۵ روش معتبر بک لینک سازی چیست؟
نوشته شده توسط : عباسی

1. دریافت کردن لینک و پیوند از وب سایت های خبری: وبسایت های خبری پر طرفدار می باشند سئو سایت و از دید اعتبار دامنه و اعتبار ورقه، کار کشته می باشند. با پیوند دریافت کردن از وب سایت های خبری میتوانید ترافیک وب سایت خویش را ارتقا دهید.
2. تصاحب کردن لینک و پیوند فرنگی از رقبا: داشتن یک استراتژی پیوند سازی فرنگی، شمارا قدرتمند می سازد با ساخت و ساز محتوای بسیار توانمند، رقبا را به پیوند دادن به خودتان ترغیب نمایید. لینک و پیوند هایی که رقبا به شما می‌دهند، گران بها میباشند و تاثیر نیکی در بیزنس شما دارا‌هستند.
3. دریافت کردن بک لینک و پیوند از فروم ها: در فروم های فعال در حوزه تخصصی کاری خویش کاوش فرمایید و لینک و پیوند وبسایت خودتان را در آنان قرار دهید.
4. به دست آوردن بک لینک و پیوند از پروفایل کانال اجتماعی: شبکه‌های‌اجتماعی از محبوبیت متعددی برخوردارند و تولید پروفایل در آنها، می تواند ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت شما هدایت نماید. صورت بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، جی پلاس و... را متناسب با تجارت خویش، فعال‌سازی نمائید و با محتوای مطلوب، آپ تو دیت رسانی نمائید. تعیین شبکه های عمومی بایستی طبق استراتژی پیوند سازی فرنگی صورت پذیرد و فارغ از اپ، جز سردرگمی برای شما فیض ای نخواهد داشت.
5. به دست آوردن پیوند فرنگی از وب سایت های مختص عیب گیری و آنالیز: وبسایت هایی که به طور تخصصی به عیب گیری و محاسبه تولیدها می‌پردازند، شایسته ترین جا برای به چنگ آوردن پیوند می‌باشند. از آنها بخواهید در عوض اخذ هزینه انتقاد و نظارت، به وبسایت شما بپردازند.
۶ ابزار موثر برای پیوند سازی فرنگی چه است؟

بعد از تنظیم استراتژی پیوند سازی فرنگی، برای جاری ساختن و ارزیابی ترازو پیشرفت خویش، ناچارید از ابزارهایی منفعت بگیرید که شایسته ترین آنان را در اینجا به شما معرفی می کنیم:
1. Google Webmaster : با به کار گیری از این ابزار می‌توانید منزلت وبسایت خویش را رضد نمایید و ملاحظه کنید در چه عبارت های جستجویی، در حاصل اکران داده گردیده اید‫. اخذ گزارش بک لینک و پیوند های گوگل اینترنت مستر به شما یاری می نماید تا استراتژی لینک و پیوند سازی فرنگی خویش را تغییر و تحول دهید یا این که در شکل نیاز، تصحیح نمائید‫.
2. Check my links : میتوانید با به کار گیری از این وبسایت، لینک و پیوند های شکسته، داخلی و فرنگی تارنما خویش را در دست گرفتن نمایید‫.
3. Moz : این تارنما شایسته ترین وبسایت برای بهینه سازی وبسایت و آنالیز لینک و پیوند های وبسایت میباشد که همه پیوند هایی را که به وب سایت شما داده شد‌ه‌است، نماد می‌دهد‫.
4. Open Site Explorer : این وب سایت ابزار بی نظیری برای تجزیه و بررسی بک لینک و پیوند و شناسایی معیار محبوبیت لینک و پیوند میباشد که به شما قابلیت و امکان می‌دهد تارنما خویش را چک فرمائید‫.
5. Ahrefs : این وبسایت نیز بی نقص ترین ابزارها را برای محاسبه تارنما، بک پیوند، اعتبار دامنه، اعتبار برگه و‫… در چنگ شما می ‌گذارد.
6. ‫:Ranksignals این تارنما شاید از کاربردی ترین تارنما هایی باشد که در دریافت کردن بک لینک و پیوند به شما یاری دهد چون لینک و پیوند های تشکیل‌شده به وسیله رقبا را به شما نشانه میدهد و شما میتوانید با ارزیابی ظریف رقبای خویش، استراتژی پیوند سازی خویش را توانمند خیس فرمائید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: