برای محتوای خود از URL های کوتاه و توضیحی استفاده کنید
نوشته شده توسط : عباسی


برای محتوای خویش از URL های کوتاه و توضیحی استعمال فرمایید

در صورتی CMS شما اذن می‌دهد ، از URL های کوتاه و توصیفی برای صفحه ها سئو سايت محتوای خویش به کار گیری نمایید چون بهتر بنظر می رسند . به کار گیری از لغت ها کلیدی در URL به بهینه سازی تارنما تان یاری می نماید . علاوه بر این پیوند های انکر عریان (اشخاص با URL به شما لینک و پیوند میدهند ) دربردارنده لغات کلیدی هدفگذاری تان خواهد بود .

برای راضی نگه داشتن الگوریتم پاندا متن های بویلرپلیت (Boilerplate) را به دست کم برسانید .

متن بویلرپلیت (Boilerplate) بلوک های وسیع از متن تکراری میباشد که در بخش اعظمی از صفحه ها تارنما تان ظواهر میشوند .ولی درصورتی که محتواهای دیگر متعددی دارید این متون برایتان دردسرساز نخواهند شد .البته این متن‌ها آدم کش وب سایت های فروشگاهی می‌باشند .چون صفحه های جنس بعضی وقت ها فقط ۵۰ کلمه و واژه منحصر به فرد بفرد دارا‌هستند و ۵۰۰ کلمه و واژه در رابطه کلمات تحویل وسایر کلماتی که در هر ورقه تکرار می گردند .این به گوگل این پیام را می‌رساند که در همگی صفحه ها فقط ۱۰% محتوای یونیک وجود داراست که احتمالا قیمت یه خرده ایجاد می نمایند .اینجا میباشد که الگوریتم پاندا به شما ضربه خواهد زد !

با قرار دادن ادرس خویش در تارنما تان ، برای seo محلی غرض گذاری نمائید .

داده ها تماس تان می بایست به نحوی در وبسایت قرار بگیرند که به راحتی چشم شوند .ولی در صورتیکه یک کسب و فعالیت محلی را مدیر می‌کنید این موضوع از اهمیت بیشتری شامل است .درحقیقت ، بهتر میباشد در ذیل هر مورد از صفحه ها وبسایت تان نشانی و داده ها تماس تان درج خواهد شد .براین اساس هم نشانی تان را در گوگل تقویت و هم به یوزرها این سیگنال را می دهید که شما یک وبسایت قابل اعتماد دارید .

از یک دامنه با اسم مارک گردیده و خوشگل و ماندگار به کار گیری نمایید

تحلیل‌ها نشان میدهد گنجاندن عبارات کلیدی در اسم دامنه تاثیر جزئی بر روی seo وب سایت تان داراست . به این ترتیب به مکان به کارگیری از لغات کلیدی در اسم دامنه (چیزی مانند این :seovabehinesazisite.com) عملکرد نمائید از یک دامنه با اسم مارک گردیده و جالب به کار گیری نمایید .

سرعت وب سایت تان را ارتقاء دهید .

سرعت بازگذاری شیت یکی فاکتورهای درجه بندی وبسایت میباشد .در‌حالتی که کل وضعیت دو تارنما مانند هم باشد ، سایتی که سریعتر بار گذاری می‌گردد از تارنما نماید تردر درجه بندی سبقت می‌گیرد .

استدلال‌ها نشان میدهد در میان سرعت بازگذاری وبسایت و مرتبه بندی آن رابطه مستقیمی (و اما مقداری ) وجود دارااست .

ولی چطور سرعت بار گذاری را seo کنیم ؟

در بالا می بایست سرعت تارنما تان را آزمایش فرمائید . سفارش ما به شما استعمال از Google Pagespeed Insights میباشد .

Pagespeed Insights سفارش هایی نیز برای seo سرعت وبسایت به شما ارائه میدهد که بهتر میباشد آن ها را اجرا نمایید . Pingdom یا این که Google Analyticsنیز دو ابزار دیگر برای آزمایش کردن سرعت وب سایت تان میباشند .

در شرایطی‌که وبسایت وردپرسی دارید پلاگین Caching را نصب نمائید .

یک پلاگین Caching خوب می‌تواند تفاوت چشمگیری در سرعت وبسایت تان بوجود آورد .سوای این پلاگین تارنما وردپرس در تماس های دیتا بیس بسیار سنگین می‌شود و در روزهایی که ترافیک متعددی به تارنما تان وارد می‌شود ، سرعت خزش تارنما تان بسرعت تحت میاید .پلاگین Caching ورژن های اثبات HTML صفحه های تان را به یوزرها میدهد که بسرعت لود می گردند و بدین مضمون‌ میباشد که وب سایت تان میتواند با وسعت زیاد ترافیک رویا رویی نماید .

اینجانب پلاگین WP Rocket. را نیز به شما سفارش می‌کنم

این پلاگین مجانی وجود ندارد ولی از دید اینجانب که پلاگین های متعددی را در حین این سالها آزمایش کرده ام ، یک کدام از شایسته ترین ها میباشد .





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: