سئو و بهینه سازی تصاویر
نوشته شده توسط : عباسی


بهینه سازی یا این که سئو موتور کاوش (بهینه سازی) برای این میباشد که ترافیک دارای   سئو سایت ربط تری را برای تارنما شما تولید نماید و شما‌را به سکو یک بودن در موتورهای کاوش پهناور مجاورت خیس نماید. سوای بهینه سازی، وبسایت شما احتمالا زیر خیس از یک میلیون وبسایت دیگر که تولیدها و سرویس ها مشابهی دارا‌هستند، غرق گردد.

 

زمانی که عموم با کلمه و واژه «سئو» مواجه میشوند، اکثر اوقات پیوند ها، محتوا و ترافیک در ذهنشان قرار میگیرد و در واقع نقش مهم و اساسی تصاویر در بهینه سازی را فراموش می نمایند. بدست آوردن تصاویر مطلوب، به گوگل امداد می نماید که بهتر ادراک نماید وبسایت در رابطه چیست، بدین ترتیب قادر است به سایت شما در نتیجه ها جستجوی تصویر (Image Search) سکو بهتری دهد و ترافیک بیشتری را به آن منتقل نماید.

 

مبانی مهم seo چه است؟
برای آغاز، به‌دنبال به ارزیابی یکسری آیتم بدون‌پول که برای بهبود شیوه اکران وبسایت خویش می‌توانید انجام دهید، می‌پردازیم:

تحقیق و جستجوی واژه و کلمه کلیدی: کلماتی را کشف نمائید که اشخاصی که سعی بر کشف کردن وبسایت و سرویس ها شما دارا‌هستند، از آن ها استعمال می نمایند. آن‌گاه این عبارات را در محتوای وب سایت خویش به کارگیری فرمایید.
اسم دامنه: نامی را برای دامنه خویش تعیین فرمائید که با کسب و عمل شما دارای ربط میباشد، بنابراین مخاطبان وبسایت شمارا شل خیس پیدا می نمایند.
اسم URL کاغذ: از به کار بستن سیستم پیشفرض اعداد در URL اجتناب نمایید و اسم URL های صفحه ها خویش را با کلمه ها کلیدی تغییر و تحول دهید.
بازاریابی شبکه‌های‌مردمی: از شبکه‌های‌مردمی برای بسط دسترسی مخاطبان به تارنما خویش استعمال نمایید تا به مخاطبان بسیار بیشتری در کانال های گوناگون دست یابید.
لیست های محلی: داده ها تماس کسب و عمل خویش را در وبسایت هایی همانند com وGoogle My Business تثبیت فرمایید.
تحلیل ها و توصیفات: بازخوردهای مثبت در وب سایت هایی مانند Yelp و Angie’s List سبب ساز شود که بازدیدکنندگان به سمت سایت شما هدایت شوند.
پیوند های فرنگی یا این که پیوندها: مطالب خویش را در وبسایت هایی مانند Quora و Reddit به اشتراک بگذارید. این بک پیوند ها (پیوند هایی که به وبسایت شما می‌آیند) دارنده امتیاز فوق العاده بالایی در دنیای seo می‌باشند.


در رابطه تصاویر سایت چطور؟
همانگونه که می‌بینید، درخصوص همگی چیزهایی که در وبسایت خویش پست می‌کنید میتوانید الگوریتم های سئو موتور های کاوش را پیاده سازی فرمائید، ولی این مسئله صرفا به لغت ها و پیوند ها محدود نمیشود. تصاویر با وجود اینکه نصیب بزرگی از بهینه سازی می‌باشند، اکثر اوقات فراموش می‌شوند. بدین ترتیب در حالتی که شما بتوانید عکس های خویش را با الگوریتم های seo همگام فرمائید، در بالای منحنی قرار خواهید گرفت.

به دنبال به آنالیز چگونگی سئو تصاویر برای موتورهای کاوش می‌پردازیم.

تصاویر خویش را با به کارگیری از لغات کلیدی غرض اسم گذاری نمایید.
از اطلاعاتی که به راحتی قابل شناسایی می باشند برای اسم گذاری تصاویری که در سایت خویش آپلود می‌کنید، استعمال فرمائید. در حالتی که شما یک جای جغرافیایی خاص را مقصود قرار می دهید، اسم این شهر را در تیتر خویش وارد نمائید. همین فرمان برای تولیدات و سرویس ها خاص نیز راست گو میباشد. از جمله، یک دکان محلی دوچرخه ممکن میباشد عکسی از نمای داخلی مغازه خویش را با نامی مانند دوچرخه پوریا – دکان دوچرخه در تهران معرفی نماید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: