کلمات کلیدی شما چیست؟
نوشته شده توسط : عباسی

لغات کلیدی در محتوای شما علامت دهنده کانال ای از موضوعات فرعی سئو سایت میباشند و بر درجه بندی محتوای شما تأثیر مهمی دارا‌هستند. شما می دانید که کلمه ها کلیدی در تک تک محتواهای بهینه سازی قرار دارا‌هستند، ولی چه نوع عبارات کلیدی برای محتوای شما مطلوب می‌باشند؟ احتمالاً مایحتاج میباشد شما راجع به نوع لغات کلیدی پژوهش نمائید. شما بایستی از لغت ها کلیدی که جستجوی بالایی دارا هستند به کار گیری فرمائید، ولی از طرف دیگر بدین نکته پی برده اید که جايگاه بندی کلمه ها کلیدی مثل \"مغازه ابزار باغی \" یا این که \"نماینده قانونی در شهر طهران \" قادر است بسیار بحران برانگیز و مخاطره آمیز باشد؛ به این ترتیب ممکن میباشد بخواهید روی کلمه و واژه کلیدی بلند متمرکز گردید.

آیا می‌پندارید صفحه ها اینترنت شما با لغات \"جامه زمستانی \" یا این که \"جامه زمستانی پشمی مردانه \" خریداران بالقوه بیشتری را جذب می‌نماید؟ دو‌مین عبارت یک واژه و کلمه کلیدی بلند میباشد که به احتمال زیاد موجب ارتقا نرخ تبدیل تجارت شما می‌گردد؛ چون بسیار خاص میباشد و به احتمال زیاد علامت دهنده مرحله آجل روند خرید مشتری میباشد. عده ای که از این عبارت هنگام کاوش استعمال می‌نمایند به احتمال زیاد مهیا خرید می باشند. راجع به عبارات کلیدی مطلوب برای بیزنس خویش استیناف فرمایید. برای این شغل تنها مایحتاج میباشد از روش مشاهده نتیجه ها موتورهای کاوش، کلمه ها کلیدی قابل قبولی را گزینش فرمایید.

این لغت ها کلیدی را در ابزارهایی مانند SEMrush یا این که Google’s Keyword Planner رسیدگی فرمایید تا به کوشش آن ها در صنعت خویش پی ببرید. آنگاه می‏توانید از این کلمه ها کلیدی به کار گیری فرمائید و از روش محتوای مرتبط سئو گردیده یاروهمدم با لغات کلیدی مطلوب، یوزرها را جذب کنید.

خلال این، به عبارتی‌طور که یک محتوا دیرین می شود و مطلقاً نیاز به دستکاری و آپ دیت رسانی داراست، لغات کلیدی هم می بایست بعد از مدتی آپ دیت رسانی شوند. هیچ زمان در seo یک تیتر مدام جالب وجود ندارد. یک واژه و کلمه کلیدی که در سال پیشین یا این که حتی ماه قبلی برای بیزنس شما سعی بالایی داشت، در حال حاضر می‏تواند تأثیر بدی روی بیزنس شما داشته باشد. همواره در جستجوی لغات کلیدی ترند برای تجارت خویش باشید تا محتوای شما مدام با صرفه و مرتبط باشد. این دستور در مرتبه بندی محتوای شما تأثیر بسیار متعددی دارااست.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: