برای بیان هر نقل قول، زمینه آن را آماده کنید
نوشته شده توسط : عباسی

برای اینکه بتوانید روایت خویش را نقل فرمائید، تنها به نقل عهد سئو سایت پشت گرمی نکنید. این وظیفه و مسئولیت شماست که مورد قرائت متن خویش را برای خواننده مهیا نمایید. قضیه می بایست صحنه مهم برای ذکر مجال، جای و حالت ذکر نقل عهدوپیمان را مهیا نماید. براین اساس شیوه تایپ کردن نقل عهد بالا با مورد سازی صورت گرفته به صورت تحت میباشد:

زمانی که فرانکلین روزولت در 4 مارس 1933 سخنرانی افتتاحیه خویش را اختلال می‌کرد، ملتی را استفاده کننده خویش قرار بخشید که از شدت رکود اقتصادی بسیار ضعیف گردیده بود.

 

2. منبع هر نقل عهدوپیمان را معرفی فرمائید
به خواننده خویش بگویید چه کسی گوینده میباشد. برای اینکه مطمئن گردید این شغل را به خیر جاری ساختن داده اید، متن خویش را با صدای بلند بخوانید. آیا خواننده می‌تواند فارغ از اینکه به نوشته‌علمی شما نگاه نمائید، بفهمد که نقل عهدوپیمان هایتان از کجا استارت گردیده و کجا تک تک میشوند؟ در شرایطی‌که متوجه نمی‌شود می بایست تغییراتی در شیوه تایپ کردن نقل عهد خویش ساخت‌و‌ساز نمائید.

گرفتار دام \"وی اعلام‌کرد\" نشوید. ساختارهای زیاد دیگری به غیر از این ساختار وجود دارا‌هستند که از روش آن‌ها میتوانید نقل قسم خویش را مطرح نمایید. جدول پایین یکسری ساختار دیگر را برای جایگزینی با \"وی ذکر کرد\" به شما معرفی می نماید:





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: