چه موقع سایت به سند باکس منتقل می شود
نوشته شده توسط : عباسی

پس می‌اقتدار اینطور فیض گرفت که سندباکس ممکن میباشد در 3 وضعیت تحت رخداد بیافتد:
سندباکس گوگل به هیچ وجهً برای وبسایت شما فعال نشودمراحل قرار دریافت کردن شما در سندباکس خیلی آرام باشد، به نحوی که متوجه آن نشویدبه صورت ناگهانی و به یک‌باره در سندباکس قرار بگیرید و متوجه سندباکس بودن سئو سايت بشویداز کجا بفهمیم که در سندباکس گوگل قرار گرفتیم؟برای اینکه از سندباکس شدن وب سایت خویش مطمئن گردید، بایستی به ابزار سرچ کنسول وبسایت خویش رمز بزنید و ترافیک محل ورود لغت ها کلیدی وب سایت خویش را بازنگری نمائید. در شرایطی‌که محل ورود تارنما شما از عباراتی به غیر از کلمه ها کلیدی اصلی تارنما‌تان باشد، این می تواند سیگنالی باشد که گوگل وبسایت شمارا در سندباکس قرار داده میباشد.
معمولا هرچقدر از دوره فعال سازی وب سایت شما می‌گذرد شرایط کسب مقام در کلمه ها انگیزه بهبود می یابد و شما یک فرایند افزایشی با شیب نادر را مشاهده خواهید کرد. خروج از سندباکس گوگل را می‌اقتدار با یک جهش دیده‌گیر در آمار بازدید و مرتبه وب سایت در لغات مهم شناسایی کرد. نمودار پایین نشان‌دهنده یک وب سایت میباشد که پس از در حدود 2 ماه غالب به خروج از سندباکس شده‌است.
خروج از سندباکس گوگل 1 تا 4 ماه عصر نیاز داراستچطور میتوان از گوگل سندباکس بیرون شد؟در‌صورتی‌که که وبسایت شما با یک دامنه جدید تثبیت گردیده، نباید به‌این زودی‌ها، انتظار دیدن تارنما خویش در برگه نتیجه ها را داشته باشید. در بخش اعظمی از مورد ها حدود 6 ماه ارتفاع میکشد که گوگل وبسایت شمارا دارای اعتبار بداند و از باکس شنی آزادتان نماید؛ ولی در‌این دوران نیز شما شاهد پرورش آرام در موضع خویش خواهید بود.
با این هم اکنون، در مقطع وقتی که تحت لحاظ گوگل می‌باشید، می‌توانید کاری فرمائید تا گوگل سریع‌خیس شما‌را تحت عنوان یک وب سایت گرانبها بشناسد.
شغل های پایین منجر شود که گوگل به وبسایت شما اعتبار بیشتری بدهد:
از تارنما‌های دارای ارتباط و دارای اعتبار مانند آپارات و یوتیوب، بک لینک و پیوند‌های با ارزش بگیرید.محتوای موءثر، تازه، و کاربرپسند ساخت نمایید.از کانال‌های اجتماعی، سیگنال‌های مثبت اخذ نمائید.لینک و پیوند‌سازی داخلی وبسایت خویش را به شایسته ترین صورت انجام دهید.وب سایت خویش را با عبارات کلیدی خفه نکنید.به جای تمرکز بر لغات کلیدی کوتاه، از Long Tail Keyword به کار گیری نمایید.به کار گیری از طریق‌های seo کلاه سیاه، مانند خرید بک‌لینک و پیوند را فراموش فرمائید.به صورت پیوسته، محتوای نو و گران بها منتشر فرمایید.ولی این نکته حائض اهمیت را در حیث بگیرید که انجام دادن هرکدام از این با صرفه‌سازی‌ها، الزاماً در معنای خارج داخل شدن وبسایت شما از سندباکس وجود ندارد! بلکه شما با انجام کارهایی که گوگل آن‌ها‌را مثبت می‌داند، به فهم و شعور بهتر گوگل از وبسایت خویش امداد می کنید تا بدین ترتیب بتوانید به وی اثبات نمایید قیمت حضور در صفحه ها نتیجه ها را دارید.
کلام آخرین
دنیای بهینه سازی پر‌از ضابطه‌های ثابت نشده و مشاجره برانگیزی میباشد که هر که روئت کرد متفاوتی به آن ها داراست. یکی‌از موضوعاتی که پیشین از این اکثری عامل آن را نمی‌دانستند، این بود که چرا وب سایت‌های تازه در کاغذ نتیجه ها ظواهر نمیشوند.
اکنون به لطف شناخت با الگوریتم سندباکس میدانید که گوگل هر کسی را از باکس شنی خویش آزاد نمی‌نماید؛ بلکه بایستی برای رقابت با وبسایت‌های خیر و خوبی که می توانند در آینده حریف شما باشند، استراتژی از پیش رقم خورده داشته باشید.
به عبارت دیگر، می بایست مهیا رویا رویی با دریای غران دنیای وب و خطرها آن باشید.





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: