اصطلاحات سئو کلاه سفید
نوشته شده توسط : عباسی

فعلا با الگوریتم‌های گوگل آشنا شدید. این موسسه قانون ها و الگوها، لامپ راه و روش مدیران اینترنت‌تارنما‌ها سئو سایت و سئوکاران می‌باشند برای اینکه بتوانند وب سایت خویش را مطابق نیاز یوزرها و منظور‌های گوگل (که به عبارتی منظور‌های یوزرها میباشد) مهیا کرده و در سود جايگاه خیر کسب نمایند. در اینجا متخصصان seo سه تیم میشوند؛ توده‌ای از آنان دقیقاً از به عبارتی ضوابط گوگل تاسی می‌نمایند و از آنها تخطی نمی کنند. بدین گروه از سئوکاران، سئوکاران کلاه سپید می گویند.
هـ) اصطلاحات رایج در بهینه سازی کلاه خاکستری

تیم دیگری از سئوکاران میباشند که قانون ها گوگل را با ترفندهایی می‌آمیزند تا تارنما را با سرعت بیشتری به منزلت نخستین برسانند. معمولاً ترفندهایی که به وسیله این مجموعه از سئوکاران استعمال می‌گردد به سکو تارنما لطمه‌ای وارد نمی‌نماید بلکه برعکس سبب بهبود سکو آن گردد. رپورتاژ نویسی یکی‌از رایج‌ترین تکنیک‌های seo کلاه خاکستری به شمار می‌رود.
و) اصطلاحات رایج در بهینه سازی کلاه سیاه

در مقابل، جمع قلیلی از متخصصان seo جای این که از ضوابط تاسی نمایند و با شکیبایی و طاقت سایتشان را به مرتبه اولیه گوگل برسانند، از ترفندهایی به کارگیری می‌نمایند که به طور کاملً مخالف مقررات گوگل می باشند. این ترفندها میتوانند وب سایت را طی دوران فرصت بسیار کوتاهی به مقام اولیه گوگل برسانند. ولی به همین سرعت هم، مجدد اینترنت‌وبسایت مقام خودش را از دست خواهد اعطا کرد. براین اساس در صورتی قصد دارید وبسایت خویش را به یک دارای تخصص seo بسپارید بایستی بسیار مراقب باشید؛ وعده‌های بهینه سازی فوری و طی برهه زمانی مجال کوتاه ممکن میباشد فریبنده به لحاظ برسند البته پس از اینکه وعده محقق شد و وب سایت شما به درجه اولیه رسید، سئوکار مزد خویش را اخذ می‌نماید و می‌رود. آن‌گاه شما میمانید و جریمه‌های گوگل که به سراغتان خواهند آمد. این جرایم گهگاه بسیار سنگین بوده و حتی منجر حذف شدن تمام وبسایت از صفحه ها SERP میگردند.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: