نوشته شده توسط : عباسی


بها پروژه بهینه سازی چه‌گونه انتخاب می گردد؟
هزینه انجام بهینه سازی چقدر میباشد؟
بهینه سازی دانشی آپ دیت و همواره در درحال حاضر تغییر و تحول میباشد. در‌این حیطهی جالب و معضل برانگیز با سوال ها و ابهامات بخش اعظمی روبرو می‌شویم که جواب گویی به آن‌ها سخت میباشد. البته فی مابین همگی این سوالهای جواب دادن به‌این سوال از کلیه طاقت فرسا  سئو سايت خیس میباشد؛ “هزینه انجام پروژه seo چقدر میباشد؟”

در دنیای اقصاد و بازاریابی طریق‌های زیادی برای نرخ‌گذاري تولیدها و سرویس ها موجود هست که هر یک در حالت خاصی میتوانند شایسته ترین گزینش برای کسب و فعالیت شما باشند. بیش تر این طریق‌ها در حوزه بهینه سازی قابل به کار گیری نیستند به دلیل آن که عملا فاکتوری به اسم “واحد سنجش برد” تمامی معادلات را برهم می زند.

در رویت کرد بخش اعظمی از متخصصین و کارفرمایان وصال به پیروزی به قدری مهم میباشد که حتی سخن درباره ی چگونگی انجام بهینه سازی تارنما را به لبه می برد. به واسطه سال ها عمل بدون شوخی در حوزه بهینه سازی و ارائه سرویس ها رشته‌ای در مشورت کردن و اجرا، بارها با چنین قوانینی روبرو گردیده‌ایم و ولی هنوز هم کار کشته به ارائه یک جواب ظریف و یکتا برای نرخ‌گذاري سرویس ها بهینه سازی نشده‌ایم! میدانم تعجب آور میباشد البته حقیقت همین میباشد.

در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم با بازبینی ادبیات رایج در کشور‌ایران، دسته‌های متفاوت نرخ‌گذاري را به شما معرفی کرده و معایب و مزایای هر یک را باز‌نگری کنیم.

1- براساس مقام لغات کلیدی
انگیزه گذاری بر روی عباراتی مختص و پرجستجو را می‌قدرت یکی مرسوم ترین طرز‌ها برای انتخاب بها پروژه seo دانست. در‌این جور لیستی کوتاه از لغت ها کلیدی به وسیله صاحبکار ارائه گردیده و ملاک برد پروژه را بهبود مرتبه در آنان و وصال به جایگاهی معین در حیث می گیرند.

این نحوه نرخ‌گذاري معمولا ریسک و استرس متعددی را به کارشناس بهینه سازی زور می‌نماید چرا‌که در فیس نرسیدن به انگیزهِ از پیش رقم خورده عملا درآمدی برای وی نتایج نمیشود.


استدلال وجود این ادبیات را می‌قدرت تجربه‌های تلخ صاحبکار در همیاری‌های قبل دانست. آری، انجام پروژه seo با کمپانی یا این که افراد متفاوت و صرف هزینه‌های بسیار که برخورد مثبتی را به همدم نداشته میباشد، موجب میگردد تا صاحب کار به جای تمرکز بر معیارهای اصلی برد منزلت خویش در یا این که چندین عبارت پرجستجو را ملاک بررسی کارایی کارشناس بهینه سازی بداند.

چه افرادی حاضر به تضمین مرتبه در seo میباشند؟
کسانی که در حوزه بهینه سازی مجرب می‌باشند و تجربه اجرای یک سری پروژه پیروز یا این که ناکامی خورده را داشته باشند، به خیر و خوبی می دانند که ارائه تضمین مالی به صاحبکار چهت نیل به مرتبه 1 گوگل یا این که هر منزلت دیگری در برگه نخستین نتیجه ها کاوش، از نگاه اخلاقی و رسمی صحیح وجود ندارد. در سود تمایلی به قبول پروژه‌هایی با این طریق فکر ندارند.

در مقابل، اشخاصی که جدیدا به حوزه seo وارداتی‌اند و برای انجام پروژه‌های کوچک هزینه‌های پایینی را اعلام می کنند؛ چنین مشتریانی را یک زمان طلایی برای کسب درآمد فراتر و یا این که دست‌کم کسب تجربه‌ای گران بها می دانند. seo تضمینی تجربه‌ای‌ست که حتی‌د‌ر رخ باخت پروژه نیز برای آن‌ها باارزش میباشد.

چرا ارزش‌گذاری براساس جايگاه خطرناک میباشد؟
برد یک پروژه seo در گرو وصال به جايگاه بالا در یک یا این که یک‌سری واژه معین وجود ندارد! برای کسب منزلت در کلمه ها گرانبها (لبریز رقابت و با جستجوی زیاد) در آغاز بایستی عمل‌های خویش را به طیف وسیعی از کلمه ها و مفاهیم مربوط به کسب و فعالیت خویش بسط دهیم. در غیر اینصورت حتی درصورتی که به منزلت متبوع خویش برسیم دوام و پایداری آن بسیار کوتاه خواهد بود.

درین نوع نرخ‌گذاري معمولا متخصص seo تمام تمرکز خویش را بر روی این کلمات معطوف مینماید. در سود؛



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

چطور میتوان از گوگل سندباکس بیرون شد؟در صورتیکه که وبسایت شما با یک دامنه جدید تثبیت گردیده، نباید به‌این زودی‌ها، انتظار دیدن وبسایت خویش در برگه نتیجه ها را داشته باشید. در اکثری از موردها حدود 6 ماه ارتفاع می کشد که گوگل وب سایت شما‌را دارای اعتبار بداند و از باکس شنی آزادتان نماید؛ سئو سایت اما درین برهه زمانی نیز شما شاهد پرورش آرام در موضع خویش خواهید بود.
با این درحال حاضر، در برهه زمانی وقتی که ذیل حیث گوگل میباشید، می توانید کاری نمائید تا گوگل سریع‌خیس شما‌را تحت عنوان یک وبسایت گرانبها بشناسد.
شغل های تحت منجر شود که گوگل به تارنما شما اعتبار بیشتری بدهد:
از تارنما‌های دارای ارتباط و دارای اعتبار مانند آپارات و یوتیوب، بک پیوند‌های گران بها بگیرید.محتوای اثر گذار، نو، و کاربرپسند ایجاد فرمایید.از کانال‌های اجتماعی، سیگنال‌های مثبت اخذ فرمائید.لینک و پیوند‌سازی داخلی وبسایت خویش را به شایسته ترین صورت انجام دهید.وبسایت خویش را با لغات کلیدی خفه نکنید.به جای تمرکز بر کلمه ها کلیدی کوتاه، از Long Tail Keyword  استعمال نمائید.به کارگیری از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه، مانند خرید بک‌پیوند را فراموش نمایید.به صورت پیوسته، محتوای نو و باارزش منتشر نمائید.ولی این نکته حائض اهمیت را در لحاظ بگیرید که انجام دادن هر کدام از این با صرفه‌سازی‌ها، الزاماً در معنای خارج وارد شدن وب سایت شما از سندباکس وجود ندارد! بلکه شما با انجام کارهایی که گوگل آنها را مثبت می‌داند، به شعور بهتر گوگل از وبسایت خویش یاری می کنید تا بدین ترتیب بتوانید به وی اثبات فرمائید قیمت حضور در صفحه ها نتیجه ها را دارید.
حرف آخری
دنیای seo آکنده‌از ضابطه‌های ثابت نشده و مشاجره برانگیزی میباشد که کسی که مشاهده کرد متفاوتی به آنان دارااست. یک کدام از موضوعاتی که گذشته از این بخش اعظمی برهان آن را نمی‌دانستند، این بود که چرا تارنما‌های تازه در کاغذ حاصل ظواهر نمی شوند.
اکنون به لطف شناخت با الگوریتم سندباکس می دانید که گوگل هر کسی را از باکس شنی خویش آزاد نمی‌نماید؛ بلکه بایستی برای رقابت با تارنما‌های نیکی که می توانند در آینده حریف شما باشند، استراتژی از پیش رقم خورده داشته باشید.
به عبارت دیگر، می بایست فراهم رویارویی با دریای غران دنیای وب و مخاطرات آن باشید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت


ورقه نتیجه ها گوگل بوسیله Mediative در سال 2014 چک و تاثیر آن بر خوی کاوش کنندگان گزینه بازبینی قرار گرفت. در سپتامبر سال 2014، Mediative پایانی پژوهش ها خویش با اسم بررسی برگه حاصل موتور جستجوی گوگل (Search Engine Result Page) و تاثیر آن بر کردار کاوش کنندگان را منتشر کرد. درین مطالعه با استعمال از گوگل یکسری سوال از کاوش کنندگان پرسیده شد. برای مثال از آن‌ها سوال شد فرض فرمایید شما می‌خواهید از تورنتو به ونکوور بروید و با به کار گیری از گوگل، یک کمپانی را در تورنتو بیابید. کاوش کنندگان صرف لحاظ از کلمه ها جستجویی که به کار گیری نمودند، تمامی از کاغذ نتیجه ها یکسانی برخوردار شدند.

Mediative با این تحقیق در حیث دارااست بداند که مردم در کجا از ورقه نتیجه ها گوگل به کار گیری می‌نمایند، چه محلهایی بیشترین کلیک و کدام نصیب کاغذ نتیجه ها بیشترین بازدید را دارااست و اینکه چه طور یک کلیک روی لیست میتواند تعریف و تمجید مختصات گوگل را تغییر تحول دهد.

Mediative اخذ که ورقه حاصل گوگل در ده سال های پیشین تکامل یافته میباشد به نحوی که یوزرها موتورهای کاوش، برگه را پیشین از کلیک، نسخه برداری (رویت کرد کلی از آن در ذهنشان تثبیت می‌گردد) می‌نمایند.

درسال 2005 وقتی که او‌لین نتیجه ها مطالعات ردیابی دیده از Mediative منتشر شوید، بیان شد که اکثر اوقات اشخاص در جستجوی خویش از یک الگوی مثلثی مختص تبعیت می نمایند. آن‌ها وقتی که یک ورقه فیض گوگل گشوده میشود، نخست به سمت چپ بالا یعنی مکانی که لیستها در آنجا قرار گرفته میباشد نگاه میکنند و بعد از آن به طور افقی تحت میایند و ادامه مطالب را می‌خوانند. این محدوده که سبب ساز تمرکز نگاه ها میگردد، \"مثلت طلایی\" گوگل نامیده میشود. طبق حاصل این مطالعه، در صورتی‌که سایت شما در‌این مثلث نباشد، بخت شما برای اینکه به وسیله یک کاوش کننده چشم شود، کاهش می‌یابد.

 

البته نتایجی که در ابتدا نشان داده میگردند، مدام در آنجا باقی نمی مانند، به این جهت کاوش کنندگان تلاش مینمایند که از سایر محدوده های کاغذ سود نسخه برداری کنند و سعی مینمایند شایسته ترین لیست تارنما ها را که طبیعی می‌باشند (تبلیغاتی نباشند) پیدا کنند. لیستی که پیش از این در سکو اولیه قرارداشته میباشد، ممکن میباشد به ذیل کاغذ جابجا شود در حالی که بیشترین نرخ کلیک، علی رغم ورود لینک و پیوند های نو که سبب تغییردر وضعیت شده‌است، هنوز نگهداری شده میباشد.

ورود دستگاه های گوشی سبب شده‌است که کاوش کنندگان، نسخه برداری خویش را به طور عمودی به جای افقی انجام دهند. آنان سریع ترین طریق را کاوش می‌نمایند تا بتوانند لیستهای خویش را سریعتر مشاهده کنند.

یکی مطرح ترین تغییرات برگه حاصل گوگل از 9 سال پیش تا کنون این بوده میباشد که گوگل تلاش می نماید اشخاص را روی کاغذ حاصل خویش تا برهه زمانی هنگامی که قادر است متوقف کند.

یک نمونه دراین باره گراف علم میباشد. طبق مطالعات Mediative، وقتی که کاوش کنندگان به عنوان مثال عبارت \" آب وهوا درNew Orlean \" را کاوش مینمایند، ورقه نتایجی که ارائه می‌شود، نشان می‌دهد که دقیقا آنان دنبال چه چیزی می باشند. از کمپانی کنندگان مراد شد که روی لینکی که گمان می نمایند به نیاز اطلاعاتی آنان نزدیک است کلیک کنند حتی در حالتی که کلیک نمیکنند آن را گزینش کنند. نتیجه ها این بازنگری بعداز به وجود وارد شدن گراف علم، نشان داده میباشد که 80% مردم به ورقه نتیجه ها نگاه می‌کنند البته تنها 44% کلیک مینمایند. هنگامی که گوگل بتواند جواب صحیح و جامعی را به کاوش کنندگان ارائه دهد، تعداد لینک و پیوند های بالایی تا 36% کاهش می‌یابد (اما با استعمال گراف علم) البته در چهره نبودن این گراف تعداد کلیک به 80% ارتقا میدهد.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

در اینجا برای آزمایش و بهبود عصر جواب سرور 3 مرحله موجود هست که بایستی آن را دنبال فرمایید:
در مرحله اولیه شما بایستی داده‌ها را توده‌آوری نمایید و باز بینی فرمایید که چرا عصر پاسخگویی سرور زیاد میباشد.در مرحله دوم عصر پاسخگویی سرور خویش را برای شناسایی و رفع هرگونه تنگنای کارایی در آینده اندازه‌گیری فرمایید.در غایت هرگونه پسرفت یا این که مشکلی  سئو سايت  را باز‌نگری و در اختیار گرفتن فرمایید.تهیه و تنظیم و خرید سرور مجازی یا این که سرور منحصربه‌فرد را جهت ارتقا سرعت وب سایت در برنامه قرار دهید.۲.با صرفه‌سازی و کاهش سایز تصاویر فارغ از تاثیر گذاشتن برروی ظواهر بصری

در‌صورتی‌که یک اینترنت‌تارنما بسیار نماید بار گذاری میگردد یکی او‌لین مواقعی که بایستی به ذهنیت شما رسد تصاویر میباشند. چون ممکن میباشد اندازه تصاویر وسیع باشد. ما از اندازه در کاغذ سخن نمی‌کنیم بلکه از اندازه در دیسک کلام می کنیم.
همانگونه که پیش از این نیز گفته شد علاوه بر اطلاعاتی که یک تصویر داراست تعداد متعددی بایت را نیز در یک ورقه لود می کند و سبب میشود تا سرور دوره بیشتری را از برای بار گذاری داده ها بگذارد. در قبال در شرایطی که ما برگه را باصرفه کنیم سرور سریع‌خیس فعالیت می نماید چون بایت‌های مازاد و داده‌های بی‌ربط حذف شده‌است. هرچه ترازو بایت لود گردیده بوسیله مرورگر کمتر باشد مرورگر سریع‌خیس میتواند محتوای برگه را بارگیری و ارائه دهد.
پسوندهایی مانندJPEG ، PNG و GIF پرکاربردترین گونه های پسوندها برای تصاویر می باشند به همین خواسته راه‌حل‌های متعددی برای فشرده‌سازی این تصاویر موجود است.
در اینجا چندین نکته و سفارش برای با صرفه‌سازی تصاویر ارائه شده‌است:


از PageSpeed Insight استعمال نمائید: می توانید تصاویر را با ابزارهای منحصر با صرفه‌سازی (مانند compressor و Optimizilla) و افزونه‌ها (مانند WP Smush, CW image Optimizer, بهینه سازی Friendly image) و مواقعی مانند این‌ها به کارگیری فرمائید.از فرمت‌های GIF و PNG به کار گیری فرمائید. با استعمال از فرمت‌هایی مانند PNG شایسته ترین نسبت فشرده‌سازی کیفیت خوب بصیرت بهتر نتایج می شود.در صورتیکه تصویر شما برنامه کودک وجود ندارد GIF را به PNG تبدیل فرمائید.در شرایطی که تمامی پیکسل‌ها برای GIF و PNG مات میباشند، شفافیت را حذف نمایید.برای فرمت‌های JPEG کیفیت را به 85% کاهش دهید. براین اساس اندازه پوشه کاهش می یابد و از حیث بصری روی کیفیت تاثیر نمی‌گذارد.برای تصاویر بیشتراز 10 کیلو بایت از فرمت پیشرونده به کار گیری فرمایید.فرمت‌های برداری را ترجیح دهید چون آنان با وضوح و مقیاس غیر وابسته میباشند.داده‌های غیرضروری تصویر (مانند داده ها و پیکربندی دوربین) را حذف نمائید.از آیتم «ذخیره برای اینترنت» که از برنامه‌های بازنویسی منحصر میباشد به کار گیری نمایید.

۳.Javascript و ساختار HTML را با استعمال از Render-Blocking به دست‌کم برسانید

زمانی که یک آزمایش سرعت را با ورقه Speed Insight Google انجام می‌دهید این پیغام را مشاهده خواهید کرد:
«در چهره داشتن منابع مسدود گردیده که سبب تاخیر در ارائه محتوای CSS و JavaScript برگه شما می گردند، بیشتراز حد حذف فرمائید». علاوه بر اشاره به منابع، این ابزار همینطور نکات فنی نیکی در مورد seo درباره با موردها ذیل ارائه می دهد:
حذف Render-blocking JavaScriptبا صرفه‌سازی تحویل CSSشما می توانید Render-blocking JavaScript را با تعقیب کردن راهبرد‌های گوگل حذف فرمائید یا این که با به کارگیری از سه طرز به کار گیری از blocking JavaScript را مسدود یا این که از آن خودداری نمائید:
JavaScript را باطن خطی نمائیدنامتقارن‌سازی JavaScriptتعویق بارگزاری JavaScript

چنانچه گوگل برگه‌هایی را شناسایی نماید که به جهت اینکه دربردارنده طرز‌های مسدودکننده میباشد دوره ارائه اولیه را به تاخیر می‌اندازد، در اینجا شما می بایست تحویل CSS را با صرفه نمائید. برای این عمل می توانید از دو مورد استعمال فرمایید:
در طراحی وب سایت برای منابع CSS فرنگی کوچک پیشنهاد می شود که یک پوشه کوچک CSS را وارد نمایید و به مرورگر برای ارائه صحفه امداد نمایید.برای فولدر‌های CSS وسیع شما می بایست از محتوای اولیت‌بندی قابل مشاهده به کارگیری نمایید تا اندازه محتوای فوق‌العاده بالا را کاهش دهید.PageSpeed نشان می دهد که کدام پوشه‌ها بایستی از روش minify با صرفه شوند. زمانی که ما درمورد منابع سخن میکنیم، HTML، CSS و JavaScript را ادراک می کنیم. اصولا این ابزار لیستی از منابع HTML،CSS و JavaScript را بسته به موقعیت نشان میدهد. در پایین یک مثال از آن را مشاهده می کنید:برای هر مبداء شما یک مورد مختص خواهید داشت:
HTMLMinifier برای به دستکم رساندن HTMLCSSNano و csso برای به دست کم رساندن CSSUglifyJS برای به دست کم رساندن JavaScriptدر پایین شما می توانید مثال‌ای از روش کاهش CSS خویش را ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

 


تا قبل از این فراگیری های متعددی راجب سئو سایت در میموس منتشر کرده بودیم و همینطور در نوشته‌ی‌علمی پیشین خاطر گرفتیم که کیورد پلنر یک ابزار معرفی گردیده بوسیله گوگل میباشد که به طور مجانی در دست یوزرها قرار میگیرد. با این ابزار شما می توانید به تحقیق و باز بینی عبارات کلیدی خویش و رقیبان تان بپردازید و معیار کاوش برای لغات کلیدی خویش را بازنگری فرمائید. اما این تنها کناره‌ای از کاربردهای خارق‌العاده این ابزار می باشد. درحال حاضر بایستی بدانید که چطور می توانید با کیورد پلنر به تحقیق کلمه و واژه کلیدی بپردازید و یا این که چه‌طور میتوان رقبا یا این که کلمه ها کلیدی آنها‌را آیتم باز‌بینی قرار بخشید! به دنبال با ما باشید تا بدین یادگرفتن دیدنی بپردازیم.

نحوه فعالیت با ابزار کیورد پلنر گوگل
پس از ورود به کیورد پلنر می بایست از سمت راست خویش پیرو مورد tools باشید؛ بعد بر روی آن کلیک نموده و در تب PLANING روی Keyword planner کلیک فرمایید. ورقه‌ای مانند تصویر تحت را خواهید داشت که دو جعبه را پیش روی شما قرار می دهد.

 

در اینجا بایستی مشاهده کنید که انگیزه شما از ورود به کیورد پلنر چه است! آیا می خواهید عبارات جدیدی را پیدا نمایید؟ و یا این که کلمه ها کلیدی خویش را توسعه دهید و تبلیغات را روی آن پیاده سازی نمائید! شاید هم بخواهید کارایی رقبای خویش را مشاهده و باز نگری نمایید!


واژه کلیدی خوب مثل آهنربا مشتری جذب میکنه!
برای جذب مخاطب بایستی بتونی کلماتی که مخاطبت سرچ می کنه رو پیدا کنی. تو زمان تحقیق واژه و کلمه کلیدی حافظه می گیری چطور با ابزارهای متعدد شایسته ترین لغات کلیدی کسب و کارت رو پیدا کنی و باهاشون مشتری جذب کنی.

مشاهده
ما برای آغاز جعبه Discover new keywords را تعیین میکنیم و واژه کلیدی خویش را درین نصیب وارد می کنیم. شما میتوانید تا آبادی واژه و کلمه کلیدی را برای بازبینی درین نصیب وارد نمائید.

 

ناگفته نماند درین نصیب می بایست location خویش را گزینش فرمایید؛ که به جهت تحریم بودن کشور ایران باید این آیتم را بر روی all location قرار دهید، گویش را نیز بر روی Persian تهیه و تنظیم فرمایید.

 

بعداز انجام این امور، بایستی روی آیتم GET RESULTS کلیک نموده تا بتوانید نتیجه ها را ببینید. در‌این ورقه حاصل کاوش به طور پیش‌فرض بر روی 12 ماه قراردارد که شما میتوانید آن را به راحتی تغییر تحول دهید و عصر موردنظر خویش را وارد فرمایید. در نصیب Broad، کلماتی به شما سفارش می گردد که می‌قدرت اعلام‌کرد با واژه و کلمه کلیدی شما دارای ارتباط می‌باشند و ما میتوانیم از آن‌ها برای توسعه لغات کلیدی خویش، یاری بگیریم.

همینطور میتوانید از بالای به عبارتی ورقه مطابق صورت، تعداد لغت ها یافت گردیده را ملاحظه کنید و آنها‌را بوسیله غربال تروتمیز نمائید. خصوصیت ADD FILTER به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا لغت ها خویش را سفارشی‌خیس نمائید.

 

به عنوان مثال با گزینش Avg. monthly searches می‌توانید معدل جستجوهای ماهانه بوسیله یوزرها را مشاهده کنید.

 

همینطور در ردیف competition می توانید معیار رقابت برای لغت ها کلیدی را باز‌نگری فرمایید که به صورتlow و high تعریف و تمجید شده‌است. در اینجا کلمه low به‌این مضمون‌‌ست که واژه و کلمه کلیدی شما در سطح سادگی جای‌دارد و در صورتی کلمه و واژه high درین نصیب مندرج بالعکس می باشد.

 

قطعا هرچقدر کلمه ها کلیدی ما طاقت فرسا‌خیس باشند ما به عصر بیشتری برای کسب سکو نیاز داریم و رقابت در آن ها بسیار دشوارتر از لغت ها راحت میباشد. بعداز اینکه لغات کلیدی وب سایت خویش را باز‌نگری نمودید، می توانید هریک از آن‌ها را گزینش نموده و مطابق صورت تحت بر روی مورد add keyword کلیک فرمایید.

 

اما میتوانید برای لغات کلیدی خویش، یک مجموعه ساخت نموده و اسم آن را به دلخواه تعیین نمایید. در اینجا ردیف دیگری را می‌بینید که دربرگیرنده 3 مورد ذیل می باشد.

در اینجا broad match یعنی هر چیزی که مرتبط با لغات می باشند
Phrase match یعنی عبارت ما به‌رخ ظریف باز‌نگری بشود
Exact matchیعنی کاوش به‌فیس ظریف بازبینی بشود


اکنون بر روی download keyword ideas کلیک نمائید؛

 

خواهید مشاهده کرد که دو آیتم در مقابل شما جای دارد. اولی مورد یعنیCSV میباشد؛ با تعیین این آیتم، شما یک جدول اکسل از داده‌های خویش را دارید که در نصیب دانلودهای خویش میتوانید آن را اخذ فرمائید.

 

در قسمتplan overview نیز میتوانید گزارشاتی در زمینه‌ی لغت ها خویش را ملاحظه کنید.

 

مثلا می توانید باز نگری نمائید که بیشترین سرچ برای این واژه به چه فیس است (از روش گوشی، لپ تاپ و …) و یا این که در حالتی که بخواهید تبلیغاتی بر روی لغات خویش انجام دهید به چقدر میزان دارایی مستلزم می‌باشید. همینطور میتوانید واحد سنجش ترافیک را بر روی کلمه ها خویش باز‌بینی نمایید.

سود‌گیری

با به کارگیری از گوگل کیورد پلنر به داده‌های متعددی دست پیدا می‌کنید که بسیار با ارزش میباشند و این قابلیت را به شما می‌دهند لغت ها کلیدی بازار انگیزه خویش را مشخص و معلوم فرمایید. ولی که‌این نوشته‌علمی فقط بخشی از دنیای پهناور گوگل کیورد پلنر میباشد و درصورتی که بخواهید به تمام بخش‌های این ابزار مسلط گردید می توانید شغل های شگفت‌انگیزی برای سایت خویش انجام دهید و روز‌به‌روز بهینه سازی اینترنت سایتتان را بهبود ببخشید. پس به مطالعه خویش ادامه دهید و تبدیل به یک کارشناس کیورد پلنر گردید. می توانید سوال های خویش را در باب این نوشته‌علمی با ما میان نمایید:)

 



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی


seo کلاه سفید چیست؟ یک موفقیت شرافتمندانه برای وبسایت شما
بهینه سازی داستان یک رقابت و مسابقه می باشد. گوگل برگزارکنندۀ مسابقه می باشد و شرکت کنندگان آن تمام وب سایت‌های جهان هستند. این مسابقۀ جهانی هم مانند تمام مسابقه‌های دیگر دانا قوانینی داراست که این ضوابط بوسیله اجراکننده مسابقه سئو سایت (گوگل) معین می‌شود. بردن در این مسابقه به معنای خریداری نمودن منزلت اولیه در نتایج جستجو می باشد.

بردن در این مسابقه دو طریق اصلی (ولی اصل این سه طریق است، ولی اینجا دو شیوه اصلی را بازبینی می کنیم) دارااست.

1 - بردن با پای‌بند بودن به قوانین گوگل

در‌این نحوه شما مقررات بازی را به خوبی مطالعه می کنید و بعداز اینکه قوانین را مطالعه کردید، به دنبال روش‌هایی می‌گردید که بتوانید با توسل به قوانین گوگل در مسابقه غالب شوید. این خط مش سئوی کلاه سفید می باشد که درین نوشته ی علمی قرار است به طور کامل به آن بپردازیم.

2 - بردن با تقلب، فریبکاری و گول زدن

این نحوه سئوی کلاه سیاه نام دارد که شما با به دور زدن مقررات گوگل و پایین پا گذاشتن آنها سعی می‌کنید چایگاه نه در نتایج جستجو بدست آورید. نحوه‌هایی مانند فراهم نمودن پیوند، ساختن لینک‌های اسپم، محتوای رنگ زرد و ... در صورتی علاقه دارید با این‌راه‌ها به طور کامل آشنا شوید، می‌توانید به مقالۀ \\\" بهینه سازی کلاه سیاه چه می‌باشد ؟ \\\" رجوع نمایید.

ولی متاسفانه تمام این روش‌ها خیلی زود توسط ربات‌های هوشمند گوگل شناسایی می‌شوند و شما به سختی از طرف حکم کننده بزرگ (گوگل) جریمه خواهید شد. به خصوص که روز آپدیت گوگل هشیارتر و هشیارتر میگردد و در‌صورتی‌که توجه فرمائید امروزه وب سایت‌هایی که در بالا حاصل نشسته‌اند با 10 سال پیش تفاوت فاحشی دارا‌هستند. پس درصورتی که نمی‌خواهید که شب بخوابید و صبح با آماری شبیه تصویر تحت از خواب بیدار شوید، این نوشته‌ی علمی را با دقت تا آخر بخوانید.

سئو کلاه سفید

اما آیا واقعا بهینه سازی کلاه سفید می‌تواند سئو کلاه سیاه را شکست دهد؟
در یک کلام بیان‌کنم که بله، صد رد صد. در حالتی‌که از این حکم قطعی من خوشتان نمی‌آید بایستی بیان کنم که دست‌کم برای بسیاری از کسب و کارها جواب قطعا بله است.

جدال میان سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید یک جدال دیرین و کهنه در حوزۀ مارکتینگ است. چنانچه از دستۀ کلاه سیاهانید و سرگرم تلاوت این مقاله می باشید لطفا از این حرف‌ها عصبانی نشوید. چراکه من هدفم نشان دادن راه درست به صاحبان سایت‌هاست. راهی که بدون شک وتردید انتهای آن برد می باشد، ریسکی در آن وجود ندارد و نگرانی اینکه گوگل جریمه کند، به خاطره‌ها خواهد پیوست.

البته مختصری از کلاه سیاه و سفید بگوییم.

seo کلاه سفید چه می‌باشد؟
سئوی کلاه سفید یا White-Hat سئو به نوعی از استراتژی سئو تارنما اشاره دارد که توسط گوگل تعیین شده است. تمام کاری که شما در این روش انجام می‌دهید این می باشد که بهترین منفعت را برای کاربرانتان فراهم می‌کنید. این همان چیزی است که گوگل از شما می‌خواهد: کاربر بر همه چیز تقدم داشته باشد.

در سئوی کلاه سفید شما:

با توجه به قانون ها گوگل بازی میکنید (تمام این ضوابط در راهنمای گوگل صریحا مشخص و معلوم شده‌اند.
سایت خود را برای کاربران بهینه میکنید، نه موتورهای جستجو.
محتوایی ساخت می کنید که نیاز کاربر را برطرف می نماید، آنرا می‌خواند و با سایرافراد به اشتراک می‌گذارد.
وبسایتی ایجاد میکنید که دربین رقبایتان پر رنگ و متمایز می باشد. (به دلایل درست و منطقی)
همانطور که فهمیده‌اید، در مقابل این نحوه سئوی کلاه سیاه قراردارد.

سئو کلاه سیاه چه چیزی است؟
من در ابتدا اشاره کردم که دراین باره ما یک مقالۀ بی نقص داریم و می توانید جزئیات را به طور کامل در آن نوشته‌ی‌علمی بخوانید. البته اینجا به طور مختصر اشاره‌ای به سئوی کلاه سیاه می کنم.

در سئوی کلاه سیاه شما:

ضوابط گوگل را پایین پا می‌گذارید.
کاربران را با تکنیک‌هایی مانند مخفی‌کاری (Cloaking) و صفحه ها دروازه (Doorway Pages) فریب می‌دهید.
محتوای بی‌کیفیت ایجاد می‌کنید و کاربران را با افراط در کلمات کلیدی خفه می‌کنید.
در این مقاله هدف من دعوا اخلاقی درباره‌ی سیاه و سفید بودن نیست، حرف من این است که سئوی کلاه سیاه ریسک بسیار بسیار بالایی دارااست و بدون شک به وسیله گوگل شناسایی می‌شود. پس صرف حیث از بحث رفتار کلا سئوی کلاه سیاه به ضرروزیان شماست.

در قدم اول این نوشته ی علمی می خواهیم به یک سوال مهم جواب دهیم.

آیا سئو کلاه سفید همیشه بهترین انتخاب شماست؟
پاسخ این سوال به هدف شما برمی‌گردد.

در‌صورتی‌که هدف شما ایجاد یک برند به یادماندنی می باشد، سئوی کلاه سفید یگانه و فقط رویه موفقیت شماست. (با تاکید می گویم که صرفا خط مش شماست).

اما در شرایطی‌که اهداف کوتاه مدتی (مانند سایت‌های قمار، فروش‌های لحظه‌ای و مواردی شبیه این) در سر دارید، کلاه سفید پوشش چندان مناسبی برای شما نیست؛ چراکه سئوی کلاه سفید مغایر رقیب شرورش کار یک روز و دو روز نیست و به کارایی و پیگیری مداوم نیاز دارااست، که در قبال آن هم پاداشی به یادماندنی نصیبتان خواهد کرد.

براین اساس در صورتی کسب و کار شما یک کسب و فعالیت پایبند به قوانین می باشد (که ما معتقدیم بیشتر خوانندگان وبلاگ ما از این سیرتکامل می‌باشند) و پیرو ماندگاری میباشید، سفید بپوشید و در راهتان هیج تردیدی نکنید. برای اینکه حجت را بر شما تمام کنم یک مثال از وبلاگ سایت معتبر ahrefs برای شما می‌آورم. تارنما ahrefs معتبرترین تارنما برای بررسی کردن بک لینک‌های شماست. همانطور که در تصویر تحت می‌بینید، کلمات کلیدی بسیار وسوسه برانگیزی در این حوزه برای ahrefs وجود دارد.

سئو کلاه سفید

بنا به ادعای خود ahrefs :

\\\"برای ما هیچکاری نداشت که با چند تکنیک سادۀ سئوی کلاه سیاه این میزان ترافیک وسوسه برانگیز را به سمت تارنما خود روانه کنیم.

اما ما هرگز بیزینس خود را با چنین کاری به خطر نمی‌اندازیم. این بدترین ریسکی است که می توانیم بکنیم.

ما تکنیک‌های سئوی کلاه سفید را تعیین کردیم (همین تکنیک‌هایی که شما قرار می باشد درین نوشته‌ی علمی یاد بگیرید) و به طور کامل از این‌شیوه‌ها جواب گرفتیم. کافی می باشد ترافیک ما را در ژانویه 2018 با ژانویه سال قبل (2017) مقایسه کنید.\\\"

سئو کلاه سفید

رشدی نسبتاً بیشتراز 50% بدون هیچگونه تکنیک کلاه سیاهی.

و البته برسیم به بخش مهم و اساسی این نوشته‌ی‌علمی. تکنیک‌های سئوی کلاه سفید مشتمل بر چه مواردی می‌باشند و چه کار باید بکنید.

5 تکنیک فوق‌العاده کاربردی برای سئوی کلاه سفید
در این قسمت 5 تکنیک فوق فوق ضروری برای سئوی کلاه سفید به شما معرفی می کنم.

به جای یک سایت زشت، یک وب سایت زیبا بسازید
عموم سئوکاران کلاه سیاه، به صورت مسلسل‌وار تعداد زیادی سایت فعال سازی می نمایند تا ببینند که کدام یک از روش‌های شوم‌شان جواب میدهد. بنابرین سایت‌های این گونه کاملا زشت و بی‌کاربرد می باشد. برای مثال به وب سایت زشت پایین توجه کنید.

سئو کلاه سفید

سئوی کلاه سیاه هیچ وقت UI/UX را مد لحاظ قرار نمی‌دهد. به همین ادله محال است که کاربران یکبار دیگر به سایتشان مراجعه کنند.

نیازی به بیان کردن نیست که کاربران مطلقا یک وبسایت زیبا با محتوای با کیفیت را ترجیح می‌دهند. درصورتی که به فکر این می‌باشید که به طور همزمان 4 سایت راه و روش بیاندازید، دست نگه دارید و تمام انرژی خود را بگذارید و یک سایت بسیازید، اما قشنگ و کاربردی.

در‌حالتی که به ساخت وب سایت خود توجه نکنید، مطمئن باشید که سریعا توسط رقبایتان بلعیده می شوید.

اجازه بدهید پاره ای تخصصی‌تر به شما توضیح بدهم
مسلما می‌دانید که یکی از مهم‌ترین معیارهای گوگل برای درجه‌بندی سایت شما Bounce Rate یا نرخ پرش است. این فاکتور یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در گوگل آنالیتکس وبسیات خود می بایست بازنگری کنید.

نرخ پرش به گویش آدمیزاد یعنی اینکه کاربران شما چقدر از تارنما شما به جاهای دیگر می پرند و چقدر در تارنما شما می‌مانند. این شاخصی می باشد که با درصد توسط گوگل محاسبه می گردد و طبیعتا هرچقدر این عدد کمتر باشد گوگل جایگاه بهتری به شما می دهد. (چراکه به‌این مضمون‌ است که کاربران وب سایت شما‌را دوست دارا هستند و بعد از ظهر بیشتری در آن سپری میکنند).

سئو کلاه سفید

در‌پی به 4 فاکتور اساسی برای سئوی کلاه سفید می‌پردازم.

4 راهکار اساسی سئوی کلاه سفید برای سایت شما
مواردی که درین بخش به آن خواهم پرداخت، مهم ترین مورد ها راهکارهای سئوی کلاه سفید برای seo وب سایت شماست.

به جای یک تارنما زشت سایتی قشنگ طراحی کنید
زمانی یک سایت زشت طراحی می کنید و به تجربه کاربری (UX) تارنما خود اهمیت نمی‌دهید، کاربران فورا از وب سایت شما خارج شده و نیازش را در سایت دیگری جستجو می‌کند. (مگر اینکه گیرتان به تارنما سازمان سنجش بیافتد که متاسفانه چاره‌ای ندارد) در اولین قدم به طراحی سایت و تجربه کاربری اهمیتی مضاعف بدهید.

روی برند خود تاکید ویژه‌ای کنید: رنگ، تایپوگرافی و سبک ویژه. تمام این مورد ها منجر می شود که تصویر برند شما در ذهن کاربران هک شود و به راحتی آنرا به خاطر بیاورند و وبسایت شما در ذهنشان بماند. هنگامی نام وبسایت شما در ذهن کاربران بماند بار دیگر هم نیازشان را در سایت شما جستجو می نمایند. این باعث می‌گردد که شاخصه \\\"Engagement Metric\\\" سایت شما ارتقاء یابد و جایکاه مناسبی در نتایج جستچو بدست آورید.
حواستان باشد که سایت شما در موبایل هم خوشگل باشد: با ارتقا استفاده کاربران از گوشی‌های گوشی، یکی‌از‌از سایر از مهم‌ترین معیارهای گوگل برای جايگاه بندی ریسپانسیو بودن تارنما شماست. ریسپانسیو بودن یعنی که وبسایت شما در نسخه‌های گوشی و تبلت هم به راحتی به کاربران نمایش داده شود. حتما بدون شک به نسخه موبایل وب سایت خود توجه کنید چراکه بیش تر از 50% کاربران شما در موبایل شمارا سرچ مینمایند و از طرفی گوگل هم برای این مورد اهمیت ویژه‌ای قائل است. در حقیقت یک تیر و دو نشان.
فضای سفید را فراموش نکنید: هیچکس با یک طراحی درهم ریخته ارتباط برقرار نمی‌کند. فضای سفید یکی از حیاتی‌ترین عناصر در طراحی وب سایت شماست. این فضای سفید به کاربران شما کمک میکند که بخش‌های متعدد وب سایت را به راحتی بفهمند و دچار گیجی و سردرگمی نشوند. شاید این دلیل کوچکی به نظرتان بیاید اما این یکی از مهم‌ترین ضعف‌های اکثر وبسایت‌ها (به خصوص وب سایت‌های ایرانی می باشد).
یادتان باشد که هرچقدر کمتر برای سایت خود عصر بگذارید، گوگل هم کمتر به شما اهمیت می‌دهد و جایگاه تحت‌تری دارید.

به جای محتواهای بی‌کیفیت و نسخه برداری‌شده، محتوای ارزشمند و منحصربه فرد ایجاد کنید
سرقت محتوا از وب سایت‌های دیگر و انتشار آن با نام خودتان نه تنها از لحاظ انسانی غیر اخلاقی است، بلکه نزد گوگل هم به شدت منفور می باشد. گوگل محتواهای کپی شده را دوست ندارد، چراکه به درد کاربران نمی خورد. شناسایی این محتواهای بی‌کیفیت و اسکن‌شده، دقیقا همانکاری می باشد که الگوریتم پاندا انجام می‌دهد. در این رابطه به 2 نکته اعتنا کنید:

هیچ اشکالی ندارد که شما از محتوای سایر افراد استفاده نمائید، فقط کافی است منبع آن را بنویسید. در اینصورت گوگل هم با شما کاری ندارد.
شاید به این تامل کرده‌اید که محتوای دیگر افراد را با لهجه خودتان بازنویسی کنید. این ممکن است راجع به برخی کلمات کلیدی سهل وآسان تا حدی جواب بدهد اما بی تردید آن چیزی نیست که آن تغییر و تحول اساسی را برای وبسایت شما تولید کند و همیشه شما را در یک سطح معمولی نگه می‌دارد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی
جستجوی بالای یوزرها، مهمترین ادله وجود مقاله‌ها آموزشی در حوزه بهینه سازی سئو سایت میباشد.
این فراگیری ها تا چه حد قابل اعتماد یا این که به کارگیری می باشند؟
حال که می دانیم برهان اصلی ساخت این مقاله‌ها جذب مخاطب بیش تر میباشد، روءیت کرد بهتری نسبت به اعتبار و عملکرد آن ها خوا‌هیم داشت. برای آنکه باز‌بینی ظریف تری داشته باشیم چندین نکته حائض اهمیت راجع‌به این تکنیک ها را به شما یاداوری می کنیم.
 
1- چه وب سایت هایی درباره‌ی بهینه سازی کلاه سیاه نوشته اند؟
باز‌نگری وبسایت هایی که درین عبارت و عبارت های مربوط به آن رده قابل قبولی داشته اند نشان می دهد که عملا به دو مدل اصلی تقسیم می‌شوند.
 
جور اولیه مقالاتی می‌باشند که در زمینه ی تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه و تاثیرات مخرب آن بر وب سایت شما هشدار داده اند. یعنی با مطالعه این مقاله ها شما با چندین تکنیک مختص آشنا می‌شوید اما در غایت متوجه خواهید شد که هیچ یک از آن‌ها اکنون تلاش لازم را ندارند. این وب سایت ها معمولا منابع دارای اعتبار seo در عالم مانند moz.com، Search engine journal یا این که حتی وب سایت neilpatel.com می‌باشند. گروه مقاله‌ها آکادمی وبسیما با تیتر بهینه سازی کلاه سیاه نیز در همین جور جای می‌گیرند.
 
جور دوم وب سایت هایی میباشند که به معرفی یک تکنیک مختص و تاثیر شگفت انگیزی که از آن اخذ کرده اند می پردازند. در‌این مقاله ها شما با یک طریق مختص برای فریب گوگل آشنا گردیده و نمودارها و آمارهای مختلفی از تاثیر شگفت انگیز آن مشاهده می‌کنید. نکته مشترک در بین کلیه این تکنیک ها آن میباشد که در غایت به یک ابزار، خدمت یا این که جنس مختص منتهی می گردند.
 
یک مثال از ابزارهای مرتبط با seo کلاه سیاه
در واقع شما همگی این یادگرفتن ها و داده ها را اخذ می کنید تا برای خرید یک مال یا این که ابزار مختص ترغیب گردید. هیچ منشاء موثقی برای تایید این شیوه ها یا این که باز نگری ظریف تاثیر آن‌ها وجود نداشته و همگی داده ها را بایستی مستقیما از ارائه دهنده خدمت اخذ فرمایید.
 
تحت عنوان توده بندی میتوان خاطرنشان کرد؛ مدل اولیه وب سایت هایی میباشند که به‌دنبال ارتقاء بازدید یا این که گردآوری آدرس اینترنتی یوزرها می‌باشند و عموما درآمد آن ها از مشورت کردن یا این که تبلیغات میباشد. نوع دوم هم وبسایت هایی می‌باشند که جنس یا این که سرویس ها خاصی را پباده سازی کرده و قصد دارا‌هستند از روش این محتوا آن را به فروش برسانند. در سود انگیزه هیچ کدام از آن ها فراگیری تکنیک های کاربردی کلاه سیاه به شما وجود ندارد.
 
2- شما او‌لین نفری نیستید که بدین برگه رسیده اید!
زمانیکه با جستجوی یک عبارت همگانی یا این که حتی یگانه به ورقه ای از وب می سید و با یک ابزار یا این که تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه آشنا می شوید می بایست این نکته را در ذهن داشته باشید که از چه طریقی بدین برگه و داده ها رسیده اید؛ احتمالا کاوش در گوگل! یعنی گذشته از شما گوگل و ربات های آن درین کاغذ بوده اند.


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

معرفی الگوریتم های گوگل (به روز 2020)
blackhat بهینه سازی
اکنون در صورتیکه تارنما اینجانب در گیر هک و حمله شد چه کاری می بایست سئو سایت انجام بدهم؟
گزینه دوم یا این که در واقعیت عامل دو‌مین که منجر میگردد شما بهینه سازی کلاه سیاه را به گوگل اطلاع دهید، این میباشد که تارنما شما مبتلا تمامی یا این که هک گردیده باشد، درین درحال حاضر بایستی از ارسال گزارش به گوگل (malware report) استعمال نمائید. درین نحوه شما وارد وبمستر میشوید و درخواست باز بینی برروی وبسایتتان را به گوگل می دهید و گوگل اینبار مسائل امنیتی را برروی وبسایت شما بازنگری مینماید و در شرایطی‌که وب سایت شما مشکلی داشته باشد در بخش security issues به شما پیامی در زمینه‌ی اختلال اتفاق افتاده برایتان ارسال می‌کند و میتوانید از به عبارتی طرز هم اشتباهات جانور در وبسایت را بازنگری نمائید و به گوگل درخواست باز‌نگری مجدد ارسال فرمایید.

چرا می بایست از بهینه سازی کلاه سیاه غربت کرد؟
ولی که بهینه سازی کلاه سیاه نسبت به وضعیت سپید زودتر به سود می‌رسد و وبسایت شمارا در دوران دوره بسیار کمتری در مرتبه های 1تا10 در نتیجه ها قرار می‌دهد، ولی می بایست به یک نکته اعتنا داشته باشید، این جور از seo میتواند همگی ی سرمایه و عصر شما‌را هم برباد دهد! در صورتیکه گوگل متوجه شود که شما در اکنون انجام seo با شیوه سیاه می‌باشید، در‌این‌حالت‌ وب سایت شما‌را جریمه مینماید و دیگر به‌این راحتی نمی توانید اعتماد گوگل را جلب نمائید! در سالیان اخیر مشقت بار گیری گوگل برروی تارنما ها بسیار طولانی تر گردیده و سعی در این دارااست که شایسته ترین وب سایت ها را به یوزرها اکران دهد و به همین ادله میباشد که فاکتورهای بهینه سازی همچنین در درحال حاضر ارتقا می‌باشند و الگوریتم های گوگل هم هرروز در اکنون توسعه یافته خیس شدن میباشند. به این ترتیب به ریسکش نمی ارزد که وبسایت خودتان و سرمایه تان را به خطر بیندازید، مگر در خصوص کارهایی که رقیبان شما هم از بهینه سازی سیاه به کار گیری میکنند و نمی‌شود بدین راحتی با به کار گیری از seo کلاه سپید به آن‌ها رسید!

بهینه سازی کلاه سپید
خب درباره ی بهینه سازی کلاه سیاه بسیار سخن کردیم و گفتیم که به سراغ این جور از seo نروید در حالتی که بقای کسب و کارتان برایتان مهم میباشد! ولی سوال اینجاست که seo کلاه سپید برای چه کسب و عمل هایی مطلوب میباشد؟ این مدل از بهینه سازی مطلوب ترین جور seo میباشد یا این که خیر طریق های دیگری هم موجود هست؟

متا تگ های مهم در بهینه سازی کدام اند؟
پیشین از اینکه پاسخ سوال های را بگوییم می بایست به شما توضیح دهیم که بهینه سازی دارنده سه گونه تکنیک میباشد، بهینه سازی کلاه سیاه، کلاه سپید و کلاه خاکستری. ما در‌این نوشته‌ی علمی دو گونه از seo را بازنگری نموده ایم، سیاه و سپید، راجع به بهینه سازی کلاه خاکستری در نوشته‌ی‌علمی ای غیر وابسته احتمالا این تکنیک را بازنگری خوا هیم کرد، هر یک‌سری کع درین نوشته هم در امر seo کلاه خاکستری توضیحاتی برای شما خوا‌هیم اعلام‌کرد تا با این تکنیک هم آشنا گردید. درحال حاضر می‌پردازیم به سوال های مطرح گردیده، بهینه سازی کلاه سپید برای چه کسب و کارهایی مطلوب میباشد؟ مسلماً که بشر از صحیح فعالیت کردن ضربه نمی خوره! ولی در بعضا از مواقع ممکن میباشد عصر برای شما مهم خیس از صحیح عمل کردن مهم باشه! دراین‌صورت seo کلاه سپید مطلوب شما وجود ندارد. ولی درصورتی که شما قصد دارید که برای کسب و کارتان طرح ریزی و استراتژی بلند بازه زمانی داشته باشید (دست کم 6ماه) در‌این‌حالت‌ میباشد که بهینه سازی کلاه سپید قادر است خیالتان را ریلکس نماید و نگران نباشید که به روز های نو گوگل چه بلایی راز سایتتان خواهد آورد. در بهینه سازی کلاه سپید شما طولانی تر یوزرها را آیتم اعتنا قرار می دهید و سایتتان را مبنی بر ذوق وسلیقه و دل آنان پباده سازی می‌کنید، محتواهای کاربردی و جامع برایشان می نویسید و از کلیه جهت به استفاده کننده اعتنا میکنید. سئو وب سایت هایتان را برای استفاده کننده انجام می دهید و به مرور چشم به راه می‌شوید که گوگل تارنما شما‌را بازنگری کند و بفهمد که شما دارید حقیقتاً صادقانه عمل می‌کنید.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی

پس می‌اقتدار اینطور فیض گرفت که سندباکس ممکن میباشد در 3 وضعیت تحت رخداد بیافتد:
سندباکس گوگل به هیچ وجهً برای وبسایت شما فعال نشودمراحل قرار دریافت کردن شما در سندباکس خیلی آرام باشد، به نحوی که متوجه آن نشویدبه صورت ناگهانی و به یک‌باره در سندباکس قرار بگیرید و متوجه سندباکس بودن سئو سايت بشویداز کجا بفهمیم که در سندباکس گوگل قرار گرفتیم؟برای اینکه از سندباکس شدن وب سایت خویش مطمئن گردید، بایستی به ابزار سرچ کنسول وبسایت خویش رمز بزنید و ترافیک محل ورود لغت ها کلیدی وب سایت خویش را بازنگری نمائید. در شرایطی‌که محل ورود تارنما شما از عباراتی به غیر از کلمه ها کلیدی اصلی تارنما‌تان باشد، این می تواند سیگنالی باشد که گوگل وبسایت شمارا در سندباکس قرار داده میباشد.
معمولا هرچقدر از دوره فعال سازی وب سایت شما می‌گذرد شرایط کسب مقام در کلمه ها انگیزه بهبود می یابد و شما یک فرایند افزایشی با شیب نادر را مشاهده خواهید کرد. خروج از سندباکس گوگل را می‌اقتدار با یک جهش دیده‌گیر در آمار بازدید و مرتبه وب سایت در لغات مهم شناسایی کرد. نمودار پایین نشان‌دهنده یک وب سایت میباشد که پس از در حدود 2 ماه غالب به خروج از سندباکس شده‌است.
خروج از سندباکس گوگل 1 تا 4 ماه عصر نیاز داراستچطور میتوان از گوگل سندباکس بیرون شد؟در‌صورتی‌که که وبسایت شما با یک دامنه جدید تثبیت گردیده، نباید به‌این زودی‌ها، انتظار دیدن تارنما خویش در برگه نتیجه ها را داشته باشید. در بخش اعظمی از مورد ها حدود 6 ماه ارتفاع میکشد که گوگل وبسایت شمارا دارای اعتبار بداند و از باکس شنی آزادتان نماید؛ ولی در‌این دوران نیز شما شاهد پرورش آرام در موضع خویش خواهید بود.
با این هم اکنون، در مقطع وقتی که تحت لحاظ گوگل می‌باشید، می‌توانید کاری فرمائید تا گوگل سریع‌خیس شما‌را تحت عنوان یک وب سایت گرانبها بشناسد.
شغل های پایین منجر شود که گوگل به وبسایت شما اعتبار بیشتری بدهد:
از تارنما‌های دارای ارتباط و دارای اعتبار مانند آپارات و یوتیوب، بک لینک و پیوند‌های با ارزش بگیرید.محتوای موءثر، تازه، و کاربرپسند ساخت نمایید.از کانال‌های اجتماعی، سیگنال‌های مثبت اخذ نمائید.لینک و پیوند‌سازی داخلی وبسایت خویش را به شایسته ترین صورت انجام دهید.وب سایت خویش را با عبارات کلیدی خفه نکنید.به جای تمرکز بر لغات کلیدی کوتاه، از Long Tail Keyword به کار گیری نمایید.به کار گیری از طریق‌های seo کلاه سیاه، مانند خرید بک‌لینک و پیوند را فراموش فرمائید.به صورت پیوسته، محتوای نو و گران بها منتشر فرمایید.ولی این نکته حائض اهمیت را در حیث بگیرید که انجام دادن هرکدام از این با صرفه‌سازی‌ها، الزاماً در معنای خارج داخل شدن وبسایت شما از سندباکس وجود ندارد! بلکه شما با انجام کارهایی که گوگل آن‌ها‌را مثبت می‌داند، به فهم و شعور بهتر گوگل از وبسایت خویش امداد می کنید تا بدین ترتیب بتوانید به وی اثبات نمایید قیمت حضور در صفحه ها نتیجه ها را دارید.
کلام آخرین
دنیای بهینه سازی پر‌از ضابطه‌های ثابت نشده و مشاجره برانگیزی میباشد که هر که روئت کرد متفاوتی به آن ها داراست. یکی‌از موضوعاتی که پیشین از این اکثری عامل آن را نمی‌دانستند، این بود که چرا وب سایت‌های تازه در کاغذ نتیجه ها ظواهر نمیشوند.
اکنون به لطف شناخت با الگوریتم سندباکس میدانید که گوگل هر کسی را از باکس شنی خویش آزاد نمی‌نماید؛ بلکه بایستی برای رقابت با وبسایت‌های خیر و خوبی که می توانند در آینده حریف شما باشند، استراتژی از پیش رقم خورده داشته باشید.
به عبارت دیگر، می بایست مهیا رویا رویی با دریای غران دنیای وب و خطرها آن باشید.



:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عباسی
تگ تیتر
تیتر یا این که Title در یک برگه به‌این مضمون‌ میباشد که شما تعریف ظریف و هوشمندی از محتوای برگه خویش ارائه می‌کنید. انجام این عمل برای seo موتورهای کاوش و تجربیات کاربری ضروری میباشد. از آنجایی که تگ تیتر بخش مهمی از seo تارنما برای موتورهای کاوش اسست، تمرینات پایین برای تولید تگ تیتر مطلوب می‌تواند برای سئو سایت  وب سایت بسیار عالی باشد.
 
سفارش هایی که در تحت مشاهده میکنید، فرآیند ضروری برای seo تگ تیتر برای موتورهای کاوش را نشان می‌دهد:
 
درباره‌ی ارتفاع تگ تیتر خویش هوشیار باشید
به خیال داشته باشید که موتورهای کاوش فقط 65 الی 75 کاراکتر نخستین تگ تیتر را در حاصل کاوش نشان می‌دهند و درصورتی که که تیتر برگه اضافه باشد از \"...\" به کارگیری میکنند. همینطور، این ضابطه کلی برای بیش تر کانال های اجتماعینیز صحت میکند. براین اساس درصورتی که میخواهید تگ تیتر قابل قبولی داشته باشید در تعیین تگ تیتر خویش اعتنا نمایید. ولی در‌حالتی که لغات کلیدی زیادی را می‌خواهید انگیزه قرار دهید و وجود آن‌ها در تگ تیتر برای سکو بندی ضروری میباشد می‌توانید تیتر خویش را بیشتر تعیین فرمایید.
 
لغت ها کلیدی مهم را در اولِ تگ تیتر قرار دهید
هر چقدر لغت ها کلیدی شما به اولِ تگ تیتر نزدیک خیس باشد برای درجه بندی تارنما تان اثر گذار خیس خواهد بود چون یوزرها بیش تر به اولِ جمله ها جان دار در حاصل کاوش نگاه مینمایند.
 
برندینگ را در تگ تیتر خویش قرار دهید
شما میتوانید تگ تیتر های خویش را با اسم برندتان به انتها برسانید. این فعالیت منجر ارتقا تدبیر از مارک می‌گردد و نرخ کلیک بیشتری را در موتورهای کاوش ساخت مینماید. برخی از وقت ها قرار دادن اسم مارک در اولِ تگ تیتر می‌تواند معنادار باشد. از آنجایی که کلمه ها جان دار در اولِ تگ تیتر وزن و قیمت بیشتری دارا هستند. براین اساس در زمینه ی کلمات و کلمه ها کلیدی که درین وضعیت قرار می دهید، هوشیار باشید.
 
خوانا بودن و تاثیرات رمانتیک و عاطفی تگ تیتر را در لحاظ بگیرید
تگ تیتر بایستی توصیفی و خوانا باشد. تگ تیتر اولی عکس العمل بازدیدکننده با مارک شماست و می بایست بتواند شم مثبتی را به وی انتقال دهد. ساخت تگ تیتر قانع کننده و جالب به شما امداد خواهد کرد دقت اشخاص را در موتورهای کاوش به خویش جلب فرمائید و از این شیوه بازدید کننده بیشتری به سمت سایتتان جذب فرمایید. این مورد بیان میکند که بهینه سازی خیر صرفا در رابطه سئو تارنما و کاربرد استراتژیک عبارات کلیدی میباشد، بلکه به تجربه کاربری نیز مربوط می گردد.
 
طراحی وب سایت با خط مش دیجیتال مارکتینگ
 
متا تگ چه است؟
متا تگ ها اساسا تحت عنوان فیلتری برای ارائه داده ها در رابطه محتوای سایت ها در حیث گرفته می گردند. یک سری گزینه از متا تگ های همگانی به شرح تحت میباشد:
 
متا تگ در دست گرفتن ربات های کاوش
متا تگ در دست گرفتن ربات های کاوش را می قدرت برای در اختیار گرفتن کار خزنده های موتورهای کاوش در هر کاغذ از وبسایت آیتم به کار گیری قرار اعطا کرد. طرز های زیادی برای استعمال از این متا تگ ها برای در دست گرفتن خلق و خوی موتورهای کاوش موجود هست:
 
index/noindex به موتورهای کاوش میگوید که خزنده های آن‌ها ورقه متبوع را بخزند یا این که نه. در حالتی‌که شما آیتم Noindex را تعیین فرمائید برگه متبوع در موتورهای کاوش ایندکس نخواهد شد. به صورت پیش فرض، موتورهای کاوش فرض میکنند که تمامی صفحه ها جانور در وبسایت قابل ایندکس میباشند. بدین ترتیب استعمال از مقدار Index در کل غیر ضروری میباشد.
follow/nofollow به موتورهای کاوش می‌گوید که لینک و پیوند های مو جود در یک کاغذ را می بایست دنبال نمایند یا این که نه. چنانچه شما آیتم Nofollow را گزینش نمائید، موتورهای کاوش بعداز کشف پیوند، آن را نادیده میگیرند. به صورت پیش فرض، همگی صفحه های تگ Follow را دارا هستند.
noarchive بازدارنده از ذخیره شدن ورژن کَش گردیده یک ورقه بوسیله موتورهای کاوش می گردد. به صورت پیش فرض، موتورهای کاوش ورژن های آشکار از همه صفحه ها ایندکس گردیده را نگه می دارا هستند.
nosnippet به موتورهای کاوش میگوید که می بایست از اکران متن توصیفی در کنار تیتر ورقه و URL در حاصل کاوش پرهیز نمایند.
noodp/noydir تگ های خاصی می باشند که به موتورهای کاوش میگویند نباید اسنیپت های توصیفی راجع به برگه را از دایرکتوری هایی مانند DMOZ یا این که یاهو به دست آورند.
تگ توضیحات متا
از تگ توضیحات متا تحت عنوان توضیح کوتاهی از محتوای کاغذ به کارگیری می‌گردد. موتورهای کاوش از لغت ها کلیدی جان دار درین تگ برای جايگاه بندی به کارگیری نمی‌کنند، ولی توضیحات متا اولی مرجع برای اسنپیت هایی از متن میباشد که در تحت لینک و پیوند ها در موتورهای کاوش اکران داده می‌شوند.
 


:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()