در سئو آیا از وردپرس یا جوملا استفاده می کنید؟
نوشته شده توسط : عباسی

در صورتی از سیستم های مدیر محتوا مانند وردپرس یا این که جوملا به کارگیری می‌کنید بسیار خوش شانس میباشید! قرار دادن تگ تیتر و متای توضیحات سئو سایت در‌این سیستم های مدیر محتوا بسیار سهل میباشد و از روش پلاگین سئو By Yoast در وردپرس و تجهیزات جانور در جوملا می‌توانید به راحتی برای هریک از صفحه ها خویش، تگ تیتر و متای توضیحات را تمجید فرمائید. برای داده ها بیشتر، مقاله seo وردپرس و همچنین بهینه سازی جوملا را مطالعه نمائید.
دیگر قسمت های بهینه سازی داخلی

با اینکه تگ تیتر و متای توضیحات وسیع ترین قسمت های seo داخلی میباشند، ولی بهینه سازی داخلی به همین جا ختم نمیشود. اعتقاد نتیجه ها نمائید که مورد ها تحت را نیز در تارنما عایت نموده اید. به این دلیل که تاثیر مثبتی در بهبود بهینه سازی تارنما دارا هستند.

پیوند های داخلی: لینک و پیوند سازی صرفا دربرگیرنده لینک و پیوند ها از سایر تارنما ها به تارنما شما نمی‌شود. بلکه شما میتوانید با پیوند دادن لغات کلیدی به صفحه ها هدفشان در باطن مطالب تارنما، به موتورهای کاوش یاری نمایید تا ادراک بهتری از تارنما شما داشته باشند.

تگ هدینگ: برای مثال در همین مقاله تیتر شیت و تیتر های هر پارگراف در باطن یک تگ H قرار دارا‌هستند تا به موتور کاوش اعلام خواهد شد که هر گزاره در رابطه چه می باشد. تگ H1 برای تیتر شیت و تگ های H2 و H3 برای عنوان ها داخلی کاغذ میتوانند آیتم به کارگیری قرار گیرند. از هرکدام هم میتوانید چنددفعه استعمال نمائید. استعمال از این تگ ها به موتورهای کاوش یوزرها یاری می نماید تا مطالب هر برگه را به قسمت های منقطع تقسیم کرده و خوانایی آن برای یوزرها ارتقاء یابد.

اسم تصاویر و تگ ALT: در حالتی که شما از تصاویر در تارنما استعمال می‌کنید قطعا از اسم صحیح و تگ ALT مطلوب برای آن‌ها به شغل ببرید. از جمله برای عکسی که در رابطه seo است میتوانید از یدین صورت آن را در کد کاغذ به فعالیت برید: سئو.Png” Alt=”بهینه سازی” />. مقصود از این فعالیت سئو تصاویر تارنما در جستجوی تصاویر گوگل است. با این فعالیت شانس اکران این تصویر در هنگام جستجوی کلمه و واژه seo ارتقاء مییابد.

متن درشت: دراین باره خیلی تمرکز نکنید. ولی برخی درشت کردن یک واژه و کلمه در درون متن می اقتدار موجب جلب اعتنا یوزرها خواهد شد و همچنین به موتورهای کاوش اذن می‌دهد که داده ها اصلی را از سایر مورد ها منزه دهند.
چرا به محتوا نیاز دارید؟

در صورتی به پایانی خبرهای مرتبط با بازیابی آنلاین نگاهی بیندازید، متوجه اهمیت بازاریابی محتوا و استعمال از آن در وبسایت خویش میشوید. محتوا هم برای یوزرها و هم برای موتورهای کاوش بسیار عالیست. هر چه محتوای بیشتری داشته باشید، احتمالا یوزرها بیشتری نیز می‌توانید به سمت وب سایت خویش جذب فرمایید و موتورهای کاوش نیز صفحه های ایندکس گردیده بیشتری از وبسایت شما خواهند داشت.

کلید جلب رضایت یوزرها و موتورهای کاوش داشتن محتوای جالب در تارنما میباشد. محتوای کیفیت بالا میتواند مشتمل بر مورد ها تحت باشد البته فقط به همین مفاد محصور نمیشود:

پست های وب لاگ
مطالب دیدنی
یادگرفتن ها
اینفوگرافیک ها
ویدئوها
پادکست ها





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: