اطلاعات بیشتر در ابزارهایی مانند Google Analytics
نوشته شده توسط : عباسی

با HTTPS بسیار کارامد خیس هست، برای مثال برخلاف HTTP، در HTTPS داده ها امنیتی وب سایت شما ذخیره می‌گردد. این سئو سایت گزینه به‌این مضمون‌ میباشد که داده ها اکران داده گردیده فقط ترافیک بدون واسطه را اکران نمیدهند. این آیتم خویش یک مزیت برای بهبود سئو است.
امنیت و حریم محرمانه

همانند هر سیستم امن دیگری، HTTPS هم برای مدیران وب سایت ها و هم برای مشتریان احساس امنیت را القا میکند. امنیت سایت سبب ساز می‌شود که شما از خسارات مالی و سرقت داده ها در امان باشید و همینطور اعتبار و سوابق شما به خطر نیفتد.
فرآیند تغییر‌و تحول HTTP به HTTPS

جابجایی وب سایت از HTTP به HTTPS یک مراحل بی آلایش و سرراست میباشد:

 


خرید ssl certificate
سند SSL خویش را در میزبانی سایتتان نصب نمائید.
مجددا کلیه پیوند های خویش را تحلیل فرمائید. هر آدرسی که از HTTP به HTTPS تغییر و تحول نکرده باشد، بعد از جابجایی از شغل می افتد.
با تولید ۳۰۱ redirect ، گوگل و بقیه موتورهای کاوش را از تغییر و تحول HTTP به HTTPS با خبر نمائید. با این شیوه هرکسی که سایت شما‌را bookmark کرده‌با‌شد، بعداز تغییرات شما به طور خود کار،به نشانی تازه HTTPS شما ریدایرکت شود. با اعتنا به اینکه Search Console، HTTP و HTTPS را دو وب سایت غیروابسته درنظر می گیرد، در صورتی‌که که بعضا از صفحه های شما هم ازHTTP استعمال میکنند و هم از HTTPS، مورد نیاز میباشد که شما برای هرکدام از آن ها یک search consoleجداگانه ساخت‌و‌ساز کنید.

فیض گیری

مذکور بایستی برای جابجایی شما به HTTPS و ایمن کردن تارنما شما کافی باشد. با این حالا با دقت به ابهام SSL و یک‌سری استدلال دیگر همانند افزونه های گوناگون، عالی میباشد در آغاز نگاهی عمیق خیس بدین مساله بکنید و آن گاه مبادرت به تغییر تحول نمایید. شما می توانید جواب های اکثری از سوالاتتان را درین پیوند که مرتبط با شیت قانونی Google برای جابجایی از HTTP به HTTPS است، پیدا نمائید.

یک چیز که مسلم میباشد این میباشد که عالی میباشد مدام برای اعمال تغییرات ممکن، پیش فعال باشید امید داریم با قرائت این نوشته‌ی علمی با تاثیر ssl بر بهینه سازی آشنا گردیده باشید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: