افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل
نوشته شده توسط : عباسی

برای ارتقا سرعت ایندکس مطالب در گوگل طریق های مختلفی وجود دارااست. در‌این نوشته‌ی‌علمی کوشش می‌کنیم، 12 طریق سئو سایت برای ارتقاء سرعت ایندکس مطالب در گوگل و ارتقا crawl را برای شما ذکر کنیم. وقتی که شما تحت عنوان خالق محتوا عمل می‌کنید، بعداز تکثیر محتوا گرایش دارید تا زودتر مقاله درجه بندی خواهد شد و در مشت یوزرها قرار بگیرد. براین اساس سرعت ایندکس یک کدام از مزایای رقابتی در بهینه سازی وبسایت میباشد.

وقتی که شما یک محتوای تازه بر روی بلاگ یا این که وبسایت خویش منتشر می‌کنید برخی بایستی دو سه هفته و یا این که یکماه در انتظار باشید تا محتوای شما به وسیله گوگل ایندکس (تصویب) گردد. این فرصت می‌تواند برای شما بسیار خسته کننده باشد. برای اینکه بتوانید گوگل را از منتشر شدن محتوای نو خویش باخبر نمائید، یک‌سری نکته معمولی وجود دارااست، که با رعایت این نکات به راحتی میتوانید گوگل را از تکثیر مقاله نو با خبر فرمایید. با این شغل گوگل سریع خیس مقاله منتشر گردیده را ایندکس و جايگاه بندی می نماید.

تا این بخش نوشته ی علمی کارایی کردیم در خصوص اهمیت سرعت ایندکس مطالب در گوگل بیشتر کلام کنیم، تا شما بتوانید بیشتر با اهمیت این مورد آشنا گردید. درپی به ارزیابی یکسری طرز و تکنیک برای ارتقاء سرعت ایندکس مطالب در گوگل میپردازیم.
ایندکس سریع در گوگل
ایندکس سریع در گوگل
12+1 امین چاره ایندکس صفحه های وب سایت در گوگل

در همین نخست یک کدام از شایسته ترین راهکارها را برای ایندکس صفحه های در گوگل ذکر میکنیم. یکی‌از راهکارهایی که معمولا جایی گفته نشده و برای ایندکس سریع استعمال میشود، به کار گیری از وبسایت هایی که گوگل آنان را سریع می بیند و ایندکس می نماید است. یعنی اینکه در وب سایت هایی مثل سایتهای خبرگزاری و یا این که یک وبسایت حاذق که گوگل سریع به آن رمز می‌زند و مطالب آن را ایندکس می نماید، شما به برگه آیتم نظرتان پیوند بدهید. ولی این عمل با رپورتاژ قابلیت و امکان پذیرست البته هزینه متعددی دارااست و مقداری غیر منطقی میباشد که بخاطر ایندکس صفحه ها رپورتاژ منتشر نماییم. البته شما می‌توانید از دهها وبسایت دیگر که گوگل در آنان حضور مداوم دارااست به کارگیری فرمائید مثل برخی از بلاگ های اهل ایران و فرنگی، سایتهای دارنده پست مهمان و…. خیلی از یوزرها از خدمت بلاگ دهی blog.ir و teblog و نیز وبسایت ویرگول به کارگیری می نمایند. در حالتی‌که از وب لاگ ها استعمال کردید مسلما آن‌ها‌را در سرچ کنسول گوگل معرفی کنید!





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: