تفاوت سئو سایت خبری با سئو سایت معمولی چیست؟
نوشته شده توسط : عباسی

برای با صرفه کردن یک وبسایت خبری شما با بحران هایی مواجه خواهید شد که ما بعضا از این معضل ها سئو سایت را برای شما توضیح خوا‌هیم بخشید ولی این تنها یک بخش از ماجراست.
شما برای seo وبسایت خبری بایستی آحاد مواقعی که در seo از اهمیت برخوردارند را نیز رعایت نمائید. زمانی شما دارید یک محتوا در وبسایت غیر خبری مینویسید در صورتی تیتر نیکی گزینش نکردید، می توانید به راحتی پس از تعدادی ماه تیتر این محتوا را تغییر تحول بدهید و هنوز هم با آن ورودی اخذ نمائید البته در تارنما خبری در شرایطی که شما فرصت طلایی را از دست بدهید و با یک تیتر غیر دیدنی مقاله را منتشر نمائید رقبای شما به راحتی ترافیک را از چنگ شما در می‌آورند.

ساخت‌و‌ساز محتوا در تارنما های خبری بایستی با سرعت بالا و روزمره شکل بگیرد. درسته که ساخت‌و‌ساز محتوای تازه برای کلیه وب سایت ها اساسی میباشد البته برای وبسایت خبری این مورد مهم‌ترین بخش فعالیت میباشد.
بهینه سازی برای کل بخش های یک وبسایت خبری مثل لغت ها کلیدی، تگ ها ، عکس ها و ... اهمیت داراست. در یک وب سایت خبری شخصی که از ریز و درشت seo بی خبر میباشد نمیتواند با امتحان غلط دست به بهینه سازی وبسایت خویش بزند به این دلیل که مجال آن را ندارد.
معضل های بهینه سازی وب سایت خبری

در تحت بعضا از بحران هایی که برای بهینه سازی یک وبسایت خبری با آن مواجه خواهید شد را برای شما آورده ایم.
- تاریخ انقضای خبرها ذیل میباشد

برای یک تارنما خبری شما مدام بایستی محتوای آپدیت بنویسید خیلی از موضوعاتی که درباره‌ی آن‌ها مقاله مینویسید می توانند به راحتی بعداز 24 ساعت قیمت خودشان را از دست بدهند. پس پس از یک زمان ترافیکی که‌این خبر ها وارد میکردند کمتر و کمتر شود. برای مثال فرض نمائید شما یک خبر راجع‌به غالب شدن آقای x در همه پرسی سر کردگی جمهوری ایالات متحده در سال 2020 نوشتید آیا این مقاله چندین سال آن‌گاه هم به اندازه سال ساخت‌و‌ساز بازدید کننده خواهد داشت؟ قطعا خیر.
به همین عامل شما می بایست محتوای مدام سبز برای تارنما خودتون بنویسید. محتوای مدام سبز به ارتقا ترافیک وبسایت شما امداد میکند. محتوای مدام سبز محتوایی میباشد که بعداز سپری شد مجال نیز اهمیت خویش را از دست نمیدهد. پس می توانید در یک قسمت از وبسایت خبری خویش محتواهایی ایجاد نمائید که همواره برای شما ترافیک وارد نمایند.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: