تاثیر کنیبالیزیشن در سئو
نوشته شده توسط : عباسی

 

چه طور خواهیم توانست ایراد کنیبالیزیشن را حل کنیم؟

برای    سئو سایت  حل نقص‌ همنوع‌خواری طرز‌های متعدد وجود دارااست. در آغاز بهتر میباشد تصمیم بگیرید که میخواهید کدام مقاله را نگه دارید. بعد می توانید محتوا را یک دست کرده و یک مقاله بدون نقص و جامع داشته باشید و مطلبی که نمیخواهید حذف نمائید. ولی ریدایرکت 301 نیز برای این غرض گزینه به کار گیری قرار می گیرد، گرچه برخی از کارشناسان خیلی با ریدایرکت 301 زیاد، موافق نیستند. شیوه دیگر این میباشد که در شکل قابلیت و امکان یکی محتوا را پیرامون واژه و کلمه کلیدی دیگری با صرفه فرمایید تا دو مقاله با واژه و کلمه کلیدی شبیه جايگاه یکدیگر را نخورند.

 

چه‌طور خواهیم توانست ایراد       را حل کنیم؟

 

کنیبالیزیشن در seo چه تاثیری دارااست؟

پرواضح میباشد که زمانی دو یا این که یکسری مقاله مبتلا همنوع خواری میشوند به نوعی زحمات شما برای بهینه سازی از دست می‌رود. عوض اینکه صفحه ها شما با رقبا رقابت نمایند درواقع سرگرم رقابت با یکدیگر می گردند و کاری می‌نمایند که جايگاه هر دو محتوا افت نماید. در صورتی‌که که در شرایطی‌که آنان تجمیع شوند حتی میتوانند مرتبه‌های بهتری را به خویش تخصیص دهند.

 

توده‌بندی

 

اینکه محتوای گرانبها خودمان با یکدیگر رقابت نمایند و به نوعی با خودزنی جايگاه‌های ما افت نماید ابدا جذاب وجود ندارد. این پدیده کنیبالیزیشن یا این که همنوع‌خواری اسم دارااست و بخش اعظمی از مواقع از بروز اینگونه مشکلی بی‌خبر هستیم. به این ترتیب هر چه کارایی می کنیم به مکان بهبود مرتبه، منزلت محتوای ما افت می‌نماید. شایسته ترین عمل این میباشد به جای‌اینکه یکسری مقاله را روی لغت ها کلیدی شبیه باصرفه نمایید، تمامی را با هم تجمیع کرده و محتوای جامع بنویسید.

 




:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: