نوشته شده توسط : عباسی

برای اینکه بتوانید بک پیوند های کیفیت خوب بسازید بایستی تعدادی فاکتورها و اصول اساسی سئو سایت در تشکیل داد بک لینک و پیوند را رعایت فرمایید. در‌این بخش میخواهم شما‌را با مهم‌ترین نکات در هنگام تشکیل داد بک پیوند کیفیت عالی آشنا کنم. از شما میخواهم که در هنگام پیوند سازی برای سایتتان مجموع این نکاتی که در‌این نصیب را به شما یادگرفتن خواهم بخشید را بی نقص رعایت فرمایید.
۱. محتوای کیفیت عالی برای سایتتان ایجاد فرمایید، مبحث ایجاد محتوای کیفیت خوب یک مبحث بسیار اساسی در بهینه سازی و سئو تارنما میباشد برای همین یک‌سری توشه تاکید کردم که مسلماً محتوایی که ایجاد می‌کنید می بایست محتوای کیفیت خوب باشد. برای ساخت و ساز محتوا سفارش می کنم این نکاتی که به شما می گویم را بی نقص رعایت نمائید. کوشش فرمائید محتوای که ساخت‌و‌ساز می‌کنید جامع تر از رقبا باشد برای همین پیش از ساخت محتوا محتوای رقیبانتان را بی نقص ارزیابی نمائید و مشاهده کنید که درباره ی چه موضوعاتی سخن کردند. از تصاویر و ویدئو در محتوای تان به کارگیری فرمایید. مسلماً به منابع دارای اعتبار لینک و پیوند بدهید، مراد از لینک و پیوند دادن به منابع دارای اعتبار این میباشد که شما به تارنما هایی که اعتبار بالایی دارا هستند پیوند بدهید. تلاش فرمائید به مقاله‌ها و مطالب دیگر وب سایت تان اشاره فرمائید تا سایرافراد با قرائت نوشته ی علمی تان وارد سایر مطالب وبسایت تان شوند. مبحث لینک و پیوند سازی داخلی را بی نقص رعایت فرمایید و کارایی نکنید در محتوا های تان به مقاله ها متعددی پیوند بدهید.



۲. پیش از اینکه آغاز به ایجاد کرد بک لینک و پیوند فرمایید مطلقاً مجموع اصول seo داخلی یا این که on page سئو را بدون نقص رعایت نمایید. خواسته از seo داخلی به تیم کارهایی که می بایست باطن وبسایت تان رعایت فرمائید تا وب سایت تان برای گوگل seo گردد را بهینه سازی داخلی می‌گویند. مثل ساخت‌و‌ساز محتوای seo گردیده، seo تیم ها، سئو سرعت وب سایت، seo کدهای پوسته وبسایت، سئو برگه نخستین و منوها، به کارگیری از هاست کیفیت عالی، رعایت اصول لینک و پیوند سازی داخلی، لینک و پیوند دادن به منابع و پیوند فرنگی و…



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

متن جایگزین تصویر (Alternative text) همچنین شناخته گردیده سئو سایت با اسم های alt attributes, alt descriptions ویا تحت عنوان \"alt tag\" در کد HTML برای توضیح در زمینه ی یک عکس در ورقه به عمل می رود. یک کدام از خدماتی که در seo داخلی به شما ارائه می شود -یا این که خودتان می بایست جاری ساختن دهید- seo Alt textها در وب سایت میباشد.
راهنمای مطالعه متن

به کارگیری های alt text
با صرفه ترین فرمت alt text
چرا الت تکست alt text از اهمیت بالایی شامل است؟
چطور یکalt text بهتر بنویسیم؟
یک alt text عالی چه شکلی میباشد؟
چطور در وردپرس alt tag اضافه کنیم؟

استعمال های alt text

1. افزودن توضیح به عکس یکی‌از اولی گام های چشم شدن در اینترنت میباشد. این تکان به کاربرانی که اختلال بصیرت دارا هستند امداد میکند تا بتوانند با قرائت این توضیح مختصر معنی عکس را بفهمند.

2. در صورتی عکس شما بارگذاری نشود متنی که برای آن نوشته اید به مکان آن نشانه داده گردد.

3. Alt text به خزنده های موتور کاوش امداد میکند یک تصویر را به صدق ایندکس نمایند.
تایپ کردن یک alt text صحیح برای چیپس
بخش هایلایت گردیده متن جایگزین تصویر را علامت می‌دهد.
مثال alt text :

\"Puppies


با صرفه ترین فرمت alt text

شایسته ترین نوع الت تکست دربرگیرنده توضیح درخصوص عکس فارغ از شیوه های اسپم (به کارگیری بیش تر از حد از کلمه و واژه کلیدی) میباشد. می بایست هنگامی شما چشمتون را میبندید و یک کدام از متن عکس را براتون می‌خواند بتوانید تصویر را مجسم نمایید در اینصورت میباشد کهشما الت تکست خیر و خوبی نوشته اید.
حال بیاید به عکس پنکیک بلوبری ذیل نگاه کنیم و برای آن یک متن جایگزین مطلوب بنویسیم:



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

یکی‌از مواقعی که برای گوگل به شدت اهمیت دارااست نو بودن یا این که به اصطلاح طراوت محتوای شماست سئو سایت که‌این مسئله روی مقام شما در صفحه های کاوش تاثیر بسیار متعددی داراست. آمار های گرفته گردیده در‌این خصوص آرم می‌دهد که نو بودن و طراوت محتوای شما تا 35 درصد بر روی درجه شما در شیت حاصل گوگل تاثیر گذار میباشد.
از طرفی هنگامی که شما محتوای خویش را آپ دیت رسانی می‌کنید، دقت خزنده های گوگل را به خویش جلب می‌کنید تا مجدد مقاله شما‌را تحقیق کند و رده مقاله شما‌را در گوگل آپدیت رسانی نماید. یکی مثال های کسب مرتبه مطلوب به وسیله محتوا نو، رده مطلوب وبسایت های خبری یا این که وب سایت هایی که با اتفاق ها روز محتوای خویش را تطبیق میدهند است.
هنگامی که سخن از بهینه سازی داخلی میباشد شاید از خویش بپرسید که گوگل چه‌گونه جدیدا محتوا نمره می‌دهند و آن را جایگاه بندی می نماید؟
جواب ظریف این پرسش پیش گوگل محفوظ میباشد و این مسئله را از یوزرها خویش مخفی نموده است، صرفا اطلاعاتی که درین خصوص در دسترس داریم گفته آمیت سینگال یک کدام از پرسنل گوگل میباشد که گفته: \"موضوعات گوناگون در کاوش نیاز به درصد طراوت متفاوتی دارا‌هستند\"
جدید بودن محتوا یک فاکتور کهن تاثیرگذار در بهینه سازی میباشد و حدودا از سال 2003 طراوت تحت عنوان یکی موردها کلیدی در seo بوده میباشد. به دلیل آنکه مخاطب مدام به‌دنبال جواب صحیح و تیم نخستین میباشد و در دنیایی که داده ها و دانایی با سرعت فروغ و روشنایی در اکنون پیشرفت میباشد، محتوایی که مرتبط با 3 سال گذشته بوده امروز برای شما تاریخ مصرف پیشین به حساب آورده می شود. از طرفی فرض نمائید که شما عبارت \"تکنیک های بهینه سازی 2018\" را کاوش می‌کنید که در اینگونه حالت خویش شما (یا این که در مجموع شخص کاوش کننده) اعلام نموده است که محتوای جدید و دست نخستین می‌خواهد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

الگوریتم پاندا (Panda ) گوگل

همانطور که پیشتر اشاره شد، ساخت و ساز محتوای موثر و سئو سایت نو یکی‌از مهم‌ترین ارکان اصول seo هست.
الگوریتمی که گوگل به خواسته فیلترینگ سایت هایی با محتوای معدود قیمت و یا این که اسکن عرضه کرد، الگوریتم پاندا می‌باشد.
اولی ورژن از الگوریتم پاندای گوگل در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۱ معرفی شد.
به واسطه این قسمت از ضوابط سئو پاندایی شانس اکران محتوای بیکیفیت، کوتاه و بیارزش را در حاصل کاوش کاهش داده،
و در مقابل به محتوای کیفیت خوب، دیدنی و اختصاصی رده بهتری در حاصل کاوش می‌بخشد.

در شرایطی‌که الگوریتم پاندا صفحه ها وبسایت شمارا جریمه نماید رفع آن بسیار ایراد خواهد بود.
البته مشاهده گردیده که همچنان میتوان با بهبود محتوای منتشر گردیده و حذف محتوای بی بها از جریمه ی گوگل رهایی یافت.
الگوریتم پنگوئن ( penguim ) گوگل

همانگونه که می دانید، در شرایطی‌که صفحه ها اینترنت شما بوسیله دیگر صفحه های یا این که شبکه های عمومی بلک لینک و پیوند اخذ نمایند،
سکو خیر و خوبی را در گوگل در مشت خواهید داشت.
متاسفانه بعضی بهینه سازی کاران با تکنیک های کلاه سیاه مبادرت به به دور زدن اصول seo واقعی میکنند.
یکی‌از این اقدامات می‌تواند بک لینک و پیوند های اسپم یا این که خریداری گردیده باشد تا مرتبه وبسایت را ارتقاء دهد.

در جواب بدین کار در سال ۲۰۱۲ گوگل الگوریتم جدیدی به اسم الگوریتم پاندا را معرفی کرد که وظیفه آن جنگ با لینک و پیوند سازی اسپم میباشد.
پنگوئن توانست وبسایتهایی که مبادرت به اخذ لینکهای طبیعی و دارای اعتبار کرده بودند را ارتقا دهد.
همینطور وبسایتهایی که لینکهای اسپم و ساختگی اخذ کرده بودند را از مرتبه های بالا به قعر نتیجه ها بکشاند.

در‌صورتی‌که تارنما شما جریمه ای از این روش اخذ کرده،یک کدام از شایسته ترین راههای بی اثر کردن لینکهای مخرب،
کسب لینکهای طبیعی و دارای اعتبار و معرفی لینکهای نامعتبر از روش ابزار Disavow در پنل گوگل سرچ کنسول میباشد.

بیشتر بخوانید : ابزار Disavow چه میباشد و چه کاربردی داراست ؟

الگوریتم کبوتر (Pigeon ) گوگل

کبوتر یک کدام از دیگر از حیوان ها گلشن وحش گوگل می باشد که در سال ۲۰۱۴ معرفی و به عمل دریافت شد.
در واقع دیگر متن، تصویر و صدا فقط محتوای آیتم آنالیز گوگل نبودند، و جای ( location ) نیز یکی پارامتر های آیتم نظارت قانون ها سئو می باشد.
بر طبق الگوریتم کبوتر ،گوگل سایت هایی را در پی جستجوی یوزرها حق تقدم می‌دهد که به نظر مکانی در حدود یکدیگر می‌باشند.
براین اساس الگوریتم کبوتر گوگل برای کسب‌وکارهای محلی یک مجال خوب ساخت و ساز نموده است
تا بتوانند جزو حاصل اولیۀ جستجوهای یوزرها در حدود خودشان باشند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در‌پی با نکات طلایی seo آشنا می شویم که از روش اجرای آن میتوانید فروش تارنما خویش را یک‌سری برابر فرمایید:

1. استراتژی عبارات کلیدی خویش را تدوین فرمائید.

هر چقدر هم مورد تجارت شما تخصصی (Niche) باشد، مدام با مرحله سئو سایت استخراج لغات کلیدی آغاز میشود. اینکه عموم برای کشف کردن تولیدات و سرویس ها شما چه لغات کلیدی را کاوش می نمایند، خیلی اصلی میباشد. پس شما بایستی وبسایت خویش را برای لغات کلیدی که سودآوری بیشتری دارا‌هستند، سئو فرمایید. برای این عمل می‌توانید از ابزار گوگل Kayword Planner یا این که هر ابزار لغت ها کلیدی دیگر به کار گیری نمائید. از دربین کلماتی که به شما توصیه میشود، کلماتی را بایستی استخراج کرده و غربال نمائید که وسعت جستجوی ماهانه بالایی داشته باشند.

2. بک لینک و پیوند (Back link) های رقبا را محاسبه نمائید.

بک لینک و پیوند ، دومی قدم از نکات طلایی seo را مشتمل بر می گردد. بعد از اتمام مرحله تحقیق عبارات کلیدی، می بایست موقعیت بک لینک و پیوند های (Back Links) رقبای خویش را تحلیل فرمائید. برای مرتبه دادن به هر واژه کلیدی، بک لینک و پیوند ها واحد سنجش خیلی مهمی می‌باشند. نظارت فرمایید که رقبای شما از چه وبسایت هایی بک لینک و پیوند گرفته اند. همینطور می بایست نظارت فرمایید که رقبای شما برای ارتقاء ترافیک بیشتر از چه تکنیک هایی به کارگیری می نمایند. محاسبه بک لینک و پیوند ها دقیقا مشخص و معلوم می نمایند که رقبای شما اینک چه فعالیت می باشند. خروجی این چک، کشف کردن لیستی از وب سایت ها میباشد که برای دریافت کردن بک لینک و پیوند میتوانید از آن به کار گیری فرمایید.

3. لینک و پیوند سازی داخلی (Internal Linking) را بدون شوخی بگیرید.

لینک و پیوند سازی داخلی بسیار با پر ارزش خیس از بک لینک و پیوند میباشد، بهمین خیال و خاطر یکی رده های پنجگانه نکات طلایی seo را به خویش تخصیص داده میباشد. ساخت و ساز ساختاری از لینک و پیوند سازی داخلی (Internal Link Building) منجر می‌گردد که وبسایت شما مقداری تقویت گردد. بعضی اوقات مدیران وبسایت ها از لینک و پیوند سازی داخلی غافل گردیده و صرفا روی لینک و پیوند سازی فرنگی یا این که اصلاحا External Link Building تمرکز می نمایند. بخاطر داشته باشید که شما نباید لینک و پیوند سازی داخلی را دست‌کم بگیرید به دلیل آنکه قادر است سکو وبسایت شمارا ارتقا دهد. برای اینکار کافی میباشد که کلمه ها کلیدی خویش را در صفحه های حاصل موتور های کاوش یا این که SERP (Search Engine Result Page) چک نمایید تا ملاحظه کنید کدام صفحه ها دارنده جايگاه میباشند، آن‌گاه شما میتوانید از آن لغات کلیدی در پیوند سازی داخلی خویش منفعت ببرید.

4. ساخت و ساز محتوای نصیب وبلاگ (Blog) را استارت کرده و سوای توقف ادامه دهید.

محتوا شاه میباشد را شاید شنیده باشید، شاید به همین خیال و خاطر بایستی نقش اساسی را در نکات طلایی بهینه سازی به ساخت محتوا بدهیم. در‌حالتی که شما کسب و کاری دارید که فروش خویش را از روش وب سایت ایفا می‌دهد، عالی میباشد که تارنما را از روش ساخت محتوای وبلاگ افزایش دهید. پس منتظر نکنید، قسمت وبلاگ تارنما خویش را فعال سازی کرده و اعتبار وب سایت (DA – Domain Authority) خویش را به امداد محتوا های شگفت انگیز و اثر گذار ارتقاء دهید تا اتکا مشتریان بالقوه خویش را جلب نمایید. توجه فرمائید که بالاترین صفحاتی که در حاصل کاوش (SERP) قرار دارا‌هستند (که به آن ایندکس شدن با Indexing گفته می گردد) تارنما هایی می‌باشند که کیفیت لینک و پیوند سازی داخلی آن‌ها نسبت با تجارت های ضعیف خیس، بیشتر میباشد. بطور مثال میتوانیم به وبسایت Orbitmedia اشاره کنیم که 175.94K وسعت پیوند سازی داخلی آنان بوده و بالاترین درجه را در SERP به خویش تخصیص داده اند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

seo یعنی نظم دهی کردن اینترنت‌وبسایت و محتوا به سیرتکامل‌ای که موتور کاوش بتواند آن را تحقیق کند، بخواند سئو سایت و فهرست نماید و مرتبه‌ی صحت به آن بدهد. غرض از این فعالیت رساندن اطلاعاتتان به دست کسی میباشد که در‌پی آن می گردد. به عنوان مثال در شرایطی‌که شما کسب و کار فروش کفش دارید، احتمالش خیلی معدود میباشد که اینترنت‌سایتان برای هر که به‌دنبال ضوابط حیطه بندی شهرشان می‌شود، اکران داده گردد.

seo یعنی شعور تفاوت‌های تجهیزات SERP گوگل یا این که به عبارتی ورقه‌ی نتیجه ها موتور کاوش هست. از در میان این تجهیزات می‌قدرت به گراف علم، اسنیپت‌های پر رنگ، نقشه و … اشاره نمود. علاوه بر فهم این تفاوت ها، پباده سازی کردن اینترنت‌سایتتان به گونه ای که مشتمل بر این تجهیزات شوند و در کاغذ‌ی حاصل برای موضوعات دارای ارتباط اکران داده شوند نیز از سایر تعاریف seo میباشد.

یک دارای تخصص بهینه سازی می تواند یک طراح اینترنت‌وب سایت باشد، یعنی همه شغل های یک اینترنت‌تارنما بر روی دوشش باشد، و یا این که می تواند یک شخصی باشد که فقط روی یک بخش تارنما تمرکز می‌نماید. مانند فردی که صرفا روی یک قسمت از شغل های مرتبط با باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت شغل می‌نماید. همانگونه که می دانید بهینه سازی شاخه‌های گوناگون و متعدی دارااست ولی این به معنای آن نمی باشد که یک کارشناس سئوی عالی مکلف میباشد در کلیه‌ی این شاخه‌ها مهارت داشته باشد. همانطور که یک بازاریاب پیروز مایحتاج وجود ندارد که یک تالیف کننده تبلیغاتی و یا این که یک مدیریت عالی باشد. فعالیت یک کارشناس seo این میباشد که به کسانی که در مورد‌های گوناگون بهینه سازی شغل دارا هستند یاری دهد که بتوانند، بدون واسطه یا این که غیر بدون واسطه، راندمان نتیجه ها ارگانیک را بالا ببرند. همچنین بخشی از شغل آنان تحلیل بر وضعیت و محدودیت‌هایی میباشد که آنان در آن سرگرم به کارند که قادر است بر اثر بخشی seo تاثیر بگذارد.

Sean Si، موسس و مدیریت برهان بهینه سازی Hacker:

Sean-Si

بهینه سازی عظیم‌خیس از آن میباشد که بخواهیم به کلیه جوانب آن بپردازیم. از جمله، در حالتی‌که کلمه و واژه‌ی “بهینه سازی” را در وب سرچ نمائید، با نتیجه ها بی‌شماری از منابع گوناگون مواجه میشوید. به لهجه معمولی، seo یعنی هدایت موتورهای کاوش به قرار دادن اینترنت‌سایتتان در ورقه نخستین نتیجه ها. همینطور در شرایطی‌که محتوای اینترنت‌سایتتان جامع و آپ تو دیت باشد و اعتبار دامنه نیز بالا باشد، بهینه سازی به شما امداد می‌نماید تا از دیگر اینترنت‌وب سایت‌ها که در مورد شبیه عمل می‌نمایند پیشی بگیرید.

David Naylor، مدیریت Bronco:

David Naylor

اینجانب seo را چنین تعریف و تمجید می‌کنم: اعتقاد و باور از اینکه یک اینترنت‌وب سایت در دیده موتور کاوش از نظر فنی صحیح و مطلوب به حیث بیاید. بدین ترتیب همگی مسائل فنی مانند Server Headers، سرعت (پیکربندی کش و AMP در صورتی موردنیاز بود)، هم‌پوشانی لغت ها کلیدی، پیوند های کانونیکال، کدهای HTML و معماری وب سایت نظارت می گردند.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

Yandex، مطرح ترین موتور جستجوی روسیه دیگر با در لحاظ به چنگ آوردن پیوند ها تحت عنوان سئو سایت یک استدلال سکو بندی، به صفحه ها تارنما های خویش رنک نمی دهد. پیش از اینکه بگویید این مسئله فقط در روسیه رخداد می افتد، بایستی بدانید که گوگل نیز تا حدودی از این شیوه نامه تاسی می نماید.

با نظارت صفحه ها نتیجه ها جستجوی Yandex متوجه می شویم که بخش اعظمی از وبسایت هایی که جايگاه های برتر را کسب کرده اند، در واقع از تکنیک های seo کلاه سیاه در پروسه کار های خویش به کارگیری کرده اند. همان گونه که میدانید در موتور جستجوی گوگل هم وبسایت هایی وجود دارا هستند که از استراتژی های بهینه سازی کلاه سیاه به کار گیری کرده و سوای در لحاظ به چنگ آوردن لینک و پیوند، توانسته اند رنک های برتر مرتبط با لغت ها کلیدی گزینه نظرشان را از آن خویش نمایند.

به حیث میرسد که گوگل بیشتر از اینکه بخواهد وب سایت ها را بر طبق پیوند ها جايگاه بندی نماید، رغبت دارااست که صفحه ها وب سایت های گوناگون بر پایه ی بها و کیفیت رنک اخذ نمایند. برهمین اساس در‌حالتی که یک دامنه قابل متکی بودن داشته باشید، ممکن میباشد که بتوانید فارغ از اعتنا به لینک و پیوند سازی، رنک های قابل قبولی داشته باشید.

حال وقتشه! اینو بخون: ارتقا 100 درصدی ترافیک سایتپیشنهاد تالیف کننده این میباشد که اولیه نوشته‌ی‌علمی بالا را خوانده و آنگاه ادامه این نوشته ی علمی را بخوانید.
Rich Snippet ها تاثیری در رنک وبسایت شما ندارند

Rich Snippet ها در سال 2009 آغاز ظاهرا شدن در صفحه ها حاصل کاوش کردند. سوالی که وجود دارااست این میباشد که آیا این موردها تاثیری در درجه بندی صفحه های تارنما دارا هستند یا این که نه. دیدنی میباشد که بدانید جواب گوگل بدین سوال منفی میباشد و ریچ اسنیپت ها هیچ تاثیری در رنکینگ صفحه های شما ندارند. شما حتی می‌توانید عینا این سوال و جواب را در web master help forum وبسایت گوگل ببینید.

نکته قابل توجه این میباشد که مبتنی بر آنچه گوگل اعلام نموده است، rich snippet تاثیر مستقیمی بر مرتبه بندی وبسایت ندارد؛ ولی موضوع ای که می بایست به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که rich snippet ها برای seo تارنما اهمیت داشته و می‌توانند از دید بهینه سازی مزایایی داشته باشند. از جمله ورقه متبوع شما عالی و ریلکس خیس ایندکس گردیده و همینطور داده ها مفیدی برای خواننده‌گان از محتوای شما به اکران در میاید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

مهم‌ترین فاکتور های جايگاه بندی تارنما برای گوگل

همان گونه که یک سری دقیقه پیشین به شما گفتم برای برای اجرا بهینه سازی وب سایت کلیه این فاکتور ها اساسی سئو سایت نیستند. چهت نیل به یک سکو ی عالی در گوگل می بایست فاکتور های اصلی و موءثر در seo وردپرس را پیدا کنیم و آن را بر روی سایت خویش پیاده سازی کنیم. شش فاکتور مهم وجود داراست که می‌تواند بیشترین برخورد را در وب سایت شما به وجود بیاورد.هم اکنون بیاید تا آحاد این فاکتور ها را برسی کنیم .

مهم‌ترین فاکتور های سکو بندی برای گوگل
۱ – بک لینک و پیوند دارای اعتبار اخذ نمائید.

بک پیوند یکی سابق ترین و مهم‌ترین فاکتور های سکو بندی برای گوگل است. بک لینک و پیوند میتواند تا سکو تارنما شما‌را بهبود ببخشد. ولی بایستی بدانید که یک بک لینک و پیوند معمولی از طرف وبسایت های بدور افتاده و یا این که وب سایت های دارای اعتبار به تنهایی نمی تواند نقش پررنگی را اجرا نماید. شما برای اخذ بیشترین بازدهی از این فاکتور، بایستی چند نکات را رعایت نمائید.در صورتی‌که این نکات رعایت نشوند ممکن میباشد که‌این فاکتور فیض ی عکس بدهد و سکو ی شما کاهش پیدا نماید.

برای تنظیم یک بک لینک و پیوند ارزشمند توصیه میدم با یک پشتوانه وردپرس مشاوره نمایید .

بک لینک و پیوند دارای اعتبار اخذ فرمائید.
امتیاز پیوند

می بایست بدانید که گوگل برای دخالت دادن بک پیوند ها در سکو بندی وبسایت از شاخصی به اسم امتیاز لینک و پیوند به کارگیری می نماید. این شاخص از امتیاز کیفی هر مورد از لینک و پیوند های ورودی و تعداد لینک و پیوند های داده گردیده به تارنما، به دست می‌آید.

یک نکته قابل توجه که بایستی بدانید این میباشد که لینک و پیوند های اسپم یا این که بی قیمت هیچ کمکی به جايگاه وبسایت شما نخواهد کرد بلکه این لینک و پیوند ها بوسیله الگوریتم مرغ مگس خوار شناسایی گردیده و در بلند دوران موجب پنالتی شدن(کاهش بسیار زیاد سکو وبسایت) وبسایت شما گردد.
دارای ارتباط بودن انکرتکست

یک شاخص دیگر که برای شناسایی قیمت بک لینک و پیوند ها از آن استعمال می‌شود انکرتکست یا این که متن پیوند میباشد. انکرتکست ها داده ها متعددی را در چنگ گوگل قرار می‌دهند. در سمت و سوی همین مورد گوگل میتواند پی پیروزشود که زمینه ورقه پیوند گردیده چه است. پس بایستی انکرتکست را با زمینه شیت دارای ارتباط بسازید.

یک نکته قابل توجه که می بایست به آن اهمیت دهید این میباشد که انکرتکست ها یا این که متن لینک و پیوند ها بایستی متنوع و طبیعی باشد. چون به خیال و خاطر اینکه شما از یک کلمه و واژه یا این که عبارت برای اکثر بک لینک و پیوند ها به کار گیری میکنید،الگوریتم پنگوئن متوجه تخلف شما می‌شود و جریمه ای برای شما در لحاظ خواهد گرفت. به این ترتیب شما می بایست از انکرتکست های طبیعی و متنوع به منجر معدود نشدن جايگاه سایتتان استعمال نمایید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

موتورهای کاوش گر به مواقعی که در اولِ ورقه نماد داده میشوند بها بیشتری می‌دهند و این زمینه در زمینه‌ی تگ تیتر نیز درستی می نماید. سئو سایت به این ترتیب در شرایطی که نگارش تیتر برگه با مشکلی مواجه نمی‌شود، عالی میباشد که واژه و کلمه کلیدی را در اولِ آن استعمال نمائید. این یادگرفتن seo میتواند به بهبود درجه وبسایت در آن کلمه و واژه کلیدی سبب خواهد شد.


از مزایای لینک و پیوند دهی داخلی به کارگیری نمایید

استعمال از لینک و پیوند های داخلی بسیار بی آلایش میباشد.

مثلا: از صفحه های با آتوریتی بالا به صفحاتی که می‌خواهید مرتبه بگیرید پیوند می دهید.

این گزینه شاید معمولی به لحاظ آید … ولی کارآمد میباشد.


پیوند به وب سایت های فرنگی

آیا می دانستید که لینک و پیوند دادن به صفحه های دارای ربط در وبسایت های دیگر قادر است بر روی seo تارنما خویش شما تاثیر مثبت بگذارد؟

تحلیل ها این زمینه را تا حدود متعددی به ثابت رسانده میباشد، ولی متاسفانه در وبسایت های اهل ایران این آیتم نادیده گرفته می گردد.
برخی از عوارض پیوند ندادن به وب سایت های دیگر مشخص و معلوم میباشد؛ البته به لحاظ شما مهمترین آیتم چه میباشد؟


به کارگیری از Schema برای ارتقا نرخ کلیک

در شرایطی که که از ساختار Schema برای صفحه های وبسایت به کار گیری نمایید، در ورقه حاصل گوگل بیشتر به دیده خواهید آمد:

حاصل ستاره‌ای در گوگل

همان گونه که مشخص و معلوم میباشد وجود ستاره ها و یا این که عکس در کنار لینک و پیوند در برگه حاصل جستجوها می‌تواند در بهبود نرخ کلیک موءثر باشد. ولی مراقب باشید که در اعمال این فعالیت زیاده روی نکنید.
گوگل اشخاصی را که کوشش دارا‌هستند از این روش حاصل جستجوها را دست کاری نمایند را پنالتی می نماید {لینک}. پس در استفاده Schema اصول بهینه سازی و seo را در حیث داشته باشید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

۸. اعتبار دامنه و اعتبار شیت

اعتبار دامنه

اعتبار دامنه یا این که Domain Authority معیاری برای سنجش دامنه یک وب سایت میباشد سئو سایت که منبع امتیازدهی آن تارنما دارای اعتبار Moz هست و دوران امتیازدهی آن از ۰ تا ۱۰۰ است که هر قدر این عدد بیشتر باشد خوب میباشد. واحد سنجش اعتبار دامنه برای موتورهای کاوش برای جايگاه‌دهی مطالب و رنک وبسایت نیز تأثیر بسزایی داراست. امتیازی که برای اعتبار یک دامنه در حیث گرفته میگردد بر پایه ی لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی و تعداد کلی پیوند‌های ایندکس گردیده انتخاب میگردد.

اعتبار دامنه و seo داخلی وبسایت

اعتبار شیت

البته در کنار اعتبار دامنه گزینه دیگری نیز است که مقدار آن اهمیت متعددی داراست و آن اعتبار شیت یا این که Page Authority میباشد که از در میان ۰ تا ۱۰۰ انتخاب می گردد و معیار اقتدار و توفیق صفحه های وبسایت را آرم می دهد که‌این مقدار را هم وب سایت Moz آنالیز و اعلام می‌نماید. اعتبار این صفحه های مبنی بر تعداد لینک و پیوند‌های دریافتی صفحه های و تعداد مطالب ایندکس گردیده در موتورهای کاوش، با صرفه‌سازی تصاویر و … انتخاب میشود.



» توصیه ویژه اینجانب برای شما: دامین آتوریتی و پیج آتوریتی (DA & PA) چه می باشد؟


۹. به کارگیری از (واژه و کلمه کلیدی در) تگ‌های هدینگ (H1 تا H6)

یکی مهمترین بخش‌های مرتبط با بهینه سازی داخلی وب سایت ، تگ‌های هدینگ (Heading) می‌باشند. این تگ‌ها معمولاً به صورت H1 تا H6 قرار داده میگردند. به عنوان مثالً تیتر یک مقاله به صورت معمول تحت عنوان تگ H1 شناخته می‌گردد، یعنی به طور پیشفرض در اکثر پباده سازی‌ها، تیتر یک مقاله را تگ H1 میگذارند.

در مرحله آنگاه، موردها اساسی (عنا وین زیرمجموعه) را معمولاً تحت عنوان تگ H2 قرار می دهند. چنانچه با هم به عنوان مثالً خویش تگ H2 چندین تحت گروه یا این که subheading داشت، آنها‌را تحت عنوان تگ H3 قرار میدهند.

با دقت به توضحیات بالا، خیلی اصلی میباشد که از واژه کلیدی در‌این تگ‌ها استعمال شود. ولی وجود واژه و کلمه کلیدی در تگ H1 ضروری میباشد و بسیار اساسی میباشد که در تگ H2 نیز تکرار گردد، چون بها تگ H2 از H3 فراتر میباشد یا این که قیمت H3 از H4 نزد موتورهای کاوش بیشتر میباشد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()