تولید محتوایی ویدئویی
نوشته شده توسط : عباسی

وبسایت دارای اعتبار hubspot اعلام کرده که حدود 50 درصد یوزرها خواهان محتوای ویدئویی بیشتری میباشند سئو سایت و این علامت از پرورش هواداران بدین نوع دست از محتوا ها را آرم می‌دهد. استدلال ها علامت داده که 55 درصد از حاصل جستجوی گوگل دربرگیرنده یک ویدیو می‌گردد. همینطور نشر کلیپ در شبکه های عمومی متعدد سبب ساز جذب یوزرها بیشتر به سمت تارنما شما خواهد داشت. درنتیجه گنجاندن ساخت‌و‌ساز محتوای ویدئویی در اپ مارکتینگی کسب و انیمیشن می‌توانید به یکی‌از توفیق های seo 2021 شما یاری دهد.
محتوای مطلوب با الگوریتم رنک برین ساخت و ساز نمائید

برای بهبود نتیجه ها کاوش، گوگل از الگوریتم رنک برین (RankBrain) به کار گیری می نماید. رنک برین اولی الگوریتم یادگیری ماشین گوگل میباشد که پس از تصویب یک درخواست کاوش، عملکرد می نماید این درخواست را صحیح مثل مغز یک آدم فهم کند.
الگوریتم رنک برین گوگل

هرچقدر بیشتر بتوانید رضایت یوزرها گوگل که یکی‌از راهکارهای seo میباشد را جلب فرمائید سکو بالاتری هم میگیرید. ولی عبارات کلیدی و بک لینک و پیوند ها و مفاد کهن دیگر هم، همچنان اصلی میباشند البته رنک برین تاثیر بسیار متعددی درین جايگاه بندی داراست و گوگل هم اعلام نموده است که‌این الگوریتم یکی‌از سه استدلال خیلی اساسی در گزینش جايگاه جستجوی وبسایت ها میباشد.

خصوصیت منحصربفرد این الگوریتم این می باشد که تنها روی جستجوی فعلی شما تمرکز نمی نماید، یعنی چیزی که نخستین کاوش کردید احتمالا در جستجوی دومتون هم تاثیر میکذارد.

برای اینکه بتوانید مرتبه جستجوی خویش را بالا ببرید، می بایست محتوای خویش را مبنی بر الگوریتم رنک برین seo فرمایید. به کار گیری از لغت ها کلیدی با سایز میانگین و وصال به کلیک های بیشتر با دقت بر رضایت یوزرها برای توفیق در الگوریتم رنک برین بسیار اساسی میباشد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: