همه چیز در مورد سئو
نوشته شده توسط : عباسی

رابطه موضوعی

بک‌لینک و پیوند‌ها را از کاغذ‌ای اخذ فرمائید که به زمینه اینترنت‌وبسایت شما رابطه داشته باشد. به عنوان مثال سئو سایت ادمین وبسایت یک اینترنت‌وب سایت آموزشی میباشد که به فعال‌سازی اینترنت‌وبسایت و توسعه و گسترش‌ی آن میپردازد. در شرایطی‌که از یک نوشته ی علمی‌ی ورزشی بک پیوند بگیریم، این لینک و پیوند اسپم شناخته میگردد.

معمولاً اینترنت‌تارنما‌های خبری که به موضوعات گوناگون می پردازند دارنده پتانسیل بهتری برای ارائه بک‌پیوند در هر موضوع میباشند.
تعداد پیوند‌های خروجی

خوب میباشد از ورقه‌ای پیوند بگیرید که تعداد لینک و پیوند‌های خروجی متعددی نداشته باشد. هرچه تعداد لینک و پیوند‌های خروجی یک برگه کمتر باشد برای شما اعتبار بیشتری به ارمغان می آورد!
ترافیک مطلوب

در‌حالتی که اینترنت‌تارنما پیوند دهنده ترافیک قابل قبولی نداشته باشد احتمال کلیک لینک و پیوند بوسیله استفاده کننده کاهش مییابد. عالی میباشد از صفحه های پربیننده بک پیوند بگیرید تا به وسیله یوزرها گوناگون چشم و کلیک خواهد شد. چنین آمار بازدید اینترنت‌وبسایت شما ارتقاء می یابد.
انکر تکست

Anchore text به عبارتی عبارتی میباشد که باطن تگ پیوند قرار می گیرد. در واقع به عبارتی عبارتی میباشد که پیوند میگردد. در اخذ بک‌پیوند بایستی به تنوع این کلمه ها اعتنا فرمائید. اخذ بک ‌پیوند به خیل عظیم با یک کلمه و واژه‌ی کلیدی معین موجب اسپم شناخته شدن آن لینک و پیوند می گردد.
نوع پیوند

پیوند‌ها به دو گروه‌ی فالو(follow) و نوفالو(nofollow) تقسیم میگردند. لینک و پیوند‌های فالو لینک و پیوند‌هایی می باشند که به وسیله موتورهای کاوش دنبال میشوند. ربات‌های گوگل به امداد لینک و پیوند فالو اینترنت‌تارنما شما‌را پیدا می‌نمایند. همینطور جابجایی اعتبار با پیوند‌های فالو شکل می گیرد.

پس عالی میباشد به نوع لینک و پیوند دقت نمایید. در اخذ بک لینک و پیوند تنوع را رعایت نمایید و از هر دو نوع، لینک و پیوند اخذ نمایید ولی پیوند‌های فالو به دلیل اثرگذار بودن می بایست درصد بیشتری از بک‌پیوند‌ها را تشکیل دهند.

شناسایی و محاسبه پیوند‌ها

در‌حالتی که تعداد لینک و پیوند‌های بی کیفیت اینترنت‌وبسایت شما ارتقا یابد، احتمال پنالتی شدن اینترنت‌تارنما شما هم ارتقا خواهد یافت. براین اساس بهتراست هر چندوقت بک‌پیوند‌های اینترنت‌وب سایت خویش را از دید تعداد و کیفیت ارزیابی نمائید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: