نوشته شده توسط : عباسی

قابلیت و امکان به کار گیری با گوشی
اینکه     سئو سايت  وبسایت شما متناسب با یک دستگاه گوشی باشد به تنهایی کفایت نمیکند. افزون بر آن بایستی پیوند ها، آیکون ها، متون، تصاویر و ویدئوها نیز با ورقه اکران کوچک تلفن های هوشمند، تطبیق داده شوند. در ساخت سایت خویش بایستی مطمئن باشید که کل نیازهای کاربرانی که با موبایل خویش وارد تارنما شما میگردند را مهیا سازید. در صورتی تارنما شما تجربه کاربری نیکی را در تلفن های همدم به بازدید کنندگان ارائه دهد و اصول بهینه سازی را نیز یاور آن رعایت کرده باشید ، شما مطلقاً جايگاه ی خیر و خوبی را در موتورهای جستجوی گوگل کسب مینمایید. با به کارگیری از تارنما mobile friendly test که گوگل به صورت بدون پول در مشت شما گذارده میباشد، میتوانید سازش سایت خویش را با دستگاه گوشی آزمایش نمائید و در شکل وجود اشکالات احتمالی، آنها را تصحیح نمائید.
10) اعتنا نمودن به ((Accelerated Mobile Pages (AMPs)
  
AMP یا این که به عبارتی Accelerated Moblie اپلیکیشن ایست ذیل لحاظ گوگل که مقصود آن، سرعت بخشیدن به ارائه ی محتوا در صفحه های کوچک خیس مانند تلفن همراه میباشد. این نرم افزار ی متن گشوده که از سال 2016 جز حاصل سکو بندی گوگل در لحاظ گرفته شد‌ه‌است، فورا تیم ای از سایت های مربوط به اصطلاح جستجوی شمارا در قالب چرخ فلک علامت میدهد. وقتی که شما بر روی هرمورد از این چرخ و فلک ها کلیک نمایید، آن تارنما بلافاصلهً بار گذاری می گردد.
طبق گفته ی Beris:
مدیریت پروژه ی AMP، به کارگیری از این نرم افزار می‌تواند مجال بار گذاری صفحه ها را به یک ششم کم کند و این به معناست که سرعت وبسایت شما شش برابر گردد.
صفحاتی که AMP در آنها فعال باشد، در جستجوهای گوگل بر روی تلفن همراه در درجه بالاتری قرار میگیرند. پس شما برای سئو خویش در موتورهای کاوش مایحتاج میباشد فاکتور AMP را قطعاً در حیث داشته باشید.
11) اعتنا نمودن به پوشه ( Robots.txt File)



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 

 

مزایای وردپرس

 

رابط کاربری آسوده که به   سئو سایت   شما اذن می دهد به راحتی با آن عمل نمائید،

 

وجود تعداد بسیار متعددی قالب و پلاگین بدون‌پول و غیر مجانی که عملا منجر ساخت و ساز انعطاف بالایی برای تارنما شما می گردد،

 

وجود منابع آموزشی زیاد و دارای اعتبار برای حل خطاها احتمالی،

 

قیمت خوب پلاگین ها و قالب ها

 

 

 

 

 

 

 

معایب وردپرس

 

عدم وجود پشتیبانی بدون‌پول از طرف کمپانی وردپرس،

 

وجود چندین ایرادات امنیتی در سیستم. (که به راحتی قابل حل می‌باشند.)

 

 

 

 

 

 

 

2_ جوملا

 

جوملاقبل از اینکه وردپرس وارد دنیای CMS ها گردد، عملا جوملا شایسته ترین سیستم رئیس محتوا بود. همین درحال حاضر هم وبسایت های بزرگی مثل وبسایت کالج هاروارد به یاری این سیستم رئیس محتوا تشکیل شده اند. اما پس از اینکه وردپرس گوی رقابت را از جوملا دزدید، دیگر کمتر کمپانی و فردی عشق به به کارگیری از آن داراست. جوملا هم مثل وردپرس با لهجه PHP مندرج.

 

 

 

 

0 تا 100 الگوریتم شخص [Fred update] | جامع ترین یادگرفتن آپ دیت شخص

 

 

 

 

 

 

 

مزایای جوملا

 

وجود تعداد متعددی قالب و پلاگین بدون پول و غیر بدون پول،

 

گستردگی بالا و وجود منابع دارای اعتبار آموزشی،

 

 

 

 

 

 

 

معایب جوملا

 

پباده سازی و رابط کاربری خیر چندان مطلوب که عمل با آن را مقداری دشوار میکند،

 

عملکرد و گستردگی ضعیف نسبت به وردپرس

 

 

 

 

 

 

 

3_ دروپال

 

دروپالدر پیشین و برهه زمانی پیش از وردپرس، دروپال هم یکی‌از سیستم های مدیر محتوای دوست داستنی بود و یوزرها متعددی از آن به کارگیری میکردند. موسسات بزرگی در جهان برای مثال کمپانی MIT هم از این سیستم برای طراحی وب سایت شان به کار گیری کرده اند. دروپال هم با لهجه PHP درج شده.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 

چه طور خواهیم توانست ایراد کنیبالیزیشن را حل کنیم؟

برای    سئو سایت  حل نقص‌ همنوع‌خواری طرز‌های متعدد وجود دارااست. در آغاز بهتر میباشد تصمیم بگیرید که میخواهید کدام مقاله را نگه دارید. بعد می توانید محتوا را یک دست کرده و یک مقاله بدون نقص و جامع داشته باشید و مطلبی که نمیخواهید حذف نمائید. ولی ریدایرکت 301 نیز برای این غرض گزینه به کار گیری قرار می گیرد، گرچه برخی از کارشناسان خیلی با ریدایرکت 301 زیاد، موافق نیستند. شیوه دیگر این میباشد که در شکل قابلیت و امکان یکی محتوا را پیرامون واژه و کلمه کلیدی دیگری با صرفه فرمایید تا دو مقاله با واژه و کلمه کلیدی شبیه جايگاه یکدیگر را نخورند.

 

چه‌طور خواهیم توانست ایراد       را حل کنیم؟

 

کنیبالیزیشن در seo چه تاثیری دارااست؟

پرواضح میباشد که زمانی دو یا این که یکسری مقاله مبتلا همنوع خواری میشوند به نوعی زحمات شما برای بهینه سازی از دست می‌رود. عوض اینکه صفحه ها شما با رقبا رقابت نمایند درواقع سرگرم رقابت با یکدیگر می گردند و کاری می‌نمایند که جايگاه هر دو محتوا افت نماید. در صورتی‌که که در شرایطی‌که آنان تجمیع شوند حتی میتوانند مرتبه‌های بهتری را به خویش تخصیص دهند.

 

توده‌بندی

 

اینکه محتوای گرانبها خودمان با یکدیگر رقابت نمایند و به نوعی با خودزنی جايگاه‌های ما افت نماید ابدا جذاب وجود ندارد. این پدیده کنیبالیزیشن یا این که همنوع‌خواری اسم دارااست و بخش اعظمی از مواقع از بروز اینگونه مشکلی بی‌خبر هستیم. به این ترتیب هر چه کارایی می کنیم به مکان بهبود مرتبه، منزلت محتوای ما افت می‌نماید. شایسته ترین عمل این میباشد به جای‌اینکه یکسری مقاله را روی لغت ها کلیدی شبیه باصرفه نمایید، تمامی را با هم تجمیع کرده و محتوای جامع بنویسید.

 


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()