همه موتورهای جستجو از لینک ها به عنوان فاکتور رتبه بندی استفاده نمی کنند
نوشته شده توسط : عباسی

Yandex، مطرح ترین موتور جستجوی روسیه دیگر با در لحاظ به چنگ آوردن پیوند ها تحت عنوان سئو سایت یک استدلال سکو بندی، به صفحه ها تارنما های خویش رنک نمی دهد. پیش از اینکه بگویید این مسئله فقط در روسیه رخداد می افتد، بایستی بدانید که گوگل نیز تا حدودی از این شیوه نامه تاسی می نماید.

با نظارت صفحه ها نتیجه ها جستجوی Yandex متوجه می شویم که بخش اعظمی از وبسایت هایی که جايگاه های برتر را کسب کرده اند، در واقع از تکنیک های seo کلاه سیاه در پروسه کار های خویش به کارگیری کرده اند. همان گونه که میدانید در موتور جستجوی گوگل هم وبسایت هایی وجود دارا هستند که از استراتژی های بهینه سازی کلاه سیاه به کار گیری کرده و سوای در لحاظ به چنگ آوردن لینک و پیوند، توانسته اند رنک های برتر مرتبط با لغت ها کلیدی گزینه نظرشان را از آن خویش نمایند.

به حیث میرسد که گوگل بیشتر از اینکه بخواهد وب سایت ها را بر طبق پیوند ها جايگاه بندی نماید، رغبت دارااست که صفحه ها وب سایت های گوناگون بر پایه ی بها و کیفیت رنک اخذ نمایند. برهمین اساس در‌حالتی که یک دامنه قابل متکی بودن داشته باشید، ممکن میباشد که بتوانید فارغ از اعتنا به لینک و پیوند سازی، رنک های قابل قبولی داشته باشید.

حال وقتشه! اینو بخون: ارتقا 100 درصدی ترافیک سایتپیشنهاد تالیف کننده این میباشد که اولیه نوشته‌ی‌علمی بالا را خوانده و آنگاه ادامه این نوشته ی علمی را بخوانید.
Rich Snippet ها تاثیری در رنک وبسایت شما ندارند

Rich Snippet ها در سال 2009 آغاز ظاهرا شدن در صفحه ها حاصل کاوش کردند. سوالی که وجود دارااست این میباشد که آیا این موردها تاثیری در درجه بندی صفحه های تارنما دارا هستند یا این که نه. دیدنی میباشد که بدانید جواب گوگل بدین سوال منفی میباشد و ریچ اسنیپت ها هیچ تاثیری در رنکینگ صفحه های شما ندارند. شما حتی می‌توانید عینا این سوال و جواب را در web master help forum وبسایت گوگل ببینید.

نکته قابل توجه این میباشد که مبتنی بر آنچه گوگل اعلام نموده است، rich snippet تاثیر مستقیمی بر مرتبه بندی وبسایت ندارد؛ ولی موضوع ای که می بایست به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که rich snippet ها برای seo تارنما اهمیت داشته و می‌توانند از دید بهینه سازی مزایایی داشته باشند. از جمله ورقه متبوع شما عالی و ریلکس خیس ایندکس گردیده و همینطور داده ها مفیدی برای خواننده‌گان از محتوای شما به اکران در میاید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: