AMP چیست؟
نوشته شده توسط : عباسی

قابلیت و امکان به کار گیری با گوشی
اینکه     سئو سايت  وبسایت شما متناسب با یک دستگاه گوشی باشد به تنهایی کفایت نمیکند. افزون بر آن بایستی پیوند ها، آیکون ها، متون، تصاویر و ویدئوها نیز با ورقه اکران کوچک تلفن های هوشمند، تطبیق داده شوند. در ساخت سایت خویش بایستی مطمئن باشید که کل نیازهای کاربرانی که با موبایل خویش وارد تارنما شما میگردند را مهیا سازید. در صورتی تارنما شما تجربه کاربری نیکی را در تلفن های همدم به بازدید کنندگان ارائه دهد و اصول بهینه سازی را نیز یاور آن رعایت کرده باشید ، شما مطلقاً جايگاه ی خیر و خوبی را در موتورهای جستجوی گوگل کسب مینمایید. با به کارگیری از تارنما mobile friendly test که گوگل به صورت بدون پول در مشت شما گذارده میباشد، میتوانید سازش سایت خویش را با دستگاه گوشی آزمایش نمائید و در شکل وجود اشکالات احتمالی، آنها را تصحیح نمائید.
10) اعتنا نمودن به ((Accelerated Mobile Pages (AMPs)
  
AMP یا این که به عبارتی Accelerated Moblie اپلیکیشن ایست ذیل لحاظ گوگل که مقصود آن، سرعت بخشیدن به ارائه ی محتوا در صفحه های کوچک خیس مانند تلفن همراه میباشد. این نرم افزار ی متن گشوده که از سال 2016 جز حاصل سکو بندی گوگل در لحاظ گرفته شد‌ه‌است، فورا تیم ای از سایت های مربوط به اصطلاح جستجوی شمارا در قالب چرخ فلک علامت میدهد. وقتی که شما بر روی هرمورد از این چرخ و فلک ها کلیک نمایید، آن تارنما بلافاصلهً بار گذاری می گردد.
طبق گفته ی Beris:
مدیریت پروژه ی AMP، به کارگیری از این نرم افزار می‌تواند مجال بار گذاری صفحه ها را به یک ششم کم کند و این به معناست که سرعت وبسایت شما شش برابر گردد.
صفحاتی که AMP در آنها فعال باشد، در جستجوهای گوگل بر روی تلفن همراه در درجه بالاتری قرار میگیرند. پس شما برای سئو خویش در موتورهای کاوش مایحتاج میباشد فاکتور AMP را قطعاً در حیث داشته باشید.
11) اعتنا نمودن به پوشه ( Robots.txt File)





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: