نکات طلایی سئو برای افزایش فروش شما
نوشته شده توسط : عباسی

در‌پی با نکات طلایی seo آشنا می شویم که از روش اجرای آن میتوانید فروش تارنما خویش را یک‌سری برابر فرمایید:

1. استراتژی عبارات کلیدی خویش را تدوین فرمائید.

هر چقدر هم مورد تجارت شما تخصصی (Niche) باشد، مدام با مرحله سئو سایت استخراج لغات کلیدی آغاز میشود. اینکه عموم برای کشف کردن تولیدات و سرویس ها شما چه لغات کلیدی را کاوش می نمایند، خیلی اصلی میباشد. پس شما بایستی وبسایت خویش را برای لغات کلیدی که سودآوری بیشتری دارا‌هستند، سئو فرمایید. برای این عمل می‌توانید از ابزار گوگل Kayword Planner یا این که هر ابزار لغت ها کلیدی دیگر به کار گیری نمائید. از دربین کلماتی که به شما توصیه میشود، کلماتی را بایستی استخراج کرده و غربال نمائید که وسعت جستجوی ماهانه بالایی داشته باشند.

2. بک لینک و پیوند (Back link) های رقبا را محاسبه نمائید.

بک لینک و پیوند ، دومی قدم از نکات طلایی seo را مشتمل بر می گردد. بعد از اتمام مرحله تحقیق عبارات کلیدی، می بایست موقعیت بک لینک و پیوند های (Back Links) رقبای خویش را تحلیل فرمائید. برای مرتبه دادن به هر واژه کلیدی، بک لینک و پیوند ها واحد سنجش خیلی مهمی می‌باشند. نظارت فرمایید که رقبای شما از چه وبسایت هایی بک لینک و پیوند گرفته اند. همینطور می بایست نظارت فرمایید که رقبای شما برای ارتقاء ترافیک بیشتر از چه تکنیک هایی به کارگیری می نمایند. محاسبه بک لینک و پیوند ها دقیقا مشخص و معلوم می نمایند که رقبای شما اینک چه فعالیت می باشند. خروجی این چک، کشف کردن لیستی از وب سایت ها میباشد که برای دریافت کردن بک لینک و پیوند میتوانید از آن به کار گیری فرمایید.

3. لینک و پیوند سازی داخلی (Internal Linking) را بدون شوخی بگیرید.

لینک و پیوند سازی داخلی بسیار با پر ارزش خیس از بک لینک و پیوند میباشد، بهمین خیال و خاطر یکی رده های پنجگانه نکات طلایی seo را به خویش تخصیص داده میباشد. ساخت و ساز ساختاری از لینک و پیوند سازی داخلی (Internal Link Building) منجر می‌گردد که وبسایت شما مقداری تقویت گردد. بعضی اوقات مدیران وبسایت ها از لینک و پیوند سازی داخلی غافل گردیده و صرفا روی لینک و پیوند سازی فرنگی یا این که اصلاحا External Link Building تمرکز می نمایند. بخاطر داشته باشید که شما نباید لینک و پیوند سازی داخلی را دست‌کم بگیرید به دلیل آنکه قادر است سکو وبسایت شمارا ارتقا دهد. برای اینکار کافی میباشد که کلمه ها کلیدی خویش را در صفحه های حاصل موتور های کاوش یا این که SERP (Search Engine Result Page) چک نمایید تا ملاحظه کنید کدام صفحه ها دارنده جايگاه میباشند، آن‌گاه شما میتوانید از آن لغات کلیدی در پیوند سازی داخلی خویش منفعت ببرید.

4. ساخت و ساز محتوای نصیب وبلاگ (Blog) را استارت کرده و سوای توقف ادامه دهید.

محتوا شاه میباشد را شاید شنیده باشید، شاید به همین خیال و خاطر بایستی نقش اساسی را در نکات طلایی بهینه سازی به ساخت محتوا بدهیم. در‌حالتی که شما کسب و کاری دارید که فروش خویش را از روش وب سایت ایفا می‌دهد، عالی میباشد که تارنما را از روش ساخت محتوای وبلاگ افزایش دهید. پس منتظر نکنید، قسمت وبلاگ تارنما خویش را فعال سازی کرده و اعتبار وب سایت (DA – Domain Authority) خویش را به امداد محتوا های شگفت انگیز و اثر گذار ارتقاء دهید تا اتکا مشتریان بالقوه خویش را جلب نمایید. توجه فرمائید که بالاترین صفحاتی که در حاصل کاوش (SERP) قرار دارا‌هستند (که به آن ایندکس شدن با Indexing گفته می گردد) تارنما هایی می‌باشند که کیفیت لینک و پیوند سازی داخلی آن‌ها نسبت با تجارت های ضعیف خیس، بیشتر میباشد. بطور مثال میتوانیم به وبسایت Orbitmedia اشاره کنیم که 175.94K وسعت پیوند سازی داخلی آنان بوده و بالاترین درجه را در SERP به خویش تخصیص داده اند.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: