چند نمونه از استراتژی لینک بیلدینگ
نوشته شده توسط : عباسی


بک پیوند حریف ها
برای اینکه بتوانید جايگاه اینترنت سایتهای شبیه خویش را در واژه و کلمه کلیدی بدست بیاورید، سئو سایت عالی میباشد که از روش ابزارهای گوگل جايگاه آن‌ها را در واژه کلیدی یا این که عبارت خاص خویش کاوش نمایید و ترازو بک لینکی که آن‌ها میگیرند را می‌توانید تا حدی متوجه گردید.

تعداد لینک و پیوند های روی یک کاغذ
با دقت به فرمول بندی سکو ورقه، قیمت یک لینک و پیوند در کنار سایر لینکها انتخاب می‌شود برای همین سفارش می شودکه در صورتیکه پیوند های داخلی دارنده قیمت یکسانی میباشند، واحد سنجش بک لینکها هر چه کمتر از اینترنت سایتهای متفرقه باشد عالی میباشد.

ترافیک ارجاع بالقوه
لینک و پیوند بیلدینگ تنها منحصر به فرد موتورهای کاوش وجود ندارد. درصورتی که نرخ ترافیک ورودی یک وبسایت بالا باشد، اینها خیر فقط برای موتورهای کاوش موثر میباشد بلکه می تواند سبب ورودی یوزرها تازه بیشتری شود.

چندین مثال از استراتژی پیوند بیلدینگ
مشتریان خویش را تشویق فرمائید که به تارنما شما پیوند دهند
هر برندی چندین مشتریان دارای تعهد دارااست. شما می‌توانید با استراتژی و طرح ریزی خاصی از آنان بخواهید که تولیدات شمارا به دیگر دوستان خویش معرفی نمایند و شیت اینترنتی مرتبط با آن را در کانال اجتماعی به اشتراک بگذارند.

ایجاد محتوا گرانبها فرمایید
یکی‌از شایسته ترین و ارزانترین روش ها برای ارتقا درجه الکسا وبسایت، ساخت‌و‌ساز محتوای ناب و گران بها میباشد. همان گونه که می‌دانید گوگل در الگوریتم تازه خویش به ساخت و ساز محتوا تک و غیرتکراری خیلی اهمیت می دهدو هرچه شما بتوانید درین تکنیک توانا باشید، به راحتی می‌توانید یوزرها بیشتری را به سمت وبسایت خویش جذب نمائید. درباره ی استراتژی ایجاد محتوا حرف های متعددی گردیده است تنها در همینجا به صورت خلاصه و در یک گزاره ذکر کنیم که در صورتی‌که محتوای شما بتواند نیاز استفاده کننده را جواب دهد، یک امتیاز مثبت توانسته اید دراین مورد بگیرید.

آپ تو دیت باشید
یک کدام از مهم‌ترین نکات در هر اینترنت سایتی آپدیت بودن در مطالب و محصول ها میباشد. شما هر چه آپ دیت باشید به‌تدریج می‌توانید کلیه یوزرها حوزه کاری متناسب خویش را به سمت خویش جذب فرمایید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: