نوشته شده توسط : عباسی

seo یعنی نظم دهی کردن اینترنت‌وبسایت و محتوا به سیرتکامل‌ای که موتور کاوش بتواند آن را تحقیق کند، بخواند سئو سایت و فهرست نماید و مرتبه‌ی صحت به آن بدهد. غرض از این فعالیت رساندن اطلاعاتتان به دست کسی میباشد که در‌پی آن می گردد. به عنوان مثال در شرایطی‌که شما کسب و کار فروش کفش دارید، احتمالش خیلی معدود میباشد که اینترنت‌سایتان برای هر که به‌دنبال ضوابط حیطه بندی شهرشان می‌شود، اکران داده گردد.

seo یعنی شعور تفاوت‌های تجهیزات SERP گوگل یا این که به عبارتی ورقه‌ی نتیجه ها موتور کاوش هست. از در میان این تجهیزات می‌قدرت به گراف علم، اسنیپت‌های پر رنگ، نقشه و … اشاره نمود. علاوه بر فهم این تفاوت ها، پباده سازی کردن اینترنت‌سایتتان به گونه ای که مشتمل بر این تجهیزات شوند و در کاغذ‌ی حاصل برای موضوعات دارای ارتباط اکران داده شوند نیز از سایر تعاریف seo میباشد.

یک دارای تخصص بهینه سازی می تواند یک طراح اینترنت‌وب سایت باشد، یعنی همه شغل های یک اینترنت‌تارنما بر روی دوشش باشد، و یا این که می تواند یک شخصی باشد که فقط روی یک بخش تارنما تمرکز می‌نماید. مانند فردی که صرفا روی یک قسمت از شغل های مرتبط با باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت شغل می‌نماید. همانگونه که می دانید بهینه سازی شاخه‌های گوناگون و متعدی دارااست ولی این به معنای آن نمی باشد که یک کارشناس سئوی عالی مکلف میباشد در کلیه‌ی این شاخه‌ها مهارت داشته باشد. همانطور که یک بازاریاب پیروز مایحتاج وجود ندارد که یک تالیف کننده تبلیغاتی و یا این که یک مدیریت عالی باشد. فعالیت یک کارشناس seo این میباشد که به کسانی که در مورد‌های گوناگون بهینه سازی شغل دارا هستند یاری دهد که بتوانند، بدون واسطه یا این که غیر بدون واسطه، راندمان نتیجه ها ارگانیک را بالا ببرند. همچنین بخشی از شغل آنان تحلیل بر وضعیت و محدودیت‌هایی میباشد که آنان در آن سرگرم به کارند که قادر است بر اثر بخشی seo تاثیر بگذارد.

Sean Si، موسس و مدیریت برهان بهینه سازی Hacker:

Sean-Si

بهینه سازی عظیم‌خیس از آن میباشد که بخواهیم به کلیه جوانب آن بپردازیم. از جمله، در حالتی‌که کلمه و واژه‌ی “بهینه سازی” را در وب سرچ نمائید، با نتیجه ها بی‌شماری از منابع گوناگون مواجه میشوید. به لهجه معمولی، seo یعنی هدایت موتورهای کاوش به قرار دادن اینترنت‌سایتتان در ورقه نخستین نتیجه ها. همینطور در شرایطی‌که محتوای اینترنت‌سایتتان جامع و آپ تو دیت باشد و اعتبار دامنه نیز بالا باشد، بهینه سازی به شما امداد می‌نماید تا از دیگر اینترنت‌وب سایت‌ها که در مورد شبیه عمل می‌نمایند پیشی بگیرید.

David Naylor، مدیریت Bronco:

David Naylor

اینجانب seo را چنین تعریف و تمجید می‌کنم: اعتقاد و باور از اینکه یک اینترنت‌وب سایت در دیده موتور کاوش از نظر فنی صحیح و مطلوب به حیث بیاید. بدین ترتیب همگی مسائل فنی مانند Server Headers، سرعت (پیکربندی کش و AMP در صورتی موردنیاز بود)، هم‌پوشانی لغت ها کلیدی، پیوند های کانونیکال، کدهای HTML و معماری وب سایت نظارت می گردند.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: