چگونه فهرست کنترل خودتان را داشته باشید!
نوشته شده توسط : عباسی

خب، پس درحال حاضر که به ایده ی به کارگیری از تحلیل لیست ملحق شدید، سئو در مشهد مجال آن میباشد کیفیت آغاز عمل با فهرست در اختیار گرفتن را برایتان بازگو کنیم.

شایسته ترین نوع محاسبه لیست امور کدامند؟
اولی چیزی می بایست پیش از تنظیم نظارت لیست می باید به آن اعتنا نمایید تشخیص فهرست در دست گرفتن مطلوب میباشد. فهرست در دست گرفتن مطلوب آن میباشد که بیشترین انطباق را با نرم‌افزار تان داراست و به شما یاری خواهد نمود به جاری ساختن رساندن عمل ها را به حداکثر برسانید.

فهرست های در دست گرفتن در وضعیت کلی دو تیم میباشند:

• آنالیز لیست روزمره – محاسبه لیست روزمره لیست تک تک اموری که میباشد در \"یک روز\" بایستی به اعمال برسند. این لیست به دقت به آنچه در آیین نامه جای دارد، روز آپ تو دیت تغییر تحول خواهد کرد. درصورتی که پیش از این که شب سرتان به بالش عکس العمل نماید کاری را به نقطه نهایی نرسانده باشید، مکان هیچ نگرانی نیست! کافیست آن را به لیست روز آینده منتقل نمایید.

• نظارت لیست وضعیتی – محاسبه لیست وضعیتی یا این که موقعیتی لیستی میباشد که وظایف خاص و روی داد ها اصلی معاش تان را یادآور میگردد. این لیست قادر است شکل طراحی برنامه برای عروسی و یا این که ولادت نوزادی باشد که در منش میباشد. به جاری ساختن رساندن این نوع کارها فرصت بیشتری را نسبت به وقتی که برای لیست شغل های روزمره در لحاظ گرفته اید صرف خواهد کرد، البته برای سازماندهی وظایف و کار هایی که قرار میباشد به یک روی داد بلندمرتبه ختم شوند بسیار موثر خواهد بود.

فهرست های در اختیار گرفتن روزمره و وضعیتی هر دو بسیار اثرگذار میباشند. تعیین یکی این دو به کارهایی که اکنون به جاری ساختن وصال آن ها نیاز دارید، کارهایی که در آجل قرار میباشد اعمال شوند و همینطور گزینش بدون واسطه ترین منش برای سازماندهی وظایف تان بستگی دارااست.

آیا میخواهید پیاده سازی نظارت لیست فردی تان را کلید بزنید؟ ما شما‌را پوشش میدهیم، چه‌طور؟ با مثال سر مشق هایی که برای هر دوی نظارت لیست ها یعنی ارزیابی لیست روزمره (the Blue and White Modern Bordered Moon Bedtime Checklist ) و نظارت لیست وضعیتی(Pink and White Bunting Checklist ) برایتان مهیا نموده ایم.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: