آموزش بهینه سازی سایت - آموزش جامع جهت سئو صفحات داخلی سایت
نوشته شده توسط : عباسی

از پژوهش ها برای پباده سازی پیام خویش به کارگیری فرمایید.

اکنون که شما می‌دانید چه‌گونه بازار جستجوی خویش را مقصود قرار دهید، فرصت آن رسیده میباشد سئو سایت که کاری برای سئو تارنما خویش اعمال دهید ، ما یحتاج میباشد که صفحاتی را پباده سازی فرمایید که بتواند به درخواست کاوش کننده جواب بدهد. بهینه سازی صفحه های چند کاربردی میباشد و از محتوا به طرف چیز های دیگر مانند سر مشق (schema) و برچسب های متا(meta tags) توسعه و گسترش پیدا می نماید، که ما در فصل بعدی بیشتر در خصوص یادگرفتن seo تارنما از نگاه فنی دعوا خوا‌هیم کرد. درحال حاضر انگشتان خویش را تیز نمائید زیرا می‌خواهیم محتوا بسازیم!
ساخت و ساز محتوا
پژوهش ها کلمه ها کلیدی

در نصیب پیشین ما طرز هایی چگونگی جستجوی مخاطبان را کشف کردبم. درحال حاضر بایستی این کشف را در دنیای حقیقی و واقعی آزمون کنیم. در تحت یک طرح کلی را برای پیاده سازی پژوهش ها لغات کلیدی خویش مشاهده می‌کنید.

کلمه ها کلیدی خویش را چک فرمائید و آن هایی را که دارنده مسئله و مقصود مشترک اند را در یک دسته قرار دهید. این مجموعه ها صفحه های شما‌را ساخت و ساز می نمایند، پس موردنیاز وجود ندارد برای هر کلمه و واژه کلیدی برگه ی منحصر ساخت نمایید.
در‌حالتی که تا به اکنون این عمل را جاری ساختن نداده اید، SERP های مرتبط با واژه کلیدی یا این که مجموعه کلمه ها کلیدی را چک فرمایید برای اینکه تصمیم بگیرید که محتوای شما بایستی در چه فرمتی باشند. به برخی از خصوصیت های جايگاه بندی صفحه های دقت نمائید:
آیا آن‌ها دربردارنده کلیپ یا این که عکس می‌باشند؟
آیا محتوا وقت گیر می باشند یا این که کوتاه و مختصر؟
آیا فرمت محتوا بصورت لیست، متن شماره دار و یا این که جمله می باشند؟
از خویش پرسش فرمائید«چه قیمت های منحصربه‌فرد به شخصی را می‌توانم به وب سایت خودم اضافه کنم که برگه ی خودم را خوب از صفحاتی کنم که فعلا برای لغت ها کلیدی اینجانب رنک اخذ کرده اند؟»

seo صفحه های کاوش به شما این قابلیت و امکان را میدهد که پژوهش ها خویش را به محتوایی تبدیل نمائید که مخاطبان شما عاشقش بشوند. صرفا مطمئن گردید از فراگیری seo وب سایت که ضعیف بوده و ممکن میباشد شمارا گرفتار محتوای ضعیف و معدود بها کند، اجتناب فرمائید!





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: