اگر بیزینس جمع و جوری دارید، این 5 سایت حتما به دردتان خواهد خورد!
نوشته شده توسط : عباسی

• توییتر: (twitter.com) مسلما می دانید که توییتر، یکی خدمت‌های آنلاین سئو در مشهد کانال‌ها‌ی اجتماعی‌ست؛ که به یوزرها قابلیت میدهد پیام‌های کوتاه 140 واژه و کلمه‌ای، به اسم \"توییت\" را بخوانند. خیلی هم باحال! این اپ، به شدت در بین یوزرها طرفدار دارااست. و یک چیز خفن در باب توییتر، این میباشد که جدیدا، قابلیت و امکان مجال‌بندی پست‌ها نیز، در نصیب Tweetdeck این نرم افزار، پدیدار گردیده‌است! قابلیتی که به شدت در طی شما، صرفه جویی می‌نماید.

• تامبلر: این پلتفرم را، می‌اقتدار یک پلتفرم تمامی چیز آحاد، برای میکروبلاگینگ نامید. سرویس ها این پلتفرم (tumblr.com)، یوزرها را کار کشته می‌سازد تا فولدر‌های یک‌سری رسانه‌ای خویش را، به همپا بقیه محتواهای کوتاه وب لاگ، با جامعه‌ی آنلاین، به اشتراک بگذارند.

• اینستاگرام: (Instagram)خدمت آنلاین منحصر به فرد ارسال ویدئو، عکس و بقیه عمل‌های آنلاین اجتماعی‌ست؛ که خلال این‌که یوزرها را قوی می‌سازد، عکس یا این که ویدئو بگیرند؛ به آنها اذن می دهد که آن را به طور همگانی، و یا این که حتی سری، با فالوورهای خویش، به اشتراک، بگذارند. یا این که حتی محتواهای خویش را، در بقیه اکانت‌های کانال‌های اجتماعی خویش، مانند چهره‌بوک(facebook)، توییتر، تامبلر و فلیکر هم، منتشر نمایند.

• پینترست: (Pinterest)کانال‌ای اجتماعی، که یوزرها را کارکشته می‌سازد تا محتواهای بصری خویش را، با دیگرافراد به اشتراک بگذارند؛ و حین ارسال کردنِ عکس‌ها و ویدیوهای خویش، به تابلو‌های خویش یا این که دیگر افراد، به علاقمندی‌های جدیدی دست پیدا نمایند. (اصطلاحا علاقمندی‌های خویش را در نرم افزار، سنجاق کنند). مثلا، این اپ از لحاظ داخل‌مایه‌، شبیه با کلکسیون پیکسل‌های سابق شماست. علاوه بر این‌که، پینترست، به شما قابلیت می دهد، محتواهایی را که بقیه افراد به تابلو‌های خویش، سنجاق کرده‌اند را نیز، ملاحظه کنید.

 

• اسنپ‌چت: (snapchat)یکی‌از مالامال سرعت‌ترین کانال‌های اجتماعی که ممکن میباشد تا به هم اکنون چشم باشید! با اسنپ‌چت، شما حاذق به عکس و فیلم دریافت کردن می باشید، می توانید به آن کپشن اضافه فرمائید، روی پست‌های خویش، پیاده سازی نمائید و از لنزهای گرافیکی درنظرگرفته شده، به طرز‌های ماهر، استعمال فرمایید. حتی میتوانید آن را، برای دوستان خویش بفرستید. گهگاه، می توانید محتواهای خویش را استوری نمایید. استوری، دسته‌ی 24 ساعته از عکس‌ها و ویدیوهای شماست؛ که آن را برای عموم سراسر دنیا، یا این که صرفا فالوورهای خودتان، منتشر نموده‌اید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: