چرا شکست خوردن خوبه
نوشته شده توسط : عباسی

صدها یا این که هزاران ادله وجود دارااست که سئو در مشهد چرا در شرایطی‌که ناکامی بخورید، ایرادی ندارد و ناکامی میل کردن خوبه. ناکامی برای هرکسی پیش می‌آید. به هر هم اکنون، ما فرصت متعددی با خوف از باخت میگذرانیم به گونه ای که فراموش میکنیم معاش را تجارب کنیم، در طی درحال حاضر باشیم و در کل لحظات معاش کنیم. خنده رو باشیم و به خیال تک تک چیزهایی که داریم ممنون باشیم، و همان به آسانی از مسافرت معاش لذت ببریم تا اینکه به خیال عاقبت غصه بخورید.
چنانچه جدیداً ناکامی خورده اید، یا این که حتی در حال حاضر نیز به خیال ناکامی در موضوعی سختی می‌برید، می خواستم یک دریچه ایی از آرزو به شما کادو دهم. اینجانب می خواستم ریسمانی مطمئن را معرفی کنم تا به شما بیان‌کنم که باخت میل کردن ایرادی ندارد. حتی در حالتی‌که باخت شما بسیار گران قدر یا این که دردناک میباشد، و حتی الان هم به خیال و خاطر آن نسبت به آحاد اتفاقات بدی که تا به امروز به شما جراحت زده، درد بخش اعظمی را تجارب می‌کنید، تنها این را بدانید که با باخت شما گسترش خواهید کرد.
شما درین لحظه نمی توانید آن را بفهمید. هنگامی در اکنون پشت راز گذاشتن روند خشم و ناراحتی را هستیم، دشوار میباشد بخواهیم با تمرکز بسیار دلایلی که ما چطور ناکامی خوردیم یا این که بازدارنده فعالیت ما شدند را معلوم کنیم. البته معلوم گردد. و ایرادی ندارد که باخت بخورید، و هیچ اهمیتی ندارد که بقیه افراد به شما چه می‌گویند. در واقعیت، صرف لحاظ از اینکه در چه مرحله ایی باخت خورده اید، 8 برهان وجود داراست که چرا باخت تناول کردن خوبه.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: