما شما جنبش کرده و آنها‌را کشف نمایند. در واقع نقشه تارنما لیستی از کل محتوای تارنما شمارا با فرمتی که برای موتورهای کاوش قابل تلاوت باشد، در چنگ آن ها قرار میدهد.

بطور معمول نقشه تارنما XML برای بازدیدکنندگان تارنما شما قابل اکران وجود ندارد و تنها برای موتورهای کاوش کاربرد داراست.

درین نوشته‌علمی میخواهیم بطور بی نقص توضیح دهیم که XML Sitemap چه است و چطور به راحتی یک نقشه وبسایت برای وردپرس خویش تولید کنیم.


نقشه وبسایت چه میباشد؟
نقشه وبسایت XML یک پوشه با پسوند .xml میباشد که لیستی از تمام محتوای تارنما شما‌را با فرمت xml در خویش ذخیره مینماید. به این ترتیب موتور‌های کاوش با به کار گیری از این پوشه به راحتی میتوانند محتوای وب سایت شما‌را کشف و ایندکس نمایند.

ماجرای نقشه وب سایت بر می‌گردد به ده سال ۲۰۰۰ میلادی، در آن عصر تارنما‌های دولتی معمولا در منوی خویش لینکی با تیتر “نقشه وبسایت” داشتند که در آن برگه لیستی از تمام صفحه ها جان دار در سایت بود.

امروزه Sitemap ها به جای HTML در قالب XML منتشر می گردند. و مخاطب انگیزه آنان موتور‌های کاوش میباشد خیر بازدیدکنندگان.

در اصل، نقشه وبسایت XML راهی برای صاحبان سایت‌ها میباشد تا موتور‌های کاوش را از وجود صفحه های گوناگون تارنما خویش مطلع نمایند.

و همینطور به موتور‌های کاوش می‌فهمانند که لینک و پیوند‌ها در تارنما شما از چیزهای دیگر مهم خیس می باشند و اینکه چطور و هرچندوقت یکبار تارنما خویش را بروزرسانی می کنید.

با اینکه نقشه‌های وب سایت XML بصورت بی واسطه سبب ساز ارتقاء سکو وب سایت شما در موتور‌های کاوش نمیشوند، البته به موتور‌های کاوش اذن می دهند تا بهتر تارنما شمارا ایندکس نمایند یا این که به اصطلاح بخزند!

این یعنی موتور‌های کاوش با وجود نقشه وبسایت XML می توانند محتوای بیشتری از سایت شمارا کشف و ایندکس نمایند و آنها‌را در حاصل نشان دهند، در سود بصورت غیر بی واسطه در seo وبسایتتان تاثیر خواهد گذاشت.

 

چرا به یک نقشه وبسایت نیاز دارید؟
نقشه وب سایت بشدت برای سئو موتورهای کاوش (بهینه سازی) مهم میباشند.

با اینکه نقشه تارنما مستقیما در سکو شما در موتورهای کاوش تاثیری ندارد ولی راهی میباشد برای اینکه موتور‌های کاوش را از صفحه های ایندکس نشده خویش باخبر سازید.

Sitemapها برای افرادی که تارنما خویش را جدید راه اندازی کردند بسیار اثر گذار می باشند. چون اکثر سایت‌های نو تاسیس هیچ بک‌لینکی ندارند، که‌این فرمان فعالیت موتور‌های کاوش در ایندکس محتوای این سایت‌ها را مشقت بار خواهد کرد.

به همین استدلال میباشد که موتور‌های کاوش مانند گوگل و بینگ به صاحبان وب سایت‌های جدید تاسیس اذن میدهند تا کاغذ XML Sitemap سایتشان را در Webmaster خویش معرفی نمایند. این به ربات‌های‌ موتور‌ کاوش امداد می نماید تا محتوای تمام صفحه ها سایت را کشف و ایندکس نمایند.

همینطور Sitemapها به به عبارتی اندازه برای وب سایت‌های دارای شهرت و جا افتاده نیز مهم می‌باشند. آن‌ها به شما این قابلیت و امکان را خواهند بخشید تا بخشی از تارنما خویش را که مهم‌خیس از دیگر بخش‌هاست یا این که بخش‌هایی که اضافه بروزرسانی میشوند و… را آرم‌گذاری نمائید. که موتور‌های کاوش متناسب با محتوای هر برگه، از آن کاغذ بازدید و محتوای آن را ایندکس کنند.


شیوه ساخت نقشه وبسایت برای وردپرس
برای تولید XML Sitemap در وردپرس طرق زیادی موجود هست. ما به شما دو طرز بسیار دوستداشتنی برای ساخت نقشه وبسایت در وردپرس را خوا هیم خاطرنشان کرد، که شما می توانید یکی‌از آنها‌را که فکر‌می‌کنید‌ برای سایت شما بهتر میباشد تعیین فرمایید.


شیوه نخستین: تولید نقشه وبسایت در وردپرس با به کار گیری از Yoast بهینه سازی
یکی‌از معمولی‌ترین شیوه های تولید نقشه تارنما برای وردپرس استعمال از پلاگین Yoast بهینه سازی میباشد.

این پلاگین شایسته ترین پلاگین بهینه سازی جانور در مارکت‌های وردپرسی میباشد که تیم‌ای جامع از ابزارهای seo را برای با صرفه‌سازی محتوای وبسایتتان به شما میدهد.

در آغاز بایستی پلاگین Yoast بهینه سازی را نصب و آن را فعال نمائید.

بعد از فعال کردن پلاگین به ورقه بهینه سازی » همگانی بروید و روی زبانه تجهیزات کلیک نمائید. در‌این برگه مطمعن گردید که نصیب نقشه‌های XML وب سایت روی آیتم پر‌نور جای دارد. آن گاه روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک فرمایید.


پر‌نور کردن نقشه وبسایت در Yoast سئو
برای اینکه مطمعن گردید Yoast بهینه سازی نقشه XML تارنما را به صدق ساخت نموده است می توانید مانند تصویر پایین، روی نماد سوال کنار نقشه‌های XML وب سایت کلیک کرده، آن‌گاه روی لینک و پیوند مشاهده نقشه وبسایت کلیک فرمائید.


مشاهده نقشه وب سایت
بعداز اینکه روی پیوند مشاهده نقشه وبسایت کلیک کردید به برگه XML Sitemap ساخت گردیده بوسیله Yoast سئو هدایت میشوید.

همینطور برای اینکه کاغذ Sitemap تارنما خویش را ملاحظه کنید، میتوانید به آسانی به انتهای نشانی تارنما خویش عبارت sitemap_index.xml را بیش تر نمائید. به عنوان مثال:

http://my-domain.com/sitemap_index.xml


نقشه وبسایت وردپرس در Yoast سئو
Yoast بهینه سازی نقشه‌های تارنما چندگانه‌ای برای گونه های متعدد محتوای سایت ساخت می نماید. این افزونه بصورت پیشفرض برای پست‌ها، کاغذ‌ها، مولف‌ها و مدل‌بندی‌ها نقشه تارنما مستقل‌ای تولید خواهد کرد.

در صورتی شما از سیستم فروشگاهی ووکامرس به کارگیری می کنید، یک نقشه وب سایت برای تولید ها شما هم به وجود خواهد آمد.

زمانی که میخواهید نقشه XML سایتتان را به موتور‌های کاوش معرفی فرمائید فقط کافیست Sitemap اصلی خویش یعنی Sitemap_index.xml را وارد فرمائید. که به دنبال این نوشته ی علمی بدین آیتم هم می پردازیم.


طریق دوم: تولید نقشه تارنما برای وردپرس با به کارگیری از پلاگین Google XML Sitemap
این شیوه به کاربرانی سفارش می‌گردد که از پلاگین Yoast سئو استعمال نمی کنند.

او‌لین چیزی که نیاز دارید این میباشد که افزونه Google XML Sitemap را نصب و فعال نمائید.

پس از فعال‌ساز‌ی، این افزونه بصورت اتومات یک نقشه تارنما XML برای وردپرس تولید میکند. برای مشاهده Sitemap کافیست در انتهای نشانی خویش عبارت sitemap.xml بیش تر فرمائید. به عنوان مثال:

http://your-domain.com/sitemap.xml





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

یادگرفتن پیوند سازی داخلی و سئوی داخلی

سئو سایت

۴- پیوند هایی را ساخت فرمائید که استفاده کننده بر روی آن کلیک نماید

شایسته ترین دسته لینک و پیوند سازی داخلی به کار گیری از لینک و پیوند هایی مطلوب میباشد که یوزرها بتوانند بر روی آن کلیک نماید. ولی سوالی که مطرح میشود این میباشد که به چه شکل میتوان پیوند هایی را ساخت کنیم که نرخ کلیک بر روی آنان زیاد شود؟

 

– همان گونه که گفته شد به کارگیری از صفحاتی با لینک و پیوند های دارای ارتباط می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد چون افرادی که به مطلبی یگانه عشق نشان داده اند به مقالاتی در آن مسئله نیز عشق خواهند داشت.

 

– کلیک کردن بر روی یک پیوند را به یوزرها وبسایت خویش توصیه دهید. همت نمایید نیاز استفاده کننده را شناسایی نمائید و با ارائه یک سفارش خوب او‌را در وبسایت خویش نگه دارید.

 

– از به کارگیری از کلماتی مانند اینجا، ادامه مقاله و… برای پیوند کردن به کاغذ ای دیگر دوری کنید. چون استعمال از این دسته لینک و پیوند دادن ها سابق گردیده و تعادل انکر تکست ها را از میان میبرد.

 

– مطلقا رنگ لینک و پیوند هایی که قرار میدهید مختلف باشد.

 

♥ سفارش ویژه: خرید بک لینک و پیوند کار کشته در لیست 1180 برگه توانمند

 

۵- پیوند ها را در محتوا متفرق نمائید

در شرایطی‌که بتوانید پیوند ها را به طور دور از هم در وب سایت و محتوای خویش قرار دهید می توانید در پیوند سازی داخلی موثرتر کار نمایید. برای اینکه بتوانید پیوند سازی را به طور نامتمرکز در باطن محتوا انجام دهید نیاز میباشد که نکاتی را رعایت نمائید از پاراگراف:

 

لینک و پیوند هایی که در بالای کاغذ قرار دارا هستند اهمیت بیشتری دارا‌هستند.

لینک و پیوند هایی که ارتفاع آن‌ها طولانی تر از دو واژه باشد، قابلیت و امکان کلیک کردن بر روی آن‌ها از جانب یوزرها اضافه میباشد.

از تگ هایی با سرتیتر های H3 و H4 استعمال شود که می تواند در پیوند سازی داخلی تاثیر خیر و خوبی داشته باشد.

استراتژی لینک و پیوند سازی داشته باشید

علاوه بر رعایت کردن نکات و اصولی که درباره با لینک و پیوند ساختن داخلی گفته شد در‌حالتی که بتوانید یک استراتژی برای پیوند بیلدینگ داخلی خویش گزینش نمائید می‌توانید در این‌راه برنده خیس گردید.

 

مثلا یکی‌از استراتژی هایی که می توانید آیتم به کار گیری قرار دهید این میباشد که یک نوشته‌ی‌علمی موثر با موضوعی جالب ساخت نمایید و یک برگه تحت عنوان منبع برای آن در حیث بگیرید و از همگی محتواهای ساخت گردیده به درون این برگه لینک و پیوند دهید و آن‌گاه از صفحه ها مرجعی که برای هر مسئله در لحاظ گرفته اید به کاغذ اصلی تارنما یا این که به مهم‌ترین ورقه پیوند بدهید.

 

این گزینه یک کدام از ماهر ترین و موثرترین طریق برای به دست آوردن شایسته ترین برخورد در استعمال از عبارات کلیدی مالامال رقابت میباشد.

 

 

 

لینکسازی داخلی در seo وبسایت

 

 

از دید علمی چرا لینک و پیوند سازی داخلی مهم میباشد؟

همان گونه که می‌دانید موتورهای جستجوی گوگل به طور روزمره و حتی ساعتی صفحه ها داخلی تارنما ها را گزینه باز بینی قرار می دهند و برای اینکه بتوانید درین پایش و رقابت نمره خوب و مناسبی اخذ فرمایید بایستی از لحاظ فاکتورهای سئوی داخلی در مقام خیر و خوبی قرار گیرید. در واقع بایستی بروزرسانی ها و به روز های سریع و جدیدی داشته باشید و در طول های معلوم و مداومی آنان‌را آپ تو دیت نمائید، اصول سئوی onpage را تک به تک اجرا نمایید و لینک و پیوند سازی داخلی تان را بهبود دهید.

 

توجه داشته باشید در شرایطی‌که تصمیم دارید که پست هایی به طور روزمره در وبسایت خویش منتشر فرمایید بهتر میباشد که در یک ساعت مشخصی از روز باشد.

 

درین هنگام، وقتی که کاوشگر گوگل به وبسایت شما مراجعه می‌کند و محتوایی تماما لینک و پیوند سازی گردیده و مطالبی آپ تو دیت و به هم دارای ارتباط را مشاهده می‌کند می تواند ساختار تارنما شمارا فهم کرده و مطالب شما‌را با سرعت بیشتری باز‌نگری کرده و حاصل نیکی را درباره با وب سایت شما ارائه دهد.

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت

تمجید seo و یکسری نکته در رابطه سئو
در صورتی چه به لحاظ نمی رسد تاکید بر اهمیت بهینه سازی چندان ضروری باشد،‌ ولی بد وجود ندارد مروری به برخی آمارهای منتشر گردیده در رابطه موتورهای کاوش داشته باشیم‌.

طبیعی میباشد که با اعتنا به طرز اجرای تحقیق، آمار و ارقام ارائه گردیده بوسیله منابع متفاوت، می توانند گوناگون باشند؛ بدین ترتیب شاید بهتر باشد به جای تمرکز بر مقدار ظریف اعداد، اضافه به مقیاس و اهمیت نسبی آن‌ها دقت کنیم:

مردم دنیا روزمره در میان ۶ تا ۷ میلیارد توشه از موتورهای کاوش استعمال میکنند (مرجع).

هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک و پیوند‌هایی که به طور تبلیغ (با پرداخت پول) به وسیله موتورهای کاوش از گزاره گوگل، اکران داده می شوند، نگاه نمی کنند.

هر کس از روش کلیک کردن روی پیوند در موتور کاوش وارد فضای آنلاین شما میگردد، در مقایسه با هر کس شما برای بازاریابی به سراغ وی رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

کاوش بر روی تلفن همراه طی سال‌های اخیر همواره روندی رو به بالا داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد از آن، سرچ تلفن همراه از سرچ دسکتاپ بیش تر شده‌است. همینطور فعلا، سهم دسکتاپ فی مابین ابزارهای اتصال به وب در سطح عالم کمتر از ۵۰ درصد میباشد (مبداء).

 

[ مطالعه طولانی تر: اهمیت seo – چرا بهینه سازی مهم میباشد؟ ]

اکنون کدام موتورهای کاوش بیش تر استعمال میگردند؟
معدود نیستند افرادی که موتور کاوش و گوگل را تحت عنوان کلمه‌های هم معنی به عمل میبرند.

ولی به آسانی هم نمی‌قدرت از این عمل خلل گرفت؛ زیرا حتی Google کردن هم تحت عنوان یک فعل در گویش انگلیسی پذیرفته شده‌است.

با این حالا شاید مطلوب باشد به دو گزارش که بوسیله وبسایت دارای اعتبار Search Engine Land منتشر گردیده اشاره کنیم تا در خاطرمان بماند که فقط هنرپیشه صنعت کاوش، موتور جستجوی گوگل وجود ندارد:

 

آنچه در جواب به‌این سوال معین می شود، اضافه نشان‌دهنده‌ی درایت یوزرها از برندها میباشد.

به عبارتی‌طور که میبینید موتورهای جستجوی Google و Yahoo و Bing برای یوزرها اضافه از دیگر موتورهای کاوش شناخته گردیده میباشند.

در پرسش دیگری از یوزرها مراد گردیده موتور جستجوی اصلی آیتم به کار گیری خویش را اعلام نمایند:

 

به عبارتی‌طور که میبینید در اینجا، گوگل با بقیه موتورهای کاوش مسافت‌ی معناداری داراست و به همین علت، شاید هنوز هم – تا هنگامی که تغییری بدون شوخی در سهم بازار موتورهای کاوش به وجود نیامده – می بایست بپذیریم که استعمال از موتور کاوش و گوگل تحت عنوان تعبیرهای مترادف و هم معنی چندان خطا وجود ندارد.

نقش seo در ارتقا کیفیت محتوا در سال‌های اخیر
در قبل ضعف‌هایی که در الگوریتم‌های موتورهای کاوش وجود داشت سبب ساز گردیده بود یک تعبیروتفسیر دربین تولیدکنندگان محتوا رایج شود. آن ها می‌گفتند:

شما دو طرز برای تایپ کردن در فضای اینترنت دارید.

می توانید برای یوزرها و بازدیدکنندگان تارنما خویش بنویسید و میتوانید برای موتورهای کاوش بنویسید.

تایپ کردن برای موتورهای کاوش به معنای تهیه متن‌های بی‌معنا، تزریق بی‌خواص لغت ها کلیدی در متن ها، ارائه‌ی لینک و پیوند‌های سوای کاربرد، وادار کردن یوزرها به کلیک و کارهایی از این دست بود.

تایپ کردن برای یوزرها، در حالتی که چه رضایت بازدیدکنندگان را تأمین میکرد، ولی الزاماً به جايگاه‌ی بهتر در موتورهای کاوش منتهی نمی شد.

خوش‌بختانه طی سال‌های اخیر، با بهبود الگوریتم‌های موتورهای کاوش و بسط علم هوش تصنعی و نظارت متن، منجر شده‌است که چنین مواقعی کمتر و معدود‌رنگ‌خیس شوند.

یه خرده باز‌نگری شما‌را متقاعد خواهد ایجاد که رعایت اصول بهینه سازی و استانداردهای مد لحاظ موتورهای کاوش، می تواند همزمان با بهبود seo وب سایت، رضایت خوا‌نندگان و یوزرها شما‌را نیز ارتقا دهد.

همینطور، همت برای ارتقاء رضایت یوزرها، معمولاً به ارتقای سکو شما در موتورهای کاوش نیز امداد خواهد کرد.

به همین علت، خلاف سال‌های پیشین که موتورهای کاوش را مسبب کاهش کیفیت ایجاد محتوا در فضای اینترنت می‌دانستند، امروز چنین توصیفی بسیار کمتر شنیده میگردد و به فعالیت می‌رود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 سئو سايت

استراتژی پیشرفت در لغات کلیدی
انگیزه گذاری برای پیشرفت در عبارات کلیدی
برای گزینش استراتژی مطلوب جهت پیشرفت در عبارات کلیدی متبوع خویش و مربوط به وبسایت، شما بایستی چندیدن نکته را در مد حیث قرار داده و مرحله به مرحله هدف ها خویش را معلوم فرمایید. برای تارنما های نو تاسیس و کوچک رقابت در برخی کلمه ها کلیدی بسیار طاقت فرسا میباشد چون با رقبایی دیرین و توانا روبرو خواهند بود. البته این دستور نباید موجب نا امیدی شما یا این که روی آوردن به طرز های بهینه سازی کلاه سیاه و فریب موتور کاوش شود. پیروزی در هدف ها تازه به سه ادله تحت متعلق میباشد:

سرعت ایندکس صفحه های تازه وب سایت شما
دوره لازم برای کسب جايگاه مطلوب در لغات کلیدی هر برگه از تارنما
شرایط رقبای شما در آن کلمه ها و واحد سنجش کار و سپرده گذاری آن ها.
در قبل با تکثیر مطلبی با تیتر تعیین استراتژی seo به مقایسه دو شیوه لینک و پیوند سازی و ساخت محتوا پرداختیم، در حالتی که شما شیوه ساخت محتوا را برگزیده و قصد ارائه محتوایی موءثر و تخصصی در وب سایت خویش را داشته باشید؛ درین نوشته‌ی علمی قصد داریم طرحی مشخص و معلوم برای استراتژی انتخاب کلمه ها کلیدی تارنما و مطالب تازه به شما ارائه دهیم تا اقبال بیشتری جهت رقابت با وبسایت هایی که در موضوع کاری شما فعال می‌باشند داشته باشید. برد های ناگهانی که در طول کوتاهی بدست میایند تخت گاز و با کوچکترین تغییری از دست خواهند رفت، برای کسب برد و دوام آن شما می بایست مسیری معلوم و درست را در لحاظ گرفته و با دست یابی به هدف ها کوچکتر رویکرد را برای هدف ها بزرگتر خویش هموار نمائید. پیشرفت های مقطعی و آهسته این قابلیت و امکان را به شما می‌دهد که هم زمان با ارتقا تعداد بازدیدکننده نقاط ضعف تارنما را شناسایی کرده و بازدهی را به حداکثر ممکن برسانید.

فرایند پیشرفت در عبارات کلیدی
تعیین لغت ها در‌این مسیر برعهده شما و متناسب با مسئله کاری تارنما خواهد بود البته مسیر اصلی برای هر سایتی می تواند یکسان باشد.


گام اولیه
لیستی بی نقص از لغات کلیدی متبوع خویش تنظیم کرده و هر مورد ای که قادر است برای شما مطلوب باشد را در لحاظ بگیرید، لیست شا بایستی مشتمل بر مورد ها تحت باشد:

 



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 سئو سايت
زمانی که شما بر روی ساخت وب سایت‌ تان عمل می کنید موتورهای کاوش اطلاعاتی از اینترنت‌تارنما شما‌را در دیتابیس خویش ایندکس می‌نمایند و وبسایت شما در موتورهای کاوش رنک کسب می‌کند. درحال حاضر در شرایطی‌که اسم دامنه ی وبسایت را سوای هیچ مبادرت دیگری تغییر‌و تحول دهید، درجه ی وب سایت شما از در بین خواهد رفت و بهینه سازی تارنما به هم می خورد. درین نوشته‌علمی شما‌را با شیوه تغییر و تحول اسم دامنه و شیوه های تولید یک هدایتگر مطلوب برای صفحه های آشنا خوا هیم کرد.

فرض فرمائید شما یک کمپانی ساخت وب سایت دارید که داده ها تماس خویش را در خزانه‌های اطلاعاتی بخش اعظمی تثبیت کرده‌اید و مشتریان شما از روش آنان نشانی شما‌را پیدا کرده و به شما مراجعه می‌نمایند. هم اکنون در صورتی نشانی کمپانی خویش را تغییر‌و تحول دهید و مشتریانتان را از این تغییر‌و تحول باخبر نکنید ،ممکن میباشد آنها‌را از دست بدهید. پس می بایست داده ها را دستکاری فرمایید.

در مورد تارنما‌ها نیز وضعیت به همین صورت میباشد. زمانی که شما بر روی وبسایتی کار می کنید موتورهای کاوش اطلاعاتی از وب سایت شمارا در دیتابیس خویش ایندکس می کنند و در شرایطی‌که اقدامات لازم برای باصرفه‌سازی وب سایت‌تان در موتورهای کاوش (سئو) را انجام داده باشید، ممکن میباشد تارنما‌تان از مرتبه‌ی مطلوب در موتورهای کاوش برخوردار باشد. هم اکنون در شرایطی که بخواهید اسم دامنه وبسایت‌تان را به هر دلیلی (تغییر‌و تحول اسم مارک، تثبیت دامنه مطلوب‌خیس و …) تغییر تحول دهید لازم میباشد که اقداماتی را انجام دهید. در غیر اینصورت در شرایطی که صرفا اسم دامنه را تغییر‌و تحول دهید و مبادرت دیگری انجام نشود، درجه وب سایت شما در موتورهای کاوش از فی مابین خواهد رفت و شرایط سئوی اینترنت‌وبسایت دقیقا مانند روز نخستین تاسیس آن خواهد شد.

به دنبال به اقداماتی را که پیش و بعداز تغییر تحول اسم دامنه تارنما لازم میباشد که انجام دهید اشاره شد میباشد.

توصیه اینترنت راز: ۲۵ تکنیک سئو آف پیج برای ارتقاء درجه وب سایت

پیش از آن که اسم دامنه را تغییر تحول دهید حالت سئوی سایتتان را باز نگری نمائید


پیش از تغییر‌و تحول اسم دامنه با استعمال از ابزارهای آنلاین تحت حالت سئوی تارنما را باز‌نگری نمائید.

Moz’s On-Page Grader Tool
SEMrush’s Site Audit
Google Search Console
Bing Webmaster Tools
این ابزارها گزارش جامعی از شرایط سئوی تارنما را در اختیارتان قرار میدهند و با استعمال از آنها میتوانید برنامه‌ای مطلوب برای تغییر و تحول اسم دامنه پباده سازی کرده و حتی سئوی وبسایت را بهبود ببخشید.

علاوه بر این با به کار گیری از ابزارهایی مثل UserTesting یا این که UsabilityHub میتوانید بازنگری نمائید که یوزرها به کدام بخش از وبسایتتان اعتنا بیشتری دارا هستند و در رخ نیاز تغییراتی در ساخت سایت ساخت کرده و نصیب‌های غیر ضروری را حذف فرمائید که سبب ساز بهبود سئوی وبسایت در موتورهای کاوش می شود.

همینطور در‌صورتی‌که قرار میباشد برندتان را تغییر تحول دهید و تارنما جدیدی تولید فرمائید لازم میباشد که هم اندازه محتوای تارنما گذشته را به طور بدون نقص تولید نموده تا بک لینک و پیوند‌ها بتوانند به نشانی درست در تارنما نو هدایت شوند.

در صورتی‌که بتوانید به سیرتکامل‌ای کار نمائید که ساختار URLها در هر دو وب سایت یکسان باشد، فرایند تغییر تحول دامنه بسیار سهل‌خیس خواهد شد. مثلا در حالتی که آدرسی در وب سایت گذشته به طور http://olddomain/page1 باشد و در تارنما تازه به طور http://newdpmain/page1 نشانی دهی شود، هدایت نشانی‌های قدیم به نشانی‌های تازه بسیار سهل وآسان‌خیس خواهد بود. ولی در حالتی که ساختارها یک کدام از نباشند عمل یه خرده پیچیده میگردد، تا جایی که حتی ممکن میباشد لازم باشد برای هر ارجاع از نشانی دیرین به نشانی نو کدی مستقل نوشته شود. درصورتی که نتوانید نشانی های دیرین را به یک پیوند مطلوب در دامنه تازه هدایت فرمائید، تاثیرات منفی اکثری بر روی سئوی تارنما تولید خواهد شد.

بعداز آن که سایت جدیدتان به طور کامل مهیا شد، همه پیوند‌ها را بازبینی کرده و از درستی کارکرد آن ها اطمینان نتایج فرمایید. آن‌گاه نشانی تازه وبسایتتان را در کنسول جستجوی گوگل (گوگل اینترنت مستر تولز دیرین) تثبیت و تایید کنید.

ترافیک دامنه کهن را به دامنه تازه هدایت نمایید


انجام دادن صحیح هدایت نشانی (URL Redirection) یک دستور حیاتی میباشد. در حالتی‌که این فعالیت به صحت انجام نشود، کلیه اعتبار و جايگاه URLهای کهن را در موتورهای کاوش و seo وب سایت خویش را از دست خواهید بخشید. در فیس از دست رفتن اعتبار URLها در موتورهای کاوش، رنک شما، محل ورود وبسایت شما از موتورهای کاوش، فروش شما و در غایت درآمد شما از دست خواهد رفت و اکثری از اتفاقات دیگر تولید خواهد شد که ابدا خوشایند شما وجود ندارد. برای هدایت URLها صرفا از هدایتگر دسته ۳۰۱ (301 Redirection) استعمال فرمایید و هیچ شیوه هدایت نشانی دیگری را مد لحاظ قرار ندهید.

انجام این فعالیت نیاز به نظم و توجه اکثری داراست. می بایست کلیه مسیرهایی را که اشخاص برای دسترسی به صفحه های تارنما شما گزینه استعمال قرار میدهند به خیال بسپارید. این آیتم فقط دربرگیرنده مسیرهای مو جود در وبسایت نمیباشد، بلکه پیوند‌های به اشتراک‌گذاری گردیده از وبسایت شما در وبسایت‌های دیگر، بوک‌برند‌ها و حاصل موتورهای کاوش را نیز دربرگیرنده می شود. شاید بهتر باشد برای این کلیه عملیات با اعتنا و هزینه بر از سرویس ها seo اینترنت‌سر استعمال نمائید.

برای تولید یک هدایتگر مطلوب برای صفحه های طبق فرآیند پایین کار نمائید.



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

تارنما های شناسایی گردیده بوسیله گوگل

 سئو سايت
بخش اعظمی از وبسایت ها ، مقطع دوره طولانی میباشد که مبادرت به ارائه خدمت های بک پیوند به مشتریان خویش میکنند. مطمئن باشید که‌این تارنما ها به جهت تغییرات زیاد در پیوند های داخلی صفحاتشان ، بوسیله گوگل شناسایی گردیده اند و اخذ بک لینک و پیوند از این تارنما ها نادرست میباشد. زیرا لینک و پیوند های آن‌ها مرتبا دستخوش تغییر‌و تحول گردیده و رفتاری غیر طبیعی از خویش نشان داده اند.

خرید بک لینک و پیوند در فوتر خطا میباشد
یکی عارضه ها اینکه خرید بک لینک و پیوند نادرست میباشد ، تثبیت پیوند در فوتر تارنما میباشد ، مخصوصا برای تارنما هایی که صفحه های متعددی دارا‌هستند. استعمال از لینک و پیوند ها در فوتر یک شیوه سابق و شناسایی گردیده به وسیله گوگل می‌باشد که ابدا سفارش نمی‌شود. درصورتی که قصد تثبیت پیوند در سایتی را داشتید اعتنا فرمایید که بک لینک و پیوند ها را در فوتر تارنما تثبیت ننماید

تکرار بیشتراز حد عبارت کلیدی در انکرتکست
گفتیم که اخذ بک لینک و پیوند از تارنما هایی که تعداد صفحه های زیاد و نا مربوط به قضیه وبسایت شما دارا هستند خطا میباشد. تاثیر منفی این عمل وقتی طولانی تر می‌شود که از یک عبارت کلیدی ( واژه کلیدی اصلی وبسایت خویش ) تحت عنوان انکرتکست لینک و پیوند خریداری گردیده به کارگیری فرمایید. در‌این‌صورت‌ صد در صد به ازای آن عبارت در گوگل افت درجه را تجربه خواهید کرد.

تثبیت چه بک پیوند هایی نادرست وجود ندارد؟
باتوجه به مطالب ارائه گردیده ، می اقتدار سود گرفت خرید بک پیوند هایی بلا بازدارنده میباشد که حالت ذیل را داشته باشند:

از وبسایت های مربوط به مورد سایت شما باشند
در تمام صفحه های وب سایت مبدا تکرار نشوند
به دو یا این که یک‌سری کاغذ از وب سایت شما پیوند دهند
خرید رپورتاژ ، یکی‌از نحوه های عالی تثبیت بک پیوند میباشد
در شرایطی‌که قصد دارید به ازای یک واژه و کلمه کلیدی در گوگل ارتقاء سکو داشته باشید ، ابدا بصورت افراطی تحت عنوان انکرتکست از آن به کارگیری نکنید
خرید بک لینک و پیوند در فوتر را در کل فراموش فرمائید
از وب سایت هایی با توان و اتوریتی در حدود وب سایت خویش پیوند بگیرید



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 سئو سایت


seo کلاه سیاه چه می‌باشد؟ بهینه سازی کلاه سیاه به تکنیک، استراتژی ها و نحوه هایی گفته میشود که از طریق های غیر قانونی و مخرب کارایی مینمایند سکو تارنما ارتقاء دهند. در بنا شده در بهینه سازی کلاه سیاه، انگیزه بیش تر ارتقاء جايگاه در موتورهای کاوش میباشد و هیچ تمرکزی برروی مخاطبان و یوزرها تارنما نیست. ولی خب اشخاص که در مسئله سئوکلاه سیاه، کار مینمایند، هیچگاه از دستورعمل های رسمی گوگل تبعیت و پیروی نمی‌کنند و تنها یک چیز را می ببیند: قرار به دست آوردن در ورقه نخستین گوگل در سریعترین دوره و به هر قیمتی.

در دنیا بهینه سازی، شرایطی موجود است که باید رعایت شود. این مقررات برای خویش ما میباشد که با تبعیت از آن‌ها علاوه بر ساخت یک دور و بر مطلوب و بهبود تجربه کاربری، میتوانیم درجه وبسایت خویش را به طور تماما اصولی ارتقا دهیم که هیچگاه مبتلا افت نشود. برای ارتقاء جايگاه تارنما، نیاز میباشد که مدام با پایانی تغییرات گوگل و تکنیک های تازه بهینه سازی، آپ دیت باشید تا بتوانید در درجه نخستین گوگل قرار بگیرید. متاسفانه، طولانی تر اشخاصی که در قضیه seo کلاه سیاه عمل می‌نمایند، با اینکه با آخری آشنا میباشند ولی در واقع میخواهند که ره صد ساله را یک شبه بپیمایند و خیر صرفا نمی توانند بلکه دشوار گزینه جریمه گوگل قرار می‌گیرند. به دنبال نوشته‌علمی، قصد داریم که 8 تکنیک خطرناک که در seo کلاه سیاه به کار گیری میشود را بیان کنیم.

8 تکنیک خطرناک بهینه سازی کلاه سیاه
1. خرید لینک و پیوند
مت کات کارشناس seo بیان میکند:

\"اکثریت اشخاص برای اینکه بتوانند لینک و پیوند های محل ورود بیشتری بگیرند و سریع خیس در صفحه های نخستین قرار بگیرند، مبادرت به خرید پیوند می نمایند.\" این یک کدام از بدترین تکنیک های seo کلاه سیاه میباشد که متاسفانه وب سایت های وسیع هم به کار گیری میکنند.

مالکان تارنما فکر‌می‌کنند که با خرید پیوند، می‌توانند وبسایت خویش را سریعتر بالا بیاورند و در به عبارتی جايگاه بمانند و همینطور دیگر لازم وجود ندارد بابت ایجاد محتوا کلی هزینه نمایند ولی می بایست بگوییم، خرید لینک و پیوند یک کدام از مورد ها seo کلاه سیاه میباشد و گوگل امروزه به کسانی که میخواهند با دورزدن ضابطه، تارنما خویش را با صرفه کنند، شدید عکس العمل خواهد کرد.

2. کامنت های اسپم
بدون شک تا به حالا مشاهده نموده اید که اشخاصی تحت پست های شما کامنت گذاری می‌کنند یا این که لینک و پیوند های تارنما خویش را قرار میدهند که از نگاه محتوا و مورد هیچ ارتباطی با وبسایت شما ندارند. همینطور ممکن میباشد که خویش شما این فعالیت را انجام بدهید. می بایست بیان کرد چنین کامنت هایی را \" کامنت اسپم\" میگویند. کامنت اسپم یکی‌از دیگر از تکنیک های seo کلاه سیاه میباشد که اشخاص اکثر اوقات فکر میکنند، برروی وب سایت تاثیر مثبت داراست.

اولیه اینکه اساسا تارنما ها، پیوند های محل ورود به سایر افراد به طور nofollow در میاورند که‌این یعنی ، هیچ تاثیری این بک لینک و پیوند بروی درجه وب سایت شما ندارد و حتی ممکن میباشد که سبب جریمه وبسایت شما هم گردد.

همینطور در‌حالتی که شما کامنت های وب لاگ تارنما خویش را سوای بازنگری تایید نمایید که اکران داده شود، ممکن میباشد که لینک و پیوند های اسپم و مخرب قرار بگیرد که‌این مساله تاثیر منفی برروی وبسایت شما خواهد گذاشت و همینطور سبب ساز میگردد که جلوه وب لاگ شما دربین سایر یوزرها تخریب گردد. پس برای چه اینقدر سماجت دارید که از تکنیک seo کلاه سیاه به کارگیری فرمایید تا آیتم جریمه گوگل و کاهش درجه واقع گردید؟

3. محتوای اسکن گردیده
در خویش ایجاد محتوای ناب سخن زیاد شده‌است و همگی اشخاص نیز میدانند که محتوا، پاد شاه وبسایت میباشد. شل ترین و ارزانترین طریق برای ارتقا جايگاه وبسایت، ساخت محتوای ناب میباشد. موتورهای کاوش به محتوای ناب اهمیت متعددی می‌دهند و به کارگیری از محتوای نسخه برداری گردیده را بدترین گونه بهینه سازی کلاه سیاه می‌دانند.

 



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


همان گونه که در نمودار بالا میبینید، وبسایت‌هایی که بیش تر از حد seo و seo گردیده‌اند، با اینکه ممکن میباشد در زمان کوتاهی منزلت نیکی در کاغذ حاصل کسب نمایند، البته به صورت ناگهانی و بدور از انتظار از آسمان به فرش می‌رسند!

 سئو سايت
4- به عمل بردن عبارات کلیدی نامرتبط با کسب و عمل
در صورتیکه حوزۀ کار کسب و عمل شما به طور کاملً نو میباشد و مشقت بار می توانید عبارات کلیدی پرجستجو را به حوزۀ کار تارنما خویش ربط دهید، احتمالا اولی روش حلی که به ذهنیت شما می‌رسد استعمال از کلیدواژه‌های پرجستجو البته نامرتبط میباشد!

البته شکیبایی نمایید، تکنیک بالا یکی‌از ترفندهای بهینه سازی کلاه سیاه محسوب میشود. به کارگیری از این ترفند شاید در قبلی کاربرد متعددی داشته میباشد ولی اینک گوگل متوجه فریبکاری شما گردیده و جریمه مشقت برایتان در لحاظ می گیرد.

افزون بر جریمه گوگل، به کار گیری از این تکنیک از جانب استفاده کننده هم محکوم خواهد شد. زمانی یوزرها به برگه‌ای وارد شوند که هیچ ارتباطی با مورد متبوع آنها ندارد، گریزو فرار را بر قرار ترجیح می دهند! زمانی یوزرها بیشتری فورا پس از ورود، وبسایت شما‌را رخنه‌ نمایند، نرخ پریدن تارنما شما ارتقاء می یابد و این یعنی کاهش سکو در گوگل.

صرفا از عبارات کلیدی مربوط به حوزۀ کسب و فعالیت خویش استعمال فرمایید چون ممکن میباشد هم رضایت استفاده کننده و هم منزلت در حاصل را از دست بدهید.
Michael Panuthos یکی کارشناسان دارای اسم و رسم بهینه سازی در‌این‌باره میگوید:

«برخی اوقات متخصص سئوی شما به قدری دوست دارااست وب سایت‌تان را به کاغذ نخستین گوگل غالب شود که محوریت کسب و فعالیت شما‌را به کلی فراموش مینماید. حتی در صورتی‌که چیره گردید با استعمال از لغات کلیدی نامرتبط، به کاغذ نخستین گوگل برسید، وب سایت شما به زودی با کاهش بازدید کننده روبرو خواهد شد.»

5- پیوند سازی بیش تر از حد برای صفحه های سکو اولیه تارنما
صفحاتی همچون در رابطه ما، تماس با ما یا این که دیگر مواقعی که دائماً در منوی هدر یا این که فوتر تارنما شما تکرار می شوند، نیازی به پیوند‌دهی دوباره در محتوای ورقه ندارند. بهتر میباشد فقط به محتوایی لینک و پیوند دهید که در بخش‌های تکرار شونده‌ وبسایت همچون هدر و فوتر، وجود ندارند. این فعالیت منجر می‌گردد که استفاده کننده شل‌خیس به محتوای درونی و پنهان‌خیس وبسایت شما دسترسی داشته باشد.


به بیانی دیگر، صفحاتی که در هدر یا این که فوتر وب سایت قرار دارا‌هستند به راحتی در دسترس استفاده کننده می باشند. در سود در بیش تر مواقع، نیازی وجود ندارد که از درون محتوای ورقه خویش، به صفحاتی همچون در رابطه ما و تماس با ما پیوند دهید. توصیه ما این میباشد که پیوند هایی که در محتوای برگه قرار گرفته اند صرفا به صفحاتی پیوند شوند که در وضعیت معمولی دسترسی به آنان سخت میباشد یا این که در منوی وب سایت حضور ندارند.

 



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت
سئوکار که می باشد؟ seo فعالیت ماهر، متخصص یا این که کارشناس بهینه سازی چه کسی است؟
درصورتی که از یک سئوکار بپرسید که شغل وی چه چیزی است احتمالا مبتلا مقداری مکث گردیده و در هم اکنون کلنجار با خویش برای پرسش به سوال شما میشود. احتمالا بعداز اینکه پاسخ سوال شما‌را با پاراگراف \"اینجانب یک بهینه سازی فعالیت هستم\" بدهد، با نگاه تعجب آور شما رو به رو می‌شود.

در برخی مواقع نیز آن ها ممکن میباشد جواب معمولی تری این چنین به سوال شما بدهند: \"اینجانب در موضوع طرح ریزی وب سایت ها برای به دست آوردن سکو فراتر در گوگل کار میکنم.\" با این جواب اکثری از اشخاص قانع گردیده و در ذهن خودشان این فعالیت را بسیار جذاب تصور میکنند.

ولی موضوعی که در‌این سیرتکامل مواقع ذهن سئوکاران را سرگرم مینماید اینست که آیا آن ها باید به همین جواب کوتاه اکتفا نمایند یا این که مورد ها بیشتری را در رابطه seo به طرف مقابلشان بگویند.

بخش اعظمی از seo امور توضیح در رابطه عمل خویش را به یک موضوع بحران بر انگیز تبدیل میکنند. ولی در شرایطی‌که تمامی ما خوب اعتنا کنیم میبینیم که هر کسی در هر شغلی که فعالیت دارد در حالتی‌که بخواهد دقیق تر در رابطه فعالیت خویش توضیحاتی دهد، احتمالا همگی ما که در آن فعالیت راز حرفه ای نداریم در گیر سردرگمی می شویم و از یک جا به آن‌گاه به هیچ وجه متوجه صحبت های طرف مقابلمان نخواهیم شد.

با این اکنون در صنعت بهینه سازی دو قضیه ارتباطات و شفافیت، بسیار مهم میباشند. به همین خیال می شود به طور واضحی به‌این سوال جواب اعطا کرد: \"بهینه سازی عمل چه کسی است ؟\"

بهینه سازی یا این که سئو برای موتورهای کاوش، به اشخاص امداد می نماید تا تولیدات و داده ها موردنظرشان را بوسیله موتورهای کاوش مانند گوگل و بینگ به راحتی بیابند. یک سئوکار یا این که کارشناس seo با نظارت و مطالعه در این زمینه به جستجوی مواقعی میشود که محبوبیت آن ها در موتورهای کاوش در هم اکنون ارتقاء میباشد و با اجرای استراتژی ها و اقداماتی کارایی می‌کند که حاصل کاوش را برای یک وبسایت معین بهبود ببخشد.

انگیزه آخرین از این عمل، ارتقا سطح ترافیک سایت با به کار گیری از کلمه ها و موضوعات کلیدیست. به طوری که استفاده کننده بعداز ورود به تارنما، جذب آن گردیده و در عین اکنون تارنما نیز مبتنی بر الگوریتم های پیشنهادی گوگل پباده سازی گردیده باشد.

موتورهای کاوش همواره در اکنون تغییر تحول می‌باشند و سئوکار ها باید متناسب با آن داده ها خویش را آپدیت نمایند. در اینجا با به کار گیری از یک نمونه ماهیت فعالیت را به شما نشان خوا‌هیم بخشید. مثلا کلمه و واژه کلیدی \"سئو\" را در لحاظ بگیرید. حاصل کاوش برای این کلمه و واژه در سالهای قبل این چنین بود:

 

در آن عصر (سال 2011) در مرتبه یک و دو تارنما های ویکی پدیا و گوگل قرار داشتند و سایر نتیجه ها کاوش نیز وابسته به ماشین کرایه ای های سرویس ها seo بود. ولی امروزه حاصل کاوش برای این واژه و کلمه تماما مختلف به حیث میرسد و به صورت ذیل میباشد:

 

و در‌پی به صورت تحت می‌باشد:

 

با یک نگاه متوجه می شویم که هیچ تاکسی سرویس ها سئویی دیگر فی مابین نتیجه ها برگه اولیه قرار ندارد و در ازای جای خویش را به وبسایت های آموزشی داده اند.

گوگل متوجه شد، اشخاصی که واژه بهینه سازی را کاوش می‌نمایند اکثر اوقات در ادامه کلیک بر روی تارنما هایی می باشند که اطلاعاتی را دراین باره ارائه میدهند. به این ترتیب الگوریتم گوگل در‌این جهت تغییر‌و تحول یافت، به شکلی که پاسخگوی این منظور یوزرها باشد.

یک سئوکار ماهر باید توانا به شناسایی این تغییرات باشد، معنا آنها‌را شعور کرده و استراتژی های نو متناسب با آن ها برای یک تارنما احوال نماید. به همین ادله بخش اعظمی از ماشین کرایه ای های سرویس ها بهینه سازی از این پس بود که به توسعه و گسترش بخش بلاگ و فراگیری seo خویش پرداختند.

یک کارشناس seo یا این که متخصص seo دقیقا چه کاری انجام میدهد؟
فاکتورهای متعددی برای مرتبه دهی به تارنما ها موجود هست و فهم اینکه کدام فاکتور بیشترین تاثیر را بر جايگاه یک وب سایت مشخص و معلوم داراست، عمل بسیار سختیست. عمل یک کارشناس بهینه سازی یا این که به عبارتی seo عمل، با تنها یک‌سری ترفند و بک لینک و پیوند در وب خلاصه نمیشود. یک بهینه سازی عمل باید همواره در‌پی لغت ها کلیدی دوست داستنی باشد و منش هایی را برای ارتقا ترافیک وب سایت تولید نماید. در‌پی این ارتقاء ترافیک نیز احتمال برخورداری از مشتری طولانی تر می‌گردد.

سئو تارنما شما برای موتورهای کاوش در معنای دانایی از این فاکتور ها و راه‌اندازی تاکتیک های نو و متناسب با آنهاست. با این حالا با تغییر و تحول خط مش عمل موتورهای کاوش، دیگر نمی قدرت به نحوه های seo کهن اتکا کرد. seo امروزی چیزی بیش تر از اتکا به عبارات کلیدی و متا تگ هاست.

فاکتورهای متعددی موجود است که سئوکار ها بایستی بر آن مسلط باشند و این قضیه مهارت بالایی را می طلبد. در صورتی‌که این مورد ها در سطح ها ذیل تری بخواهیم بیان کنیم، در شرایط کلی یک کارشناس seo باید توانمند به شعور موردها پایین باشد:

چرا لینک و پیوند ها مهم میباشند
seo داخلی به چه شکل بر جايگاه ورقه تاثیرگذار میباشد
سئوی خارجی چه گونه بر سکو کاغذ تاثیرگذار میباشد
چرا ساخت و بازاریابی محتوا برای هر جور بازاریابی آنلاینی ضروریست
چه‌گونه شبکه‌های‌اجتماعی بر روی بهینه سازی تاثیر گذارند
آیا تبلیغات کلیکی بها هزینه کردن دارا‌هستند؟
به چه شکل از طریق های امروزی مانند seo کلیپ بایستی بهره برد؟
یک سئوکار ماهر همیشه در حالا مخلوط این طریق ها برای کسب شایسته ترین سود میباشد و همواره در‌پی ارتقاء داده ها خویش در مسئله seo می‌باشد. در صورتیکه در پی یک بهینه سازی عمل ماهر می باشید میتوانید با تماس گرفته و از کارشناسان ما، مشورت بگیرید.



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت

درین برگه شما می بایست دو نصیب مهم را لبریز فرمائید که نصیب نخستین مرتبط با نام اینترنت‌وب سایت شماست که در به عبارتی مرحله نصب گوگل آنالیتیکس نیز آن را وارد کرده‌اید. بخش دوم آن نیز مرتبط با سرزمین میباشد که بایستی در آن مرزوبوم ایالات متحده را تعیین فرمایید و در آخر بایستی تیک مرتبط با مطالب و نوشته‌های همسان با اینترنت‌وب سایت خویش را نیز فعال نمائید. بعد از انجام این مرحله به نصیب نام نویسی یا این که فعال‌ساز‌ی یک کانتینر هدایت میشوید و بایستی Container متبوع خویش را در تگ منیجر تولید نمائید. برای انجام آن، فعالیت چندان مشقت نخواهید داشت و با کامل شدن مرحله پیشین، به سراغ این مرحله می روید که تصویر آن در بخش تحت آورده شده‌است.


 
در اینجا هم مانند مرحله قبلی بایستی یک نام برای کانتینر خویش گزینش نمائید و در نصیب زیر آن معلوم نمایید که‌این کانتینر برای چه سرویسی قابل به کار گیری میباشد. به عنوان مثالً در حالتی‌که می خواهید که‌این کانتینر برای یک اینترنت‌وبسایت تولید فرمائید، بایستی آیتم web را تعیین فرمایید. با تعیین این آیتم، نصیب‌های دیگری برای شما ظواهر خواهد شد که در آن می بایست دامنه و چندین آیتم دیگر را در آنان وارد فرمائید تا بتوانید در روند بعدی از آن‌ها به کارگیری نمایید. پیرو دکمه create یا این که تولید را بزنید و حساب شما به همپا یک کانتینر ساخت میشود.
نکته‌ای که دراین باره موجود است این میباشد که برای ایجاد کانتینرهای متفاوت محدودیتی نیست و می توانید در قالب‌های مختلفی مانند اینترنت‌تارنما‌ها و یا این که نرم افزار‌ها این کانتینرها را ساخت نمائید. جذاب میباشد بدانید که برای هرکدام از این کانتینرها این بخت به شما داده می گردد که فضای داخلی آنها را بازنویسی نمائید و به صورت دلخواه آن ها را تغییر‌و تحول دهید.


 ساخت کد جاوا اسکریپت و افزودن آن به اینترنت‌وبسایت زمانی که کانتینر شما ساخت شد و به‌این سود رسیدید که تگ منیجر تولید گردیده برای عمل شما مطلوب میباشد، یک کد جاوا اسکریپت به شما می دهد که می توانید از آن به کارگیری فرمائید. ولی در نصیب بالا و در کنار اسم حساب کاربری شما یک آیدی یا این که کد شناسایی کانتینر داده شده‌است که قالب آن به طور GTM-XXXX میباشد. با کلیک بر روی این کد وارد ورقه نصب تگ منیجر میشوید و قابلیت دسترسی شما به کد جاوا اسکریپت مهیا میگردد.
 همان گونه که راجع به طرز نام نویسی گوگل آنالیتیک در وردپرس انجام دادید، در اینجا نیز بایستی کد متبوع را اسکن فرمایید و آن را در همگی صفحه ها اینترنت‌وبسایت خویش بعداز تگ مقدمه یا این که به عبارتی تگ قرار دهید. با انجام این عمل بخش اصلی نام نویسی شما انجام گرفته و میتوانید از درستی انجام به تثبیت‌اسم خویش اطمینان داشته باشید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت  درصورتی که قصد دارید برگه‌ای از اینترنت‌وب سایت خویش را تغییر‌و تحول نشانی دهید حتماً ریدایرکت طریق قابل قبولی برای انجام این عمل میباشد. یاور ما باشید تا در یک نوشته‌ی علمی‌‌ی دیگر از خصوصی مقاله‌ها seo، بازنگری کنیم ریدایرکت چه می باشد؟ و چه کاربردی داراست؟

ریدایرکت چه است؟
ریدایرکت (Redirect) روشی برای انتقال یوزرها از یک نشانی به نشانی نو میباشد. در‌صورتی‌که در یک کلمه و واژه بخواهیم بگوییم ریدایرکت چه است؟ می‌قدرت اعلام‌کرد ریدایرکت به عبارتی تغییر‌و تحول نشانی میباشد.

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که بخواهید نشانی یک نوشته را تغییر تحول دهید. ولی پس از تغییر و تحول نشانی یوزرها اینترنت‌تارنما شما چطور بایستی به نشانی تازه دسترسی داشته باشند؟! کاربرانی که به نشانی گذشته مراجعه می‌نمایند با خطای ۴۰۴ و پیدا نشدن نشانی مواجه میگردند! پس چاره چه می باشد؟

جواب سوال ریدایرکت میباشد. هنگامی که شما یک نشانی را به نشانی جدیدی ریدایرکت می کنید یوزرها و موتورهای کاوش بعداز مراجعه به نشانی اولیه به صورت اتوماتیک به نشانی نو منتقل می گردند.

ریدایرکت چه میباشد؟

ریدایرکت چه کاربردی دارااست؟
ریدایرکت روشی میباشد که موجب میگردد از چهره دادن خطای ۴۰۴ در اینترنت‌وب سایت شما تا حد متعددی خودداری شود و با حذف صفحه های، مشکلی در بهینه سازی تارنما تولید نشود. ولی این شیوه در ۳ آیتم کاربرد داراست:

۱- تغییر تحول دامنه
در شرایطی‌که قصد تغییر‌و تحول دامنه‌ی اینترنت‌تارنما خویش را دارید بهتر میباشد بعداز تنظیم‌ی دامنه‌ تازه، نشانی دامنه‌ی فعلی را روی دامنه‌ی نو ریدایرکت فرمائید. در‌این‌صورت یوزرها فعلی خویش را هم مراقبت خواهید کرد و بخشی از اعتبارات دامنه‌ی فعلی شما به دامنه‌ی نو انتقال مییابد.

۲- تغییر‌و تحول نشانی صفحه های
در شرایطی که که بخواهید نشانی برگه‌ای را تغییر‌و تحول دهید بهتر میباشد نشانی فعلی به کاغذ‌ی نو ریدایرکت ۳۰۱ شود.

۳- رفع محتوای تکراری
ممکن میباشد در وب سایت شما تعدادی کاغذ با نشانی‌های متعدد ولی محتوای یکسان وجود داشته باشد. معمولاً این خلل در صفحه ها بایگانی برچسب‌هایی که کمتر مستعمل‌اند موجود هست.

برای حل این نقص‌ هم بایستی برچسب‌ها یا این که صفحه ها تکراری حذف گردیده و نشانی آن ها برگه‌ اصلی ریدایرکت شود.


اشکال ریدایرکت
ریدایرکت‌های متعددی مثل ۳۰۱، ۳۰۲، ۳۰۷، ۳۰۸ و … وجود دارا‌هستند که ما درین نوشته‌علمی به معرفی کاربردی‌ترین‌ آن ها یعنی ریدایرکت ۳۰۱ و ریدایرکت ۳۰۲ میپردازیم.

۱- ریدایرکت ۳۰۱ یا این که دایم
اشکال ریدایرکت
در شرایطی‌که قصد تغییر تحول نشانی صفحاتی را به طور دایم و دائمی دارید ریدایرکت ۳۰۱ مطلوب‌ترین رویکرد میباشد. هنگامی که شما برای برگه‌ای ریدایرکت را فعال می کنید یوزرها و موتورهای کاوش را به نشانی تازه انتقال می‌دهید. این زمینه سبب می گردد ضمن مراقبت بازدیدکنندگان کاغذ، به انتقال اعتبار ورقه هم یاری دهد.

همانگونه که میدانید گوگل برای هر برگه از وبسایت شما امتیازی در لحاظ میگیرد. در شرایطی‌که شما ورقه‌ را سوای ریدایرکت کردن، تغییر‌و تحول نشانی دهید این امتیاز برای آن ورقه از در میان می‌رود.
البته در چهره به کارگیری از ریدایرکت ۳۰۱ بخش متعددی از اعتبار کاغذ منتقل خواهد شد. بدین ترتیب برای صفحه ها گرانبها خویش بی تردیدً از این نحوه به کار گیری فرمایید.

۲- ریدایرکت ۳۰۲ یا این که موقت
در‌حالتی که صفحاتی در تارنما خویش دارید که سازه به هر دلیلی به طور موقت در دسترس نیستند از ریدایرکت ۳۰۲ به کارگیری فرمایید. این فعالیت سبب میشود یوزرها با مراجعه به آن ورقه به خطای ۴۰۴ بر نخوردند و به کاغذ‌ی دلخواه شما منتقل شوند.

خطای ۴۰۴ چه چیزی است و به چه شکل رفع میشود؟

این دسته ریدایرکت به موتورهای کاوش می‌فهماند که‌این ورقه به طور موقت در دسترس وجود ندارد. ولی اعتنا فرمایید که‌این دوران دوره نباید طولانی شود.


Canonical چه چیزی است؟
معمولاً نحوه دیگری که برای انتقال صفحه ها پیشنهاد میشود به کارگیری از تگ rel=canonical میباشد. در‌این نحوه تگی در کدهای ورقه بیشتر میشود که به موتورهای کاوش اعلام می کند این ورقه ورژن‌ی اصلی وجود ندارد و بایستی به نشانی دیگری برای ایندکس مطالب بروند.

تفاوت این طرز با ریدایرکت‌های قبلی این میباشد که درین نحوه استفاده کننده به کاغذ‌ی نو انتقال نمی‌یابد.

درواقع یوزرها میتواند هر دو برگه را ببنید و اجباری در انتقال استفاده کننده به نشانی نو نیست. البته موتورهای کاوش به ورقه‌ی دارنده این تگ به دیده یک محتوای فرعی نگاه می کند که نباید ایندکس شود!

این شیوه هنگامی کاربرد دارااست که شما قصد دارید ایرادات محتوای تکراری (duplicate content) را حل فرمایید.


طرز انجام Redirectها
فرض نمائید قصد داریم نشانی adminesite.com/oldpage را روی نشانی adminesite.com/newpage ریدایرکت کنیم. در‌این‌حالت‌ کافیست به پوشه htaccess. وبسایت خویش در سرور مراجعه کنیم و کد ذیل را درین فولدر بنویسیم.

redirect 301 /OldPage /NewPage
1
redirect 301 /OldPage /NewPage
ریدایرکت ۳۰۲ هم به همین طرز انجام میگردد. کافیست به فولدر htacess. وب سایت خویش مراجعه کرده و کد پایین را برای نشانی صفحه های وب سایت خویش بنویسید.

redirect 302 /OldPage /NewPage
1
redirect 302 /OldPage /NewPage
اعتنا داشته باشید که از ریدایرکت‌های زیاد و زنجیره‌ای اجتناب نمائید. این عمل اثر منفی روی seo اینترنت‌وبسایت شما میگذارد.
ملازمان گرامی، برای مطالعه‌ی مطالب طولانی تر از seo به زمان‌ فراگیری مجانی بهینه سازی رجوع‌نمایید.



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت  درصورتی که قصد دارید برگه‌ای از اینترنت‌وب سایت خویش را تغییر‌و تحول نشانی دهید حتماً ریدایرکت طریق قابل قبولی برای انجام این عمل میباشد. یاور ما باشید تا در یک نوشته‌ی علمی‌‌ی دیگر از خصوصی مقاله‌ها seo، بازنگری کنیم ریدایرکت چه می باشد؟ و چه کاربردی داراست؟

ریدایرکت چه است؟
ریدایرکت (Redirect) روشی برای انتقال یوزرها از یک نشانی به نشانی نو میباشد. در‌صورتی‌که در یک کلمه و واژه بخواهیم بگوییم ریدایرکت چه است؟ می‌قدرت اعلام‌کرد ریدایرکت به عبارتی تغییر‌و تحول نشانی میباشد.

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که بخواهید نشانی یک نوشته را تغییر تحول دهید. ولی پس از تغییر و تحول نشانی یوزرها اینترنت‌تارنما شما چطور بایستی به نشانی تازه دسترسی داشته باشند؟! کاربرانی که به نشانی گذشته مراجعه می‌نمایند با خطای ۴۰۴ و پیدا نشدن نشانی مواجه میگردند! پس چاره چه می باشد؟

جواب سوال ریدایرکت میباشد. هنگامی که شما یک نشانی را به نشانی جدیدی ریدایرکت می کنید یوزرها و موتورهای کاوش بعداز مراجعه به نشانی اولیه به صورت اتوماتیک به نشانی نو منتقل می گردند.

ریدایرکت چه میباشد؟

ریدایرکت چه کاربردی دارااست؟
ریدایرکت روشی میباشد که موجب میگردد از چهره دادن خطای ۴۰۴ در اینترنت‌وب سایت شما تا حد متعددی خودداری شود و با حذف صفحه های، مشکلی در بهینه سازی تارنما تولید نشود. ولی این شیوه در ۳ آیتم کاربرد داراست:

۱- تغییر تحول دامنه
در شرایطی‌که قصد تغییر‌و تحول دامنه‌ی اینترنت‌تارنما خویش را دارید بهتر میباشد بعداز تنظیم‌ی دامنه‌ تازه، نشانی دامنه‌ی فعلی را روی دامنه‌ی نو ریدایرکت فرمائید. در‌این‌صورت یوزرها فعلی خویش را هم مراقبت خواهید کرد و بخشی از اعتبارات دامنه‌ی فعلی شما به دامنه‌ی نو انتقال مییابد.

۲- تغییر‌و تحول نشانی صفحه های
در شرایطی که که بخواهید نشانی برگه‌ای را تغییر‌و تحول دهید بهتر میباشد نشانی فعلی به کاغذ‌ی نو ریدایرکت ۳۰۱ شود.

۳- رفع محتوای تکراری
ممکن میباشد در وب سایت شما تعدادی کاغذ با نشانی‌های متعدد ولی محتوای یکسان وجود داشته باشد. معمولاً این خلل در صفحه ها بایگانی برچسب‌هایی که کمتر مستعمل‌اند موجود هست.

برای حل این نقص‌ هم بایستی برچسب‌ها یا این که صفحه ها تکراری حذف گردیده و نشانی آن ها برگه‌ اصلی ریدایرکت شود.


اشکال ریدایرکت
ریدایرکت‌های متعددی مثل ۳۰۱، ۳۰۲، ۳۰۷، ۳۰۸ و … وجود دارا‌هستند که ما درین نوشته‌علمی به معرفی کاربردی‌ترین‌ آن ها یعنی ریدایرکت ۳۰۱ و ریدایرکت ۳۰۲ میپردازیم.

۱- ریدایرکت ۳۰۱ یا این که دایم
اشکال ریدایرکت
در شرایطی‌که قصد تغییر تحول نشانی صفحاتی را به طور دایم و دائمی دارید ریدایرکت ۳۰۱ مطلوب‌ترین رویکرد میباشد. هنگامی که شما برای برگه‌ای ریدایرکت را فعال می کنید یوزرها و موتورهای کاوش را به نشانی تازه انتقال می‌دهید. این زمینه سبب می گردد ضمن مراقبت بازدیدکنندگان کاغذ، به انتقال اعتبار ورقه هم یاری دهد.

همانگونه که میدانید گوگل برای هر برگه از وبسایت شما امتیازی در لحاظ میگیرد. در شرایطی‌که شما ورقه‌ را سوای ریدایرکت کردن، تغییر‌و تحول نشانی دهید این امتیاز برای آن ورقه از در میان می‌رود.
البته در چهره به کارگیری از ریدایرکت ۳۰۱ بخش متعددی از اعتبار کاغذ منتقل خواهد شد. بدین ترتیب برای صفحه ها گرانبها خویش بی تردیدً از این نحوه به کار گیری فرمایید.

۲- ریدایرکت ۳۰۲ یا این که موقت
در‌حالتی که صفحاتی در تارنما خویش دارید که سازه به هر دلیلی به طور موقت در دسترس نیستند از ریدایرکت ۳۰۲ به کارگیری فرمایید. این فعالیت سبب میشود یوزرها با مراجعه به آن ورقه به خطای ۴۰۴ بر نخوردند و به کاغذ‌ی دلخواه شما منتقل شوند.

خطای ۴۰۴ چه چیزی است و به چه شکل رفع میشود؟

این دسته ریدایرکت به موتورهای کاوش می‌فهماند که‌این ورقه به طور موقت در دسترس وجود ندارد. ولی اعتنا فرمایید که‌این دوران دوره نباید طولانی شود.


Canonical چه چیزی است؟
معمولاً نحوه دیگری که برای انتقال صفحه ها پیشنهاد میشود به کارگیری از تگ rel=canonical میباشد. در‌این نحوه تگی در کدهای ورقه بیشتر میشود که به موتورهای کاوش اعلام می کند این ورقه ورژن‌ی اصلی وجود ندارد و بایستی به نشانی دیگری برای ایندکس مطالب بروند.

تفاوت این طرز با ریدایرکت‌های قبلی این میباشد که درین نحوه استفاده کننده به کاغذ‌ی نو انتقال نمی‌یابد.

درواقع یوزرها میتواند هر دو برگه را ببنید و اجباری در انتقال استفاده کننده به نشانی نو نیست. البته موتورهای کاوش به ورقه‌ی دارنده این تگ به دیده یک محتوای فرعی نگاه می کند که نباید ایندکس شود!

این شیوه هنگامی کاربرد دارااست که شما قصد دارید ایرادات محتوای تکراری (duplicate content) را حل فرمایید.


طرز انجام Redirectها
فرض نمائید قصد داریم نشانی adminesite.com/oldpage را روی نشانی adminesite.com/newpage ریدایرکت کنیم. در‌این‌حالت‌ کافیست به پوشه htaccess. وبسایت خویش در سرور مراجعه کنیم و کد ذیل را درین فولدر بنویسیم.

redirect 301 /OldPage /NewPage
1
redirect 301 /OldPage /NewPage
ریدایرکت ۳۰۲ هم به همین طرز انجام میگردد. کافیست به فولدر htacess. وب سایت خویش مراجعه کرده و کد پایین را برای نشانی صفحه های وب سایت خویش بنویسید.

redirect 302 /OldPage /NewPage
1
redirect 302 /OldPage /NewPage
اعتنا داشته باشید که از ریدایرکت‌های زیاد و زنجیره‌ای اجتناب نمائید. این عمل اثر منفی روی seo اینترنت‌وبسایت شما میگذارد.
ملازمان گرامی، برای مطالعه‌ی مطالب طولانی تر از seo به زمان‌ فراگیری مجانی بهینه سازی رجوع‌نمایید.



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 | نظرات ()