اما چگونه در رتبه بالای سئو محلی گوگل قرار بگیریم؟
نوشته شده توسط : عباسی

براساس صورت تحت عاملهای توفیق در بهینه سازی محلی عبارتند از:

توفیق در بهینه سازی محلی

عبارت های داخل کاغذ مانند NAP( اسم، نشانی و شماره تلفن)، متا تگ های با صرفه گردیده و مالکیت سئو سایت دامنه مهم‌ترین عاملهای توفیق در seo محلی یا این که به عبارتی جستجوی محلی میباشد.

ولی چه کارهایی خوب میباشد جاری ساختن دهیم که سبب ارتقا بهینه سازی وبسایت محلی خواهد شد:

1. لیست تجارت اینجانب در گوگل را پذیرش نمایید

نقشه سئوکار

تجارت اینجانب در گوگل، سبب رابطه کسب وکار شما با مشتریان می شود. شما برای اینکار ما یحتاج میباشد که به کاغذ کسب وکار اینجانب در گوگل بروید و داده ها تارنما خویش را ارسال فرمایید. آن گاه معطل باشید تا گوگل برای شما یک تاییده ارسال کند. اما این تاییده ممکن میباشد حدود 1 تا 2 هفته ارتفاع بکشد.وقتی اکانت شما پذیرش شد، از صحیح بودن نشانی و اسم و تلفن مطمئن گردید و آنگاه به تیم مربوط به کاری خویش را گزینش فرمائید و سایر داده ها درخواستی را به صحت کامل شدن کنید.

2. داده ها تماس خویش در همگی قسمت های ورقه چک نمایید

داده ها تماس همگی شعبه های خویش را به اعتنا نظارت فرمائید و مطمئن گردید که‌این داده ها در همگی صفحاتی که ارائه می توان به صحت نمایش داده میشود.همینطور همگی قسمت های برگه را محاسبه نمائید که‌این داده ها بی نقص نمایش داده می شود.

3. نقشه گوگل را در سایت خویش قرار دهید.

پیشنهاد میشود که از نقشه گوگل در تارنما خویش به کار گیری فرمائید. شایسته ترین جای برای استعمال از نقشه گوگل، کاغذ رابطه با ما یا این که ذیل ورقه است.

4. از تگ های گوگل برای نماد دادن شرایط کسب وکار خویش استعمال فرمایید

در حالتی‌که شرایط کاری شما خیلی خاص میباشد، عالی میباشد که از تگ های گوگل برای آرم دادن آن به کار گیری فرمائید.ابزارهای متعددی برای وجود دارا هستند که‌این تگها را به طور آنلاین ایجاد نمائید. این تگها به گوگل در کشف کردن جای شما یاری می نماید و سبب ساز بهبود سئوسایت شما و یا این که بعبارتی بهبود بهینه سازی محلی میگردد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: