چرا باید از تگ منیجر استفاده کنیم؟
نوشته شده توسط : عباسی

به کارگیری از تگ منیجرفکر کنم با توضیحات بخش گذشته همین حال هم عالی میدانید که سئو سایت چرا به کار گیری از تگ منیجر واجب و ضروری میباشد. با این درحال حاضر هنوز به مزیت‌هایی که تگ منیجر با آن ها توان‌نمایی می‌نماید نرسیده‌ایم.

کارهایی که می توانید با تگ منیجر اجرا دهید خیلی زیاد میباشد ولی موقتیً یکسری خصوصیت و مزیت باحال آن را مشاهده کنید.
به کارگیری از اطلاعات برای seo نرخ تبدیلحتما بخوانید: به کار گیری از اطلاعات برای سئو نرخ تبدیل
سرعت شما باورنکردنی شود!

یکی مهم ترین خصوصیت‌های تگ منیجر ارتقا سرعت عمل شماست. چون دیگر قرار وجود ندارد که هربار برای افزودن یک تگ، وارد کدهای وب سایت یا این که نرم افزار خودتان بشوید و وقت متعددی برای پیاده‌سازی آن صرف نمایید.

با تگ منیجر برای راه اندازی اشکال تگ‌ها، صرفا و صرفا به چندین کلیک بی آلایش نیاز دارید و کلیه فرایند، از پیکربندی تا پیاده‌سازی در کمتر از چندین دقیقه جاری ساختن میشوند (اما به شرطی که در آغاز عمل با آن را به نیکی حافظه بگیرید).
معاش دیجیتالی شما شل‌خیس گردد

شاید یکی گرفتاری‌های مهم ما، عدم شناخت کافی با کدنویسی میباشد. همین مورد فعالیت مارا برای پیاده‌سازی تگ‌ها مشقت بار می‌نماید. کافی میباشد دو یا این که سه توشه در پیاده‌سازی تگ‌ها به خلل بربخوریم همین مورد تک تک روز مارا حاد نماید! ولی به لطف تگ منیجر، ما به هیچ سطحی از علم کدنویسی نیازی نداریم و همگی اقدامات ما با به کار گیری از یک اپلیکیشن معمولی و کاربرپسند ایفا می گردند.
تمامی چیز را یکجا داشته باشید

شاید مهمترین استدلال رفتار تگ منیجر، همین خصوصیت یکپارچگی باشد. شما در یک نگاه میتوانید همگی تگ‌ها، تریگرها و متغیرها‌یتان را یکجا ببینید. در سود، دسترسی و بازنویسی آن‌ها در آینده بسیار ریلکس‌خیس خواهد بود.
مطمئن باشید حال و روز تارنما شما رو به رویکرد میباشد

گهگاه وقت‌ها ممکن میباشد تگ موردنظرتان، وب سایت‌ شمارا در گیر مشکل نماید. خبر بهتر این میباشد که تگ منیجر از بروز هرگونه اختلالی در وب سایت یا این که نرم افزار شما دوری می‌نماید و به تگ‌های ناسالم، اذن نمی‌دهد برای وب سایت شما مشکلی ساخت‌و‌ساز نمایند.
تگ منیجر با تک تک خدمت‌های مورد نیاز هماهنگ و قابل اتصال میباشد

با تگ منیجر میتوانید تگ ابزارهای مختلفی مانند گوگل آنالیتیکس، گوگل ادز، گوگل آپتیمایز، هات جار، فایربیس و بی‌شمار ابزار دیگر را در دل یک تگ، به تارنما/نرم افزار خودتان اضافه فرمائید.

فعلا خیلی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ طوری پباده سازی میگردند که با تگ منیجر هماهنگ باشند. در‌صورتی‌که بلد نباشید چطور از تگ منیجر استعمال فرمائید یعنی از این ابزارها هم نمی‌توانید استعمال فرمائید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: