ورود گوگل به عصر جدید؛ تجربه کاربری حرف اول (و آخر) را میزند
نوشته شده توسط : عباسی

اعتنا بیشتر گوگل به احساس استفاده کننده از کاوش سبب شد تا فاکتورهای تجربه کاربری (UX)، رسما وارد سازوکار بهینه سازی خواهد شد سئو سایت تا هم یوزرها تجربه نیکی از کاوش در وب داشته باشند و هم مدیران تارنما با اعتنا به ux، اعتبار بیشتری نزد گوگل به دست بیاورند.

John Mueller، یکی شناخته گردیده ترین مهندسان گوگل مدام در هنگ اوت های تخصصی خویش بارها بر ساخت شایسته ترین تجربه برای جستجوکننده تاکید داشته:

“در کنار اعتنا به گایدلاین های گوگل، به تجربه کاربری اهمیت بیشتری بدید. در قسمت Webmaster Quality Guidelines میتونید بخش اعظمی از سفارش های قانونی گوگل در رابطه ساخت محتوای کیفیت بالا را مشاهده کنید. ولی در عین اعتنا به موردها بیان شده درین کاغذ، تمرکز خویش را بر روی ساخت سایتی بگذارید که مقصود آن تجربه کاربری بهتر برای مخاطب میباشد.”

در صورتی این نوار را با سرعت پیش ببریم، می بینیم که همگی مدیران وبسایت، متخصصان بهینه سازی و ساخت و ساز کنندگان محتوا می دانند تجربه کاربری در آینده کلام نخستین را در بهینه سازی می‌زند؛ البته مورد اساسی خیس آن میباشد که‌این اشخاص نمیدانند چطور بایستی فاکتورهای UX را در وب سایت خویش نظارت، چک و بهبود دهند.

این نوشته ی علمی جایی میباشد که شما به ادراک صحت از اهمیت تجربه کاربری در بهینه سازی 2019 می‌رسید. از این قبل، قصد داریم با معرفی بدون نقص ابزار Lighthouse گوگل، معنا تجربه کاربری در بهینه سازی را به کلی عوض کنیم تا نشان سوال ها گران قدر شما دراین باره را به جواب های کاربردی و مفیدی تبدیل کنیم.
چطور با ux seo تارنما خویش را بهبود دهیم
الگوریتم رنک برین؛ اولی و تبارک ترین گام گوگل به عایدی مخاطب

با اینکه محوریت این نوشته ی علمی در باب تجربه کاربری میباشد، البته از آن جایی که الگوریتم رنک برین به گونه ای اساس و شالوده ux در بهینه سازی میباشد، می‌خواهیم یه خرده راجع‌به تغییراتی که‌این الگوریتم بر نتیجه ها کاوش اعطا کرد سخن کنیم. این الگوریتم هوشمند پس از محتوا و پیوند، تحت عنوان سومی میزان مهم گوگل برای درجه دهی به وبسایت ها به حساب می آید.

رنک‌برین فناوری جدیدی بر شالوده هوش تصنعی (AI) میباشد که با به کار گیری از الگوریتم‌های یادگیری ماشین یا این که Machine Learning پباده سازی گردیده. یادگیری ماشین نیز به این معناست که یک کامپیوتر بجای فراگیری بوسیله آدم و یا این که به کارگیری از نرم افزار‌هایی با جزئیات فنی ظریف، خودبه‌خویش روش کارکرد چیزی را خاطر بگیرد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: