بازاریابی محتوا چیست و چرا اهمیت دارد؟
نوشته شده توسط : عباسی

44 هزار سال میباشد که آدم ها برطبق مطالعات جدیدی سئو سایت که در خبرنامه Nature به چاپ رسیده میباشد، قصه ها را به اشتراک می‌گذارند. از هنر نگارگری در غار که در اندونزی باستان ایفا می‌شد تا اینفوگرافیک های پررنگ ای که امروزه آیتم به کارگیری میباشند می اقتدار بیان کرد که یک سری هزاره مسافت میباشد.

 

ولی امروزه عموم التفات ماجرا ها را بیشتر میدانند. صرفا کاری که ما کرده ایم این بوده که رسانه ها را تغییر و تحول داده ایم. می اقتدار اظهار کرد که دنیای دیجیتال ما با سرعتی بسیار بیشتر از پیشین در حالا توسعه میباشد. محتواها گرد و غبار گرفته اند هشتگ هایی که امروز به وجود آمده اند در واقع نمادی از آجل می باشند. به همین خیال و خاطر میباشد که بازاریابی محتوا مداقه یافته میباشد.

بازاریابی محتوا
دقت و گشوده هم اعتنا مدام مثلا مهم ترین نکات بوده میباشد. طبق تخمینی که بوسیله وب سایت Seagate زده شد‌ه‌است، تا سال 2015 بیش تر از 75 درصد از جمعیت عالم در هر 18 ثانیه با داده های گوناگون در تعامل میباشند. البته برهان اینکه یوزرها هنوز هم پریشان می باشند چیست؟
سایت ها امروزی گردیده اند، تبلیغات کلیکی رو به ارتقاء می باشند، اطلاع رسانی های چشمک زن، نرم افزار های پاپ آپ در تارنما های گوناگون و همینطور اسپم های کهن منجر گردیده اند که به کار گیری از خدمت های گوناگون دشوار خیس گردیده باشد. درین در بین، AdBlock

یکی‌از پلاگین هایی میباشد که شغل را برای یوزرها سهل و آسان خیس نموده است.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: