محتوای جدید تولید کنید
نوشته شده توسط : عباسی

یکی‌از مواقعی که برای گوگل به شدت اهمیت دارااست نو بودن یا این که به اصطلاح طراوت محتوای شماست سئو سایت که‌این مسئله روی مقام شما در صفحه های کاوش تاثیر بسیار متعددی داراست. آمار های گرفته گردیده در‌این خصوص آرم می‌دهد که نو بودن و طراوت محتوای شما تا 35 درصد بر روی درجه شما در شیت حاصل گوگل تاثیر گذار میباشد.
از طرفی هنگامی که شما محتوای خویش را آپ دیت رسانی می‌کنید، دقت خزنده های گوگل را به خویش جلب می‌کنید تا مجدد مقاله شما‌را تحقیق کند و رده مقاله شما‌را در گوگل آپدیت رسانی نماید. یکی مثال های کسب مرتبه مطلوب به وسیله محتوا نو، رده مطلوب وبسایت های خبری یا این که وب سایت هایی که با اتفاق ها روز محتوای خویش را تطبیق میدهند است.
هنگامی که سخن از بهینه سازی داخلی میباشد شاید از خویش بپرسید که گوگل چه‌گونه جدیدا محتوا نمره می‌دهند و آن را جایگاه بندی می نماید؟
جواب ظریف این پرسش پیش گوگل محفوظ میباشد و این مسئله را از یوزرها خویش مخفی نموده است، صرفا اطلاعاتی که درین خصوص در دسترس داریم گفته آمیت سینگال یک کدام از پرسنل گوگل میباشد که گفته: \"موضوعات گوناگون در کاوش نیاز به درصد طراوت متفاوتی دارا‌هستند\"
جدید بودن محتوا یک فاکتور کهن تاثیرگذار در بهینه سازی میباشد و حدودا از سال 2003 طراوت تحت عنوان یکی موردها کلیدی در seo بوده میباشد. به دلیل آنکه مخاطب مدام به‌دنبال جواب صحیح و تیم نخستین میباشد و در دنیایی که داده ها و دانایی با سرعت فروغ و روشنایی در اکنون پیشرفت میباشد، محتوایی که مرتبط با 3 سال گذشته بوده امروز برای شما تاریخ مصرف پیشین به حساب آورده می شود. از طرفی فرض نمائید که شما عبارت \"تکنیک های بهینه سازی 2018\" را کاوش می‌کنید که در اینگونه حالت خویش شما (یا این که در مجموع شخص کاوش کننده) اعلام نموده است که محتوای جدید و دست نخستین می‌خواهد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: