چرا ساخت بک لینک بی‌ارزش خطرناک است؟
نوشته شده توسط : عباسی

گوگل برای جنگ با اسپم (spam) و خرید بک لینک و پیوند، الگوریتم‌های مختلفی را معرفی نموده است. در‌این سئو سایت دربین الگوریتم پنگوئن باهدف ارزیابی سالم پیوند سازی وب سایت‌ها معرفی گردیده‌است که وظیفه پنگوئن شناسایی و جریمه وب سایت‌هایی میباشد که با خرید بک پیوند یا این که استراتژی های فریبنده برای خویش لینک و پیوند سازی می‌نمایند میباشد.

 

الگوریتم پنگوئن 

بهینه سازی در گوگل صرفا با آشنایی گوگل ممکن میباشد!
گوگل یک غرض به طور کاملً پر‌نور دارااست مخاطب با جستجوی یک عبارت در گوگل به ترتیب تارنما‌هایی که بیشترین رابطه را با واژه و کلمه وی دارا‌هستند را بیابد. نکته‌ای که بایستی به آن اعتنا داشت این میباشد که گوگل جايگاه بالا را به سایتی می‌دهد که مطالب تارنما آن با مراد درصد بالاتری از یوزرها یک کدام از باشد؛ از جملهً هنگامی شما عبارت اپ‌نویسی اندروید را کاوش میکنید. بیشتر تارنما‌های به اکران درآمده آموزشی میباشند چون که بیشتر کاربرانی که عبارت اپلیکیشن‌نویسی اندروید را کاوش کرده‌اند در‌پی یادگرفتن اپ نویسی اندروید بوده‌اند. این دستور موجب میگردد که بهینه سازی کردن یک وب سایت که به اپلیکیشن نویسی اندروید می‌پردازد و می‌خواهد از روش مرتبه گوگل توصیه اپ نویسی بگیرد بحران‌برانگیز خواهد شد.
فراگیری و یادگیری بهینه سازی یک گروه، مستلزم استعمال از دسته تکنیک ها و داده ها میباشد و بکارگیری داده ها محصور برای تارنما شما بسیار خطرناک میباشد. پیش از ایفا هرگونه تغییر و تحول در ساختار یا این که محتوای وب سایت خویش پژوهش ها جامعی در این مورد ایفا داده و کلیه جوانب را به خیر محاسبه نمایید. وب24 با مهیا آوردن گروه بدون نقص از چاره ها و طرز‌های متنوع با صرفه‌سازی وبسایت، یاور شما درین مسیر خواهد بود.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: