6 تا از مهم ترین فاکتور های رتبه بندی سایت برای گوگل
نوشته شده توسط : عباسی

مهم‌ترین فاکتور های جايگاه بندی تارنما برای گوگل

همان گونه که یک سری دقیقه پیشین به شما گفتم برای برای اجرا بهینه سازی وب سایت کلیه این فاکتور ها اساسی سئو سایت نیستند. چهت نیل به یک سکو ی عالی در گوگل می بایست فاکتور های اصلی و موءثر در seo وردپرس را پیدا کنیم و آن را بر روی سایت خویش پیاده سازی کنیم. شش فاکتور مهم وجود داراست که می‌تواند بیشترین برخورد را در وب سایت شما به وجود بیاورد.هم اکنون بیاید تا آحاد این فاکتور ها را برسی کنیم .

مهم‌ترین فاکتور های سکو بندی برای گوگل
۱ – بک لینک و پیوند دارای اعتبار اخذ نمائید.

بک پیوند یکی سابق ترین و مهم‌ترین فاکتور های سکو بندی برای گوگل است. بک لینک و پیوند میتواند تا سکو تارنما شما‌را بهبود ببخشد. ولی بایستی بدانید که یک بک لینک و پیوند معمولی از طرف وبسایت های بدور افتاده و یا این که وب سایت های دارای اعتبار به تنهایی نمی تواند نقش پررنگی را اجرا نماید. شما برای اخذ بیشترین بازدهی از این فاکتور، بایستی چند نکات را رعایت نمائید.در صورتی‌که این نکات رعایت نشوند ممکن میباشد که‌این فاکتور فیض ی عکس بدهد و سکو ی شما کاهش پیدا نماید.

برای تنظیم یک بک لینک و پیوند ارزشمند توصیه میدم با یک پشتوانه وردپرس مشاوره نمایید .

بک لینک و پیوند دارای اعتبار اخذ فرمائید.
امتیاز پیوند

می بایست بدانید که گوگل برای دخالت دادن بک پیوند ها در سکو بندی وبسایت از شاخصی به اسم امتیاز لینک و پیوند به کارگیری می نماید. این شاخص از امتیاز کیفی هر مورد از لینک و پیوند های ورودی و تعداد لینک و پیوند های داده گردیده به تارنما، به دست می‌آید.

یک نکته قابل توجه که بایستی بدانید این میباشد که لینک و پیوند های اسپم یا این که بی قیمت هیچ کمکی به جايگاه وبسایت شما نخواهد کرد بلکه این لینک و پیوند ها بوسیله الگوریتم مرغ مگس خوار شناسایی گردیده و در بلند دوران موجب پنالتی شدن(کاهش بسیار زیاد سکو وبسایت) وبسایت شما گردد.
دارای ارتباط بودن انکرتکست

یک شاخص دیگر که برای شناسایی قیمت بک لینک و پیوند ها از آن استعمال می‌شود انکرتکست یا این که متن پیوند میباشد. انکرتکست ها داده ها متعددی را در چنگ گوگل قرار می‌دهند. در سمت و سوی همین مورد گوگل میتواند پی پیروزشود که زمینه ورقه پیوند گردیده چه است. پس بایستی انکرتکست را با زمینه شیت دارای ارتباط بسازید.

یک نکته قابل توجه که می بایست به آن اهمیت دهید این میباشد که انکرتکست ها یا این که متن لینک و پیوند ها بایستی متنوع و طبیعی باشد. چون به خیال و خاطر اینکه شما از یک کلمه و واژه یا این که عبارت برای اکثر بک لینک و پیوند ها به کار گیری میکنید،الگوریتم پنگوئن متوجه تخلف شما می‌شود و جریمه ای برای شما در لحاظ خواهد گرفت. به این ترتیب شما می بایست از انکرتکست های طبیعی و متنوع به منجر معدود نشدن جايگاه سایتتان استعمال نمایید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: