مسائل مهم در سئو سایت
نوشته شده توسط : عباسی

۸. اعتبار دامنه و اعتبار شیت

اعتبار دامنه

اعتبار دامنه یا این که Domain Authority معیاری برای سنجش دامنه یک وب سایت میباشد سئو سایت که منبع امتیازدهی آن تارنما دارای اعتبار Moz هست و دوران امتیازدهی آن از ۰ تا ۱۰۰ است که هر قدر این عدد بیشتر باشد خوب میباشد. واحد سنجش اعتبار دامنه برای موتورهای کاوش برای جايگاه‌دهی مطالب و رنک وبسایت نیز تأثیر بسزایی داراست. امتیازی که برای اعتبار یک دامنه در حیث گرفته میگردد بر پایه ی لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی و تعداد کلی پیوند‌های ایندکس گردیده انتخاب میگردد.

اعتبار دامنه و seo داخلی وبسایت

اعتبار شیت

البته در کنار اعتبار دامنه گزینه دیگری نیز است که مقدار آن اهمیت متعددی داراست و آن اعتبار شیت یا این که Page Authority میباشد که از در میان ۰ تا ۱۰۰ انتخاب می گردد و معیار اقتدار و توفیق صفحه های وبسایت را آرم می دهد که‌این مقدار را هم وب سایت Moz آنالیز و اعلام می‌نماید. اعتبار این صفحه های مبنی بر تعداد لینک و پیوند‌های دریافتی صفحه های و تعداد مطالب ایندکس گردیده در موتورهای کاوش، با صرفه‌سازی تصاویر و … انتخاب میشود.



» توصیه ویژه اینجانب برای شما: دامین آتوریتی و پیج آتوریتی (DA & PA) چه می باشد؟


۹. به کارگیری از (واژه و کلمه کلیدی در) تگ‌های هدینگ (H1 تا H6)

یکی مهمترین بخش‌های مرتبط با بهینه سازی داخلی وب سایت ، تگ‌های هدینگ (Heading) می‌باشند. این تگ‌ها معمولاً به صورت H1 تا H6 قرار داده میگردند. به عنوان مثالً تیتر یک مقاله به صورت معمول تحت عنوان تگ H1 شناخته می‌گردد، یعنی به طور پیشفرض در اکثر پباده سازی‌ها، تیتر یک مقاله را تگ H1 میگذارند.

در مرحله آنگاه، موردها اساسی (عنا وین زیرمجموعه) را معمولاً تحت عنوان تگ H2 قرار می دهند. چنانچه با هم به عنوان مثالً خویش تگ H2 چندین تحت گروه یا این که subheading داشت، آنها‌را تحت عنوان تگ H3 قرار میدهند.

با دقت به توضحیات بالا، خیلی اصلی میباشد که از واژه کلیدی در‌این تگ‌ها استعمال شود. ولی وجود واژه و کلمه کلیدی در تگ H1 ضروری میباشد و بسیار اساسی میباشد که در تگ H2 نیز تکرار گردد، چون بها تگ H2 از H3 فراتر میباشد یا این که قیمت H3 از H4 نزد موتورهای کاوش بیشتر میباشد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: