بهینه سازی تصاویر سایت
نوشته شده توسط : عباسی

مسلماً میدانید که سرعت بار گذاری صفحه های وب سایت اهمیت بسیار متعددی داراست. یوزرها وقت کمتری روی تارنما‌های کُند می گذارند و با بستن زودهنگام ورقه سئو سایت به گوگل می‌فهمانند که‌این وبسایت عالی وجود ندارد. هم اکنون یکی دست اندرکاران تاثیر گذار روی سرعت وب سایت چه چیزی است؟ وسعت عکس‌ها! با با صرفه کردن وسعت عکس‌ها می توانیم به بهبود سرعت بار گذاری صفحه های وب سایت امداد میکنیم. سفارش میکنم برای اینکه بتوانید وسعت تصاویر سایتتان را سوای افت کیفیت کاهش دهید، از اینترنت‌تارنما Optimizilla یاری بگیرید.

نکتۀ دیگری که در زمینه ی seo تصاویر وب سایت وجود دارااست، گزینش اسم مطلوب برای آنها و به کار گیری از تگ Alt میباشد. تگ Alt به موتورهای کاوش امداد می‌نماید متوجه قضیه عکس و رابطه آن با متن شوند. برای داده ها بیشتر در ارتباط تگ alt میتوانید به مقالۀ تگ آلت چه است در بلاگ ما رجوع‌کنید.

شاید برایتان دیدنی باشد که بدانید، پست‌هایی که دستکم یک عکس در آنها به‌فعالیت رفته نسبت به پست‌هایی که سوای عکس میباشند مقام خیلی بالاتری دارا‌هستند.

ریسپانسیو بودن وبسایت یا این که هماهنگ شدن با موبایل‌های گوشی

در سال 2015 گوگل به طور رسمیً گفت، تارنما‌هایی که ریسپانسیو یا این که به عبارتی برخورد‌گرا نباشند به رده‌های ذیل‌خیس نتیجه ها گوگل نزول خواهند کرد. ریسپانسیو بودن وب سایت به‌این مفهوم میباشد که هنگامی کاغذ را کوچک و تبارک می کنید، یا این که در دستگاه‌های دیگری مثل تلفن همراه و تبلت آن را گشوده میکنید، ساختار ظاهری آن بهم نریزد.

و... بالاخره وعدۀ گوگل عملی شد. معدود‌نادر تارنما‌هایی که ریسپانسیو نبودند موقعیتشان را از دست دادند و به جايگاه‌های ذیل‌تری رسیدند. پس در طول طراحی وب این نکته را مسلماً حیث نمائید و سایتی پباده سازی نمایید که ریسپانسیو باشد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: