نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت از این مشاجره‌ها که بگذریم، به حیث شما انتقال نشانی با ریدایرکت 301 در وردپرس چه اثری بر سئوی وب سایت داراست؟

در قبلی با تغییر‌و تحول نشانی و به کارگیری از ریدایرکت 301 در وردپرس کلیه ما نگران می‌شدیم. حتی‌د‌ر بعضی موردها مشاهده می‌گردد اکثری به جهت همین کاهش مرتبه پروتکل وب سایت خویش را از HTTP به HTTPS تغییر و تحول نداده‌اند که ابدا حادثه جالبی وجود ندارد. چون با این تغییر تحول مرتبه وب سایت چندین درصدی کاهش پیدا کرده و ضربه‌ای به آن وارد می شد. همین فرمان در اکثری موردها سبب به کارگیری از نشانی‌های بی‌ربط گردیده و ما‌را از روال صحیح و استاندارد به دور می کرد. ولی اینک گوگل اعلام کرده که به هیچ وجه مشکلی با این زمینه ندارد و با انجام عملیات ریدایرکت چه برای نشانی‌های داخلی تارنما و چه برای دامنه، خطری درپی ندارد.

ریدایرکت 301 یا این که 302
به عبارتی‌طور که ریدایرکت 301 موجود هست، ریدایرکت 302 نیز وجود دارد. صرفا تفاوت این دو در موقتا و قطعی بودن آن میباشد. در واقع ریدایرکت 301 در وردپرس یک تغییر و تحول نشانی اثبات و قطعی میباشد البته در 302 این‌چنین وجود ندارد. یعنی تماما موقتا میباشد و بایستی حواستان باشد که اشتباهی به جای یکدیگر به فعالیت نبرید تا سبب ساز به وجود داخل شدن خطاها و خسارت رساندن به جايگاه تارنما نشود.

البته از هر دو طریق هم که به کار گیری فرمایید سازه به ضابطه نو گوگل با هیچ کاهش جايگاه‌ای مواجه نمی‌گردید. البته مورد‌ای که می بایست به آن دقت نمایید این میباشد که برای هر کاغذ‌ای قرار وجود ندارد این فعالیت را انجام دهید یا این که از این قابلیت و امکان به وفور به کارگیری نمایید. عملکرد فرمایید مدام با صرفه فعالیت فرمایید. اینکه بخواهید ریدایرکت 301 در وردپرس را به هر ورقه نامرتبطی بدهید، حتما سکو‌ای اخذ نمیکنید و به اختلال برمی‌خورید. پس ظریف باشید می بایست انتقال نشانی با ریدایرکت 301 در وردپرس را به سیرتکامل‌ای اجرا نمائید که ترافیک از ورقه قبلی به برگه نو منتقل شود خیر اینکه پاک بشود.

با این ۶ مبادرت او‌لین وبسایت گوگل باشید
چه هنگامی می بایست از ریدایرکت 301 به کارگیری کنیم؟
بهتر میباشد بدانیم که چه هنگامی دقیقا می بایست از ریدایرکت 301 استعمال کنیم و چه وقتی استعمال از آن اثرگذار میباشد؟ در بنا شده در یک‌سری گزینه به کارگیری از این مدل ریدایرکت ضروری میباشد:

دایرکتوری مسیر نصب وردپرس خویش را تغییر و تحول دادید.
وقتی که دامنه تارنما خویش را عوض میکنید.
هنگامی که ساختار لینک یکتای مطالب را تغییر و تحول می‌دهید و میخواهید یوزرها به پست تازه منتقل شوند.
در‌صورتی‌که که میخواهید یک مقصد کانونی را روی ورقه اصلی خویش نگهداری نمایید.
فواید استعمال از ریدایرکت 301 در تارنما
redirect- فواید به کارگیری از ریدایرکت
فواید استعمال از ریدایرکت 301
اکنون میخواهیم ببینیم به کارگیری از ریدایرکت 301 در وب سایت دقیقا چه سودی به حالا وب سایت ما دارااست و در واقع به چه دردی می خورد.

تجربه یوزرها در بازدید از وب سایت شما
هنگامی که شما نشانی‌هایی را در وب سایت خویش تغییر تحول می‌دهید، قطعا نشانی پیشین ما ایراد 404 مواجه می گردد و یوزرها با مشاهده آن با یک برگه 404 مواجه گردیده که حقیقتا برای شما خطرناک میباشد. چون آن را خیلی سریع رها کرده و بیخیال وبسایت شما می گردند. برای اینکه یوزرها خویش را از دست ندهید، بی تردید از انتقال نشانی با ریدایرکت 301 در وردپرس به کار گیری فرمائید.

موجودیت در موتورهای کاوش
مطالب و صفحه های وبسایتتان در موتورهای کاوش بعداز چندی ایندکس خواهد شد. شایسته ترین مورد پس از تغییر تحول نشانی‌ها، استعمال از ربدایرکت 301 میباشد تا خللی در تلاش تارنما به وجود نیاید و گوگل متوجه میشود که نشانی پیشین به نو منتقل شده‌است. تنها پاره ای عصر می برد تا این مورد بوسیله گوگل سنجیده شود.

مشکلات رایجی که در ریدایرکت 301 می بایست رعایت کنیم
تا اینجا به ترازو اهمیت ریدایرکت 301 پی بردیم البته مشکلات رایجی موجود هست که ممکن میباشد مرتکب گردید. به این ترتیب برای اینکه مبتلا چنین خطاهایی نشوید، بد وجود ندارد با آنها آشنا گردید.



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت مدام نگاه و عکس العمل نخستین خیلی اهمیت دارااست.تا به درحال حاضر گردیده که وارد وبسایتی برای اولی توشه شوید و سریعا آن را سوراخ فرمائید؟علت آن چی بوده؟شما می بایست از استعمال عناصری که بایستی منصرف کردن استفاده کننده از بازدید سایتتان می‌گردد دوری کنید.مهم ترین عنصر یا این که مساله که خیلی استفاده کننده را اذیت می‌نماید زیاد سخن کردن درباره ی یک مقاله می‌باشد یا این که نظرخواهی های و سوال های متداول از استفاده کننده که او‌را خسته و اذیت می‌نماید. مثلا به کارگیری از پاپ های سوالی بسیار برای بدست آوردن لحاظ استفاده کننده در خصوص مساله ای مختص.

این جور تکنیک اثر منفی روی سئوی سایت شما داراست. شما نخستین از تمامی بایستی انتخاب فرمایید که چه مقدار میخواهید استفاده کننده را مشغول مسائل و فعالیت خویش فرمائید و اینکه اذن بدید استفاده کننده با میل خودش در نظرخواهی و کار های تارنما شما کمپانی کند. به فعالیت بردن این مسائل سبب ساز سوراخ سریع استفاده کننده میگردد و این سوراخ سریع درجه های منفی از دید گوگل دارااست که به راحتی می‌توانید در گوگل آنالیتیکس سود آن را مشاهده کنید.

5. استعمال ازکلمات کلیدی
با اینکه گوگل چندسالی میباشد که بیان کرده متا عبارات کلیدی خویش را حذف نموده است ولی هنوز استعمال از لغات کلیدی تاثیر گذارمی باشد. مهم ترین نکته ای که می بایست در لغات کلیدی رعایت کرد، تعادل در به کارگیری و پی بردن اینکه در کدام مکان از آن به کارگیری نماییم.

تیتر برگه

او‌لین مکانی که بایستی واژه و کلمه کلیدی به کارگیری گردد و رده مهمی را در بهینه سازی داخل ورقه داراست، تیتر کاغذ است. واژه و کلمه یا این که عبارتی بایستی تگ تیتر به کارگیری گردد که بیشترین کاوش را داراست یعنی اینکه واژه اصلی که می‌خواهید استفاده کننده با جستجوی آن وارد وبسایت شما گردد، در اینجا می بایست قرار گیرد.مهم ترین نکته ای که بایستی درنظر بگیرید، تناسب داشتن تیتر ورقه با محتویات و ساختار وبسایتتان میباشد زیرا در صورتی‌که این تناسب وجود نداشته باشد، گوگل شما‌را جریمه خواهد کرد و اعتماد استفاده کننده را از دست خواهید بخشید.

محتوای برگه، پیوند های فرنگی، تگ Alt و نشانی توشه کاغذ

خیلی معمولی ولی حیاتی وضروری! به عمل بردن لغات کلیدی اصلی در کاغذ ولی با چگالی و تکنیک های یگانه که سایت شما از طرف گوگل به خیال و خاطر اسکن بودن مقاله، اسپم نگردد. لینک و پیوند های فرنگی یا این که لینک و پیوند های درون کاغذ می بایست از روش کلمه ها کلیدی به هم دارای ربط شوند. مهم‌ترین مساله ای که می بایست رعایت فرمایید به کارگیری از تگ Alt در عکسها می باشد.ممکن میباشد کاربری عکس را گزینه کاوش قرار دهد چنانچه سایت شما جايگاه خیر داشته باشد و همینطور از عبارت کلیدی در عکسهای به کار گیری کرده باشید، عکس شما تحت عنوان اولی اکران داده خواهد شد.نشانی توشه بهتر میباشد که به انگلیسی باشد و از عبارات کلیدی فرنگی که جایگزین میباشند البته به طور مختصر به کار گیری گردد.

کلیه این پیوند ها و به کاربردن کلمه ها کلیدی می بایست در اختیار گرفتن گردد به گونه ای که از طرف گوگل جریمه و اسپم نگردیم.

6. موضوعات مربوط به انگیزه
تا به درحال حاضر برای شما اتفاق افتاده که دنبال مطلبی یگانه بودید ولی هیچ کدام از وبسایتهایی که به وسیله کاوش بالا آمده اند به هیچ وجه راجع‌به جستجوی شما مطلبی ندارند!! به عنوان مثال شما به جستجوی عبارت \"دکان جامه مردانه \" میپردازید ولی وبسایتی که به شما نمایش داده میشود، هیچ ارتباطی با دکان خرقه مردانه ندارد و هیچ سیرتکامل وسائل مربوط به مردانه به فروش نمی رساند یعنی صرفا واژه و کلمه کلیدی در تیتر مستعمل میباشد. هرچند در چندسال اخیر گوگل به محتوای وبسایتها اهمیت ویژه ای داده و چنین تارنما هایی جریمه گردیده اند ولی چنانچه محتوایی سایت شما هیچ تناسبی نداشته باشد با کلماتی که استفاده کننده از روش کاوش وارد وب سایت شما می‌گردد، سریعا سایت شما‌را شکاف خواهد کرد که از نگاه گوگل به خیال و خاطر بونس ریت بالا جریمه خواهید شد.

7.سئو قطعه ها
تنی چند از مناطق و قعطه ها در کاغذ تارنما میباشند که از حیث تکنیک seo فوق العاده مهم می‌باشند.درین بخش می‌خواهیم به باز‌نگری مختصر این موردها مهم که از نکات مهم seo داخل کاغذ می باشند بپردازیم:

موادتشکیل دهنده seo باطن ورقه

عنصرها اول بهینه سازی داخل کاغذ تگ تیتر و توضیح می‌باشند که دراین خصوص پیش از این توضیحاتی داده شده‌است.ولی نشانی توشه...

بارها مشاهده گردیده که وبسایتها از نشانی توشه های طولانی و غیر قابل فهم استعمال میکنند.وجود این نشانی بارهای غیر قابل فهم علاوه بر اینکه سبب ساز سردرگمی یوزرها می‌شود، از لحاظ گوگل نیز ممکن میباشد جریمه شوید.به عمل بردن لغت ها قابل ادراک و همینطور لغات کلیدی درون آن و وجود نشانی پوشه های مطلوب از کارداران یک نشانی توشه خوب هست.

مورخ تکثیر

بارها پیش اومده که اشخاص دنبال دسته های نو و نمونه سال 2020 می‌باشند و در گوگل عبارت \" مدلهای تازه جامه در 2020\" کاوش مینمایند.مورخ تکثیر عکس ها و متن های شما خیلی مهم میباشد زیرا گوگل براساس مورخ نشر مطالب، شایسته ترین مطالب و عکس ها را نشان میدهد.



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت گوگل وبمستر یک کدام از ابزارهای باز نگری بدون پول سایت است که برای مدیریت کامل تر صفحات ایندکس شده ارائه شده و ابزاری مناسب برای طراحان تارنما و گسترش دهندگان وب است. این ابزار به کسب و کارهای اینترنتی امداد می‌نماید تا با ثبت وبسایت در گوگل وبمستر بانکی از آمار و اطلاعات وب سایت را در دست داشته باشند و به استانداردهای گوگل نزدیک تر شوند و تجارت الکترونیک خود را قادر تر کنند. در نوشته های قبل به فراگیری گوگل وبمستر تولز به صورت بی نقص پرداخته شده است. در‌این نوشته از سایت سئو قصد داریم به مزیت ثبت وب سایت در گوگل وبمستر بپردازیم.

 

چرا گوگل وبمستر تولز اهمیت دارااست؟
کسب اطمینان از اینکه گوگل به سایت شما دسترسی دارااست و محتوا تازه شما را بازبینی می‌نماید.
ایجاد و مانیتور کردن مطالبی که می‌خواهیم در برگه نتیجه ها گوگل بصورت گرافیکی نمایش داده شوند.
حفظ و نگه داری از سایت با کمترین درصد خطا برای افزایش سعی در موتور جستجوی گوگل.
برطرف کردن ایرادات امنیتی وب سایت.
باز بینی اینکه گوگل به چه شکل وبسایت شمارا می بیند.
کدام پرس و جو ها ترافیک بیشتری را به وبسایت شما روانه می کنند.
باز‌بینی اینکه آیا سایت شما کارایی لازم را در موبایل داراست یا خیر؟


چه افرادی می‌توانند از گوگل وبمستر به کارگیری کنند؟
این ابزار مناسب استفاده صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، طراحان سایت و سئوکاران و یا افرادی که راجع‌به seo وب سایت فعالیت مینمایند، برنامه نویسان وب و برنامه نویسان گوشی می باشد.

 

مزیت ثبت وبسایت در وبمستر گوگل
1. ارائه نقشه وبسایت به گوگل
توسط گوگل وبمستر تولز می‌توانید نقشه وب سایت خود را در گوگل ثبت کنید، این فقط راه ثبت نقشه تارنما در گوگل است. با ثبت نقشه وب سایت خود، صفحه ها شما سریع تر بوسیله گوگل بررسی میشوند.

 

2. ایندکس سریع وب سایت
ایندکس وب سایت در گوگل کاری وقتگیر می باشد و دوره بعد از ظهر مشخصی ندارد. در واقع گوگل دوره عصر ایندکس را مشخص و معلوم مینماید البته شما توسط وبمستر می توانید تارنما خود را در کمتر از چند دقیقه در گوگل ثبت کنید. علاوه بر این میتوانید صفحات تازه سایت را تخت‌گاز در گوگل fetch فرمایید. با این عمل صفحه ها جدید شما سریع تر در جستجوها نمایش داده میشوند. به این گزینه توجه داشته باشید که هر چه وبسایت شما سریع تر ایندکس شود، بازدید سایت نیز افزایش مییابد.

 

3. باز بینی دقیق ترافیک سایت
نمایش آمار مرتبط با بازدید تارنما یک کدام از امکانات خوب گوگل وبمستر می باشد. می توانید وضعیت رویش بازدید تارنما را در تایم های متفاوت با نمودارهای مرتبط با آن مشاهده کنید. علاوه بر ترافیک وب سایت، بازدیدکنندگان و کشور آن ها نیز از طریق وبمستر قابل مشاهده می‌باشند.

 

4. باز بینی مجدد صفحات
توسط گوگل وبمستر می‌توانید درخواست باز‌نگری مجدد صفحات را بدهید. ممکن است شما قصد تغییر عنوان یک کدام از صفحات وب سایت را داشته باشید، بعد از تغییر عنوان همچنان سایت شما با عنوان پیشین در گوگل مشهود است. با درخواست بازبینی مجدد صفحه ها می توانید از گوگل بخواهید که تغییرات نو شما را نظر کند.

 

5. حذف صفحه ها از نتایج جستجو
یکی‌از‌از سایر از کاربردهای وبمستر قابلیت و امکان حذف صفحه های سایت از نتیجه ها جستجو است. این ویژگی برای عصر هایی مناسب است که بایستی یک یا چند کاغذ از وب سایت به دلایل مختلف حذف شوند. البته در حذف صفحات وبسایت بسیار دقت فرمایید چرا‌که ممکن است صفحات ارزشمند از نتایج جستجو حذف شوند و باعث لطمه های جبران ناپذیر به seo شوند.

 

6. مشاهده تعداد بک لینک و پیوند ها
از طریق webmaster میتوانید تعداد و آدرس بک لینک های سایت خود را مشاهده کنید. همچنین کلمه ها کلیدی که بیشترین تعداد بک لینک را دریافت کرده اند نیز قابل مشاهده هستند.

 

7. نمایش تعداد خطاهای وب سایت
شاید بتوان اذعان کرد که بهترین مزیت وبمستر از دید سئوکاران و طراحان سایت مشاهده و باز نگری خطاهای وبسایت می باشد. وبمستر گوگل به شما کمک مینماید تا خطاهای سایت را مشاهده نموده و آن‌ها را برطرف نمائید. خطاهای خزنده گوگل ممکن است بدور از چشم شما اتفاق افتاده باشد و شما از آن بی اطلاع باشید. به وسیله Google webmaster tools می‌توانید از کاهش رتبه خود جلوگیری کنید.

 

8. داده های ساختاری
استراکچر دیتا یا داده های ساختاری، اطلاعاتی می‌باشند که به موتورهای جستجو امداد می‌نمایند که دیدگاه بهتری نسبت به سایت یا یک ایمیل داشته باشند. تاکنون استانداردهای زیادی برای داده های ساختاری ایجاد شده است. به وسیله آنها میتوانیم اطلاعاتی در مورد یک فیلم، نوشته‌ی‌علمی، کتاب و یا …. را به موتورهای جستجو ارائه دهیم.

 

9. کوئری جستجو
کوئری ها در وبمستر دربرگیرنده اطلاعات مهمی در رابطه با بالاترین کلماتی که باعث جستجوی ارگانیک وبسایت شما شده اند می‌باشند و می توانند آمار بسیار مهمی را به شما ارائه دهند.

 

10. تعداد بک لینک ها
با ثبت وبسایت در گوگل وبمستر به راحتی میتوانید متوجه شوید چه وب سایت هایی و به چه اندازه به وب سایت شما پیوند زده اند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت بهینه سازی وب سایت آیا برای کسب جايگاه بالاتر در گوگل فراهم هستید؟ ما قوانینی را به شما می‌گوییم که با قدرت لینکسازی داخلی بیشتر آشنا شوید. بهره این فعالیت با درجه سایت شما درباره است.


عصر جامع فراگیری بهینه سازی

گرد هم آیی ۳: قانون ها لینکسازی داخلی (آکادمی)
درس قبلی
درس بعدی
درین نوشته‌علمی ۹ قانون حرفه‌ای برای بهبود ساختار لینکسازی داخلی وب سایت خود را فرا میگیرید.. هدف اصلی این امر نه تنها روشن کردن یک قضیه پیچیده در سئو بلکه بهبود بازاریابی محتوای شماست. ما در‌این نوشته‌علمی علاوه بر سخن درباره طریق‌های پیوند داخلی با ساختار خوب، درباره ساختار پیوند داخلی هوشمند سروکار هم صحبت میکنیم.

به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات در جذب مشتری نو و استراتژی‌های محافظت مشتری‌های جانور، لینکسازی داخلی باید توسط افراد تازه‌عمل و تازه کار صورت بپذیرد.

پیوند‌های داخلی، برد بهینه سازی را جادو می کنند!

لینکسازی داخلی معمولا به عنوان یکی از تاکتیک‌های نادر ارزش و نادیده گرفته شده در سئو بوده می باشد. درپی ۹ قانون برای لینکسازی را با هم بخوانیم.

قانون شماره ۱: تعداد زیادی کاغذ داخلی ساخت فرمائید
اشتباه اصلی سئو، بازاریابی با محتوای خطا می باشد. مطالب زیاد سبب میشود لینک دهی هم برای شما راحت شود. لطفاً سعی نمائید تا صفحه های با کیفیتی را ساخت فرمائید که کاربران علاقه داشته باشند آن را با دوستان عزیز خود به اشتراک بگذارند.

قانون شماره ۲: از انکر تکست و تصاویر پیوند شده به درستی استعمال کنید
استفاده از متن لنگر (انکر تکست) بسیار عادی است. فقط با متن لنگر خود لغات طبیعی را در مطالب خود تولید نمائید یا از آن ها استفاده کنید، معمولاً بین ۳ تا ۵ کلمه و واژه، عبارت را برجسته نمایید، آن را پیوند دهید و تمام.

متن جانور در پیوند می بایست با عبارات کلیدی مورد نظر در برگه ارجاع شده مطابقت و همخوانی داشته باشد و از کلیه مهمتر دارای ارتباط باشد. زمانی که این عمل به درستی انجام شد، استفاده از متن لنگر سبب ساز ارتقا ارتباط می‌شود و می‌تواند به بهبود محتوا یا مقام وبسایت شما در برگه حاصل موتور جستجو کمک کند.

در صورتیکه می‌خواهید از تصاویر خاصی به خواسته اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی به منظور جلب توجه اضافه استعمال فرمایید، مطمئن شوید که تصاویر به صدق پیوند داده شده و تگ مناسبی دارا‌هستند.

قانون شماره ۳: ارتباط عمیق یک ضرورت است
بهترین و طبیعی‌ترین پیوندها در یک استراتژی بازاریابی محتوا در ساختار عمیق یک وب سایت وجود دارا هستند که دربرگیرنده ورقه اصلی، گروه‌ها و صفحه های شخصی شماست. فعلا ما درباره ی لینک داخلی صحبت می‌کنیم.

با یادآوری این نکته که صرفا باید به صفحات مربوطه در تارنما خود پیوند دهید، این قانون را دنبال نمایید. این کار را بیشتر با اضافه کردن مدل‌بندی‌های اضافه، یا منوهای جانبی به وبسایت انجام دهید.

مراحل عبور از این فرایند گرانبها میتواند بسیار وقت‌گیر باشد ولی ارزش این را داراست که به seo تارنما کمک کند، سایت خود را به عنوان مرجع دسترسی هدایت فرمایید و صفحات مشاهده شده به وسیله هر بازدید کننده را ارتقا دهید.

قانون شماره ۴: پیوندها را در برگه اصلی و صفحات IA رها فرمائید
منظور ما را غلط متوجه نشوید. منظور ما این نیست که دیگر نباید به کاغذ اصلی خود لینک دهید. ما می گوییم صرفا در حالتی که ورقه اصلی یا شرکت شما سیگنال قدرتمندی را به موتورهای جستجو ارسال کند، در غیر این فیس تقویت سئوی کلی وبسایت خود را در حق اولویت قرار دهید.

در صدر با تقویت صفحات داخلی و سپس لینک و پیوند دادن به صفحه اصلی خود این کار را انجام دهید.

صفحاتی که از نظر معماری اطلاعات (IA) بسیار پراهمیت میباشند، صفحاتی می باشند که تنها به اندازه یک کلیک از برگه اصلی فاصله دارا هستند. بدین ترتیب در شرایطی‌که می خواهید اکثر پیوندهای خود را در کاغذ اصلی رها فرمایید، همچنین می بایست درین صفحه های دارای ربط نیز لینک قرار دهید.

هرچه تعداد پیوندهای بیشتری به کاغذ اصلی خود اضافه فرمایید، کیفیت بیشتری به صفحه ها IA شما منتقل میشود. و هرچه پیوندهای بیشتری به صفحه ها IA خود طولانی تر فرمائید، کیفیت بیشتری از سمت نردبان به سوی صفحه اصلی شما منتقل می‌شود.

قانون شماره ۵: رویکرد تمرکز بر کاربر را گسترش دهید
برای اطمینان بخشیدن به کاربر، ارزش و اطلاعات بیشتری به محتوای خود اضافه فرمائید.

افرادی که به فوت و فن لینک و پیوند داخلی تسلط پیدا کرده‌اند، ثابت می‌کنند که یک استراتژی لینکسازی داخلی صحیح جمعاًَ تعامل کاربران را بهبود می‌بخشد. در این‌حالت، اطمینان نتایج نمایید که داشبورد یا برنامه لینک داخلی شما متمرکز بر کاربر است.

صفحاتی ایجاد نمائید تا مطمئن شوید که بازدید‌کننده پیوندی آموزنده را در سایت شما مشاهده مینماید. بعد از آن، پیوندی محکم به صفحات مربوطه ایجاد نمایید تا بازدیدکننده بتواند مطالعه خود را ادامه داده و به صفحه مربوطه بعدی جنبش کند. بهبود تجربه کاربر، حیاتی‌ترین ادله تبدیل در هر وب‌وب سایت یا کمپین بهینه سازی می باشد.

و قدم بعدی اطمینان نتایج کردن از این آیتم است که بازدیدکنندگان زمان بعدازظهر بیشتری را در سایت شما می مانند و با به اشتراک گذاشتن مطالب شما بیش از هر عصر دیگری با وب‌سایت شما سرگرم میگردند.

قانون شماره ۶: لینک و پیوند‌ها، توان سایت را ارتقا می‌دهند
یک استراتژی لینک داخلی کارکشته، در طریق صحیح لینکسازی داخلی به صفحات مرتبط و استفاده از پیوندهای دارای ارتباط، بیشترین قدرت خود را پیدا می نماید. هنگامی که به صورت تروتمیز محتوای مرتبط، موثر و عملی را ساخت میکنید، به یک وب سایت توانمند تبدیل خواهید شد.

برای پیوندهای داخلی می‌قدرت از صفحات غیروابسته به کار گرفت. برای خریداری نمودن کیفیت طولانی تر، کارایی کنید جهت‌یابی طولانی تر یا صفحات فرعی دیگری را به صفحه ها مرتبط با آن بیشتر کنید. یا همچنین می توانید جهت‌یابی یا دسته‌بندی‌ها یا منوهای نوار کناری خود را با لغات کلیدی مرتبط غنی سازی فرمایید.

سوالی که بایستی پرسید این است: آیا من به خوانندگانم ارزشی طولانی تر می‌کنم؟

قانون شماره ۷: فاصله خود را از «rel = nofollow» حفظ کنید
ویژگی rel=nofollow در قبل به صورت داخلی گزینه به کارگیری قرار می‌گرفت و در جايگاه اول برای ارتقا کیفیت لینک به یک برگه و غربت از تکان جریان به صفحات دیگر به کارگیری می‌شد. آیا nofollow هنوز هم دارای ارتباط می باشد؟

این ایده در طول قبلی بسیار شایع بود. برای دوری از سردرگمی بیشتر، اجازه دهید تا از پیوند nofollow برای صفحه های داخلی دوری کنیم و بگذاریم تا لینک به صورت آزاد جریان داشته باشد.

قانون شماره ۸: شماره جادویی برای پیوندهای داخلی
هیچ شماره جادویی وجود ندارد. شما به حجم زیادی احتیاج ندارید بلکه تنها بایستی از تعداد معقولی لینک و پیوند داخلی استعمال نمایید.

همین امروز نوشته‌علمی‌ای با بیشتراز ۱۰۰۰ کلمه بنویسید و آن را به ورقه داخلی مرتبط با آن لینک و پیوند دهید. روز بعد همین عمل را انجام دهید ولی آن را به یکی‌از تولید ها خود لینک و پیوند دهید. همین کار را برای روز بعد انجام دهید ولی آن را به یک پست بلاگ پیوند دهید.

حفظ تعادل میان پیوندهای ورودی و خروجی نیز مهم می باشد. میتوانید تعداد بخش اعظمی را بیش تر فرمائید ولی مطمئن شوید که هر پیوند برکاربر متمرکز و دارای ارتباط است و کیفیت لینک را مسدود نمی‌کند. در شرایطی‌که سایتی بیش تر از ۴۰ پیوند برون مرزی در یک کاغذ خاص داشته باشد، موتورهای جستجو می توانند از لحاظ طراحی مشکوک شوند.

لینکسازی داخلی



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت 


افزودن عبارت متبوع در عنوان ها (H2s و H3s).
بسط داده ها در رابطه با زمینه عبارت
تبدیل یک تصویر استاتیک به یک متن قابل خزش یا این که کرول شدن.
تولید تغییرات سازمانی در برگه برای ارتقا قابلیت و امکان پیوند دهی
این ترفندهای کوچک و سئو ها تمام کاری بود که می بایست انجام می‌شد تا کاغذ را برای پاسخگویی به کوئری جستجوی نشانه گیری گردیده، فراهم کنیم.

بعضا از سفارش های رایج دیگری که ما به مشتریان ارائه میدهیم عبارتند از:

سئو پیوند دهی داخلی
افزودن فرمت های تازه (تصویری، ویدئو، صوتی و غیره)
حق تقدم بندی لهجه تبلیغاتی از صفحه ها اطلاعاتی
افزودن لغت ها دارای ارتباط طولانی تر و ورژن های بلند(long-tail) واژه و کلمه کلیدی متبوع
تهیه و تنظیم ساختار وبسایت و صفحه های
لینک و پیوند دهی فرنگی به منابع قابل اطمینان (مطالعات علمی، اداره ها دولتی gov ، شرکت های آموزشی edu و غیره)


اکثر وقت ها وبسایت شما دارنده یک کاغذ ای میباشد که پتانسیل جذب جستجوی نو را دارااست البته پاره ای می بایست با صرفه شود. به صورت معمول، یک‌سری ترفند کوچک، همگی کاری میباشد می بایست صورت پذیرد تا ورقه برای کلمه ها تازه بهتر کار نماید.

با این اکنون، بعضا از مجال ها نیاز به تولید یک کاغذ به طور کامل نو دارا هستند. درین مورد ها، به عبارتی سؤالی را از خویش پرسید که هنگام seo یک کاغذ جان دار می پرسیدید: این ورقه چطور به انگیزه کاوش گر جواب میدهد؟ اینجانب چه‌طور از کلمه و واژه کلیدی انگیزه در کاغذ به کار گیری کرده ام؟ از چه کلمات مشابهی برای این اصطلاح می‌توانم استعمال کنم؟

 

آماده سازی بک پیوند های گران بها
زمانی که یک ورقه با صرفه گردیده دارید، وقت آن میباشد که یکسری لینک و پیوند کسب فرمائید.

 

محتوای اثر گذار و seo باطن ورقه یا این که به اصطلاح seo داخلی (on-page بهینه سازی)، ورقه شمارا برای برد فراهم می‌کند، البته پیوند ها ورقه شما‌را تحت عنوان یک منشاء باارزش سفت کرده و چشم شدن در حاصل کاوش را بهمراه خواهد داشت.

برای پروژه متبوع، ما ۱۵ لینک و پیوند را در بالا نشانه گیری کردیم. این انگیزه مبتنی بر سطح های رقابت و علم مان تعیین شد.

*شایسته ترین راهکار برای خرید بک پیوند فالو همیشگی، تکثیر خبر ها، مقاله‌ها آموزشی و رپورتاژ اطلاع رسانی در وب سایت های خبری دارای اعتبار و پربیننده میباشد. وبسایت هایی که بالاترین اتوریتی را دارا هستند و تحت عنوان مراجع دارای اعتبار و خبرگزاری های مشهور شناخته گردیده میباشند.

همینطور ما توانستیم از لینک و پیوند سازی “کاغذ مرجع” یا این که resource page تحت عنوان یک تاکتیک seo به کار گیری کنیم: روند تبلیغ یک مرجع جان دار برای کسب پیوند روی صفحه ها منابع افراد ثالث. این نحوه مدام صرفا مورد وجود ندارد و کاغذ شما بایستی ذاتا یک مرجع باارزش باشد.

اما، در صورتیکه انگیزه ما به صفحه ها منابعِ متمرکز بر مورد اصلی ورقه مشتریمان (خواب و چرخه خواب) محدود می‌شد، ما زمان های خویش را تخت‌گاز از دربین می بردیم. برای توسعه منظره مان، ما صفحه ها هم ترازی را انگیزه قرار دادیم که در آن ابزار مشتری ما همت داشت و موءثر به حیث می رسید – یعنی صفحه هاِ منشاء مربوط به سالم، صفحه ها مرجع برای علم آموزان، صفحه ها مرجع اولیا، و غیره.

همان گونه که در نوشته‌ی علمی تاثیر بک پیوند در seo وب سایت گفتیم، با اتصال این صفحه ها به ورقه یا این که ابزار مشتری مان، از روش نیاز به خواب مطلوب، درب را بروی اکثری از زمان های دیگر گشوده کرد. یافت کردن مخاطبان دارای ارتباط برای بسط زمان و تأمین لینک و پیوند های کافی برای پیشرفت بسیار مهم میباشد.

علاوه بر این، ما محتویاتی را در وب لاگ وبسایت مشتری شناسایی کردیم که در آن مجال هایی برای پیوند دهی داخلی جان دار بود. این پست های بلاگ مجال های لینک و پیوند دهی مارا ارتقاء بخشید و از روش پیوند های داخلی ما قیمت پیوند های این صفحه ها را به ورقه آیتم انگیزه هدایت کردیم.

 

تطهیر و تکرار
شایسته ترین بخش فرآیندی که در اینجا ارائه کردیم این میباشد که‌این پروسه مقیاس پذیر میباشد.

این مطالعه موردی بر روی یک ورقه انگیزه در وب سایت مشتری ما تمرکز داشت که نتیجه ها فوق العاده ای را تجربه کرد . ولی این روند را می قدرت برای یکسری ورقه اعمال کرد. در واقعیت، ما همین فرایند را برای پرورش یک کاغذ دیگر پیاده کردیم که از هیچ به بیش تر از ۵۰۰ بازدید در هر ماه در یک جدول وقتی شبیه رسید.

مولفه اصلی شناسایی حیاتی ترین مجال های کاوش در دسترس شما میباشد. زمانی که‌این مجال ها و صفحاتی که می‌توانند آن ها را پیش مارک را شناسایی کردید ، میتوانید از این روند برای افزایش عملکرد ارگانیک آنان به کارگیری نمائید و حجم متعددی از ترافیک دارای ربط را بدست آورید.

در شرایطی‌که بتوانید این استراتژی را به صورت پیوسته و برای یکسری ورقه اجرا نمائید، در حین دوره کل وب سایت شما جهش و رویش دامنه را تجربه خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت تعدادی مثال برای نوشتن توضیحات متا

مثال اول:
بهینه سازی تارنما

در صورتی‌که واژه و کلمه کلیدی شما برای مثال خرید خودرو است یک توضیحات متا پیشنهادی عبارت پایین می باشد:

 

-خرید خودرو مبتنی بر ارزش و مارک با چندین کلیک ساده امکانپذیر است. در خرید خودرو آنلاین به داده ها فنی دسترسی بدون نقص دارید.

بهینه سازی تارنما

مثال دوم:

در صورتی‌که شما یک وبسایت جهت فروش خودرو دارید که دارنده اگهی های مختلف جهت فروش خودرو های متنوع می باشد یک مثال توضیحات متا برای \\\\\\\" فورد F350\\\\\\\" بصورت زیر می باشد:

 

فورد F350 دو دفرانسیل بدون تصادف و رنگ شده گی بوده و از قیمت استثنایی برخوردار‌است. فورد F350 سیرتکامل 1991 می باشد که دارنده 11 سال تخفیف بیمه می باشد.

 

خلاصه

در نوشتن توضیحات متا به موارد پایین توجه کنید:

 

توضیحات متا می بایست توضیح کاملی از صفحه متبوع ارائه کند.

ارتفاع آن در بهترین موقعیت بطور معدل 155 کاراکتر می بایست باشد.

هیچ توضیحات متا دو ورقه نباید مشابه هم باشند. و بعبارتی دیگر نباید تکراری باشند.

توضیحات متا جزو معیارهای درجه بندی موتورهای کاوش وجود ندارد.

از کاراکترهای نقل قسم و محاسباتی مثل توده نباید استفاده نمود.

در شرایطی که صفحه شما بیش از 3 کلمه کلیدی را توضیح می دهد بهتر می باشد از توضیحات متا به کار گیری نشود.( این اتفاق برای متن های زیاد در‌حد نوشته‌علمی معمولا می افتد)



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت  قبلی از هرچیزی بهتر میباشد تا با ساختار این تگ آشنا گردید کنونیکال دربین تگ گشوده و بسته به‌این چهره قرار می‌گیرد:


Canonical
فیلد مدیر تگ کنونیکال در پلاگین Yoast
یک کدام از ایرادات رایج در میان سئوکاران استعمال اشتباه از تگ کنونیکال میباشد، seo اشتباه این تگ موجب ایندکس صفحه ها غلط گردیده و اتوریتی برگه اصلی را به نوعی هدر میدهد.

استفاده کننده اصلی این تگ ارجاع خزنده گوگل از نشانی های زیرشاخه به ورقه اصلی (URL انگیزه) میباشد، به کار گیری خطا از تگ کنونیکال منجر می گردند تا اقتدار بک پیوند ها دربین صفحه های تقسیم گردیده و هیچ کدام درجه نیکی در نتیجه ها کاوش گوگل اخذ نکنند.

در چه مواردی بایستی از کنونیکال استفاده نمود؟
Canonical چه می‌باشد
در مواردی که یکسری نشانی URL برای یک محتوا تثبیت گردیده باشد بایستی از کنونیکال بهره مند شد درپی به بدین میپردازیم که در چه مواردی می بایست از کنونیکال استفاده نمود.

URL داینامیک مانند: http://site.com/?post=15?vr=25.
در چهره وجود ورژن گوشی مانند m.site.com همه نشانی ها می بایست کنونیکال شوند به ورژن اصلی.
درصورتی که که وبسایت با دو نشانی www و سوای www در دسترس میباشد.
در صورتیکه که تارنما با دو نشانی http و https در دسترس میباشد.
ایجاد نشانی های اتومات غیر باصرفه گردیده به وسیله CMS.
کاربرد ظریف تگ کنونیکال
فرض فرمائید برای محتوا خویش با تیتر کمپین تبلیغاتی این URL را تولید نموده اید: mywebiste.com/campain/ دراین‌صورت تگ کنونیکال جان دار در هد HTML می بایست به‌این فیس باشد:


طبق بازنگری های صورت گرفته به کار گیری از کنونیکال در URL اصلی مشکلی ساخت نمی نماید در‌حالتی که از سیستم مدیر محتوا های مهیا مانند وردپرس و جوملا استعمال میکنید صفحه ها به طور خویش به خودی کنونیکال می گردند به برگه اصلی خویش.

نکته ای که شاید اکثری از بهینه سازی امور رعایت نکنند به کار گیری از تعدادی تگ کنونیکال در یک ورقه میباشد از نگاه فنی در HTML پایانی تگ به وسیله گوگل خوانده و پردازش میشود.



:: برچسب‌ها: سئو سایت  ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت سایتchkme.com در سال 2006 و بعنوان یک وب لاگ ارائه مقاله ها و یادگرفتن های بهینه سازی فعال‌سازی شد و از به عبارتی در آغاز نگاه ویژه ای به ابزارهای بازنگری شرایط seo وب سایت داشت. با سپری شد دوره و ارائه ابزارهای معمولی و کاربردی منزلت قابل قبولی میان وبمستران پیدا کرده و با درجه 12000 جهانی با دقت به آمار وب سایت الکسا یک کدام از وبسایت های پر بازدید در قضیه کاری خویش به اکانت میرود.

امتیاز وبسایت chkme
مهم ترین ادله پیروزی وب سایت Chkme.com ارائه حاصل به طور پاره ای و سفارش نکات کوچک جهت بهبود تارنما میباشد. این فیض که بصورت درصد نمایش داده می شود در اکثری از موردها موجب گمراهی اشخاص میشود و تصور می کنند که وب سایت آنان در حالت قابل قبولی از لحاظ بهینه سازی قرار گرفته میباشد. البته نکته ای که در اینجا نادیده گرفته گردیده آن میباشد که seo و سئو تارنما معمولا با انگیزه گذاری بر کلامت کلیدی رخ می‌گیرد و فارغ از اطلاع از عبارت متبوع شما نمیتوان کیفیت محتوای تارنما را آن هم بدین اعتنا قیمت گذاری کرد.

در واقع آنچه به وسیله وب سایت chkme.com به یوزرها ارائه می‌شود گزارش محدودی از اصول اول کدنویسی وب سایت و seo برای موتورهای کاوش است که رعایت آن‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار میباشد البته روش اجرای آنان و انگیزه گذاری لغت ها نیز بر آن بی تاثیر وجود ندارد. پیرو آنچه بر نمره شما تاثیرگذار بوده و امتیاز آخری شما بوسیله این ابزار seo را بالا می‌برد باز بینی خوا‌هیم کرد.

فاکتورهای وب سایت chkme در انتخاب نمره بهینه سازی
Headings
در‌این بخش تعداد تگ های h1، h2 و h3 تارنما شما باز نگری می گردد. مبنی بر اصول نوشته‌ی علمی نویسی یک نوشته یا این که برگه وب سایت نمیتواند بیش تر از یک تیتر اصلی یا این که به عبارتی تگ h1 داشته باشد اما برای تگ های بعدی مشتمل بر h2 و h3 محدودیتی نیست. نکته حائض اهمیت درین بخش آن میباشد که گوگل اعتنا ویژه ای بدین بخشها داشته و تلاش می‌کنند کلمه و واژه کلیدی ورقه را از در میان لغات جانور در تیتر های اصلی یا این که به عبارتی تگ های h1 گزینش نماید.

طریق امتیازدهی تارنما chkme
به کار گیری از این تگ ها و رعایت اصول نوشته‌علمی نویسی در مقاله ها بلاگسیما با تیتر “تگ های HTML و تاثیر آن بر بهینه سازی” بطور بدون نقص باز‌بینی شده‌است. اما مهمتر از حضور این تگ ها در تارنما عبارات بکار رفته در آن ها و رابطه معنایی با بقیه محتوای تارنما می‌باشد.
پیرو توضیحات متای برگه و لغات کلیدی متای شما اکران داده گردیده و در امتیاز دهی تارنما به وسیله chkme.com تاثیر گذار میباشند. عبارات کلیدی که از 4 سال پیش (تعجب کردید؟! آری 4 سال) ابدا بر بهینه سازی وبسایت و انتخاب کلمه ها کلیدی تاثیرگذار وجود ندارد. ولی توضیحات متا نقش مهمی در سکو بندی حاصل گوگل خواهد داشت که می‌توانید داده ها بیشتری در خصوص آن را در نوشته‌علمی “5نکته اساسی در بهینه سازی توضیحات متا” کسب نمایید.
در انتها این بخش تعداد لینک و پیوند ها و تصاویر جان دار در ورقه باز‌نگری میشود، برای یک پیوند مهم‌ترین چیز تیتر یا این که به عبارتی title پیوند می‌باشد که در بهینه سازی وب سایت منشا پیوند و مبدا آن بسیار تاثیرگذار میباشد. در واقع پیوند های دریافتی شما از وبسایت های دیگر معمولا بر جايگاه شما در یک یا این که دو عبارت یگانه تاثیرگذار می‌باشد و این عبارت با دقت به متن پیوند گردیده و تیتر آن بوسیله روبات های گوگل تشخیص داده می‌شود.
به همین استدلال یکی‌از جریمه ها اعلام گردیده به وسیله گوگل که گزینه اعتنا الگوریتم پنگوئن نیز میباشد، به کارگیری از متن های تکراری برای لینک و پیوند شما در وبسایت های متفاوت میباشد. بعنوان نمونه در شرایطی‌که واژه و کلمه “وبسیما” در 100 وبسایت مستقیما به تارنما ما پیوند گردد قادر است موجب جریمه وبسایت به وسیله گوگل شود اما در صورتی‌که همین لینک و پیوند ها با عباراتی متنوع مانند “ساخت وب سایت وبسیما”، “ماشین کرایه ای خلاقیت وبسیما”، “وبسیما” و … جایگزین گردند تاثیر بسزایی بر اعتبار وبسیما و رده آن در سکو بندی گوگل خواهند داشت.
وب سایت chkme صرفا وجود تیتر در لینک و پیوند های شمارا بازبینی مینماید و هیچ اطلاعی از تکراری بودن یا این که نبودن آن ها و رابطه لغت ها بکار رفته با تارنما مبداء و مبدا نخواهد داشت.
المان اصلی در seo تصاویر متن جایگزین یا این که alt tag آن ها میباشد، روبات های گوگل بضاعت تشخیص تصاویر و فهم مفهوم و پیام آنها‌را ندارند از اینرو صرفا ترازو آن‌ها برای تشخیص کلمه ها مربوط به آن تصویر و اکران آن در نتیجه ها جستجوی تصاویر گوگل همین متن جایگزین میباشد. Chkme.com صرفا می تواند عدم وجود متن جایگزین را به شما گوشزد نماید. برای کسب داده ها طولانی تر درباره‌ی seo تصاویر می‌توانید نوشته‌ی‌علمی بلاگسیما با تیتر “4 نکته اساسی در سئو تصاویر” را مطالعه فرمایید.

Flash Movies/Animations
فهم محتوای یک پوشه مکان نما برای روبات های گوگل غیر ممکن میباشد و این طریق ارائه داده ها برخلاف ظواهر دیدنی و متحرک آن اشتباهات متعددی را برای وبسایت شما بهمراه خواهد داشت. در اکثری از مرورگرها و دستگاه های موبایل مانند آیفون فولدر های مکان نما اکران داده نمی شوند و درنتیجه محتوای وب سایت شما بصورت ناقص به یوزرها منتقل می شود. از اینرو استعمال از برنامه کودکان های نشانه گر در تارنما (مانند بنرهای تبلیغاتی) بدرستی از طرف تارنما chkme بعنوان نقطه ضعف تارنما شما شناخته میگردد.

Frames and IFrames
همانند نشانه گر به کارگیری از آی قاب در وب سایت جهت اکران محتویات صفحه های دیگری از وب در تارنما شما کاری غیرمعمول و خطا میباشد چون در اکثری مورد ها یوزرها همگانی امکان تشخیص منشا اصلی وبسایت را نداشته و شما نیز کنترلی بر محتوای اکران داده گردیده در وبسایت خویش نخواهید داشت.

این نوشته‌ی علمی از آنچه در بالا تامل می کردم بیشتر شد! البته مهم‌ترین نکات هنوز باقی‌مانده پس توصیه می‌کنم که ادامه آن را از دست نده

بها و اعتبار امتیاز وبسایت chkme.com
در فروم های وبمستری و وبسایت های seo و یا این که از خوا‌نندگان مقاله‌ها بلاگسیما بسیار میشنویم که seo وبسایت اینجانب 98 درصد میباشد پس چرا هیچ بازدیدکننده ای از گوگل ندارم؟ حتی‌در مواقعی مشاهده می‌کنیم که اشخاص هزینه ای را برای seo وب سایت خویش پرداخت کرده اند و در غایت چیزی جز یک امتیاز بالا از وبسایت chkme.com قسمت آن ها نمی‌شود. یکسری نکته را در این مورد به شما متذکر میشویم:

تمام معیارهای امتیازبندی وبسایت chkme.com صرفا براساس محتویات کاغذ اصلی تارنما شما فیس می‌گیرد و این ابزار بی آلایش اصلا صفحه های داخلی وب سایت شما‌را بازنگری نمیکند. با اینکه کاغذ اصلی تارنما اهمیت بسیار بالایی داراست اما بطور معمول وبسایت های اینترنتی بیشتراز 50 و یا این که حتی 100 ورقه دارا‌هستند و نمیتوان این امتیازدهی را برای همگی آنان دارای اعتبار دانست.
رعایت اصول نخستین کدنویسی و نکات ابتدایی بهینه سازی بسیار مهم و ضروری میباشد البته تضمینی برای برد شما نخواهد بود. مهم ترین اصل از حیث گوگل ایجاد محتوای باکیفیت و منحصر می‌باشد که در گزارش تارنما chkme هیچ توجهی به آن نشده میباشد. در واقع محتوای وبسایت شما از لحاظ این وب سایت هیچ تاثیری بر امتیاز بهینه سازی نخواهد داشت!
تمام فرآیند کسب امتیاز از این ابزار برای وبسایت شمارا میتوان در کمتر از یک ساعت انجام بخشید و اخذ مخارج seo برای چنین کارهایی نباید بسیار بالا باشد. شاید هزینه مطلوب برای اینکار چیزی حدود 50 هزار تومان باشد. ولی اعتنا داشته باشید که همین فعالیت بی آلایش در بسیار موردها نیاز به تخصص و تجربه در گزینش مطلوب تیتر برای تگ های H، پیوند ها و تصاویر وبسایت است پس تارنما خویش را به هرکسی نسپارید.
نکته انتها آن تحت بودن امتیاز شما درین وبسایت نشان دهنده ایرادات اساسی در کدنویسی و seo ورقه اصلی شما میباشد البته بالا بودن آن کمترین دلیلی بر برد شما و seo مطلوب وب سایت نخواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت با به کارگیری از گوگل آنالیتیکس هم شما می‌توانید اطلاعات خوبی را از واحد سنجش بازدید از سایتتان، کسانی که وارد وبسایت شما و همین طور خارج میگردند، چه مقدار و چه زمانی در وبسایت شما باقی می‌مانند و از سایت استفاده می کنند، نرخ پرش از تارنما، با چه عبارات کلیدی به جستجو پرداخته و وارد سایت شما می شوند. تمامی ی این موارد از طریق حساب های آنالیتیکس و وبمستر قابل دسترسی هستند و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از ابزارهایی که خود گوگل به صورت مجانی در اختیارتان قرار داده می باشد این اطلاعات مهم و ضروری را به دست آورده و به کار گیری نمایید.

 

مقالات پیشنهادی دارای ارتباط:

 

طریق‌ی ساخت حساب در گوگل آنالیتیکس

 

بسیاری از کسب و کارها از وب سایت‌های ایرانی یا تارنما هایی که این اطلاعات را ارائه می‌دهند به کار گیری می نمایند . زمانی که خود گوگل این اطلاعات مانند: تعداد بک‌لینک های سایت شما، تعداد بک لینک و پیوند‌ها و لینک های ایجاد شده(به صورت داخلی و خارجی)، تعداد جستجوهای انجام یافته و بسیاری از اطلاعات دیگر را دقیق تر و به صورت دقیقتر در اختیارتان قرار میدهد دیگر نیازی نیست از سایت های دیگر حال معتبر یا غیر معتبر ایرانی یا خارجی استعمال فرمایید و بهتر است از اطلاعاتی که خود گوگل در اختیار وب‌مسترها قرار میدهد مصرف شود.

 

عمل در شبکه‌های اجتماعی:

پس از اینکه سایت به گوگل معرفی شد و حساب وبمستر تولز و آنالیتیکس برای آن ایجاد شد نوبت به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می رسد. بسیار حائز اهمیت می باشد که بتوانید همگی محتواهایی که در باطن تارنما خود منتشر می‌کنید در کلیه شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید. اکنون چگونه میتوانید این عمل را انجام دهید؟؟؟

 

به راحتی، می توانید در شبکه‌های اجتماعی حساب تولید نمائید. صد رد صد اکثر کسب و کارها دستکم در تلگرام و اینستاگرام حساب دارند. اما کار در شبکه‌های اجتماعی باید فراتر از این‌ها باشد، یعنی باید برای کسب و کار خود علاوه بر تلگرام و اینستاگرام در شبکه‌های دیگری مانند توییتر، فیس‌بوک، گوگل پلاس و شبکه‌های اجتماعی ایرانی مانند: کلوب و … حساب تولید نمائید. علاوه بر این شبکه های عمومی می‌توانید در تارنما‌های به اشتراک گذاری کلیپ مانند: آپارات، یوتیوب،… که نوعی شبکه اجتماعی محسوب می‌شوند حساب ساخت فرمایید. اعتنا نمائید که امروزه یوتیوب بسیار مورد دقت گوگل می باشد و اگر بتوانید ویدئوهایی در زمینه ی کسب و کار خود تولید کرده و آنها‌را داخل این شبکه‌های اجتماعی منتشر فرمایید از دید گوگل یک وبسایت بسیار فعال، خوب و گزینه اعتماد خواهید بود. بنابراین از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید چرا‌که عدم کار به مرور بعدازظهر میتواند در آینده به ضرر وب سایت شما به اتمام برسد چون رقبا و کسب و کارهای دیگر همه‌ی این موردها را رعایت مینمایند و به انجام می‌رسانند و به شدت در شبکه‌های اجتماعی عمل مینمایند و عدم کار شما موجب پسرفت سایتتان خواهد بود. براین اساس صد رد صد شبکه‌های اجتماعی را در نظر بگیرید زیرا علاوه بر اینکه به سئوی وبسایت شما یاری میکند، قادر است مشتری‌های جدیدی را هم برای شما به ارمغان آورد چرا؟؟ چون شما در فعلا انجام یک بازاریابی تماما بدون پول و یا ارزان می باشید و در صورتی‌که هم مقداری به تبلیغ بپردازید بسیار ارزانتر خواهد بود و از طرف دیگر می توانید مشتری ثابت و بالقوه خودتان را داشته باشید.

 

تولید محتوای کیفیت عالی:

مورد بعدی که بایستی در سئو رعایت شود این می باشد که بایستی به تولید محتوا پرداخته و آن را به صورت مستمر ادامه دهید. برای این کار میتوانید در سایت خود بخشی را به عنوان وبلاگ در نظر بگیرید و تعدادی یادگرفتن‌هایی را در زمینه ی محصولات و یا خدماتی که ارائه می‌دهید، در آن قرار دهید. از دعوا فراگیری غافل نشوید، زیرا آموزش علاوه بر ایجاد شم اعتماد و اطمینان در کاربران، سبب ساز ارتقاء فروش و رونق کسب و فعالیت شما نیز می شود. زیرا زمانی که کاربر مشاهده می‌نماید که شما راجع‌به تولیدات و خدمات خود نوشته‌علمی قرار داده و از آن مطمئن میباشید و زمانی را صرف نوشتن فراگیری نموده‌اید، اطمینان آن ها ارتقا پیدا کرده و از شما خرید انجام می‌دهند. بنابراین یک کدام از ارکان اصلی افزایش فروش، رونق در سئو و مورد دقت قرار گرفتن توسط گوگل این می باشد که به صورت پایدار محتوای آموزشی درباره‌ی کسب و کار خود تولید فرمایید. به این نکته دقت کنید که نباید به صورت مقطعی ایجاد محتوا را انجام اعطا کرد. یعنی نباید تولید محتوا به این صورت باشد که مدتی انجام گیرد، و بعد از آن به زمانه طولانی انجام نشود و بار دیگر پس از دو ماه به ساخت محتوا بپردازیم. چنین خط مش مقطعی به هیچ عنوان مؤثر نیست.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت 1-بدون پول بودن گوگل آنالیتیکس

بدون پول بودن این ابزار میباشد که آن را به مهمترین ابزار تجزیه و آنالیز دیجیتال تبدیل نموده است.با استعمال از ابزار Google Analytics می‌توانید میزان دارایی قابل قبولی را در منابع مهم دیگر سپرده گذاری نمایید.

2-گردآوری اتوماتیک اطلاعات
Google Analytics داده ها و داده هایی مهمی را برای شما مهیا می نماید تا بتوانید تلاش سایت خویش را به طور بدون‌پول به حداکثر برسانید
این داده ها که داده هایی از سایت شما می باشند قیمت متعددی دارا هستند.نکته حائض اهمیت در به کارگیری از ابزار گوگل آنالیتیکس تخصص نیاز داشتن برای استعمال از این ابزار گران بها میباشد.

دیگر مزیت این ابزار این زمینه میباشد که داده های مو جود در Google Analytics نیاز مارا به Google Docs یا این که Spreadsheets کاهش می‌دهد.

تنظیمات و نصب نخستین این ابزار عمل رنج وجود ندارد صرفا کافیست یک قطعه کد جاوا اسکریپت که گوگل در مشت شما قرار می دهد را در نصیب تحت صفحه های وب سایت خویش قرار دهید.

بعداز قراردادن این قطعه و آمدن استفاده کننده به آن برگه گوگل داده ها لازم در امر خلق یوزرها را به گوگل آنالیتیکس شما ارسال می‌نماید.

با این فعالیت ، Google Analytics حاذق خواهد بود تا به صورت اتوماتیک اطلاعات را از سایت شما توده آوردی نماید و پس از جور بندی آنان در قالب یک گزارش به شما ارائه کند.

برای فراهم نمودن اطلاعات و گزارش ها لازم وجود ندارد شما هیچ اقدامی انجام دهید. Google Analytics تمام امور را برای شما انجام می‌دهد.

و این قابلیت را برای شما آماده می نماید تا فورا و فارغ از هیچ سیرتکامل تأخیری به گزارشات خویش دسترسی پیدا فرمائید.

3-تولید گزارش های سفارشی
در Google Analytics ، میتوانید گزارش های متعددی را ساخت نمائید یا این که حتی میتوانید گزارش سفارشی گردیده خویش را با به کار گیری از رابط drag and drop بسازید.

میتوانید بعد ها و اندازه گیری ها را تعیین کرده و تصمیم بگیرید که چه طور بایستی این گزارشات به طور درست اکران داده شوند.

4-مخلوط سهل و آسان با ابزارها و سیستم استدلال های دیگر
یکی‌از دیگر از خصوصیت های شایان توجه Google Analytics این میباشد که می قدرت آن را به راحتی با بقیه ابزارها و سیستم دست اندرکاران ترکیب کرد.

صحیح مانند بقیه سرویس ها Google ، Google Analytics یک رابط کاربری بدیهی با به کارگیری سهل و آسان به یوزرها خویش ارائه می دهد.

این ابزار خیر صرفا در ورژن دسکتاپ به خیر و خوبی فعالیت می‌کند، بلکه از روش برنامه خویش در دکان Google Play تماماً قابل به کار گیری میباشد.

مثلا Google Analytics بضاعت ترکیب با Google AdWords را به طور کاربردی و قوی را داراست.

زمانی اکانت AdWords را با Analytics لینک می دهید ، در واقع دو ابزار را رسم می‌کنید و به آن‌ها قابلیت می دهید تا با هم همیاری نمایند.

این عمل ترکیبی دیدگاه عملی را به شما ارائه میدهد که باعث به برد کمپین های AdWords شما خواهد شد.

5-قابلیت و امکان اندازه گیری تجهیزات داخلی تارنما و نظارت کردار یوزرها
در واقع این ابزار بیان می‌نماید که چطور بایستی مشتریان بالقوه خویش را به مشتریان بالفعل تبدیل نمائید در همین راستا اخلاق صحیحی از مشتریان بالقوه شما بیان می‌کند.

در واقع این ابزار بابیان نکات ضعف و اقتدار شما منجر پرورش هرچه بیش تر مشتریان شما میگردد.

خوشبختانه ، Google Analytics به شما اذن می‌دهد تا جستجوهای داخلی وبسایت را یه خرده فردی سازی خیس دنبال فرمائید.

با استعمال از این ابزار میتوانید دیدگاه بهتری در باب آنچه اشخاص در سایت شما کاوش مینمایند ، داشته باشید. با به کارگیری از این نگرش ها ، می‌توانید بر این شالوده تغییرات لازم و یا این که افزودنی های لازم همت تارنما خویش را بهبود دهید

6-کاهش نرخ بانس ریت یا این که نرخ پریدن
نرخ پریدن یک کدام از مهم‌ترین معیارهایی میباشد که به درصد بازدید کننده هایی که وبسایت شمارا بعد از بازدید از صرفا یک برگه شکاف می نمایند ، اشاره دارااست.

علاوه بر این ، کاهش این نرخ تا حد ممکنبرای بهینه سازی وب سایت شما بسیار مهم میباشد.

اکثری از صاحبان سایت ها شاهد ترافیک عظیم در وبسایت خویش می‌باشند ولی نرخ تبدیل بالایی ندارند و یا این که بهتر میباشد بگوییم بانس ریت یا این که نرخ پریدن بالایی دارید.

این بدان معنا میباشد که بازدید کنندگان به وبسایت شما می‌آیند البته آنچه را که درپی آن می‌باشند را پیدا نمی‌کنند. گوگل آنالیتیکس به شما در یافت کردن این عوارض امداد بسیار متعددی مینماید چون عامل این حادثه قادر است این باشد که تارنما شما به صدق باصرفه نشده میباشد یا این که شاید برگه فرود شما به اندازه کافی دیدنی وجود ندارد.

بنابر این با استعمال و بررسی گزارشات این ابزار می توانید موجب کاهش نرخ پریدن یا این که بانس ریت در سایت خویش گردید و به بهینه سازی وب سایت خویش کمکی بسیار متعددی داشته باشید.

7-آشنایی ظریف مخاطبان خویش
شما با استعمال از گوگل آنالیتیکس می توانید آشنایی دقیقی از سن ،جنسیت ،علایق ،جور دستگاه محل ورود مخاطبان خویش را پیدا فرمائید.

با استعمال از Google Analytics ، میتوانید داده های ارزشمندی را راجع به مخاطبان خویش کشف فرمائید تا مشخص و معلوم فرمایید که کدام شبکه ها بیشترین ترافیک را به سایت شما هدایت می نمایند.

بخش مخاطبان داده ها متعددی درباره ی کسانی که از تارنما شما بازدید مینمایند را در اختیاز شما قرار می‌دهند اطلاعاتی مانند سن ، جنسیت ، علایق ، دستگاه ها و مکان آنها را به شما، ارائه می‌دهد.

همینطور داده هایی را در امر روش ی هدایت کاربرانتان را به وبسایت شمارا در اختیارتان قرار می‌دهد.داده هایی از گزاره سن , جنسیت, علایق, گونه دستگاه محل ورود, حالت مکانی و بقیه داده ها مایحتاج برای ادراک بیشتری از مخاطبان شما.

8-فهم و شعور بهتر از معیار کاربردی بودن شبکه‌های‌اجتماعی گزینه استعمال در حوزه کار شما
شبکه‌های‌عمومی روشی عالی برای انتقال زیاد ترافیک و مشغول کردن مشتریان بالقوه و تبدیل آن‌ها به مشتری بالفعل میباشد، با به کار گیری از Google Analytics ، شما میتوانید مشاهده کنید چه چیزی اعتنا یوزرها را جلب می‌کند و بعد متناسب با آن تبلیغ متبوع خویش را در آن شبکه های مردمی قرار دهید.

برای گزینش شایسته ترین بستر تبلیغاتی برای مشتریان، بایستی دارایی متعددی را برای تبلیغات رسانه های اجتماعی اختصاص دهید.

مثلا: در صورتی‌که حداکثر معیار جذب مشتری خویش را در صورت بوک مشاهده میکنید و واحد سنجش کمتری از ترافیک از روش توییتر اخذ میکنید ،با اعتنا به‌این اطلاعات، می‌توانید دارایی بیشتری را برای صورت بوک و نسبتاً دارایی کمتری در توییتر صرف نمائید تا بتوانبد مشتریان بیشتری را بدست آورید.

با به کار گیری از Google Analytics، میتوانید همت تمام سیستم استدلال های اجتماعی آیتم به کارگیری خویش را چک نمایید. همینطور می‌توانید بازبینی فرمائید که هریک از سیستم دلیل های اجتماعی چقدر برای شما نرخ تبدیل را دارا‌هستند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()