backlink چیست؟ آموزش ساخت بک لینک - پیوند ورودی
نوشته شده توسط : عباسی

بک پیوند ( backlink ) متساوی کلماتی زیرا لینک ورودی دارااست که بصورت پایین تعریف و تمجید می‌شود: سئو سایت بک لینک و پیوند در seo موتور کاوش یک لینک و پیوند یا این که لینکی میباشد که یک شیت اینترنت را به یک کاغذ اینترنت دیگر یا این که یک وبسایت دیگر دارای ارتباط می سازد.

بعضا از موتورهای کاوش مثل گوگل یک کدام از فاکتورهایی را که در موضع تارنما در برگه حاصل مفید می‌دانند تعداد بک پیوند ها میباشد. ولی این بدان شکل وجود ندارد که هر چقدر تعداد بک لینک و پیوند های یک تارنما بیشتر باشد، منزلت وبسایت در موتورهای کاوش فراتر خواهد بود.

شایسته ترین بک لینک و پیوند ها، آنهایی می باشند که بصورت طبیعی برای وبسایت پدید آمده اند و یا این که بعبارتی دیگر در فرآیند ایجاد آن‌ها از مکانیزم های خرید بک پیوند استعمال نشده میباشد.
فراگیری ایجاد کرد بک پیوند

جهت ایجاد کرد بک پیوند برای سایت متبوع خویش می‌توانید از فراگیری تحت به کار گیری فرمائید تا شاهد ارتقا درجه وبسایت خویش در موتورهای کاوش باشید. این نوشته‌ی‌علمی تمرکز اساسی خویش را روی یادگرفتن ایجاد کرد بک پیوند طبیعی قرار داده میباشد.

در آغاز بایستی یک لیست بی نقص از لغت ها کلیدی سایت به همدم صفحه های لندینگ پیج گردآوری گردد.
لیست گردآوری گردیده بایستی دارنده ردیف تاریخ و منزلت فعلی لغت ها کلیدی باشد تا بتوان در طی فرصت پیشرفت مقام را اندازه گیری کرد.
حالا مبتنی بر لیست وبسایت هایی که تا قبل از این گردآوری شد‌ه‌است و خواهیم توانست از آنان بک پیوند تهیه و تنظیم نماییم تعیین و روزمره قادر خواهیم بود تا 10 تا بک پیوند به سمت تارنما هدایت نماییم.
روش پیوند دادن به تارنما به این شکل میباشد که در تارنما هایی که می قدرت حیث تصویب کرد بجای اسم وبسایت، اسم واژه و کلمه کلیدی متبوع نوشته میگردد و بجای نشانی تارنما، لندینگ پیج متبوع نوشته می‌گردد.
بک پیوند هایی که از روش تصویب لحاظ گرفته می‌گردد، باید یک لحاظ در خصوص با پست متبوع نوشته گردد که اینترنت مستر آن وبسایت حیث ما‌را تا حد قابلیت و امکان پذیرش کند.
در انجمن ها و بلاگ ها زیرا شیوه برای قرار دادن لینک و پیوند گشوده خیس میباشد براحتی می اقتدار قسمتی یا این که تمام متن کاغذ لندینگ پیج اسکن خواهد شد و بعضی از عبارات کلیدی بصورت لینک و پیوند به برگه لندینگ پیج دارای ربط خواهد شد.
تا حد قابلیت از قراردادن پیوند در سایت هایی که بصورت پاپ آپ گشوده میشوند یا این که دارنده مزارع پیوند می باشند ( بالای 100 تا لینک و پیوند) جلوگیری گردد.
بعضا انجمن ها میباشند که می قدرت از آن ها لینک و پیوند اخذ کرد اما بایستی پستی که در انجمن قرار داده می‌گردد جنبه تبلیغات نداشته باشد، از این رو باید در گزینش اسم پست و متن یک مقدار مشابه تیم بندی پست های آن انجمن صورت بپذیرد تا بتوانیم بعد بصورت تحت پوستی تنی چند از لغات کلیدی پست را به سمت لندیگ پیج خویش هدایت کنیم.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: